Ik heb "Puike vent". Maar die mag je uiteraard niet jatten!quote:Op zondag 11 december 2005 18:58 schreef thabit het volgende:
Wat voor oneliners zijn nu eigenlijk leuk om bij een foto te plaatsen?
Wat voor reacties krijg je terug als je dat bij een vrouw plaatst?quote:Op zondag 11 december 2005 18:59 schreef Roellio het volgende:
[..]
Ik heb "Puike vent". Maar die mag je uiteraard niet jatten!
De Volkskrant organiseerde ze ook, in ieder geval een paar jaar geleden. Alhoewel ik van vriendinnen heb gehoord dat dat wel een redelijk wanhopige vleeskeuring bleek.quote:Op zondag 11 december 2005 17:57 schreef MouseOver het volgende:
[..]
Datingsites bieden geen drank aan
edit: ik heb, op wat relatieplanet spul na, eigenlijk nooit advertenties voor singles reizen of feesten gezien. Adverteren ze soms alleen in de viva ofzo?
Inderdaad. Dat moet je pas laten zien als je 2 jaar een relatie hebt.quote:Op zondag 11 december 2005 21:06 schreef OnlineGokker het volgende:
Ik heb al geleerd dat je nooit je FOK!profiel moet geven. Ik heb m'n ouwe username gegeven en toen confronteerde ze met rare uitspraken die ik vervoglens kon gaan uitleggen.
Liever helemaal nooit, want je zult zien dat ze altijd wat vinden wat totaal verkeerd wordt geintepreteerdquote:Op zondag 11 december 2005 21:09 schreef thabit het volgende:
[..]
Inderdaad. Dat moet je pas laten zien als je 2 jaar een relatie hebt.
quote:Op zondag 11 december 2005 22:44 schreef Disorder het volgende:
Ja joh kutwijf, gooi me maar uit je matches. Sloerie
Dus jij blijft wel contact houden en de vrolijkheid zelfde spelen, met iemand die je geen zak interesseert?quote:Op zondag 11 december 2005 22:54 schreef thabit het volgende:
Tja, zo gaat dat. Ze doen eerst heel leuk, daarna heel kortaf en dan dumpen ze je. Zoals het in een echte relatie ook gaat dus..
Het leven is zwaar als je met regelmaat later dan je chatpartner besluit dat de ander je geen zak interesseertquote:Op zondag 11 december 2005 23:08 schreef -Delta- het volgende:
[..]
Dus jij blijft wel contact houden en de vrolijkheid zelfde spelen, met iemand die je geen zak interesseert?![]()
Nee hoor, maar ik ga in zo'n geval niet eerst leuk lopen doen, dat is nou net het verschil.quote:Op zondag 11 december 2005 23:08 schreef -Delta- het volgende:
[..]
Dus jij blijft wel contact houden en de vrolijkheid zelfde spelen, met iemand die je geen zak interesseert?![]()
Misschien beseft iemand pas later, dat je niet zo goed matcht en je haar type niet bent?quote:Op zondag 11 december 2005 23:19 schreef thabit het volgende:
[..]
Nee hoor, maar ik ga in zo'n geval niet eerst leuk lopen doen, dat is nou net het verschil.
Altijd een kans geven, misschien wordt het wat. En sowieso vind ik het leuk tijdverdrijf...quote:Op zaterdag 10 december 2005 10:12 schreef Aventura het volgende:
Waarom zou je met iemand willen daten die je niet echt heel erg leuk vindt? Mijn tijd is echt te kostbaar om te vergooien aan een bij voorbaat on-boeiend iemand. Dan spreek ik liever af met vrienden, of ga ik lekker thuis een DVD'tje kijken.
Oeh boy zeker welquote:
waren er die nog niet danquote:
Hint: search werkt nietquote:Op zondag 11 december 2005 21:13 schreef OnlineGokker het volgende:
[..]
Liever helemaal nooit, want je zult zien dat ze altijd wat vinden wat totaal verkeerd wordt geintepreteerd
quote:Op zaterdag 10 december 2005 06:58 schreef Godshand het volgende:
Morgen een Paiq date....
Maar of dat nu leuk is...
Ze heeft me vandaag al aan haar moeder en broertje telefonisch voorgestelden ze vind zichzelf saai
Haar hobby is samen op de bank TV/Film kijken....
Ik vrees het ergste...
Haar enigste lichtpuntje is haar geilheid...maar daar is dan ook alles mee gezegd...
Maar goed,Den Bosch here I come...
als iemand me kan redden,je bent welkom haha
Dat kom ik ook vaak tegen. Vrouwen zijn vaak bang om af te spreken,bang dat het contact daarna weg is of dat je elkaar tegenvalt of om een een of andere vage reden.quote:Op zondag 11 december 2005 15:22 schreef Nike1st het volgende:
ik kom ze in ieder geval niet tegen.
Ik sprak laatst een vrouw over datingsites en die zij dat de meeste toch wat "bang" zijn om wat af te spreken...vast zoiets van...dadelijk valt het weer tegen.
Met daarbij nog de bonus dat hoe langer je de gelegenheid krijgt om een ideaalbeeld van iemand op te bouwen via internet, hoe onmogelijker het vervolgens is om daar IRL aan te voldoenquote:Op maandag 12 december 2005 10:14 schreef Metro2005 het volgende:
[..]
Dat kom ik ook vaak tegen. Vrouwen zijn vaak bang om af te spreken,bang dat het contact daarna weg is of dat je elkaar tegenvalt of om een een of andere vage reden.
Hoe wil je elkaar in godsnaam via internet leren kennen. Als ontmoetingsplaats is internet zeer handig maar elkaar leren kennen doe je imho in het echt door af te spreken.
Ja precies, je kan je sowieso natuurlijk op internet al heel anders voordoen dan je in werkelijkheid bent en inderdaad, je kan best wel eens een ideaalbeeld van iemand creeeren die heel anders is.quote:Op maandag 12 december 2005 11:02 schreef Litpho het volgende:
[..]
Met daarbij nog de bonus dat hoe langer je de gelegenheid krijgt om een ideaalbeeld van iemand op te bouwen via internet, hoe onmogelijker het vervolgens is om daar IRL aan te voldoen.
Niet dat ik zelf zo enthousiast zou zijn over iemand die in de eerste plaats een vader voor haar kindje zoekt en pas in de tweede (of derde) plaats iemand voor haarzelf, maar ik kan het wel waarderen dat ze daar direct eerlijk over is. Mannen die daar absoluut geen interesse in hebben weten dan ook dat ze daar hun tijd niet aan hoeven te verspillenquote:Op maandag 12 december 2005 11:50 schreef Sportguy het volgende:
Verder zie ik wel een boel kansloze profielen waar ik best wel medelijden mee heb. Profielen van meiden die 21 zijn, harstikke leuk zijn totdat je de doodsteek in haar profiel leest.
"Vooral iemand die lief moet zijn voor mijn kindje"
Met andere woorden, ze zoekt een kerel omdat een andere kerel zo flink is geweest om d'r in de steek te laten.
Ben het met je eens dat het wel netjes is om te vermelden maar ik denk dat je toch weinig kans maakt als moeder zijnde.quote:Op maandag 12 december 2005 11:53 schreef Litpho het volgende:
[..]
Niet dat ik zelf zo enthousiast zou zijn over iemand die in de eerste plaats een vader voor haar kindje zoekt en pas in de tweede (of derde) plaats iemand voor haarzelf, maar ik kan het wel waarderen dat ze daar direct eerlijk over is. Mannen die daar absoluut geen interesse in hebben weten dan ook dat ze daar hun tijd niet aan hoeven te verspillen.
Ben ik weer met jou eens. Dan nog is het de dame in kwestie gegund om toch nog ergens een leuke kerel vandaan te halen, en ik denk dat het beter is voor het kind als ze het zo probeert dan wanneer ze elke nacht de plaatselijke kroegen afschuimtquote:Op maandag 12 december 2005 12:02 schreef Sportguy het volgende:
[..]
Ben het met je eens dat het wel netjes is om te vermelden maar ik denk dat je toch weinig kans maakt als moeder zijnde.
Ik ben niet tegen kinderen maar om meteen al met dat geleur te beginnen bij een date of mogelijk een relatie. Alles zal omdat kind draaien daar zit ik en vele anderen niet echt op te wachten.
Dat krijg ik ook vaak te horen ja, dat ik spontaner en leuker in het echt ben dan over de chat.quote:Op maandag 12 december 2005 11:50 schreef Sportguy het volgende:
Helemaal mee eens, achter een toetsenbord kom je heel anders over dan in het echt. Lichaamstaal verteld zo veel meer over een persoon, wat deze denkt of werkelijk zegt.
Zelf ook wel te horen gekregen dat ik veel leuker ben in het echt dan mijn profiel / chatgesprek deed vermoeden.
Verder zie ik wel een boel kansloze profielen waar ik best wel medelijden mee heb. Profielen van meiden die 21 zijn, harstikke leuk zijn totdat je de doodsteek in haar profiel leest.
"Vooral iemand die lief moet zijn voor mijn kindje"
Met andere woorden, ze zoekt een kerel omdat een andere kerel zo flink is geweest om d'r in de steek te laten.
Mijn PaiQ Matches doen bijna allemaal Paboquote:Op maandag 12 december 2005 12:05 schreef Metro2005 het volgende:
[..]
overigens de meeste dames op datingsites werken in de verzorging en hebben een eigen paard valt me op![]()
ja die zijn er inderdaad ook erg veel jaquote:Op maandag 12 december 2005 12:46 schreef blieblie het volgende:
[..]
Mijn PaiQ Matches doen bijna allemaal Pabo.
Paarden ben ik nog niet tegengekomen, maar veel in de verzorging klopt wel volgens mij. Zal wel met de onregelmatige diensten te maken hebben denk ik dan maarquote:Op maandag 12 december 2005 12:05 schreef Metro2005 het volgende:
overigens de meeste dames op datingsites werken in de verzorging en hebben een eigen paard valt me op![]()
Dat vind ik dan weer een voordeel juist. Tenminste niet zo constant op elkaars lip.quote:Op maandag 12 december 2005 13:00 schreef Litpho het volgende:
[..]
Paarden ben ik nog niet tegengekomen, maar veel in de verzorging klopt wel volgens mij. Zal wel met de onregelmatige diensten te maken hebben denk ik dan maar.
Oh, daar zit ik ook niet zo mee. Het was meer een verklaring waarom juist die beroepsgroep oververtegenwoordigt lijkt op Paiq (en vermoedelijk datingsites in het algemeen)quote:Op maandag 12 december 2005 13:06 schreef Metro2005 het volgende:
[..]
Dat vind ik dan weer een voordeel juist. Tenminste niet zo constant op elkaars lip.
quote:Op maandag 12 december 2005 12:22 schreef dthissen het volgende:
Hee, iemand nog een invite over voor me?
op mijn voornaam.achternaam op gmail.com :-)
Thanx!
Ik denk eerder dat het komt door het wereldje waar de dames in verkeren.quote:Op maandag 12 december 2005 13:14 schreef Litpho het volgende:
[..]
Oh, daar zit ik ook niet zo mee. Het was meer een verklaring waarom juist die beroepsgroep oververtegenwoordigt lijkt op Paiq (en vermoedelijk datingsites in het algemeen).
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |