Whehe ik krijg ook allemaal van die rare types die niks te zeggen hebben of vol met problemen zitten, of gewoon geen doel in het leven hebben. Ben tot nu toe wel 2 leuke matches tegengekomen, maar die wonen allebei iets te ver wegquote:Op dinsdag 6 december 2005 19:47 schreef Aventura het volgende:
Ben mijn interesse alweer kwijt, heb gewoon geen zin om me in die mensen te verdiepen. Zijn allemaal van die gezapige types die ik als match krijg
Eéntje begon een heel verhaal over de nieuwe digitale TV-pakker van Chello en welke optie hij dacht te gaan nemen, en een ander ging opeens ook naar de kroeg waar ik ook heenga (iew).
Waarom heb je niet je foto in je profiel?quote:Op dinsdag 6 december 2005 20:12 schreef Maanvis het volgende:
By the way, hebben dames soms een script om jongens af te wijzen? Op lexa.nl heb ik een profiel zonder foto, dus ik stuur ze een leuk berichtje en ze voegen me hierop snel toe op MSN, vragen om foto
Spannendquote:Op maandag 5 december 2005 22:25 schreef Metro2005 het volgende:
Ik heb trouwens vrijdag een date (via Paiq)![]()
Nou zo'n zinnetje heb ik er niet bij staan hoor, waar haal je dat vandaan? Maargoed, ik had geen foto daar in mijn profiel omdat de eerste foto die ik er neer zette afgewezen werd, ze zijn daar namelijk best kritisch!quote:Op dinsdag 6 december 2005 20:20 schreef -Delta- het volgende:
[..]
Waarom heb je niet je foto in je profiel?
Ik heb wel een stuk of 100 mensen nooit beantwoordt, want toevoegen op Msn voor een foto vind ik zo kansloos. "Ja als je me snel toevoegt, krijg je m'n foto te zien, is zeker de moeite waard!!!".
En de nog kanslozere corny zin erbij, maakt het altijd helemaal dubbelfeest![]()
Date als in kans op iets meerquote:Op dinsdag 6 december 2005 20:22 schreef -Delta- het volgende:
[..]
Spannend![]()
Een date met kans op iets meer of gewoon vriendschappelijk of alleen als neukmaatje?![]()
Naam en emailadres en m/vquote:Op dinsdag 6 december 2005 18:22 schreef dw.style het volgende:
Heeft iemand nog een invite voor paiq?
Ben jij nou ook al actief aan 't daten?quote:Op dinsdag 6 december 2005 19:47 schreef Aventura het volgende:
Ben mijn interesse alweer kwijt, heb gewoon geen zin om me in die mensen te verdiepen. Zijn allemaal van die gezapige types die ik als match krijg
Eéntje begon een heel verhaal over de nieuwe digitale TV-pakker van Chello en welke optie hij dacht te gaan nemen, en een ander ging opeens ook naar de kroeg waar ik ook heenga (iew).
Klapperende eierstokken, je kent het verhaal wel!quote:Op dinsdag 6 december 2005 21:56 schreef heiden6 het volgende:
[..]
Ben jij nou ook al actief aan 't daten?![]()
Ik weet het, op Lexa is het echt moeilijk om een foto te plaatsen, bij mij heeft het ook wel 10 foto's geduurd voordat ik er 1 had die goedgekeurd werdquote:Op dinsdag 6 december 2005 20:27 schreef Maanvis het volgende:
[..]
Nou zo'n zinnetje heb ik er niet bij staan hoor, waar haal je dat vandaan? Maargoed, ik had geen foto daar in mijn profiel omdat de eerste foto die ik er neer zette afgewezen werd, ze zijn daar namelijk best kritisch!
Of, nadat je, uiteraard subtiel (quote:Op dinsdag 6 december 2005 20:20 schreef -Delta- het volgende:
"Ja als je me snel toevoegt, krijg je m'n foto te zien, is zeker de moeite waard!!!".
En de nog kanslozere corny zin erbij, maakt het altijd helemaal dubbelfeest![]()
Nee dat zinnetje was een voorbeeld van iemand, niet jijquote:Op dinsdag 6 december 2005 20:27 schreef Maanvis het volgende:
Nou zo'n zinnetje heb ik er niet bij staan hoor, waar haal je dat vandaan? Maargoed, ik had geen foto daar in mijn profiel omdat de eerste foto die ik er neer zette afgewezen werd, ze zijn daar namelijk best kritisch!
Ja dat is irl met uitgaan nog veel mooier altijd.quote:Op woensdag 7 december 2005 00:00 schreef kastanova het volgende:
- Godzijdank niet nee.
"Hahaha, ik vond je toch maar een sukkel!"
Nee althans niet via sites haha. Ben bang dat het niks voor me isquote:Op dinsdag 6 december 2005 21:56 schreef heiden6 het volgende:
[..]
Ben jij nou ook al actief aan 't daten?![]()
Ehm, nou nee hoor. Wat heb je een vreselijk avatar trouwens!quote:Op dinsdag 6 december 2005 22:00 schreef Maanvis het volgende:
[..]
Klapperende eierstokken, je kent het verhaal wel!
Yeah right, ik weet niet wat voor een soort foto's jij daarop hebt staan, ik heb er geen problemen mee gehad iigquote:Op dinsdag 6 december 2005 22:42 schreef Sylvana het volgende:
[..]
Ik weet het, op Lexa is het echt moeilijk om een foto te plaatsen, bij mij heeft het ook wel 10 foto's geduurd voordat ik er 1 had die goedgekeurd werd
Ze vragen een foto van je gezicht, en als ze een foto van je gezicht vragen mogen bijv. je schouders of borstkas er niet eens op staan. Het moet echt alleen je gezicht zijnquote:Op woensdag 7 december 2005 13:56 schreef Metro2005 het volgende:
[..]
Yeah right, ik weet niet wat voor een soort foto's jij daarop hebt staan, ik heb er geen problemen mee gehad iig
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |