idd, geniaal, iemand met een engelse nick die klaagt over teveel engels taalgebruikquote:Op zondag 30 oktober 2005 11:16 schreef dwerg het volgende:
Ik wacht wel tot Herald iets zegt over jouw nick.
Ja, als ze elke zin vijf keer herhalen begrijp ik ze ook. Maar ik vind het wel irritant.quote:Op zondag 30 oktober 2005 11:19 schreef cyberstalker het volgende:
Je begrijpt ze toch?
Tot dan lach ik TS wel vast even uit.quote:Op zondag 30 oktober 2005 11:16 schreef dwerg het volgende:
Ik heb het over woorden waarvoor niet echt een Nederlands alternatief voor is. Bovendien schijn ik die inlognaam niet meer te kunnen veranderen, anders had ik dat allang gedaan.quote:Op zondag 30 oktober 2005 11:16 schreef dwerg het volgende:
Hé, het is Klaagbaak. Het forum waar je hoort te klagen over de TS.quote:Op zondag 30 oktober 2005 11:22 schreef girllover het volgende:
Leuk, al die bijval. Ik voel me al een stuk beter.
Dat is inderdaad een 'fucking' irritant wijf, maar ze komt uit de USA dacht ik, dus dan mag het.quote:Op zondag 30 oktober 2005 11:19 schreef Molluck het volgende:
Dat rastawijf van Pimp My Room doet dat ook, heel vervelend inderdaad...
quote:Op zondag 30 oktober 2005 11:24 schreef cyberstalker het volgende:
[..]
Hé, het is Klaagbaak. Het forum waar je hoort te klagen over de TS.
Ja, in de USA wel, maar in Nederland nietquote:Op zondag 30 oktober 2005 11:25 schreef skiczukie het volgende:
[..]
Dat is inderdaad een 'fucking' irritant wijf, maar ze komt uit de USA dacht ik, dus dan mag het.
Na 5 keer pas?quote:Op zondag 30 oktober 2005 11:20 schreef girllover het volgende:
[..]
Ja, als ze elke zin vijf keer herhalen begrijp ik ze ook. Maar ik vind het wel irritant.
Oh, wist ik niet.quote:Op zondag 30 oktober 2005 11:24 schreef cyberstalker het volgende:
[..]
Hé, het is Klaagbaak. Het forum waar je hoort te klagen over de TS.
nog atijd "fuck jouw!" hequote:Op zondag 30 oktober 2005 11:18 schreef -Dominator- het volgende:
Fuck you!
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |