quote:Nee, hij blijft er een beetje energie insteken voor een stel kneuzen die de boel toch maar lopen te verklootzakken zeker
Ik geef m groot gelijk
Ja, jij ook.quote:Op maandag 14 november 2005 17:40 schreef tonks het volgende:
Hey bedankt he
Klonk!quote:Op maandag 14 november 2005 17:55 schreef Klonk het volgende:
Dr Flash beschreef het in het betreffende topic goed:
[..]
quote:Op maandag 14 november 2005 17:22 schreef Chriz2k het volgende:
Bedankt voor het volbaggeren van Fok.
"Ze" hebben een plaatje gepost in z'n topic.quote:Op maandag 14 november 2005 18:02 schreef Asskicker14 het volgende:
Kan iemand mij uitleggen wat die kleuters allemaal hebben gedaan waardoor dolle_hond heeft besloten ermee te kappen?
Wel 3 ofzo! De rekels!quote:Op maandag 14 november 2005 18:08 schreef HuHu het volgende:
[..]
"Ze" hebben een plaatje gepost in z'n topic.
Heet jij dolle_hond?quote:Op maandag 14 november 2005 18:11 schreef 9christensen het volgende:
geen dank
Als dolle_hond nadrukkelijk heeft gezegd dat hij dat niet op prijs stelt in ZIJN topic dan hebben de verziekers zich daar aan te houden.quote:
tja het begint met geen plaatjes in ZIJN topics, straks eist ie nog een fok!maagd voor zijn zoonquote:Op maandag 14 november 2005 18:17 schreef Asskicker14 het volgende:
Als dolle_hond nadrukkelijk heeft gezegd dat hij dat niet op prijs stelt in ZIJN topic dan hebben de verziekers zich daar aan te houden.![]()
Zijn topicquote:Op maandag 14 november 2005 18:17 schreef Asskicker14 het volgende:
[..]
Als dolle_hond nadrukkelijk heeft gezegd dat hij dat niet op prijs stelt in ZIJN topic dan hebben de verziekers zich daar aan te houden.![]()
Hij heeft er wel uren in gestoken, lijkt mij dan wel dat je het respect moet opbrengen om te laten wat hij niet wilt. Komt ook niet ten goede van de overzichtelijkheid van het topic, al dit gebagger met plaatjes.quote:Op maandag 14 november 2005 18:24 schreef HuHu het volgende:
[..]
Zijn topic
Hij heeft 'm niet gekocht ofzo hoor.
[Centraal-Postings] Stand & Dagcijfers #86quote:Op maandag 14 november 2005 18:30 schreef Modwire het volgende:
Link naar het topic iemand?
Overdrijven is ook een vak. HIj maakt zich belangrijker dan dat hij in werkelijkheid is.quote:Op maandag 14 november 2005 18:30 schreef Lonewolf2003 het volgende:
Dolle Hond is een koning. Punt.
Psies!quote:Op maandag 14 november 2005 18:40 schreef Asskicker14 het volgende:
[..]
Overdrijven is ook een vak. HIj maakt zich belangrijker dan dat hij in werkelijkheid is.![]()
Oeioeioei, ik zie net dat dolle_hond is gedaald...quote:Op maandag 14 november 2005 18:38 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
[Centraal-Postings] Stand & Dagcijfers #86
Ik denk sowieso al niet dat jij hoog in zijn achting stond.quote:Op maandag 14 november 2005 19:21 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Oeioeioei, ik zie net dat dolle_hond is gedaald...
In mijn achting!
Bwahahahahah![]()
![]()
!!!!
Misschien dat er een lijstje over gemaakt kan worden?quote:Op maandag 14 november 2005 19:27 schreef Asskicker14 het volgende:
[..]
Ik denk sowieso al niet dat jij hoog in zijn achting stond.![]()
Bedankt alexxxx, die ja, sorry, was aan het etenquote:Op maandag 14 november 2005 18:38 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
[Centraal-Postings] Stand & Dagcijfers #86
Zodat jij die topic met plaatjes kunt vervuilen?quote:Op maandag 14 november 2005 19:31 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Misschien dat er een lijstje over gemaakt kan worden?
Nee, zo ben ik dan ook weer niet.quote:Op maandag 14 november 2005 19:32 schreef Asskicker14 het volgende:
[..]
Zodat jij die topic met plaatjes kunt vervuilen?![]()
kut buup, ik moest lachenquote:Op maandag 14 november 2005 19:21 schreef Bupatih het volgende:
[..]
In mijn achting!
Bwahahahahah![]()
![]()
!!!!
jaquote:Op maandag 14 november 2005 19:34 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
Stopt 'ie nou met posten van lijstjes omdat 2 mensen 6 omfg/pwned/1337-plaatjes posten?!!
Je zit blijkbaar op dezelfde (lage) niveau als Tonks. En dat verbaast me niet. Het is dat dolle_hond mij een klootzak vind, maar ik heb niets tegen hem hoor.quote:Op maandag 14 november 2005 19:34 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
Stopt 'ie nou met posten van lijstjes omdat 2 mensen 6 omfg/pwned/1337-plaatjes posten?!!
ze hebben z'n snoep afgepaktquote:Op maandag 14 november 2005 18:02 schreef Asskicker14 het volgende:
Kan iemand mij uitleggen wat die kleuters allemaal hebben gedaan waardoor dolle_hond heeft besloten ermee te kappen?
Heb ik toch nog iets gemeen met dolle_hondquote:Op maandag 14 november 2005 19:37 schreef Asskicker14 het volgende:
[..]
Je zit blijkbaar op dezelfde (lage) niveau als Tonks. En dat verbaast me niet. Het is dat dolle_hond mij een klootzak vind, maar ik heb niets tegen hem hoor.![]()
WEheheehehehe!quote:Op maandag 14 november 2005 19:21 schreef Bupatih het volgende:
[..]
In mijn achting!
Bwahahahahah![]()
![]()
!!!!
Wat voor positiefs valt daar dan over te vertellen?quote:
quote:Op maandag 14 november 2005 19:21 schreef Bupatih het volgende:
[..]
In mijn achting!
Bwahahahahah![]()
![]()
!!!!
Zoek dat zelf even uit breezerknulletje.quote:Op maandag 14 november 2005 19:43 schreef Asskicker14 het volgende:
[..]
Wat voor positiefs valt daar dan over te vertellen?![]()
![]()
Breezerknulletje?quote:Op maandag 14 november 2005 19:57 schreef ShaoliN het volgende:
[..]
Zoek dat zelf even uit breezerknulletje.
Hey Puberquote:Op maandag 14 november 2005 20:10 schreef Schmurf het volgende:
Dolle hond je bent een huilie eerste klaas
hij heeft er uren in gestoken omquote:Op maandag 14 november 2005 20:11 schreef _moder8or_ het volgende:
[..]
Hey PuberDoe even normaal. Hij heeft er U-REN erin gestoken. En nu krijgt hij dit voor dank?
Kom op zeg! Beetje respect tonen voor deze oude kerôl mag wel he.
Wat is er mis met waardering te krijgen, ik denk dat de meeste hier op Fok zoveel posten om waardering te krijgen.quote:Op maandag 14 november 2005 20:25 schreef Schmurf het volgende:
[..]
hij heeft er uren in gestoken om
1) meer posts te krijgen
2) te geilen op zijn hoge plaats in zijn eigen lijstjes (hoe triest)
3) waardering van users te krijgen
ik gok dat minstens 2 van deze 3 waar zijn...
en de manier waarop en de reden waarom hij gestopt is... het is toch van een hoog huilie gehalte?
oja.quote:Op maandag 14 november 2005 20:30 schreef Asskicker14 het volgende:
[..]
Wat is er mis met waardering te krijgen, ik denk dat de meeste hier op Fok zoveel posten om waardering te krijgen.![]()
Uuhm.. heeft iemand hem uitgescholden waardoor hij ermee kapte? Heeft iemand hem ergens mee beschuldigd? Er werd vaak genoeg gezegd dat het zeer gewardeerd werd. Maar hij stopt er mee omdat er 5 offtopic posts gemaakt zijn. Stel je voor dat iedere moderator op FOK ook zo zou reagerenquote:Op maandag 14 november 2005 20:11 schreef _moder8or_ het volgende:
[..]
Hey PuberDoe even normaal. Hij heeft er U-REN erin gestoken. En nu krijgt hij dit voor dank?
Kom op zeg! Beetje respect tonen voor deze oude kerôl mag wel he.
Het gaat om de manier waarop!quote:Op maandag 14 november 2005 20:30 schreef Asskicker14 het volgende:
[..]
Wat is er mis met waardering te krijgen, ik denk dat de meeste hier op Fok zoveel posten om waardering te krijgen.![]()
blijkbaar welquote:Op maandag 14 november 2005 20:40 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Het gaat om de manier waarop!
Je gaat toch niet stoppen met het posten van die lijstjes omdat er 2 mensen 6 plaatjes posten.
Dat vind ik niet zo raar. Wel waarom iemand begint met het posten van lijstjes.quote:Op maandag 14 november 2005 20:40 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Het gaat om de manier waarop!
Je gaat toch niet stoppen met het posten van die lijstjes omdat er 2 mensen 6 plaatjes posten.
toch waren die lijstjes erg geil voor bepaalde mensenquote:Op maandag 14 november 2005 20:42 schreef Pool het volgende:
[..]
Dat vind ik niet zo raar. Wel waarom iemand begint met het posten van lijstjes.![]()
Straks gaan die "bepaalde mensen" ook nog stoppen.quote:Op maandag 14 november 2005 20:43 schreef MissyMirjaM het volgende:
[..]
toch waren die lijstjes erg geil voor bepaalde mensen
wat jammer zou dat zijnquote:Op maandag 14 november 2005 20:44 schreef Pool het volgende:
[..]
Straks gaan die "bepaalde mensen" ook nog stoppen.![]()
ik mis ze nu alquote:Op maandag 14 november 2005 20:44 schreef Pool het volgende:
[..]
Straks gaan die "bepaalde mensen" ook nog stoppen.![]()
quote:Op maandag 14 november 2005 19:31 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Misschien dat er een lijstje over gemaakt kan worden?
*ook meldtquote:Op maandag 14 november 2005 18:08 schreef Asskicker14 het volgende:
Zoals ik het heb begrepen, schijnen Dizer en Tonks de desbetreffende kleuters te zijn.
Whahaquote:Op maandag 14 november 2005 20:36 schreef Pool het volgende:
Damn, ik wilde morgen net 1100 keer gaan posten.![]()
Dan moet hij het zelf gaan tellen want dolle_hond is gestopt!quote:Op maandag 14 november 2005 21:11 schreef Bupatih het volgende:
*naar boven kijkt*
Sven, moet jij je postaantal van vandaag nog halen ofzo?
Ik kan nu niet meer postopkrikken in het posting-topic, dus moet ik dat ergens anders doenquote:Op maandag 14 november 2005 21:11 schreef Bupatih het volgende:
*naar boven kijkt*
Sven, moet jij je postaantal van vandaag nog halen ofzo?
quote:Op maandag 14 november 2005 21:12 schreef tonks het volgende:
[..]
Dan moet hij het zelf gaan tellen want dolle_hond is gestopt!
het lukt je hier anders aardigquote:Op maandag 14 november 2005 21:21 schreef Svensational het volgende:
[..]
Ik kan nu niet meer postopkrikken in het posting-topic, dus moet ik dat ergens anders doen.
Dat bedoel ik ookquote:Op maandag 14 november 2005 21:23 schreef MissyMirjaM het volgende:
[..]
het lukt je hier anders aardig![]()
quote:
quote:Op maandag 14 november 2005 21:29 schreef Bupatih het volgende:
Aantal posts in http://forum.fok.nl/topic/778688, gemeten tot 21:20
Asskicker14 13
MissyMirjaM 6
Bupatih 5
Svensational 4
Zwansen 4
Huhu 4
Schmurf 4
Pool 3
tonks 3
Klonk 3
Alexxxxx 2
djenneke 2
Dizer 2
dWc_RuffRyder 2
ShaoliN 2
_moder8or_ 2
ook_gek
Megumi
Chriz2k
longinus
tong80
dwerg
XcUZ_Me
Megumi
nicky
Dark_Killah
9christensen
popolon
Herald
Peter6000
Modwire
Lonewolf2003
Ambrosius
paarse_paashaas
Bruce117
remlof
D.Rose
Handmatig.![]()
d_h, eat your heart out
Asskicker14 13
MissyMirjaM 6
Bupatih 5
Svensational 4
Zwansen 4
Huhu 4
Schmurf 4
Pool 3
tonks 3
Klonk 3
Alexxxxx 2
djenneke 2
Dizer 2
dWc_RuffRyder 2
ShaoliN 2
_moder8or_ 2
ook_gek
Megumi
Chriz2k
longinus
tong80
dwerg
XcUZ_Me
Megumi
nicky
Dark_Killah
9christensen
popolon
Herald
Peter6000
Modwire
Lonewolf2003
Ambrosius
paarse_paashaas
Bruce117
remlof
D.Rose
Handmatig.![]()
d_h, eat your heart out
Zal ik dna een bedanktopic openen in ONZ?quote:Op maandag 14 november 2005 21:36 schreef Bupatih het volgende:
Als er nog meer plaatjes gepost worden, stop ik er mee hoor..
Ja, dat snap ik ook niet idd.quote:Op maandag 14 november 2005 20:42 schreef Pool het volgende:
Dat vind ik niet zo raar. Wel waarom iemand begint met het posten van lijstjes.![]()
er was toch ook iemand anders die wel eens van die lijstjes postte?quote:Op maandag 14 november 2005 21:40 schreef Arcee het volgende:
[..]
Ja, dat snap ik ook niet idd.
Oh, d_h komt, uiteraard, wel weer terug, met z'n stats, gok ik.
Asskicker14 13
MissyMirjaM 6
Bupatih 5
Svensational 4
Zwansen 4
Huhu 4
Schmurf 4
Pool 3
tonks 3
Klonk 3
Alexxxxx 2
djenneke 2
Dizer 2
dWc_RuffRyder 2
ShaoliN 2
_moder8or_ 2
ook_gek
Megumi
Chriz2k
longinus
tong80
dwerg
XcUZ_Me
Megumi
nicky
Dark_Killah
9christensen
popolon
Herald
Peter6000
Modwire
Lonewolf2003
Ambrosius
paarse_paashaas
Bruce117
remlof
D.Rose
Handmatig.![]()
d_h, eat your heart out
Dat wordt flink posten om op 1 te komenquote:Op maandag 14 november 2005 21:29 schreef Bupatih het volgende:
Asskicker14 13
MissyMirjaM 6
Bupatih 5
Svensational 4
quote:Op maandag 14 november 2005 21:44 schreef tonks het volgende:
Pff ik sta onder sven! DAMN!
quote:Op maandag 14 november 2005 21:47 schreef Zwansen het volgende:
Heeft die Asskicker geen leven ofzo? Tering man.
quote:Op maandag 14 november 2005 21:47 schreef Zwansen het volgende:
hahaquote:Op maandag 14 november 2005 21:47 schreef Zwansen het volgende:
Ja!! Want we hebben maar liefst 3 posts per persoon gemaaktquote:Op maandag 14 november 2005 18:08 schreef Asskicker14 het volgende:
Zoals ik het heb begrepen, schijnen Dizer en Tonks de desbetreffende kleuters te zijn.
quote:Op maandag 14 november 2005 21:54 schreef Dizer het volgende:
tonks 3
Klonk 3
Alexxxxx 2
djenneke 2
Dizer 2
Zelfs in de nieuwe lijst sta je boven mij tonks
zoals om een dooie mus bedoel je?quote:Op maandag 14 november 2005 21:53 schreef Dementor het volgende:
Je kunt ook te hard huilen om niks.
quote:Op maandag 14 november 2005 21:58 schreef _moder8or_ het volgende:
Sjonge, zeg. Dit is echt triest.Beetje respect mensen
sorry amdquote:Op maandag 14 november 2005 21:58 schreef _moder8or_ het volgende:
Sjonge, zeg. Dit is echt triest.Beetje respect mensen
ah eindelijk. iemand die mijn mening verwoord!quote:Op maandag 14 november 2005 21:58 schreef The_Terminator het volgende:
Als ik heel eerlijk moet zijn vind ik het wel een beetje overdreven van Dolle_Hond om meteen al te kappen alleen omdat er een aantal plaatjes gepost zijn.
Vind het verder wel zonde dat hij er mee gestopt is, vond die lijstjes altijd leuk om te zien namelijk.
Kom op zeg... eerst geilen ze op de lijstjes van hem, en nu beginnen jullie hem uit te lachen? Sorry hoor....quote:
Snap dat ook nietquote:Op maandag 14 november 2005 22:00 schreef Bengeltje het volgende:
De mods zijn weer het goede voorbeeld.![]()
Léés dan wat ik zeg. (Dat is een bezigheid die normaliter niet in de topics van d_h voorkomtquote:Op maandag 14 november 2005 22:05 schreef _moder8or_ het volgende:
[..]
Kom op zeg... eerst geilen ze op de lijstjes van hem, en nu beginnen jullie hem uit te lachen? Sorry hoor....
[..]
Snap dat ook niet
Die was al een aantal maal gemaaktquote:
Postopkrikken he...quote:Op maandag 14 november 2005 22:11 schreef Svensational het volgende:
[..]
Die was al een aantal maal gemaakt
wat heb je eraan, nu er toch geen top-poster-lijstjes meer gemaakt worden om je op af te trekken?quote:
Ach, ik heb nu toch een vriendin.quote:Op maandag 14 november 2005 22:21 schreef paarse_paashaas het volgende:
[..]
wat heb je eraan, nu er toch geen top-poster-lijstjes meer gemaakt worden om je op af te trekken?
zeker weer zo'n wannabee relquote:Op maandag 14 november 2005 22:15 schreef Svensational het volgende:
Er zijn trouwens veel ergere dingen in het leven dan een dolle_hond die stopt. Een Cynix ® die stopt bijvoorbeeld..
eeh, wie bedoel je dan?quote:Op maandag 14 november 2005 21:40 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
er was toch ook iemand anders die wel eens van die lijstjes postte?
![]()
![]()
Wat doe je nou dom met je vraagtekens?quote:Op maandag 14 november 2005 18:05 schreef Dark_Killah het volgende:
Bedankt man? Wist niet dat het wegging?
Arcee?quote:Op maandag 14 november 2005 21:40 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
er was toch ook iemand anders die wel eens van die lijstjes postte?
![]()
![]()
Omdat er 6 plaatjes in zijn topic stonden. Damn, lees je in ofzoquote:Op maandag 14 november 2005 22:39 schreef komrad het volgende:
maar waarom die rigoreuze stop?
sorry mate, D_H thanx manquote:Op maandag 14 november 2005 22:49 schreef Svensational het volgende:
[..]
Omdat er 6 plaatjes in zijn topic stonden. Damn, lees je in ofzo
Leuk dat Duitsland in '74 van Nederland won, want er was publiek voor.quote:Op maandag 14 november 2005 22:07 schreef Bupatih het volgende:
Leuk dat hij het heeft gedaan, want er was publiek voor.
Dolle hond is geen mod hoorquote:Op maandag 14 november 2005 23:20 schreef neo2000 het volgende:
ook leuk dat je als MOD zijnde je collega mods achter je hebt staan..![]()
Ik vond zelf niet zo veel aan de lijstjes eerlijk gezegd, maar kan mij voorstellen dat bepaalde users het vertrek van dolle_hond toch wel zullen betreuren. Flamewars zijn leuk, maar hou die ONZ een beetje in ONZ ofzo..
Of is dit gewoon een goed geplande rel, dat dolle_hond morgen gewoon weer vrolijk post..?Misschien wordt dolle_hond wel gewoon opvolger van Cynix..!
Eh, dolle_hond is geen mod hoor.quote:Op maandag 14 november 2005 23:20 schreef neo2000 het volgende:
ook leuk dat je als MOD zijnde je collega mods achter je hebt staan..![]()
Ik vond zelf niet zo veel aan de lijstjes eerlijk gezegd, maar kan mij voorstellen dat bepaalde users het vertrek van dolle_hond toch wel zullen betreuren. Flamewars zijn leuk, maar hou die ONZ een beetje in ONZ ofzo..
Of is dit gewoon een goed geplande rel, dat dolle_hond morgen gewoon weer vrolijk post..?Misschien wordt dolle_hond wel gewoon opvolger van Cynix..!
We hopen dat het deze keer wel succes heeft.quote:
Nee, weet je wat crewbeleid is? Het sluiten van topics die al jaren lopen en waar een redelijk aantal mensen lol in hebben.quote:Op maandag 14 november 2005 23:24 schreef Pool het volgende:
Wat posting lijstjes van een willekeurige user kan ik niet bepaald crewbeleid noemen.![]()
Dat is inderdaad een vorm van crewbeleid.quote:Op maandag 14 november 2005 23:30 schreef Arcee het volgende:
[..]
Nee, weet je wat crewbeleid is? Het sluiten van topics die al jaren lopen en waar een redelijk aantal mensen lol in hebben.
Dat weten jullie zelf wel.quote:Op maandag 14 november 2005 23:34 schreef Pool het volgende:
Dat is inderdaad een vorm van crewbeleid.
(over welke topics heb je het trouwens?)
Kom op, een paar plaatjes in dat topic. Als hij het even in de feedback van GC had gemeld of een topic report had geplaatst, dan waren die plaatjes gewoon weggeëdit door de mods aldaar.quote:Op dinsdag 15 november 2005 10:27 schreef neo2000 het volgende:
Ok, dan is het geen mod..Weet ik veel joh..
Misschien beetje overtrokken reaktie.. Maar er wordt wel veel gebaggerd, ook buiten de fora die ervoor bedoeld zijn. En als iemand zich daaraan stoort is dat zijn goed recht dat te uitten, toch? Zeker als dat in zijn/haar terugkerende topic is welke, gezien de vele reakties altijd in het topic, toch wel gewaardeerd wordt. Beetje lame dat er nu users zijn die de lijstjes af gaan zitten kraken, terwijl ze er normaal on topic in reageren.
Met wat voor doel?quote:Op maandag 14 november 2005 23:34 schreef Pool het volgende:
Echt serieus, zie mijn vorige reactie. Ik weet niet over welke topicreeksen je het hebt.quote:
quote:Op dinsdag 15 november 2005 10:52 schreef Pool het volgende:
[..]
Echt serieus, zie mijn vorige reactie. Ik weet niet over welke topicreeksen je het hebt.![]()
De enige 'oude' reeks waarbij ik bij de sluiting betrokken was, is de CTRL-V reeks in ONZ.
Kortom, ik sta er in één lijn achter, maar ik weet niet waarachter.![]()
er is geen 1 topic bedoeld om te baggerenquote:Op dinsdag 15 november 2005 10:27 schreef neo2000 het volgende:
Ok, dan is het geen mod..Weet ik veel joh..
Misschien beetje overtrokken reaktie.. Maar er wordt wel veel gebaggerd, ook buiten de fora die ervoor bedoeld zijn. En als iemand zich daaraan stoort is dat zijn goed recht dat te uitten, toch? Zeker als dat in zijn/haar terugkerende topic is welke, gezien de vele reakties altijd in het topic, toch wel gewaardeerd wordt. Beetje lame dat er nu users zijn die de lijstjes af gaan zitten kraken, terwijl ze er normaal on topic in reageren.
Wel leuk trouwens, een bedank topic terwijl het een "gewone" user betreft. Zie je normaal toch alleen maar bij MOD'jes..?
Oja, daar heb ik ooit wel iets van langs zien komen, maar ik weet er het fijne niet echt van af.quote:Op dinsdag 15 november 2005 12:28 schreef Schmurf het volgende:
[..]
de reeks van twee topics waarin je kon vertellen welke userID's je uit je hoofd weet. In 5 jaar waren ze op de helft van het tweede topic. Weinig belangstelling dus, behalve door Arcee die er de meeste wist.
quote:Op dinsdag 15 november 2005 12:53 schreef _moder8or_ het volgende:
* _moder8or_ flikkert hier een slotje op
kut, werkt niet
aantalpostersquote:Op dinsdag 15 november 2005 13:58 schreef peaceman het volgende:
Dolle, al waren het zinloze lijstjes, toch chapeau voor alle tijd die je er in gestoken hebt.![]()
Alle aantalposters zullen nu wel in paniek zijn nu ze niet meer in een lijst hun aantallen kunnen zien, da's wel weer geinig![]()
Je weet niet wat dat zijn?quote:
Spammers bedoel je?quote:
die bedoel ik inderdaad, maar ik wilde niet te moeilijke woorden gaan gebruiken voor ze..quote:
quote:Op dinsdag 15 november 2005 12:53 schreef _moder8or_ het volgende:
* _moder8or_ flikkert hier een slotje op
kut, werkt niet
Goed gezelschap.quote:Op dinsdag 15 november 2005 15:22 schreef Arcee het volgende:
Ter overbrugging:De stand van dinsdag 15 november 2005 00:00 uur
14. Bengeltje 67461
15. Arcee 64194
je doet je ondertitel eer aan.quote:Op maandag 14 november 2005 23:34 schreef Pool het volgende:
[..]
(over welke topics heb je het trouwens?)
En daarom mag er wel een beetje meer respect worden getoond voor dolle_hondquote:Op dinsdag 15 november 2005 17:33 schreef 2cv het volgende:
Ik heb die lijsten nog nooit gezien. Wat een werk moet dat geweest zijn zeg !
quote:Op dinsdag 15 november 2005 17:33 schreef 2cv het volgende:
Ik heb die lijsten nog nooit gezien. Wat een werk moet dat geweest zijn zeg !
Niet eens?quote:Op dinsdag 15 november 2005 17:27 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
vandaag wel, afgelopen zomer ook. In de toekomst kan ik niet kijken.
Helemaal met je eensch!quote:Op dinsdag 15 november 2005 17:35 schreef DeTolk het volgende:
[..]
En daarom mag er wel een beetje meer respect worden getoond voor dolle_hond
Breuls heeft voor hem een speciale pagina gemaakt waar alle nodige informatie op staat. Die kopieert hij automatisch naar z'n eigen pc en tyft ze in een database.quote:Op dinsdag 15 november 2005 18:05 schreef Koenz0r het volgende:
Ik heb eigelijk geen flauw idee hoe d_h dat voor elkaar heeft gekregen. Ik bedoel hij heeft toch niet elke post lopen tellen
Eh, even voor de volledigheid, er zijn maar weinig users waar ik een aversie tegen heb, dolle_hond hoort niet bij die usersquote:Op dinsdag 15 november 2005 17:35 schreef DeTolk het volgende:
[..]
En daarom mag er wel een beetje meer respect worden getoond voor dolle_hond
Jouw dieptepunt: donderdag 3 juni 2004 @ 22:30quote:
Scherpquote:Op dinsdag 15 november 2005 18:26 schreef Jaguarized het volgende:
[..]
Jouw dieptepunt: donderdag 3 juni 2004 @ 22:30
![]()
![]()
Als je toch al van niets weet, gedraag je dan ook nog eens niet zo dom, dan valt het niet zo op.quote:Op dinsdag 15 november 2005 18:08 schreef Ali Salami het volgende:
Ach, laten we het erop houden dat de crew vast blij is met de views die hij binnen heeft gehaald door alle pagina's die hij nodig had binnen te halen voor het parsen![]()
hij was van jou he..quote:Op dinsdag 15 november 2005 18:27 schreef Manneke_Pils het volgende:
Ik denk dat dat toch wel mijn enthousiaste kloon was.
Is dat mysterie ook meteen opgelost.
quote:
quote:Op dinsdag 15 november 2005 18:34 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
Als je toch al van niets weet, gedraag je dan ook nog eens niet zo dom, dan valt het niet zo op.
Tja iedereen heeft zo zijn of haar doel in het levenquote:Op dinsdag 15 november 2005 16:05 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
514. dWc_RuffRyder 13138
Ik moet en zal in de top 500 komen, als is 't het laatste wat ik doe.
waarom?quote:Op dinsdag 15 november 2005 18:39 schreef tonks het volgende:
Flikker eens op met je kut posts indahnesia spammer
Huilie.quote:Op dinsdag 15 november 2005 18:39 schreef tonks het volgende:
Flikker eens op met je kut posts indahnesia spammer
Pakt je vader nu ook al andere mensen dan jij en je zusjequote:Op dinsdag 15 november 2005 18:41 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
is die bestelde neger al bij 'm langsgeweest om z'n ster wat ruimer te maken?
ik ben niet ouder dan 50 jaar.quote:
Heeft indah een zusje?quote:Op dinsdag 15 november 2005 18:44 schreef tonks het volgende:
[..]
Pakt je vader nu ook al andere mensen dan jij en je zusje
ik ook nietquote:Op dinsdag 15 november 2005 18:44 schreef Svensational het volgende:
[..]
ik ben niet ouder dan 50 jaar.
ja he, dadelijk moet ik mijn hockeystick nog gebruiken vanavond. Die maak ik liever niet vuil aan Tonks natuurlijk.quote:
quote:Op dinsdag 15 november 2005 18:44 schreef Svensational het volgende:
[..]
ik ben niet ouder dan 50 jaar.
Wow kijk die dreigementen, weet niet of ik nog wel durf te slapen vanavondquote:Op dinsdag 15 november 2005 18:46 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
ja he, dadelijk moet ik mijn hockeystick nog gebruiken vanavond. Die maak ik liever niet vuil aan Tonks natuurlijk.![]()
dreigement? Nee, ik wilde je uitnodigen voor een potje streethockey, er ligt hier een goed veldje namelijk. Gezellig, mannen onder elkaarquote:Op dinsdag 15 november 2005 18:47 schreef tonks het volgende:
[..]
Wow kijk die dreigementen, weet niet of ik nog wel durf te slapen vanavond.
Nou dat mannen op of onder elkaar houd je maar voor jezelf en dolle_hond.quote:Op dinsdag 15 november 2005 18:48 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
dreigement? Nee, ik wilde je uitnodigen voor een potje streethockey, er ligt hier een goed veldje namelijk. Gezellig, mannen onder elkaar![]()
Nou danquote:
ik wil ook wel eens een andere hockey-tegenstander dan dolle_hond, vandaar dat ik af en toe wat onbekende Fok!-ers uitnodig.quote:Op dinsdag 15 november 2005 18:50 schreef tonks het volgende:
[..]
Nou dat mannen op of onder elkaar houd je maar voor jezelf en dolle_hond.
en ik krijg de schuld natuurlijk. Da is vast een feitquote:Op dinsdag 15 november 2005 18:51 schreef Jaguarized het volgende:
Toch weer jammer dat een bedanktopic weer vernaggeld wordt door tonks en kornuiten.![]()
Inderdaad. Jag, bedank je vader maar voor mij. Ik weet dat hij mij niet mag.quote:Op dinsdag 15 november 2005 18:51 schreef Jaguarized het volgende:
Toch weer jammer dat een bedanktopic weer vernaggeld wordt door tonks en kornuiten.![]()
Heb je weer drugs gebruikt, jonkiequote:Op dinsdag 15 november 2005 18:51 schreef Jaguarized het volgende:
Hoe voelt dat nu? Dat iedereen op een openbaar forum een kankerhekel aan je heeft?quote:Op dinsdag 15 november 2005 18:53 schreef indahnesia.com het volgende:
volgens mij is Tonks een kloon van Meki, ware het niet dat z'n kloon wel behoorlijk Nederlands spreekt
iemand moet het vergallen he. Helaas is het de laatste tijd wel vaak dezelfde.quote:Op dinsdag 15 november 2005 18:53 schreef _moder8or_ het volgende:
[..]
Inderdaad. Jag, bedank je vader maar voor mij. Ik weet dat hij mij niet mag.
Mijn bericht sloeg idd nergens op, net zoals jouw bericht nergens op sloeg.quote:Op dinsdag 15 november 2005 18:52 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
jij riep dat je dat niet was..
nou dan
Waarvoor moeten we hem bedanken? Voor zijn inzet om de grootste post op krikkers op Fok! te behouden? Of in andere woorden gezegd het behouden van de grootste baggeraars?quote:Op dinsdag 15 november 2005 18:51 schreef Jaguarized het volgende:
Inderdaadquote:Op dinsdag 15 november 2005 18:54 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
iemand moet het vergallen he. Helaas is het de laatste tijd wel vaak dezelfde.
Jonkie.quote:Op dinsdag 15 november 2005 18:54 schreef Svensational het volgende:
[..]
Heb je weer drugs gebruikt, jonkie?
Als er iemand goed is in topics vernaggelen ben jij het. En indha.com heeft gelijk, hij is hier de nerd die berichten post die werkelijk nergens op slaan.
joh, klein kind, ga ergens anders met ziektes gooien.quote:Op dinsdag 15 november 2005 18:54 schreef Zwansen het volgende:
[..]
Hoe voelt dat nu? Dat iedereen op een openbaar forum een kankerhekel aan je heeft?
Vind je het vreemdquote:Op dinsdag 15 november 2005 18:52 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
en ik krijg de schuld natuurlijk. Da is vast een feit![]()
Waar?quote:Op dinsdag 15 november 2005 18:55 schreef _moder8or_ het volgende:
[..]
Inderdaad.
Waar ben jij eigenlijk in de SC?
Nee dit kneuzenclubje wat dolle_hond optrommelt, valt me nog mee dat die retard dr_flash er niet is.quote:Op dinsdag 15 november 2005 18:51 schreef Jaguarized het volgende:
welke SC?quote:Op dinsdag 15 november 2005 18:55 schreef _moder8or_ het volgende:
[..]
Inderdaad.
Waar ben jij eigenlijk in de SC?
Ah dus jij noemt iedereen die in het lijstje staat een postopkrikker.quote:Op dinsdag 15 november 2005 18:55 schreef -Angel- het volgende:
[..]
Waarvoor moeten we hem bedanken? Voor zijn inzet om de grootste post op krikkers op Fok! te behouden? Of in andere woorden gezegd het behouden van de grootste baggeraars?
In de woorden dWc_Ruffryder ik wil in die top 500 komen.
daar heb je het al.. ooh wacht, je bent Tonks nietquote:Op dinsdag 15 november 2005 18:56 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Vind je het vreemd
Jij doet het toch ook altijd.
ooh.. nee, dat probeer ik een beetje te mijden.quote:Op dinsdag 15 november 2005 18:58 schreef _moder8or_ het volgende:
[..]
Uhu, ik zie hem nooit meer in PUB
er is helemaal niets opgetrommeld hoor. Ik ken hem niet eens buiten wat topics op Fok.quote:Op dinsdag 15 november 2005 18:58 schreef tonks het volgende:
[..]
Nee dit kneuzenclubje wat dolle_hond optrommelt, valt me nog mee dat die retard dr_flash er niet is.
Dat is een + punt voor hem.quote:Op dinsdag 15 november 2005 18:58 schreef _moder8or_ het volgende:
[..]
Uhu, ik zie hem nooit meer in PUB
Geen probleemquote:Op dinsdag 15 november 2005 18:59 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
ooh.. nee, dat probeer ik een beetje te mijden.
Oi, ik gaf de genadeslag jaquote:Op dinsdag 15 november 2005 18:56 schreef Molluck het volgende:
Als het jullie mening is dat doordat dolle_hond nu stopt met de lijstjes, het gebagger en postopkrikken afgelopen is, dan zou de topictitel toch eigenlijk
"tonks en Dizer, bedankt!"
moeten zijn?![]()
quote:Op dinsdag 15 november 2005 18:58 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
daar heb je het al.. ooh wacht, je bent Tonks niet
Hard he, de waarheid.quote:Op dinsdag 15 november 2005 18:56 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
joh, klein kind, ga ergens anders met ziektes gooien.
Ik moet telkens lachen door je avatar, en kan je daardoor niet serieus nemen.quote:Op dinsdag 15 november 2005 19:02 schreef Svensational het volgende:
[..]
Oi, ik gaf de genadeslag ja!
quote:Op dinsdag 15 november 2005 19:04 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
Mijn waarheid is niet hard hoor.
Vaak genoeg, helaas sta jij nog heel ver in de -quote:Op dinsdag 15 november 2005 19:02 schreef _moder8or_ het volgende:
[..]
Bengeltje
Je geeft nog +punten ook
Ik heb van jou anders geen nominatie binnenquote:Op dinsdag 15 november 2005 19:04 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Ik moet telkens lachen door je avatar, en kan je daardoor niet serieus nemen.![]()
ja, en als je dat de komende weken nog even tig keer roept, dan heb je ook weer je postaantal wat je wil hebben.quote:Op dinsdag 15 november 2005 19:07 schreef Swetsenegger het volgende:
Eerlijk gezegd vind ik de hele standen topics een hoop bagger. Behalve de lijstjes staat er niets anders dan nutteloze onzin in 'Sow, wel 3 plaatsen gestegen'
Ik zie eigenlijk niet in wat het uitmaakt of DIE crap tussen die lijstjes staan of dat er een aantal plaatjes staan.
Lekker boeiend dus.
Daar ben ik je helemaal mee eens.quote:Op dinsdag 15 november 2005 19:05 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Vaak genoeg, helaas sta jij nog heel ver in de -![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |