Dat wordt flink posten om op 1 te komenquote:Op maandag 14 november 2005 21:29 schreef Bupatih het volgende:
Aantal posts in http://forum.fok.nl/topic/778688, gemeten tot 21:20
Asskicker14 13
MissyMirjaM 6
Bupatih 5
Svensational 4
quote:Op maandag 14 november 2005 21:44 schreef tonks het volgende:
Pff ik sta onder sven! DAMN!
quote:Op maandag 14 november 2005 21:47 schreef Zwansen het volgende:
Heeft die Asskicker geen leven ofzo? Tering man.
quote:Op maandag 14 november 2005 21:47 schreef Zwansen het volgende:
hahaquote:Op maandag 14 november 2005 21:47 schreef Zwansen het volgende:
Ja!! Want we hebben maar liefst 3 posts per persoon gemaaktquote:Op maandag 14 november 2005 18:08 schreef Asskicker14 het volgende:
Zoals ik het heb begrepen, schijnen Dizer en Tonks de desbetreffende kleuters te zijn.
quote:Op maandag 14 november 2005 21:54 schreef Dizer het volgende:
tonks 3
Klonk 3
Alexxxxx 2
djenneke 2
Dizer 2
Zelfs in de nieuwe lijst sta je boven mij tonks
zoals om een dooie mus bedoel je?quote:Op maandag 14 november 2005 21:53 schreef Dementor het volgende:
Je kunt ook te hard huilen om niks.
quote:Op maandag 14 november 2005 21:58 schreef _moder8or_ het volgende:
Sjonge, zeg. Dit is echt triest.Beetje respect mensen
sorry amdquote:Op maandag 14 november 2005 21:58 schreef _moder8or_ het volgende:
Sjonge, zeg. Dit is echt triest.Beetje respect mensen
ah eindelijk. iemand die mijn mening verwoord!quote:Op maandag 14 november 2005 21:58 schreef The_Terminator het volgende:
Als ik heel eerlijk moet zijn vind ik het wel een beetje overdreven van Dolle_Hond om meteen al te kappen alleen omdat er een aantal plaatjes gepost zijn.
Vind het verder wel zonde dat hij er mee gestopt is, vond die lijstjes altijd leuk om te zien namelijk.
Kom op zeg... eerst geilen ze op de lijstjes van hem, en nu beginnen jullie hem uit te lachen? Sorry hoor....quote:
Snap dat ook nietquote:Op maandag 14 november 2005 22:00 schreef Bengeltje het volgende:
De mods zijn weer het goede voorbeeld.![]()
Léés dan wat ik zeg. (Dat is een bezigheid die normaliter niet in de topics van d_h voorkomtquote:Op maandag 14 november 2005 22:05 schreef _moder8or_ het volgende:
[..]
Kom op zeg... eerst geilen ze op de lijstjes van hem, en nu beginnen jullie hem uit te lachen? Sorry hoor....
[..]
Snap dat ook niet
Die was al een aantal maal gemaaktquote:
Postopkrikken he...quote:Op maandag 14 november 2005 22:11 schreef Svensational het volgende:
[..]
Die was al een aantal maal gemaakt
wat heb je eraan, nu er toch geen top-poster-lijstjes meer gemaakt worden om je op af te trekken?quote:
Ach, ik heb nu toch een vriendin.quote:Op maandag 14 november 2005 22:21 schreef paarse_paashaas het volgende:
[..]
wat heb je eraan, nu er toch geen top-poster-lijstjes meer gemaakt worden om je op af te trekken?
zeker weer zo'n wannabee relquote:Op maandag 14 november 2005 22:15 schreef Svensational het volgende:
Er zijn trouwens veel ergere dingen in het leven dan een dolle_hond die stopt. Een Cynix ® die stopt bijvoorbeeld..
eeh, wie bedoel je dan?quote:Op maandag 14 november 2005 21:40 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
er was toch ook iemand anders die wel eens van die lijstjes postte?
![]()
![]()
Wat doe je nou dom met je vraagtekens?quote:Op maandag 14 november 2005 18:05 schreef Dark_Killah het volgende:
Bedankt man? Wist niet dat het wegging?
Arcee?quote:Op maandag 14 november 2005 21:40 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
er was toch ook iemand anders die wel eens van die lijstjes postte?
![]()
![]()
Omdat er 6 plaatjes in zijn topic stonden. Damn, lees je in ofzoquote:Op maandag 14 november 2005 22:39 schreef komrad het volgende:
maar waarom die rigoreuze stop?
sorry mate, D_H thanx manquote:Op maandag 14 november 2005 22:49 schreef Svensational het volgende:
[..]
Omdat er 6 plaatjes in zijn topic stonden. Damn, lees je in ofzo
Leuk dat Duitsland in '74 van Nederland won, want er was publiek voor.quote:Op maandag 14 november 2005 22:07 schreef Bupatih het volgende:
Leuk dat hij het heeft gedaan, want er was publiek voor.
Dolle hond is geen mod hoorquote:Op maandag 14 november 2005 23:20 schreef neo2000 het volgende:
ook leuk dat je als MOD zijnde je collega mods achter je hebt staan..![]()
Ik vond zelf niet zo veel aan de lijstjes eerlijk gezegd, maar kan mij voorstellen dat bepaalde users het vertrek van dolle_hond toch wel zullen betreuren. Flamewars zijn leuk, maar hou die ONZ een beetje in ONZ ofzo..
Of is dit gewoon een goed geplande rel, dat dolle_hond morgen gewoon weer vrolijk post..?Misschien wordt dolle_hond wel gewoon opvolger van Cynix..!
Eh, dolle_hond is geen mod hoor.quote:Op maandag 14 november 2005 23:20 schreef neo2000 het volgende:
ook leuk dat je als MOD zijnde je collega mods achter je hebt staan..![]()
Ik vond zelf niet zo veel aan de lijstjes eerlijk gezegd, maar kan mij voorstellen dat bepaalde users het vertrek van dolle_hond toch wel zullen betreuren. Flamewars zijn leuk, maar hou die ONZ een beetje in ONZ ofzo..
Of is dit gewoon een goed geplande rel, dat dolle_hond morgen gewoon weer vrolijk post..?Misschien wordt dolle_hond wel gewoon opvolger van Cynix..!
We hopen dat het deze keer wel succes heeft.quote:
Nee, weet je wat crewbeleid is? Het sluiten van topics die al jaren lopen en waar een redelijk aantal mensen lol in hebben.quote:Op maandag 14 november 2005 23:24 schreef Pool het volgende:
Wat posting lijstjes van een willekeurige user kan ik niet bepaald crewbeleid noemen.![]()
Dat is inderdaad een vorm van crewbeleid.quote:Op maandag 14 november 2005 23:30 schreef Arcee het volgende:
[..]
Nee, weet je wat crewbeleid is? Het sluiten van topics die al jaren lopen en waar een redelijk aantal mensen lol in hebben.
Dat weten jullie zelf wel.quote:Op maandag 14 november 2005 23:34 schreef Pool het volgende:
Dat is inderdaad een vorm van crewbeleid.
(over welke topics heb je het trouwens?)
Kom op, een paar plaatjes in dat topic. Als hij het even in de feedback van GC had gemeld of een topic report had geplaatst, dan waren die plaatjes gewoon weggeëdit door de mods aldaar.quote:Op dinsdag 15 november 2005 10:27 schreef neo2000 het volgende:
Ok, dan is het geen mod..Weet ik veel joh..
Misschien beetje overtrokken reaktie.. Maar er wordt wel veel gebaggerd, ook buiten de fora die ervoor bedoeld zijn. En als iemand zich daaraan stoort is dat zijn goed recht dat te uitten, toch? Zeker als dat in zijn/haar terugkerende topic is welke, gezien de vele reakties altijd in het topic, toch wel gewaardeerd wordt. Beetje lame dat er nu users zijn die de lijstjes af gaan zitten kraken, terwijl ze er normaal on topic in reageren.
Met wat voor doel?quote:Op maandag 14 november 2005 23:34 schreef Pool het volgende:
Echt serieus, zie mijn vorige reactie. Ik weet niet over welke topicreeksen je het hebt.quote:
quote:Op dinsdag 15 november 2005 10:52 schreef Pool het volgende:
[..]
Echt serieus, zie mijn vorige reactie. Ik weet niet over welke topicreeksen je het hebt.![]()
De enige 'oude' reeks waarbij ik bij de sluiting betrokken was, is de CTRL-V reeks in ONZ.
Kortom, ik sta er in één lijn achter, maar ik weet niet waarachter.![]()
er is geen 1 topic bedoeld om te baggerenquote:Op dinsdag 15 november 2005 10:27 schreef neo2000 het volgende:
Ok, dan is het geen mod..Weet ik veel joh..
Misschien beetje overtrokken reaktie.. Maar er wordt wel veel gebaggerd, ook buiten de fora die ervoor bedoeld zijn. En als iemand zich daaraan stoort is dat zijn goed recht dat te uitten, toch? Zeker als dat in zijn/haar terugkerende topic is welke, gezien de vele reakties altijd in het topic, toch wel gewaardeerd wordt. Beetje lame dat er nu users zijn die de lijstjes af gaan zitten kraken, terwijl ze er normaal on topic in reageren.
Wel leuk trouwens, een bedank topic terwijl het een "gewone" user betreft. Zie je normaal toch alleen maar bij MOD'jes..?
Oja, daar heb ik ooit wel iets van langs zien komen, maar ik weet er het fijne niet echt van af.quote:Op dinsdag 15 november 2005 12:28 schreef Schmurf het volgende:
[..]
de reeks van twee topics waarin je kon vertellen welke userID's je uit je hoofd weet. In 5 jaar waren ze op de helft van het tweede topic. Weinig belangstelling dus, behalve door Arcee die er de meeste wist.
quote:Op dinsdag 15 november 2005 12:53 schreef _moder8or_ het volgende:
* _moder8or_ flikkert hier een slotje op
kut, werkt niet
aantalpostersquote:Op dinsdag 15 november 2005 13:58 schreef peaceman het volgende:
Dolle, al waren het zinloze lijstjes, toch chapeau voor alle tijd die je er in gestoken hebt.![]()
Alle aantalposters zullen nu wel in paniek zijn nu ze niet meer in een lijst hun aantallen kunnen zien, da's wel weer geinig![]()
Je weet niet wat dat zijn?quote:
Spammers bedoel je?quote:
die bedoel ik inderdaad, maar ik wilde niet te moeilijke woorden gaan gebruiken voor ze..quote:
quote:Op dinsdag 15 november 2005 12:53 schreef _moder8or_ het volgende:
* _moder8or_ flikkert hier een slotje op
kut, werkt niet
Goed gezelschap.quote:Op dinsdag 15 november 2005 15:22 schreef Arcee het volgende:
Ter overbrugging:De stand van dinsdag 15 november 2005 00:00 uur
14. Bengeltje 67461
15. Arcee 64194
je doet je ondertitel eer aan.quote:Op maandag 14 november 2005 23:34 schreef Pool het volgende:
[..]
(over welke topics heb je het trouwens?)
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |