Oke staat genoteerd, morgen om half 8 word hij bezorgdquote:
Ja zo kun je het wel noemen, zijn aardig wat vragenquote:Op woensdag 30 november 2005 22:01 schreef twistednerve het volgende:
heb vanmiddag mijn persoonlijkheid in kaart gebracht
HIJ? Ben ik blij dat ik niet open deed toen er gebeld werd!quote:Op woensdag 30 november 2005 20:56 schreef -Delta- het volgende:
[..]
Oke staat genoteerd, morgen om half 8 word hij bezorgd![]()
Oi!quote:Op donderdag 1 december 2005 21:48 schreef heksehiel het volgende:
voor mijn beste vriendje?
Nu al foto's geupload toevallig?quote:Op donderdag 1 december 2005 22:49 schreef Aventura het volgende:
Dankjewel!
Ben al druk aan het chatten, haha, best geinig die site.
Leuk hoe het is opgezet, erg origineel.
Die vragen in het begin zijn wel vervelend vind ik.
Gewoon gezellig daten en verder niet teveel op het jongetje/meisje verhaal ingaan. Gewoon een beetje met beiden flirtenquote:Op vrijdag 2 december 2005 00:06 schreef Chewbacca het volgende:
Ik heb morgen een date echter wil ze een vriendin meenemen. Ik heb daar trek in, wat zouden jullie doen?
Tja die vriendin ziet er niet misselijk uit, maar bedoel? Ik vind het helemaal niks he. 2 maanden zitten chatten en bellen ed. Dan zie je elkaar en dan zit er een vriendin bij. Tja het kan mij niet bekorenquote:Op vrijdag 2 december 2005 00:07 schreef MouseOver het volgende:
[..]
Gewoon gezellig daten en verder niet teveel op het jongetje/meisje verhaal ingaan. Gewoon een beetje met beiden flirten
Daar zou ik echt geen zin in hebbenquote:Op vrijdag 2 december 2005 00:11 schreef Chewbacca het volgende:
[..]
Tja die vriendin ziet er niet misselijk uit, maar bedoel? Ik vind het helemaal niks he. 2 maanden zitten chatten en bellen ed. Dan zie je elkaar en dan zit er een vriendin bij. Tja het kan mij niet bekoren
Ze vertrouwt je kennelijk niet helemaalquote:Op vrijdag 2 december 2005 00:11 schreef Chewbacca het volgende:
[..]
Tja die vriendin ziet er niet misselijk uit, maar bedoel? Ik vind het helemaal niks he. 2 maanden zitten chatten en bellen ed. Dan zie je elkaar en dan zit er een vriendin bij. Tja het kan mij niet bekoren
Wie zou het zeggen, he? Ze vertrouwt mij wel, bedoel we spreken elkaar elke dag 3 uren.quote:Op vrijdag 2 december 2005 00:15 schreef kastanova het volgende:
[..]
Ze vertrouwt je kennelijk niet helemaal.
Ik dus ook niet he.....En ik ga dat ook morgen zeggen.quote:Op vrijdag 2 december 2005 00:14 schreef -Delta- het volgende:
[..]
Daar zou ik echt geen zin in hebben![]()
![]()
Naja, noem één reden waarom ze persé een vriendin mee wil nemen op de date als ze je gewoon vertrouwt en direct wil neuken als het klikt?quote:Op vrijdag 2 december 2005 00:20 schreef Chewbacca het volgende:
Wie zou het zeggen, he? Ze vertrouwt mij wel, bedoel we spreken elkaar elke dag 3 uren.Gisteren stelde ze voor om via de webcam seksuele handelingen te verichten. Bedoel that's not my cup of tea, doe het liever in het echt.
Verder heeft ze mij al meerdere malen aangegeven dat, als het klikt ze wel direct seks wil hebben. JAJA het is me er 1. En als klap op de vuurpijl vind ze het niet erg om het overal en ergens te ''doen''. Ik hoop als ze dat zegt, dat ze wel een beetje vertrouwen in mij heeft![]()
Omdat ze morgen moet werken en samen met een vriendin naar Leeuwarden reist. Gezamelijk gaan ze ook weer terug. En omdat ze eerder klaar zijn willen ze nog wat drinken. Zodoende had ze mij gevraagd of ik ook wilde komen.quote:Op vrijdag 2 december 2005 00:22 schreef kastanova het volgende:
[..]
Naja, noem één reden waarom ze persé een vriendin mee wil nemen op de date als ze je gewoon vertrouwt en direct wil neuken als het klikt?
Naja, appeltje eitje lijkt me...quote:Op vrijdag 2 december 2005 00:25 schreef Chewbacca het volgende:
[..]
Omdat ze morgen moet werken en samen met een vriendin naar Leeuwarden reist. Gezamelijk gaan ze ook weer terug. En omdat ze eerder klaar zijn willen ze nog wat drinken. Zodoende had ze mij gevraagd of ik ook wilde komen.
Volgende week maar ff uiteten ofzo. Begint na 2 maanden toch wel wat frustrerend te worden om elkaar niet te zien. Voor hetzelfde geldt ben je aan een dood paard aan het trekken en dat moeten we niet hebben he....quote:Op vrijdag 2 december 2005 00:26 schreef kastanova het volgende:
[..]
Naja, appeltje eitje lijkt me...
"Nee, ik kom wel een keer bij je thuis langs ofzo..."
En daar steek je dan 2 maanden energie in.quote:Op vrijdag 2 december 2005 00:33 schreef Chewbacca het volgende:
We gaan voor een seksrelatie. Iets anders zit er niet in, voor mij in iedergeval niet.
quote:Op vrijdag 2 december 2005 01:15 schreef kastanova het volgende:
Jacqueline: nee dit is playtaal mongool
Ik ben altijd erg slecht in battle datesquote:Op woensdag 30 november 2005 22:17 schreef bateend het volgende:
hmm..bij dat battle date gebeuren van paiqkrijg ik mortal combat visioenen :
choose your destiny baby!![]()
![]()
![]()
Voor mannen is dat meestal toch lastigerquote:Op vrijdag 2 december 2005 00:53 schreef -Delta- het volgende:
[..]
En daar steek je dan 2 maanden energie in.![]()
Kan je beter op een avondje stappen iemand uitkiezen.
Maar goed dat ben ik![]()
Doe ik het toch beter dan jij. Diezelfde jacqueline staat namelijk al een tijdje in mijn msn en we hebben regelmatig contactquote:Op vrijdag 2 december 2005 01:15 schreef kastanova het volgende:
Voor de mensen die zo graag wilde zien van welke stijl ik toch in godsnaam gebruikt maakte om alleen maar matches te krijgen.
Haha, misschien was ik dat wel ja.quote:Op vrijdag 2 december 2005 00:01 schreef kastanova het volgende:
[..]
Nu al foto's geupload toevallig?
Ik kwam een bekend koppie tegen.
Hahaha geweldig zeg hahquote:Op vrijdag 2 december 2005 01:15 schreef kastanova het volgende:
Voor de mensen die zo graag wilde zien van welke stijl ik toch in godsnaam gebruikt maakte om alleen maar matches te krijgen.
Het kan soms leuk zijn om iemand die dom is te pakken op zijn of haar domheid, heb er zelf ook wel een handje van. Maar dit, ?!! haha dit is echt erg, gewoon arrogant in feite. Je kleineert haar vanwege enkele spelfouten. Ik blijf het geweldig vinden aangezien dat mokkel niet meer waard is.quote:Op vrijdag 2 december 2005 11:08 schreef MouseOver het volgende:
Nou kasta, ik denk niet dat je bang hoeft te zijn dat iemand die stijl gaat imiteren. Ik niet tenminste
Bij een bepaald type vrouw...... En die wil je nietquote:Op vrijdag 2 december 2005 08:52 schreef Metro2005 het volgende:
[..]
Ik heb wel geleerd dat als je je als een klootzak eerste klas gedraagt dat blijkbaar aantrekkelijk is ofzo
Dat zijn juist de meiden waar ik op valquote:Op vrijdag 2 december 2005 11:19 schreef RemcoDelft het volgende:
[..]
Bij een bepaald type vrouw...... En die wil je niet![]()
Ja ben er mee eens, suc6 iig. Ze is mijn type ook totaal niet in feite, maar ja ze is WILD. Soms moet je je principes maar eens opzij zetten. En het is pas de laatste twee weken echt ''serieus'' geworden. Ze wil zelfs mijn droom in vervulling brengen, seks onder een watervalquote:Op vrijdag 2 december 2005 08:52 schreef Metro2005 het volgende:
[..]
Ik ben altijd erg slecht in battle datespas 1 keer uitgekozen.
Ik heb wel geleerd dat als je je als een klootzak eerste klas gedraagt dat blijkbaar aantrekkelijk is ofzo
Maarja, over 2 weken wel een date (dankzij paiq)![]()
Oh en dates met vriendinnen erbij zijn zooo not done
Nouja, misschien voor even ofzoquote:Op vrijdag 2 december 2005 11:19 schreef RemcoDelft het volgende:
[..]
Bij een bepaald type vrouw...... En die wil je niet![]()
Ik had via PAIQ nog twee contacten en heb ik maar geblokkeerd. Die mokkels waren toch een partij wazig zeg. De ene fantaseerde weleens om zelfmoord te plegenquote:Op vrijdag 2 december 2005 11:21 schreef Metro2005 het volgende:
[..]
Dat zijn juist de meiden waar ik op val(en nee die wil ik idd niet maar ik wil ze wel altijd proberen te krijgen
)
Ik denk dat die seks zelf makkelijker te realiseren is dan de waterval.quote:Op vrijdag 2 december 2005 11:21 schreef Chewbacca het volgende:
[..]
Ja ben er mee eens, suc6 iig. Ze is mijn type ook totaal niet in feite, maar ja ze is WILD. Soms moet je je principes maar eens opzij zetten. En het is pas de laatste twee weken echt ''serieus'' geworden. Ze wil zelfs mijn droom in vervulling brengen, seks onder een waterval.
Dat had ik bij een aantal foto's ook jaquote:Op vrijdag 2 december 2005 11:42 schreef Hooghoudt het volgende:
[..]
Soms is de keuze echt moeilijk, ja...
Je zou idd bijna denken dat er een overschot aan mannen isquote:Op vrijdag 2 december 2005 11:56 schreef Napalm het volgende:
Slecht, ik verveelde me gisteren avond en heb me voor de lol ingeschreven bij lexa als 23jarige studente (ben man). Voor de rest een leeg profiel (kwa tekst)
10 nachtelijke uren later:
* 3 berichtjes
* 13 interresses.
oudste 60 jaar...
Sta je als man ingeschreven na 1 maand:
0 berichtten
0 interesses
Wees blij dat die mannelijke 23 jarige studentes niet op je reagerenquote:Op vrijdag 2 december 2005 11:56 schreef Napalm het volgende:
Slecht, ik verveelde me gisteren avond en heb me voor de lol ingeschreven bij lexa als 23jarige studente (ben man). Voor de rest een leeg profiel (kwa tekst)
10 nachtelijke uren later:
* 3 berichtjes
* 13 interresses.
oudste 60 jaar...
Sta je als man ingeschreven na 1 maand:
0 berichtten
0 interesses
quote:Op vrijdag 2 december 2005 13:19 schreef Kreator het volgende:
Mijn huidige relatieplanet ex heeft haar tekst zodanig aangepast dat het één grote sneer naar mij toe is.. Nou, dat doet zeer.
*wenst dat daten nog volgens het jaren-80-principe ging*
Welnee, we pasten gewoon niet bij elkaar. (ik vond haar nogal saai, inhoudsloos en een sexueel drama). Ik heb het netjes uitgemaakt. Daarna was ze verbolgen over dat feit, want 'liefde moet groeien en daar heb je je best niet voor gedaan.'quote:
Foto? msn?quote:Op vrijdag 2 december 2005 13:23 schreef Kreator het volgende:
[..]
Welnee, we pasten gewoon niet bij elkaar. (ik vond haar nogal saai, inhoudsloos en een sexueel drama). Ik heb het netjes uitgemaakt. Daarna was ze verbolgen over dat feit, want 'liefde moet groeien en daar heb je je best niet voor gedaan.'
Dus dat viel wel mee. Ze is gewoon nogal haatdragend, kennelijk.![]()
Wil gewoon weten wat jij onder sexueel drama verstaatquote:
kasta voor minister president!quote:[b]Op [url=http://forum.fok.nl/topic/785368/2/25#32745115]vrijdag 2 december 2005 01:15 *knip*
de meeste dames gaan voor de dominante heren met de blitzkrieg aanpak..quote:Op vrijdag 2 december 2005 08:52 schreef Metro2005 het volgende:
[..]
Ik ben altijd erg slecht in battle datespas 1 keer uitgekozen.
Maarja, over 2 weken wel een date (dankzij paiq)![]()
Oh en dates met vriendinnen erbij zijn zooo not done
Beetje modder gooien naar je concurrenten helpt soms ook wel. Jammer dat ze de foto's niet ziet, zodat opmerkingen maken daarover niet zoveel zin heeft.quote:Op vrijdag 2 december 2005 22:53 schreef bateend het volgende:
[..]
de meeste dames gaan voor de dominante heren met de blitzkrieg aanpak..![]()
waren of zijn?quote:Op zaterdag 3 december 2005 09:53 schreef RemcoDelft het volgende:
Mijn "Matches" waren een week offline...
Ik dacht, geef d'r nog een paar dagen. Maar nu wegquote:Op zaterdag 3 december 2005 11:32 schreef MouseOver het volgende:
Als je dat soort dooie matches er in laat staan krijg je ook geen nieuwe. Eruit ermee dus
Zeg zelf, da's erg zielig voor die vriend.. dat hem dit nu moet overkomenquote:Op zaterdag 3 december 2005 11:50 schreef UncleFunk het volgende:
Ik heb gisteren een ontmoeting gehad met een meisje wat ik op Paiq heb leren kennen. Het was buitengewoon gezellig en we gaan zeker meer wat leuks doen. Overigens zit er voor wat betreft de liefde niets in het vat, aangezien ze reeds een vriend heeft.
Haha wat een dame, heeft ze het haar vriend wel verteld? Zeg nou zelf, je doet dit alleen om gezellig te babbelen? Uiteraard maak dat je lul wijs?quote:Op zaterdag 3 december 2005 11:50 schreef UncleFunk het volgende:
Ik heb gisteren een ontmoeting gehad met een meisje wat ik op Paiq heb leren kennen. Het was buitengewoon gezellig en we gaan zeker meer wat leuks doen. Overigens zit er voor wat betreft de liefde niets in het vat, aangezien ze reeds een vriend heeft.
Ja, ze heeft het haar vriend verteld. Ik heb trouwens meer meiden gehad waar ik slechts vriendschappelijk mee omging... Dus ik zie niet in waarom het nu ook niet zou kunnen. Alhoewel ik uiteraard je opmerking goed begrijp. En ja, m'n principes op dit gebied zijn kennelijk niks waardquote:Op zaterdag 3 december 2005 13:21 schreef Chewbacca het volgende:
[..]
Haha wat een dame, heeft ze het haar vriend wel verteld? Zeg nou zelf, je doet dit alleen om gezellig te babbelen? Uiteraard maak dat je lul wijs?
EN?? Wat zei je laatst ook alweer? Dit was nu echt de laatste x, ik stop er voorgoed mee? Gelukkig heb je jouw principes overboord gezet, werkt veel beter zo.
Ik hou niet van vrouwen met problemen.quote:Op zaterdag 3 december 2005 11:50 schreef UncleFunk het volgende:
Overigens zit er voor wat betreft de liefde niets in het vat, aangezien ze reeds een vriend heeft.
Ik begrijp je opmerking niet?quote:Op zaterdag 3 december 2005 18:51 schreef Burdie het volgende:
[..]
Ik hou niet van vrouwen met problemen.
Whehehehequote:Op zaterdag 3 december 2005 22:38 schreef bateend het volgende:
De battle dates zijn gericht op 2 heren en 1 dame. Zou het niet wat zijn om het omgekeerde mogelijk te maken? 2 dames en 1 heer bijv.
Ik heb net jou een paar keer voorbij zien komen, maar moest wel ff in je fotoboek kijken of je het wel echt bent (dezelfde foto staat ook in je fotoboek).quote:Op donderdag 1 december 2005 22:49 schreef Aventura het volgende:
Dankjewel!
Volgens mij ook.. zie altijd 2 jongens, waarvan ik de een nog erger dan de ander vind, lullig maar waarquote:Op zondag 4 december 2005 00:02 schreef Maanvis het volgende:
Volgens mij sorteert dit systeem op lelijkheid (score) ofzo.. want vaak zie je 2 bloedmooie of juist 2 hele lief glimlachende meisjes voorbij komen waartussen je moet kiezen, en even daarna zie je weer 2 volslanke en 2 lelijke meisjes waartussen je moet kiezen.. best grappig idd.
quote:Op zondag 4 december 2005 00:02 schreef Maanvis het volgende:
[..]
Ik heb net jou een paar keer voorbij zien komen, maar moest wel ff in je fotoboek kijken of je het wel echt bent (dezelfde foto staat ook in je fotoboek).
Maar vaak genoeg op die duim omhoog knop bij je foto geramd, dus wie weet spreken we elkaar nog snel
Volgens mij sorteert dit systeem op lelijkheid (score) ofzo.. want vaak zie je 2 bloedmooie of juist 2 hele lief glimlachende meisjes voorbij komen waartussen je moet kiezen, en even daarna zie je weer 2 volslanke en 2 lelijke meisjes waartussen je moet kiezen.. best grappig idd.
Kasta, lul!! Een goed tovenaar verklapt nooit zijn geheimem!!quote:Op vrijdag 2 december 2005 01:15 schreef kastanova het volgende:
[chatverslag]
Ze had overigens écht geen borsten:
[afbeelding]
Dan moeten er veel meiden tegelijk online zijn en op de Speeddate knop drukken..quote:Op zaterdag 3 december 2005 22:38 schreef bateend het volgende:
De battle dates zijn gericht op 2 heren en 1 dame. Zou het niet wat zijn om het omgekeerde mogelijk te maken? 2 dames en 1 heer bijv.
En als je nou geen foto plaatstquote:Op zondag 4 december 2005 10:08 schreef Aventura het volgende:
[..]
Maar inderdaad ik denk dat het zo werkt. Foto's met veel thumbs up worden gekoppeld aan foto's die ook hoog scoren. Zo krijg je een soort natuurlijke selectie
Helemaal waterdicht is het systeem natuurlijk niet...
Nee, omdat die foto immers toch eerst verborgen is. En na een tijdje moet je volgens de paiq filosofie "met de billetjes bloot"quote:Op zondag 4 december 2005 22:20 schreef _Boo_ het volgende:
[..]
En als je nou geen foto plaatstof is dat geen mogelijkheid?
waarom al die moeite? je kan toch gewoon berichten achter laten in mijn fotoboekquote:Op donderdag 1 december 2005 22:49 schreef Aventura het volgende:
Dankjewel!
Op de een of andere manier sterft het van de groningers op paiq.quote:Op zaterdag 3 december 2005 23:17 schreef -Delta- het volgende:
Paiq doet het weer goed, matches met knulletjes van 19.
Kunnen er meteen weer uit.![]()
Voornaam en emailadres hier neerplempen dan geef ik je een invite (heb er echt teveel momenteelquote:Op zaterdag 3 december 2005 20:48 schreef FilmFanaat het volgende:
Hoe kom ik aan een invite voor Paiq?
Ehm, die worden gewoon continu aangevuld hoorquote:Op maandag 5 december 2005 08:39 schreef Metro2005 het volgende:
dan geef ik je een invite (heb er echt teveel momenteel)
Ik heb genoeg schoons zien voorbij komen hoor op Paiqquote:Op maandag 5 december 2005 17:46 schreef Roellio het volgende:
Treffen anderen ook zoveel lelijke mensen? Ik bedoel... innerlijk is plezierig, maar het oog wil ook wat.
Het is zo fijn, zooo fijn, om een oppervlakkige eikel Roellio te ziijjjn!
quote:Op maandag 5 december 2005 02:32 schreef Godshand het volgende:
[..]
waarom al die moeite? je kan toch gewoon berichten achter laten in mijn fotoboek
Juist overwegend leuke meiden eigenlijk. Al zijn de laatste twee ietwat fors. Aangezien ik zelf net geen 65 kilo weeg voel ik me dan altijd gelijk een stuk speelgoed dat je kunt oppakken en mee kunt gooien. Beangstigendquote:Op maandag 5 december 2005 17:46 schreef Roellio het volgende:
Treffen anderen ook zoveel lelijke mensen? Ik bedoel... innerlijk is plezierig, maar het oog wil ook wat.
Het is zo fijn, zooo fijn, om een oppervlakkige eikel te ziijjjn!
Een olifant wordt gevangen met een muis.........quote:Op maandag 5 december 2005 18:46 schreef MouseOver het volgende:
[..]
Juist overwegend leuke meiden eigenlijk. Al zijn de laatste twee ietwat fors. Aangezien ik zelf net geen 65 kilo weeg voel ik me dan altijd gelijk een stuk speelgoed dat je kunt oppakken en mee kunt gooien. Beangstigend
Je hebt op paiq wel vaak een beetje het lourdes gevoel, zo van: de rest is ergerquote:Op maandag 5 december 2005 18:49 schreef Roellio het volgende:
Ik ben zelf gewoon lelijk en word daarom gematched met lelijke vrouwen!
Pic!quote:Op maandag 5 december 2005 22:25 schreef Metro2005 het volgende:
[..]
Je hebt op paiq wel vaak een beetje het lourdes gevoel, zo van: de rest is erger
Ik heb trouwens vrijdag een date (via Paiq)![]()
Uit privacy overwegingen doe ik dat nietquote:
De enige waarbij ik dat had, heeft vervolgens mij gedumpt als match. Mijn wereld stortte ineenquote:Op maandag 5 december 2005 22:25 schreef Metro2005 het volgende:
[..]
Je hebt op paiq wel vaak een beetje het lourdes gevoel, zo van: de rest is erger
quote:Op dinsdag 6 december 2005 00:07 schreef Litpho het volgende:
[..]
De enige waarbij ik dat had, heeft vervolgens mij gedumpt als match. Mijn wereld stortte ineen.
jij moet niet alles serieus nemen wat ik hier postquote:Op maandag 5 december 2005 18:23 schreef Aventura het volgende:
[..]
Jij houdt van groepsseksavondjes met frituur
Doe mij maar als je wiltquote:Op dinsdag 6 december 2005 14:12 schreef Godshand het volgende:
ik heb nog 1 invite voor een man over en 3 voor vrouwen, anyone?
Edit: voor Paiq dus, niet voor Idols
Whehe ik krijg ook allemaal van die rare types die niks te zeggen hebben of vol met problemen zitten, of gewoon geen doel in het leven hebben. Ben tot nu toe wel 2 leuke matches tegengekomen, maar die wonen allebei iets te ver wegquote:Op dinsdag 6 december 2005 19:47 schreef Aventura het volgende:
Ben mijn interesse alweer kwijt, heb gewoon geen zin om me in die mensen te verdiepen. Zijn allemaal van die gezapige types die ik als match krijg
Eéntje begon een heel verhaal over de nieuwe digitale TV-pakker van Chello en welke optie hij dacht te gaan nemen, en een ander ging opeens ook naar de kroeg waar ik ook heenga (iew).
Waarom heb je niet je foto in je profiel?quote:Op dinsdag 6 december 2005 20:12 schreef Maanvis het volgende:
By the way, hebben dames soms een script om jongens af te wijzen? Op lexa.nl heb ik een profiel zonder foto, dus ik stuur ze een leuk berichtje en ze voegen me hierop snel toe op MSN, vragen om foto
Spannendquote:Op maandag 5 december 2005 22:25 schreef Metro2005 het volgende:
Ik heb trouwens vrijdag een date (via Paiq)![]()
Nou zo'n zinnetje heb ik er niet bij staan hoor, waar haal je dat vandaan? Maargoed, ik had geen foto daar in mijn profiel omdat de eerste foto die ik er neer zette afgewezen werd, ze zijn daar namelijk best kritisch!quote:Op dinsdag 6 december 2005 20:20 schreef -Delta- het volgende:
[..]
Waarom heb je niet je foto in je profiel?
Ik heb wel een stuk of 100 mensen nooit beantwoordt, want toevoegen op Msn voor een foto vind ik zo kansloos. "Ja als je me snel toevoegt, krijg je m'n foto te zien, is zeker de moeite waard!!!".
En de nog kanslozere corny zin erbij, maakt het altijd helemaal dubbelfeest![]()
Date als in kans op iets meerquote:Op dinsdag 6 december 2005 20:22 schreef -Delta- het volgende:
[..]
Spannend![]()
Een date met kans op iets meer of gewoon vriendschappelijk of alleen als neukmaatje?![]()
Naam en emailadres en m/vquote:Op dinsdag 6 december 2005 18:22 schreef dw.style het volgende:
Heeft iemand nog een invite voor paiq?
Ben jij nou ook al actief aan 't daten?quote:Op dinsdag 6 december 2005 19:47 schreef Aventura het volgende:
Ben mijn interesse alweer kwijt, heb gewoon geen zin om me in die mensen te verdiepen. Zijn allemaal van die gezapige types die ik als match krijg
Eéntje begon een heel verhaal over de nieuwe digitale TV-pakker van Chello en welke optie hij dacht te gaan nemen, en een ander ging opeens ook naar de kroeg waar ik ook heenga (iew).
Klapperende eierstokken, je kent het verhaal wel!quote:Op dinsdag 6 december 2005 21:56 schreef heiden6 het volgende:
[..]
Ben jij nou ook al actief aan 't daten?![]()
Ik weet het, op Lexa is het echt moeilijk om een foto te plaatsen, bij mij heeft het ook wel 10 foto's geduurd voordat ik er 1 had die goedgekeurd werdquote:Op dinsdag 6 december 2005 20:27 schreef Maanvis het volgende:
[..]
Nou zo'n zinnetje heb ik er niet bij staan hoor, waar haal je dat vandaan? Maargoed, ik had geen foto daar in mijn profiel omdat de eerste foto die ik er neer zette afgewezen werd, ze zijn daar namelijk best kritisch!
Of, nadat je, uiteraard subtiel (quote:Op dinsdag 6 december 2005 20:20 schreef -Delta- het volgende:
"Ja als je me snel toevoegt, krijg je m'n foto te zien, is zeker de moeite waard!!!".
En de nog kanslozere corny zin erbij, maakt het altijd helemaal dubbelfeest![]()
Nee dat zinnetje was een voorbeeld van iemand, niet jijquote:Op dinsdag 6 december 2005 20:27 schreef Maanvis het volgende:
Nou zo'n zinnetje heb ik er niet bij staan hoor, waar haal je dat vandaan? Maargoed, ik had geen foto daar in mijn profiel omdat de eerste foto die ik er neer zette afgewezen werd, ze zijn daar namelijk best kritisch!
Ja dat is irl met uitgaan nog veel mooier altijd.quote:Op woensdag 7 december 2005 00:00 schreef kastanova het volgende:
- Godzijdank niet nee.
"Hahaha, ik vond je toch maar een sukkel!"
Nee althans niet via sites haha. Ben bang dat het niks voor me isquote:Op dinsdag 6 december 2005 21:56 schreef heiden6 het volgende:
[..]
Ben jij nou ook al actief aan 't daten?![]()
Ehm, nou nee hoor. Wat heb je een vreselijk avatar trouwens!quote:Op dinsdag 6 december 2005 22:00 schreef Maanvis het volgende:
[..]
Klapperende eierstokken, je kent het verhaal wel!
Yeah right, ik weet niet wat voor een soort foto's jij daarop hebt staan, ik heb er geen problemen mee gehad iigquote:Op dinsdag 6 december 2005 22:42 schreef Sylvana het volgende:
[..]
Ik weet het, op Lexa is het echt moeilijk om een foto te plaatsen, bij mij heeft het ook wel 10 foto's geduurd voordat ik er 1 had die goedgekeurd werd
Ze vragen een foto van je gezicht, en als ze een foto van je gezicht vragen mogen bijv. je schouders of borstkas er niet eens op staan. Het moet echt alleen je gezicht zijnquote:Op woensdag 7 december 2005 13:56 schreef Metro2005 het volgende:
[..]
Yeah right, ik weet niet wat voor een soort foto's jij daarop hebt staan, ik heb er geen problemen mee gehad iig
Niks yeah right, is gewoon vaak zoquote:Op woensdag 7 december 2005 13:56 schreef Metro2005 het volgende:
[..]
Yeah right, ik weet niet wat voor een soort foto's jij daarop hebt staan, ik heb er geen problemen mee gehad iig
Die komen snel genoeg, thabit. Of je moet de geheime "IQ moet groter zijn dan 150"-switch hebben gevondenquote:Op woensdag 7 december 2005 19:30 schreef thabit het volgende:
Hmm, paiq lijkt het nu *eindelijk* te doen bij mij, maar ik heb 0 matches..
Owwww....Was DAT het probleemquote:Op woensdag 7 december 2005 19:32 schreef Litpho het volgende:
[..]
Die komen snel genoeg, thabit. Of je moet de geheime "IQ moet groter zijn dan 150"-switch hebben gevonden.
BITCHquote:Op woensdag 7 december 2005 19:54 schreef Aventura het volgende:
Ik heb voor mijn huidige match een ondertitel bedacht die hij nu gebruikt: "ik houw van romanties ete bei kaarslicht in een resterrant en dana samen een stranwandeling maken. Mijn hobbies zijn figuurzagen en knuffelen!!@@@!!".
quote:Op woensdag 7 december 2005 19:54 schreef Aventura het volgende:
Ik heb voor mijn huidige match een ondertitel bedacht die hij nu gebruikt: "ik houw van romanties ete bei kaarslicht in een resterrant en dana samen een stranwandeling maken. Mijn hobbies zijn figuurzagen en knuffelen!!@@@!!".
Was jij dat??quote:Op maandag 5 december 2005 22:18 schreef Roellio het volgende:
Ik zat net met een leuk meisje te chatten tijdens een battledate. Die andere gozer was één of andere Turk die eruit zag alsof 'ie down-syndroom had. Begint die kerel; "Jaaah, ik ben neurochrirurg etc."
Kiest ze voor hém!![]()
ik had een MILF jouw chatverslag van paiq laten lezen..quote:Op woensdag 7 december 2005 00:00 schreef kastanova het volgende:
[..]
Of, nadat je, uiteraard subtiel (. ), aangeeft dat iemand niet echt je type is:
"Je weet niet wat je mist!"
- Godzijdank niet nee.
"Hahaha, ik vond je toch maar een sukkel!"
quote:Op woensdag 7 december 2005 20:21 schreef Godshand het volgende:
[..]
Was jij dat??
was dat toevallig met ene Leonie??
Ik zat laatst ook met een vrouwtje te speeddaten; kwam haar foto in beeld en ik zeg:quote:Op woensdag 7 december 2005 20:23 schreef Godshand het volgende:
ik had een MILF jouw chatverslag van paiq laten lezen..
en ze was meteen van:![]()
![]()
en aangezien ze ook paiq heeft
ik zeg het maar even, een gewaarschuwd Kasta telt zeker voor 4?
Er zijn ook mensen die zelf met een leuke IceBreaker komenquote:Op donderdag 8 december 2005 03:17 schreef Maanvis het volgende:
Ik had trouwens wel iets intiemere vragen verwacht bij die icebreakers
Sommige zijn echt niks!
quote:Op vrijdag 2 december 2005 00:26 schreef kastanova het volgende:
[..]
Naja, appeltje eitje lijkt me...
"Nee, ik kom wel een keer bij je thuis langs ofzo..."
overigens je Battled wel goed; de ander een "Turk met een down-syndroom" noemen hahahaquote:Op woensdag 7 december 2005 20:21 schreef Godshand het volgende:
[..]
Was jij dat??
was dat toevallig met ene Leonie??
Ja hoor, ik wil het wel een keertje proberen. Ben wel man, hopelijk maakt dat niks uit. Geloof namelijk dat veel sites een mannenoverschot hebben, maja...quote:Op donderdag 8 december 2005 21:55 schreef thabit het volgende:
Ik heb opeens een flink aantal invites. Iemand interesse?
Die had ik laatst als speeddate. Ze is een kennis van Jamai, ofzo.quote:Op vrijdag 2 december 2005 01:15 schreef kastanova het volgende:
bla
[afbeelding]
Jawel maar ik heb haar ook aan het lijntje gehouden zeg maar. In het begin heel vaak gechat, maar omdat ze nogal een raar zelfbeeld had, heb ik het contact laten verwateren zonder ook maar iets daarover te zeggen. Dat kan ze maar moeilijk accepteren heb ik het idee. Nu stuurt ze mij mailtjes;quote:Op zaterdag 10 december 2005 10:12 schreef Aventura het volgende:
Waarom zou je met iemand willen daten die je niet echt heel erg leuk vindt? Mijn tijd is echt te kostbaar om te vergooien aan een bij voorbaat on-boeiend iemand. Dan spreek ik liever af met vrienden, of ga ik lekker thuis een DVD'tje kijken.
Is ze niet lekker danquote:Op zaterdag 10 december 2005 06:58 schreef Godshand het volgende:
Morgen een Paiq date....
Maar of dat nu leuk is...
Ze heeft me vandaag al aan haar moeder en broertje telefonisch voorgestelden ze vind zichzelf saai
Haar hobby is samen op de bank TV/Film kijken....
Ik vrees het ergste...
Haar enigste lichtpuntje is haar geilheid...maar daar is dan ook alles mee gezegd...
Maar goed,Den Bosch here I come...
als iemand me kan redden,je bent welkom haha
Il had het eigenlijk over de date van Godshandquote:Op zaterdag 10 december 2005 10:17 schreef Chewbacca het volgende:
[..]
Jawel maar ik heb haar ook aan het lijntje gehouden zeg maar. In het begin heel vaak gechat, maar omdat ze nogal een raar zelfbeeld had, heb ik het contact laten verwateren zonder ook maar iets daarover te zeggen. Dat kan ze maar moeilijk accepteren heb ik het idee. Nu stuurt ze mij mailtjes;
'' ik had best met je willen daten''
Tja ik vind het ook wel lullig, dus ik heb mijn excuses maar aangeboden en dat verder contact hebben uitgesloten is. Maar ze wil nog steeds daten, dat zegt wel iets over haar eigenwaarde
Jouw advies als moderator is zo inzichtvol, het is toepasbaar op meerdere posts tegelijkquote:Op zaterdag 10 december 2005 10:21 schreef Aventura het volgende:
[..]
Il had het eigenlijk over de date van Godshand
Een heleboel mensen zijn erg desperate.quote:Op zaterdag 10 december 2005 10:17 schreef Chewbacca het volgende:
Jawel maar ik heb haar ook aan het lijntje gehouden zeg maar. In het begin heel vaak gechat, maar omdat ze nogal een raar zelfbeeld had, heb ik het contact laten verwateren zonder ook maar iets daarover te zeggen. Dat kan ze maar moeilijk accepteren heb ik het idee. Nu stuurt ze mij mailtjes;
'' ik had best met je willen daten''
Ja je hebt gelijk, je hebt het geprobeerd en wat dat betreft ken je ook die wereld. Ik heb nog wel 1 contact waar het denk ik wel wat gaat worden. Dus wat dat betreft is het zo gek nog niet. Ik heb al vaker iemand afgewezen en dan reageren ze zo verschrikkelijk raar. Bedoel? waar gaat het over zeg...quote:Op zaterdag 10 december 2005 14:05 schreef -Delta- het volgende:
[..]
Een heleboel mensen zijn erg desperate.Ik heb zelfs met sommige maar 1 of 2 keer gechat (dan wel een paar uurtjes) en oh wat een gezeik kwam erna zeg.
Mailtjes met een drama verhaal![]()
Veel mannen kunnen het niet uitstaan, want voorheen hebben ze allemaal vrouwen meegemaakt die snel wilden afspreken en als jij die interesse niet hebt en ook op latere termijn nooit af wilt spreken, dan vergaat de wereld ineens.
Nou had ik al geen interesse in ze, maar dan is het nog 10x erger, dat soort wanhopige types knap ik meteen op af.
Ik ben sowieso na 1 maand op Rp gestopt, ik ontmoet wel types in het dagelijks leven. Vind ik veel leuker.
Veel vrouwen denken dat ze een man al gewonnen hebben als hij nieuwsgierig naar ze is en wil weten of achter een positieve eerste indruk ook een leuk persoontje zit. Om dus pas op basis van die nadere kennismaking eens te bepalen of de dame in kwestie verdere interesse en moeite waard is.quote:Op zaterdag 10 december 2005 14:54 schreef Chewbacca het volgende:
Veel vrouwen denken volgens mij dat ze elke kerel kunnen krijgen en vinden ze het raar als je ''nee'' zegt.
Totally agree! Bij speeddates zorg ik er nu al een tijdje voor dat ik niet de eerste ben die wat zegt. Daar valt al een deel af.. en als het weer het standaard verhaal wordt ("vertel eens wat over jezelf") dan in mijn interesse ook vaak snel weg..quote:Op zaterdag 10 december 2005 14:54 schreef Chewbacca het volgende:
De speeddates via PAIQ zijn over het algemeen weinig verhelderend. Weinig spontane en leuke verhalen. Veelal moet je interesse en initiatief tonen. Dat passieve bevalt me absoluut niet, daar de meeste vrouwen toch ernstig last van schijnen te hebben. Het lijkt er wel op, dat de vrouw gewoon gepaaid moet worden zodat ze een keuze kan maken. Dan zet ik er direct al een streep door.
Best wel irri, en ik maar denken dat ze zelf zo inspiratieloos was dat ze telkens icebreakers stuurdequote:Op zondag 11 december 2005 02:56 schreef JWR het volgende:
Yep, heb ik hier ook
Soms best verwarrend... kijk meestal of zij al antwoord heeft gegeven. Zo niet, ist een automatische.
Ik heb hem even in mijn profiel weer gezet.quote:
Niet op datingsites?quote:Op zondag 11 december 2005 15:06 schreef Nike1st het volgende:
En waar zijn die spontane vrouwen gebleven?
Computers met enkel verbinding naar datingsites neerzetten bij die feesten.quote:Op zondag 11 december 2005 15:32 schreef thaleia het volgende:
Ik las laatst ergens dat het onder vrouwen niet echt populair wil worden, die datingsites, en onder mannen juist wel. Andersom gaan vrouwen blijkbaar graag (ik kan me er weinig bij voorstellen, maar goed) met een stel single vriendinnen, of alleen, naar van die speciale georganiseerde 'single events', waar de mannen zich weer niet laten zien. Dat combineert dus niet zo handig. Op de sites een enorm mannenoverschot, bij singlesreizen en -feesten een vrouwenoverschot. Dat moet handiger kunnen
Ze kan ook zeggen, dat ze je een rotkop vindt hebben (om maar een extreem voorbeeld te noemenquote:Op zondag 11 december 2005 15:06 schreef Nike1st het volgende:
Of dan heb je een leuk gesprek, zie je elkaars foto en dan ineens....ow ik moet nog kerstkaarten schrijven doei..
Of de personen die ze tegen gekomen is, zijn tot nu toe gewoon de moeite niet waard.quote:Op zondag 11 december 2005 15:22 schreef Nike1st het volgende:
ik kom ze in ieder geval niet tegen.
Ik sprak laatst een vrouw over datingsites en die zij dat de meeste toch wat "bang" zijn om wat af te spreken...vast zoiets van...dadelijk valt het weer tegen.
Als je een tijdje niet met een match hebt gesproken initiëert Paiq zelf een IceBreaker; verder zal er soms door een chat heen een 'notice' komen dat er een IceBreaker beschikbaar is (waar dan op geklikt moet worden om te activeren).quote:Op zondag 11 december 2005 02:38 schreef Maanvis het volgende:
Hebben anderen er nog meer last van dat PaiQ uit zichzelf Icebreakers gaat sturen? Ik heb een zeker fokkend iemand dmv een oneliner aangesproken en nu krijgen we tussen het chatten icebreakers die niet van haar, noch van mij komen..
Nee, ze rookte niet, dus viel sowieso al afquote:Op zondag 11 december 2005 17:53 schreef Roellio het volgende:
En dat heb je haar, geheel in stijl, even verteld?
Verstandig.quote:Op zondag 11 december 2005 17:55 schreef kastanova het volgende:
[..]
Nee, ze rookte niet, dus viel sowieso al af.
Datingsites bieden geen drank aanquote:Op zondag 11 december 2005 15:32 schreef thaleia het volgende:
Ik las laatst ergens dat het onder vrouwen niet echt populair wil worden, die datingsites, en onder mannen juist wel. Andersom gaan vrouwen blijkbaar graag (ik kan me er weinig bij voorstellen, maar goed) met een stel single vriendinnen, of alleen, naar van die speciale georganiseerde 'single events', waar de mannen zich weer niet laten zien. Dat combineert dus niet zo handig. Op de sites een enorm mannenoverschot, bij singlesreizen en -feesten een vrouwenoverschot. Dat moet handiger kunnen
Ik heb "Puike vent". Maar die mag je uiteraard niet jatten!quote:Op zondag 11 december 2005 18:58 schreef thabit het volgende:
Wat voor oneliners zijn nu eigenlijk leuk om bij een foto te plaatsen?
Wat voor reacties krijg je terug als je dat bij een vrouw plaatst?quote:Op zondag 11 december 2005 18:59 schreef Roellio het volgende:
[..]
Ik heb "Puike vent". Maar die mag je uiteraard niet jatten!
De Volkskrant organiseerde ze ook, in ieder geval een paar jaar geleden. Alhoewel ik van vriendinnen heb gehoord dat dat wel een redelijk wanhopige vleeskeuring bleek.quote:Op zondag 11 december 2005 17:57 schreef MouseOver het volgende:
[..]
Datingsites bieden geen drank aan
edit: ik heb, op wat relatieplanet spul na, eigenlijk nooit advertenties voor singles reizen of feesten gezien. Adverteren ze soms alleen in de viva ofzo?
Inderdaad. Dat moet je pas laten zien als je 2 jaar een relatie hebt.quote:Op zondag 11 december 2005 21:06 schreef OnlineGokker het volgende:
Ik heb al geleerd dat je nooit je FOK!profiel moet geven. Ik heb m'n ouwe username gegeven en toen confronteerde ze met rare uitspraken die ik vervoglens kon gaan uitleggen.
Liever helemaal nooit, want je zult zien dat ze altijd wat vinden wat totaal verkeerd wordt geintepreteerdquote:Op zondag 11 december 2005 21:09 schreef thabit het volgende:
[..]
Inderdaad. Dat moet je pas laten zien als je 2 jaar een relatie hebt.
quote:Op zondag 11 december 2005 22:44 schreef Disorder het volgende:
Ja joh kutwijf, gooi me maar uit je matches. Sloerie
Dus jij blijft wel contact houden en de vrolijkheid zelfde spelen, met iemand die je geen zak interesseert?quote:Op zondag 11 december 2005 22:54 schreef thabit het volgende:
Tja, zo gaat dat. Ze doen eerst heel leuk, daarna heel kortaf en dan dumpen ze je. Zoals het in een echte relatie ook gaat dus..
Het leven is zwaar als je met regelmaat later dan je chatpartner besluit dat de ander je geen zak interesseertquote:Op zondag 11 december 2005 23:08 schreef -Delta- het volgende:
[..]
Dus jij blijft wel contact houden en de vrolijkheid zelfde spelen, met iemand die je geen zak interesseert?![]()
Nee hoor, maar ik ga in zo'n geval niet eerst leuk lopen doen, dat is nou net het verschil.quote:Op zondag 11 december 2005 23:08 schreef -Delta- het volgende:
[..]
Dus jij blijft wel contact houden en de vrolijkheid zelfde spelen, met iemand die je geen zak interesseert?![]()
Misschien beseft iemand pas later, dat je niet zo goed matcht en je haar type niet bent?quote:Op zondag 11 december 2005 23:19 schreef thabit het volgende:
[..]
Nee hoor, maar ik ga in zo'n geval niet eerst leuk lopen doen, dat is nou net het verschil.
Altijd een kans geven, misschien wordt het wat. En sowieso vind ik het leuk tijdverdrijf...quote:Op zaterdag 10 december 2005 10:12 schreef Aventura het volgende:
Waarom zou je met iemand willen daten die je niet echt heel erg leuk vindt? Mijn tijd is echt te kostbaar om te vergooien aan een bij voorbaat on-boeiend iemand. Dan spreek ik liever af met vrienden, of ga ik lekker thuis een DVD'tje kijken.
Oeh boy zeker welquote:
waren er die nog niet danquote:
Hint: search werkt nietquote:Op zondag 11 december 2005 21:13 schreef OnlineGokker het volgende:
[..]
Liever helemaal nooit, want je zult zien dat ze altijd wat vinden wat totaal verkeerd wordt geintepreteerd
quote:Op zaterdag 10 december 2005 06:58 schreef Godshand het volgende:
Morgen een Paiq date....
Maar of dat nu leuk is...
Ze heeft me vandaag al aan haar moeder en broertje telefonisch voorgestelden ze vind zichzelf saai
Haar hobby is samen op de bank TV/Film kijken....
Ik vrees het ergste...
Haar enigste lichtpuntje is haar geilheid...maar daar is dan ook alles mee gezegd...
Maar goed,Den Bosch here I come...
als iemand me kan redden,je bent welkom haha
Dat kom ik ook vaak tegen. Vrouwen zijn vaak bang om af te spreken,bang dat het contact daarna weg is of dat je elkaar tegenvalt of om een een of andere vage reden.quote:Op zondag 11 december 2005 15:22 schreef Nike1st het volgende:
ik kom ze in ieder geval niet tegen.
Ik sprak laatst een vrouw over datingsites en die zij dat de meeste toch wat "bang" zijn om wat af te spreken...vast zoiets van...dadelijk valt het weer tegen.
Met daarbij nog de bonus dat hoe langer je de gelegenheid krijgt om een ideaalbeeld van iemand op te bouwen via internet, hoe onmogelijker het vervolgens is om daar IRL aan te voldoenquote:Op maandag 12 december 2005 10:14 schreef Metro2005 het volgende:
[..]
Dat kom ik ook vaak tegen. Vrouwen zijn vaak bang om af te spreken,bang dat het contact daarna weg is of dat je elkaar tegenvalt of om een een of andere vage reden.
Hoe wil je elkaar in godsnaam via internet leren kennen. Als ontmoetingsplaats is internet zeer handig maar elkaar leren kennen doe je imho in het echt door af te spreken.
Ja precies, je kan je sowieso natuurlijk op internet al heel anders voordoen dan je in werkelijkheid bent en inderdaad, je kan best wel eens een ideaalbeeld van iemand creeeren die heel anders is.quote:Op maandag 12 december 2005 11:02 schreef Litpho het volgende:
[..]
Met daarbij nog de bonus dat hoe langer je de gelegenheid krijgt om een ideaalbeeld van iemand op te bouwen via internet, hoe onmogelijker het vervolgens is om daar IRL aan te voldoen.
Niet dat ik zelf zo enthousiast zou zijn over iemand die in de eerste plaats een vader voor haar kindje zoekt en pas in de tweede (of derde) plaats iemand voor haarzelf, maar ik kan het wel waarderen dat ze daar direct eerlijk over is. Mannen die daar absoluut geen interesse in hebben weten dan ook dat ze daar hun tijd niet aan hoeven te verspillenquote:Op maandag 12 december 2005 11:50 schreef Sportguy het volgende:
Verder zie ik wel een boel kansloze profielen waar ik best wel medelijden mee heb. Profielen van meiden die 21 zijn, harstikke leuk zijn totdat je de doodsteek in haar profiel leest.
"Vooral iemand die lief moet zijn voor mijn kindje"
Met andere woorden, ze zoekt een kerel omdat een andere kerel zo flink is geweest om d'r in de steek te laten.
Ben het met je eens dat het wel netjes is om te vermelden maar ik denk dat je toch weinig kans maakt als moeder zijnde.quote:Op maandag 12 december 2005 11:53 schreef Litpho het volgende:
[..]
Niet dat ik zelf zo enthousiast zou zijn over iemand die in de eerste plaats een vader voor haar kindje zoekt en pas in de tweede (of derde) plaats iemand voor haarzelf, maar ik kan het wel waarderen dat ze daar direct eerlijk over is. Mannen die daar absoluut geen interesse in hebben weten dan ook dat ze daar hun tijd niet aan hoeven te verspillen.
Ben ik weer met jou eens. Dan nog is het de dame in kwestie gegund om toch nog ergens een leuke kerel vandaan te halen, en ik denk dat het beter is voor het kind als ze het zo probeert dan wanneer ze elke nacht de plaatselijke kroegen afschuimtquote:Op maandag 12 december 2005 12:02 schreef Sportguy het volgende:
[..]
Ben het met je eens dat het wel netjes is om te vermelden maar ik denk dat je toch weinig kans maakt als moeder zijnde.
Ik ben niet tegen kinderen maar om meteen al met dat geleur te beginnen bij een date of mogelijk een relatie. Alles zal omdat kind draaien daar zit ik en vele anderen niet echt op te wachten.
Dat krijg ik ook vaak te horen ja, dat ik spontaner en leuker in het echt ben dan over de chat.quote:Op maandag 12 december 2005 11:50 schreef Sportguy het volgende:
Helemaal mee eens, achter een toetsenbord kom je heel anders over dan in het echt. Lichaamstaal verteld zo veel meer over een persoon, wat deze denkt of werkelijk zegt.
Zelf ook wel te horen gekregen dat ik veel leuker ben in het echt dan mijn profiel / chatgesprek deed vermoeden.
Verder zie ik wel een boel kansloze profielen waar ik best wel medelijden mee heb. Profielen van meiden die 21 zijn, harstikke leuk zijn totdat je de doodsteek in haar profiel leest.
"Vooral iemand die lief moet zijn voor mijn kindje"
Met andere woorden, ze zoekt een kerel omdat een andere kerel zo flink is geweest om d'r in de steek te laten.
Mijn PaiQ Matches doen bijna allemaal Paboquote:Op maandag 12 december 2005 12:05 schreef Metro2005 het volgende:
[..]
overigens de meeste dames op datingsites werken in de verzorging en hebben een eigen paard valt me op![]()
ja die zijn er inderdaad ook erg veel jaquote:Op maandag 12 december 2005 12:46 schreef blieblie het volgende:
[..]
Mijn PaiQ Matches doen bijna allemaal Pabo.
Paarden ben ik nog niet tegengekomen, maar veel in de verzorging klopt wel volgens mij. Zal wel met de onregelmatige diensten te maken hebben denk ik dan maarquote:Op maandag 12 december 2005 12:05 schreef Metro2005 het volgende:
overigens de meeste dames op datingsites werken in de verzorging en hebben een eigen paard valt me op![]()
Dat vind ik dan weer een voordeel juist. Tenminste niet zo constant op elkaars lip.quote:Op maandag 12 december 2005 13:00 schreef Litpho het volgende:
[..]
Paarden ben ik nog niet tegengekomen, maar veel in de verzorging klopt wel volgens mij. Zal wel met de onregelmatige diensten te maken hebben denk ik dan maar.
Oh, daar zit ik ook niet zo mee. Het was meer een verklaring waarom juist die beroepsgroep oververtegenwoordigt lijkt op Paiq (en vermoedelijk datingsites in het algemeen)quote:Op maandag 12 december 2005 13:06 schreef Metro2005 het volgende:
[..]
Dat vind ik dan weer een voordeel juist. Tenminste niet zo constant op elkaars lip.
quote:Op maandag 12 december 2005 12:22 schreef dthissen het volgende:
Hee, iemand nog een invite over voor me?
op mijn voornaam.achternaam op gmail.com :-)
Thanx!
Ik denk eerder dat het komt door het wereldje waar de dames in verkeren.quote:Op maandag 12 december 2005 13:14 schreef Litpho het volgende:
[..]
Oh, daar zit ik ook niet zo mee. Het was meer een verklaring waarom juist die beroepsgroep oververtegenwoordigt lijkt op Paiq (en vermoedelijk datingsites in het algemeen).
Mijn matches zijn gemiddeld toch wel een paar jaar ouder (en dus lang niet allemaal meer studentes), en daar geldt het ook voor.quote:Op maandag 12 december 2005 13:52 schreef blieblie het volgende:
[..]
Ik denk eerder dat het komt door het wereldje waar de dames in verkeren.
Zie het als informatica maar dan voor vrouwen. Ik heb de meeste matches in de leeftijd 18 tot 24 jaar (dus studentes) en de studentes die op de Pabo zitten of bijv. HBO V doen komen bar weinig interessant aan mannen tegen.
Inderdaad.quote:Op maandag 12 december 2005 16:34 schreef thabit het volgende:
De dames op datingsites. Ze zijn allemaal "niet op zoek". De reden waarom ze op datingsites zitten is dan ook "om te bewijzen dat internetdating niet werkt"..
Dat moet je niet onderschatten. Er gaat duidelijk best veel tijd zitten in "niet op zoek zijn"quote:Op maandag 12 december 2005 16:34 schreef thabit het volgende:
De dames op datingsites. Ze zijn allemaal "niet op zoek".
quote:Op maandag 12 december 2005 16:34 schreef thabit het volgende:
De dames op datingsites. Ze zijn allemaal "niet op zoek". De reden waarom ze op datingsites zitten is dan ook "om te bewijzen dat internetdating niet werkt"..
Ik kwam er laatst 1 tegen:quote:Op maandag 12 december 2005 16:34 schreef thabit het volgende:
F*ck Kasta, je begint op me te lijken.. slechte zaak..quote:Op maandag 12 december 2005 17:43 schreef kastanova het volgende:
Als ze mij niet aanspreken, zie ik ook geen reden om hen aan te spreken....
En als ze me gedurende een week niet aanspreken, schop ik ze er uit.
Ik chat de laaste tijd ook alleen maar met studentjes Paboquote:Op maandag 12 december 2005 12:52 schreef Metro2005 het volgende:
[..]
ja die zijn er inderdaad ook erg veel ja
Verzoring en leraresjes
Volgens mij ben jij de grootste breezer slet op deze aardkloot. Een mannelijke slet wel te verstaan en je weet, mannen kunnen zich dat permiteren aangezien ze dan als stoer worden beschouwd.quote:Op maandag 12 december 2005 18:20 schreef kastanova het volgende:
Mijn persoonlijke anti-bReEzAh offensief.
[afbeelding]
44 credits? Heb jij wel een sociaal leven? Of is PAIQ hetgeen jou dagelijks bezighoud.quote:Op maandag 12 december 2005 18:20 schreef kastanova het volgende:
Mijn persoonlijke anti-bReEzAh offensief.
[afbeelding]
Ik drink uitsluitend bier of ouzo, loop er het liefst zo onverzorgd mogelijk bij, mode is een begrip dat geheel aan me voorbij gegaan is, dus ik draag alleen wat ik zelf mooi vind en iedereen in m'n omgeving met een opleiding lager dan HBO wordt weggehoond en uiteindelijk ook weggejaagd...quote:Op maandag 12 december 2005 18:24 schreef Chewbacca het volgende:
[..]
Volgens mij ben jij de grootste breezer slet op deze aardkloot. Een mannelijke slet wel te verstaan en je weet, mannen kunnen zich dat permiteren aangezien ze dan als stoer worden beschouwd.
![]()
Hangt er van af of ik al contact heb. Zolang ik een paar lopende matches heb vind ik dat niet zo boeiend. Valt daar wat van weg, dan ga ik wel bij wat nieuwe, maagdelijke matches aan de bel trekken.quote:Op maandag 12 december 2005 17:38 schreef sungaMsunitraM het volgende:
Wat doen jullie trouwens met PaiQ matches?
Wachten met aanspreken tot ze een keertje toevallig tegelijk met jou online zijn, of gewoon zomaar wat sturen?
Ik gebruik ze nooit, de vrouwtjes komen wel naar mij toe, dus ik houd er idd behoorlijk wat overquote:Op maandag 12 december 2005 18:26 schreef Chewbacca het volgende:
[..]
44 credits? Heb jij wel een sociaal leven? Of is PAIQ hetgeen jou dagelijks bezighoud.
Hoe jaag je ze dan weg? Door ze te schofferen? Tijdens een date te vertellen dat ze maar lelijk, vies en smerig is? Of doe je dat pas nadat je beide sterretjes hebt gepenetreerd? Dus je gaat er eerst overheen en dan dumpen of hangt dat van het materiaal af?quote:Op maandag 12 december 2005 18:31 schreef kastanova het volgende:
[..]
Ik drink uitsluitend bier of ouzo, loop er het liefst zo onverzorgd mogelijk bij, mode is een begrip dat geheel aan me voorbij gegaan is, dus ik draag alleen wat ik zelf mooi vind en iedereen in m'n omgeving met een opleiding lager dan HBO wordt weggehoond en uiteindelijk ook weggejaagd...
De enige overeenkomst is dat ik ook regelmatig neuk, echter uitsluitend met wijven die aan mijn, toch behoorlijk kritische, eisenlijstje voldoen...
Haha ja klopt, ik ben gewoon een slechte minaar in bed. Ik kan een vrouw maar moeilijk bevredigen en door op jouw posts te reageren en kritisch te zijn, ben ik in feite gewoon jaloers. Ik doe regelmatig aan projectie, zielig hequote:Op maandag 12 december 2005 18:35 schreef kastanova het volgende:
[..]
Ik gebruik ze nooit, de vrouwtjes komen wel naar mij toe, dus ik houd er idd behoorlijk wat over.
En dude, heel sneu dat je vorige vriendin je als een broer zag en met een ander ging neuken (posthistory is a bitch. ) maar ga je frustraties nu niet op mannen afreageren die hun vrouwen wél tevreden houden, daarmee houd je alleen jezelf voor de gek...
.
Laten mijn principes nu 1 van mijn belangrijkste selling points zijnquote:Op maandag 12 december 2005 18:39 schreef Chewbacca het volgende:
Hoe jaag je ze dan weg? Door ze te schofferen? Tijdens een date te vertellen dat ze maar lelijk, vies en smerig is? Of doe je dat pas nadat je beide sterretjes hebt gepenetreerd? Dus je gaat er eerst overheen en dan dumpen of hangt dat van het materiaal af?
Hypothetisch, een meid is lekker, je weet wel, dikke prammen en een leuk gezichtje. Ze is dom, maar jij kan je enorme jongen in haar hangen? Neem je haar dan mee naar huis, om haar vervolgens flink te laten zweten? Of zeg je; '' Je hebt geen HBO niveau'' Vervolgens keer je zonder iets gedaan te hebben huiswaarts. Krijg je dan niet een ''leeg'' gevoel?
Je komt over als iemand die geen principes heeft, maar uit deze post laat je wel degelijk merken hierover te beschikken. Wat is dit? Het draait toch maar om 1 ding? Die verdomde prammen, en dat mooie vijgje?
Oude snoepert![]()
Fatsoenlijke wijven neuken tenminste iemand die je niet kent, zodat je je beste vriend overhoudt?quote:Op maandag 12 december 2005 18:45 schreef kastanova het volgende:
en neukt je simpele neuksletje je beste vriend...
Dan kun je beter zoals ik zijn, het kaf van het koren scheiden en uitsluitend fatsoenlijke wijven neuken.
Stap 1 is inderdaad toegeven dat je een probleem hebt.quote:Op maandag 12 december 2005 18:40 schreef Chewbacca het volgende:
Haha ja klopt, ik ben gewoon een slechte minaar in bed. Ik kan een vrouw maar moeilijk bevredigen en door op jouw posts te reageren en kritisch te zijn, ben ik in feite gewoon jaloers. Ik doe regelmatig aan projectie, zielig he![]()
Fatsoenlijke wijven beseffen dat ze toch nooit meer iets beters zullen vinden en blijven mij neukenquote:Op maandag 12 december 2005 18:46 schreef Litpho het volgende:
Fatsoenlijke wijven neuken tenminste iemand die je niet kent, zodat je je beste vriend overhoudt?.
JAJA selling points inderdaad, je pretendeert ze te hebben maar je gebruikt ze alleen maar om je als de ideale schoonzoon te presenteren. En ondertussen het kaf van het koren te scheiden. Je zegt het zelf al? Je moet ze eerst uit proberen en als ze niet goed pijpen of te preuts zijn kunnen ze op tieven.quote:Op maandag 12 december 2005 18:45 schreef kastanova het volgende:
[..]
Laten mijn principes nu 1 van mijn belangrijkste selling points zijn.
Tja, je kunt natuurlijk wel gewoon alles gaan neuken wat los en vast zit, maar veel schiet je er niet mee op en uiteindelijk blijf je achter met je kat, een verder leeg huis en neukt je simpele neuksletje je beste vriend...
Dan kun je beter zoals ik zijn, het kaf van het koren scheiden en uitsluitend fatsoenlijke wijven neuken.
Ik ben een motivator en een stimulatorquote:Op maandag 12 december 2005 18:47 schreef kastanova het volgende:
[..]
Stap 1 is inderdaad toegeven dat je een probleem hebt.
Stap 2 is er aan werken; daar mag je nu aan beginnen...
Maar aangezien je in elk datingtopic te vinden bent, ben je daar al een behoorlijke tijd (kennelijk zonder succes) mee bezig...
Niet opgeven!
Er is vast wel ergens, in een klein, afgelegen dorpje zonder elektriciteit en stromend water, een vrouw voor je te vinden die tegen betaling van 2 kippen de jouwe wil worden.
Ik heb nooit beweerd de ideale schoonzoon te zijn; integendeel, ik ben 1 van de beroerdste mannen waar een dochter mee thuis kan komen...quote:Op maandag 12 december 2005 18:50 schreef Chewbacca het volgende:
JAJA selling points inderdaad, je pretendeert ze te hebben maar je gebruikt ze alleen maar om je als de ideale schoonzoon te presenteren. En ondertussen het kaf van het koren te scheiden. Je zegt het zelf al? Je moet ze eerst uit proberen en als ze niet goed pijpen of te preuts zijn kunnen ze op tieven.
Leuke kerel ben je![]()
Wil je zo aan je vrouw komen, slijmbal.quote:Op maandag 12 december 2005 18:54 schreef thabit het volgende:
Ik heb nog 3 invites voor vrouwen. Iemand interesse?
Dus jij gaat er al direct vanuit dat je haar benen mag spreiden? Heb je zoveel zelfvertrouwen of ben jij iemand die zich sterk voelt achter de computer? Oh shit nu doe ik weer aan projectiequote:Op maandag 12 december 2005 18:56 schreef kastanova het volgende:
[..]
Ik heb nooit beweerd de ideale schoonzoon te zijn; integendeel, ik ben 1 van de beroerdste mannen waar een dochter mee thuis kan komen...
Niet omdat ik zo'n beroerd persoontje ben, maar simpelweg omdat ze me na het eerste bezoek nooit weer zullen zien...
En ja, tuurlijk bekijk ik eerst de bedprestaties, dit in verband met het simpele feit dat een goede relatie voor minimaal 50% op goede seks gebaseerd is.
Dus, wil je nu net zo'n toffe vent worden als kasta en uitsluitend met goed neukende/pijpende, hoog opgeleide vrouwen eindigen, weet je wat je te doen staat...
Nee, daar ga ik niet vanuit; het is zelfs zo dat ik met vrouwen die me direct neuken sowieso al geen relatie aan zou gaan... Dit omdat ik simpelweg geen relatie begin met dergelijke 'makkelijke' vrouwen...quote:Op maandag 12 december 2005 19:03 schreef Chewbacca het volgende:
Dus jij gaat er al direct vanuit dat je haar benen mag spreiden? Heb je zoveel zelfvertrouwen of ben jij iemand die zich sterk voelt achter de computer? Oh shit nu doe ik weer aan projectie![]()
Ik heb morgen een date met een mokkel dat alleen een vriend wil die geen haar op zijn schrotum heeft. Anders vindt ze het pijpen wat te lastig worden, kijk daar doe je het voor. En verder is ze gek op de auto en openbare gelegenheden. Kijk, daar kan ik nu echt voor uit bed ''komen''. Ze heeft ook nog een HBO opleiding. Haantjes gedrag Kast, alleen ben ik de beste.
Herkenbaar, ik zoek ook altijd de moeilijke gevallen op. Op dit moment ook iemand ontmoet die ook zo apart is maar zo orgineel en overal schijt aan heeft dat je gewoon wordt meegesleurd. Als iets te simpel is, dan is het gewoon niet leuk. Er moet wel uitdaging in zitten en een simpel burgerlijk leventje is not my cup of tea.quote:Op maandag 12 december 2005 19:07 schreef kastanova het volgende:
[..]
Nee, daar ga ik niet vanuit; het is zelfs zo dat ik met vrouwen die me direct neuken sowieso al geen relatie aan zou gaan... Dit omdat ik simpelweg geen relatie begin met dergelijke 'makkelijke' vrouwen...
Maar ja, shit happens, en toch hoop ik telkens weer een vrouw te ontmoeten die niet direct op m'n pik springt.
Maar inderdaad, je kunt ook gaan afspreken met vrouwen die sowieso wel direct met hun internetdates neuken... Dat kún je doen...
Zijn er vrouwen die daar wél door geshockeerd raken dan?quote:Op maandag 12 december 2005 19:12 schreef Chewbacca het volgende:
Je moet gewoon tegen je vriendin kunnen zeggen'. Godverdomme wat zie je er lekker uit, zullen we neuken''. Als ze dan niet geschokeerd is, zit het goed.
Ach jaquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |