HAHAHAHAHA, laaggeestige kerelventquote:Op dinsdag 25 oktober 2005 17:33 schreef _moder8or_ het volgende:
Ik heb lumines gekocht. Snap er geen reet van, gelijk weer omgeruild
Wat een kutsmoeszeg, lees de verdomde handleiding dan. Daarzijn ze voorquote:Op dinsdag 25 oktober 2005 17:33 schreef _moder8or_ het volgende:
Ik heb lumines gekocht. Snap er geen reet van, gelijk weer omgeruild
3 uur. En iemand anders snapte er ook geen reet van.quote:Op dinsdag 25 oktober 2005 17:45 schreef Pecker het volgende:
[..]
Wat een kutsmoeszeg, lees de verdomde handleiding dan. Daarzijn ze voor
Lumines is niet bepaald Rocket science, je hebt het spel ws nog geen 5 minuten gespeeld.
Wat doe je daar dan ook, kruip terug achter je Atari kast.quote:Op dinsdag 25 oktober 2005 17:48 schreef Morthill het volgende:
Goh, de titel zal wel weer gaan over GTA, aangezien games.fok niets anders doet dan die game hypen momenteel
Oooh, op je teentjes getrapt? GTA ZUIGT BIG TIME. Ga je nu huilen?quote:Op dinsdag 25 oktober 2005 17:53 schreef baquelappe het volgende:
[..]
Wat doe je daar dan ook, kruip terug achter je Atari kast.
Ik werk niet met IRC en ik sta niet standaard mensen toe op MSNquote:
Dat is jouw perceptie, wij denken daar anders over. Alleen omdat jij het vindt, wil niet zeggen dat het zo is.quote:
Hmm, die opgepoetste antieke fightgame?quote:Op dinsdag 25 oktober 2005 18:06 schreef Morthill het volgende:
[..]
Ik werk niet met IRC en ik sta niet standaard mensen toe op MSN
Maar goed, terug naar mijn vraag dan ook, Street Fighter, wanneer?
Magic powers surround your aura, Daniel-san!quote:Op dinsdag 25 oktober 2005 20:56 schreef nlboy het volgende:
Hé?! Nu doet opeens Spiderman 2 het wel....beetje vaag.![]()
Wat is UMD Video toch mooi!Alleen jammer dat ze zo duur zijn in de winkel.
Verkeerde topic ?quote:Op woensdag 26 oktober 2005 00:46 schreef GoStop het volgende:
Advance Wars 2 verslaafd.
sinds een uurtje![]()
![]()
-edit-quote:Op woensdag 26 oktober 2005 01:01 schreef SuperFruitig het volgende:
Im missing the point here dudes ?
-edit-quote:
Ik kan mn psp ook frontaal door de voorruit van mijn grote enge negerbuurman zn auto hengsten, er vervolgens overheenkotsen en hem daarna cadeau doen aan een met aids besmette hond in india.quote:Op woensdag 26 oktober 2005 01:17 schreef GoStop het volgende:
[..]
Goed punt.
Maar dat het kan is gewoon geil.
Nee?quote:Op woensdag 26 oktober 2005 01:18 schreef SuperFruitig het volgende:
[..]
Ik kan mn psp ook frontaal door de voorruit van mijn grote enge negerbuurman zn auto hengsten, er vervolgens overheenkotsen en hem daarna cadeau doen aan een met aids besmette hond in india.
Maar dat doe ik toch ook niet
ONTOPIC!quote:Op woensdag 26 oktober 2005 01:20 schreef GoStop het volgende:
[..]
Nee?
Jammer.
't zijn zulke schatjes die honden.![]()
Matige comebackquote:Op woensdag 26 oktober 2005 01:22 schreef GoStop het volgende:
[..]
![]()
Die heb ik maanden geleden al tot de 999999 gekregen.
Toffe game![]()
jezus, ik heb nu 330xxx en ben er al té blij meequote:
Het was niet echt een serieuze opmerking. Het was meer omdat ik geirriteerd wordt door de hype en mensen blijkbaar niet tegen kunnen dat niet iedereen op GTA LC zit te wachten.quote:Op dinsdag 25 oktober 2005 21:02 schreef Robhimself.2 het volgende:
[..]
Dat is jouw perceptie, wij denken daar anders over. Alleen omdat jij het vindt, wil niet zeggen dat het zo is.
Laat andermans mening in z'n waarde, dan gebeurd het ook met het jouwe.
Lichtelijk off topic hier, maar Mario Kart kan je beter gewoon in NL halen, het is immers niet bekend of je met import versies ook online kan in NL.quote:Op woensdag 26 oktober 2005 08:23 schreef Morthill het volgende:
[..]
Het was niet echt een serieuze opmerking. Het was meer omdat ik geirriteerd wordt door de hype en mensen blijkbaar niet tegen kunnen dat niet iedereen op GTA LC zit te wachten.
En 15 november. Damn, dat wordt dus Mario Kart en SF tegelijk importerenIk voel weer een dure maand opkomen.
Ik heb GTA 1 en 2 met veel plezier gespeeld, vond het alleen niet boeiend meer toen het 3D ging. Weinig vernieuwing, t werd vooral grote werelden met telkens dezelfde missies.
Das minder, maar tkzquote:Op woensdag 26 oktober 2005 08:52 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Lichtelijk off topic hier, maar Mario Kart kan je beter gewoon in NL halen, het is immers niet bekend of je met import versies ook online kan in NL.
koop er gewoon andere bij. Op die psp dingen zit een db limietquote:Op woensdag 26 oktober 2005 13:40 schreef HomerJ het volgende:
Waarom zijn die oordopjes zo verdomd zacht?Als ik in de bus zit of trein hoor ik niks.
Gehoorbescherming, die dingen zijn begrensd.quote:Op woensdag 26 oktober 2005 13:40 schreef HomerJ het volgende:
Waarom zijn die oordopjes zo verdomd zacht?Als ik in de bus zit of trein hoor ik niks.
NEEEEEEE, niet in November alquote:Tales of Eternia PAL Termin
26.10.05 - Ubisoft gibt bekannt, dass das Rollenspiel Tales of Eternia am 11.11.05 in Deutschland ausgeliefert wird.
typisch geval van...quote:Op woensdag 26 oktober 2005 17:58 schreef Notorious_Roy het volgende:
WAT WAT WAAAAAAAAT
[..]
NEEEEEEE, niet in November al![]()
![]()
Mijn nummer 1 PSP game in de drukste maand van het jaar...
Your point is ?quote:Op woensdag 26 oktober 2005 17:58 schreef Notorious_Roy het volgende:
WAT WAT WAAAAAAAAT
[..]
NEEEEEEE, niet in November al![]()
![]()
Mijn nummer 1 PSP game in de drukste maand van het jaar...
Ik gebruik er de oordopjes van de Sony Ericsson W800i bij. Resultaat: ongelofelijk goed geluid en het kan ineens een stuk harder. F*ck earprotection!quote:Op woensdag 26 oktober 2005 13:40 schreef HomerJ het volgende:
quote:
Wat een kutusers zitten hierquote:
Ik ben er schatquote:Op woensdag 26 oktober 2005 19:34 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
[..]
Wat een kutusers zitten hier
Maar goed, mijn punt is dus dat ik ervan baal dat er een must have komt in de maand dat er nog 10 andere must haves komen.
Hé die heb ik ook. Had er niet aan gedacht om die headset te gebruiken.quote:Op woensdag 26 oktober 2005 18:59 schreef Masegate het volgende:
[..]
Ik gebruik er de oordopjes van de Sony Ericsson W800i bij. Resultaat: ongelofelijk goed geluid en het kan ineens een stuk harder. F*ck earprotection!
Deze dus, alleen dan zonder het onderste stuk.:
[afbeelding]
Je leest teveel amerikaans nieuws, in NL nog nooit last van gehad.quote:Op woensdag 26 oktober 2005 22:41 schreef __Saviour__ het volgende:
Als je dan toch andere dopjes neemt, neem dan geen iPod. Dat werkt als een magneet op dieven.
quote:
Alleen software inderdaad.quote:Op donderdag 27 oktober 2005 10:05 schreef nlboy het volgende:
Volgens mij krijg je geen korting op Hardware bij de FRS.
Ben je dan genaaidquote:Op donderdag 27 oktober 2005 13:12 schreef Opa_vertelt het volgende:
OMFG, hoe dom kan men zijn?
[afbeelding]
Zoiets was er toen ook met de Crystal Clear Xbox, daar werd de box ook verkocht op ebay voor 200 dollar ofzo en schelden op de verkoper toen omdat hij zelf niet goed had gelezenquote:Op donderdag 27 oktober 2005 13:12 schreef Opa_vertelt het volgende:
OMFG, hoe dom kan men zijn?
[afbeelding]
ach vind het niet genaaid, staat duidelijk dat het alleen voor de doos isquote:
Is idd ook geen naaierij.. Het staat overduidelijk in de titel én de tekst.quote:Op donderdag 27 oktober 2005 13:16 schreef Tain het volgende:
[..]
ach vind het niet genaaid, staat duidelijk dat het alleen voor de doos is
Waarom eigenlijk zo'n doos verkopen? Zie de logica niet. Ik heb ook geld nodigquote:Op donderdag 27 oktober 2005 13:16 schreef Tain het volgende:
[..]
ach vind het niet genaaid, staat duidelijk dat het alleen voor de doos is
Combinatie haast, lage prijs en slecht lezen zal wel de oorzaak zijn voor deze stommiteitquote:Op donderdag 27 oktober 2005 13:26 schreef Opa_vertelt het volgende:
[..]
Is idd ook geen naaierij.. Het staat overduidelijk in de titel én de tekst.
Maar die koper, omg wat moet die dom zijn zeg.
Je kan best veel geld verdienen met karton blijkt maar weerquote:Op donderdag 27 oktober 2005 13:27 schreef _moder8or_ het volgende:
[..]
Waarom eigenlijk zo'n doos verkopen?
Hey Tain. Ik heb een doos voor je in de aanbieding. Voor 100 euro is hij voor jouquote:Op donderdag 27 oktober 2005 13:30 schreef Tain het volgende:
[..]
Je kan best veel geld verdienen met karton blijkt maar weer
Heb ik alquote:Op donderdag 27 oktober 2005 13:32 schreef _moder8or_ het volgende:
[..]
Hey Tain. Ik heb een doos voor je in de aanbieding. Voor 100 euro is hij voor jou
Dat is natuurlijk gewoon dezelfde film.quote:Op donderdag 27 oktober 2005 12:57 schreef _moder8or_ het volgende:
Weet iemand of 'I robot' op de PSP leuk is? Of is het gewoon hetzelfde als op de DVD's?
Want -XXX- is anders heb ik gehoord.quote:Op donderdag 27 oktober 2005 13:49 schreef P-Style het volgende:
[..]
Dat is natuurlijk gewoon dezelfde film.
Nee, je bonnetje is je garantiebewijs.quote:Op donderdag 27 oktober 2005 15:19 schreef SuperFruitig het volgende:
Die doos is toch je garantiebewijsHandig je garantiebewijs verkopen ( alhoewel voor 200 dollar koop je weer een nieuwe psp
)
Ik heb een Japanse import en nooit een bonnetje gezien. Mn doos is mn garantiebewijs en volgens mij is het zo dat als je psp kapot gaat ( ook in EU ) je hem alleen in de doos terug kan sturen.quote:Op donderdag 27 oktober 2005 15:23 schreef P-Style het volgende:
[..]
Nee, je bonnetje is je garantiebewijs.
Geen bonnentje? Da's niet echt handig! Hoe dan ook een doos is geen garantiebewijs, en hoewel bedrijven graag willen dat je het product terugstuurt in de originele verpakking, is het niet verplicht.quote:Op donderdag 27 oktober 2005 15:25 schreef SuperFruitig het volgende:
Ik heb een Japanse import en nooit een bonnetje gezien. Mn doos is mn garantiebewijs en volgens mij is het zo dat als je psp kapot gaat ( ook in EU ) je hem alleen in de doos terug kan sturen.
quote:Op woensdag 26 oktober 2005 19:34 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
[..]
Wat een kutusers zitten hier
Maar goed, mijn punt is dus dat ik ervan baal dat er een must have komt in de maand dat er nog 10 andere must haves komen.
Het spijt me toch voor je en ik hoop dat je je doos nog hebt, want je doos is nl WEL je garantiebewijs ( heb het ff nagevraagd voor jequote:Op donderdag 27 oktober 2005 15:28 schreef P-Style het volgende:
[..]
Geen bonnentje? Da's niet echt handig! Hoe dan ook een doos is geen garantiebewijs, en hoewel bedrijven graag willen dat je het product terugstuurt in de originele verpakking, is het niet verplicht.
nee , een of ander bonnetje dat iemand voorheen als Wc-papier gebruikt heeft , dat is me even een mooi garantiebewijs.Even een oude Kassa lenen bij iemand en je eigen bonnetje maken, hopla.quote:Op donderdag 27 oktober 2005 15:28 schreef P-Style het volgende:
[..]
Geen bonnentje? Da's niet echt handig! Hoe dan ook een doos is geen garantiebewijs, en hoewel bedrijven graag willen dat je het product terugstuurt in de originele verpakking, is het niet verplicht.
Je hebt een jaar garantie vanaf de aankoopdatum. Op je psp staat geen aankoopdatum en op de doos ook niet. Alleen op het bonnetje. Dus ook voor Sony zul je een bonnetje moeten hebben.quote:Op donderdag 27 oktober 2005 16:15 schreef Notorious_Roy het volgende:
Voor de winkel is het bonnetje je garantie bewijs. Sony zal echter wel genoeg hebben aan wat gegevens van je PSP (of die nou van het apparaat komen of de doos doet er niet veel toe denk ik).
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |