Het FPS deel zag er nep uit inderdaad maar wel leuk gedaan, mooie link naar het spel.quote:Op donderdag 10 november 2005 01:44 schreef Knoekie het volgende:
DOOM (2005)
Leuke standaard film, alleen ze verpesten het helemaal als ze filmen in first person (zoals in het spel dus) Wat zag dat er ongeloofelijk nep uit. Nee, het is een tegenvallerIk geef hem een 6-
Cijfer IMDB: 5,4
[afbeelding]
Mja het viel mij wel op dat ze zo'n machine hadden om al het water tot stof ofzo te krijgen. Maar het menselijke lichaam bestaat ook merendeel uit waterquote:
ook gekeken. ik vond er niet veel aan. op momenten wel een beetje komisch, maar vooral een saaie film, tamelijk ongeloofwaardig eigenlijk ook, zoals t kantoor van nito bv.quote:Op woensdag 09 november 2005 10:32 schreef gorro het volgende:
Sono otoko, kyobo ni tsuki (Violent Cop) (Takeshi Kitano, 1989)
Best goede debuutfilm van Kitano. Het droogkomische zit er al lekker in en van wat geweld was hij ook niet vies. Deze stijlkenmerken zouden later nog regelmatig in verbeterde vorm terugkeren. Dat is dan ook meteen het grootste minpunt van de film, we hebben het inmiddels al beter gezien. Daarnaast is de film visueel niet echt aantrekkelijk. ***½
Dreamworks heeft de rechten iig al in bezit, ben benieuwd wanneer ie officieel wordt aangekondigd.quote:Op zaterdag 12 november 2005 14:35 schreef Lamon het volgende:
En nou maar weer wachten op de onnodige remake..
quote:Op zaterdag 12 november 2005 14:43 schreef Timo20 het volgende:
Geruchten gaan dat niemand minder dan The Olsen Twins de zusjes gaan spelen![]()
Dan kijk ik alleen de vallende kast-scene op repeat..quote:Op zaterdag 12 november 2005 14:43 schreef Timo20 het volgende:
[..]
Dreamworks heeft de rechten iig al in bezit, ben benieuwd wanneer ie officieel wordt aangekondigd.
Geruchten gaan dat niemand minder dan The Olsen Twins de zusjes gaan spelen![]()
quote:Op zaterdag 12 november 2005 15:06 schreef Lamon het volgende:
[..]
Dan kijk ik alleen de vallende kast-scene op repeat..
Pfft, Scarlett, essentieel dus.quote:Op zaterdag 12 november 2005 18:05 schreef SaintOfKillers het volgende:
Match Point
[afbeelding]
Minder essentieel, doch daarom niet minder leuk.
Die wil ik ook graag zien! Zal er eens naar op zoek gaan.quote:Op zaterdag 12 november 2005 21:33 schreef Durbin het volgende:
March of the Penguins (2005, France)
Filmmarathon aan het houden ofzo? Mijn hemel.quote:Op zondag 13 november 2005 00:23 schreef kinky_queen het volgende
Mooi he?? Ik had na het zien van die docu net het idee alsof ik één of ander heel lief Frans liefdesverhaaltje had zitten kijken.quote:Op zaterdag 12 november 2005 21:33 schreef Durbin het volgende:
March of the Penguins (2005, France)
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |