abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_32994049
quote:
Op zondag 11 december 2005 18:58 schreef thabit het volgende:
Wat voor oneliners zijn nu eigenlijk leuk om bij een foto te plaatsen?
Ik heb "Puike vent". Maar die mag je uiteraard niet jatten!
pi_32994086
quote:
Op zondag 11 december 2005 18:59 schreef Roellio het volgende:

[..]

Ik heb "Puike vent". Maar die mag je uiteraard niet jatten!
Wat voor reacties krijg je terug als je dat bij een vrouw plaatst?
pi_32994143
quote:
Op zondag 11 december 2005 17:57 schreef MouseOver het volgende:

[..]

Datingsites bieden geen drank aan

edit: ik heb, op wat relatieplanet spul na, eigenlijk nooit advertenties voor singles reizen of feesten gezien. Adverteren ze soms alleen in de viva ofzo?
De Volkskrant organiseerde ze ook, in ieder geval een paar jaar geleden. Alhoewel ik van vriendinnen heb gehoord dat dat wel een redelijk wanhopige vleeskeuring bleek.
"If you are depressed you shouldn't be in C major!" - Rick Beato
pi_32997034
bedankt.

[ Bericht 42% gewijzigd door smvs op 11-12-2005 20:40:30 ]
pi_32998307
Ik heb al geleerd dat je nooit je FOK!profiel moet geven. Ik heb m'n ouwe username gegeven en toen confronteerde ze met rare uitspraken die ik vervoglens kon gaan uitleggen.
pi_32998377
quote:
Op zondag 11 december 2005 21:06 schreef OnlineGokker het volgende:
Ik heb al geleerd dat je nooit je FOK!profiel moet geven. Ik heb m'n ouwe username gegeven en toen confronteerde ze met rare uitspraken die ik vervoglens kon gaan uitleggen.
Inderdaad. Dat moet je pas laten zien als je 2 jaar een relatie hebt.
pi_32998480
quote:
Op zondag 11 december 2005 21:09 schreef thabit het volgende:

[..]

Inderdaad. Dat moet je pas laten zien als je 2 jaar een relatie hebt.
Liever helemaal nooit, want je zult zien dat ze altijd wat vinden wat totaal verkeerd wordt geintepreteerd
  zondag 11 december 2005 @ 22:53:19 #224
118850 -Delta-
Hatsa snatsa
pi_33001770
quote:
Op zondag 11 december 2005 22:44 schreef Disorder het volgende:
Ja joh kutwijf, gooi me maar uit je matches. Sloerie
If you believe in yourself enough,
And know what you want,
You're gonna make it happen...
pi_33001815
Tja, zo gaat dat. Ze doen eerst heel leuk, daarna heel kortaf en dan dumpen ze je. Zoals het in een echte relatie ook gaat dus. .
pi_33001935
iemand nog een paiq invite over [mannetje] per ongeluk?
acidhead [at] zonnet [punt] nl
I still wave at the dots on the shore
I still beat my head against the wall
I still rage and wage my little war
I'm a shade...and easy to ignore
  zondag 11 december 2005 @ 23:08:01 #227
118850 -Delta-
Hatsa snatsa
pi_33002266
quote:
Op zondag 11 december 2005 22:54 schreef thabit het volgende:
Tja, zo gaat dat. Ze doen eerst heel leuk, daarna heel kortaf en dan dumpen ze je. Zoals het in een echte relatie ook gaat dus. .
Dus jij blijft wel contact houden en de vrolijkheid zelfde spelen, met iemand die je geen zak interesseert?

Zo gaan die dingen nou eenmaal
And know what you want,
pi_33002423
quote:
Op zondag 11 december 2005 23:08 schreef -Delta- het volgende:

[..]

Dus jij blijft wel contact houden en de vrolijkheid zelfde spelen, met iemand die je geen zak interesseert?
Het leven is zwaar als je met regelmaat later dan je chatpartner besluit dat de ander je geen zak interesseert .
pi_33002628
quote:
Op zondag 11 december 2005 23:08 schreef -Delta- het volgende:

[..]

Nee hoor, maar ik ga in zo'n geval niet eerst leuk lopen doen, dat is nou net het verschil.
  zondag 11 december 2005 @ 23:24:51 #230
118850 -Delta-
Hatsa snatsa
pi_33002791
quote:
Op zondag 11 december 2005 23:19 schreef thabit het volgende:

[..]

Nee hoor, maar ik ga in zo'n geval niet eerst leuk lopen doen, dat is nou net het verschil.
Misschien beseft iemand pas later, dat je niet zo goed matcht en je haar type niet bent?
Pas na een paar gesprekken/chats...

Ik heb ook een paar mensen gesproken en eerst leek het allemaal erg leuk en later besefte ik, dat ze mijn type niet waren. (Wist ik in het begin ook wel, maar je kent iemand amper, wie weet klikt het later meer, t'is soms zo makkelijk om "nee 3x niks, totaal niet m'n type" te roepen).
And know what you want,
  zondag 11 december 2005 @ 23:46:09 #231
13804 MouseOver
Cabdriver from Hell
pi_33003387
Ik ben gematched met iemand die hier "wel eens" rondloopt
Vampire Romance O+
pi_33003438
dank je wel.....mail ontvangen
zou jij me mail weer uit je wuote willen halen aub. Is eigenlijk geen mailacoount voor junk

en nu ben ik erg benieuwed naar die site
  maandag 12 december 2005 @ 00:37:29 #233
19440 Maanvis
Centuries in a lifetime
pi_33004668
Ik heb alleen invites voor vrouwen!
Trots lid van het 👿 Duivelse Viertal 👿
Een gedicht over Maanvis
Het ONZ / [KAMT] Kennis- en Adviescentrum Maanvis Topics , voor al je vragen over mijn topiques!
pi_33004843
quote:
Op zaterdag 10 december 2005 10:12 schreef Aventura het volgende:
Waarom zou je met iemand willen daten die je niet echt heel erg leuk vindt? Mijn tijd is echt te kostbaar om te vergooien aan een bij voorbaat on-boeiend iemand. Dan spreek ik liever af met vrienden, of ga ik lekker thuis een DVD'tje kijken.
Altijd een kans geven, misschien wordt het wat. En sowieso vind ik het leuk tijdverdrijf...
quote:
Op zaterdag 10 december 2005 10:18 schreef Chewbacca het volgende:

[..]

Is ze niet lekker dan
Oeh boy zeker wel

Maar het is dus ook wat geworden

Dit is de eerste keer dat het beeld dat ik van haar had, niet strookte met de werkelijkheid...Via cam en foto's haar uiterlijk wel...

Maar haar innerlijkblijkt toppie te zijn

Schattig meisje

Ik kom met haar de Kerst wel door

Ze meldde me net via msn dat een van haar Paiq matches boos is en haar verwijdert heeft haha

[ Bericht 19% gewijzigd door Godshand op 12-12-2005 00:49:44 (verhaal nog niet af, te vroeg op submit gedrukt..) ]
[b] Op zondag 14 november 2010 18:11 schreef liesje1979 het volgende:[/b]
Zo is daar Godshand, met zijn sarcastische toon,
Die regelmatig een topic voorziet van spot en hoon.
  maandag 12 december 2005 @ 00:54:55 #235
39145 Aventura
Relax, het is maar Fok
pi_33004968
Eindelijk een Paiq-succesverhaal
  maandag 12 december 2005 @ 00:59:17 #236
19440 Maanvis
Centuries in a lifetime
pi_33005040
Klote dat je niet kan zien hoe je beoordeeld wordt door je matches. Op zich is zoiets natuurlijk prive, maar het zou wel handig zijn om te weten hoe de ander over je denkt en bijv. of ze je fysiek aantrekkelijk vindt ofzo . En als ze je oninteressant vindt kun je aan je verhaaltjes gaan werken
Trots lid van het 👿 Duivelse Viertal 👿
Een gedicht over Maanvis
Het ONZ / [KAMT] Kennis- en Adviescentrum Maanvis Topics , voor al je vragen over mijn topiques!
pi_33005045
quote:
Op maandag 12 december 2005 00:54 schreef Aventura het volgende:
Eindelijk een Paiq-succesverhaal
waren er die nog niet dan
[b] Op zondag 14 november 2010 18:11 schreef liesje1979 het volgende:[/b]
Zo is daar Godshand, met zijn sarcastische toon,
Die regelmatig een topic voorziet van spot en hoon.
  maandag 12 december 2005 @ 01:00:32 #238
39145 Aventura
Relax, het is maar Fok
pi_33005064
quote:
Op maandag 12 december 2005 00:59 schreef Godshand het volgende:

[..]

waren er die nog niet dan
Hm misschien heb ik niet goed opgelet
  maandag 12 december 2005 @ 10:07:39 #239
34775 Metro2005
Mind explorer
pi_33008069
quote:
Op zondag 11 december 2005 21:13 schreef OnlineGokker het volgende:

[..]

Liever helemaal nooit, want je zult zien dat ze altijd wat vinden wat totaal verkeerd wordt geintepreteerd
Hint: search werkt niet
Gewoon wachten tot je uitspraken uit active topics verdwenen zijn

Ik ben altijd nogal openhartig op fok over van alles en nog wat dus het is niet zo handig als vriendinnetjes dat ook lezen
Childhood is over the moment you know you're going to die.
'Snelwegen verbreden om files op te lossen? Dat is zoals de broeksriem losser maken tegen obesitas'
  maandag 12 december 2005 @ 10:10:00 #240
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_33008110
Requests verwijderd .
Curiosity cultured the cat
Hoge dames vangen veel wind
Whadda ya hear! Whadda ya say!
What is any ocean but a multitude of drops?
  maandag 12 december 2005 @ 10:11:35 #241
34775 Metro2005
Mind explorer
pi_33008144
quote:
Op zaterdag 10 december 2005 06:58 schreef Godshand het volgende:
Morgen een Paiq date....
Maar of dat nu leuk is...

Ze heeft me vandaag al aan haar moeder en broertje telefonisch voorgestelden ze vind zichzelf saai

Haar hobby is samen op de bank TV/Film kijken....

Ik vrees het ergste...
Haar enigste lichtpuntje is haar geilheid...maar daar is dan ook alles mee gezegd...

Maar goed,Den Bosch here I come...
als iemand me kan redden,je bent welkom haha
Toch niet toevallig met sylvana
'Snelwegen verbreden om files op te lossen? Dat is zoals de broeksriem losser maken tegen obesitas'
  maandag 12 december 2005 @ 10:14:55 #242
34775 Metro2005
Mind explorer
pi_33008229
quote:
Op zondag 11 december 2005 15:22 schreef Nike1st het volgende:
ik kom ze in ieder geval niet tegen.
Ik sprak laatst een vrouw over datingsites en die zij dat de meeste toch wat "bang" zijn om wat af te spreken...vast zoiets van...dadelijk valt het weer tegen.
Dat kom ik ook vaak tegen. Vrouwen zijn vaak bang om af te spreken,bang dat het contact daarna weg is of dat je elkaar tegenvalt of om een een of andere vage reden.
Hoe wil je elkaar in godsnaam via internet leren kennen. Als ontmoetingsplaats is internet zeer handig maar elkaar leren kennen doe je imho in het echt door af te spreken.
pi_33009259
quote:
Op maandag 12 december 2005 10:14 schreef Metro2005 het volgende:

[..]

Dat kom ik ook vaak tegen. Vrouwen zijn vaak bang om af te spreken,bang dat het contact daarna weg is of dat je elkaar tegenvalt of om een een of andere vage reden.
Hoe wil je elkaar in godsnaam via internet leren kennen. Als ontmoetingsplaats is internet zeer handig maar elkaar leren kennen doe je imho in het echt door af te spreken.
Met daarbij nog de bonus dat hoe langer je de gelegenheid krijgt om een ideaalbeeld van iemand op te bouwen via internet, hoe onmogelijker het vervolgens is om daar IRL aan te voldoen .
pi_33009448
Ik heb afgelopen zaterdag een meisje gemeet van PaiQ en ik blijf het altijd beetje maf vinden. Iemand die je alleen van internet kent irl tegenkomen. Is altijd zo onwennig in het begin . Maar donderdag gaan we iets eten en een filmpje pakken fzo .
  maandag 12 december 2005 @ 11:17:27 #245
34775 Metro2005
Mind explorer
pi_33009581
quote:
Op maandag 12 december 2005 11:02 schreef Litpho het volgende:

[..]

Met daarbij nog de bonus dat hoe langer je de gelegenheid krijgt om een ideaalbeeld van iemand op te bouwen via internet, hoe onmogelijker het vervolgens is om daar IRL aan te voldoen .
Ja precies, je kan je sowieso natuurlijk op internet al heel anders voordoen dan je in werkelijkheid bent en inderdaad, je kan best wel eens een ideaalbeeld van iemand creeeren die heel anders is.
Ik date regelmatig via internet en werkelijk iedereen die ik tot nu toe gedate heb of waar ik een relatie mee gehad heb was anders dan je verwacht nav een chatgesprek.
pi_33010282
Helemaal mee eens, achter een toetsenbord kom je heel anders over dan in het echt. Lichaamstaal verteld zo veel meer over een persoon, wat deze denkt of werkelijk zegt.
Zelf ook wel te horen gekregen dat ik veel leuker ben in het echt dan mijn profiel / chatgesprek deed vermoeden.

Verder zie ik wel een boel kansloze profielen waar ik best wel medelijden mee heb. Profielen van meiden die 21 zijn, harstikke leuk zijn totdat je de doodsteek in haar profiel leest.
"Vooral iemand die lief moet zijn voor mijn kindje"
Met andere woorden, ze zoekt een kerel omdat een andere kerel zo flink is geweest om d'r in de steek te laten.
Wat er ook gebeurd altijd blijven lachen. :P
pi_33010351
quote:
Op maandag 12 december 2005 11:50 schreef Sportguy het volgende:
Verder zie ik wel een boel kansloze profielen waar ik best wel medelijden mee heb. Profielen van meiden die 21 zijn, harstikke leuk zijn totdat je de doodsteek in haar profiel leest.
Met andere woorden, ze zoekt een kerel omdat een andere kerel zo flink is geweest om d'r in de steek te laten.
Niet dat ik zelf zo enthousiast zou zijn over iemand die in de eerste plaats een vader voor haar kindje zoekt en pas in de tweede (of derde) plaats iemand voor haarzelf, maar ik kan het wel waarderen dat ze daar direct eerlijk over is. Mannen die daar absoluut geen interesse in hebben weten dan ook dat ze daar hun tijd niet aan hoeven te verspillen .
pi_33010588
quote:
Op maandag 12 december 2005 11:53 schreef Litpho het volgende:

[..]

Niet dat ik zelf zo enthousiast zou zijn over iemand die in de eerste plaats een vader voor haar kindje zoekt en pas in de tweede (of derde) plaats iemand voor haarzelf, maar ik kan het wel waarderen dat ze daar direct eerlijk over is. Mannen die daar absoluut geen interesse in hebben weten dan ook dat ze daar hun tijd niet aan hoeven te verspillen .
Ben het met je eens dat het wel netjes is om te vermelden maar ik denk dat je toch weinig kans maakt als moeder zijnde.
Ik ben niet tegen kinderen maar om meteen al met dat geleur te beginnen bij een date of mogelijk een relatie. Alles zal omdat kind draaien daar zit ik en vele anderen niet echt op te wachten.
Wat er ook gebeurd altijd blijven lachen. :P
pi_33010641
quote:
Op maandag 12 december 2005 12:02 schreef Sportguy het volgende:

[..]

Ben het met je eens dat het wel netjes is om te vermelden maar ik denk dat je toch weinig kans maakt als moeder zijnde.
Ik ben niet tegen kinderen maar om meteen al met dat geleur te beginnen bij een date of mogelijk een relatie. Alles zal omdat kind draaien daar zit ik en vele anderen niet echt op te wachten.
Ben ik weer met jou eens. Dan nog is het de dame in kwestie gegund om toch nog ergens een leuke kerel vandaan te halen, en ik denk dat het beter is voor het kind als ze het zo probeert dan wanneer ze elke nacht de plaatselijke kroegen afschuimt .
  maandag 12 december 2005 @ 12:05:56 #250
34775 Metro2005
Mind explorer
pi_33010675
quote:
Op maandag 12 december 2005 11:50 schreef Sportguy het volgende:
Helemaal mee eens, achter een toetsenbord kom je heel anders over dan in het echt. Lichaamstaal verteld zo veel meer over een persoon, wat deze denkt of werkelijk zegt.
Zelf ook wel te horen gekregen dat ik veel leuker ben in het echt dan mijn profiel / chatgesprek deed vermoeden.

Dat krijg ik ook vaak te horen ja, dat ik spontaner en leuker in het echt ben dan over de chat.
en als ik die profielen doorkijk dan word ik soms ook droevig. ECht 90% is gewoon een regelrechte kopie van de ander.

Standaard profiel dame:

Hoi, ik ben niet op zoek
ik ben spontaan, leuk, hou van stappen en met vriendinnen weg gaan.
Ideale man: gespierd, knap, stoer en lief

overigens de meeste dames op datingsites werken in de verzorging en hebben een eigen paard valt me op
pi_33011119
Hee, iemand nog een invite over voor me?
op mijn voornaam.achternaam op gmail.com :-)

Thanx!
pi_33011757
quote:
Op maandag 12 december 2005 12:05 schreef Metro2005 het volgende:

[..]

overigens de meeste dames op datingsites werken in de verzorging en hebben een eigen paard valt me op
Mijn PaiQ Matches doen bijna allemaal Pabo .
  maandag 12 december 2005 @ 12:52:54 #253
34775 Metro2005
Mind explorer
pi_33011876
quote:
Op maandag 12 december 2005 12:46 schreef blieblie het volgende:

[..]

Mijn PaiQ Matches doen bijna allemaal Pabo .
ja die zijn er inderdaad ook erg veel ja

Verzoring en leraresjes
pi_33012078
quote:
Op maandag 12 december 2005 12:05 schreef Metro2005 het volgende:
Paarden ben ik nog niet tegengekomen, maar veel in de verzorging klopt wel volgens mij. Zal wel met de onregelmatige diensten te maken hebben denk ik dan maar .
  maandag 12 december 2005 @ 13:06:57 #255
34775 Metro2005
Mind explorer
pi_33012271
quote:
Op maandag 12 december 2005 13:00 schreef Litpho het volgende:

[..]

Paarden ben ik nog niet tegengekomen, maar veel in de verzorging klopt wel volgens mij. Zal wel met de onregelmatige diensten te maken hebben denk ik dan maar .
Dat vind ik dan weer een voordeel juist. Tenminste niet zo constant op elkaars lip.
pi_33012490
quote:
Op maandag 12 december 2005 13:06 schreef Metro2005 het volgende:

[..]

Dat vind ik dan weer een voordeel juist. Tenminste niet zo constant op elkaars lip.
Oh, daar zit ik ook niet zo mee. Het was meer een verklaring waarom juist die beroepsgroep oververtegenwoordigt lijkt op Paiq (en vermoedelijk datingsites in het algemeen) .
pi_33013030
quote:
Op maandag 12 december 2005 12:22 schreef dthissen het volgende:
Hee, iemand nog een invite over voor me?
op mijn voornaam.achternaam op gmail.com :-)

Thanx!
mail
I know I was born, And I know I will die.
The inbetween is mine, I am mine
We have a blog! http://beurdy.xs4all.nl/blog
pi_33013430
quote:
Op maandag 12 december 2005 13:14 schreef Litpho het volgende:

[..]

Oh, daar zit ik ook niet zo mee. Het was meer een verklaring waarom juist die beroepsgroep oververtegenwoordigt lijkt op Paiq (en vermoedelijk datingsites in het algemeen) .
Ik denk eerder dat het komt door het wereldje waar de dames in verkeren.
Zie het als informatica maar dan voor vrouwen. Ik heb de meeste matches in de leeftijd 18 tot 24 jaar (dus studentes) en de studentes die op de Pabo zitten of bijv. HBO V doen komen bar weinig interessant aan mannen tegen.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')