Cool!!! Je favoriet klinkt ook erg lekker trouwens, denk dat ik die eens ga proberen. Maar vandaag lekker boerenkoolstamppot met een braadworstjequote:Op vrijdag 11 november 2005 16:56 schreef Faithy het volgende:
echt super!
En blijkbaar dus ook nog afgevallen!
Ik ga geloof ik mijn derde maand nu in bij Staedion! Dus het is hopelijk een blijvertje!
Door mijn burgerbestaantje ben ik ook verbazingwekkend meer groente gaan eten: minimaal 4 keer per week, en verder pasta, rijst met groente, etc.
Dus elke dag mijn portie weer binnen.
Mijn nieuwe favoriet: rijst met beetje feta met kip roergebakken met sperziebonen, tomaat, zoete paprika, ui en knoflooooook!
Dat was voor mij het avondeten.quote:Op vrijdag 11 november 2005 17:00 schreef Faithy het volgende:
als je maar wel je avondeten gewoon binnenkrijgt
(gezond!)
Ik heb ook wel eens van die dagen dat ik overdag echt een baal-dag heb en gewoon bijster weinig eet, maar dan 's avonds moet ik wel eten, want ik weet dat ik dan de volgende ochtend en middag in ga halen wat ik die avond niet gegeteen heb, en op 't werk is niet de meeste motivatie om een slalade te fabriceren (geen kantine)..
croissants zijn wel ubervet :p maar als je verder bijna niets eet, dan kom je niet aan al teveel cal. maar gezond is het niet.quote:Op vrijdag 11 november 2005 17:04 schreef ymme het volgende:
[..]
Dat was voor mij het avondeten.
Ik denk dat er een goede verkoudheid aan zit te komen ofzo.
Heb geen honger, en bij het idee aan eten, word ik al misselijk.
En omdat ik toch wat moest eten, heb ik die 4 crosaintjes maar gedaan, hapt lekker makkelijk weg.
Probeer straks nog wel een ei te bakken.. Misschien dat dat wel lukt om binnen te krijgen.
(is dit niet te vet, samen met die 4 crossaintjes.?)
Echt wáár!?! Bestaat datquote:Op vrijdag 11 november 2005 16:15 schreef joyvke het volgende:
Weinig lusten, voor katten hebben ze pilletjes als ze niets lusten ze hun smaak kwijtraken en daarna wel veel lusten. Misschien maar eens naar de dokter toe om te kijken of ze dat ook voor mensen hebben.
Neehee... acht Mars Delightquote:
Tnxquote:Op zaterdag 12 november 2005 09:52 schreef Sjeen het volgende:
Weet je wat we tijdens een volleybalwedstrijd altijd zeggen als er iets mis is gegaan...
't is gebeurd, valt niet meer terug te draaien... vergeten en weer doorgaan!!!
Kortom, niet meer aan denken, je kunt er nu toch niks meer aan veranderen.
![]()
quote:Op zaterdag 12 november 2005 11:04 schreef Isabeau het volgende:
en een boze klachtenbrief naar DE sturendat koffie dikmaakt!
![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |