HAHAHAHAHA, laaggeestige kerelventquote:Op dinsdag 25 oktober 2005 17:33 schreef _moder8or_ het volgende:
Ik heb lumines gekocht. Snap er geen reet van, gelijk weer omgeruild
Wat een kutsmoeszeg, lees de verdomde handleiding dan. Daarzijn ze voorquote:Op dinsdag 25 oktober 2005 17:33 schreef _moder8or_ het volgende:
Ik heb lumines gekocht. Snap er geen reet van, gelijk weer omgeruild
3 uur. En iemand anders snapte er ook geen reet van.quote:Op dinsdag 25 oktober 2005 17:45 schreef Pecker het volgende:
[..]
Wat een kutsmoeszeg, lees de verdomde handleiding dan. Daarzijn ze voor
Lumines is niet bepaald Rocket science, je hebt het spel ws nog geen 5 minuten gespeeld.
Wat doe je daar dan ook, kruip terug achter je Atari kast.quote:Op dinsdag 25 oktober 2005 17:48 schreef Morthill het volgende:
Goh, de titel zal wel weer gaan over GTA, aangezien games.fok niets anders doet dan die game hypen momenteel
Oooh, op je teentjes getrapt? GTA ZUIGT BIG TIME. Ga je nu huilen?quote:Op dinsdag 25 oktober 2005 17:53 schreef baquelappe het volgende:
[..]
Wat doe je daar dan ook, kruip terug achter je Atari kast.
Ik werk niet met IRC en ik sta niet standaard mensen toe op MSNquote:
Dat is jouw perceptie, wij denken daar anders over. Alleen omdat jij het vindt, wil niet zeggen dat het zo is.quote:
Hmm, die opgepoetste antieke fightgame?quote:Op dinsdag 25 oktober 2005 18:06 schreef Morthill het volgende:
[..]
Ik werk niet met IRC en ik sta niet standaard mensen toe op MSN
Maar goed, terug naar mijn vraag dan ook, Street Fighter, wanneer?
Magic powers surround your aura, Daniel-san!quote:Op dinsdag 25 oktober 2005 20:56 schreef nlboy het volgende:
Hé?! Nu doet opeens Spiderman 2 het wel....beetje vaag.![]()
Wat is UMD Video toch mooi!Alleen jammer dat ze zo duur zijn in de winkel.
Verkeerde topic ?quote:Op woensdag 26 oktober 2005 00:46 schreef GoStop het volgende:
Advance Wars 2 verslaafd.
sinds een uurtje![]()
![]()
-edit-quote:Op woensdag 26 oktober 2005 01:01 schreef SuperFruitig het volgende:
Im missing the point here dudes ?
-edit-quote:
Ik kan mn psp ook frontaal door de voorruit van mijn grote enge negerbuurman zn auto hengsten, er vervolgens overheenkotsen en hem daarna cadeau doen aan een met aids besmette hond in india.quote:Op woensdag 26 oktober 2005 01:17 schreef GoStop het volgende:
[..]
Goed punt.
Maar dat het kan is gewoon geil.
Nee?quote:Op woensdag 26 oktober 2005 01:18 schreef SuperFruitig het volgende:
[..]
Ik kan mn psp ook frontaal door de voorruit van mijn grote enge negerbuurman zn auto hengsten, er vervolgens overheenkotsen en hem daarna cadeau doen aan een met aids besmette hond in india.
Maar dat doe ik toch ook niet
ONTOPIC!quote:Op woensdag 26 oktober 2005 01:20 schreef GoStop het volgende:
[..]
Nee?
Jammer.
't zijn zulke schatjes die honden.![]()
Matige comebackquote:Op woensdag 26 oktober 2005 01:22 schreef GoStop het volgende:
[..]
![]()
Die heb ik maanden geleden al tot de 999999 gekregen.
Toffe game![]()
jezus, ik heb nu 330xxx en ben er al té blij meequote:
Het was niet echt een serieuze opmerking. Het was meer omdat ik geirriteerd wordt door de hype en mensen blijkbaar niet tegen kunnen dat niet iedereen op GTA LC zit te wachten.quote:Op dinsdag 25 oktober 2005 21:02 schreef Robhimself.2 het volgende:
[..]
Dat is jouw perceptie, wij denken daar anders over. Alleen omdat jij het vindt, wil niet zeggen dat het zo is.
Laat andermans mening in z'n waarde, dan gebeurd het ook met het jouwe.
Lichtelijk off topic hier, maar Mario Kart kan je beter gewoon in NL halen, het is immers niet bekend of je met import versies ook online kan in NL.quote:Op woensdag 26 oktober 2005 08:23 schreef Morthill het volgende:
[..]
Het was niet echt een serieuze opmerking. Het was meer omdat ik geirriteerd wordt door de hype en mensen blijkbaar niet tegen kunnen dat niet iedereen op GTA LC zit te wachten.
En 15 november. Damn, dat wordt dus Mario Kart en SF tegelijk importerenIk voel weer een dure maand opkomen.
Ik heb GTA 1 en 2 met veel plezier gespeeld, vond het alleen niet boeiend meer toen het 3D ging. Weinig vernieuwing, t werd vooral grote werelden met telkens dezelfde missies.
Das minder, maar tkzquote:Op woensdag 26 oktober 2005 08:52 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Lichtelijk off topic hier, maar Mario Kart kan je beter gewoon in NL halen, het is immers niet bekend of je met import versies ook online kan in NL.
koop er gewoon andere bij. Op die psp dingen zit een db limietquote:Op woensdag 26 oktober 2005 13:40 schreef HomerJ het volgende:
Waarom zijn die oordopjes zo verdomd zacht?Als ik in de bus zit of trein hoor ik niks.
Gehoorbescherming, die dingen zijn begrensd.quote:Op woensdag 26 oktober 2005 13:40 schreef HomerJ het volgende:
Waarom zijn die oordopjes zo verdomd zacht?Als ik in de bus zit of trein hoor ik niks.
NEEEEEEE, niet in November alquote:Tales of Eternia PAL Termin
26.10.05 - Ubisoft gibt bekannt, dass das Rollenspiel Tales of Eternia am 11.11.05 in Deutschland ausgeliefert wird.
typisch geval van...quote:Op woensdag 26 oktober 2005 17:58 schreef Notorious_Roy het volgende:
WAT WAT WAAAAAAAAT
[..]
NEEEEEEE, niet in November al![]()
![]()
Mijn nummer 1 PSP game in de drukste maand van het jaar...
Your point is ?quote:Op woensdag 26 oktober 2005 17:58 schreef Notorious_Roy het volgende:
WAT WAT WAAAAAAAAT
[..]
NEEEEEEE, niet in November al![]()
![]()
Mijn nummer 1 PSP game in de drukste maand van het jaar...
Ik gebruik er de oordopjes van de Sony Ericsson W800i bij. Resultaat: ongelofelijk goed geluid en het kan ineens een stuk harder. F*ck earprotection!quote:Op woensdag 26 oktober 2005 13:40 schreef HomerJ het volgende:
quote:
Wat een kutusers zitten hierquote:
Ik ben er schatquote:Op woensdag 26 oktober 2005 19:34 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
[..]
Wat een kutusers zitten hier
Maar goed, mijn punt is dus dat ik ervan baal dat er een must have komt in de maand dat er nog 10 andere must haves komen.
Hé die heb ik ook. Had er niet aan gedacht om die headset te gebruiken.quote:Op woensdag 26 oktober 2005 18:59 schreef Masegate het volgende:
[..]
Ik gebruik er de oordopjes van de Sony Ericsson W800i bij. Resultaat: ongelofelijk goed geluid en het kan ineens een stuk harder. F*ck earprotection!
Deze dus, alleen dan zonder het onderste stuk.:
[afbeelding]
Je leest teveel amerikaans nieuws, in NL nog nooit last van gehad.quote:Op woensdag 26 oktober 2005 22:41 schreef __Saviour__ het volgende:
Als je dan toch andere dopjes neemt, neem dan geen iPod. Dat werkt als een magneet op dieven.
quote:
Alleen software inderdaad.quote:Op donderdag 27 oktober 2005 10:05 schreef nlboy het volgende:
Volgens mij krijg je geen korting op Hardware bij de FRS.
Ben je dan genaaidquote:Op donderdag 27 oktober 2005 13:12 schreef Opa_vertelt het volgende:
OMFG, hoe dom kan men zijn?
[afbeelding]
Zoiets was er toen ook met de Crystal Clear Xbox, daar werd de box ook verkocht op ebay voor 200 dollar ofzo en schelden op de verkoper toen omdat hij zelf niet goed had gelezenquote:Op donderdag 27 oktober 2005 13:12 schreef Opa_vertelt het volgende:
OMFG, hoe dom kan men zijn?
[afbeelding]
ach vind het niet genaaid, staat duidelijk dat het alleen voor de doos isquote:
Is idd ook geen naaierij.. Het staat overduidelijk in de titel én de tekst.quote:Op donderdag 27 oktober 2005 13:16 schreef Tain het volgende:
[..]
ach vind het niet genaaid, staat duidelijk dat het alleen voor de doos is
Waarom eigenlijk zo'n doos verkopen? Zie de logica niet. Ik heb ook geld nodigquote:Op donderdag 27 oktober 2005 13:16 schreef Tain het volgende:
[..]
ach vind het niet genaaid, staat duidelijk dat het alleen voor de doos is
Combinatie haast, lage prijs en slecht lezen zal wel de oorzaak zijn voor deze stommiteitquote:Op donderdag 27 oktober 2005 13:26 schreef Opa_vertelt het volgende:
[..]
Is idd ook geen naaierij.. Het staat overduidelijk in de titel én de tekst.
Maar die koper, omg wat moet die dom zijn zeg.
Je kan best veel geld verdienen met karton blijkt maar weerquote:Op donderdag 27 oktober 2005 13:27 schreef _moder8or_ het volgende:
[..]
Waarom eigenlijk zo'n doos verkopen?
Hey Tain. Ik heb een doos voor je in de aanbieding. Voor 100 euro is hij voor jouquote:Op donderdag 27 oktober 2005 13:30 schreef Tain het volgende:
[..]
Je kan best veel geld verdienen met karton blijkt maar weer
Heb ik alquote:Op donderdag 27 oktober 2005 13:32 schreef _moder8or_ het volgende:
[..]
Hey Tain. Ik heb een doos voor je in de aanbieding. Voor 100 euro is hij voor jou
Dat is natuurlijk gewoon dezelfde film.quote:Op donderdag 27 oktober 2005 12:57 schreef _moder8or_ het volgende:
Weet iemand of 'I robot' op de PSP leuk is? Of is het gewoon hetzelfde als op de DVD's?
Want -XXX- is anders heb ik gehoord.quote:Op donderdag 27 oktober 2005 13:49 schreef P-Style het volgende:
[..]
Dat is natuurlijk gewoon dezelfde film.
Nee, je bonnetje is je garantiebewijs.quote:Op donderdag 27 oktober 2005 15:19 schreef SuperFruitig het volgende:
Die doos is toch je garantiebewijsHandig je garantiebewijs verkopen ( alhoewel voor 200 dollar koop je weer een nieuwe psp
)
Ik heb een Japanse import en nooit een bonnetje gezien. Mn doos is mn garantiebewijs en volgens mij is het zo dat als je psp kapot gaat ( ook in EU ) je hem alleen in de doos terug kan sturen.quote:Op donderdag 27 oktober 2005 15:23 schreef P-Style het volgende:
[..]
Nee, je bonnetje is je garantiebewijs.
Geen bonnentje? Da's niet echt handig! Hoe dan ook een doos is geen garantiebewijs, en hoewel bedrijven graag willen dat je het product terugstuurt in de originele verpakking, is het niet verplicht.quote:Op donderdag 27 oktober 2005 15:25 schreef SuperFruitig het volgende:
Ik heb een Japanse import en nooit een bonnetje gezien. Mn doos is mn garantiebewijs en volgens mij is het zo dat als je psp kapot gaat ( ook in EU ) je hem alleen in de doos terug kan sturen.
quote:Op woensdag 26 oktober 2005 19:34 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
[..]
Wat een kutusers zitten hier
Maar goed, mijn punt is dus dat ik ervan baal dat er een must have komt in de maand dat er nog 10 andere must haves komen.
Het spijt me toch voor je en ik hoop dat je je doos nog hebt, want je doos is nl WEL je garantiebewijs ( heb het ff nagevraagd voor jequote:Op donderdag 27 oktober 2005 15:28 schreef P-Style het volgende:
[..]
Geen bonnentje? Da's niet echt handig! Hoe dan ook een doos is geen garantiebewijs, en hoewel bedrijven graag willen dat je het product terugstuurt in de originele verpakking, is het niet verplicht.
nee , een of ander bonnetje dat iemand voorheen als Wc-papier gebruikt heeft , dat is me even een mooi garantiebewijs.Even een oude Kassa lenen bij iemand en je eigen bonnetje maken, hopla.quote:Op donderdag 27 oktober 2005 15:28 schreef P-Style het volgende:
[..]
Geen bonnentje? Da's niet echt handig! Hoe dan ook een doos is geen garantiebewijs, en hoewel bedrijven graag willen dat je het product terugstuurt in de originele verpakking, is het niet verplicht.
Je hebt een jaar garantie vanaf de aankoopdatum. Op je psp staat geen aankoopdatum en op de doos ook niet. Alleen op het bonnetje. Dus ook voor Sony zul je een bonnetje moeten hebben.quote:Op donderdag 27 oktober 2005 16:15 schreef Notorious_Roy het volgende:
Voor de winkel is het bonnetje je garantie bewijs. Sony zal echter wel genoeg hebben aan wat gegevens van je PSP (of die nou van het apparaat komen of de doos doet er niet veel toe denk ik).
Tja. Ik was een van de gelukkigen die hem op 1 september heb kunnen weten aan te schaffen!quote:Op donderdag 27 oktober 2005 19:05 schreef devv05 het volgende:
Vandaag maar weer met MediaMarkt gebeld, en het kan nog wel enkele weken duren voordat er weer PSP's zijn, echt belachelijk dit van Sony
Importeren huiliequote:Op donderdag 27 oktober 2005 19:05 schreef devv05 het volgende:
Vandaag maar weer met MediaMarkt gebeld, en het kan nog wel enkele weken duren voordat er weer PSP's zijn, echt belachelijk dit van Sony
Sonyquote:Op donderdag 27 oktober 2005 19:05 schreef devv05 het volgende:
must havequote:Op donderdag 27 oktober 2005 19:34 schreef Notorious_Roy het volgende:
Tales of Eternia screens, EU versie:
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]![]()
11-11-05
(IGN)quote:Magnacarta Portable Update
New features planned for PS2 to PSP port.
by IGN Staff
October 27, 2005 - When Banpresto announced that it would be bringing its PS2 RPG Magna Carta to the PSP, it made it quite clear that the game would be a port of the PS2 version with wide screen support. According to the latest Famitsu, we can count on a bit more than this.
The PSP version actually has some new features, ranging in size from trivial to potentially major. First, the game's font has been changed in order to make text more readable on the small PSP screen. The game now includes a gallery mode featuring character illustrations and other bits of artwork, accessible from the title screen. You can now select a second costume for some of the characters, as well as a new hair and skin color.
Gameplay will also see some changes. Magna Carta has two modes of movement: detect mode, which makes your characters move slow but gives them an advantage when entering battle, and its counterpart, dash mode. For the PSP version, detect mode has seen a few refinements to make it easier to use. Other game system changes will be announced shortly, so those excited by the Korean-developed RPG should check back over the next few weeks.
Eind november komt het gigapack. Maar er is geen witte versie aangekondigd voor Europa. De witte is enkel voor Japan.quote:Op donderdag 27 oktober 2005 20:13 schreef BaggerUser het volgende:
weet ieman dwanneer die witte versie komt inclusief die 1 gb memor yvoor 300 euro ?
Verschillende filialen proberen. Soms zie ik ze gewoon in de winkel staan.quote:Op donderdag 27 oktober 2005 19:05 schreef devv05 het volgende:
quote:Op donderdag 27 oktober 2005 19:27 schreef SuperFruitig het volgende:
[..]
Tis dat nintendo zn troep niet kwijt kan en daarom altijd voorraad heeft
eens, dat wordt flink verslaafd worden de komende tijdquote:Op donderdag 27 oktober 2005 23:14 schreef madjacksss het volgende:
Tales of Eternia moet ik idd ook gewoon hebben
Lijkt me ook cool.quote:Op donderdag 27 oktober 2005 23:14 schreef madjacksss het volgende:
Tales of Eternia moet ik idd ook gewoon hebben
quote:Op vrijdag 28 oktober 2005 00:08 schreef Nichevo het volgende:
Ook zijn er wel wat leuke sidemissions, zoals eentje waarbij je autoverkoper bent, en je klanten een proefrit laat rijden waarin je moet laten zien wat die specifieke auto goed kan (de 4 verschillende onderdelen zijn ...,...,... en voetgangers aanrijden).
Legend of Heroes lijkt me ook wel tof, maar ik heb juist meer voor Tales of Eterniaquote:Op donderdag 27 oktober 2005 23:40 schreef deGVR het volgende:
[..]
Lijkt me ook cool.
Maar Legend of Heroes trekt me meer aan, hoewel ik niet duidelijk kan benoemen waarom.
Ik zal jou eens twee directe bronnen geven:quote:Op donderdag 27 oktober 2005 22:54 schreef BaggerUser het volgende:
ook voor duitsland: http://games.fok.nl/news.php?newsid=7025
dus ook wel voor nl lijkt mij uiteindelijk ?
en waaaarrrr heb je hem vandaan?quote:Op vrijdag 28 oktober 2005 00:08 schreef Nichevo het volgende:
3 dagen GTA gespeelt, zit nu op 17%. Nog steeds op Portland Island dus. Het targetlock systeem is soms erg frustrerend en daardoor moet k steeds missies overnieuw beginnen. Het autorijden is erg relaxed, vooral met 1st person view (bumpercamera dus). Ook zijn er wel wat leuke sidemissions, zoals eentje waarbij je autoverkoper bent, en je klanten een proefrit laat rijden waarin je moet laten zien wat die specifieke auto goed kan (de 4 verschillende onderdelen zijn snelheid, rustig rijden, offroad, en voetgangers aanrijden). De laadtijden vallen heel erg mee, alleen als je het spel opstart duurt het iets van 15 seconden voordat je kan beginnen.
hij is uit in Amerika geloof ikquote:
Heb al aanbetaling gedaan met de belofte dat ik 'm na een week zou hebben anders had ik m allang elders gehaald.quote:
quote:Op vrijdag 28 oktober 2005 09:33 schreef devv05 het volgende:
[..]
Heb al aanbetaling gedaan met de belofte dat ik 'm na een week zou hebben anders had ik m allang elders gehaald.
ik ga m zo halen, als ik slaag, post ik de winkel.. anders zijn jullie me voorquote:Op vrijdag 28 oktober 2005 09:10 schreef number50 het volgende:
Mediamarkt zei gisteren dat ze GTA: LCS pas volgende week binnenkrijgen.... zwaar balen... was dat gezeur over 4 nov. toch waar....
Als iemand 'm nou wel ergens ziet .... VERTELLEN!!!![]()
jaquote:Op vrijdag 28 oktober 2005 12:09 schreef RoOoYtJuH het volgende:
Kan je de witte psp eigenlijk gewoon krijgen?
nu, alleen nog niet in Nederland. Nog niet bekend wanneer hij hier komt.quote:en wanneer dan?
Lik-Sangquote:en waar?
Asjequote:Bedankt!
Het zit namelijk zo: mijn broertjes en ik willen allemaal een psp maar om nou allemaal een zwarte te nemen? dan raken ze vast door de war etcquote:Op vrijdag 28 oktober 2005 12:14 schreef gamecube_master het volgende:
[..]
ja
[..]
nu, alleen nog niet in Nederland. Nog niet bekend wanneer hij hier komt.
[..]
Lik-Sang
[..]
Asje
Alleen dat je misschien een verloop stekkertje moet kopen om zo je PSP hier in Nederland te kunnen opladen en de handleiding is Japans.quote:Op vrijdag 28 oktober 2005 12:18 schreef RoOoYtJuH het volgende:
[..]
Ik weet dat het al zooo vaak gevraagd is maar wat zijn de nadelen van een japanse psp van liksang?
Ik zag trouwens een baksteen voor op de pspquote:Op vrijdag 28 oktober 2005 12:18 schreef RoOoYtJuH het volgende:
[..]
Het zit namelijk zo: mijn broertjes en ik willen allemaal een psp maar om nou allemaal een zwarte te nemen? dan raken ze vast door de war etc
Ik zag trouwens op liksang een 4gb hdd voor de psphandig!
![]()
ik weet dat het al zooo vaak gevraagd is maar wat zijn de nadelen van een japanse psp van liksang?
Probeer met die baksteen eens een paar keer hard op je hoofd te slaan, misschien helpt het tegen die semi-grappige opmerkingen van je.quote:Op vrijdag 28 oktober 2005 12:23 schreef SuperFruitig het volgende:
[..]
Ik zag trouwens een baksteen voor op de psphandig!
en er zitten geen nadelen aan een japanse psp van liksang.
Ik vond hem wel leuk eigenlijkquote:Op vrijdag 28 oktober 2005 12:51 schreef devv05 het volgende:
[..]
Probeer met die baksteen eens een paar keer hard op je hoofd te slaan, misschien helpt het tegen die semi-grappige opmerkingen van je.
andere achtergrond instellenquote:Op vrijdag 28 oktober 2005 12:18 schreef RoOoYtJuH het volgende:
[..]
Het zit namelijk zo: mijn broertjes en ik willen allemaal een psp maar om nou allemaal een zwarte te nemen? dan raken ze vast door de war etc
Ik zag trouwens op liksang een 4gb hdd voor de psphandig!
![]()
ik weet dat het al zooo vaak gevraagd is maar wat zijn de nadelen van een japanse psp van liksang?
Ik had wel is op een forum daar over gelezen. Die had toen Sony Japan gebeld en kon daar in het engels zijn verhaal doen. Hij moest hem naar Japan toesturen, waar hij dus nu ook ligtquote:Op vrijdag 28 oktober 2005 12:57 schreef RoOoYtJuH het volgende:
[..]
Ik vond hem wel leuk eigenlijk
Enne stel hij gaat ineens stukdan moet ik hem helegaar terug sturen naar Japan zeker?
Wat nouquote:Op vrijdag 28 oktober 2005 12:51 schreef devv05 het volgende:
[..]
Probeer met die baksteen eens een paar keer hard op je hoofd te slaan, misschien helpt het tegen die semi-grappige opmerkingen van je.
Forbes Magazine zal wel $199 bedoelenquote:GETTING ZAPPED - by Dorothy Pomerantz, 10.31.05 - Forbes Magazine
Videogame makers suffer every time there's a shift in platforms. Customers are holding off buying new games for the upcoming Sony PlayStation 3 and Microsoft Xbox 360, likely to debut around the holidays. So game giant ELECTRONIC ARTS (56, ERTS) is having a dreadful time. The fiscal year ended in March was subpar, and in the first quarter EA suffered a loss--something it hadn't had since fiscal year 2001, amid the changeover from PlayStation 1 to 2. The stock has slumped 19% since March, prompting at least eight shareholder lawsuits.
To Wedbush Morgan Securities analyst Michael Pachter, these circumstances present a buying opportunity. Pachter points out that this Christmas EA will have little competition for its popular Madden NFLgame. Last year Madden was up against Take-Two's Grand Theft Auto: San Andreas and Microsoft's Halo 2.
Also helping: Pachter expects Sony to drop the price of its PSP portable game system from $250 to $99. More people would then be on the prowl for PSP games, which currently account for 9% of EA's revenues.
voeg me maar toe op msn (staat in me profiel). Je kan me altijd nog verwijderenquote:Op vrijdag 28 oktober 2005 15:31 schreef TwinLife het volgende:
Ik heb nog geluk gehad denk ik.Ik was gisteren op zoek naar een PSP met firmware versie 1.5.0 maar na een paar telefoontjes naar winkels in de buurt had ik al vlug in de gaten dat ik blij moest zijn als ik uberhaupt ergens aan een psp zou kunnen komen.
Heb toen een buurtwinkeltje gebeld in E en die had er nog 1.![]()
![]()
![]()
Die hebben ze voor me apart gelegd en ben ik meteen gaan halen. Is wel firmware versie 1.5.2 maar ja ik heb er toch nog eentje. Als ik zo dit forum lees denk ik dat het de laatste in Nederland was.....![]()
Nu zou ik alleen graag een manier vinden om hem te downgraden naar 1.5.0 zonder teveel risico's te lopen. Of iemand die het voor me kan natuurlijk, dat zou helemaal geweldig zijn. Heeft iemand een tip voor me? (Ik zit niet op IRC en ben er ook niet kapot van om iedereen zomaar bij me op MSN toe te laten....)![]()
![]()
quote:Op vrijdag 28 oktober 2005 15:33 schreef gamecube_master het volgende:
[..]
voeg me maar toe op msn (staat in me profiel). Je kan me altijd nog verwijderen
Downgraden mag niet over gepraat worden op fok
Import?quote:Op vrijdag 28 oktober 2005 16:15 schreef err het volgende:
GTA gescoord bij Futurezone Rdam. Kost wel 60 euro
om naar 2.0 te upgraden moet je eerst back to default settings anders zie je geen tekst op je scherm
nog maar heel kort gespeeld dus nog niet veel indrukken, fps valt me ietwat tegen..maar ik ga hem ff uitgebreid bekijken.
hmm, morgen is maar naar een gameshop in Zwolle gaan...quote:Op vrijdag 28 oktober 2005 16:36 schreef err het volgende:
uiteraard.
Wel voor jou ja, als ik er nu zo 5 wil hebben, kan ik er zo 5 krijgen.quote:Op vrijdag 28 oktober 2005 15:31 schreef TwinLife het volgende:
Als ik zo dit forum lees denk ik dat het de laatste in Nederland was.....![]()
ik ook, in Enschede liggen ze nog gewoon in de winkelsquote:Op vrijdag 28 oktober 2005 19:24 schreef JK het volgende:
[..]
Wel voor jou ja, als ik er nu zo 5 wil hebben, kan ik er zo 5 krijgen.
Waarom downgraden? Met de loader voor 2.00 werkt steeds meer homebrew software.quote:Op vrijdag 28 oktober 2005 15:31 schreef TwinLife het volgende:
Nu zou ik alleen graag een manier vinden om hem te downgraden naar 1.5.0 zonder teveel risico's te lopen. Of iemand die het voor me kan natuurlijk, dat zou helemaal geweldig zijn. Heeft iemand een tip voor me? (Ik zit niet op IRC en ben er ook niet kapot van om iedereen zomaar bij me op MSN toe te laten....)![]()
![]()
-edit- dat mag juist nietquote:Op vrijdag 28 oktober 2005 20:26 schreef __Saviour__ het volgende:
[..]
Waarom downgraden? Met de loader voor 2.00 werkt steeds meer homebrew software.
Daar issie gewoon niet populairquote:Op vrijdag 28 oktober 2005 20:16 schreef SureZal het volgende:
ik ook, in Enschede liggen ze nog gewoon in de winkels![]()
Dat zou best wel eens kunnen!quote:Op vrijdag 28 oktober 2005 21:01 schreef JK het volgende:
Ik wil alleen weten of ik multiplayer problemen kan krijgen tussen GTA LCS USA & PAL...
Ik kom bijna nooit voorbij dat veld met die zilveren en bruine bolletjes.quote:Op zaterdag 29 oktober 2005 01:30 schreef MMaRsu het volgende:
1 tip.
Je moet sneller spelen, vooruit denken.
Dat is echt een kutlevel jaquote:Op zaterdag 29 oktober 2005 02:03 schreef P-Style het volgende:
[..]
Ik kom bijna nooit voorbij dat veld met die zilveren en bruine bolletjes.
Bij mij is het altijd zo dat als ik één ding verkeerd doe bij Lumines, ik dan gelijk alles verpest!quote:Op zaterdag 29 oktober 2005 02:07 schreef Notorious_Roy het volgende:
Dat is echt een kutlevel jaEn weet je? Later komt er nóg zo een
Daar ga ik dus altijd de boot in
Uhhuhquote:Op zaterdag 29 oktober 2005 02:12 schreef P-Style het volgende:
[..]
Bij mij is het altijd zo dat als ik één ding verkeerd doe bij Lumines, ik dan gelijk alles verpest!
Ik ook niet.quote:Op zaterdag 29 oktober 2005 02:33 schreef Notorious_Roy het volgende:
Ik heb ook nog steeds geen 100.000 gehaald
quote:Op zaterdag 29 oktober 2005 02:33 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
UhhuhHerkenbaar
n00bsquote:
Dát zou ik nou serieus een handige optie vinden inderdaadquote:Op zaterdag 29 oktober 2005 11:25 schreef spenky het volgende:
Hallo
is het mogelijk of gaat binnenkort komen dat je pdf files enzo kan zien op je psp... want het beeld is er uitermate geschikt voor.. en het lijkt me welhandig... om ook gewoon me laatste tentamens nog even snel te leren onderweg enzo... ?
jaa inderdaad.. raak je heto ok niet kwijt enzoquote:Op zaterdag 29 oktober 2005 11:27 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Dát zou ik nou serieus een handige optie vinden inderdaadIk print nu al mijn collegezooi uit en ga met A4tjes aan de slag. De PSP met PDF functie zou veel beter zijn!
je kan meestal wel kijken op iets als www.play.com daar staat altijd wel een goeie indicatie van waneer iets komt.. vind ik zelf...quote:Op zaterdag 29 oktober 2005 11:32 schreef _moder8or_ het volgende:
Welke UMD's heb je op dit moment aan films? Waar kan ik alles zien die al uit is en nog komen?
Lumines is een echte puzzelgame als Tetris, maar compleet anders. Mercury is (volgens mij) iets minder geslaagd dan de bedoeling was omdat er geen tiltsensor is, terwijl de makers daar wel op gerekend hadden.quote:Op zaterdag 29 oktober 2005 11:34 schreef spenky het volgende:
ik heb nou alleen DTM op me psp.. ik wil graag een game erbij.. maar ik weet niet precies welke.. GTA wil ik maar die is er nog niet... En ik hoor veel posifitieve verhalen over lumines.. maar mercury lijkt me ook wel leuk...
Wat zijn Aanraders ??
Dankje wel voor je snelle reactiequote:Op zaterdag 29 oktober 2005 11:33 schreef spenky het volgende:
[..]
je kan meestal wel kijken op iets als www.play.com daar staat altijd wel een goeie indicatie van waneer iets komt.. vind ik zelf...
Ik vond Lumines weer geen reet aan en Mercury geweldig.quote:Op zaterdag 29 oktober 2005 11:35 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Lumines is een echte puzzelgame als Tetris, maar compleet anders. Mercury is (volgens mij) iets minder geslaagd dan de bedoeling was omdat er geen tiltsensor is, terwijl de makers daar wel op gerekend hadden.
Zoek je per se een puzzelgame achtig iets?
ik zit nu op 333.965quote:Op zaterdag 29 oktober 2005 02:33 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
UhhuhHerkenbaar
Das idd niet eens zo'n stom ideequote:Op zaterdag 29 oktober 2005 11:27 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Dát zou ik nou serieus een handige optie vinden inderdaadIk print nu al mijn collegezooi uit en ga met A4tjes aan de slag. De PSP met PDF functie zou veel beter zijn!
Er zijn volgens mij allang pdf viewers voor psp. 1.50 only natuurlijkquote:Op zaterdag 29 oktober 2005 18:08 schreef Morthill het volgende:
[..]
Das idd niet eens zo'n stom idee
Je mag 'm kopenquote:Op zaterdag 29 oktober 2005 20:05 schreef MMaRsu het volgende:
Lol doe je eerst VET veel moeite om die game te halen ga je hem niet eens spelen vanavond. Gimme Gimme
Heb nu al 3 weken Black Hawk Down liggen.. gesealed.. moet 'm nog steeds kijkenquote:Op zaterdag 29 oktober 2005 20:12 schreef G-Mart het volgende:
Zo, weer drie UMD films erbij. I, Robot zonet even meteen bekeken, daarnaast heb ik The Bourne Identity en Van Helsing.
Volgens mij heeft mijn collega die thuis liggen, zal ik eens polsen of hij wil ruilen met je?quote:Op zaterdag 29 oktober 2005 20:19 schreef JK het volgende:
[..]
Heb nu al 3 weken Black Hawk Down liggen.. gesealed.. moet 'm nog steeds kijken![]()
Ik wil nog wel Up in Smoke hebben.... maar nog steeds niet in de buurt voor weinig te koop. Voor de rest interesseert UMD Video me niet..
I robot is zeker goed op UMD!quote:Op zaterdag 29 oktober 2005 20:12 schreef G-Mart het volgende:
Zo, weer drie UMD films erbij. I, Robot zonet even meteen bekeken, daarnaast heb ik The Bourne Identity en Van Helsing.
is Black Hawk Down gewoon hier te krijgen? Geen import? Want ik zoek die film namelijk..quote:Op zaterdag 29 oktober 2005 20:19 schreef JK het volgende:
[..]
Heb nu al 3 weken Black Hawk Down liggen.. gesealed.. moet 'm nog steeds kijken![]()
Ik wil nog wel Up in Smoke hebben.... maar nog steeds niet in de buurt voor weinig te koop. Voor de rest interesseert UMD Video me niet..
nou niet zo zeer.. maar het moet wel een spel zijn waar je niet zo snel mee klaar ben....quote:Op zaterdag 29 oktober 2005 11:35 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Lumines is een echte puzzelgame als Tetris, maar compleet anders. Mercury is (volgens mij) iets minder geslaagd dan de bedoeling was omdat er geen tiltsensor is, terwijl de makers daar wel op gerekend hadden.
Zoek je per se een puzzelgame achtig iets?
Hehe, vandaag dus net I, Robot en Van Helsing gekeken. Ik denk dat ik morgen The Bourne Identity wel ga kijken. Van Helsing is gewoon 'wel okay', popcornfilmpje. I, Robot had ik al eens in de bios gezien maar ja, vond hem wel leuk om nog een keer te kijken. Misschien dat ik hem aan m'n broertje geef, als m'n ouders het okay vinden (m'n broertje is nog maar 10, maar hij heeft z'n eigen PSPquote:Op zaterdag 29 oktober 2005 20:59 schreef _moder8or_ het volgende:
[..]
I robot is zeker goed op UMD!Hoe is TBI?
Oke. Breng me op de hoogte aub!quote:Op zondag 30 oktober 2005 00:00 schreef G-Mart het volgende:
[..]
Hehe, vandaag dus net I, Robot en Van Helsing gekeken. Ik denk dat ik morgen The Bourne Identity wel ga kijken. Van Helsing is gewoon 'wel okay', popcornfilmpje. I, Robot had ik al eens in de bios gezien maar ja, vond hem wel leuk om nog een keer te kijken. Misschien dat ik hem aan m'n broertje geef, als m'n ouders het okay vinden (m'n broertje is nog maar 10, maar hij heeft z'n eigen PSP).
Owh, bij MediaMarkt ArenA hebben ze bizar veel PSP films, althans, drie weken geleden ofzo. Toen Steamboy meegenomen, echt een aanrader.
Nee hoeft niet, wil 'm alleen kopen voor weinigquote:Op zaterdag 29 oktober 2005 20:27 schreef G-Mart het volgende:
[..]
Volgens mij heeft mijn collega die thuis liggen, zal ik eens polsen of hij wil ruilen met je?
Heb ff op de achterkant gekeken, is regio 2. Zelfs de cover is Nederlands. Maar ik heb 'm niet in de winkel gekocht.. via via geregeld toen ik m'n PSP kocht voor 15 eurootjes.quote:gamecube_master schreef het volgende
is Black Hawk Down gewoon hier te krijgen? Geen import? Want ik zoek die film namelijk..
Kan ik maandag meteen ff na school naar de media markt gaan om te kijken of ze een leuke film hebben liggen
Misschien dat ik hem maar weer eens ga aanschaffen. Toen ik hem laatst had, was ik teleurgesteld -o-quote:
Precies... Maar als je niet boven de 100.000 komt heb je de gamemechanics nog steeds niet helemaal door! (net als ik...)quote:Op zondag 30 oktober 2005 02:50 schreef Notorious_Roy het volgende:
InderdaadDe eerste paar potjes die ik speelde gingen ook niet echt. Je moet de gamemechanics ff doorhebben (de blokjes vallen helemaal naar beneden, scherm is erg breed, 2x2 blokjes, combo's, etc). Geef het wat tijd.
Toch wel hoor! Zeker met die dingen met een groen bolletje erin.quote:Op zondag 30 oktober 2005 12:14 schreef __Saviour__ het volgende:
maar op welke manier vooruit denken dan? 't is niet als bij tetris dat je enorm blok kunt bouwen die je op het laatst laat verdwijnen met zo'n lang blokje. Bij lumines verdwijnt alles wat 2x2 is al, dan kun je toch geen grote combo's maken.
als je dat blokje met dat vierkantje erin In een 2x2 hebt, kun je alle aanlinkende (alleen hori en verti, niet diagon.) laten verdwijnen.quote:Op zondag 30 oktober 2005 13:10 schreef ARKON het volgende:
Wat doet het bolletje eigenlijk
volgens mij niet.quote:Op zondag 30 oktober 2005 15:15 schreef HomerJ het volgende:
Even vraagje, als je zeg maar met 2.0 wallpapers op je PSP zet en insteld, vervolgend downgrade je hem, blijven de wallpapers dan behouden?
Nee.quote:Op zondag 30 oktober 2005 15:15 schreef HomerJ het volgende:
Even vraagje, als je zeg maar met 2.0 wallpapers op je PSP zet en insteld, vervolgend downgrade je hem, blijven de wallpapers dan behouden?
ik had na 1,5 uur spelen ( aan hetzelfde potje natuurlijk ) nog een screenclear gehaaldquote:Op zondag 30 oktober 2005 15:05 schreef MMaRsu het volgende:
Zowieso, probeer in de eerste minuut een screenclear te halen, dan krijg je 10.000 punten.
Ik heb de Japanse 2.5 op m'n Europese PSP staan. Ik weet niet of er al een Europese 2.5 is, maar ik weet wel dat de Japanse 2.5 en de Amerikaanse 2.5 precies hetzelfde zijn. Bovendien als je "Network Update" kiest op de PSP zelf, dan maakt 'ie helemaal geen onderscheid tussen Europese, Japanse of Amerikaanse firmware. Hij download gewoon de laatste firmware versie die 'ie kan vinden.quote:Op zondag 30 oktober 2005 16:41 schreef G-Mart het volgende:
Ik heb een witte Japanse PSP met 2.0 er op dit moment op. Kan ik gewoon de Europese 2.5 er nu opzetten?
wat is er nieuw aan 2.5 ?quote:Op zondag 30 oktober 2005 16:57 schreef P-Style het volgende:
[..]
Ik heb de Japanse 2.5 op m'n Europese PSP staan. Ik weet niet of er al een Europese 2.5 is, maar ik weet wel dat de Japanse 2.5 en de Amerikaanse 2.5 precies hetzelfde zijn. Bovendien als je "Network Update" kiest op de PSP zelf, dan maakt 'ie helemaal geen onderscheid tussen Europese, Japanse of Amerikaanse firmware. Hij download gewoon de laatste firmware versie die 'ie kan vinden.
Okay done, werkt perfectquote:Op zondag 30 oktober 2005 16:57 schreef P-Style het volgende:
[..]
Ik heb de Japanse 2.5 op m'n Europese PSP staan. Ik weet niet of er al een Europese 2.5 is, maar ik weet wel dat de Japanse 2.5 en de Amerikaanse 2.5 precies hetzelfde zijn. Bovendien als je "Network Update" kiest op de PSP zelf, dan maakt 'ie helemaal geen onderscheid tussen Europese, Japanse of Amerikaanse firmware. Hij download gewoon de laatste firmware versie die 'ie kan vinden.
Niet echt schokkend dus.quote:Zo kun je voortaan LocationFree TV op je PSP bekijken: vanuit thuis stream je audio en video, die je vervolgens met je PSP kunt bekijken. Ook kun je de instellingen van je browser voortaan opslaan. De tijd en datum via internet updaten en betere beveiliging van de draadloze verbinding (WPA met PSK) behoren tot de verbeteringen.
Tuurlijk is dit niet Sony's probleem. Je gaat toch ook geen dvd-speler/pc/tv/auto in de VS kopen en dan hier klagen dat je garantie niet goed is? Tenzij je gewoon teruggaat naar de VS.quote:Op zondag 30 oktober 2005 20:08 schreef SuperFruitig het volgende:
Stel:
Ik ben een onwetende PSP gebruiker en ik heb thuis geen internetaansluiting. Ik heb een psp gekocht in amerika of japan en heb nu 1.5 erop staan. Ik heb van een vriend van mij een cdrom gekregen met daarop een boel plaatjes die ik op mijn PSP wil zetten en doe dit vervolgens. Mijn 32 mb sticky staat helemaal vol en ik wil ze bekijken.
Ik zet mijn PSP aan en wil mijn fotos bekijken. Ik scroll naar het fotomapje en op een gegeven moment krijg ik een zwart beeld met daarin wat tekst, vervolgens gaat mijn PSP uit en als ik hem wil aanzetten doet hij niks meer.
Is dit niet puur sony's probleem dan? En krijg ik niet gewoon een nieuwe PSP omdat er door een fout van sony nu mijn psp kapot is?
En kom nou niet aankakken met: 'ik heb mijn PSP op de grond gegooid en nu is het ook sony's schuld want dan hadden ze hem maar robuuster moeten maken' -gelul want dat slaat nergens op
Dus zeg ik: hij doet t niet meer, geef maar een nieuwe.quote:Op zondag 30 oktober 2005 20:14 schreef HomerJ het volgende:
Ik denk niet dat Sony het kan zien waarom hij niet meer aan gaat, ik denk niet dat ze elke chip en draadje gaan controleren en dan erachter komen dat dat het virus was.
Vaag maar ja, hij zal nog wel gewoon onder de garantie vallen. Opsturen en hij wordt geflasht naar 2.5.quote:Op zondag 30 oktober 2005 22:43 schreef Masegate het volgende:
Damn zeg, een maat van me wilde upgraden van 1.5 naar 2.0... houdt ie er halverwege mee op met de mededeling, dat de PSP het na uitzetten niet meer zal doen. En inderdaad, hij doet nu nix meer. Ben benieuwd wat Sony hiermee doet.
Die komt ook... in Japan!quote:Op zondag 30 oktober 2005 23:00 schreef BaggerUser het volgende:
die witte giga value pack ofzo moet komen..
Neehee.quote:Op zondag 30 oktober 2005 23:02 schreef BaggerUser het volgende:
en in duitsland!
dus waarsch ook in rest van europa!
wacht even op de link
quote:Sony heeft voor Duitsland (en dus zeer waarschijnlijk de rest van Europa) een nieuwe PSP bundel aangekondigd. Er komen twee versies, een met een witte en een met een zwarte PSP.
En nee, de witte PSP komt niet in Duitsland.quote:Op zondag 30 oktober 2005 23:02 schreef BaggerUser het volgende:
[..]
en in duitsland!
dus waarsch ook in rest van europa!
wacht even op de link
Je valt in herhaling.quote:Op zondag 30 oktober 2005 23:03 schreef BaggerUser het volgende:
http://games.fok.nl/news.php?newsid=7025
Je "moet" niks natuurlijk.quote:Op zondag 30 oktober 2005 23:12 schreef BaggerUser het volgende:
dan maar een zwarte
moet je zo'n giga pack pre-orderen ?
Ik op 2 sept en heb nog steeds niksquote:Op maandag 31 oktober 2005 21:33 schreef Syd het volgende:
ik heb spiderman 2 vandaag binnen gekregen, op 15oktober heb ik me aangemeld op yourpsp.com
Kuch * sinterklaas * kuchquote:Op dinsdag 1 november 2005 17:42 schreef JK het volgende:
GTA Liberty City Stories is uitgesteld tot eind november !![]()
http://games.fok.nl/news.php?newsid=7298
Heb ik er goed aan gedaan om dus al de import te hebben gehaald bij Future Zone. Ik las namelijk al ergens (weet niet meer waar, kan ook hier zijn) dat iemand een faxje had gezien dat ze pas 7 nov. werden geleverd.... dat is dus al geen 4 nov.... en nu dus al eind november.
Ik ga m'n PSP nu weer aanzetten en verder spelen met GTA LCS![]()
![]()
genoeg... maar ik nog nietquote:Op dinsdag 1 november 2005 18:27 schreef MasterJack het volgende:
maar uhm , heeft iemand zn spiderman UMD nu al binnen?Ik ben wel benieuwd
als je ff terug gaat in deel 29 dan zie je wie er een disc binnen hebben. (kep em zelf al wel)quote:Op dinsdag 1 november 2005 18:27 schreef MasterJack het volgende:
Als ik maar hostquote:Op dinsdag 1 november 2005 18:30 schreef SureZal het volgende:
[..]
als je ff terug gaat in deel 29 dan zie je wie er een disc binnen hebben. (kep em zelf al wel)
btw, vette avatar![]()
[offtopic] Dankjequote:Op dinsdag 1 november 2005 18:30 schreef SureZal het volgende:
[..]
als je ff terug gaat in deel 29 dan zie je wie er een disc binnen hebben. (kep em zelf al wel)
btw, vette avatar![]()
ik wist niet eens dat je die film al voor de PSP hadquote:Op dinsdag 1 november 2005 19:38 schreef gamecube_master het volgende:
Heb vanochtend Black Hawk Down (film) gekocht voor de PSP
Zojuist afgekeken en vind het een erg coole film
ach, kan ik dalijk rustig Tales of Eternia spelenquote:Op dinsdag 1 november 2005 17:42 schreef JK het volgende:
GTA Liberty City Stories is uitgesteld tot eind november !![]()
http://games.fok.nl/news.php?newsid=7298
Heb ik er goed aan gedaan om dus al de import te hebben gehaald bij Future Zone. Ik las namelijk al ergens (weet niet meer waar, kan ook hier zijn) dat iemand een faxje had gezien dat ze pas 7 nov. werden geleverd.... dat is dus al geen 4 nov.... en nu dus al eind november.
Ik ga m'n PSP nu weer aanzetten en verder spelen met GTA LCS![]()
![]()
Ligt hier nog steeds ingesealed op me te wachten vanaf de dag dat ik m'n PSP heb gekochtquote:Op dinsdag 1 november 2005 19:38 schreef gamecube_master het volgende:
Heb vanochtend Black Hawk Down (film) gekocht voor de PSP
Zojuist afgekeken en vind het een erg coole film
Ik koop m anders wel voor 10 euquote:Op dinsdag 1 november 2005 21:33 schreef MMaRsu het volgende:
Ik baal er echt van dat ik Up in Smoke niet kan draaien. Waarom is er geen regio unlocker voor 1.5 ?
Is op ms zetten geen optie?quote:Op dinsdag 1 november 2005 21:33 schreef MMaRsu het volgende:
Ik baal er echt van dat ik Up in Smoke niet kan draaien. Waarom is er geen regio unlocker voor 1.5 ?
Jup ik heb hem ondertussen al weekje binnen! Vanuit engeland verstuurden volgens mij gaat het via partijen alleen hoe vaak die verzonden worden?quote:Op dinsdag 1 november 2005 18:27 schreef MasterJack het volgende:
Als je sonyericsson k750i hebt, zou je kunnen proberen het geheugen te verdubbelenquote:Op woensdag 2 november 2005 08:18 schreef MMaRsu het volgende:
Jawel, maar ik heb maar een 256mb stickje, en dan ziet het er zo lelijk uit, zie je allemaal pixels enzo. Kheb de dvd tenminste
Mja, en de paus is niet katholiekquote:Op woensdag 2 november 2005 11:13 schreef Opa_vertelt het volgende:
[..]
Als je sonyericsson k750i hebt, zou je kunnen proberen het geheugen te verdubbelen
Schijnt echt te werken met sommige (vooral SanDisk) kaartjes, ikzelf heb helaas geen k750i
(ken ook niemand met zo'n ding) om het zelf uit te testen. Zijn er al heel wat die hun gheheugen
hebben kunnen verdubbelen hiermee.
bronneke?quote:Op woensdag 2 november 2005 11:20 schreef Notorious_Roy het volgende:
Er komt een Gradius compilatie naar de PSP
Deel 1, 2, 3, 4 en Gaiden staan hierop
april 2006 japanquote:Op woensdag 2 november 2005 11:42 schreef _moder8or_ het volgende:
Vraagje: Wanneer kwam GT4 op de PSP uit?
Mooi!!! Dan wordt dàt m'n volgende PSP game!quote:Op woensdag 2 november 2005 11:20 schreef Notorious_Roy het volgende:
Er komt een Gradius compilatie naar de PSP
Deel 1, 2, 3, 4 en Gaiden staan hierop
Polyphony kennende... héél laat!quote:Op woensdag 2 november 2005 11:42 schreef _moder8or_ het volgende:
Vraagje: Wanneer kwam GT4 op de PSP uit?
De PSP begint eindelijk op stoom te komenquote:Op woensdag 2 november 2005 12:38 schreef P-Style het volgende:
[..]
Mooi!!! Dan wordt dàt m'n volgende PSP game!Lekker nostolgisch en uitermate geschikt voor een handheld!
[..]
Alleen FM ken ik.quote:Op woensdag 2 november 2005 12:43 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
De PSP begint eindelijk op stoom te komen
Football Manager
Tales of Eternia
Loco Roco
Gradius
Ys: The Ark of Napishtim
Komen allemaal (als het goed is) het komende half jaar uit (US danwel EU)
Echt waar?quote:Op woensdag 2 november 2005 13:54 schreef __Saviour__ het volgende:
Geen idee of dit al langer bekend was, maar ik zie het nu pas: het Omegapack voor Wipeout is nu ook beschikbaar
Blijkbaar de aankondiging van die twee gamesquote:Op woensdag 2 november 2005 13:25 schreef rew- het volgende:
Football Manager? Tales of Eternia?
Wat heb ik gemist?!?!?!
US ? of EU only ?quote:Op woensdag 2 november 2005 13:54 schreef __Saviour__ het volgende:
Geen idee of dit al langer bekend was, maar ik zie het nu pas: het Omegapack voor Wipeout is nu ook beschikbaar
Inderdaad. En ook een zooi schepen!quote:Op woensdag 2 november 2005 14:25 schreef __Saviour__ het volgende:
Maar 16 nieuwe tracks in totaal, zeker niet slecht!
bedoel je dat je versie 1.52 nodig hebt om up in smoke te draaien ?quote:Op dinsdag 1 november 2005 21:33 schreef MMaRsu het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |