HAHAHAHAHA, laaggeestige kerelventquote:Op dinsdag 25 oktober 2005 17:33 schreef _moder8or_ het volgende:
Ik heb lumines gekocht. Snap er geen reet van, gelijk weer omgeruild
Wat een kutsmoeszeg, lees de verdomde handleiding dan. Daarzijn ze voorquote:Op dinsdag 25 oktober 2005 17:33 schreef _moder8or_ het volgende:
Ik heb lumines gekocht. Snap er geen reet van, gelijk weer omgeruild
3 uur. En iemand anders snapte er ook geen reet van.quote:Op dinsdag 25 oktober 2005 17:45 schreef Pecker het volgende:
[..]
Wat een kutsmoeszeg, lees de verdomde handleiding dan. Daarzijn ze voor
Lumines is niet bepaald Rocket science, je hebt het spel ws nog geen 5 minuten gespeeld.
Wat doe je daar dan ook, kruip terug achter je Atari kast.quote:Op dinsdag 25 oktober 2005 17:48 schreef Morthill het volgende:
Goh, de titel zal wel weer gaan over GTA, aangezien games.fok niets anders doet dan die game hypen momenteel
Oooh, op je teentjes getrapt? GTA ZUIGT BIG TIME. Ga je nu huilen?quote:Op dinsdag 25 oktober 2005 17:53 schreef baquelappe het volgende:
[..]
Wat doe je daar dan ook, kruip terug achter je Atari kast.
Ik werk niet met IRC en ik sta niet standaard mensen toe op MSNquote:
Dat is jouw perceptie, wij denken daar anders over. Alleen omdat jij het vindt, wil niet zeggen dat het zo is.quote:
Hmm, die opgepoetste antieke fightgame?quote:Op dinsdag 25 oktober 2005 18:06 schreef Morthill het volgende:
[..]
Ik werk niet met IRC en ik sta niet standaard mensen toe op MSN
Maar goed, terug naar mijn vraag dan ook, Street Fighter, wanneer?
Magic powers surround your aura, Daniel-san!quote:Op dinsdag 25 oktober 2005 20:56 schreef nlboy het volgende:
Hé?! Nu doet opeens Spiderman 2 het wel....beetje vaag.![]()
Wat is UMD Video toch mooi!Alleen jammer dat ze zo duur zijn in de winkel.
Verkeerde topic ?quote:Op woensdag 26 oktober 2005 00:46 schreef GoStop het volgende:
Advance Wars 2 verslaafd.
sinds een uurtje![]()
![]()
-edit-quote:Op woensdag 26 oktober 2005 01:01 schreef SuperFruitig het volgende:
Im missing the point here dudes ?
-edit-quote:
Ik kan mn psp ook frontaal door de voorruit van mijn grote enge negerbuurman zn auto hengsten, er vervolgens overheenkotsen en hem daarna cadeau doen aan een met aids besmette hond in india.quote:Op woensdag 26 oktober 2005 01:17 schreef GoStop het volgende:
[..]
Goed punt.
Maar dat het kan is gewoon geil.
Nee?quote:Op woensdag 26 oktober 2005 01:18 schreef SuperFruitig het volgende:
[..]
Ik kan mn psp ook frontaal door de voorruit van mijn grote enge negerbuurman zn auto hengsten, er vervolgens overheenkotsen en hem daarna cadeau doen aan een met aids besmette hond in india.
Maar dat doe ik toch ook niet
ONTOPIC!quote:Op woensdag 26 oktober 2005 01:20 schreef GoStop het volgende:
[..]
Nee?
Jammer.
't zijn zulke schatjes die honden.![]()
Matige comebackquote:Op woensdag 26 oktober 2005 01:22 schreef GoStop het volgende:
[..]
![]()
Die heb ik maanden geleden al tot de 999999 gekregen.
Toffe game![]()
jezus, ik heb nu 330xxx en ben er al té blij meequote:
Het was niet echt een serieuze opmerking. Het was meer omdat ik geirriteerd wordt door de hype en mensen blijkbaar niet tegen kunnen dat niet iedereen op GTA LC zit te wachten.quote:Op dinsdag 25 oktober 2005 21:02 schreef Robhimself.2 het volgende:
[..]
Dat is jouw perceptie, wij denken daar anders over. Alleen omdat jij het vindt, wil niet zeggen dat het zo is.
Laat andermans mening in z'n waarde, dan gebeurd het ook met het jouwe.
Lichtelijk off topic hier, maar Mario Kart kan je beter gewoon in NL halen, het is immers niet bekend of je met import versies ook online kan in NL.quote:Op woensdag 26 oktober 2005 08:23 schreef Morthill het volgende:
[..]
Het was niet echt een serieuze opmerking. Het was meer omdat ik geirriteerd wordt door de hype en mensen blijkbaar niet tegen kunnen dat niet iedereen op GTA LC zit te wachten.
En 15 november. Damn, dat wordt dus Mario Kart en SF tegelijk importerenIk voel weer een dure maand opkomen.
Ik heb GTA 1 en 2 met veel plezier gespeeld, vond het alleen niet boeiend meer toen het 3D ging. Weinig vernieuwing, t werd vooral grote werelden met telkens dezelfde missies.
Das minder, maar tkzquote:Op woensdag 26 oktober 2005 08:52 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Lichtelijk off topic hier, maar Mario Kart kan je beter gewoon in NL halen, het is immers niet bekend of je met import versies ook online kan in NL.
koop er gewoon andere bij. Op die psp dingen zit een db limietquote:Op woensdag 26 oktober 2005 13:40 schreef HomerJ het volgende:
Waarom zijn die oordopjes zo verdomd zacht?Als ik in de bus zit of trein hoor ik niks.
Gehoorbescherming, die dingen zijn begrensd.quote:Op woensdag 26 oktober 2005 13:40 schreef HomerJ het volgende:
Waarom zijn die oordopjes zo verdomd zacht?Als ik in de bus zit of trein hoor ik niks.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |