Hulde voor je resultaat dp81, maar als ik heel eerlijk ben vind ik je op deze foto er eigenlijk welquote:
Ik ken dat fenomeen wel, op de één of andere manier denk je toch dat je goed bezig bent zo,quote:Op dinsdag 1 november 2005 09:04 schreef ymme het volgende:
Gisteren heb ik gegeten± 2 bruine boterhammen met kip.
1 cracker en heel veel sla. ´s avonds komkommer en wortels met een dipsausje...
Dat was eigenlijk veel te weinig ik weet het. Maar dat geeft mij het gevoel dat ik echt aan het lijnen ben begonnen.....
Mensen, jullie zijn erg lief bezig. Maar ik weet dus dat dit niet goed is. Maar dit doe ik dan ook nooit langer dan 2 dagen. IK heb eerder WW gedaan. Maar dat tellen, heb ik gewoon weg geen zin meer in.. Ik ga vanaf morgen gewoon elke dag om de 2 uur wat eten. Boterham/fruit/ 'savonds groenten, aardappels en wat vlees/ of anders ei. proberen 2x in de week te gaan (hard)lopen.quote:Op dinsdag 1 november 2005 09:28 schreef Faat het volgende:
[..]
Ik ken dat fenomeen wel, op de één of andere manier denk je toch dat je goed bezig bent zo,
maar helaas het tegendeel is waar.
Je maakt het jezelf namelijk veel moeilijker, omdat je lichaam veel sneller in "spaarstand" gaat
en dus met minder calorieën toe moet. De eerste paar kilo's, voornamelijk vochtverlies, kunnen
je misschien geestelijk stimuleren, want je ziet de weegschaal immers naar beneden gaan.
Maar na 5 kilo is het afgelopen met de pret, je krijgt meer honger, maar ozo gevaarlijk elke
misstap wordt dan genadeloos afgerekend. Probeer je stofwisseling goed op gang te houden
ymme. Zolas je al zegt eet liever om de 2 uur iets licht dan over de hele dag verspreid zo weinig.
Aan de maten die je opgeeft gok ik ongeveer dat je een kilo of 90 weegt en dat je graag richting
een kilo of 60 wil gaan. Op zich moet dat lukken, maar natuurlijk niet in één maand tijd.
Geef het een half jaartje en jij kunt volgend jaar zomer in je bikini flaneren op Zandvoort!!![]()
quote:Op dinsdag 1 november 2005 09:30 schreef ymme het volgende:
Ik drink normaal 1,5 liter water. 2 glazen halfvolle melk.
4 boterhammen.
2 stuks fruit.
veel groenten. beetje aardappels en beetje vlees.
Haha nee joh. dan val ik meteen aan de grond.quote:Op dinsdag 1 november 2005 10:37 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Je bent gewoon enthousiast begonnen, ik was al bang dat je dit wilde gaan volhouden tot de kerst...
Dat was die dikke zwarte. Die r&b muziek maakt.quote:Op dinsdag 1 november 2005 13:02 schreef Isabeau het volgende:
Wie is Missy Elliott?
Vertel hier eens meer over...quote:Op dinsdag 1 november 2005 13:20 schreef computergirl het volgende:
Ik weet niet of ik hier wel mag posten..maar toch:
ik ben eind april begonnen met het GI dieet omdat maat 42 mij te krap begon te worden. Ik weet niet hoeveel ik toen woog.
Bijkomend (groot) voordeel van het dieet is dat je bloedsuikerspiegel heel stabiel blijft, dus geen trillerige hongerklap om 1600 uur die weggegeten moet worden. Het is een heel gezond dieet/eetwijze, met veel fruit & groente en langzame koolhydraten (volkoren brood)
Mijn doel was terug naar maatje 40, dat ging bij mij héél erg snel. Inmiddels ben ik zonder enige moeite maatje 36
thx.. en bedankt voor het zetten van het haakjequote:Op dinsdag 1 november 2005 18:40 schreef Isabeau het volgende:
Je hebt in ieder geval echt een mooi achterste gekregen![]()
denk allebeiquote:Op dinsdag 1 november 2005 18:42 schreef Riann het volgende:
TVP Beessie-jen geweldigben jij ook diegene die ooit in fokuserfoto's foto post in dat ene gewaagd topic of was dat sjeen of jullie allebei???
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |