idd, geniaal, iemand met een engelse nick die klaagt over teveel engels taalgebruikquote:Op zondag 30 oktober 2005 11:16 schreef dwerg het volgende:
Ik wacht wel tot Herald iets zegt over jouw nick.
Ja, als ze elke zin vijf keer herhalen begrijp ik ze ook. Maar ik vind het wel irritant.quote:Op zondag 30 oktober 2005 11:19 schreef cyberstalker het volgende:
Je begrijpt ze toch?
Tot dan lach ik TS wel vast even uit.quote:Op zondag 30 oktober 2005 11:16 schreef dwerg het volgende:
Ik heb het over woorden waarvoor niet echt een Nederlands alternatief voor is. Bovendien schijn ik die inlognaam niet meer te kunnen veranderen, anders had ik dat allang gedaan.quote:Op zondag 30 oktober 2005 11:16 schreef dwerg het volgende:
Hé, het is Klaagbaak. Het forum waar je hoort te klagen over de TS.quote:Op zondag 30 oktober 2005 11:22 schreef girllover het volgende:
Leuk, al die bijval. Ik voel me al een stuk beter.
Dat is inderdaad een 'fucking' irritant wijf, maar ze komt uit de USA dacht ik, dus dan mag het.quote:Op zondag 30 oktober 2005 11:19 schreef Molluck het volgende:
Dat rastawijf van Pimp My Room doet dat ook, heel vervelend inderdaad...
quote:Op zondag 30 oktober 2005 11:24 schreef cyberstalker het volgende:
[..]
Hé, het is Klaagbaak. Het forum waar je hoort te klagen over de TS.
Ja, in de USA wel, maar in Nederland nietquote:Op zondag 30 oktober 2005 11:25 schreef skiczukie het volgende:
[..]
Dat is inderdaad een 'fucking' irritant wijf, maar ze komt uit de USA dacht ik, dus dan mag het.
Na 5 keer pas?quote:Op zondag 30 oktober 2005 11:20 schreef girllover het volgende:
[..]
Ja, als ze elke zin vijf keer herhalen begrijp ik ze ook. Maar ik vind het wel irritant.
Oh, wist ik niet.quote:Op zondag 30 oktober 2005 11:24 schreef cyberstalker het volgende:
[..]
Hé, het is Klaagbaak. Het forum waar je hoort te klagen over de TS.
nog atijd "fuck jouw!" hequote:Op zondag 30 oktober 2005 11:18 schreef -Dominator- het volgende:
Fuck you!
quote:Op zondag 30 oktober 2005 11:27 schreef Molluck het volgende:
[..]
Ja, in de USA wel, maar in Nederland niet
"I'm just here to do mijn fucking werk ok, so that's wat ik ga doen ok?"
inderdaad ...quote:Op zondag 30 oktober 2005 11:20 schreef paarse_paashaas het volgende:
[..]
idd, geniaal, iemand met een engelse nick die klaagt over teveel engels taalgebruik!
Ik heb liever dat ze Engels praten dan dat ze zo'n zinsopbouw gebruikenquote:Op zondag 30 oktober 2005 11:15 schreef girllover het volgende:
Met 'onnodig' bedoel ik het dat geen woorden zijn waarvoor niet echt een Nederlands alternatief bestaat, zoals computer.
Ja, ik vind sommige dingen ook bete rklinken in het Engels. Maar voor die voorbeelden die ik geef geldt dat niet zou ik zeggen.quote:Op zondag 30 oktober 2005 11:40 schreef OldJeller het volgende:
Vind ik juist wat hebben.
Bepaalde uitspraken moet je gewoon (in mijn ogen) beter in het Engels doen, dan in het Nederlands, dat klinkt dan vaak beter en geeft een bepaalde kracht.
Sommige dingen klinken anders zo krom.
Wat is er mis met die zin dan? Is toch een grammaticaal juiste zin?quote:Op zondag 30 oktober 2005 11:44 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Ik heb liever dat ze Engels praten dan dat ze zo'n zinsopbouw gebruiken![]()
You are right betreffende dat onderwerp.quote:Op zondag 30 oktober 2005 11:20 schreef girllover het volgende:
[..]
Ja, als ze elke zin vijf keer herhalen begrijp ik ze ook. Maar ik vind het wel irritant.
Jij kindert mij, rechts??quote:Op zondag 30 oktober 2005 11:47 schreef De-oneven-2 het volgende:
Het walks inderdaad de spuiholes uit, yes...
Klopt, ik stond hier eerst ook heel afwijzend tegenover maar vaak zie je dit in grote internationale bedrijven. En als je de hele dag in conference calls zit met de VS en Engeland, je bent constant aan het mailen in het Engels, je moet al je presentaties in het Engels maken en je maakt als manager ook nog vaak lange dagen dan kun je je voorstellen dat bepaalde Engelse woorden gewoon in je normale vocabulair komen. Dit is net zoiets als dat op de middelbare school opeens iedereen zegt "dit is echt keigaaf" en dat mensen dit dan ook gaan overnemen.quote:Op zondag 30 oktober 2005 13:08 schreef Botje96 het volgende:
Inderdaad managers en andere commerciële rakkers hebben er nogal eens last van: commitment, meetings, spirit, targets, helicopterview, professional, etc.
Sukkels.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |