Ik post mijn updates niet elke week hoor, dus dit is het resultaat van een aantal wekenquote:Op maandag 31 oktober 2005 09:32 schreef Isabeau het volgende:
Zo Faat, dat gaat lekker!Wat heb je gedáán deze week!
Don't be sad, stilstaan is toch ook een beetje positief en stukken beter dan aankomenquote:Op maandag 31 oktober 2005 09:33 schreef freecell het volgende:
tvp...
Hier alles nog een beetje hetzelfde... Kom niet aan, val niet af....
Dat zegt mijn vriend ook tegen mij.... En het klopt wel... Dit had ik eerder nooit zo kunnen doen, ik ben nog nooit op een normale manier zoveel afgevallen...quote:Op maandag 31 oktober 2005 13:36 schreef Faat het volgende:
[..]
Don't be sad, stilstaan is toch ook een beetje positief en stukken beter dan aankomen [afbeelding]
En zo moet je dat ook doen teigan, jezelf moed in praten is goed. En op gewicht blijven ook!quote:Op maandag 31 oktober 2005 14:44 schreef teigan het volgende:
.....ik praat mezelf zo ook weer een beetje moed in...
Sja, ik heb om de 15kg wel nieuwe kleding gekocht enzo... dus het is nog wel goed te doen. Voor de rest had ik nog kleren in maten die me nooit paste en wat ik nog steeds mooi vind dus dat kan ik mooi aan (draag veel skatekleding (geen UBERwijde kleding maar gewoon merken als Dickies, AEM'KEI, Ecko etc. etc. voor de mensen die het willen wetenquote:Op maandag 31 oktober 2005 18:54 schreef Isabeau het volgende:
Je moet het verschil bij jou heel erg goed merken, Asskickingfatboy! Pas jij nog wel iets uit je kledingkast![]()
Hulde voor je resultaat dp81, maar als ik heel eerlijk ben vind ik je op deze foto er eigenlijk welquote:
Ik ken dat fenomeen wel, op de één of andere manier denk je toch dat je goed bezig bent zo,quote:Op dinsdag 1 november 2005 09:04 schreef ymme het volgende:
Gisteren heb ik gegeten± 2 bruine boterhammen met kip.
1 cracker en heel veel sla. ´s avonds komkommer en wortels met een dipsausje...
Dat was eigenlijk veel te weinig ik weet het. Maar dat geeft mij het gevoel dat ik echt aan het lijnen ben begonnen.....
Mensen, jullie zijn erg lief bezig. Maar ik weet dus dat dit niet goed is. Maar dit doe ik dan ook nooit langer dan 2 dagen. IK heb eerder WW gedaan. Maar dat tellen, heb ik gewoon weg geen zin meer in.. Ik ga vanaf morgen gewoon elke dag om de 2 uur wat eten. Boterham/fruit/ 'savonds groenten, aardappels en wat vlees/ of anders ei. proberen 2x in de week te gaan (hard)lopen.quote:Op dinsdag 1 november 2005 09:28 schreef Faat het volgende:
[..]
Ik ken dat fenomeen wel, op de één of andere manier denk je toch dat je goed bezig bent zo,
maar helaas het tegendeel is waar.
Je maakt het jezelf namelijk veel moeilijker, omdat je lichaam veel sneller in "spaarstand" gaat
en dus met minder calorieën toe moet. De eerste paar kilo's, voornamelijk vochtverlies, kunnen
je misschien geestelijk stimuleren, want je ziet de weegschaal immers naar beneden gaan.
Maar na 5 kilo is het afgelopen met de pret, je krijgt meer honger, maar ozo gevaarlijk elke
misstap wordt dan genadeloos afgerekend. Probeer je stofwisseling goed op gang te houden
ymme. Zolas je al zegt eet liever om de 2 uur iets licht dan over de hele dag verspreid zo weinig.
Aan de maten die je opgeeft gok ik ongeveer dat je een kilo of 90 weegt en dat je graag richting
een kilo of 60 wil gaan. Op zich moet dat lukken, maar natuurlijk niet in één maand tijd.
Geef het een half jaartje en jij kunt volgend jaar zomer in je bikini flaneren op Zandvoort!!![]()
quote:Op dinsdag 1 november 2005 09:30 schreef ymme het volgende:
Ik drink normaal 1,5 liter water. 2 glazen halfvolle melk.
4 boterhammen.
2 stuks fruit.
veel groenten. beetje aardappels en beetje vlees.
Haha nee joh. dan val ik meteen aan de grond.quote:Op dinsdag 1 november 2005 10:37 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Je bent gewoon enthousiast begonnen, ik was al bang dat je dit wilde gaan volhouden tot de kerst...
Dat was die dikke zwarte. Die r&b muziek maakt.quote:Op dinsdag 1 november 2005 13:02 schreef Isabeau het volgende:
Wie is Missy Elliott?
Vertel hier eens meer over...quote:Op dinsdag 1 november 2005 13:20 schreef computergirl het volgende:
Ik weet niet of ik hier wel mag posten..maar toch:
ik ben eind april begonnen met het GI dieet omdat maat 42 mij te krap begon te worden. Ik weet niet hoeveel ik toen woog.
Bijkomend (groot) voordeel van het dieet is dat je bloedsuikerspiegel heel stabiel blijft, dus geen trillerige hongerklap om 1600 uur die weggegeten moet worden. Het is een heel gezond dieet/eetwijze, met veel fruit & groente en langzame koolhydraten (volkoren brood)
Mijn doel was terug naar maatje 40, dat ging bij mij héél erg snel. Inmiddels ben ik zonder enige moeite maatje 36
thx.. en bedankt voor het zetten van het haakjequote:Op dinsdag 1 november 2005 18:40 schreef Isabeau het volgende:
Je hebt in ieder geval echt een mooi achterste gekregen![]()
denk allebeiquote:Op dinsdag 1 november 2005 18:42 schreef Riann het volgende:
TVP Beessie-jen geweldigben jij ook diegene die ooit in fokuserfoto's foto post in dat ene gewaagd topic of was dat sjeen of jullie allebei???
Fijn dat je vakantie leuk en actief was, dat is wat mij betreft een ideale combinatie!quote:Op dinsdag 1 november 2005 21:52 schreef Pandorah het volgende:
Zo, ik ben ook weer terug van vakantie en zie allerlei foto's voorbij komen met goede resultaten!
Ik heb mezelf nog niet gewogen maar door het vele lekkere eten op La Gomera zal er vast wat bij zijn gekomen. Wel zijn we actief geweest door flink te wandelen (volgende keer ga ik toch een keer stoer een fiets huren daar). We hebben een keer een tocht gedaan waarbij we 900 meter moesten dalen en dat vonden mijn spiertjes niet zo leuk. Paar dagen verrekte pijn gehad als je van een trap af wilde (die spieren maar eens trainen dan). Ik wilde vandaag actief beginnen maar door een gezellige trein die de boel vasthield bij A'dam heb ik het maar weer laten varen. Ik werd beetje vrolijker door een chocolademuffin bij het idee dat ik niet om half 8 thuis zou zijn maar om 9 uur (dus ja, ik ben net thuis)
... maar ik kon me wel inhouden om geen patat te kopen maar een heuze sandwich bij de ah to go (niet goedkoop maar goed) ...
![]()
Bekijke eens deze link (engels) http://women.timesonline.co.uk/section/0,,18849,00.htmlquote:
Lekker dat de vakantie zo leuk was! En je gebruikt absoluut andere spieren als je bergafwaarts gaat dan als je bergopwaarts gaat, maar dat heb je nu wel doorquote:Op dinsdag 1 november 2005 21:52 schreef Pandorah het volgende:
Zo, ik ben ook weer terug van vakantie en zie allerlei foto's voorbij komen met goede resultaten!
Ik heb mezelf nog niet gewogen maar door het vele lekkere eten op La Gomera zal er vast wat bij zijn gekomen. Wel zijn we actief geweest door flink te wandelen (volgende keer ga ik toch een keer stoer een fiets huren daar). We hebben een keer een tocht gedaan waarbij we 900 meter moesten dalen en dat vonden mijn spiertjes niet zo leuk. Paar dagen verrekte pijn gehad als je van een trap af wilde (die spieren maar eens trainen dan). Ik wilde vandaag actief beginnen maar door een gezellige trein die de boel vasthield bij A'dam heb ik het maar weer laten varen. Ik werd beetje vrolijker door een chocolademuffin bij het idee dat ik niet om half 8 thuis zou zijn maar om 9 uur (dus ja, ik ben net thuis)
... maar ik kon me wel inhouden om geen patat te kopen maar een heuze sandwich bij de ah to go (niet goedkoop maar goed) ...
![]()
Zo, wat een luxe coffeelounge voor een schoolquote:Op dinsdag 1 november 2005 22:42 schreef octopussy het volgende:
ik moet me de laatste tijd wel filnk inhouden om niet de coffeelounge in te lopen als ik op school ben, ze hebben daar echt heerlijke koffie (met slagroom en chocoladesnippers en alles, en je krijgt er een chocolaatje bij) en overheerlijke bagels met lekker beleg.![]()
Ik denk dat ik het maar bij gewone koffie moet houden, dat schijnt volgens een voedingsdeskundige bij Oprah Winfrey zelfs goed voor je te zijn. Zou helpen tegen leverkanker dacht ik.
En dan een meergranen bagel erbij met zalm erop, dan zit je wel even vol![]()
Verder heb ik dus deze week tentamens enzo, maar het lukt me niet om te leren de laatste tijd.
stomme winterdepressie![]()
Ja, jammer dat je die broeken niet hebt bewaard. Had je nu vroljk over kunnen wordenquote:Op woensdag 2 november 2005 00:17 schreef Maeghan het volgende:
Ik heb volgens mij geen foto's van toen ik 93,4 woog. Ik vond mezelf veel te dik voor op de foto, dus dat ontliep ik lekker. Het zwaarste wat ik heb ergens is 91 geloof ik. Maar eerlijkgezegd zie je het verschil gewoon niet zo. Ik niet in ieder geval.
Ergens vind ik eht wel jammer dat ik m'n broek in maat 48 niet bewaard heb om het verschil goed te kunnen zien. Nu ik al een tijdje stil sta op 83 raak ik eraan gewend, ik zie niet meer dat ik iets kwijt ben, ik merk het niet meer aan mijn kleren, etc.
Netflier, heel erg goed dat je de knoop hebt doorgehakt! Maar...ik bespeur een soort dieetmoeheid. Je wilt eigenlijk helemaal niet lijnen, je hebt er geen zin in, je hebt honger en je euforie over het strakker worden ebt al weg...Je zegt ook dat je het zwaar hebt en alleen doorgaat omdat je zelf vindt dat het moet. Op zich is doorzettingsvermogen hartstikke goed natuurlijk! Maar alleen op doorzettingsvermogen kom je er vaak niet. In wezen moet je nu een patroon ontwikkelen wat je de rest van je leven kan volhouden. En daar hoort zo nu en dan een zakje chips gewoon bij (ik zou geen hele zak meer nemen, dat is wel heel veel kcalquote:Op woensdag 2 november 2005 02:01 schreef Netflier het volgende:
Maar heeft er iemand tips om dit vol te houden, want ik wil dit niet opgeven.
Mijn omgeving ziet het verschil ook niet echt hoor. Alleen de mensen die me echt een jaar niet hebben gezien, die wel. Het 'probleem' in mijn geval is (tenminste vwb zien dat ik afgevallen ben) is dat ik over de gehele linie dik ben, en ook over de gehele linie langzaam afval. Als ik in de spiegel kijk zie ik wel dat dingen van vorm veranderd zijn, dat ik opeens een taille blijk te hebben die ik al zeker een jaar niet gezien had, etc. maar daar raak je aan gewend, en andere mensen zien die subtiele verschillen niet. Dus ik weet het wel, maar ik zou zo graag iedere dag in de spiegel kijken en denken 'jezus wat ben ik slank!', of op z'n minst een stuk slanker dan vorige maandquote:Op woensdag 2 november 2005 10:07 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Ja, jammer dat je die broeken niet hebt bewaard. Had je nu vroljk over kunnen worden
Wat je daar schrijft over dat je geen verschil meer ziet is al een keer eerder hier besproken, ik geloof dat heel veel die waren afgevallen zelf amper verschil zagen en dat de buitenwereld het verschil veel beter zag. Alsof je als een soort anorexia je 'ware spiegelbeeld' niet ziet en nog steeds denkt dat je heel dik bent.
Alleen heb ik denk ik het tegenovergestelde. Ik vind mezelf helemaal niet zo heel dikEn toch ben ik 96 kilo...als ik mezelf naast iemand anders zie dan pas denk ik: jee, wat ben ik dik vergeleken met haar.
Ooh dit is voor mij ook heeeeel herkenbaar en soms ronduit genantquote:Op woensdag 2 november 2005 23:35 schreef Maeghan het volgende:
.... Ik loop ook regelmatig mensen ondersteboven omdat ik denk dat ik minder breed ben![]()
quote:Op woensdag 2 november 2005 19:00 schreef teigan het volgende:
Ymme, ik weet dat je het weet, ik vind het alleen een beetje storend dat je er zo'n juichend meisje bijzet terwijl het gewoon hardstikke slecht voor je is....
Wat is er dan met je heup ?quote:Op donderdag 3 november 2005 09:40 schreef Isabeau het volgende:
En ik maar denken dat vrouwen de breedte van bijv. een auto niet konden inschatten...maar je eigen breedte niet kunnen inschatten is wel heel grappig (en genant als je dan tegen iemand aanbotst)Maar dat van "oh, daar pas ik wel tussendoor" dat herken ik wel
![]()
Leuk afstudeeronderwerp: "Dikke mens ziet zichzelf niet als dik"
octopussy: ik besloot op een bepaald moment het bakpapiertje ook weg te doen, ik bak nu gewoon in 1 eetlepel olijfolie en dat bevalt me veel beter. Nu krijg ik vetten binnen die mijn lijf gewoon nodig heeft en óók nodig heefy om af te kunnen vallen. Net zoals het bewezen is dat pinda's hèlpen bij het lijnen en daarom eet ik gerust een keer een boterham met pindakaas en is 1 (heel klein) handje pinda's het enige wat ik mezelf toesta op een feestje. Op de komkommerschijfjes na dan.
En ymme heeft de 'valkuilen' niet zo goed begrepen. Het zijn niet voor niets valkuilen opgesteld door mensen die al heel erg veel lijnervaring hebben. Ik heb ze van een Engelse site over mensen die al meer dan 3 jaar op hun streefgewicht zitten en meer dan 15 kilo zijn afgevallen. Je kan je daar ook opgeven als je tot die categorie hoort (en nu kan ik de link natuurlijk niet vinden). Wat ook opviel is dat die mensen bijna allemaal meer dan een uur per dag aan extra lichaamsbeweging doen!
Ik ben gisteren trouwens naar mijn ouders gewandeld. Dat is volgens kaarten 8-9 km en volgens de becel stappenteller 8,8 km. Dat wandelen viel wel mee, alleen heb ik nu weer last van mijn heupHet houdt ook nooit op.
Ik kreeg vorig jaar aan die heup een blessure van het hardlopen en ik heb die heup al in geen maanden meer gevoeld en dacht dat het dus volledig over was. Er zit een scheur in een spieraanhechting aan mijn bekkenkam en die speelt steeds op. Ik moest van de sportfysio allemaal oefeningen doen en die eh...heb ik zelden gedaanquote:Op donderdag 3 november 2005 09:46 schreef ymme het volgende:
Wat is er dan met je heup ?
Nou, 12 km!!quote:Maar toch 8,8 kolometer.
Ik heb laats samen met mijn hond 12 km gelopen. Toen toch maar iemand gebeld of ze ons op wouden halen, want de hond wou nog wel terug lopen, maar ik had het even gezien.
Heel veel succes!!quote:2006, ga ik wel met vriendinnen de vierdaagse in nijmegen lopen.
1 daarvan is vorig jaar afgevallen.
1 daarvan heeft de 40km uitgelopen.
Januari beginnen we met trainen.
eerst 10 km (dat 2x vlak achter elkaar)
De week erop, 15.
dan 20/30 en 40.
Tussen door zoveel mogelijk minimaal 10 km lopen.
Altijd 40 km lopen is helaas niet haalbaar vanwege tijd etc.
Maar toch wel in Februari de eerste keer 40 km lopen, dan elke maand minimaal 1x.
Dan moet dat lukken in juni of juli![]()
whaa leuk dat je dat even zegt. ik ben echt fan van Trinny en Susannah (heb hun boek ook hier), die 2 hebben het echt begrepen! Ik zal vanavond de herhaling kijken want ik zit om 3 uur op school en mijn videorecorder vertrouw ik niet met vooringestelde tijden opnemen.quote:Op donderdag 3 november 2005 10:44 schreef Liejannuh het volgende:
Oew!
Ik zie net dat Trinny en Susannah van "what not to wear" vanmiddag bij Oprah zijn!![]()
Ze geven echt geweldige kledingadviezen!Kijken dus om 3 uur ofzo!
Nee met hardlopen heb ik het na 2 km ook wel gezienquote:Op donderdag 3 november 2005 11:19 schreef octopussy het volgende:
[..]
whaa leuk dat je dat even zegt. ik ben echt fan van Trinny en Susannah (heb hun boek ook hier), die 2 hebben het echt begrepen! Ik zal vanavond de herhaling kijken want ik zit om 3 uur op school en mijn videorecorder vertrouw ik niet met vooringestelde tijden opnemen.
Wat een afstanden die jullie hier allemaal noemen om te hardlopen zeg! Ik kan me echt niets voorstellen bij 50 km hardlopen, want ik ben al kapot als ik 1 km heb gerend (ja erg he?)![]()
Weet iemand of aquajogging enzo een beetje leuk is? Ik wil het misschien wel gaan doen, maar heb nog een beetje het beeld van dikke oude dames die met rode hoofden staan te plonsen, en ik ben nog maar jong![]()
quote:Op donderdag 3 november 2005 13:03 schreef freecell het volgende:
Over jezelf slanker voelen dan je bent:
Op mijn stage is een dakondersteuning en die bestaat uit vijf ijzeren paaltjes van grond tot plafond....
Staan erg dicht bij elkaar. Laatsts wurmde een leerling zich daardoor heen en zei toen: en nu jij.
Dus ik: daar pas ik niet door, dat probeer ik niet eens.
Toen er later niemand in de buurt was, even geprobeerd: ik wurmde mezelf er zo doorheen
Alleen toen kwam mijn stagebegeleider binnen en die kwam niet meer bij van het lachen
Jaquote:
quote:Op donderdag 3 november 2005 13:09 schreef freecell het volgende:
[..]
JaIk was ook oprecht verbaasd daarover. Heb maar lekker met mijn stagebegeleidster meegelachen!
* freecell is ook een beetje vreemd
laatst rende ik op een hele groep leerlingen af om ze te laten schrikken, riep heel hard "waaaah" en sprong midden in de groep.
..... gleed door, struikelde over een leerling, maakte een koprol en kwam in kleermakerszit uit......
Commentaar leerling: ja mevrouw, linoleum is glad![]()
![]()
als ze me daar nog serieus nemen
De meeste mensen lachen vooral OM mijquote:Op donderdag 3 november 2005 13:12 schreef ymme het volgende:
[..]
Jij bent er dus echt iemand, waarmee je altijd wat te lachen hebt.
Lang leve de gezelligheid. En beetje gek is niet erg..
Een dieetmeeting, als ik het goed begrijpquote:Op donderdag 3 november 2005 13:14 schreef freecell het volgende:
[..]
De meeste mensen lachen vooral OM mij
Ik ben dus zo'n type die mensen OF mogen OF totaal niet. Gelukkig is mijn ervaring dat dat wel kan veranderen.
Maarre de mensen die meegaan naar zuidwolde, zullen het wel zien
Ja zeker......quote:Op donderdag 3 november 2005 16:55 schreef Liejannuh het volgende:
Nee joh! Bruine boterhammen zijn veel beter dan wit brood en tartaar is mager vlees!
Het was een stuk erger als je net 2 witte boterhammen met vruchtenhagel op had ofzo!
Waren het lekkere boterhammen??
nou ik heb hierbij eigenlijk mijn twijfelsquote:Op donderdag 3 november 2005 17:17 schreef ymme het volgende:
[..]
Ja zeker......
Ik ga zo de aardappels opzetten. voor de rauwe andijvie stampot met spekjes (die ik eerst op een keukpapiertje laat uitlekken).
Dan heb ik in het totaal vandaag op:
1 trosje druiven
2 droge cracottes
1 appel
2 boterhammen met tartaar
3 opscheplepels andijviestampot..
Gaat de goede kant op lijkt mij.
Hahaha, ik zeg meestal dat ik nog zo'n sticker op m'n kont moet gaan plakken met "pas op, zwenkt uit"quote:Op donderdag 3 november 2005 07:16 schreef Faat het volgende:
Bij mensen red ik me er meestal uit met een lach en zeg ook direct, sorry meneer/mevrouw, ik
heb mezelf iets slanker ingeschat en dacht dat ik makkelijk achter u langs kon. Moeten ze zelf
dan vaak ook wel om lachen dus echt een ramp is het niet, alhoewel het natuurlijk wel stom is
quote:Op zaterdag 5 november 2005 11:09 schreef freecell het volgende:
Ik weet niet wát isabeau met haar weegschaal doet, maar zo kan ik ook snel afvallen. Ga ik gisteravond even op haar weegschaal staan: 79 met kleren aan.
Doe ik dat vanmorgen weer.Dus:
-ik kijk
-ik denk: ok, 37,5 KG
-ik denk wáááát????
-ik knipper
-ik kijk nog eens, ja, echt, 37,5 KG staat er op de weegschaal.
Zou dit resultaat hebben:
oud: Freecell(1m74) (25,76) was 87 kg, weegt nu 78 kg en wil graag 65 kg wegen -9
nieuw: Freecell (1m74) (13,21)was 87 KG, weegt nu 37,5 KG en wil graag 65 KG wegen -49,5
naaaaah! toch maar niet![]()
Goed gedaan hoorquote:Op zaterdag 5 november 2005 13:09 schreef poohy het volgende:
Zo, hehe ik heb weer een internetverbinding![]()
Het lijnen gaat echt hartstikke goed, heb al het gevoel dat het een nieuwe etensstijl voor me is geworden. Ik geniet echt van mijn all bran en mijn heerlijke saladesHet gaat echt supermakkelijk deze keer
Door gezond te eten zit ik echt ontzettend goed in mijn vel. Ben sinds jaren weer een ochtendmens (tot afgrijzen van mijn collega's), heb geen middagvreetbui meer, voel me over de gehele dag een stuk energieker en zo kan ik nog wel een tijd door gaan. Het is ongelovelijk hoe eten invloed op je kan hebben. Ik voel me (serieus) een heel ander mens
Ik ben me nu zo bewust van deze verandering dat ik echt NOOIT meer zo wil zijn zoals eerst. En dan heb ik het nog geen eens over de kilo's die ik ben kwijtgeraakt..
Dat is er uit![]()
In ieder geval ben ik pas zeven weken bezig, dus ik juich vast te vroeg.. Ik heb nu trouwens een mountainbike gekocht en fiets elke dag met veel plezier naar mijn werk. De sportschool heb ik opgezegd want ik vond het toch niet zo heel erg leuk (dat was ook wel te verwachten)
Ik was even weegschaalloos, maar nu is er eentje opgeduikeld op m'n werk. Wat dat ding daar doet, weet niemand maar nu weeg ik me alsnog elke dag![]()
In ieder geval gaf het ding goed nieuws aan![]()
Hier mijn oude regeltje
poohy (1m71) (27) was 81.4 kg, weegt nu 78.2 kg en wil graag 68 kg wegen -3.2
Nieuw:
poohy (1m71)(25.2) was 81.4, weegt nu 75.2 en wil graag 68 wegen -6.2
Wat gaaf al die foto's hier!! Echt dapper dat jullie dat durven, zo op internet![]()
Succes verder allemaal!
Ja ik bouw ook spieren op. En 2 kilo in de week is wel erg veel hoor. Meestal tussen 0,4 en 1 kilo per week haal ik. En soms af en toe iets minder gezonds wat er tafel staat, maar nog altijd val ik af en ben er blij mee. Vind het snel genoeg gaan.quote:Op zaterdag 5 november 2005 13:33 schreef ymme het volgende:
Gezien wat je eet, val je niet erg snel af.
nog geen kilo in de week. Dit vind ik erg raar.
Bouw jij nu meer spieren op
2 kilo in de week, ongeveer zou je verwachten. Maar ja ieder lichaam is natuurlijk anders.
ymme, je hebt een te onrealistisch beeld van normaal afvallen.quote:Op zaterdag 5 november 2005 13:33 schreef ymme het volgende:
2 kilo in de week, ongeveer zou je verwachten. Maar ja ieder lichaam is natuurlijk anders.
Idd. De diëtiste zei nog dat ik één van haar beste voorbeelden was. Dit is ook eigenlijk geen dieet, dit is een eet patroon verandering, dat is een heel verschil. Dit is normaal eten, een dieet is te weinig eten.quote:Op zaterdag 5 november 2005 13:58 schreef Isabeau het volgende:
[..]
ymme, je hebt een te onrealistisch beeld van normaal afvallen.
Klopt de eerste week was er meteen iets van 2 kilo afquote:Op zaterdag 5 november 2005 14:33 schreef Isabeau het volgende:
1-2 pond per week is het gezondst. Alleen de eerste 1-2 weken zal je wat meer afvallen dan dat.
En je eetpatroon veranderen zet pas echt zoden aan de dijk, heel even een tijdje op dieet doorbikkelen en dan terug naar je oude eetpatroon is niet zo heel slim. Dan vrees ik dat je bij de 95% van de mensen gaat horen die binnen 3 jaar weer terug op het oude gewicht is (of daarboven).
Dat is jammer van elke dieet. Zodra je normaal gaat eten, komt het er weer aan, misschien niet alles maar wel een paar kilo.quote:Op zaterdag 5 november 2005 15:01 schreef Liejannuh het volgende:
Het leuke van South Beach is dat de kilo's er af vliegen!
Het nadeel is dat ze er ook weer aan kunnen vliegen!
Inderdaad! Anders hou je het natuurlijk nooit vol. En elk dieet werkt, als je het maar volhoudt.quote:Op zaterdag 5 november 2005 16:57 schreef StephanL het volgende:
Het gaat er toch om, welk dieet je ook doet, dat je er goed bij voelt
Het kan wel Isabeau, maar het is een compleet verkeerd soort van "goed voelen", je wordt eenquote:Op zaterdag 5 november 2005 20:50 schreef Isabeau het volgende:
En een dieet waarbij je heel weinig eet daar kan je je volgens mijn nooit echt goed bij voelen.
In alle jaren heb ik echt veel meer gewichtsschommelingen meegemaakt, maar dit zijn de extreemstequote:Op zondag 6 november 2005 09:36 schreef Isabeau het volgende:
Als ik alles trouwens optel ben je inmiddels 60 + 25 + 11 kilo afgevallen en dat lijkt me wel bizar veel, dus ik neem aan dat je ook nog ergens hebt gejojo'ed?
quote:Op zondag 6 november 2005 09:54 schreef Faat het volgende:
[..]
In alle jaren heb ik echt veel meer gewichtsschommelingen meegemaakt, maar dit zijn de extreemste
Van 153 kg naar 68 kg gegaan = - 85 kg
Van 68 kg naar 114 kg gegaan = + 46 kg
En ben nu van 114 kg onderweg naar de 80 kg wil en daar wil ik blijven![]()
Zo echt extreem jojo-en heb jij gedaanquote:Op zondag 6 november 2005 09:54 schreef Faat het volgende:
[..]
In alle jaren heb ik echt veel meer gewichtsschommelingen meegemaakt, maar dit zijn de extreemste
Van 153 kg naar 68 kg gegaan = - 85 kg
Van 68 kg naar 114 kg gegaan = + 46 kg
En ben nu van 114 kg onderweg naar de 80 kg wil en daar wil ik blijven![]()
Dat klinkt als een verschikkelijke ervaring.quote:Op zondag 6 november 2005 09:24 schreef Faat het volgende:
[..]
Het kan wel Isabeau, maar het is een compleet verkeerd soort van "goed voelen", je wordt een
beetje high dan en komt in een soort van roes terecht.
Ik heb zelf maandenlang op 500 calorieën per dag geleefd en ging 3 x in de week naar de sport-
school. Toen sloeg de gekte een beetje in mijn kop en ging ik experimenteren met 400/300/200
en zelfs 100 calorieën per dag en ging ik 6 x in de week naar de sportschool waar ik me 4 uur!! lang
per dag in het zweet werkte. Toen ik op een gegeven moment nog maar één volkoren cracker en
één tomaat per dag op mijn menu had staan en me een soort van verheven voelde boven iedereen
die een potje van zijn dieet maakte begon het toch wel zeer ernstige vormen aan te nemen....anorexia
De diagnose anorexia kon officieel niet bij me worden vastgesteld, omdat één van kenmerken
waaraan je moet voldoen "ondergewicht" is en ik evenzogoed nog voldoende vet op mijn lijf had.
Dat ik mezelf niet meer warm kon houden en de hele dag liep te klappertanden nam ik voor lief
en alle adviezen die ik van iedereen kreeg sloeg ik in de wind. Afvallen was mijn enige doel![]()
Mijn redding is een acute rughernia geweest waardoor ik op een gegeven moment niet meer kon
lopen en mijn fanatiek sporten niet meer kon beoefenen. Na mijn operatie ben ik in mijn revalideer
periode langzaamaan steeds beetje meer gaan eten, totdat ik weer op een normaal eetpatroon zat.
Bizar rekensommetje: het eerste jaar dat ik zo bezig was viel ik 60 kilo in 12 maanden af, simpel
gezegd 1,25 kilo per week, het tweede jaar viel ik nog eens 25 kilo af en ging het langzamer.
Huidige situatie: ik eet 3 keer per dag en neem 3 tussendoortjes, calorieën tel ik niet meer, maar
ik schat dat ik zo tussen de 1200 en 1500 calorieën per dag zit. Ik zit nu in week 12 en ben 11 kilo
afgevallen, simpel gezegd 1 kilo en wat grammetjes per week.
Conclusie: maak het jezelf met een dieet zo "gemakkelijk" mogelijk de snelheid waarmee je afvalt
verschilt gewoon van persoon tot persoon en het verschil tussen superstreng en niet zo streng
is eigenlijk maar minimaal.
Ik hoop dat mensen, zoals bijvoorbeeld ymme, of wie dit ook maar leest, iets aan het verhaal hebben
Mwah, dat is nogal "dubbel" aan de ene kant had het zo zijn nare dingen, aan de andere kant isquote:Op maandag 7 november 2005 09:23 schreef ymme het volgende:
Dat klinkt als een verschikkelijke ervaring.![]()
Dus 2 ons is dan toch juist netjes FAATquote:Op zaterdag 5 november 2005 14:33 schreef Isabeau het volgende:
1-2 pond per week is het gezondst. Alleen de eerste 1-2 weken zal je wat meer afvallen dan dat.
En je eetpatroon veranderen zet pas echt zoden aan de dijk, heel even een tijdje op dieet doorbikkelen en dan terug naar je oude eetpatroon is niet zo heel slim. Dan vrees ik dat je bij de 95% van de mensen gaat horen die binnen 3 jaar weer terug op het oude gewicht is (of daarboven).
Lieve schat lees eens goed, ik ben 2 ONS afgevallen, niet 2 PONDquote:
He, het is maandag. En nog vroegquote:Op maandag 7 november 2005 09:44 schreef Faat het volgende:
[..]
Lieve schat lees eens goed, ik ben 2 ONS afgevallen, niet 2 POND![]()
Tuurlijk ben ik blij met elk gewichtsverlies, maar 2 ons afvallen in een verder prima week qua
dieetschema is wel wat aan de weinige kant vind je niet?
quote:De bekende body mass index is ongeschikt om iemands kans op een hartaanval te voorspellen, blijkt uit een groot internationaal onderzoek (gepubliceerd in de Lancet). Het is veel beter om te kijken naar de verhouding tussen taille- en heupomtrek. Verrassing: een dikke kont lijkt eerder gezond dan ongezond
quote:Op maandag 7 november 2005 12:05 schreef Droeke het volgende:
Zo, Droeke krijgt weer een schop onder haar kont en beloofd plechtig om weer te beginnen met sporten VANDAAG en nee, niet morgen
Droeke heeft namelijk een-jurk waar ze in moet gaan passen
Als DAT geen motivatie meer is... weet ik het ook niet meer...
Eerst nog de + 0.7 wegwerken voor ik weer op het lijstje lijk...
En dan lekker verder!!! En meer.... Meer....MEER!!! (tot ongeveer 75... maar onder de 80 is ook al heel netjes...)
Is best een lekkere bui, hoor... ben er vanmorgen doorheen gefietstquote:Op maandag 7 november 2005 13:36 schreef Isabeau het volgende:
Ik wilde trouwens een uur gaan wandelen, maar het stortregent hier nu
Helaas is ook deze kant voor mij super herkenbaar, want hoe indrukwekkend de prestatie omquote:Op dinsdag 8 november 2005 15:41 schreef teigan het volgende:
En ik vond mezelf soms slap dat ik het niet kon, dat ik maar in vreten bleef vluchten......
Oh, hoe herkenbaar. En zo onvoorstelbaar voor mensen die het niet kennen.quote:Op dinsdag 8 november 2005 17:57 schreef Faat het volgende:
Jezelf steeds maar voornemen dat je nu gaat lijnen, enthousiast beginnen, toch weer toegeven
en weer falen in je dieet. Toch weer de moed vinden om te beginnen en weer falen en weer...![]()
De lijdensweg is voor mensen, die deze problemen niet kennen, maar nauwelijks voor te stellen.
Want ja als je slank wil zijn, dan eet je toch gewoon wat minder?
Mmm je slaat de spijker op de kopquote:Op dinsdag 8 november 2005 17:57 schreef Faat het volgende:
[..]
Helaas is ook deze kant voor mij super herkenbaar, want hoe indrukwekkend de prestatie om
zoveel af te vallen ook mag zijn. De weg weer terug omhoog gaat gepaard met schuldgevoelens,
jezelf verschrikkelijk slap vinden, dolgraag willen stoppen met eten.......maar toch doorgaan.
Jezelf steeds maar voornemen dat je nu gaat lijnen, enthousiast beginnen, toch weer toegeven
en weer falen in je dieet. Toch weer de moed vinden om te beginnen en weer falen en weer...![]()
De lijdensweg is voor mensen, die deze problemen niet kennen, maar nauwelijks voor te stellen.
Want ja als je slank wil zijn, dan eet je toch gewoon wat minder?
Ik denk trouwens dat al deze ontboezemingen van mij ermee te maken hebben dat ik dit gedrag nu
echt achter me aan het laten ben. Zowel het extreme afvallen als het extreme aankomen. Eerder
wilde en durfde ik er nooit zo openlijk over te schrijven of praten, maar het gaat nu gewoon vanzelf.
Soort van therapie denk ik dat ik hier uitoefen op mezelf![]()
quote:Lage glycaemische index versnelt afvallen niet
--------------------------------------------------------------------------------
Een laagcalorisch dieet met een lage glycaemische index (G.I.) helpt mensen met overgewicht niet méér bij het afvallen dan andere laagcalorische diëten. Dat concluderen onderzoekers van de universiteit van Minnesota na een gerandomiseerde, gecontroleerde studie onder 29 obesitas-patiënten. De studie bevestigde wel dat G.I.-verlaging een positief effect heeft op de insulinegevoeligheid, die een rol speelt bij het ontstaan van diabetes. Het onderzoek is gepubliceerd in de Journal of Nutrition.
Ohw ja ook al herkenbaar, poohy je bent toch geen vergeten kloon van mij hè?!quote:Op woensdag 9 november 2005 07:37 schreef poohy het volgende:
Eigenlijk eet ik niets anders dan dit. Soms eet ik fruit of brood (100 % volkoren) maar dat doe ik liever niet. Let wel, ik heb nooit meer honger, ik vul mijn maagje goed![]()
En ik wil er ook naar toe werken dat ik soms iets lekkers neem, maar waar ligt de grens? Hoe kom ik erachter dat het fout gaat? Ik baal ervan dat ik zoveel met eten bezig ben, maar ja dat zal altijd zo blijven![]()
Ik werd er ook dol van om mijn eigen maaltijden apart te koken want elke kcal moest en zou correct geteld worden. En als ik eten van iemand anders kreeg wat ik niet kon tellen dan at ik het niet. Heel vermoeiend, maar het heeft me allemaal wel inzicht gegeven in energieinname en dat is absoluut nuttig.quote:Op woensdag 9 november 2005 09:20 schreef Faat het volgende:
Ik ben zelf helemaal van het caloriën tellen afgestapt, omdat ik stapelgek werd als ik iets ging eten wat ik niet kon berekenen en het me teveel moeite ging kosten om alles af te wegen enzo
Broeken genoeg hiero in de kast.. Van maat 36 tot 48.quote:Op maandag 7 november 2005 10:22 schreef Isabeau het volgende:
Lijkt me frustrerend zonder weegschaal, ik spring er na een week altijd heel enthousiast op en ben dan super vrolijk als ik weer ben afgevallenMaar als je je lekker in je vel voelt is natuurlijk ook al geweldig
Heb je een broek oid waar je weer in wil passen, ymme?
bloemkool, goed idee!
620 per 100 gram? oeeeee das veel zegquote:Op woensdag 9 november 2005 11:24 schreef Isabeau het volgende:
Volgens de caloriechecker zo'n 620 kcal.
100 gram is héél erg weinig, echtGewoon zorgen dat je het zo 'light' mogelijk houdt met mager gehakt, weinig boter etc. Wat heel erg veel helpt is veel groente gebruiken in de lasagne. Bijvoorbeeld met bloemkool is heel erg lekker (meebakken met het gehakt) of je kan een zakje soepgroente gebruiken. Ik raad de kaas trouwens af als je op je calorieën wilt letten, dat maakt het supervet.
620 per 'portie'!quote:Op woensdag 9 november 2005 11:28 schreef N.icka het volgende:
620 per 100 gram? oeeeee das veel zeg![]()
bedankt voor je info![]()
Ik ga wel uit van zo'n 450 per 100 gram .quote:Op woensdag 9 november 2005 11:30 schreef Isabeau het volgende:
[..]
620 per 'portie'!
Ik weet alleen niet wat zij een portie vinden![]()
(ergens anders vond ik 270 kcal per 100 gram)
Ik heb inderdaad geen idee , ben pas vanaf maandag bezig met het lijnen , ben wel mn porties kaas en vlees enzo aan het afwegen . Merk dan pas hoe weinig ik eigenlijk van eten en vetten en calorieen afweet , geen wonder dat ik dik wordquote:Op woensdag 9 november 2005 11:41 schreef Isabeau het volgende:
100 gram is echt superweinig hoor, je hebt zo te lezen geen idee
probeer het nu eens af te wegen als je kan.
Maak de lasagne gewoon zo light mogelijk klaar en neem gewoon twee flinke opscheplepels lasagne en dan lekker veel frisse sla erbij. Niet je porties halveren oid.
Proest , daar ga ik wel mee afvallen .quote:Op woensdag 9 november 2005 11:58 schreef Isabeau het volgende:
in een koffiekopje gaat ongeveer 150 ml water...lasagne is vele malen zwaarder dan water, dus je kan rekenen op eh...1/2 kopje lasagne of zo
och, ik had vorige week ook lasagne...maar dan zonder gehakt en met een eigen gemaakte sausquote:Op woensdag 9 november 2005 19:58 schreef N.icka het volgende:
@isabeau 100 gram lasagna is inderdaad heel erg weinig, ik heb 200 gram genomen , en heel veel sla , volgende keer kook ik voor mezelf gewoon wat anders
Nee hoorquote:Op woensdag 9 november 2005 09:20 schreef Faat het volgende:
[..]
Ohw ja ook al herkenbaar, poohy je bent toch geen vergeten kloon van mij hè?!
Poeh, moeilijk hoor.. Misschien kan je de tosti het beste bakken in olijfolie? En geen boter op het brood doen (open deur ik weet hetquote:Op donderdag 10 november 2005 08:18 schreef ymme het volgende:
Hoe kun je een tosti bereiden, zodat deze gezond en lekker is. En goed voor de lijn.
Ik heb momenteel 30+ kaas hier liggen. En schouderham.
Dat gewoon tussen een bruine boterham, en dan de pan in. (ja met dat apparaat vind ik maar niets)
Pistoletjes inderdaadquote:Op donderdag 10 november 2005 09:15 schreef Isabeau het volgende:
pistoletjes, freecellmaar wat lekker voor je
en dat cranberrysap vind ik ook een heel erg goed idee voor je
light tosti? ik heb geen flauw idee....ik maak ze altijd met veel teveel boter om ook maar een lightversie te verzinnen. 30+ kaas klinkt als een goede eerste stap, maar of die kaas lekker smelt...ik betwijfel het.
Zit inderdaad wel redelijk wat suiker in.... maar de smaak van cranberrys vind ik nou niet om over naar huis te schrijven, ze zijn een beetje rins (voor de persoon uit 1600 die nog weet wat "rins" betekent) en zelfs MET al die suiker, proef je nog steeds dat vreemde, bitterzure smaakje waardoor je mond raar gaat trekken en droog aanvoelt...quote:Op donderdag 10 november 2005 09:38 schreef Isabeau het volgende:
Nee hoor, ze zijn niet per se gezonder, het is ook gewoon van brooddeeg gemaakt. Alleen zitten er in 1 pistoletje wel ongeveer 2 boterhammen.
Dat cranberrysap kan een hoop gedoe verhelpen en je hoeft toch maar 1 glas per dag? Zitten er anders veel toegevoegde suikers in? Misschien dat er bij een reformwinkel cranberrysap te koop is waar geen suiker aan is toegevoegd. En anders is dat spul zo energierijk van zichzelf.
Ja dat kan, sterker nog, het is zelfs de enige manier waarop je tijdens het lijnen kunt overstappenquote:Op donderdag 10 november 2005 07:09 schreef poohy het volgende:
Kan ik nu ook de grens van calorieen verleggen omdat ik elke dag zoveel beweeg? Ik eet sowieso voordat ik ga fietsen een half sneetje brood, voor wat extra energie.
Dat is dus punt 1 van je levenspatroon aanpassen.quote:Op donderdag 10 november 2005 13:00 schreef freecell het volgende:
Tip: wil je afvallen, ga niet stagelopen op een middelbare school waar verzorging wordt gegeven.
Komen er net twee leerlingen in mijn kantoortje met een appelbol met spijs er in: "kijk eens wat wij voor u gemaakt hebben"![]()
Zeg dan maar eens nee![]()
Hij was heeeerlijk![]()
Hij was heerlijk, je hebt er echt van genoten. Dus de beslissing om 'm op te eten was de juiste.quote:Op donderdag 10 november 2005 13:00 schreef freecell het volgende:
Tip: wil je afvallen, ga niet stagelopen op een middelbare school waar verzorging wordt gegeven.
Komen er net twee leerlingen in mijn kantoortje met een appelbol met spijs er in: "kijk eens wat wij voor u gemaakt hebben"![]()
Hij was heeeerlijk![]()
Goed hoorquote:Op vrijdag 11 november 2005 07:56 schreef Fuente het volgende:
Even een nieuwe update:
Fuente (1m77) (35.7) was 114.2 kg, weegt nu 112 kg en wil graag 99 kg wegen -2.3
Het is niet veel maar er is er weer wat vanaf.
Sowieso vind ik het ontzettend moeilijk om lekkere dingen af te wijzen die mensen voor jequote:Op donderdag 10 november 2005 13:00 schreef freecell het volgende:
Hij was heeeerlijk![]()
quote:Op vrijdag 11 november 2005 09:43 schreef Faat het volgende:
[..]
Sowieso vind ik het ontzettend moeilijk om lekkere dingen af te wijzen die mensen voor je
meenemen of maken. Gisteren bij mij ongeveer zelfde verhaal, iemand had een moorkop voor
me, maar ik weigerde beleefd. Vond het het niet waard om een moorkop te eten en gewoon
zonde van mijn lijndag. Nou het begrip was ver te zoeken. Ik kreeg letter te horen: "slap hoor"
De steun die je soms van mensen krijgt is ongekend. Ook een hele leuke in deze stijl is: "doe niet
zo ongezellig" Aaaaargh ik heb vandaag echt zin om met moorkoppen te gaan gooien ofzo!!![]()
*proest*quote:Op vrijdag 11 november 2005 09:34 schreef joyvke het volgende:
.....Ik heb wel erg veel dorst de laatste tijd en het erg koud. Heb gisteren zo'n 5 a 6 liter gedronken op heel de dag! o.o:. Is teveel water ook niet slecht? En soms heb ik het idee dat ik heel veel vocht vasthoudt, maar ook weer niet.....
Cool!!! Je favoriet klinkt ook erg lekker trouwens, denk dat ik die eens ga proberen. Maar vandaag lekker boerenkoolstamppot met een braadworstjequote:Op vrijdag 11 november 2005 16:56 schreef Faithy het volgende:
echt super!
En blijkbaar dus ook nog afgevallen!
Ik ga geloof ik mijn derde maand nu in bij Staedion! Dus het is hopelijk een blijvertje!
Door mijn burgerbestaantje ben ik ook verbazingwekkend meer groente gaan eten: minimaal 4 keer per week, en verder pasta, rijst met groente, etc.
Dus elke dag mijn portie weer binnen.
Mijn nieuwe favoriet: rijst met beetje feta met kip roergebakken met sperziebonen, tomaat, zoete paprika, ui en knoflooooook!
Dat was voor mij het avondeten.quote:Op vrijdag 11 november 2005 17:00 schreef Faithy het volgende:
als je maar wel je avondeten gewoon binnenkrijgt
(gezond!)
Ik heb ook wel eens van die dagen dat ik overdag echt een baal-dag heb en gewoon bijster weinig eet, maar dan 's avonds moet ik wel eten, want ik weet dat ik dan de volgende ochtend en middag in ga halen wat ik die avond niet gegeteen heb, en op 't werk is niet de meeste motivatie om een slalade te fabriceren (geen kantine)..
croissants zijn wel ubervet :p maar als je verder bijna niets eet, dan kom je niet aan al teveel cal. maar gezond is het niet.quote:Op vrijdag 11 november 2005 17:04 schreef ymme het volgende:
[..]
Dat was voor mij het avondeten.
Ik denk dat er een goede verkoudheid aan zit te komen ofzo.
Heb geen honger, en bij het idee aan eten, word ik al misselijk.
En omdat ik toch wat moest eten, heb ik die 4 crosaintjes maar gedaan, hapt lekker makkelijk weg.
Probeer straks nog wel een ei te bakken.. Misschien dat dat wel lukt om binnen te krijgen.
(is dit niet te vet, samen met die 4 crossaintjes.?)
Echt wáár!?! Bestaat datquote:Op vrijdag 11 november 2005 16:15 schreef joyvke het volgende:
Weinig lusten, voor katten hebben ze pilletjes als ze niets lusten ze hun smaak kwijtraken en daarna wel veel lusten. Misschien maar eens naar de dokter toe om te kijken of ze dat ook voor mensen hebben.
Neehee... acht Mars Delightquote:
Tnxquote:Op zaterdag 12 november 2005 09:52 schreef Sjeen het volgende:
Weet je wat we tijdens een volleybalwedstrijd altijd zeggen als er iets mis is gegaan...
't is gebeurd, valt niet meer terug te draaien... vergeten en weer doorgaan!!!
Kortom, niet meer aan denken, je kunt er nu toch niks meer aan veranderen.
![]()
quote:Op zaterdag 12 november 2005 11:04 schreef Isabeau het volgende:
en een boze klachtenbrief naar DE sturendat koffie dikmaakt!
![]()
Oeh Guinnessquote:Op zondag 13 november 2005 19:43 schreef Faithy het volgende:
ik kon het niet laten en heb gisteren 2 pinten Guinness opmaar wel
De eerste drie welquote:
Tsja, het weekend blijft moeilijk..quote:Op maandag 14 november 2005 09:24 schreef teigan het volgende:
Ik heb dit weekend niet echt goed gegeten, maar ik ga er gewoon weer tegenaan vandaag...
Ik ben vrijdag voor het eerst in een week of 3 weer eens wezen zwemmen en dat was heerlijk...
Dus dat ga ik zeker weer elke week doen..
Hoi kwakveense, welkom in dit topic waar we gezamelijk lijden en zo af en toe iets teveel etenquote:Op zondag 13 november 2005 20:42 schreef kwakveense het volgende:
hallo allemaal
*meldt*
veel te dik, ben al 8.2 kilogram kwijt sinds 1 juni (ik doe het rustig aan...gezond eten) ik werk nu aan meersporten. ben een beetje overspannen geweest en het normaleleven kost me al enorm veel energie, maar ik probeer nu elke week een uurtje meer.
hoi! nee, het gaat nu wel weer goed met me hoor! ik ben er alweer bijna bovenop en begin nu gewon tekenen van luiheid te vertonenquote:Op maandag 14 november 2005 09:46 schreef Faat het volgende:
[..]
Hoi kwakveense, welkom in dit topic waar we gezamelijk lijden en zo af en toe iets teveel eten![]()
Klinkt als een nogal zware combinatie, overspannen zijn en dan toch proberen af te vallen, super
dus dat je die 8,2 kg inmiddels kwijt bent. Probeer het iig zo rustig mogelijk aan te blijven doen,
want als je het hebt over élke week een uurtje meer, dan ben je dus voor het eind van het jaar 7 uur
extra aan het sporten. Klinkt in mijn oren niet meer als rustig aan doen, maar als keihard werken
Stil blijven liggen als ik net gegeten heb, kan ook aldoor en overal in slaap vallenquote:Op maandag 14 november 2005 16:47 schreef Isabeau het volgende:
Je bedoelt dat je lijf je spieren gaat opeten, freecell.
Sterkte ermee, meisKlinkt niet als een buikgriepje trouwens, de kenmerken daarvan zijn sowieso dat je diarree hebt. Heb je geen koliekpijnen? Heb je bij een pijnaanval de neiging om héél stil te blijven liggen of heb je juist de neiging om rondjes te lopen?
ja, ben het hele weekend heel saai geweest, zeuren en slapen, voel me een beetje schuldig, doe maar extra aardig tegen hem!quote:Op maandag 14 november 2005 19:50 schreef Isabeau het volgende:
En ik hoor net van je vriend dat het dit hele weekend ook al zo was. Sterkte
Als je het niet vertrouwt even bij je huisarts langs gaan.
Dus geen spieren die ik aan het opbouwen benquote:Op maandag 14 november 2005 18:25 schreef Pandorah het volgende:
poohy: met fietsen kan je best conditie opbouwen hoor. Het beste kan je combineren tussen een conditietraining en een intervaltraining. Heuveltjes erbij zijn altijd goed
Hey, dat wil ik ook!! Wakker worden en ineens 75 wegenquote:Op dinsdag 15 november 2005 09:47 schreef poohy het volgende:
Vandaag weer gewogen en nu weeg ik in ene weer 75![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |