Dat weten jullie zelf wel.quote:Op maandag 14 november 2005 23:34 schreef Pool het volgende:
Dat is inderdaad een vorm van crewbeleid.
(over welke topics heb je het trouwens?)
Kom op, een paar plaatjes in dat topic. Als hij het even in de feedback van GC had gemeld of een topic report had geplaatst, dan waren die plaatjes gewoon weggeëdit door de mods aldaar.quote:Op dinsdag 15 november 2005 10:27 schreef neo2000 het volgende:
Ok, dan is het geen mod..Weet ik veel joh..
Misschien beetje overtrokken reaktie.. Maar er wordt wel veel gebaggerd, ook buiten de fora die ervoor bedoeld zijn. En als iemand zich daaraan stoort is dat zijn goed recht dat te uitten, toch? Zeker als dat in zijn/haar terugkerende topic is welke, gezien de vele reakties altijd in het topic, toch wel gewaardeerd wordt. Beetje lame dat er nu users zijn die de lijstjes af gaan zitten kraken, terwijl ze er normaal on topic in reageren.
Met wat voor doel?quote:Op maandag 14 november 2005 23:34 schreef Pool het volgende:
Echt serieus, zie mijn vorige reactie. Ik weet niet over welke topicreeksen je het hebt.quote:
quote:Op dinsdag 15 november 2005 10:52 schreef Pool het volgende:
[..]
Echt serieus, zie mijn vorige reactie. Ik weet niet over welke topicreeksen je het hebt.![]()
De enige 'oude' reeks waarbij ik bij de sluiting betrokken was, is de CTRL-V reeks in ONZ.
Kortom, ik sta er in één lijn achter, maar ik weet niet waarachter.![]()
er is geen 1 topic bedoeld om te baggerenquote:Op dinsdag 15 november 2005 10:27 schreef neo2000 het volgende:
Ok, dan is het geen mod..Weet ik veel joh..
Misschien beetje overtrokken reaktie.. Maar er wordt wel veel gebaggerd, ook buiten de fora die ervoor bedoeld zijn. En als iemand zich daaraan stoort is dat zijn goed recht dat te uitten, toch? Zeker als dat in zijn/haar terugkerende topic is welke, gezien de vele reakties altijd in het topic, toch wel gewaardeerd wordt. Beetje lame dat er nu users zijn die de lijstjes af gaan zitten kraken, terwijl ze er normaal on topic in reageren.
Wel leuk trouwens, een bedank topic terwijl het een "gewone" user betreft. Zie je normaal toch alleen maar bij MOD'jes..?
Oja, daar heb ik ooit wel iets van langs zien komen, maar ik weet er het fijne niet echt van af.quote:Op dinsdag 15 november 2005 12:28 schreef Schmurf het volgende:
[..]
de reeks van twee topics waarin je kon vertellen welke userID's je uit je hoofd weet. In 5 jaar waren ze op de helft van het tweede topic. Weinig belangstelling dus, behalve door Arcee die er de meeste wist.
quote:Op dinsdag 15 november 2005 12:53 schreef _moder8or_ het volgende:
* _moder8or_ flikkert hier een slotje op
kut, werkt niet
aantalpostersquote:Op dinsdag 15 november 2005 13:58 schreef peaceman het volgende:
Dolle, al waren het zinloze lijstjes, toch chapeau voor alle tijd die je er in gestoken hebt.![]()
Alle aantalposters zullen nu wel in paniek zijn nu ze niet meer in een lijst hun aantallen kunnen zien, da's wel weer geinig![]()
Je weet niet wat dat zijn?quote:
Spammers bedoel je?quote:
die bedoel ik inderdaad, maar ik wilde niet te moeilijke woorden gaan gebruiken voor ze..quote:
quote:Op dinsdag 15 november 2005 12:53 schreef _moder8or_ het volgende:
* _moder8or_ flikkert hier een slotje op
kut, werkt niet
Goed gezelschap.quote:Op dinsdag 15 november 2005 15:22 schreef Arcee het volgende:
Ter overbrugging:De stand van dinsdag 15 november 2005 00:00 uur
14. Bengeltje 67461
15. Arcee 64194
je doet je ondertitel eer aan.quote:Op maandag 14 november 2005 23:34 schreef Pool het volgende:
[..]
(over welke topics heb je het trouwens?)
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |