abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_32183208
IK heb vandaag alleen nog maar 4 crosaintjes op. 2 met 20+ kaas en 2 met jam..

Voel me echt niet ok vandaag. Helemaal nergens zin in.. bah
pi_32183320
als je maar wel je avondeten gewoon binnenkrijgt

(gezond!)

Ik heb ook wel eens van die dagen dat ik overdag echt een baal-dag heb en gewoon bijster weinig eet, maar dan 's avonds moet ik wel eten, want ik weet dat ik dan de volgende ochtend en middag in ga halen wat ik die avond niet gegeteen heb, en op 't werk is niet de meeste motivatie om een slalade te fabriceren (geen kantine)..
Doei.
  Licht Ontvlambaar vrijdag 11 november 2005 @ 17:01:51 #253
7020 Sjeen
...gevaarlijke vrouw...
pi_32183349
quote:
Op vrijdag 11 november 2005 16:56 schreef Faithy het volgende:
echt super!

En blijkbaar dus ook nog afgevallen!

Ik ga geloof ik mijn derde maand nu in bij Staedion! Dus het is hopelijk een blijvertje!

Door mijn burgerbestaantje ben ik ook verbazingwekkend meer groente gaan eten: minimaal 4 keer per week, en verder pasta, rijst met groente, etc.
Dus elke dag mijn portie weer binnen.

Mijn nieuwe favoriet: rijst met beetje feta met kip roergebakken met sperziebonen, tomaat, zoete paprika, ui en knoflooooook!

Cool!!! Je favoriet klinkt ook erg lekker trouwens, denk dat ik die eens ga proberen. Maar vandaag lekker boerenkoolstamppot met een braadworstje
You can't start a fire without a spark...
♥ Isa ♥ | In vuur en vlam
A dirty mind is a joy forever!
pi_32183420
quote:
Op vrijdag 11 november 2005 17:00 schreef Faithy het volgende:
als je maar wel je avondeten gewoon binnenkrijgt

(gezond!)

Ik heb ook wel eens van die dagen dat ik overdag echt een baal-dag heb en gewoon bijster weinig eet, maar dan 's avonds moet ik wel eten, want ik weet dat ik dan de volgende ochtend en middag in ga halen wat ik die avond niet gegeteen heb, en op 't werk is niet de meeste motivatie om een slalade te fabriceren (geen kantine)..
Dat was voor mij het avondeten.
Ik denk dat er een goede verkoudheid aan zit te komen ofzo.
Heb geen honger, en bij het idee aan eten, word ik al misselijk.
En omdat ik toch wat moest eten, heb ik die 4 crosaintjes maar gedaan, hapt lekker makkelijk weg.
Probeer straks nog wel een ei te bakken.. Misschien dat dat wel lukt om binnen te krijgen.
(is dit niet te vet, samen met die 4 crossaintjes.?)
pi_32183448
oef lekker!
heb ik woensdag gegeten..

gister een zondig dagje: kroketjes!
Doei.
  vrijdag 11 november 2005 @ 17:18:12 #256
28677 Beessie-Jen
Meisjesmama!!!
pi_32183812
quote:
Op vrijdag 11 november 2005 17:04 schreef ymme het volgende:

[..]

Dat was voor mij het avondeten.
Ik denk dat er een goede verkoudheid aan zit te komen ofzo.
Heb geen honger, en bij het idee aan eten, word ik al misselijk.
En omdat ik toch wat moest eten, heb ik die 4 crosaintjes maar gedaan, hapt lekker makkelijk weg.
Probeer straks nog wel een ei te bakken.. Misschien dat dat wel lukt om binnen te krijgen.
(is dit niet te vet, samen met die 4 crossaintjes.?)
croissants zijn wel ubervet :p maar als je verder bijna niets eet, dan kom je niet aan al teveel cal. maar gezond is het niet.
Je moet wat meer fruit ofzo gaan eten, is ook direct beter voor je weerstand en tegen die verkoudheid die eraan zit te komen. Dus pers een paar sinaasappels?? die moet je wel binnen kunnen krijgen (en houden).
en vezels mis ik ook een beetje? dus wat brinta? of een bruine boterham?
05-12-2009 is ons lieve meisje geboren! Evie (L)
17-08-2011 Onze 2e prachtige meid maakt het gezinnetje compleet: Liene (L)
pi_32184039
Oh, ik heb vandaag wel wat druiven op.....

Morgen zal ik het allemaal proberen. Weer normaal te doen....
pi_32184107
Volgens overgewicht de eet en beweegwijzer, zit ik inderdaad aan het limiet van het vet.

40 gram.. inderdaad vette troep dus. Dat heb ik nooit geweten..
Geen crosaintjes meer voor mij..
pi_32184203
Ik zag foto's ik ben zelf ook even gaan graven:

ik in 2001:

Viel opzich nog wel mee...

2002, uiterst rechts, roze jurk, goed jaar eigenlijk

2005, deze zomer in Rome, links in zwart wit..

Lichaam is niet in verhouding, is het nooit geweest, maar nu met 20 jaar en cup AA en dan ook nog brede schouders (zwemmen, 15 jaar lang ) en een buik..
het wordt er niet beter op als ik niets doe..
Doei.
pi_32186230
quote:
Op vrijdag 11 november 2005 16:15 schreef joyvke het volgende:

Weinig lusten, voor katten hebben ze pilletjes als ze niets lusten ze hun smaak kwijtraken en daarna wel veel lusten. Misschien maar eens naar de dokter toe om te kijken of ze dat ook voor mensen hebben .
Echt wáár!?! Bestaat dat Daar heb ik nog nooit van gehoord, dat zou wat zijn voor de kat van mijn ouders, die is waanzinnig kieskeurig

En banaan is prima, maar met mate.

En leuk voor je Faithy! Echt leuk om te horen dat het zo bevalt en dat je ook nog eens bent afgevallen Zeg, dat recept he. Hoe maak je dat precies? (heb de helft van de groenten hier liggen en ik heb nog feta)
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_32189444
Kip bakken met gewenste kruiden
Sperziebonen koken tot gewenste gaarte (ik heb ze 't liefst zacht, maar als je ze iets minder gaar wilt kan dat ook )
Ondertussen groenten naar smaak roerbakken met de kip: (zoete)paprika, (rode)ui, tomaat, prei, etc..

Rijst koken en afgieten.
Sperziebonen afgieten en meeroerbakken met de rest.

Rijst even laten rusten en fijngehakte stukjes feta erdoorheen mixen.

Rijst op een bord scheppen en roerbakzut eroverheen kieperen.

Vorkje, en klaar

Doei.
  zaterdag 12 november 2005 @ 08:29:47 #262
4335 Faat
Fokeiland O+
pi_32198796
Goedemorgen mensen

Ik heb een beetje rotgevoel deze morgen

Ging gisteravond nog even snel paar boodschapjes doen en moest o.a. koffie hebben. Zie ik bij de
Albert Heijn 2 pakken Douwe Egberts verpakt met gratis erbij een pak Mars Delight. Ik dacht er niet
eens echt bij na en gooi dat in mijn kar. Om een lang verhaal kort te maken, ik heb alle Mars Delight
opgegeten!! Zaten er 4 in verpakt per 2. Ik heb dus gisteravond na het avondeten 8 Marsen op

Nah, ik probeer het maar snel te vergeten en ga vandaag weer positief verder met lijnen, maar wat
een volslagen debiele actie van mezelf zeg. Ben best wel teleurgesteld. Silly me
Was it so hard Achilles
So very hard to die
Thou knowest and I know not
So much the happier I
  Licht Ontvlambaar zaterdag 12 november 2005 @ 09:52:57 #263
7020 Sjeen
...gevaarlijke vrouw...
pi_32199102
Weet je wat we tijdens een volleybalwedstrijd altijd zeggen als er iets mis is gegaan...
't is gebeurd, valt niet meer terug te draaien... vergeten en weer doorgaan!!!

Kortom, niet meer aan denken, je kunt er nu toch niks meer aan veranderen.

pi_32199919
Gewoon naar Sjeen luisteren, Faat! Die heeft 100% gelijk

en een boze klachtenbrief naar DE sturen dat koffie dikmaakt!
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_32199973
ik zie een opzienbarende rechtzaak voor me
Doei.
pi_32201018
8 marsen
  Licht Ontvlambaar zaterdag 12 november 2005 @ 12:08:47 #267
7020 Sjeen
...gevaarlijke vrouw...
pi_32201200
quote:
Op zaterdag 12 november 2005 11:59 schreef StephanL het volgende:
8 marsen
Neehee... acht Mars Delight
pi_32202910
quote:
Op zaterdag 12 november 2005 12:08 schreef Sjeen het volgende:

[..]

Neehee... acht Mars Delight
Ook goed, het is een mars
pi_32206983
ik moet er eerlijkgezegd niet aan denken..

word al misselijk bij de gedachte..

Chocokruidnootjes daarentegen..
Doei.
pi_32208503
Nee, daar zou ik nou misselijk van worden, Faithy. Bah, kruidnootjes met chocolade brrr.
  zaterdag 12 november 2005 @ 22:51:28 #271
129759 poohy
gelegenheidsfokster
pi_32218898
Hier komt het ultieme bewijs dat ik altijd met lijnen bezig ben

Vannacht droomde ik dat ik op een boerderij werkte, in een schuur. Met een tijdmachine ging ik terug naar de jaren tachtig. Opeens liep iedereen in die typische jaren-80 kleding, van die hoofd- en polsbandjes om die zo pupulair waren in de tijd. Toen ik erachter kwam dat iedereen het Atikins dieet deed, zei ik: nee, dat moet je niet doen, je moet gewoon minder brood gaan eten. Dat is al genoeg

Oftewel, Atkins is zo 1980

Het weekend verloopt redelijk qua dieet.. Hoewel, heb een paar winegums op een drie whiskey-cola Maar het blijft moeilijk als je de hele dag op pad bent. Maar ik maak me er niet al te veel zorgen om. Vanaf maandag weer fietsen en weer wat strenger zijn
pi_32225659
3 whiskey-cola light neem ik aan
  zondag 13 november 2005 @ 11:00:32 #273
4335 Faat
Fokeiland O+
pi_32226263
quote:
Op zaterdag 12 november 2005 09:52 schreef Sjeen het volgende:
Weet je wat we tijdens een volleybalwedstrijd altijd zeggen als er iets mis is gegaan...
't is gebeurd, valt niet meer terug te draaien... vergeten en weer doorgaan!!!

Kortom, niet meer aan denken, je kunt er nu toch niks meer aan veranderen.

Tnx

Dat is ook redelijk een instelling van mij, maar ik werd gisteren echt met zooooo'n rotgevoel wakker.
Gelukkig heb ik het gisteravond weer goed gemaakt met mezelf, ik had een verjaardag en heb alleen
4 van die zoute stokjes genomen. Dat gaf me zo'n goed gevoel dat het rottige snel weer weg ebte
Was it so hard Achilles
So very hard to die
So much the happier I
  zondag 13 november 2005 @ 11:01:00 #274
4335 Faat
Fokeiland O+
pi_32226270
quote:
Op zaterdag 12 november 2005 11:04 schreef Isabeau het volgende:
en een boze klachtenbrief naar DE sturen dat koffie dikmaakt!
Was it so hard Achilles
So very hard to die
So much the happier I
pi_32235341
Hahaha, nou ik hoop maar dat ze lekker waren dan, Faat ;-) In ieder geval heft de koffie het weer op, die mag je onbeperkt drinken haha.

Ik heb gisteren een heleboel taart op, en een half pak drop, dus ik ben de laatste om te zeggen dat je stout bent geweest =P
Sanity is (not) statistical
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')