Oke staat genoteerd, morgen om half 8 word hij bezorgdquote:
Ja zo kun je het wel noemen, zijn aardig wat vragenquote:Op woensdag 30 november 2005 22:01 schreef twistednerve het volgende:
heb vanmiddag mijn persoonlijkheid in kaart gebracht
HIJ? Ben ik blij dat ik niet open deed toen er gebeld werd!quote:Op woensdag 30 november 2005 20:56 schreef -Delta- het volgende:
[..]
Oke staat genoteerd, morgen om half 8 word hij bezorgd![]()
Oi!quote:Op donderdag 1 december 2005 21:48 schreef heksehiel het volgende:
voor mijn beste vriendje?
Nu al foto's geupload toevallig?quote:Op donderdag 1 december 2005 22:49 schreef Aventura het volgende:
Dankjewel!
Ben al druk aan het chatten, haha, best geinig die site.
Leuk hoe het is opgezet, erg origineel.
Die vragen in het begin zijn wel vervelend vind ik.
Gewoon gezellig daten en verder niet teveel op het jongetje/meisje verhaal ingaan. Gewoon een beetje met beiden flirtenquote:Op vrijdag 2 december 2005 00:06 schreef Chewbacca het volgende:
Ik heb morgen een date echter wil ze een vriendin meenemen. Ik heb daar trek in, wat zouden jullie doen?
Tja die vriendin ziet er niet misselijk uit, maar bedoel? Ik vind het helemaal niks he. 2 maanden zitten chatten en bellen ed. Dan zie je elkaar en dan zit er een vriendin bij. Tja het kan mij niet bekorenquote:Op vrijdag 2 december 2005 00:07 schreef MouseOver het volgende:
[..]
Gewoon gezellig daten en verder niet teveel op het jongetje/meisje verhaal ingaan. Gewoon een beetje met beiden flirten
Daar zou ik echt geen zin in hebbenquote:Op vrijdag 2 december 2005 00:11 schreef Chewbacca het volgende:
[..]
Tja die vriendin ziet er niet misselijk uit, maar bedoel? Ik vind het helemaal niks he. 2 maanden zitten chatten en bellen ed. Dan zie je elkaar en dan zit er een vriendin bij. Tja het kan mij niet bekoren
Ze vertrouwt je kennelijk niet helemaalquote:Op vrijdag 2 december 2005 00:11 schreef Chewbacca het volgende:
[..]
Tja die vriendin ziet er niet misselijk uit, maar bedoel? Ik vind het helemaal niks he. 2 maanden zitten chatten en bellen ed. Dan zie je elkaar en dan zit er een vriendin bij. Tja het kan mij niet bekoren
Wie zou het zeggen, he? Ze vertrouwt mij wel, bedoel we spreken elkaar elke dag 3 uren.quote:Op vrijdag 2 december 2005 00:15 schreef kastanova het volgende:
[..]
Ze vertrouwt je kennelijk niet helemaal.
Ik dus ook niet he.....En ik ga dat ook morgen zeggen.quote:Op vrijdag 2 december 2005 00:14 schreef -Delta- het volgende:
[..]
Daar zou ik echt geen zin in hebben![]()
![]()
Naja, noem één reden waarom ze persé een vriendin mee wil nemen op de date als ze je gewoon vertrouwt en direct wil neuken als het klikt?quote:Op vrijdag 2 december 2005 00:20 schreef Chewbacca het volgende:
Wie zou het zeggen, he? Ze vertrouwt mij wel, bedoel we spreken elkaar elke dag 3 uren.Gisteren stelde ze voor om via de webcam seksuele handelingen te verichten. Bedoel that's not my cup of tea, doe het liever in het echt.
Verder heeft ze mij al meerdere malen aangegeven dat, als het klikt ze wel direct seks wil hebben. JAJA het is me er 1. En als klap op de vuurpijl vind ze het niet erg om het overal en ergens te ''doen''. Ik hoop als ze dat zegt, dat ze wel een beetje vertrouwen in mij heeft![]()
Omdat ze morgen moet werken en samen met een vriendin naar Leeuwarden reist. Gezamelijk gaan ze ook weer terug. En omdat ze eerder klaar zijn willen ze nog wat drinken. Zodoende had ze mij gevraagd of ik ook wilde komen.quote:Op vrijdag 2 december 2005 00:22 schreef kastanova het volgende:
[..]
Naja, noem één reden waarom ze persé een vriendin mee wil nemen op de date als ze je gewoon vertrouwt en direct wil neuken als het klikt?
Naja, appeltje eitje lijkt me...quote:Op vrijdag 2 december 2005 00:25 schreef Chewbacca het volgende:
[..]
Omdat ze morgen moet werken en samen met een vriendin naar Leeuwarden reist. Gezamelijk gaan ze ook weer terug. En omdat ze eerder klaar zijn willen ze nog wat drinken. Zodoende had ze mij gevraagd of ik ook wilde komen.
Volgende week maar ff uiteten ofzo. Begint na 2 maanden toch wel wat frustrerend te worden om elkaar niet te zien. Voor hetzelfde geldt ben je aan een dood paard aan het trekken en dat moeten we niet hebben he....quote:Op vrijdag 2 december 2005 00:26 schreef kastanova het volgende:
[..]
Naja, appeltje eitje lijkt me...
"Nee, ik kom wel een keer bij je thuis langs ofzo..."
En daar steek je dan 2 maanden energie in.quote:Op vrijdag 2 december 2005 00:33 schreef Chewbacca het volgende:
We gaan voor een seksrelatie. Iets anders zit er niet in, voor mij in iedergeval niet.
quote:Op vrijdag 2 december 2005 01:15 schreef kastanova het volgende:
Jacqueline: nee dit is playtaal mongool
Ik ben altijd erg slecht in battle datesquote:Op woensdag 30 november 2005 22:17 schreef bateend het volgende:
hmm..bij dat battle date gebeuren van paiqkrijg ik mortal combat visioenen :
choose your destiny baby!![]()
![]()
![]()
Voor mannen is dat meestal toch lastigerquote:Op vrijdag 2 december 2005 00:53 schreef -Delta- het volgende:
[..]
En daar steek je dan 2 maanden energie in.![]()
Kan je beter op een avondje stappen iemand uitkiezen.
Maar goed dat ben ik![]()
Doe ik het toch beter dan jij. Diezelfde jacqueline staat namelijk al een tijdje in mijn msn en we hebben regelmatig contactquote:Op vrijdag 2 december 2005 01:15 schreef kastanova het volgende:
Voor de mensen die zo graag wilde zien van welke stijl ik toch in godsnaam gebruikt maakte om alleen maar matches te krijgen.
Haha, misschien was ik dat wel ja.quote:Op vrijdag 2 december 2005 00:01 schreef kastanova het volgende:
[..]
Nu al foto's geupload toevallig?
Ik kwam een bekend koppie tegen.
Hahaha geweldig zeg hahquote:Op vrijdag 2 december 2005 01:15 schreef kastanova het volgende:
Voor de mensen die zo graag wilde zien van welke stijl ik toch in godsnaam gebruikt maakte om alleen maar matches te krijgen.
Het kan soms leuk zijn om iemand die dom is te pakken op zijn of haar domheid, heb er zelf ook wel een handje van. Maar dit, ?!! haha dit is echt erg, gewoon arrogant in feite. Je kleineert haar vanwege enkele spelfouten. Ik blijf het geweldig vinden aangezien dat mokkel niet meer waard is.quote:Op vrijdag 2 december 2005 11:08 schreef MouseOver het volgende:
Nou kasta, ik denk niet dat je bang hoeft te zijn dat iemand die stijl gaat imiteren. Ik niet tenminste
Bij een bepaald type vrouw...... En die wil je nietquote:Op vrijdag 2 december 2005 08:52 schreef Metro2005 het volgende:
[..]
Ik heb wel geleerd dat als je je als een klootzak eerste klas gedraagt dat blijkbaar aantrekkelijk is ofzo
Dat zijn juist de meiden waar ik op valquote:Op vrijdag 2 december 2005 11:19 schreef RemcoDelft het volgende:
[..]
Bij een bepaald type vrouw...... En die wil je niet![]()
Ja ben er mee eens, suc6 iig. Ze is mijn type ook totaal niet in feite, maar ja ze is WILD. Soms moet je je principes maar eens opzij zetten. En het is pas de laatste twee weken echt ''serieus'' geworden. Ze wil zelfs mijn droom in vervulling brengen, seks onder een watervalquote:Op vrijdag 2 december 2005 08:52 schreef Metro2005 het volgende:
[..]
Ik ben altijd erg slecht in battle datespas 1 keer uitgekozen.
Ik heb wel geleerd dat als je je als een klootzak eerste klas gedraagt dat blijkbaar aantrekkelijk is ofzo
Maarja, over 2 weken wel een date (dankzij paiq)![]()
Oh en dates met vriendinnen erbij zijn zooo not done
Nouja, misschien voor even ofzoquote:Op vrijdag 2 december 2005 11:19 schreef RemcoDelft het volgende:
[..]
Bij een bepaald type vrouw...... En die wil je niet![]()
Ik had via PAIQ nog twee contacten en heb ik maar geblokkeerd. Die mokkels waren toch een partij wazig zeg. De ene fantaseerde weleens om zelfmoord te plegenquote:Op vrijdag 2 december 2005 11:21 schreef Metro2005 het volgende:
[..]
Dat zijn juist de meiden waar ik op val(en nee die wil ik idd niet maar ik wil ze wel altijd proberen te krijgen
)
Ik denk dat die seks zelf makkelijker te realiseren is dan de waterval.quote:Op vrijdag 2 december 2005 11:21 schreef Chewbacca het volgende:
[..]
Ja ben er mee eens, suc6 iig. Ze is mijn type ook totaal niet in feite, maar ja ze is WILD. Soms moet je je principes maar eens opzij zetten. En het is pas de laatste twee weken echt ''serieus'' geworden. Ze wil zelfs mijn droom in vervulling brengen, seks onder een waterval.
Dat had ik bij een aantal foto's ook jaquote:Op vrijdag 2 december 2005 11:42 schreef Hooghoudt het volgende:
[..]
Soms is de keuze echt moeilijk, ja...
Je zou idd bijna denken dat er een overschot aan mannen isquote:Op vrijdag 2 december 2005 11:56 schreef Napalm het volgende:
Slecht, ik verveelde me gisteren avond en heb me voor de lol ingeschreven bij lexa als 23jarige studente (ben man). Voor de rest een leeg profiel (kwa tekst)
10 nachtelijke uren later:
* 3 berichtjes
* 13 interresses.
oudste 60 jaar...
Sta je als man ingeschreven na 1 maand:
0 berichtten
0 interesses
Wees blij dat die mannelijke 23 jarige studentes niet op je reagerenquote:Op vrijdag 2 december 2005 11:56 schreef Napalm het volgende:
Slecht, ik verveelde me gisteren avond en heb me voor de lol ingeschreven bij lexa als 23jarige studente (ben man). Voor de rest een leeg profiel (kwa tekst)
10 nachtelijke uren later:
* 3 berichtjes
* 13 interresses.
oudste 60 jaar...
Sta je als man ingeschreven na 1 maand:
0 berichtten
0 interesses
quote:Op vrijdag 2 december 2005 13:19 schreef Kreator het volgende:
Mijn huidige relatieplanet ex heeft haar tekst zodanig aangepast dat het één grote sneer naar mij toe is.. Nou, dat doet zeer.
*wenst dat daten nog volgens het jaren-80-principe ging*
Welnee, we pasten gewoon niet bij elkaar. (ik vond haar nogal saai, inhoudsloos en een sexueel drama). Ik heb het netjes uitgemaakt. Daarna was ze verbolgen over dat feit, want 'liefde moet groeien en daar heb je je best niet voor gedaan.'quote:
Foto? msn?quote:Op vrijdag 2 december 2005 13:23 schreef Kreator het volgende:
[..]
Welnee, we pasten gewoon niet bij elkaar. (ik vond haar nogal saai, inhoudsloos en een sexueel drama). Ik heb het netjes uitgemaakt. Daarna was ze verbolgen over dat feit, want 'liefde moet groeien en daar heb je je best niet voor gedaan.'
Dus dat viel wel mee. Ze is gewoon nogal haatdragend, kennelijk.![]()
Wil gewoon weten wat jij onder sexueel drama verstaatquote:
kasta voor minister president!quote:[b]Op [url=http://forum.fok.nl/topic/785368/2/25#32745115]vrijdag 2 december 2005 01:15 *knip*
de meeste dames gaan voor de dominante heren met de blitzkrieg aanpak..quote:Op vrijdag 2 december 2005 08:52 schreef Metro2005 het volgende:
[..]
Ik ben altijd erg slecht in battle datespas 1 keer uitgekozen.
Maarja, over 2 weken wel een date (dankzij paiq)![]()
Oh en dates met vriendinnen erbij zijn zooo not done
Beetje modder gooien naar je concurrenten helpt soms ook wel. Jammer dat ze de foto's niet ziet, zodat opmerkingen maken daarover niet zoveel zin heeft.quote:Op vrijdag 2 december 2005 22:53 schreef bateend het volgende:
[..]
de meeste dames gaan voor de dominante heren met de blitzkrieg aanpak..![]()
waren of zijn?quote:Op zaterdag 3 december 2005 09:53 schreef RemcoDelft het volgende:
Mijn "Matches" waren een week offline...
Ik dacht, geef d'r nog een paar dagen. Maar nu wegquote:Op zaterdag 3 december 2005 11:32 schreef MouseOver het volgende:
Als je dat soort dooie matches er in laat staan krijg je ook geen nieuwe. Eruit ermee dus
Zeg zelf, da's erg zielig voor die vriend.. dat hem dit nu moet overkomenquote:Op zaterdag 3 december 2005 11:50 schreef UncleFunk het volgende:
Ik heb gisteren een ontmoeting gehad met een meisje wat ik op Paiq heb leren kennen. Het was buitengewoon gezellig en we gaan zeker meer wat leuks doen. Overigens zit er voor wat betreft de liefde niets in het vat, aangezien ze reeds een vriend heeft.
Haha wat een dame, heeft ze het haar vriend wel verteld? Zeg nou zelf, je doet dit alleen om gezellig te babbelen? Uiteraard maak dat je lul wijs?quote:Op zaterdag 3 december 2005 11:50 schreef UncleFunk het volgende:
Ik heb gisteren een ontmoeting gehad met een meisje wat ik op Paiq heb leren kennen. Het was buitengewoon gezellig en we gaan zeker meer wat leuks doen. Overigens zit er voor wat betreft de liefde niets in het vat, aangezien ze reeds een vriend heeft.
Ja, ze heeft het haar vriend verteld. Ik heb trouwens meer meiden gehad waar ik slechts vriendschappelijk mee omging... Dus ik zie niet in waarom het nu ook niet zou kunnen. Alhoewel ik uiteraard je opmerking goed begrijp. En ja, m'n principes op dit gebied zijn kennelijk niks waardquote:Op zaterdag 3 december 2005 13:21 schreef Chewbacca het volgende:
[..]
Haha wat een dame, heeft ze het haar vriend wel verteld? Zeg nou zelf, je doet dit alleen om gezellig te babbelen? Uiteraard maak dat je lul wijs?
EN?? Wat zei je laatst ook alweer? Dit was nu echt de laatste x, ik stop er voorgoed mee? Gelukkig heb je jouw principes overboord gezet, werkt veel beter zo.
Ik hou niet van vrouwen met problemen.quote:Op zaterdag 3 december 2005 11:50 schreef UncleFunk het volgende:
Overigens zit er voor wat betreft de liefde niets in het vat, aangezien ze reeds een vriend heeft.
Ik begrijp je opmerking niet?quote:Op zaterdag 3 december 2005 18:51 schreef Burdie het volgende:
[..]
Ik hou niet van vrouwen met problemen.
Whehehehequote:Op zaterdag 3 december 2005 22:38 schreef bateend het volgende:
De battle dates zijn gericht op 2 heren en 1 dame. Zou het niet wat zijn om het omgekeerde mogelijk te maken? 2 dames en 1 heer bijv.
Ik heb net jou een paar keer voorbij zien komen, maar moest wel ff in je fotoboek kijken of je het wel echt bent (dezelfde foto staat ook in je fotoboek).quote:Op donderdag 1 december 2005 22:49 schreef Aventura het volgende:
Dankjewel!
Volgens mij ook.. zie altijd 2 jongens, waarvan ik de een nog erger dan de ander vind, lullig maar waarquote:Op zondag 4 december 2005 00:02 schreef Maanvis het volgende:
Volgens mij sorteert dit systeem op lelijkheid (score) ofzo.. want vaak zie je 2 bloedmooie of juist 2 hele lief glimlachende meisjes voorbij komen waartussen je moet kiezen, en even daarna zie je weer 2 volslanke en 2 lelijke meisjes waartussen je moet kiezen.. best grappig idd.
quote:Op zondag 4 december 2005 00:02 schreef Maanvis het volgende:
[..]
Ik heb net jou een paar keer voorbij zien komen, maar moest wel ff in je fotoboek kijken of je het wel echt bent (dezelfde foto staat ook in je fotoboek).
Maar vaak genoeg op die duim omhoog knop bij je foto geramd, dus wie weet spreken we elkaar nog snel
Volgens mij sorteert dit systeem op lelijkheid (score) ofzo.. want vaak zie je 2 bloedmooie of juist 2 hele lief glimlachende meisjes voorbij komen waartussen je moet kiezen, en even daarna zie je weer 2 volslanke en 2 lelijke meisjes waartussen je moet kiezen.. best grappig idd.
Kasta, lul!! Een goed tovenaar verklapt nooit zijn geheimem!!quote:Op vrijdag 2 december 2005 01:15 schreef kastanova het volgende:
[chatverslag]
Ze had overigens écht geen borsten:
[afbeelding]
Dan moeten er veel meiden tegelijk online zijn en op de Speeddate knop drukken..quote:Op zaterdag 3 december 2005 22:38 schreef bateend het volgende:
De battle dates zijn gericht op 2 heren en 1 dame. Zou het niet wat zijn om het omgekeerde mogelijk te maken? 2 dames en 1 heer bijv.
En als je nou geen foto plaatstquote:Op zondag 4 december 2005 10:08 schreef Aventura het volgende:
[..]
Maar inderdaad ik denk dat het zo werkt. Foto's met veel thumbs up worden gekoppeld aan foto's die ook hoog scoren. Zo krijg je een soort natuurlijke selectie
Helemaal waterdicht is het systeem natuurlijk niet...
Nee, omdat die foto immers toch eerst verborgen is. En na een tijdje moet je volgens de paiq filosofie "met de billetjes bloot"quote:Op zondag 4 december 2005 22:20 schreef _Boo_ het volgende:
[..]
En als je nou geen foto plaatstof is dat geen mogelijkheid?
waarom al die moeite? je kan toch gewoon berichten achter laten in mijn fotoboekquote:Op donderdag 1 december 2005 22:49 schreef Aventura het volgende:
Dankjewel!
Op de een of andere manier sterft het van de groningers op paiq.quote:Op zaterdag 3 december 2005 23:17 schreef -Delta- het volgende:
Paiq doet het weer goed, matches met knulletjes van 19.
Kunnen er meteen weer uit.![]()
Voornaam en emailadres hier neerplempen dan geef ik je een invite (heb er echt teveel momenteelquote:Op zaterdag 3 december 2005 20:48 schreef FilmFanaat het volgende:
Hoe kom ik aan een invite voor Paiq?
Ehm, die worden gewoon continu aangevuld hoorquote:Op maandag 5 december 2005 08:39 schreef Metro2005 het volgende:
dan geef ik je een invite (heb er echt teveel momenteel)
Ik heb genoeg schoons zien voorbij komen hoor op Paiqquote:Op maandag 5 december 2005 17:46 schreef Roellio het volgende:
Treffen anderen ook zoveel lelijke mensen? Ik bedoel... innerlijk is plezierig, maar het oog wil ook wat.
Het is zo fijn, zooo fijn, om een oppervlakkige eikel Roellio te ziijjjn!
quote:Op maandag 5 december 2005 02:32 schreef Godshand het volgende:
[..]
waarom al die moeite? je kan toch gewoon berichten achter laten in mijn fotoboek
Juist overwegend leuke meiden eigenlijk. Al zijn de laatste twee ietwat fors. Aangezien ik zelf net geen 65 kilo weeg voel ik me dan altijd gelijk een stuk speelgoed dat je kunt oppakken en mee kunt gooien. Beangstigendquote:Op maandag 5 december 2005 17:46 schreef Roellio het volgende:
Treffen anderen ook zoveel lelijke mensen? Ik bedoel... innerlijk is plezierig, maar het oog wil ook wat.
Het is zo fijn, zooo fijn, om een oppervlakkige eikel te ziijjjn!
Een olifant wordt gevangen met een muis.........quote:Op maandag 5 december 2005 18:46 schreef MouseOver het volgende:
[..]
Juist overwegend leuke meiden eigenlijk. Al zijn de laatste twee ietwat fors. Aangezien ik zelf net geen 65 kilo weeg voel ik me dan altijd gelijk een stuk speelgoed dat je kunt oppakken en mee kunt gooien. Beangstigend
Je hebt op paiq wel vaak een beetje het lourdes gevoel, zo van: de rest is ergerquote:Op maandag 5 december 2005 18:49 schreef Roellio het volgende:
Ik ben zelf gewoon lelijk en word daarom gematched met lelijke vrouwen!
Pic!quote:Op maandag 5 december 2005 22:25 schreef Metro2005 het volgende:
[..]
Je hebt op paiq wel vaak een beetje het lourdes gevoel, zo van: de rest is erger
Ik heb trouwens vrijdag een date (via Paiq)![]()
Uit privacy overwegingen doe ik dat nietquote:
De enige waarbij ik dat had, heeft vervolgens mij gedumpt als match. Mijn wereld stortte ineenquote:Op maandag 5 december 2005 22:25 schreef Metro2005 het volgende:
[..]
Je hebt op paiq wel vaak een beetje het lourdes gevoel, zo van: de rest is erger
quote:Op dinsdag 6 december 2005 00:07 schreef Litpho het volgende:
[..]
De enige waarbij ik dat had, heeft vervolgens mij gedumpt als match. Mijn wereld stortte ineen.
jij moet niet alles serieus nemen wat ik hier postquote:Op maandag 5 december 2005 18:23 schreef Aventura het volgende:
[..]
Jij houdt van groepsseksavondjes met frituur
Doe mij maar als je wiltquote:Op dinsdag 6 december 2005 14:12 schreef Godshand het volgende:
ik heb nog 1 invite voor een man over en 3 voor vrouwen, anyone?
Edit: voor Paiq dus, niet voor Idols
Whehe ik krijg ook allemaal van die rare types die niks te zeggen hebben of vol met problemen zitten, of gewoon geen doel in het leven hebben. Ben tot nu toe wel 2 leuke matches tegengekomen, maar die wonen allebei iets te ver wegquote:Op dinsdag 6 december 2005 19:47 schreef Aventura het volgende:
Ben mijn interesse alweer kwijt, heb gewoon geen zin om me in die mensen te verdiepen. Zijn allemaal van die gezapige types die ik als match krijg
Eéntje begon een heel verhaal over de nieuwe digitale TV-pakker van Chello en welke optie hij dacht te gaan nemen, en een ander ging opeens ook naar de kroeg waar ik ook heenga (iew).
Waarom heb je niet je foto in je profiel?quote:Op dinsdag 6 december 2005 20:12 schreef Maanvis het volgende:
By the way, hebben dames soms een script om jongens af te wijzen? Op lexa.nl heb ik een profiel zonder foto, dus ik stuur ze een leuk berichtje en ze voegen me hierop snel toe op MSN, vragen om foto
Spannendquote:Op maandag 5 december 2005 22:25 schreef Metro2005 het volgende:
Ik heb trouwens vrijdag een date (via Paiq)![]()
Nou zo'n zinnetje heb ik er niet bij staan hoor, waar haal je dat vandaan? Maargoed, ik had geen foto daar in mijn profiel omdat de eerste foto die ik er neer zette afgewezen werd, ze zijn daar namelijk best kritisch!quote:Op dinsdag 6 december 2005 20:20 schreef -Delta- het volgende:
[..]
Waarom heb je niet je foto in je profiel?
Ik heb wel een stuk of 100 mensen nooit beantwoordt, want toevoegen op Msn voor een foto vind ik zo kansloos. "Ja als je me snel toevoegt, krijg je m'n foto te zien, is zeker de moeite waard!!!".
En de nog kanslozere corny zin erbij, maakt het altijd helemaal dubbelfeest![]()
Date als in kans op iets meerquote:Op dinsdag 6 december 2005 20:22 schreef -Delta- het volgende:
[..]
Spannend![]()
Een date met kans op iets meer of gewoon vriendschappelijk of alleen als neukmaatje?![]()
Naam en emailadres en m/vquote:Op dinsdag 6 december 2005 18:22 schreef dw.style het volgende:
Heeft iemand nog een invite voor paiq?
Ben jij nou ook al actief aan 't daten?quote:Op dinsdag 6 december 2005 19:47 schreef Aventura het volgende:
Ben mijn interesse alweer kwijt, heb gewoon geen zin om me in die mensen te verdiepen. Zijn allemaal van die gezapige types die ik als match krijg
Eéntje begon een heel verhaal over de nieuwe digitale TV-pakker van Chello en welke optie hij dacht te gaan nemen, en een ander ging opeens ook naar de kroeg waar ik ook heenga (iew).
Klapperende eierstokken, je kent het verhaal wel!quote:Op dinsdag 6 december 2005 21:56 schreef heiden6 het volgende:
[..]
Ben jij nou ook al actief aan 't daten?![]()
Ik weet het, op Lexa is het echt moeilijk om een foto te plaatsen, bij mij heeft het ook wel 10 foto's geduurd voordat ik er 1 had die goedgekeurd werdquote:Op dinsdag 6 december 2005 20:27 schreef Maanvis het volgende:
[..]
Nou zo'n zinnetje heb ik er niet bij staan hoor, waar haal je dat vandaan? Maargoed, ik had geen foto daar in mijn profiel omdat de eerste foto die ik er neer zette afgewezen werd, ze zijn daar namelijk best kritisch!
Of, nadat je, uiteraard subtiel (quote:Op dinsdag 6 december 2005 20:20 schreef -Delta- het volgende:
"Ja als je me snel toevoegt, krijg je m'n foto te zien, is zeker de moeite waard!!!".
En de nog kanslozere corny zin erbij, maakt het altijd helemaal dubbelfeest![]()
Nee dat zinnetje was een voorbeeld van iemand, niet jijquote:Op dinsdag 6 december 2005 20:27 schreef Maanvis het volgende:
Nou zo'n zinnetje heb ik er niet bij staan hoor, waar haal je dat vandaan? Maargoed, ik had geen foto daar in mijn profiel omdat de eerste foto die ik er neer zette afgewezen werd, ze zijn daar namelijk best kritisch!
Ja dat is irl met uitgaan nog veel mooier altijd.quote:Op woensdag 7 december 2005 00:00 schreef kastanova het volgende:
- Godzijdank niet nee.
"Hahaha, ik vond je toch maar een sukkel!"
Nee althans niet via sites haha. Ben bang dat het niks voor me isquote:Op dinsdag 6 december 2005 21:56 schreef heiden6 het volgende:
[..]
Ben jij nou ook al actief aan 't daten?![]()
Ehm, nou nee hoor. Wat heb je een vreselijk avatar trouwens!quote:Op dinsdag 6 december 2005 22:00 schreef Maanvis het volgende:
[..]
Klapperende eierstokken, je kent het verhaal wel!
Yeah right, ik weet niet wat voor een soort foto's jij daarop hebt staan, ik heb er geen problemen mee gehad iigquote:Op dinsdag 6 december 2005 22:42 schreef Sylvana het volgende:
[..]
Ik weet het, op Lexa is het echt moeilijk om een foto te plaatsen, bij mij heeft het ook wel 10 foto's geduurd voordat ik er 1 had die goedgekeurd werd
Ze vragen een foto van je gezicht, en als ze een foto van je gezicht vragen mogen bijv. je schouders of borstkas er niet eens op staan. Het moet echt alleen je gezicht zijnquote:Op woensdag 7 december 2005 13:56 schreef Metro2005 het volgende:
[..]
Yeah right, ik weet niet wat voor een soort foto's jij daarop hebt staan, ik heb er geen problemen mee gehad iig
Niks yeah right, is gewoon vaak zoquote:Op woensdag 7 december 2005 13:56 schreef Metro2005 het volgende:
[..]
Yeah right, ik weet niet wat voor een soort foto's jij daarop hebt staan, ik heb er geen problemen mee gehad iig
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |