Ja hoor, ik wil het wel een keertje proberen. Ben wel man, hopelijk maakt dat niks uit. Geloof namelijk dat veel sites een mannenoverschot hebben, maja...quote:Op donderdag 8 december 2005 21:55 schreef thabit het volgende:
Ik heb opeens een flink aantal invites. Iemand interesse?
Die had ik laatst als speeddate. Ze is een kennis van Jamai, ofzo.quote:Op vrijdag 2 december 2005 01:15 schreef kastanova het volgende:
Voor de mensen die zo graag wilde zien van welke stijl ik toch in godsnaam gebruikt maakte om alleen maar matches te krijgen.
bla
[afbeelding]
Jawel maar ik heb haar ook aan het lijntje gehouden zeg maar. In het begin heel vaak gechat, maar omdat ze nogal een raar zelfbeeld had, heb ik het contact laten verwateren zonder ook maar iets daarover te zeggen. Dat kan ze maar moeilijk accepteren heb ik het idee. Nu stuurt ze mij mailtjes;quote:Op zaterdag 10 december 2005 10:12 schreef Aventura het volgende:
Waarom zou je met iemand willen daten die je niet echt heel erg leuk vindt? Mijn tijd is echt te kostbaar om te vergooien aan een bij voorbaat on-boeiend iemand. Dan spreek ik liever af met vrienden, of ga ik lekker thuis een DVD'tje kijken.
Is ze niet lekker danquote:Op zaterdag 10 december 2005 06:58 schreef Godshand het volgende:
Morgen een Paiq date....
Maar of dat nu leuk is...
Ze heeft me vandaag al aan haar moeder en broertje telefonisch voorgestelden ze vind zichzelf saai
Haar hobby is samen op de bank TV/Film kijken....
Ik vrees het ergste...
Haar enigste lichtpuntje is haar geilheid...maar daar is dan ook alles mee gezegd...
Maar goed,Den Bosch here I come...
als iemand me kan redden,je bent welkom haha
Il had het eigenlijk over de date van Godshandquote:Op zaterdag 10 december 2005 10:17 schreef Chewbacca het volgende:
[..]
Jawel maar ik heb haar ook aan het lijntje gehouden zeg maar. In het begin heel vaak gechat, maar omdat ze nogal een raar zelfbeeld had, heb ik het contact laten verwateren zonder ook maar iets daarover te zeggen. Dat kan ze maar moeilijk accepteren heb ik het idee. Nu stuurt ze mij mailtjes;
'' ik had best met je willen daten''
Tja ik vind het ook wel lullig, dus ik heb mijn excuses maar aangeboden en dat verder contact hebben uitgesloten is. Maar ze wil nog steeds daten, dat zegt wel iets over haar eigenwaarde
Jouw advies als moderator is zo inzichtvol, het is toepasbaar op meerdere posts tegelijkquote:Op zaterdag 10 december 2005 10:21 schreef Aventura het volgende:
[..]
Il had het eigenlijk over de date van Godshand
Een heleboel mensen zijn erg desperate.quote:Op zaterdag 10 december 2005 10:17 schreef Chewbacca het volgende:
Jawel maar ik heb haar ook aan het lijntje gehouden zeg maar. In het begin heel vaak gechat, maar omdat ze nogal een raar zelfbeeld had, heb ik het contact laten verwateren zonder ook maar iets daarover te zeggen. Dat kan ze maar moeilijk accepteren heb ik het idee. Nu stuurt ze mij mailtjes;
'' ik had best met je willen daten''
Ja je hebt gelijk, je hebt het geprobeerd en wat dat betreft ken je ook die wereld. Ik heb nog wel 1 contact waar het denk ik wel wat gaat worden. Dus wat dat betreft is het zo gek nog niet. Ik heb al vaker iemand afgewezen en dan reageren ze zo verschrikkelijk raar. Bedoel? waar gaat het over zeg...quote:Op zaterdag 10 december 2005 14:05 schreef -Delta- het volgende:
[..]
Een heleboel mensen zijn erg desperate.Ik heb zelfs met sommige maar 1 of 2 keer gechat (dan wel een paar uurtjes) en oh wat een gezeik kwam erna zeg.
Mailtjes met een drama verhaal![]()
Veel mannen kunnen het niet uitstaan, want voorheen hebben ze allemaal vrouwen meegemaakt die snel wilden afspreken en als jij die interesse niet hebt en ook op latere termijn nooit af wilt spreken, dan vergaat de wereld ineens.
Nou had ik al geen interesse in ze, maar dan is het nog 10x erger, dat soort wanhopige types knap ik meteen op af.
Ik ben sowieso na 1 maand op Rp gestopt, ik ontmoet wel types in het dagelijks leven. Vind ik veel leuker.
Veel vrouwen denken dat ze een man al gewonnen hebben als hij nieuwsgierig naar ze is en wil weten of achter een positieve eerste indruk ook een leuk persoontje zit. Om dus pas op basis van die nadere kennismaking eens te bepalen of de dame in kwestie verdere interesse en moeite waard is.quote:Op zaterdag 10 december 2005 14:54 schreef Chewbacca het volgende:
Veel vrouwen denken volgens mij dat ze elke kerel kunnen krijgen en vinden ze het raar als je ''nee'' zegt.
Totally agree! Bij speeddates zorg ik er nu al een tijdje voor dat ik niet de eerste ben die wat zegt. Daar valt al een deel af.. en als het weer het standaard verhaal wordt ("vertel eens wat over jezelf") dan in mijn interesse ook vaak snel weg..quote:Op zaterdag 10 december 2005 14:54 schreef Chewbacca het volgende:
De speeddates via PAIQ zijn over het algemeen weinig verhelderend. Weinig spontane en leuke verhalen. Veelal moet je interesse en initiatief tonen. Dat passieve bevalt me absoluut niet, daar de meeste vrouwen toch ernstig last van schijnen te hebben. Het lijkt er wel op, dat de vrouw gewoon gepaaid moet worden zodat ze een keuze kan maken. Dan zet ik er direct al een streep door.
Best wel irri, en ik maar denken dat ze zelf zo inspiratieloos was dat ze telkens icebreakers stuurdequote:Op zondag 11 december 2005 02:56 schreef JWR het volgende:
Yep, heb ik hier ook
Soms best verwarrend... kijk meestal of zij al antwoord heeft gegeven. Zo niet, ist een automatische.
Ik heb hem even in mijn profiel weer gezet.quote:
Niet op datingsites?quote:Op zondag 11 december 2005 15:06 schreef Nike1st het volgende:
En waar zijn die spontane vrouwen gebleven?
Computers met enkel verbinding naar datingsites neerzetten bij die feesten.quote:Op zondag 11 december 2005 15:32 schreef thaleia het volgende:
Ik las laatst ergens dat het onder vrouwen niet echt populair wil worden, die datingsites, en onder mannen juist wel. Andersom gaan vrouwen blijkbaar graag (ik kan me er weinig bij voorstellen, maar goed) met een stel single vriendinnen, of alleen, naar van die speciale georganiseerde 'single events', waar de mannen zich weer niet laten zien. Dat combineert dus niet zo handig. Op de sites een enorm mannenoverschot, bij singlesreizen en -feesten een vrouwenoverschot. Dat moet handiger kunnen
Ze kan ook zeggen, dat ze je een rotkop vindt hebben (om maar een extreem voorbeeld te noemenquote:Op zondag 11 december 2005 15:06 schreef Nike1st het volgende:
Of dan heb je een leuk gesprek, zie je elkaars foto en dan ineens....ow ik moet nog kerstkaarten schrijven doei..
Of de personen die ze tegen gekomen is, zijn tot nu toe gewoon de moeite niet waard.quote:Op zondag 11 december 2005 15:22 schreef Nike1st het volgende:
ik kom ze in ieder geval niet tegen.
Ik sprak laatst een vrouw over datingsites en die zij dat de meeste toch wat "bang" zijn om wat af te spreken...vast zoiets van...dadelijk valt het weer tegen.
Als je een tijdje niet met een match hebt gesproken initiëert Paiq zelf een IceBreaker; verder zal er soms door een chat heen een 'notice' komen dat er een IceBreaker beschikbaar is (waar dan op geklikt moet worden om te activeren).quote:Op zondag 11 december 2005 02:38 schreef Maanvis het volgende:
Hebben anderen er nog meer last van dat PaiQ uit zichzelf Icebreakers gaat sturen? Ik heb een zeker fokkend iemand dmv een oneliner aangesproken en nu krijgen we tussen het chatten icebreakers die niet van haar, noch van mij komen..
Nee, ze rookte niet, dus viel sowieso al afquote:Op zondag 11 december 2005 17:53 schreef Roellio het volgende:
En dat heb je haar, geheel in stijl, even verteld?
Verstandig.quote:Op zondag 11 december 2005 17:55 schreef kastanova het volgende:
[..]
Nee, ze rookte niet, dus viel sowieso al af.
Datingsites bieden geen drank aanquote:Op zondag 11 december 2005 15:32 schreef thaleia het volgende:
Ik las laatst ergens dat het onder vrouwen niet echt populair wil worden, die datingsites, en onder mannen juist wel. Andersom gaan vrouwen blijkbaar graag (ik kan me er weinig bij voorstellen, maar goed) met een stel single vriendinnen, of alleen, naar van die speciale georganiseerde 'single events', waar de mannen zich weer niet laten zien. Dat combineert dus niet zo handig. Op de sites een enorm mannenoverschot, bij singlesreizen en -feesten een vrouwenoverschot. Dat moet handiger kunnen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |