Wow kijk die dreigementen, weet niet of ik nog wel durf te slapen vanavondquote:Op dinsdag 15 november 2005 18:46 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
ja he, dadelijk moet ik mijn hockeystick nog gebruiken vanavond. Die maak ik liever niet vuil aan Tonks natuurlijk.![]()
dreigement? Nee, ik wilde je uitnodigen voor een potje streethockey, er ligt hier een goed veldje namelijk. Gezellig, mannen onder elkaarquote:Op dinsdag 15 november 2005 18:47 schreef tonks het volgende:
[..]
Wow kijk die dreigementen, weet niet of ik nog wel durf te slapen vanavond.
Nou dat mannen op of onder elkaar houd je maar voor jezelf en dolle_hond.quote:Op dinsdag 15 november 2005 18:48 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
dreigement? Nee, ik wilde je uitnodigen voor een potje streethockey, er ligt hier een goed veldje namelijk. Gezellig, mannen onder elkaar![]()
Nou danquote:
ik wil ook wel eens een andere hockey-tegenstander dan dolle_hond, vandaar dat ik af en toe wat onbekende Fok!-ers uitnodig.quote:Op dinsdag 15 november 2005 18:50 schreef tonks het volgende:
[..]
Nou dat mannen op of onder elkaar houd je maar voor jezelf en dolle_hond.
en ik krijg de schuld natuurlijk. Da is vast een feitquote:Op dinsdag 15 november 2005 18:51 schreef Jaguarized het volgende:
Toch weer jammer dat een bedanktopic weer vernaggeld wordt door tonks en kornuiten.![]()
Inderdaad. Jag, bedank je vader maar voor mij. Ik weet dat hij mij niet mag.quote:Op dinsdag 15 november 2005 18:51 schreef Jaguarized het volgende:
Toch weer jammer dat een bedanktopic weer vernaggeld wordt door tonks en kornuiten.![]()
Heb je weer drugs gebruikt, jonkiequote:Op dinsdag 15 november 2005 18:51 schreef Jaguarized het volgende:
Hoe voelt dat nu? Dat iedereen op een openbaar forum een kankerhekel aan je heeft?quote:Op dinsdag 15 november 2005 18:53 schreef indahnesia.com het volgende:
volgens mij is Tonks een kloon van Meki, ware het niet dat z'n kloon wel behoorlijk Nederlands spreekt
iemand moet het vergallen he. Helaas is het de laatste tijd wel vaak dezelfde.quote:Op dinsdag 15 november 2005 18:53 schreef _moder8or_ het volgende:
[..]
Inderdaad. Jag, bedank je vader maar voor mij. Ik weet dat hij mij niet mag.
Mijn bericht sloeg idd nergens op, net zoals jouw bericht nergens op sloeg.quote:Op dinsdag 15 november 2005 18:52 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
jij riep dat je dat niet was..
nou dan
Waarvoor moeten we hem bedanken? Voor zijn inzet om de grootste post op krikkers op Fok! te behouden? Of in andere woorden gezegd het behouden van de grootste baggeraars?quote:Op dinsdag 15 november 2005 18:51 schreef Jaguarized het volgende:
Inderdaadquote:Op dinsdag 15 november 2005 18:54 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
iemand moet het vergallen he. Helaas is het de laatste tijd wel vaak dezelfde.
Jonkie.quote:Op dinsdag 15 november 2005 18:54 schreef Svensational het volgende:
[..]
Heb je weer drugs gebruikt, jonkie?
Als er iemand goed is in topics vernaggelen ben jij het. En indha.com heeft gelijk, hij is hier de nerd die berichten post die werkelijk nergens op slaan.
joh, klein kind, ga ergens anders met ziektes gooien.quote:Op dinsdag 15 november 2005 18:54 schreef Zwansen het volgende:
[..]
Hoe voelt dat nu? Dat iedereen op een openbaar forum een kankerhekel aan je heeft?
Vind je het vreemdquote:Op dinsdag 15 november 2005 18:52 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
en ik krijg de schuld natuurlijk. Da is vast een feit![]()
Waar?quote:Op dinsdag 15 november 2005 18:55 schreef _moder8or_ het volgende:
[..]
Inderdaad.
Waar ben jij eigenlijk in de SC?
Nee dit kneuzenclubje wat dolle_hond optrommelt, valt me nog mee dat die retard dr_flash er niet is.quote:Op dinsdag 15 november 2005 18:51 schreef Jaguarized het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |