Oke. Breng me op de hoogte aub!quote:Op zondag 30 oktober 2005 00:00 schreef G-Mart het volgende:
[..]
Hehe, vandaag dus net I, Robot en Van Helsing gekeken. Ik denk dat ik morgen The Bourne Identity wel ga kijken. Van Helsing is gewoon 'wel okay', popcornfilmpje. I, Robot had ik al eens in de bios gezien maar ja, vond hem wel leuk om nog een keer te kijken. Misschien dat ik hem aan m'n broertje geef, als m'n ouders het okay vinden (m'n broertje is nog maar 10, maar hij heeft z'n eigen PSP).
Owh, bij MediaMarkt ArenA hebben ze bizar veel PSP films, althans, drie weken geleden ofzo. Toen Steamboy meegenomen, echt een aanrader.
Nee hoeft niet, wil 'm alleen kopen voor weinigquote:Op zaterdag 29 oktober 2005 20:27 schreef G-Mart het volgende:
[..]
Volgens mij heeft mijn collega die thuis liggen, zal ik eens polsen of hij wil ruilen met je?
Heb ff op de achterkant gekeken, is regio 2. Zelfs de cover is Nederlands. Maar ik heb 'm niet in de winkel gekocht.. via via geregeld toen ik m'n PSP kocht voor 15 eurootjes.quote:gamecube_master schreef het volgende
is Black Hawk Down gewoon hier te krijgen? Geen import? Want ik zoek die film namelijk..
Kan ik maandag meteen ff na school naar de media markt gaan om te kijken of ze een leuke film hebben liggen
Misschien dat ik hem maar weer eens ga aanschaffen. Toen ik hem laatst had, was ik teleurgesteld -o-quote:
Precies... Maar als je niet boven de 100.000 komt heb je de gamemechanics nog steeds niet helemaal door! (net als ik...)quote:Op zondag 30 oktober 2005 02:50 schreef Notorious_Roy het volgende:
InderdaadDe eerste paar potjes die ik speelde gingen ook niet echt. Je moet de gamemechanics ff doorhebben (de blokjes vallen helemaal naar beneden, scherm is erg breed, 2x2 blokjes, combo's, etc). Geef het wat tijd.
Toch wel hoor! Zeker met die dingen met een groen bolletje erin.quote:Op zondag 30 oktober 2005 12:14 schreef __Saviour__ het volgende:
maar op welke manier vooruit denken dan? 't is niet als bij tetris dat je enorm blok kunt bouwen die je op het laatst laat verdwijnen met zo'n lang blokje. Bij lumines verdwijnt alles wat 2x2 is al, dan kun je toch geen grote combo's maken.
als je dat blokje met dat vierkantje erin In een 2x2 hebt, kun je alle aanlinkende (alleen hori en verti, niet diagon.) laten verdwijnen.quote:Op zondag 30 oktober 2005 13:10 schreef ARKON het volgende:
Wat doet het bolletje eigenlijk
volgens mij niet.quote:Op zondag 30 oktober 2005 15:15 schreef HomerJ het volgende:
Even vraagje, als je zeg maar met 2.0 wallpapers op je PSP zet en insteld, vervolgend downgrade je hem, blijven de wallpapers dan behouden?
Nee.quote:Op zondag 30 oktober 2005 15:15 schreef HomerJ het volgende:
Even vraagje, als je zeg maar met 2.0 wallpapers op je PSP zet en insteld, vervolgend downgrade je hem, blijven de wallpapers dan behouden?
ik had na 1,5 uur spelen ( aan hetzelfde potje natuurlijk ) nog een screenclear gehaaldquote:Op zondag 30 oktober 2005 15:05 schreef MMaRsu het volgende:
Zowieso, probeer in de eerste minuut een screenclear te halen, dan krijg je 10.000 punten.
Ik heb de Japanse 2.5 op m'n Europese PSP staan. Ik weet niet of er al een Europese 2.5 is, maar ik weet wel dat de Japanse 2.5 en de Amerikaanse 2.5 precies hetzelfde zijn. Bovendien als je "Network Update" kiest op de PSP zelf, dan maakt 'ie helemaal geen onderscheid tussen Europese, Japanse of Amerikaanse firmware. Hij download gewoon de laatste firmware versie die 'ie kan vinden.quote:Op zondag 30 oktober 2005 16:41 schreef G-Mart het volgende:
Ik heb een witte Japanse PSP met 2.0 er op dit moment op. Kan ik gewoon de Europese 2.5 er nu opzetten?
wat is er nieuw aan 2.5 ?quote:Op zondag 30 oktober 2005 16:57 schreef P-Style het volgende:
[..]
Ik heb de Japanse 2.5 op m'n Europese PSP staan. Ik weet niet of er al een Europese 2.5 is, maar ik weet wel dat de Japanse 2.5 en de Amerikaanse 2.5 precies hetzelfde zijn. Bovendien als je "Network Update" kiest op de PSP zelf, dan maakt 'ie helemaal geen onderscheid tussen Europese, Japanse of Amerikaanse firmware. Hij download gewoon de laatste firmware versie die 'ie kan vinden.
Okay done, werkt perfectquote:Op zondag 30 oktober 2005 16:57 schreef P-Style het volgende:
[..]
Ik heb de Japanse 2.5 op m'n Europese PSP staan. Ik weet niet of er al een Europese 2.5 is, maar ik weet wel dat de Japanse 2.5 en de Amerikaanse 2.5 precies hetzelfde zijn. Bovendien als je "Network Update" kiest op de PSP zelf, dan maakt 'ie helemaal geen onderscheid tussen Europese, Japanse of Amerikaanse firmware. Hij download gewoon de laatste firmware versie die 'ie kan vinden.
Niet echt schokkend dus.quote:Zo kun je voortaan LocationFree TV op je PSP bekijken: vanuit thuis stream je audio en video, die je vervolgens met je PSP kunt bekijken. Ook kun je de instellingen van je browser voortaan opslaan. De tijd en datum via internet updaten en betere beveiliging van de draadloze verbinding (WPA met PSK) behoren tot de verbeteringen.
Tuurlijk is dit niet Sony's probleem. Je gaat toch ook geen dvd-speler/pc/tv/auto in de VS kopen en dan hier klagen dat je garantie niet goed is? Tenzij je gewoon teruggaat naar de VS.quote:Op zondag 30 oktober 2005 20:08 schreef SuperFruitig het volgende:
Stel:
Ik ben een onwetende PSP gebruiker en ik heb thuis geen internetaansluiting. Ik heb een psp gekocht in amerika of japan en heb nu 1.5 erop staan. Ik heb van een vriend van mij een cdrom gekregen met daarop een boel plaatjes die ik op mijn PSP wil zetten en doe dit vervolgens. Mijn 32 mb sticky staat helemaal vol en ik wil ze bekijken.
Ik zet mijn PSP aan en wil mijn fotos bekijken. Ik scroll naar het fotomapje en op een gegeven moment krijg ik een zwart beeld met daarin wat tekst, vervolgens gaat mijn PSP uit en als ik hem wil aanzetten doet hij niks meer.
Is dit niet puur sony's probleem dan? En krijg ik niet gewoon een nieuwe PSP omdat er door een fout van sony nu mijn psp kapot is?
En kom nou niet aankakken met: 'ik heb mijn PSP op de grond gegooid en nu is het ook sony's schuld want dan hadden ze hem maar robuuster moeten maken' -gelul want dat slaat nergens op
Dus zeg ik: hij doet t niet meer, geef maar een nieuwe.quote:Op zondag 30 oktober 2005 20:14 schreef HomerJ het volgende:
Ik denk niet dat Sony het kan zien waarom hij niet meer aan gaat, ik denk niet dat ze elke chip en draadje gaan controleren en dan erachter komen dat dat het virus was.
Vaag maar ja, hij zal nog wel gewoon onder de garantie vallen. Opsturen en hij wordt geflasht naar 2.5.quote:Op zondag 30 oktober 2005 22:43 schreef Masegate het volgende:
Damn zeg, een maat van me wilde upgraden van 1.5 naar 2.0... houdt ie er halverwege mee op met de mededeling, dat de PSP het na uitzetten niet meer zal doen. En inderdaad, hij doet nu nix meer. Ben benieuwd wat Sony hiermee doet.
Die komt ook... in Japan!quote:Op zondag 30 oktober 2005 23:00 schreef BaggerUser het volgende:
die witte giga value pack ofzo moet komen..
Neehee.quote:Op zondag 30 oktober 2005 23:02 schreef BaggerUser het volgende:
en in duitsland!
dus waarsch ook in rest van europa!
wacht even op de link
quote:Sony heeft voor Duitsland (en dus zeer waarschijnlijk de rest van Europa) een nieuwe PSP bundel aangekondigd. Er komen twee versies, een met een witte en een met een zwarte PSP.
En nee, de witte PSP komt niet in Duitsland.quote:Op zondag 30 oktober 2005 23:02 schreef BaggerUser het volgende:
[..]
en in duitsland!
dus waarsch ook in rest van europa!
wacht even op de link
Je valt in herhaling.quote:Op zondag 30 oktober 2005 23:03 schreef BaggerUser het volgende:
http://games.fok.nl/news.php?newsid=7025
Je "moet" niks natuurlijk.quote:Op zondag 30 oktober 2005 23:12 schreef BaggerUser het volgende:
dan maar een zwarte
moet je zo'n giga pack pre-orderen ?
Ik op 2 sept en heb nog steeds niksquote:Op maandag 31 oktober 2005 21:33 schreef Syd het volgende:
ik heb spiderman 2 vandaag binnen gekregen, op 15oktober heb ik me aangemeld op yourpsp.com
Kuch * sinterklaas * kuchquote:Op dinsdag 1 november 2005 17:42 schreef JK het volgende:
GTA Liberty City Stories is uitgesteld tot eind november !![]()
http://games.fok.nl/news.php?newsid=7298
Heb ik er goed aan gedaan om dus al de import te hebben gehaald bij Future Zone. Ik las namelijk al ergens (weet niet meer waar, kan ook hier zijn) dat iemand een faxje had gezien dat ze pas 7 nov. werden geleverd.... dat is dus al geen 4 nov.... en nu dus al eind november.
Ik ga m'n PSP nu weer aanzetten en verder spelen met GTA LCS![]()
![]()
genoeg... maar ik nog nietquote:Op dinsdag 1 november 2005 18:27 schreef MasterJack het volgende:
maar uhm , heeft iemand zn spiderman UMD nu al binnen?Ik ben wel benieuwd
als je ff terug gaat in deel 29 dan zie je wie er een disc binnen hebben. (kep em zelf al wel)quote:Op dinsdag 1 november 2005 18:27 schreef MasterJack het volgende:
Als ik maar hostquote:Op dinsdag 1 november 2005 18:30 schreef SureZal het volgende:
[..]
als je ff terug gaat in deel 29 dan zie je wie er een disc binnen hebben. (kep em zelf al wel)
btw, vette avatar![]()
[offtopic] Dankjequote:Op dinsdag 1 november 2005 18:30 schreef SureZal het volgende:
[..]
als je ff terug gaat in deel 29 dan zie je wie er een disc binnen hebben. (kep em zelf al wel)
btw, vette avatar![]()
ik wist niet eens dat je die film al voor de PSP hadquote:Op dinsdag 1 november 2005 19:38 schreef gamecube_master het volgende:
Heb vanochtend Black Hawk Down (film) gekocht voor de PSP
Zojuist afgekeken en vind het een erg coole film
ach, kan ik dalijk rustig Tales of Eternia spelenquote:Op dinsdag 1 november 2005 17:42 schreef JK het volgende:
GTA Liberty City Stories is uitgesteld tot eind november !![]()
http://games.fok.nl/news.php?newsid=7298
Heb ik er goed aan gedaan om dus al de import te hebben gehaald bij Future Zone. Ik las namelijk al ergens (weet niet meer waar, kan ook hier zijn) dat iemand een faxje had gezien dat ze pas 7 nov. werden geleverd.... dat is dus al geen 4 nov.... en nu dus al eind november.
Ik ga m'n PSP nu weer aanzetten en verder spelen met GTA LCS![]()
![]()
Ligt hier nog steeds ingesealed op me te wachten vanaf de dag dat ik m'n PSP heb gekochtquote:Op dinsdag 1 november 2005 19:38 schreef gamecube_master het volgende:
Heb vanochtend Black Hawk Down (film) gekocht voor de PSP
Zojuist afgekeken en vind het een erg coole film
Ik koop m anders wel voor 10 euquote:Op dinsdag 1 november 2005 21:33 schreef MMaRsu het volgende:
Ik baal er echt van dat ik Up in Smoke niet kan draaien. Waarom is er geen regio unlocker voor 1.5 ?
Is op ms zetten geen optie?quote:Op dinsdag 1 november 2005 21:33 schreef MMaRsu het volgende:
Ik baal er echt van dat ik Up in Smoke niet kan draaien. Waarom is er geen regio unlocker voor 1.5 ?
Jup ik heb hem ondertussen al weekje binnen! Vanuit engeland verstuurden volgens mij gaat het via partijen alleen hoe vaak die verzonden worden?quote:Op dinsdag 1 november 2005 18:27 schreef MasterJack het volgende:
Als je sonyericsson k750i hebt, zou je kunnen proberen het geheugen te verdubbelenquote:Op woensdag 2 november 2005 08:18 schreef MMaRsu het volgende:
Jawel, maar ik heb maar een 256mb stickje, en dan ziet het er zo lelijk uit, zie je allemaal pixels enzo. Kheb de dvd tenminste
Mja, en de paus is niet katholiekquote:Op woensdag 2 november 2005 11:13 schreef Opa_vertelt het volgende:
[..]
Als je sonyericsson k750i hebt, zou je kunnen proberen het geheugen te verdubbelen
Schijnt echt te werken met sommige (vooral SanDisk) kaartjes, ikzelf heb helaas geen k750i
(ken ook niemand met zo'n ding) om het zelf uit te testen. Zijn er al heel wat die hun gheheugen
hebben kunnen verdubbelen hiermee.
bronneke?quote:Op woensdag 2 november 2005 11:20 schreef Notorious_Roy het volgende:
Er komt een Gradius compilatie naar de PSP
Deel 1, 2, 3, 4 en Gaiden staan hierop
april 2006 japanquote:Op woensdag 2 november 2005 11:42 schreef _moder8or_ het volgende:
Vraagje: Wanneer kwam GT4 op de PSP uit?
Mooi!!! Dan wordt dàt m'n volgende PSP game!quote:Op woensdag 2 november 2005 11:20 schreef Notorious_Roy het volgende:
Er komt een Gradius compilatie naar de PSP
Deel 1, 2, 3, 4 en Gaiden staan hierop
Polyphony kennende... héél laat!quote:Op woensdag 2 november 2005 11:42 schreef _moder8or_ het volgende:
Vraagje: Wanneer kwam GT4 op de PSP uit?
De PSP begint eindelijk op stoom te komenquote:Op woensdag 2 november 2005 12:38 schreef P-Style het volgende:
[..]
Mooi!!! Dan wordt dàt m'n volgende PSP game!Lekker nostolgisch en uitermate geschikt voor een handheld!
[..]
Alleen FM ken ik.quote:Op woensdag 2 november 2005 12:43 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
De PSP begint eindelijk op stoom te komen
Football Manager
Tales of Eternia
Loco Roco
Gradius
Ys: The Ark of Napishtim
Komen allemaal (als het goed is) het komende half jaar uit (US danwel EU)
Echt waar?quote:Op woensdag 2 november 2005 13:54 schreef __Saviour__ het volgende:
Geen idee of dit al langer bekend was, maar ik zie het nu pas: het Omegapack voor Wipeout is nu ook beschikbaar
Blijkbaar de aankondiging van die twee gamesquote:Op woensdag 2 november 2005 13:25 schreef rew- het volgende:
Football Manager? Tales of Eternia?
Wat heb ik gemist?!?!?!
US ? of EU only ?quote:Op woensdag 2 november 2005 13:54 schreef __Saviour__ het volgende:
Geen idee of dit al langer bekend was, maar ik zie het nu pas: het Omegapack voor Wipeout is nu ook beschikbaar
Inderdaad. En ook een zooi schepen!quote:Op woensdag 2 november 2005 14:25 schreef __Saviour__ het volgende:
Maar 16 nieuwe tracks in totaal, zeker niet slecht!
bedoel je dat je versie 1.52 nodig hebt om up in smoke te draaien ?quote:Op dinsdag 1 november 2005 21:33 schreef MMaRsu het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |