WEheheehehehe!quote:Op maandag 14 november 2005 19:21 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Oeioeioei, ik zie net dat dolle_hond is gedaald...
In mijn achting!
Bwahahahahah![]()
![]()
!!!!
Wat voor positiefs valt daar dan over te vertellen?quote:
quote:Op maandag 14 november 2005 19:21 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Oeioeioei, ik zie net dat dolle_hond is gedaald...
In mijn achting!
Bwahahahahah![]()
![]()
!!!!
Zoek dat zelf even uit breezerknulletje.quote:Op maandag 14 november 2005 19:43 schreef Asskicker14 het volgende:
[..]
Wat voor positiefs valt daar dan over te vertellen?![]()
![]()
Breezerknulletje?quote:Op maandag 14 november 2005 19:57 schreef ShaoliN het volgende:
[..]
Zoek dat zelf even uit breezerknulletje.
Hey Puberquote:Op maandag 14 november 2005 20:10 schreef Schmurf het volgende:
Dolle hond je bent een huilie eerste klaas
hij heeft er uren in gestoken omquote:Op maandag 14 november 2005 20:11 schreef _moder8or_ het volgende:
[..]
Hey PuberDoe even normaal. Hij heeft er U-REN erin gestoken. En nu krijgt hij dit voor dank?
Kom op zeg! Beetje respect tonen voor deze oude kerôl mag wel he.
Wat is er mis met waardering te krijgen, ik denk dat de meeste hier op Fok zoveel posten om waardering te krijgen.quote:Op maandag 14 november 2005 20:25 schreef Schmurf het volgende:
[..]
hij heeft er uren in gestoken om
1) meer posts te krijgen
2) te geilen op zijn hoge plaats in zijn eigen lijstjes (hoe triest)
3) waardering van users te krijgen
ik gok dat minstens 2 van deze 3 waar zijn...
en de manier waarop en de reden waarom hij gestopt is... het is toch van een hoog huilie gehalte?
oja.quote:Op maandag 14 november 2005 20:30 schreef Asskicker14 het volgende:
[..]
Wat is er mis met waardering te krijgen, ik denk dat de meeste hier op Fok zoveel posten om waardering te krijgen.![]()
Uuhm.. heeft iemand hem uitgescholden waardoor hij ermee kapte? Heeft iemand hem ergens mee beschuldigd? Er werd vaak genoeg gezegd dat het zeer gewardeerd werd. Maar hij stopt er mee omdat er 5 offtopic posts gemaakt zijn. Stel je voor dat iedere moderator op FOK ook zo zou reagerenquote:Op maandag 14 november 2005 20:11 schreef _moder8or_ het volgende:
[..]
Hey PuberDoe even normaal. Hij heeft er U-REN erin gestoken. En nu krijgt hij dit voor dank?
Kom op zeg! Beetje respect tonen voor deze oude kerôl mag wel he.
Het gaat om de manier waarop!quote:Op maandag 14 november 2005 20:30 schreef Asskicker14 het volgende:
[..]
Wat is er mis met waardering te krijgen, ik denk dat de meeste hier op Fok zoveel posten om waardering te krijgen.![]()
blijkbaar welquote:Op maandag 14 november 2005 20:40 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Het gaat om de manier waarop!
Je gaat toch niet stoppen met het posten van die lijstjes omdat er 2 mensen 6 plaatjes posten.
Dat vind ik niet zo raar. Wel waarom iemand begint met het posten van lijstjes.quote:Op maandag 14 november 2005 20:40 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Het gaat om de manier waarop!
Je gaat toch niet stoppen met het posten van die lijstjes omdat er 2 mensen 6 plaatjes posten.
toch waren die lijstjes erg geil voor bepaalde mensenquote:Op maandag 14 november 2005 20:42 schreef Pool het volgende:
[..]
Dat vind ik niet zo raar. Wel waarom iemand begint met het posten van lijstjes.![]()
Straks gaan die "bepaalde mensen" ook nog stoppen.quote:Op maandag 14 november 2005 20:43 schreef MissyMirjaM het volgende:
[..]
toch waren die lijstjes erg geil voor bepaalde mensen
wat jammer zou dat zijnquote:Op maandag 14 november 2005 20:44 schreef Pool het volgende:
[..]
Straks gaan die "bepaalde mensen" ook nog stoppen.![]()
ik mis ze nu alquote:Op maandag 14 november 2005 20:44 schreef Pool het volgende:
[..]
Straks gaan die "bepaalde mensen" ook nog stoppen.![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |