Ik heb inderdaad geen idee , ben pas vanaf maandag bezig met het lijnen , ben wel mn porties kaas en vlees enzo aan het afwegen . Merk dan pas hoe weinig ik eigenlijk van eten en vetten en calorieen afweet , geen wonder dat ik dik wordquote:Op woensdag 9 november 2005 11:41 schreef Isabeau het volgende:
100 gram is echt superweinig hoor, je hebt zo te lezen geen idee
probeer het nu eens af te wegen als je kan.
Maak de lasagne gewoon zo light mogelijk klaar en neem gewoon twee flinke opscheplepels lasagne en dan lekker veel frisse sla erbij. Niet je porties halveren oid.
Proest , daar ga ik wel mee afvallen .quote:Op woensdag 9 november 2005 11:58 schreef Isabeau het volgende:
in een koffiekopje gaat ongeveer 150 ml water...lasagne is vele malen zwaarder dan water, dus je kan rekenen op eh...1/2 kopje lasagne of zo
och, ik had vorige week ook lasagne...maar dan zonder gehakt en met een eigen gemaakte sausquote:Op woensdag 9 november 2005 19:58 schreef N.icka het volgende:
@isabeau 100 gram lasagna is inderdaad heel erg weinig, ik heb 200 gram genomen , en heel veel sla , volgende keer kook ik voor mezelf gewoon wat anders
Nee hoorquote:Op woensdag 9 november 2005 09:20 schreef Faat het volgende:
[..]
Ohw ja ook al herkenbaar, poohy je bent toch geen vergeten kloon van mij hè?!
Poeh, moeilijk hoor.. Misschien kan je de tosti het beste bakken in olijfolie? En geen boter op het brood doen (open deur ik weet hetquote:Op donderdag 10 november 2005 08:18 schreef ymme het volgende:
Hoe kun je een tosti bereiden, zodat deze gezond en lekker is. En goed voor de lijn.
Ik heb momenteel 30+ kaas hier liggen. En schouderham.
Dat gewoon tussen een bruine boterham, en dan de pan in. (ja met dat apparaat vind ik maar niets)
Pistoletjes inderdaadquote:Op donderdag 10 november 2005 09:15 schreef Isabeau het volgende:
pistoletjes, freecellmaar wat lekker voor je
en dat cranberrysap vind ik ook een heel erg goed idee voor je
light tosti? ik heb geen flauw idee....ik maak ze altijd met veel teveel boter om ook maar een lightversie te verzinnen. 30+ kaas klinkt als een goede eerste stap, maar of die kaas lekker smelt...ik betwijfel het.
Zit inderdaad wel redelijk wat suiker in.... maar de smaak van cranberrys vind ik nou niet om over naar huis te schrijven, ze zijn een beetje rins (voor de persoon uit 1600 die nog weet wat "rins" betekent) en zelfs MET al die suiker, proef je nog steeds dat vreemde, bitterzure smaakje waardoor je mond raar gaat trekken en droog aanvoelt...quote:Op donderdag 10 november 2005 09:38 schreef Isabeau het volgende:
Nee hoor, ze zijn niet per se gezonder, het is ook gewoon van brooddeeg gemaakt. Alleen zitten er in 1 pistoletje wel ongeveer 2 boterhammen.
Dat cranberrysap kan een hoop gedoe verhelpen en je hoeft toch maar 1 glas per dag? Zitten er anders veel toegevoegde suikers in? Misschien dat er bij een reformwinkel cranberrysap te koop is waar geen suiker aan is toegevoegd. En anders is dat spul zo energierijk van zichzelf.
Ja dat kan, sterker nog, het is zelfs de enige manier waarop je tijdens het lijnen kunt overstappenquote:Op donderdag 10 november 2005 07:09 schreef poohy het volgende:
Kan ik nu ook de grens van calorieen verleggen omdat ik elke dag zoveel beweeg? Ik eet sowieso voordat ik ga fietsen een half sneetje brood, voor wat extra energie.
Dat is dus punt 1 van je levenspatroon aanpassen.quote:Op donderdag 10 november 2005 13:00 schreef freecell het volgende:
Tip: wil je afvallen, ga niet stagelopen op een middelbare school waar verzorging wordt gegeven.
Komen er net twee leerlingen in mijn kantoortje met een appelbol met spijs er in: "kijk eens wat wij voor u gemaakt hebben"![]()
Zeg dan maar eens nee![]()
Hij was heeeerlijk![]()
Hij was heerlijk, je hebt er echt van genoten. Dus de beslissing om 'm op te eten was de juiste.quote:Op donderdag 10 november 2005 13:00 schreef freecell het volgende:
Tip: wil je afvallen, ga niet stagelopen op een middelbare school waar verzorging wordt gegeven.
Komen er net twee leerlingen in mijn kantoortje met een appelbol met spijs er in: "kijk eens wat wij voor u gemaakt hebben"![]()
Hij was heeeerlijk![]()
Goed hoorquote:Op vrijdag 11 november 2005 07:56 schreef Fuente het volgende:
Even een nieuwe update:
Fuente (1m77) (35.7) was 114.2 kg, weegt nu 112 kg en wil graag 99 kg wegen -2.3
Het is niet veel maar er is er weer wat vanaf.
Sowieso vind ik het ontzettend moeilijk om lekkere dingen af te wijzen die mensen voor jequote:Op donderdag 10 november 2005 13:00 schreef freecell het volgende:
Hij was heeeerlijk![]()
quote:Op vrijdag 11 november 2005 09:43 schreef Faat het volgende:
[..]
Sowieso vind ik het ontzettend moeilijk om lekkere dingen af te wijzen die mensen voor je
meenemen of maken. Gisteren bij mij ongeveer zelfde verhaal, iemand had een moorkop voor
me, maar ik weigerde beleefd. Vond het het niet waard om een moorkop te eten en gewoon
zonde van mijn lijndag. Nou het begrip was ver te zoeken. Ik kreeg letter te horen: "slap hoor"
De steun die je soms van mensen krijgt is ongekend. Ook een hele leuke in deze stijl is: "doe niet
zo ongezellig" Aaaaargh ik heb vandaag echt zin om met moorkoppen te gaan gooien ofzo!!![]()
*proest*quote:Op vrijdag 11 november 2005 09:34 schreef joyvke het volgende:
.....Ik heb wel erg veel dorst de laatste tijd en het erg koud. Heb gisteren zo'n 5 a 6 liter gedronken op heel de dag! o.o:. Is teveel water ook niet slecht? En soms heb ik het idee dat ik heel veel vocht vasthoudt, maar ook weer niet.....
Cool!!! Je favoriet klinkt ook erg lekker trouwens, denk dat ik die eens ga proberen. Maar vandaag lekker boerenkoolstamppot met een braadworstjequote:Op vrijdag 11 november 2005 16:56 schreef Faithy het volgende:
echt super!
En blijkbaar dus ook nog afgevallen!
Ik ga geloof ik mijn derde maand nu in bij Staedion! Dus het is hopelijk een blijvertje!
Door mijn burgerbestaantje ben ik ook verbazingwekkend meer groente gaan eten: minimaal 4 keer per week, en verder pasta, rijst met groente, etc.
Dus elke dag mijn portie weer binnen.
Mijn nieuwe favoriet: rijst met beetje feta met kip roergebakken met sperziebonen, tomaat, zoete paprika, ui en knoflooooook!
Dat was voor mij het avondeten.quote:Op vrijdag 11 november 2005 17:00 schreef Faithy het volgende:
als je maar wel je avondeten gewoon binnenkrijgt
(gezond!)
Ik heb ook wel eens van die dagen dat ik overdag echt een baal-dag heb en gewoon bijster weinig eet, maar dan 's avonds moet ik wel eten, want ik weet dat ik dan de volgende ochtend en middag in ga halen wat ik die avond niet gegeteen heb, en op 't werk is niet de meeste motivatie om een slalade te fabriceren (geen kantine)..
croissants zijn wel ubervet :p maar als je verder bijna niets eet, dan kom je niet aan al teveel cal. maar gezond is het niet.quote:Op vrijdag 11 november 2005 17:04 schreef ymme het volgende:
[..]
Dat was voor mij het avondeten.
Ik denk dat er een goede verkoudheid aan zit te komen ofzo.
Heb geen honger, en bij het idee aan eten, word ik al misselijk.
En omdat ik toch wat moest eten, heb ik die 4 crosaintjes maar gedaan, hapt lekker makkelijk weg.
Probeer straks nog wel een ei te bakken.. Misschien dat dat wel lukt om binnen te krijgen.
(is dit niet te vet, samen met die 4 crossaintjes.?)
Echt wáár!?! Bestaat datquote:Op vrijdag 11 november 2005 16:15 schreef joyvke het volgende:
Weinig lusten, voor katten hebben ze pilletjes als ze niets lusten ze hun smaak kwijtraken en daarna wel veel lusten. Misschien maar eens naar de dokter toe om te kijken of ze dat ook voor mensen hebben.
Neehee... acht Mars Delightquote:
Tnxquote:Op zaterdag 12 november 2005 09:52 schreef Sjeen het volgende:
Weet je wat we tijdens een volleybalwedstrijd altijd zeggen als er iets mis is gegaan...
't is gebeurd, valt niet meer terug te draaien... vergeten en weer doorgaan!!!
Kortom, niet meer aan denken, je kunt er nu toch niks meer aan veranderen.
![]()
quote:Op zaterdag 12 november 2005 11:04 schreef Isabeau het volgende:
en een boze klachtenbrief naar DE sturendat koffie dikmaakt!
![]()
Oeh Guinnessquote:Op zondag 13 november 2005 19:43 schreef Faithy het volgende:
ik kon het niet laten en heb gisteren 2 pinten Guinness opmaar wel
De eerste drie welquote:
Tsja, het weekend blijft moeilijk..quote:Op maandag 14 november 2005 09:24 schreef teigan het volgende:
Ik heb dit weekend niet echt goed gegeten, maar ik ga er gewoon weer tegenaan vandaag...
Ik ben vrijdag voor het eerst in een week of 3 weer eens wezen zwemmen en dat was heerlijk...
Dus dat ga ik zeker weer elke week doen..
Hoi kwakveense, welkom in dit topic waar we gezamelijk lijden en zo af en toe iets teveel etenquote:Op zondag 13 november 2005 20:42 schreef kwakveense het volgende:
hallo allemaal
*meldt*
veel te dik, ben al 8.2 kilogram kwijt sinds 1 juni (ik doe het rustig aan...gezond eten) ik werk nu aan meersporten. ben een beetje overspannen geweest en het normaleleven kost me al enorm veel energie, maar ik probeer nu elke week een uurtje meer.
hoi! nee, het gaat nu wel weer goed met me hoor! ik ben er alweer bijna bovenop en begin nu gewon tekenen van luiheid te vertonenquote:Op maandag 14 november 2005 09:46 schreef Faat het volgende:
[..]
Hoi kwakveense, welkom in dit topic waar we gezamelijk lijden en zo af en toe iets teveel eten![]()
Klinkt als een nogal zware combinatie, overspannen zijn en dan toch proberen af te vallen, super
dus dat je die 8,2 kg inmiddels kwijt bent. Probeer het iig zo rustig mogelijk aan te blijven doen,
want als je het hebt over élke week een uurtje meer, dan ben je dus voor het eind van het jaar 7 uur
extra aan het sporten. Klinkt in mijn oren niet meer als rustig aan doen, maar als keihard werken
Stil blijven liggen als ik net gegeten heb, kan ook aldoor en overal in slaap vallenquote:Op maandag 14 november 2005 16:47 schreef Isabeau het volgende:
Je bedoelt dat je lijf je spieren gaat opeten, freecell.
Sterkte ermee, meisKlinkt niet als een buikgriepje trouwens, de kenmerken daarvan zijn sowieso dat je diarree hebt. Heb je geen koliekpijnen? Heb je bij een pijnaanval de neiging om héél stil te blijven liggen of heb je juist de neiging om rondjes te lopen?
ja, ben het hele weekend heel saai geweest, zeuren en slapen, voel me een beetje schuldig, doe maar extra aardig tegen hem!quote:Op maandag 14 november 2005 19:50 schreef Isabeau het volgende:
En ik hoor net van je vriend dat het dit hele weekend ook al zo was. Sterkte
Als je het niet vertrouwt even bij je huisarts langs gaan.
Dus geen spieren die ik aan het opbouwen benquote:Op maandag 14 november 2005 18:25 schreef Pandorah het volgende:
poohy: met fietsen kan je best conditie opbouwen hoor. Het beste kan je combineren tussen een conditietraining en een intervaltraining. Heuveltjes erbij zijn altijd goed
Hey, dat wil ik ook!! Wakker worden en ineens 75 wegenquote:Op dinsdag 15 november 2005 09:47 schreef poohy het volgende:
Vandaag weer gewogen en nu weeg ik in ene weer 75![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |