HAHAHAHAHA, laaggeestige kerelventquote:Op dinsdag 25 oktober 2005 17:33 schreef _moder8or_ het volgende:
Ik heb lumines gekocht. Snap er geen reet van, gelijk weer omgeruild
Wat een kutsmoeszeg, lees de verdomde handleiding dan. Daarzijn ze voorquote:Op dinsdag 25 oktober 2005 17:33 schreef _moder8or_ het volgende:
Ik heb lumines gekocht. Snap er geen reet van, gelijk weer omgeruild
3 uur. En iemand anders snapte er ook geen reet van.quote:Op dinsdag 25 oktober 2005 17:45 schreef Pecker het volgende:
[..]
Wat een kutsmoeszeg, lees de verdomde handleiding dan. Daarzijn ze voor
Lumines is niet bepaald Rocket science, je hebt het spel ws nog geen 5 minuten gespeeld.
Wat doe je daar dan ook, kruip terug achter je Atari kast.quote:Op dinsdag 25 oktober 2005 17:48 schreef Morthill het volgende:
Goh, de titel zal wel weer gaan over GTA, aangezien games.fok niets anders doet dan die game hypen momenteel
Oooh, op je teentjes getrapt? GTA ZUIGT BIG TIME. Ga je nu huilen?quote:Op dinsdag 25 oktober 2005 17:53 schreef baquelappe het volgende:
[..]
Wat doe je daar dan ook, kruip terug achter je Atari kast.
Ik werk niet met IRC en ik sta niet standaard mensen toe op MSNquote:
Dat is jouw perceptie, wij denken daar anders over. Alleen omdat jij het vindt, wil niet zeggen dat het zo is.quote:
Hmm, die opgepoetste antieke fightgame?quote:Op dinsdag 25 oktober 2005 18:06 schreef Morthill het volgende:
[..]
Ik werk niet met IRC en ik sta niet standaard mensen toe op MSN
Maar goed, terug naar mijn vraag dan ook, Street Fighter, wanneer?
Magic powers surround your aura, Daniel-san!quote:Op dinsdag 25 oktober 2005 20:56 schreef nlboy het volgende:
Hé?! Nu doet opeens Spiderman 2 het wel....beetje vaag.![]()
Wat is UMD Video toch mooi!Alleen jammer dat ze zo duur zijn in de winkel.
Verkeerde topic ?quote:Op woensdag 26 oktober 2005 00:46 schreef GoStop het volgende:
Advance Wars 2 verslaafd.
sinds een uurtje![]()
![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |