Op de een of andere manier sterft het van de groningers op paiq.quote:Op zaterdag 3 december 2005 23:17 schreef -Delta- het volgende:
Paiq doet het weer goed, matches met knulletjes van 19.
Kunnen er meteen weer uit.![]()
Voornaam en emailadres hier neerplempen dan geef ik je een invite (heb er echt teveel momenteelquote:Op zaterdag 3 december 2005 20:48 schreef FilmFanaat het volgende:
Hoe kom ik aan een invite voor Paiq?
Ehm, die worden gewoon continu aangevuld hoorquote:Op maandag 5 december 2005 08:39 schreef Metro2005 het volgende:
dan geef ik je een invite (heb er echt teveel momenteel)
Ik heb genoeg schoons zien voorbij komen hoor op Paiqquote:Op maandag 5 december 2005 17:46 schreef Roellio het volgende:
Treffen anderen ook zoveel lelijke mensen? Ik bedoel... innerlijk is plezierig, maar het oog wil ook wat.
Het is zo fijn, zooo fijn, om een oppervlakkige eikel Roellio te ziijjjn!
quote:Op maandag 5 december 2005 02:32 schreef Godshand het volgende:
[..]
waarom al die moeite? je kan toch gewoon berichten achter laten in mijn fotoboek
Juist overwegend leuke meiden eigenlijk. Al zijn de laatste twee ietwat fors. Aangezien ik zelf net geen 65 kilo weeg voel ik me dan altijd gelijk een stuk speelgoed dat je kunt oppakken en mee kunt gooien. Beangstigendquote:Op maandag 5 december 2005 17:46 schreef Roellio het volgende:
Treffen anderen ook zoveel lelijke mensen? Ik bedoel... innerlijk is plezierig, maar het oog wil ook wat.
Het is zo fijn, zooo fijn, om een oppervlakkige eikel te ziijjjn!
Een olifant wordt gevangen met een muis.........quote:Op maandag 5 december 2005 18:46 schreef MouseOver het volgende:
[..]
Juist overwegend leuke meiden eigenlijk. Al zijn de laatste twee ietwat fors. Aangezien ik zelf net geen 65 kilo weeg voel ik me dan altijd gelijk een stuk speelgoed dat je kunt oppakken en mee kunt gooien. Beangstigend
Je hebt op paiq wel vaak een beetje het lourdes gevoel, zo van: de rest is ergerquote:Op maandag 5 december 2005 18:49 schreef Roellio het volgende:
Ik ben zelf gewoon lelijk en word daarom gematched met lelijke vrouwen!
Pic!quote:Op maandag 5 december 2005 22:25 schreef Metro2005 het volgende:
[..]
Je hebt op paiq wel vaak een beetje het lourdes gevoel, zo van: de rest is erger
Ik heb trouwens vrijdag een date (via Paiq)![]()
Uit privacy overwegingen doe ik dat nietquote:
De enige waarbij ik dat had, heeft vervolgens mij gedumpt als match. Mijn wereld stortte ineenquote:Op maandag 5 december 2005 22:25 schreef Metro2005 het volgende:
[..]
Je hebt op paiq wel vaak een beetje het lourdes gevoel, zo van: de rest is erger
quote:Op dinsdag 6 december 2005 00:07 schreef Litpho het volgende:
[..]
De enige waarbij ik dat had, heeft vervolgens mij gedumpt als match. Mijn wereld stortte ineen.
jij moet niet alles serieus nemen wat ik hier postquote:Op maandag 5 december 2005 18:23 schreef Aventura het volgende:
[..]
Jij houdt van groepsseksavondjes met frituur
Doe mij maar als je wiltquote:Op dinsdag 6 december 2005 14:12 schreef Godshand het volgende:
ik heb nog 1 invite voor een man over en 3 voor vrouwen, anyone?
Edit: voor Paiq dus, niet voor Idols
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |