Tja. Ik was een van de gelukkigen die hem op 1 september heb kunnen weten aan te schaffen!quote:Op donderdag 27 oktober 2005 19:05 schreef devv05 het volgende:
Vandaag maar weer met MediaMarkt gebeld, en het kan nog wel enkele weken duren voordat er weer PSP's zijn, echt belachelijk dit van Sony
Importeren huiliequote:Op donderdag 27 oktober 2005 19:05 schreef devv05 het volgende:
Vandaag maar weer met MediaMarkt gebeld, en het kan nog wel enkele weken duren voordat er weer PSP's zijn, echt belachelijk dit van Sony
Sonyquote:Op donderdag 27 oktober 2005 19:05 schreef devv05 het volgende:
must havequote:Op donderdag 27 oktober 2005 19:34 schreef Notorious_Roy het volgende:
Tales of Eternia screens, EU versie:
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]![]()
11-11-05
(IGN)quote:Magnacarta Portable Update
New features planned for PS2 to PSP port.
by IGN Staff
October 27, 2005 - When Banpresto announced that it would be bringing its PS2 RPG Magna Carta to the PSP, it made it quite clear that the game would be a port of the PS2 version with wide screen support. According to the latest Famitsu, we can count on a bit more than this.
The PSP version actually has some new features, ranging in size from trivial to potentially major. First, the game's font has been changed in order to make text more readable on the small PSP screen. The game now includes a gallery mode featuring character illustrations and other bits of artwork, accessible from the title screen. You can now select a second costume for some of the characters, as well as a new hair and skin color.
Gameplay will also see some changes. Magna Carta has two modes of movement: detect mode, which makes your characters move slow but gives them an advantage when entering battle, and its counterpart, dash mode. For the PSP version, detect mode has seen a few refinements to make it easier to use. Other game system changes will be announced shortly, so those excited by the Korean-developed RPG should check back over the next few weeks.
Eind november komt het gigapack. Maar er is geen witte versie aangekondigd voor Europa. De witte is enkel voor Japan.quote:Op donderdag 27 oktober 2005 20:13 schreef BaggerUser het volgende:
weet ieman dwanneer die witte versie komt inclusief die 1 gb memor yvoor 300 euro ?
Verschillende filialen proberen. Soms zie ik ze gewoon in de winkel staan.quote:Op donderdag 27 oktober 2005 19:05 schreef devv05 het volgende:
quote:Op donderdag 27 oktober 2005 19:27 schreef SuperFruitig het volgende:
[..]
Tis dat nintendo zn troep niet kwijt kan en daarom altijd voorraad heeft
eens, dat wordt flink verslaafd worden de komende tijdquote:Op donderdag 27 oktober 2005 23:14 schreef madjacksss het volgende:
Tales of Eternia moet ik idd ook gewoon hebben
Lijkt me ook cool.quote:Op donderdag 27 oktober 2005 23:14 schreef madjacksss het volgende:
Tales of Eternia moet ik idd ook gewoon hebben
quote:Op vrijdag 28 oktober 2005 00:08 schreef Nichevo het volgende:
Ook zijn er wel wat leuke sidemissions, zoals eentje waarbij je autoverkoper bent, en je klanten een proefrit laat rijden waarin je moet laten zien wat die specifieke auto goed kan (de 4 verschillende onderdelen zijn ...,...,... en voetgangers aanrijden).
Legend of Heroes lijkt me ook wel tof, maar ik heb juist meer voor Tales of Eterniaquote:Op donderdag 27 oktober 2005 23:40 schreef deGVR het volgende:
[..]
Lijkt me ook cool.
Maar Legend of Heroes trekt me meer aan, hoewel ik niet duidelijk kan benoemen waarom.
Ik zal jou eens twee directe bronnen geven:quote:Op donderdag 27 oktober 2005 22:54 schreef BaggerUser het volgende:
ook voor duitsland: http://games.fok.nl/news.php?newsid=7025
dus ook wel voor nl lijkt mij uiteindelijk ?
en waaaarrrr heb je hem vandaan?quote:Op vrijdag 28 oktober 2005 00:08 schreef Nichevo het volgende:
3 dagen GTA gespeelt, zit nu op 17%. Nog steeds op Portland Island dus. Het targetlock systeem is soms erg frustrerend en daardoor moet k steeds missies overnieuw beginnen. Het autorijden is erg relaxed, vooral met 1st person view (bumpercamera dus). Ook zijn er wel wat leuke sidemissions, zoals eentje waarbij je autoverkoper bent, en je klanten een proefrit laat rijden waarin je moet laten zien wat die specifieke auto goed kan (de 4 verschillende onderdelen zijn snelheid, rustig rijden, offroad, en voetgangers aanrijden). De laadtijden vallen heel erg mee, alleen als je het spel opstart duurt het iets van 15 seconden voordat je kan beginnen.
hij is uit in Amerika geloof ikquote:
Heb al aanbetaling gedaan met de belofte dat ik 'm na een week zou hebben anders had ik m allang elders gehaald.quote:
quote:Op vrijdag 28 oktober 2005 09:33 schreef devv05 het volgende:
[..]
Heb al aanbetaling gedaan met de belofte dat ik 'm na een week zou hebben anders had ik m allang elders gehaald.
ik ga m zo halen, als ik slaag, post ik de winkel.. anders zijn jullie me voorquote:Op vrijdag 28 oktober 2005 09:10 schreef number50 het volgende:
Mediamarkt zei gisteren dat ze GTA: LCS pas volgende week binnenkrijgen.... zwaar balen... was dat gezeur over 4 nov. toch waar....
Als iemand 'm nou wel ergens ziet .... VERTELLEN!!!![]()
jaquote:Op vrijdag 28 oktober 2005 12:09 schreef RoOoYtJuH het volgende:
Kan je de witte psp eigenlijk gewoon krijgen?
nu, alleen nog niet in Nederland. Nog niet bekend wanneer hij hier komt.quote:en wanneer dan?
Lik-Sangquote:en waar?
Asjequote:Bedankt!
Het zit namelijk zo: mijn broertjes en ik willen allemaal een psp maar om nou allemaal een zwarte te nemen? dan raken ze vast door de war etcquote:Op vrijdag 28 oktober 2005 12:14 schreef gamecube_master het volgende:
[..]
ja
[..]
nu, alleen nog niet in Nederland. Nog niet bekend wanneer hij hier komt.
[..]
Lik-Sang
[..]
Asje
Alleen dat je misschien een verloop stekkertje moet kopen om zo je PSP hier in Nederland te kunnen opladen en de handleiding is Japans.quote:Op vrijdag 28 oktober 2005 12:18 schreef RoOoYtJuH het volgende:
[..]
Ik weet dat het al zooo vaak gevraagd is maar wat zijn de nadelen van een japanse psp van liksang?
Ik zag trouwens een baksteen voor op de pspquote:Op vrijdag 28 oktober 2005 12:18 schreef RoOoYtJuH het volgende:
[..]
Het zit namelijk zo: mijn broertjes en ik willen allemaal een psp maar om nou allemaal een zwarte te nemen? dan raken ze vast door de war etc
Ik zag trouwens op liksang een 4gb hdd voor de psphandig!
![]()
ik weet dat het al zooo vaak gevraagd is maar wat zijn de nadelen van een japanse psp van liksang?
Probeer met die baksteen eens een paar keer hard op je hoofd te slaan, misschien helpt het tegen die semi-grappige opmerkingen van je.quote:Op vrijdag 28 oktober 2005 12:23 schreef SuperFruitig het volgende:
[..]
Ik zag trouwens een baksteen voor op de psphandig!
en er zitten geen nadelen aan een japanse psp van liksang.
Ik vond hem wel leuk eigenlijkquote:Op vrijdag 28 oktober 2005 12:51 schreef devv05 het volgende:
[..]
Probeer met die baksteen eens een paar keer hard op je hoofd te slaan, misschien helpt het tegen die semi-grappige opmerkingen van je.
andere achtergrond instellenquote:Op vrijdag 28 oktober 2005 12:18 schreef RoOoYtJuH het volgende:
[..]
Het zit namelijk zo: mijn broertjes en ik willen allemaal een psp maar om nou allemaal een zwarte te nemen? dan raken ze vast door de war etc
Ik zag trouwens op liksang een 4gb hdd voor de psphandig!
![]()
ik weet dat het al zooo vaak gevraagd is maar wat zijn de nadelen van een japanse psp van liksang?
Ik had wel is op een forum daar over gelezen. Die had toen Sony Japan gebeld en kon daar in het engels zijn verhaal doen. Hij moest hem naar Japan toesturen, waar hij dus nu ook ligtquote:Op vrijdag 28 oktober 2005 12:57 schreef RoOoYtJuH het volgende:
[..]
Ik vond hem wel leuk eigenlijk
Enne stel hij gaat ineens stukdan moet ik hem helegaar terug sturen naar Japan zeker?
Wat nouquote:Op vrijdag 28 oktober 2005 12:51 schreef devv05 het volgende:
[..]
Probeer met die baksteen eens een paar keer hard op je hoofd te slaan, misschien helpt het tegen die semi-grappige opmerkingen van je.
Forbes Magazine zal wel $199 bedoelenquote:GETTING ZAPPED - by Dorothy Pomerantz, 10.31.05 - Forbes Magazine
Videogame makers suffer every time there's a shift in platforms. Customers are holding off buying new games for the upcoming Sony PlayStation 3 and Microsoft Xbox 360, likely to debut around the holidays. So game giant ELECTRONIC ARTS (56, ERTS) is having a dreadful time. The fiscal year ended in March was subpar, and in the first quarter EA suffered a loss--something it hadn't had since fiscal year 2001, amid the changeover from PlayStation 1 to 2. The stock has slumped 19% since March, prompting at least eight shareholder lawsuits.
To Wedbush Morgan Securities analyst Michael Pachter, these circumstances present a buying opportunity. Pachter points out that this Christmas EA will have little competition for its popular Madden NFLgame. Last year Madden was up against Take-Two's Grand Theft Auto: San Andreas and Microsoft's Halo 2.
Also helping: Pachter expects Sony to drop the price of its PSP portable game system from $250 to $99. More people would then be on the prowl for PSP games, which currently account for 9% of EA's revenues.
voeg me maar toe op msn (staat in me profiel). Je kan me altijd nog verwijderenquote:Op vrijdag 28 oktober 2005 15:31 schreef TwinLife het volgende:
Ik heb nog geluk gehad denk ik.Ik was gisteren op zoek naar een PSP met firmware versie 1.5.0 maar na een paar telefoontjes naar winkels in de buurt had ik al vlug in de gaten dat ik blij moest zijn als ik uberhaupt ergens aan een psp zou kunnen komen.
Heb toen een buurtwinkeltje gebeld in E en die had er nog 1.![]()
![]()
![]()
Die hebben ze voor me apart gelegd en ben ik meteen gaan halen. Is wel firmware versie 1.5.2 maar ja ik heb er toch nog eentje. Als ik zo dit forum lees denk ik dat het de laatste in Nederland was.....![]()
Nu zou ik alleen graag een manier vinden om hem te downgraden naar 1.5.0 zonder teveel risico's te lopen. Of iemand die het voor me kan natuurlijk, dat zou helemaal geweldig zijn. Heeft iemand een tip voor me? (Ik zit niet op IRC en ben er ook niet kapot van om iedereen zomaar bij me op MSN toe te laten....)![]()
![]()
quote:Op vrijdag 28 oktober 2005 15:33 schreef gamecube_master het volgende:
[..]
voeg me maar toe op msn (staat in me profiel). Je kan me altijd nog verwijderen
Downgraden mag niet over gepraat worden op fok
Import?quote:Op vrijdag 28 oktober 2005 16:15 schreef err het volgende:
GTA gescoord bij Futurezone Rdam. Kost wel 60 euro
om naar 2.0 te upgraden moet je eerst back to default settings anders zie je geen tekst op je scherm
nog maar heel kort gespeeld dus nog niet veel indrukken, fps valt me ietwat tegen..maar ik ga hem ff uitgebreid bekijken.
hmm, morgen is maar naar een gameshop in Zwolle gaan...quote:Op vrijdag 28 oktober 2005 16:36 schreef err het volgende:
uiteraard.
Wel voor jou ja, als ik er nu zo 5 wil hebben, kan ik er zo 5 krijgen.quote:Op vrijdag 28 oktober 2005 15:31 schreef TwinLife het volgende:
Als ik zo dit forum lees denk ik dat het de laatste in Nederland was.....![]()
ik ook, in Enschede liggen ze nog gewoon in de winkelsquote:Op vrijdag 28 oktober 2005 19:24 schreef JK het volgende:
[..]
Wel voor jou ja, als ik er nu zo 5 wil hebben, kan ik er zo 5 krijgen.
Waarom downgraden? Met de loader voor 2.00 werkt steeds meer homebrew software.quote:Op vrijdag 28 oktober 2005 15:31 schreef TwinLife het volgende:
Nu zou ik alleen graag een manier vinden om hem te downgraden naar 1.5.0 zonder teveel risico's te lopen. Of iemand die het voor me kan natuurlijk, dat zou helemaal geweldig zijn. Heeft iemand een tip voor me? (Ik zit niet op IRC en ben er ook niet kapot van om iedereen zomaar bij me op MSN toe te laten....)![]()
![]()
-edit- dat mag juist nietquote:Op vrijdag 28 oktober 2005 20:26 schreef __Saviour__ het volgende:
[..]
Waarom downgraden? Met de loader voor 2.00 werkt steeds meer homebrew software.
Daar issie gewoon niet populairquote:Op vrijdag 28 oktober 2005 20:16 schreef SureZal het volgende:
ik ook, in Enschede liggen ze nog gewoon in de winkels![]()
Dat zou best wel eens kunnen!quote:Op vrijdag 28 oktober 2005 21:01 schreef JK het volgende:
Ik wil alleen weten of ik multiplayer problemen kan krijgen tussen GTA LCS USA & PAL...
Ik kom bijna nooit voorbij dat veld met die zilveren en bruine bolletjes.quote:Op zaterdag 29 oktober 2005 01:30 schreef MMaRsu het volgende:
1 tip.
Je moet sneller spelen, vooruit denken.
Dat is echt een kutlevel jaquote:Op zaterdag 29 oktober 2005 02:03 schreef P-Style het volgende:
[..]
Ik kom bijna nooit voorbij dat veld met die zilveren en bruine bolletjes.
Bij mij is het altijd zo dat als ik één ding verkeerd doe bij Lumines, ik dan gelijk alles verpest!quote:Op zaterdag 29 oktober 2005 02:07 schreef Notorious_Roy het volgende:
Dat is echt een kutlevel jaEn weet je? Later komt er nóg zo een
Daar ga ik dus altijd de boot in
Uhhuhquote:Op zaterdag 29 oktober 2005 02:12 schreef P-Style het volgende:
[..]
Bij mij is het altijd zo dat als ik één ding verkeerd doe bij Lumines, ik dan gelijk alles verpest!
Ik ook niet.quote:Op zaterdag 29 oktober 2005 02:33 schreef Notorious_Roy het volgende:
Ik heb ook nog steeds geen 100.000 gehaald
quote:Op zaterdag 29 oktober 2005 02:33 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
UhhuhHerkenbaar
n00bsquote:
Dát zou ik nou serieus een handige optie vinden inderdaadquote:Op zaterdag 29 oktober 2005 11:25 schreef spenky het volgende:
Hallo
is het mogelijk of gaat binnenkort komen dat je pdf files enzo kan zien op je psp... want het beeld is er uitermate geschikt voor.. en het lijkt me welhandig... om ook gewoon me laatste tentamens nog even snel te leren onderweg enzo... ?
jaa inderdaad.. raak je heto ok niet kwijt enzoquote:Op zaterdag 29 oktober 2005 11:27 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Dát zou ik nou serieus een handige optie vinden inderdaadIk print nu al mijn collegezooi uit en ga met A4tjes aan de slag. De PSP met PDF functie zou veel beter zijn!
je kan meestal wel kijken op iets als www.play.com daar staat altijd wel een goeie indicatie van waneer iets komt.. vind ik zelf...quote:Op zaterdag 29 oktober 2005 11:32 schreef _moder8or_ het volgende:
Welke UMD's heb je op dit moment aan films? Waar kan ik alles zien die al uit is en nog komen?
Lumines is een echte puzzelgame als Tetris, maar compleet anders. Mercury is (volgens mij) iets minder geslaagd dan de bedoeling was omdat er geen tiltsensor is, terwijl de makers daar wel op gerekend hadden.quote:Op zaterdag 29 oktober 2005 11:34 schreef spenky het volgende:
ik heb nou alleen DTM op me psp.. ik wil graag een game erbij.. maar ik weet niet precies welke.. GTA wil ik maar die is er nog niet... En ik hoor veel posifitieve verhalen over lumines.. maar mercury lijkt me ook wel leuk...
Wat zijn Aanraders ??
Dankje wel voor je snelle reactiequote:Op zaterdag 29 oktober 2005 11:33 schreef spenky het volgende:
[..]
je kan meestal wel kijken op iets als www.play.com daar staat altijd wel een goeie indicatie van waneer iets komt.. vind ik zelf...
Ik vond Lumines weer geen reet aan en Mercury geweldig.quote:Op zaterdag 29 oktober 2005 11:35 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Lumines is een echte puzzelgame als Tetris, maar compleet anders. Mercury is (volgens mij) iets minder geslaagd dan de bedoeling was omdat er geen tiltsensor is, terwijl de makers daar wel op gerekend hadden.
Zoek je per se een puzzelgame achtig iets?
ik zit nu op 333.965quote:Op zaterdag 29 oktober 2005 02:33 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
UhhuhHerkenbaar
Das idd niet eens zo'n stom ideequote:Op zaterdag 29 oktober 2005 11:27 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Dát zou ik nou serieus een handige optie vinden inderdaadIk print nu al mijn collegezooi uit en ga met A4tjes aan de slag. De PSP met PDF functie zou veel beter zijn!
Er zijn volgens mij allang pdf viewers voor psp. 1.50 only natuurlijkquote:Op zaterdag 29 oktober 2005 18:08 schreef Morthill het volgende:
[..]
Das idd niet eens zo'n stom idee
Je mag 'm kopenquote:Op zaterdag 29 oktober 2005 20:05 schreef MMaRsu het volgende:
Lol doe je eerst VET veel moeite om die game te halen ga je hem niet eens spelen vanavond. Gimme Gimme
Heb nu al 3 weken Black Hawk Down liggen.. gesealed.. moet 'm nog steeds kijkenquote:Op zaterdag 29 oktober 2005 20:12 schreef G-Mart het volgende:
Zo, weer drie UMD films erbij. I, Robot zonet even meteen bekeken, daarnaast heb ik The Bourne Identity en Van Helsing.
Volgens mij heeft mijn collega die thuis liggen, zal ik eens polsen of hij wil ruilen met je?quote:Op zaterdag 29 oktober 2005 20:19 schreef JK het volgende:
[..]
Heb nu al 3 weken Black Hawk Down liggen.. gesealed.. moet 'm nog steeds kijken![]()
Ik wil nog wel Up in Smoke hebben.... maar nog steeds niet in de buurt voor weinig te koop. Voor de rest interesseert UMD Video me niet..
I robot is zeker goed op UMD!quote:Op zaterdag 29 oktober 2005 20:12 schreef G-Mart het volgende:
Zo, weer drie UMD films erbij. I, Robot zonet even meteen bekeken, daarnaast heb ik The Bourne Identity en Van Helsing.
is Black Hawk Down gewoon hier te krijgen? Geen import? Want ik zoek die film namelijk..quote:Op zaterdag 29 oktober 2005 20:19 schreef JK het volgende:
[..]
Heb nu al 3 weken Black Hawk Down liggen.. gesealed.. moet 'm nog steeds kijken![]()
Ik wil nog wel Up in Smoke hebben.... maar nog steeds niet in de buurt voor weinig te koop. Voor de rest interesseert UMD Video me niet..
nou niet zo zeer.. maar het moet wel een spel zijn waar je niet zo snel mee klaar ben....quote:Op zaterdag 29 oktober 2005 11:35 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Lumines is een echte puzzelgame als Tetris, maar compleet anders. Mercury is (volgens mij) iets minder geslaagd dan de bedoeling was omdat er geen tiltsensor is, terwijl de makers daar wel op gerekend hadden.
Zoek je per se een puzzelgame achtig iets?
Hehe, vandaag dus net I, Robot en Van Helsing gekeken. Ik denk dat ik morgen The Bourne Identity wel ga kijken. Van Helsing is gewoon 'wel okay', popcornfilmpje. I, Robot had ik al eens in de bios gezien maar ja, vond hem wel leuk om nog een keer te kijken. Misschien dat ik hem aan m'n broertje geef, als m'n ouders het okay vinden (m'n broertje is nog maar 10, maar hij heeft z'n eigen PSPquote:Op zaterdag 29 oktober 2005 20:59 schreef _moder8or_ het volgende:
[..]
I robot is zeker goed op UMD!Hoe is TBI?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |