Die foto is de binnenkant van het Album Hotel California, althans, ik gok dat je het daar over hebt. Er staat daar op het balkon een man met zijn armen gespreid waarvan sommige mensne denken dat het Anton Lavey is.quote:Op donderdag 20 oktober 2005 16:35 schreef Morwen het volgende:
Het was overigens een topic over geestverschijningen in de Lobby van een Hotel met daarbij een foto van die bewuste lobby(in deze lobby is een feest gaande dacht ik of een persconferentie, iets dergelijks). Ik meen dat het ook iets te maken had met het nummer "Hotel California" van The Eagles. Die foto gaf me toen best wel de - lekkere - kriebels en ik zou hem graag weer terugvinden. Google levert helaas ook niks op met deze termen.
Weet jij misschien waar ik het over heb (of iemand anders)? Of misschien tips om beter te kunnen zoeken met die link?
Alvast bedankt!![]()
Bedankt voor je snelle reactiequote:Op donderdag 20 oktober 2005 16:58 schreef ChOas het volgende:
[..]
Die foto is de binnenkant van het Album Hotel California, althans, ik gok dat je het daar over hebt. Er staat daar op het balkon een man met zijn armen gespreid waarvan sommige mensne denken dat het Anton Lavey is.
Is wel een bizar plaatje ja
Dat zou mooi zijn !quote:Op donderdag 20 oktober 2005 17:42 schreef livEliveD het volgende:
Die plaat die je volgens mij bedoelt staat ergens thuis op me harddisk. Vanavond kan ik hem wel even online zetten als ik hem kan vinden
Als je dat zou willen, heel graagquote:Op donderdag 20 oktober 2005 17:42 schreef livEliveD het volgende:
Die plaat die je volgens mij bedoelt staat ergens thuis op me harddisk. Vanavond kan ik hem wel even online zetten als ik hem kan vinden
En het topic heb ik inmiddels ook gevonden gewoon met de term "Anton Lavey"quote:Op donderdag 20 oktober 2005 17:43 schreef Mirage het volgende:
Morwen, de zoekfunctie gaat helemaal terug (ik kom iig alvast topics tegen uit 2001).
De betreffende foto heb ik nog niet kunnen vinden.
quote:Op donderdag 20 oktober 2005 06:51 schreef DennisMoore het volgende:
God vergeeft?
Dit soort posts, alleen maar het quoten van lappen tekst.
Da's nogal irritant. En hij doet niéts anders..
Wat moet ik nou verder nog zeggen ?quote:Op woensdag 28 september 2005 09:06 schreef Mirage het volgende:
Adem in adem uit.....
Je hóeft dit topic niet te openen/lezen... en het blijft hoog zolang er gereageerd wordt.
Het zijn niet de users met extra knopjes ( die blauwe figuren die modjes genoemd worden) die bepalen wát er als hot news/ interessant beschouwd wordt... het zijn de users...álle users die een forum maken (of breken).
Ik ben zelf ook gewoon een user, er zijn wel meer topics waar ik mijn wenkbrauw bij optrek.
En idd, dit is er ook zo één, maar niet omdat ts beweerd dat hij boerenkool in hutspot kan veranderen... ( als hij dat werkelijk ou geloven dan mag hij dat zelf weten... ik maak in de supermarkt wel de keuze of ik wortels of boerenkool koop bespaard een hoop moeite ), maar omdat het wel duidelijk is hoe dit topic bedoeld is.
Ik ga ervanuit dat TS hier komt met een reden, ik mag aannemen dat hij op zijn minst geïnteresseerd is.
Als hij geen interesse heeft... dan verspilt hij toch zijn eigen tijd ?
Beetje slapjes als je puur om het zieken in een subfora post, is het niet ?
Dit is hoe ik erover denk.
Iteejer en ik zijn hier niet om politieagentje te spelen.
Als zaken onherstelbaar uit de hand lopen, dán zou naar mijn idee een moderator pas in hoeven te grijpen....
Wat ik zo leuk vind aan het modschap in truth in vergelijking met het modschap in (sommige) andere subfora is dat ik niet een hele lijst heb ontvangen waar op geschreven staat waar topics/posts aan moeten voldoen.
Alle posters moeten serieus genomen worden en hebben het recht te posten. Ze hoeven niet persé een camera van minimaal 500 euro te bezitten voordat ze serieus genomen worden, ze hoeven niet een hele lijst aan ervaringen te hebben gehad, ze hoeven geen boeken te hebben geschreven... humor tussendoor wordt niet verboden, en er is geen lijst met trefwoorden die niet voor mogen komen in de posts of onderwerpen/topics die na 2 posts al als bagger bestempeld worden en dus maar gesloten worden.
Er is hier maar één regel.... heb respect voor elkaar... of anders gezegd.. doe normaal !
Aangezien ik zo weinig regeltjes betreffende modereren in mijn postvak heb gekregen ben ik ervan overtuigd dat ook iteejer vindt dat niet de moderators een subfora maken... of de lijn bepalen... dat doen de users
( ons inlcusief natuurlijk)
Als meerdere mensen een topic maar niets vinden en besluiten niet te reageren, zakt het weg.
Als meerdere mensen een topic reuze interessant vinden, blijft het bovenaan...
Besef dat niet ik of iteejer, maar wij allemaal in handen hebben welke topics in de truth active list staan. Eigenlijk zijn wij allemaal moderators.
Je haalt de boel nu wel een beetje uit context Tiesemans.quote:Op donderdag 20 oktober 2005 22:07 schreef Tiesemans het volgende:
[..]
[..]
Wat moet ik nou verder nog zeggen ?
Beter is het dus om wat goed is en prima verwoord te laten zoals het is.
Wie ben ik om het nog is dunnetjes over te doen en zo mezelf te verhogen, tot ijdelheid zijnde.
Neen Mirage heeft het antwoord op jou uiting prima verwoord Dennis.
En soms is dus een (lang) citaat vanuit de Bron zoals het is, beter dan een eigenmachtige toevoeging of uitleg.
Aangezien het niet voor het verstand te bevatten valt doch voorzeker wel de geest (Gods) welk in de mens is, die hetgeen (mede)gedeeld word leest, snap of (wanneer men de Geest niet bezit)verwerpt of zelfs belachelijk maakt.
Wie ben ik om zoete koekjes te gaan bakken als nr. zoveel, over de rug van Gods Woord.....
Juist ..... ik ben niemand.
Profeten en Predikers die de tand des tijds doorstaan hebben verwerpt gij maar mijn "in eigen woorden" uitleg zou je voorzeker wel snappen ? Schande !!
Vlees welk zichzelf roemt heeft namelijk geen loon na de dood.
De Geest uit God verkregen, mits de werken voor vol bevonden worden, voorzeker.
Endus hoop ik niet op loon verkregen uit blijdschap en vreugde door jou gewaarwording en snappen van...
Neen ik hoop op loon verkregen uit werken gedeelt met mede-mensen, welk hopelijk door Here God voor vol (genoeg) bevonden worden, welk Hem tot vreugde en trots vervult omdat waar mogelijk teminste één oprecht blijft wandelen in Zijn Woord.
Kortom
Adem in adem uit.....
Je hóeft dit topic niet te openen/lezen...
En het blijft hoog zolang er gereageerd wordt.
Er werd gevraagd door iemand uit de thread wat er te zeggen viel over hetgeen hij sprak.quote:Op donderdag 20 oktober 2005 22:20 schreef Mirage het volgende:
Jouw posts zijn helemaal geen discussie posts.
Je gooit vaak alleen een lap tekst uit de Bijbel neer en laat het na hierover te discussieren.
Je geeft zelfs aan dat je dat niet wil/kan/mag.
Dan zit je dus verkeerd op een discussieforum.
Ik heb het recht om te zeilen als ik dat wil, maar dat moet ik niet doen in een plas die bedoeld is voor zwemmers.
Zo heb jij het recht om citaten uit de Bijbel zonder toevoeging online te zetten, maar beperk je hier niet tot zolang je je op een forum begeeft dat bedoeld is voor discussie.
Tiesemans, je weet wat de bedoeling is.quote:Op donderdag 20 oktober 2005 22:37 schreef Tiesemans het volgende:
[..]
Er werd gevraagd door iemand uit de thread wat er te zeggen viel over hetgeen hij sprak.
Ik heb hem de meest eerlijke reactie gegeven die ik ken.
Mogelijk makend dat hij of zij zelf er zijn antwoord in kan vinden zonder door mij verder of dichter van huis te geraken.
Ik geef namelijk wel degelijk mijn mening echter omdat ik deze zelf niet heb bedacht omdat mijn kennen niet Goddelijk is beperk ik mijn mening echter tot de kern van Gods Woord.
Namelijk Gods Woord zelf.
Immers Hij heeft het wonderschoon verwoord en voor wie het (mag) snappen prima uiteengezet.
Want ik snap het.
Maar nu moet ik mensen gaan leren hoe zij begrijpend moeten zwemmen terwijl ze veel makkelijker zeilend het water over kunnen althans dat heb ik geleerd.
Kortom ik geef gewoon dezelfde zeil instructies als ik heb gekregen en moge de uitverkoren zeilen tot ze een ons wegen..
Jazeker Mirage en ik zal zo goed als mogelijk is rekening houden met de eis die je mij stelt.quote:Op donderdag 20 oktober 2005 22:42 schreef Mirage het volgende:
[..]
Tiesemans, je weet wat de bedoeling is.
Waarom zie ik jou dan je steentje hier niet op een positieve manier aan bijdragen?quote:Op vrijdag 21 oktober 2005 02:58 schreef Tiesemans het volgende:
Doch wij de kinderen zijn verantwoordelijk voor de liefde onder elkaar en de gevolgen van het gebrek eraan die de wereld vandaag de dag meer teisteren dan ooit.
Hoe een hart te verwarmen (zoals dat van jou) welk zich verhard heeft voor de liefde welk ik (mede) rijkelijk ken en benoem ?quote:Op vrijdag 21 oktober 2005 03:04 schreef PLAE@ het volgende:
[..]
Waarom zie ik jou dan je steentje hier niet op een positieve manier aan bijdragen?
Nou met alle alle respect maar zo wild vond ik de veronderstelling niet m'n beste....quote:Op vrijdag 21 oktober 2005 03:18 schreef PLAE@ het volgende:
Het achterwege laten van zulke wilde veronderstellingen zou al een heel verschil maken.
Het goede woord hoef niet altijd van hogerop te komen en kan je ook laten blijken uit naastenliefde die los staat van welk geloof dan ook.
He, hier ben ik het mee eens................tis een wonderquote:Op vrijdag 21 oktober 2005 03:18 schreef PLAE@ het volgende:
Het achterwege laten van zulke wilde veronderstellingen zou al een heel verschil maken.
Het goede woord hoef niet altijd van hogerop te komen en kan je ook laten blijken uit naastenliefde die los staat van welk geloof dan ook.
Ja, ik durf best te beweren dat jou naastenliefde bij niet mede-gelovigen een stuk minder stabiel en vooral achterdochtiger is dan bij mede-gelovigen....wat fok betreft iig.quote:Op vrijdag 21 oktober 2005 03:24 schreef Tiesemans het volgende:
Of zou jij soms durven beweren dat Tiesemans slechts van boven gekende naasteliefde kent ?
En dit slechts voor mede gelovigen bewaard ?
Tja en wonderen komen toch echt van boven.quote:Op vrijdag 21 oktober 2005 03:25 schreef Morwen het volgende:
[..]
He, hier ben ik het mee eens................tis een wonder![]()
Tieseman is God? Net als iedereen dat is of haal ik nu jouw klassenverschil onderuitquote:Op vrijdag 21 oktober 2005 03:24 schreef Tiesemans het volgende:
[..]
Nou met alle alle respect maar zo wild vond ik de veronderstelling niet m'n beste....
Het goede woord hoeft inderdaad niet altijd van hogerop te komen immers ook zijn er vele wijzen in de goot te vinden, echter te nederig gemaakt om er uit te geraken.
Zulke nederigen recht doen door naasteliefde te tonen gaat voorbij geloof en is pure liefde Gods.
Dat wij in ons geval waar mogelijk elkaar met respect in de ogen kunnen kijken, wanneer het moment daar zou moge zijn, is, geloof ik, vanzelfsprekend.
Immers ook een knecht betoont (zondermeer) naasteliefde zoals dat de mens, gelijk jou en ik, is toevertrouwd.
Of zou jij soms durven beweren dat Tiesemans slechts van boven gekende naasteliefde kent ?
En dit slechts voor mede gelovigen bewaard of koestert ?
Misschien waar mogelijk omdat jij net zo makkelijk mij in een hokje plaatst als dat je een posting space vult ?quote:Op vrijdag 21 oktober 2005 03:28 schreef PLAE@ het volgende:
[..]
Ja, ik durf best te beweren dat jou naastenliefde bij niet mede-gelovigen een stuk minder stabiel en vooral achterdochtiger is dan bij mede-gelovigen....wat fok betreft iig.
Tssk tssk kijk dat is nou precies wat tieseman(s) niet is...... Ik ben het klei.quote:Op vrijdag 21 oktober 2005 03:29 schreef Morwen het volgende:
[..]
Tieseman is God? Net als iedereen dat is of haal ik nu jouw klassenverschil onderuit![]()
Ik ben er hoorquote:Op vrijdag 21 oktober 2005 03:33 schreef Tiesemans het volgende:
[..]
Tssk tssk kijk dat is nou precies wat tieseman(s) niet is...... Ik ben het klei.![]()
Raar "klasseverschil" houd je er op na .. ben ik het dus niet mee eens.
Tevens waarom niet even online blijven en rustig mee discussieren ?![]()
Jeetje mina wat een wijsheid dat meen ikquote:Op vrijdag 21 oktober 2005 03:38 schreef Morwen het volgende:
Misschien even iets om over na te denken? Praat vanuit je hart, vanuit je ziel, niet vanuit teksten die niet van jezelf zijnIk weet zeker dat wij van je kunnen leren, maar spreek voor jezelf alsjeblieft, dat is veel waardevoller (misschien wel kwetsbaarder, dat wel)
![]()
Diepe taal daar kun je makkelijk in verdrinken wanneer in ijdelheid bezwommen.quote:Op vrijdag 21 oktober 2005 03:33 schreef PLAE@ het volgende:
Laten we dan misschien van het beweren maar denken maken.
Of misschien kan je er ook aan denken waarom je die gedachten bij mij oproept en hoeft het foute inschatten niet perse aan mij te liggen...maar aan jou postgedrag?
Hoeveel 'diepe'taal je er ook tegenaan gooit de boodschap blijft even vaag en vaak ook denigrerend.
quote:Op vrijdag 21 oktober 2005 03:40 schreef Tiesemans het volgende:
Hoeveel 'diepe' taal ik ook gebruik de boodschap blijft even vaag omdat het niet te snappen valt met het verstand welk op de wereldse leest geschroeid is.
Nogmaals de Geest openbaard wat men dient te weten en te geloven.
Denigrerend is dat voozeker niet.
Kan/zal je hogere macht hier geen zorg voor dragen?quote:Het is met zekerheid de beste manier om te zorgen dat wie als een wolf binnensluipt ontmaskerd word. Tenzij hij of zij door de Geest oprecht spreekt waarvan deel is verkregen enzo bewijst goede vrucht te dragen.
Ik snap er weinig van, maar dit is wel een stukje van jezelf.........mooi dusquote:Op vrijdag 21 oktober 2005 03:40 schreef Tiesemans het volgende:
[..]
Diepe taal daar kun je makkelijk in verdrinken wanneer in ijdelheid bezwommen.
Ik heb geen behoefte aan ijdel zijn.
Dat ik echter bij jou op een of andere weerstand stuit welk er voor zorgt dat vrijwel alles wat ik zeg op jou negatief neerkomt tja ik zal je voorzekeren je zegen afhouden.
Hoeveel 'diepe' taal ik ook gebruik de boodschap blijft even vaag omdat het niet te snappen valt met het verstand welk op de wereldse leest geschroeid is.
Nogmaals de Geest openbaard wat men dient te weten en te geloven.
Denigrerend is dat voozeker niet.
Het is met zekerheid de beste manier om te zorgen dat wie als een wolf binnensluipt ontmaskerd word. Tenzij hij of zij door de Geest oprecht spreekt waarvan deel is verkregen enzo bewijst goede vrucht te dragen.
Ik wil ook best de hele dag "watskeburt" en "vieze Freddie" brullen zoals m'n buurtjes boven me maar daar word ik dan toch echt depressief van het sticht niet nog vult het blijvend...
Hoe kan je de bijbelvertalingen goedpraten vraag ik mij dan af? Die lijkt totaal niet meer op de bijbel zoals hij orgineel was. Bewerkt door de mensen die jij veracht om wat ze doen met gods woord.quote:Op donderdag 20 oktober 2005 22:07 schreef Tiesemans het volgende:
Wie ben ik om zoete koekjes te gaan bakken als nr. zoveel, over de rug van Gods Woord.....
Juist ..... ik ben niemand.
Profeten en Predikers die de tand des tijds doorstaan hebben verwerpt gij maar mijn "in eigen woorden" uitleg zou je voorzeker wel snappen ? Schande !!
Mooi .... gezelligquote:Op vrijdag 21 oktober 2005 03:38 schreef Morwen het volgende:
[..]
Ik ben er hoor![]()
Maar door je te profileren als een kenner schep je al een kloof, denk ik? Bij mij niet, hoor, ik weet wie ik ben, maar misschien bij mensen die wat onzekerder zijn?
Misschien even iets om over na te denken?
Praat vanuit je hart, vanuit je ziel, niet vanuit teksten die niet van jezelf zijn
Ik weet zeker dat wij van je kunnen leren, maar spreek voor jezelf alsjeblieft, dat is veel waardevoller (misschien wel kwetsbaarder, dat wel)![]()
Hoe puur ervaar jij de bijbel nog?quote:Op vrijdag 21 oktober 2005 03:54 schreef Tiesemans het volgende:
Daarom dat Ik Gods Woord (De Bijbel) hanteer
Weet ikquote:Op vrijdag 21 oktober 2005 03:54 schreef Tiesemans het volgende:
[..]
Mooi .... gezellig![]()
Tegen iemand die onzeker is en door mij het gevoel krijgt helemaal buiten de boot te vallen zeg ik juist bij die mensen is er veel wonderlijks mogelijk echter ze geloven het zelf onvoldoende.
Glimlach en besef dat bij wie ongelukkig is en zich alleen voelt er daadwerkelijk een almachtig God is die je vanuit het onzichtbare toekijkt en zo nu en dan boos en dan weer een traan om je laat als schepping welk hij zéér lief heeft.
Echter moet de mens wel beseffen dat je vragen zult moeten stellen vanuit de Geest richting Here Jezus Christus en dus niet richting mij want mij kennen is eveneens onvolkomen.
Daarom dat Ik Gods Woord (De Bijbel) hanteer Zijn woord is er ook voor hen en hetzelfde in werking of het gebrek eraan..
Het is niet juist tiesemans te volgen op zoek naar meer zelfverzekerdheid in het leven.
Integendeel het de geest in jullie zelf leren volgen op zoek naar meer zekerheid door Here Jezus Christus te leren kennen en waarderen, maar voorzeker lief hebben.
Géén baksteen of hout wat tussen de Geest in de mens en Zijn Geest kan geraken, behalve een hart welk opstandig is en dronken van de vrijheid meent het wel zonder tuchtige , doch liefhebbende (en voor eeuwige) Vader af te kunnen.
Het is niet stoer om bekend te zijn onder de mens.
Het is "stoer" gekend te zijn en geliefd te worden bij Here God.
En Zijn Zoon Here Jezus te gunnen de liefde welk Hij toekomt.
Dat gun ik echt van harte en vanuit mijn ziel aan elk levend schepsel op aarde dat deze hiertoe in staat is.
Ik praat de Bijbelvertalingen niet goed. Verbasteringen zijn nooit goed, eveneens dat een bastaard geen goede nakomelingen voortbrengt.quote:Op vrijdag 21 oktober 2005 03:50 schreef PLAE@ het volgende:
[..]
Hoe kan je de bijbelvertalingen goedpraten vraag ik mij dan af? Die lijkt totaal niet meer op de bijbel zoals hij orgineel was. Bewerkt door de mensen die jij veracht om wat ze doen met gods woord.
Ook jij baseerd je geloof op verhalen uit een boek die tientallen zoniet honderden malen bewerkt is.
Ook jij maakt uiteindelijk een eigen voorstelling van het geheel in gedachten, beinvloed door je eigen fantasie en die van veel mensen uit het verleden.
Lijkt me moeilijk of niet? Want eigenlijk is het na die duizenden jaren niet meer dan gebakken lucht.
Maar de Geest zegt nadrukkelijk dat in de eindtijd sommigen het geloof zullen verlaten, doordat ze luisteren naar dwaalgeesten en naar wat demonen hun leren.quote:Op vrijdag 21 oktober 2005 04:02 schreef Morwen het volgende:
[..]
Weet ikHet komt op zeker uit een goed hart.
Het gaat meer om de kloof, waarom zo moeilijk doen, waarom niet gewoon lief zijn voor de mensen om je heen?
Waarom lappen tekst, ben je zelf zo onzeker?
Handel naar je denken, praten kan iedereen![]()
Echter wanneer doorverteld onder invloed van de Heilige Geest zullen tien mensen aan elkaar hetzelfde spreken.quote:Op vrijdag 21 oktober 2005 04:09 schreef PLAE@ het volgende:
Nee.
Vertel 1 iemand een verhaal en laat dat doorvertellen door 10 mensen aan elkaar en ook jij weet wat er gebeurd.
Wat er dan overblijf is gebakken lucht.
Daarmee wil ik god niet verwerpen of de prachtige verhalen uit de bijbel....maar het is wel iets wat iedereen die een beetje logisch nadenkt constateert.
Tjonge gij neemt wat Google zegt wonderwel aan voor waarheid.quote:Op vrijdag 21 oktober 2005 04:11 schreef PLAE@ het volgende:
Wat hierboven staat is gewoon een bijbeltekst oid vriend![]()
linkje
Ok dat vind ik mooi maar ik geloof er zelf niet in.quote:Op vrijdag 21 oktober 2005 04:13 schreef Tiesemans het volgende:
[..]
Echter wanneer doorverteld onder invloed van de Heilige Geest zullen tien mensen aan elkaar hetzelfde spreken.
Dat geloof ik voorzeker.
Nu al ontbijt maken voor je man?quote:Op vrijdag 21 oktober 2005 04:14 schreef Morwen het volgende:
Ik verlaat de discussie voor nu....huwelijkse verplichtingen enzo![]()
Nee het gaat er om dat iedereen kan copy pasten en ik meer geinteresseerd ben in jou versie van een verhaal dan het voorgekauwde gedeeltequote:Op vrijdag 21 oktober 2005 04:15 schreef Tiesemans het volgende:
[..]
Tjonge gij neemt wat Google zegt wonderwel aan voor waarheid.
Echter wanneer het in eerste instantie verschaft word bestaat er gegronde twijfel en achterdocht.
Tjonge en gij praat over minimaal (ongelovige) naasteliefde betuigen?
Daar zit voorzeker een luchtje aan...![]()
Joh hey als PLAE@ of Morwen of jijzelf menen dat ik probeer jullie te overtuigen.quote:Op vrijdag 21 oktober 2005 04:13 schreef Italo het volgende:
Leuk om dit mee te lezen, een aantal mensen die elkaar proberen te overtuigen van hun eigen (stellige) geloof cq opvattingingen.
En aangezien dat niet gaat lukken, zeker niet om 04:15, misschien een idee om nog even te relaxen en dan te gaan slapen?
Dáár gaat zé ......quote:Op vrijdag 21 oktober 2005 04:14 schreef Morwen het volgende:
Tiesemans, daar ga je weer![]()
Ik verlaat de discussie voor nu....huwelijkse verplichtingen enzo![]()
Hetzelde van mij, mijn aandeel hierin kwam vooral voort uit verwondering, interesse en wat het (christelijke) geloof betreft ook voor een deel door afgunst.quote:Op vrijdag 21 oktober 2005 04:19 schreef Tiesemans het volgende:
[..]
Joh hey als PLAE@ of Morwen of jijzelf menen dat ik probeer jullie te overtuigen.
Please ga onmiddelijk relaxen... Zet een bakkie thee, rol een jointje ofzo en voel je niet verplicht om ook maar één letter te lezen van hetgeen ik uit liefde en overtuiging deel met jullie zonder verplichtingen.
Slapen doe ik wonderwel en ik hoop dat jullie ook allemaal een fijne rust krijgen en morgen heerlijk ontspannen opstaan.
![]()
Ik zeg "een aantal mensen die elkaar proberen te overtuigen" waarmee ik jou en de andere twee bedoel.. Geen rede om je aangevallen te voelen dus!quote:Op vrijdag 21 oktober 2005 04:19 schreef Tiesemans het volgende:
Joh hey als PLAE@ of Morwen of jijzelf menen dat ik probeer jullie te overtuigen.
Please ga onmiddelijk relaxen... Zet een bakkie thee, rol een jointje ofzo en voel je niet verplicht om ook maar één letter te lezen van hetgeen ik uit liefde en overtuiging deel met jullie zonder verplichtingen.
Eet honig, mijn zoon, want dat is goed,quote:Op vrijdag 21 oktober 2005 04:25 schreef PLAE@ het volgende:
[..]
Hetzelde van mij, mijn aandeel hierin kwam vooral voort uit verwondering, interesse en wat het (christelijke) geloof betreft ook voor een deel door afgunst.
Het was me weer een eer. Trusten![]()
Jij rustig komende middag, uit naasteliefde een zwerver positief aankijken, en mijn dankbaarheid heb je voorzeker.quote:Op vrijdag 21 oktober 2005 04:26 schreef Italo het volgende:
[..]
Ik zeg "een aantal mensen die elkaar proberen te overtuigen" waarmee ik jou en de andere twee bedoel.. Geen rede om je aangevallen te voelen dus!
Eigenlijk is het meer dat jij je verhaal doet en PLAE@ die het vervolgens weer afkraakt en Morwen die je onzeker noemt
Joh hey![]()
ywquote:Op donderdag 20 oktober 2005 22:30 schreef Morwen het volgende:
Heel erg bedankt, livEliveD![]()
Die bedoelde ik beide inderdaad. Ik sla ze gelijk op![]()
Ja, is goed, of weet je misschien een andere plaats waar het publiek van Truth zit en het niet meteen wordt gezien als spam?quote:Op vrijdag 21 oktober 2005 15:02 schreef Mirage het volgende:
Stenny, het antwoord volgt zo spoedig mogelijk.
Ik heb je verzoek in behandeling
wat klinkt dat![]()
Allereerst neem ik de vrijheid om zelf een advies te geven.quote:Op vrijdag 21 oktober 2005 15:08 schreef Stenny het volgende:
[..]
Ja, is goed, of weet je misschien een andere plaats waar het publiek van Truth zit en het niet meteen wordt gezien als spam?
Groetjes,
Sten
Hoi Mirage,quote:Op vrijdag 21 oktober 2005 16:08 schreef Mirage het volgende:
[..]
Allereerst neem ik de vrijheid om zelf een advies te geven.
Bedenk wat je doel is.
1 een commercieel boek
2 een boek dat je voornamelijk voor jezelf hebt geschreven, meer bedoeld als je "ei" kwijt kunnen.
optie 1: dan zou ik idd kijken naar wat de doelgroep wil/verlangt. (vraag - aanbod)
optie2: dan zou ik alles schrijven dat ik kwijt wil en zal ik de woordkeuze maken op grond van hoe ìk het het best passend vind.
Dan terugkomend op je vraag.
Van mij mag je je vragen stellen in truth, het liefst in het lopende topic over astrale erotiek.
Astrale erotiek (één beeld zegt meer dan duizend woorden)
Ik denk dat het goed op elkaar aansluit, en zo heb je alles bij elkaar.
Wel vraag ik je op te passen dat je bij het reageren op andere posts (los van hierboven dus) niet te vaak naar je boeken verwijst onder het mom van "veel vragen weinig tijd".
Als je geen tijd hebt om te reageren, dan is het heel simpel.. het forum niet open klikken
Het is geen must, je komt hier als je tijd hebt en zin hebt mee te discussieren.
Succes !
Sten,quote:Op vrijdag 21 oktober 2005 13:54 schreef Stenny het volgende:
Hoi Mirage en andere moderatoren.
Ik heb een vraag. Hoewel het wel weer als spam/reclame betiteld zal worden door onwillenden, zou ik graag een enquête houden voor mijn tweede boek.
Dit boek is al in vergaande staat af, hoewel er ook nog best wat voor gedaan moet worden.
Het gaat zoals jullie weten over astrale liefde erotiek. Omdat dit een toch een behoorlijk taboe omgeven onderwerp is, zit ik met vragen als: hoeveel details kan ik in het boek geven? Ik heb het al min of meer geschreven, maar het is een voortdurend zoeken naar een formule die de inhoud niet banaal maakt.
Nou zou ik aan de lezers van Fok willen vragen wat voor inhoud en taalgebruik ze absoluut wel, en absoluut niet willen tegenkomen in mijn tweede boek. Ik kan natuurlijk niet overal rekening mee houden, maar als er genoeg reacties komen, kan ik er misschien wat aan hebben.
Zo komen de woorden vagina(al) en anaal![]()
niet voor; deze zijn vervangen door een term die heel goed kan in dit boek. Het woord 'orgasme' en 'hoogetepunt' staan er bijvoorbeeld wel weer in.
Ik wil dus vragen of ik een dergelijke vraag mag stellen.
Ik hoor het wel,
groetjes,
Sten
Mijn motivatie is zuiver wat dacht je dan? Ik wil een mooi boek schrijven en kan feedback gebruiken, maar als je meteen gaat zeggen: schrijf dat boek liever niet, dan heb ik er niets aan. Graag opbouwend dus.quote:Op vrijdag 21 oktober 2005 22:00 schreef nokwanda het volgende:
[..]
Sten,
Okay, je stelt de vraag aan de moderators maar ik wil er toch iets van zeggen.
Weet je zeker dat je commentaar wilt?
In dat andere topic, astrale erotiek, een beeld zegt meer dan........., krijg je van sommigen een mening. Soms is die mening niet dezelfde als de jouwe. Daar is op zich niks mis mee. We kunnen het immers niet altijd allemaal met elkaar eens zijn of dezelfde smaak hebben.
Wat me er opviel is wel dat je iedereen die aangeeft het zo niet te zien of het in die vorm niet mooi te vinden een reply geeft die hierop neerkomt: Mag je vinden, als ik het maar mooi vind. En ik weet hoe het is want ik heb er al een boek over geschreven en ik ben aan de tweede bezig.
Als jij hier aangeeft feedback op je boek te willen dan vraag ik me toch af wat je met die feedback gaat doen en of de motivatie die je aangeeft om het hier te posten wel zo zuiver is als je beschrijft.
Tuurlijk graag opbouwend.quote:Op vrijdag 21 oktober 2005 22:19 schreef Stenny het volgende:
[..]
Mijn motivatie is zuiver wat dacht je dan? Ik wil een mooi boek schrijven en kan feedback gebruiken, maar als je meteen gaat zeggen: schrijf dat boek liever niet, dan heb ik er niets aan. Graag opbouwend dus.
Laat maar hoor, hier heb ik geen zin in. Ik vroeg om het taalgebruik over astrale liefde en erotiek, maar ik vraag het wel aan mensen die mij wel vertrouwen.quote:Op vrijdag 21 oktober 2005 22:23 schreef nokwanda het volgende:
[..]
Tuurlijk graag opbouwend.
Maar als iemand zegt: "dat en dat aspect kan mij niet bekoren" en jij komt onmiddelijk met zoiets als: "nou, mij en anderen wel" dan vraag ik me af of je kunt omgaan met die feedback. Dat wil niet zeggen dat iedere kritiek tot een aanpassing moet leiden hoor. Maar het viel me eerder op. Daarom zeg ik dit ook.
Het maakt het niet makkelijk om opbouwend te blijven, namelijk.
Ik heb nu kritiek op de manier waarop je zelf met kritiek omgaat. En dan schrijf je dit.quote:Op vrijdag 21 oktober 2005 22:25 schreef Stenny het volgende:
[..]
Laat maar hoor, hier heb ik geen zin in. Ik vroeg om het taalgebruik over astrale liefde en erotiek, maar ik vraag het wel aan mensen die mij wel vertrouwen.![]()
Je hoort mij ook niet zeggen dat ze haar gang niet moet gaan. Helemaal niet.quote:Op vrijdag 21 oktober 2005 23:23 schreef iteejer het volgende:
Iets kan veel gezichten hebben. Stenny kan onze feedback gebruiken voor haar boek. Als je een boek schrijft wil je dat het gelezen wordt, niet alleen vanuit commerciele motieven.
Dat ze voor haar boek gaat kan ik me goed voorstellen.
Haar topics bereiken ook een groot aantal users; als je de pageviews bekijkt scoren ze altijd goed. Veel mensen vinden dat dus de moeite waard. En daar hebben we een forum voor
Gevoelig voor kritiek? Ja, dat is ze zeker, en ze reageert soms explosief. Ze is de enige nietZijzelf heeft daar denk ik verreweg de meeste last van.
Samengevat: als Stenny zoiets wil doen kan ze wat mij betreft haar gang gaan. Is het spammen, of zijn er mensen die het als zodanig zien?
So what. Als veel mensen geinteresseerd zijn getuige de pageviews, en als er geen users of topic van ons gejat worden zal het me worst wezen of het spam is of niet.
Zij maakt iets, ze zet een boek neer, en daar kan ik alleen maar respect voor opbrengen. Helemaal Stenny, als je in je voorwoord dit forum zou noemen
Dus, Sten: ga je gang. En reageer nou niet zo heftig op opmerkingen die je verkeerd schieten of die blijk geven van niet geheel goed over te komen. Das ook je pr..
Pageviews zijn een teken dat mensen het leuk vinden en het lezen. FOK! als geheel trekt iets van 2.2 - 2.5 miljoen pageviews per dag. Die paar honderd of wellicht 2 a 3 duizend die een topic in truth zou scoren, vallen daarbij in het niet. Dus commercieel is dat niet te noemen, wel een bewijs dat relatief veel mensen dit wilen lezen. Das toch alleen maar leuk?quote:Op vrijdag 21 oktober 2005 23:29 schreef nokwanda het volgende:
Je hoort mij ook niet zeggen dat ze haar gang niet moet gaan. Helemaal niet.
Ik wilde juist een valkuil aangeven. Een aandachtspunt. Meer niet.
Maar ehhh..... met je pageviews enzo..... Dat klinkt pas commercieelEn aandachtsgeil.
Ja hoor.... ik plaagde je maarquote:Op vrijdag 21 oktober 2005 23:38 schreef iteejer het volgende:
[..]
Pageviews zijn een teken dat mensen het leuk vinden en het lezen. FOK! als geheel trekt iets van 2.2 - 2.5 miljoen pageviews per dag. Die paar honderd of wellicht 2 a 3 duizend die een topic in truth zou scoren, vallen daarbij in het niet. Dus commercieel is dat niet te noemen, wel een bewijs dat relatief veel mensen dit wilen lezen. Das toch alleen maar leuk?![]()
Met een enquete stel je zelf al wel een structuur voor kritieken. Lijkt me niet onverstandig. Dan filter je vantevoren al voor een groot deel (helemaal zal nooit gaan) de ongewenste reacties eruit en kom je te weten wat je weten wil.quote:Op zaterdag 22 oktober 2005 10:10 schreef Stenny het volgende:
Okay, bedankt Iteejer voor je mooie doordachte verhaal en ook Nokwanda, kritiek is niet altijd leuk, maar soms inderdaad wel effectief. Zo kreeg ik pas weer (...) een afwijzing te verduren (ik noem geen namen om mijn eigen kruit niet te verschieten), die mij wel raakte, ondanks dat ik dat niet wilde. Dan zit je toch tenminste een dag met een flinke kater. Maar het gevolg is wel dat ik mijn boek nu nog beter aan het maken ben omdat ik de reden van de afwijzing heb meegenomen in mijn boek, zodat het echt weer met sprongen vooruit is gegaan.
Ik zal eens kijken of ik de enquête of iets dergeljiks kan formuleren. En natuurlijk: mocht ik daar écht iets aan gaan hebben (heb ik nu ook al wat dankzij Mirage en Iteejer), ga ik zeker dit forum noemen in mijn voorwoord.![]()
.
Groetjes,
Sten
check je mail even.quote:Op zondag 23 oktober 2005 12:47 schreef _The_General_ het volgende:
ik ze hem
Kan iemand me zeggen hoe dit kan? Ik heb dit topic niet aangemaakt! Ben nu voor de eerste keer vandaag online op fok,
quote:Op donderdag 10 november 2005 15:18 schreef Haushofer het volgende:
Allemachtig, al een week geen feedback.![]()
Mmmmmmmmm.....lekkerquote:Op donderdag 10 november 2005 15:34 schreef Mirage het volgende:
[..]
koffie ? Gebakje ?
ga zitten....
gezelli !!!![]()
quote:Op zaterdag 12 november 2005 00:22 schreef GrafJosti het volgende:
Oud nieuws zeker ???
quote:
quote:Op zaterdag 12 november 2005 00:42 schreef GrafJosti het volgende:
alsof JIJ kan lezen ...
quote:
quote:Op zaterdag 12 november 2005 00:51 schreef MarkzMan_X het volgende:
[..]
Slechtste weerwoord ooit. Zelfs al lees je geen krant; 't is op het NOS journaal geweest.
En verder:
pau·per (de ~ (m.), ~s)
1 maatschappelijk misdeeld persoon => arme
bron.
quote:Op zaterdag 12 november 2005 00:57 schreef danaantje het volgende:
[..]
maar ik hoor ook wel eens pauperbuurt
is dat dan een misdeelde persoonsbuurt ??
quote:
Martelpraktijken VSquote:Op zaterdag 12 november 2005 01:02 schreef danaantje het volgende:
[..]
Heb je het tegen mij jgrafjostie ??
Ze zouden jou eens moeten martelen !!
Ik ga even opschonen NSquote:Op zaterdag 12 november 2005 02:18 schreef NorthernStar het volgende:
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
Martelpraktijken VS
ik hou niet zo van koffie maar dat gebakje zeg ik geen nee tegenquote:koffie ? Gebakje ?
ga zitten....
Ik ga ervanuit dat de reden duidelijk is.quote:Op zaterdag 12 november 2005 15:00 schreef The_stranger het volgende:
Ahhh waarom is het chemtrail topic nu dicht?
nog meer lol.quote:Ik had er zoveel lol mee![]()
Ik zal Merovingian mailen en vragen naar zijn mening ( hij is de TS ) en ik zal de moderators van NWS vragen hoe zij er tegenaan kijken.quote:Op zaterdag 12 november 2005 17:28 schreef MarkzMan_X het volgende:
Op aanwijzing van Mirage. Mag deze:
Martelpraktijken VS
Naar NWS? Het is begonnen als een TRU-topic omdat het onderwerp nogal "samenzwerings-achtig" overkwam. Nu gebleken is in versch. media (TV, krant... waaronder NOS Journaal en Volkskrant) dat er wel degelijk aanwijzingen zijn dat de VS onjuiste praktijken erop nahoudt, is er dus sprake van enige nieuwswaarde.
Bvd.
Ja, ik vond het ook nog wel grappig (en hoewel er niet veel schot inzat, bleef het nog redelijk aardig tegen elkaar).quote:Op zaterdag 12 november 2005 15:00 schreef The_stranger het volgende:
Ahhh waarom is het chemtrail topic nu dicht?
Ik had er zoveel lol mee![]()
Geef mij een half uur wakker worden en even wat andere dingen doen (koffie drinkenquote:Op zaterdag 12 november 2005 23:44 schreef Wombcat het volgende:
[..]
Ja, ik vond het ook nog wel grappig (en hoewel er niet veel schot inzat, bleef het nog redelijk aardig tegen elkaar).
you'r welcomequote:Op donderdag 17 november 2005 00:48 schreef newsman het volgende:
Hoi Mirage, bedankt voor je mailtje, idd, ik maakte er ook geen patat van![]()
quote:Op vrijdag 18 november 2005 02:17 schreef newsman het volgende:
Haai, Mirage was ik ff, gaat over een zeer beledigende opmerking naar een mede thruther, WeirdMickey scheld hem uit voor vuile christen in het topic, andere kijk op christenen, zou jij dat please weg willen halen, misschien daarna ook mijn reactie. Groeten Newsman.
Dank je welquote:Op vrijdag 18 november 2005 13:52 schreef Quarks het volgende:
Mirage, kun je even in dit topic kijken.
BarraCupraCuda en Killaht zien dit blijkbaar als hun "de wereld vergaat en ik neem mee" topic.
Nee, dat mag niet.quote:Op maandag 21 november 2005 06:41 schreef Tiesemans het volgende:
kan de "censuur" ietsjes minder ? Het word zo wel erg moeilijk te denken dat je niet de pik op me aan het krijgen bent mevr M.
Ik doe in iedergeval niet m'n best endus (meen ik) te mogen hopen dat eenzelfde niet voor jou gaat gelden Mirage.
Tenzij jij meent dat er iets mis is met mijn zorgvuldig verkozen woorden ?!!
(Waarbij je naar eigendunk "eigenmachtig" mijn woorden verdraaid om mij zo in een 'kwaad' licht te plaatsen.)
Fijn om te merken dus dat anno 2005 de rollen omgedraaid zijn en je als het aan 3den ligt, je als gelovige niks meer te vertellen hebt...
Of het dus iets minder mag die "correcties"..
Weet je zeker dat het geen typo was?quote:Op maandag 21 november 2005 23:16 schreef Stenny het volgende:
Ik wil even melden dat ik last heb van Enyalus. Ik reageerde in het topic 'Zweven in je slaap' en dat meent hij direct te moeten zeggen: de 'trut is here'. Kijk, dit verwacht ik wel op de prikborden van de startpagina, maar hier vind ik het echt jammer, want dat vergalt wel je plezier in het schrijven...en het is vooral zo onnodig. Ik heb geen zin hieraan mee te doen, en ik zou het prettig vinden als dit gedrag niet geaccepteerd wordt.
Groetjes!,
Sten
Nee dat is geen typfout, hij doet dat expres, precies omdat hij dan later kan zeggen dat het een typfout was, als hij al zo durft te liegen, elke keer als ik wat zeg, vindt hij het leuk om me af te zeiken, en ik heb gewoon geen zin om hierin mee te gaan, vandaar dat ik het aan een ander overgeef.quote:Op maandag 21 november 2005 23:23 schreef Quarks het volgende:
[..]
Weet je zeker dat het geen typo was?
Misschien bedoelt hij gewoon 'truth'
1: Spirituele zaken en paranomale zaken zonder rechte weg gefocused op Here Jezus te houden dragen idd weinig tot géén vrucht...quote:Op maandag 21 november 2005 11:30 schreef Mirage het volgende:
[..]
Nee, dat mag niet.
1 ik verdraai jouw woorden niet
2 ik waardeer je inbreng als in "de kant van een Christen" (ik vind het namelijk leuk als fok/truth een afspiegeling is van de samenleving en zaken dus vanuit verschillende oogpunten belicht worden)
Maar wij hebben het al meer dan eens over het quoten van (vaak zelfs offtopic) grote lappen bijbelteksten. De credit die ik je gaf tot nu toe was omdat je tot voor kort in ieder geval een vorm van positief posten had ( ondanks dat de manier waarop, de gigantische bijbelteksten, niet wenselijk is).
En meestal probeerde je je posts iets anders vorm te geven nadat wij een mailwisseling gehad hebben.
Nu echter kwak je niet alleen lange offtopic bijbelteksten neer, maar breng je her en der topics met verschillende onderwerpen tot een discussie ( nee je vertelt het ) over de duivel/duivelse zaken. Ik ben absoluut niet van plan topics die b.v. over aura's of indigokinderen gaan te laten verzanden in topics waarin jij iedereen wel eventjes vertelt dat ze verloren zieltjes zijn die zich inlaten met Duivelse zaken en dat ze volledig de weg kwijt zijn geraakt.
Hierbij richt je je meermaals ook nog tot personen ipv algemeenheid en je mening.
Jij bent vrij om over de link spirituele/paranormale (etc) zaken en de duivel te praten, maar graag in een apart topic en op een manier dat er over te discussieren valt.
Níet verspreid over heel truth en zeker niet in de vorm van "het posten van lange stukken bijbelteksten".
Ik vind het erg flauw om het erop te gooien "dat ik jou niet zou mogen".quote:Op dinsdag 22 november 2005 04:35 schreef Tiesemans het volgende:
[..]
1: Spirituele zaken en paranomale zaken zonder rechte weg gefocused op Here Jezus te houden dragen idd weinig tot géén vrucht...
2:Moderatoren die herhaaldelijk (en opnieuw) goed en kwaad op een grote hoop donderten en daarbij nog onterecht commentaar leveren (vind ik ja) over het feit dat er gebruik word gemaakt van de letterlijke bron die staat voor geloof, "zodat het voor iedereen gelijk is wat er staat om te begrijpen of niet" is tot daar aan toe.
3:Om mij dan vervolgens krom te editen ipv te vragen mijn tekst of weg te halen c.q te wijzigen ten positieve in jou optiek... Wow het spijt me, maaruh misschien iets minder je best doen om recht te doen in mijn richting en wat meer te kijken of er door mij werkelijk een noemenswaardige overtreding word begaan. Nu heeft de gehele situatie iets wat lijkt alsof er op "de man" gespeeld word.
4:Immers je hoef mij niet te mogen... Het gaat er om of (ook) jij in je leven gehoort hebt. Wat je daar vervolgens mee doet is je eigen (zaai)goed recht !
Goed ! Op wat gerommel bij mensen rondom mij en wat lichamelijke klachten na.quote:Op dinsdag 22 november 2005 10:08 schreef Stenny het volgende:
Okay, Mirage, alleen vind ik het zó kinderachtig. Ik heb altijd gewoon tegen hem gedaan, maar hij begon de vijandigheden.
Gaat het verder?!![]()
quote:Op dinsdag 22 november 2005 10:15 schreef Enyalius het volgende:
onzin...en liegen doe ik ook niet
en jij normaal doen is ook niet helemaal waar met je compleet foute assumpties en oordelen. en steeds als ik je eigen gedrag terug spiegelde voelde je je weer aangevallen. in feite was je 7 van de 10 keer gewoon boos op je eigen persoonlijkheids trekjes ipv boos op mij.
en de trut is here was geen typo. ik zeg altijd de trut is hier en dat was eigenlijk meer een grapje tussen mij en iemand die hier op bezoek was. die noem ik soms ook een trut op een wat vriendschappelijkere manier. tja...en indirect te link naar stenny te leggen dat deed ik pas na ik op "invoeren" klikte.
Geweldig Mirage, jij bent echt een oppermoeder, zo'n gevoel geef je mij ook altijd wel. Maar dan wel een met een jonge uitstraling.quote:Op dinsdag 22 november 2005 10:15 schreef Mirage het volgende:
[..]
Goed ! Op wat gerommel bij mensen rondom mij en wat lichamelijke klachten na.
Donderdag ga ik voor de 4d echo !!
![]()
je kan het ook anders bekijken misschien zei hij het wel over zichzelfquote:Op maandag 21 november 2005 23:16 schreef Stenny het volgende:
Ik wil even melden dat ik last heb van Enyalus. Ik reageerde in het topic 'Zweven in je slaap' en dat meent hij direct te moeten zeggen: de 'trut is here'. Kijk, dit verwacht ik wel op de prikborden van de startpagina, maar hier vind ik het echt jammer, want dat vergalt wel je plezier in het schrijven...en het is vooral zo onnodig. Ik heb geen zin hieraan mee te doen, en ik zou het prettig vinden als dit gedrag niet geaccepteerd wordt.
Groetjes!,
Sten
Dacht dat je tegen SM wel liever zou zijn. Kijk... als je dat nou tegen mij zou zeggen zou ik er niet van staan te kijken. En wel erger ookquote:Op dinsdag 22 november 2005 18:57 schreef Enyalius het volgende:
pfft doos![]()
je weet dat ik het oorspronkelijk over jouw had toen ik dat typte![]()
'Je hoeft mij niet te mogen' is toch enigsinds verschillend van 'Je mag me niet' , beste Mirage.quote:Op dinsdag 22 november 2005 08:43 schreef Mirage het volgende:
[..]
Ik vind het erg flauw om het erop te gooien "dat ik jou niet zou mogen".
Wat een onzin. (maar dat weet je zelf ook)
En dat "de hele situatie "iets heeft van op de man spelen... ik geloof dat jij de enige bent die dat zo bewust interpreteert. (niet eens opvat, want jij weet beter imo)
De rest van je verhaal... je weet mijn standpunt.
koek en ei... eierkoek...quote:Op donderdag 24 november 2005 06:47 schreef Tiesemans het volgende:
[..]
'Je hoeft mij niet te mogen' is toch enigsinds verschillend van 'Je mag me niet' , beste Mirage.
'Lijkt alsof er' is tevens ook toch net even anders dan daadwerkelijk "op de man spelen".
Dat was trouwens een beetje speels gesproken dat op de man spelen..
Ooit wel is de film school of Rock gezien ? ... "de man" is not my friend...
Kortom alles is koek en ei hoor![]()
Tsja, dat zou makkelijk zijn in sommige gevallen.quote:Op vrijdag 25 november 2005 16:39 schreef Enyalius het volgende:
omdat er in ouwehoer geen antwoord op werd gegeven maar hiernaar verwezen werd...
is het mogelijk om bepaalde users op een ignore list te zetten zodat je hun posts niet ziet en eventuele topics die ze starten? ben namelijk allergies voor bepaalde mensen waarvan ik denk/vind dat die het iq van een amoeba lijken te hebben.
Praat es met HarrieChristus, die meent dat hij Jezus isquote:Op zondag 27 november 2005 16:31 schreef BaajGuardian het volgende:
cinnamongirl , ik ben het forum , dwaas
Kan wel, juist omdat je BG bent.quote:Op zondag 27 november 2005 20:21 schreef BaajGuardian het volgende:
kan niet , ik ben bg jeweettoch.
Wat ik bedoelde te zeggen komt daar wel op neer, al benader ik het wel met wat meer ergernis.quote:
Fijn, volgens mij valt er nl. nogal wat op te ruimen uit een aantal topics.quote:Op zondag 27 november 2005 22:29 schreef iteejer het volgende:
Maar nogmaals, er is niks aan de hand nog, hou het ook zo.
toch geen migraine?quote:Op woensdag 30 november 2005 11:11 schreef Mirage het volgende:
Hallo
Ik was de afgelopen dagen niet lekker, dansende lettertjes en hoofdpijn enzo
Het gaat weer een stuk beter, vanmiddag ben ik weer aanwezig.
Soms is het inderdaad zo dat een nieuw topic meer relevante reacties op je vragen geeft.quote:Op zondag 4 december 2005 21:45 schreef myxomatosekonijn het volgende:
Haidih0! Even een vraagje...had in t algmene reiki t0pic wat vragen gesteld maar krijg n0g niet echt reacties (waarschijnlijk 0mdat de 0pzet anders is en meer gaat 0ver ervaringen). Is het 0k als ik mijn vragen 00k n0g in een nieuw t0pic zet ?
Fijn!quote:Op maandag 5 december 2005 12:54 schreef Mirage het volgende:
[..]
Soms is het inderdaad zo dat een nieuw topic meer relevante reacties op je vragen geeft.
Van mij mag je een nieuw topic maken, ik hoop dat het je verder brengt !
Succes
Als iemand zich (meermaals) niet houdt aan de regels die hier in truth geld, dan wordt de user verwijderd. Op dit moment zie ik (nog) geen reden voor een dergelijke drastische maatregel.quote:Op woensdag 7 december 2005 00:05 schreef BaajGuardian het volgende:
trouwens , kunnen dit soort malloten niet gewoon verwijderd worden van de a.. truth subfora?
Quantum mechanica.
Fijn, dan wil ik nog even de aandacht op deze vestigen:quote:Op woensdag 7 december 2005 18:59 schreef Mirage het volgende:
[..]
![]()
voor verder commentaar kan je naar feedback
(sorry, dat was ik, was ingelogged onder de naam van mijn vriendinnetje)quote:Op zondag 27 november 2005 16:22 schreef cinnamongirl het volgende:
Speaking of...
Wil een mod weer even Baaj in toom schoppen voordat hij weer dit hele subforum verkloot ?
Zo... ik ben het kwijtquote:Op woensdag 7 december 2005 13:01 schreef Mirage het volgende:
[..]
Als iemand zich (meermaals) niet houdt aan de regels die hier in truth geld, dan wordt de user verwijdert.
Dat heb ik gelezen, en ik hoop dat je je nu een stuk beter voelt.quote:Op woensdag 7 december 2005 19:22 schreef Mirage het volgende:
Zoals je terug kan lezen ben ik een paar dagen niet zo heel actief geweest.
Lees o.a. mijn post van de 30.
Je verzoek van de 27e heb ik gemist, maar als ik terug zoek in de gegevens dan heeft iteejer dat wel degelijk opgepakt.
Wat verwacht je ?
Dat een mod de handelingen van zijn/haar co-mod dagen terug nog eens dunnetjes over doet ?
Neem mijn post over het kinderachtige "oog om oog" ter harte en de wereld zal beginnen te verbeteren bij jezelf![]()
Xantippe is te makkelijlk he ?quote:Op woensdag 7 december 2005 19:25 schreef Mirage het volgende:
[feedback misbruik mode]
ik zoek trouwens babynamen met een X
[/feedback misbruik mode]
Nee, dat hoeft niet. Maar als ik zie hoe BG zijn stellingen formuleert, en hoe hij reageert als mensen vragen om een fatsoenlijke startpost, dan heb ik er weinig trek meer in om serieus en genuanceerd te reageren. Zeker als je BG's geschiedenis kent. Die ken ik een beetje, ook al kom ik vrijwel nooit in TRU.quote:Op woensdag 7 december 2005 19:01 schreef Mirage het volgende:
TC03, de post waar jij (en ChOas) over vielen was idd niet je van het.
Maar is het nou echt nodig om dit soort tegen reacties te geven ?
quote:Op woensdag 7 december 2005 19:30 schreef ChOas het volgende:
[..]
Dat heb ik gelezen, en ik hoop dat je je nu een stuk beter voelt.
Maar misschien heb je niet helemaal gelezen wat ik bedoel; het "Als ik naar de maan wijs moet je niet naar mijn vinger kijken" idee.
Ik wil niet op specifieke personen/ gevallen in gaan.quote:Mijn verzoek van de 27e hoeft niet opgepakt te worden. Ik wil alleen aangeven dat er in mijn ogen weinig tot niets aan gebeurd is. Dit verwijt ik jou, noch iteejer. Maar wat ik de mods (dit is NIET persoonlijk bedoeld) wel verwijt is dat iemand keer op keer de fout in kan gaan maar daar niet op afgerekend wordt om zijn/haar persoon.
Ik weet niet wat je bedoelt met 'de' gegevens, maar verder dan een 'tut tut' is het in het openbaar niet gekomen. Weet ik het, misschien zit er een gigantische mailwisseling achter, een bloemetje, maakt mij niet uit. Feit blijft dat het gedrag van Baaj niet veranderd is sindsdien.
En nee, ik wil niet dat je dit oplost. Ik heb geen zin in flamewar of wat-dan-ook. Maar het feit dat er in dit subforum iemand OVERDUIDELIJK met de meeste dingen kan wegkomen ergert me wel.
Xavierquote:Op woensdag 7 december 2005 19:25 schreef Mirage het volgende:
[feedback misbruik mode]
ik zoek trouwens babynamen met een X
[/feedback misbruik mode]
Thnksquote:Op woensdag 7 december 2005 19:46 schreef Mirage het volgende:
Correcte grammatica is iets anders dan een onbegrijpelijke woordenbrei.quote:Op woensdag 7 december 2005 19:52 schreef BaajGuardian het volgende:
dat is dan mooi want ik ga ook niet in discussie met taalpuristen
als je een probleem hebt met niet correcte grammatica , dan is dat HEEL FIJN VOOR JE JOH!!
dat je daar om druk maakt , veel plezier met de opgezette adertjes en gebalde vuisten
dus ga toch lekker naar een ander topic/forum/net als je dat het einde van de wereld vind.
en ik de hand boven het hoofd gehouden worden?
lijkt me niet
en als het wel zo is , wat dan nog?
ik ga mijn *gedrag* niet aanpassen aan een paar mensen die denken dat ze *normaal zijn* en daarbij ook alles zo willen zien als zijzelf.
echt , dit volk leeft in een eigen wereldje en kan tegenwoordig niks meer verdragen.
Waarom?quote:Op woensdag 7 december 2005 19:52 schreef BaajGuardian het volgende:
mischien leuk te weten dat ik 24/7 engels praat en tiep .
niks mis met het beleid , mischien moet ik je zeepbel doorprikken dat dit geen democratie is hier.quote:Op woensdag 7 december 2005 19:53 schreef ChOas het volgende:
Spelling/de persoon staat hier buiten.
Het gaat om het beleid.
Prima, ik ben het er mee eens dat het geen democratie is.quote:Op woensdag 7 december 2005 19:57 schreef BaajGuardian het volgende:
[..]
niks mis met het beleid , mischien moet ik je zeepbel doorprikken dat dit geen democratie is hier.
Ja dit zou beter in slowchat passen denk ik, vandaar ook "misbruik".quote:Op woensdag 7 december 2005 19:32 schreef ChOas het volgende:
[..]
Xantippe is te makkelijlk he ?
Is het voor een jongen of meisje ?
En kan dit niet beter in het slowchat topic ?
quote:
Beste Baajguardian, ik heb er misschien niks mee te maken, maar heb ff meegelezen met het topic, en ik kan je dit vertellen: Je moet met argumenten komen. Schreeuwen dat mensen geen leven hebben ed als ze je niet geloven is sneu. Kom es met bronnen oid. Het is aardig dat je zo in die complotzooi zit, maar wees es concreet. Mensen zijn kritisch en willen een goede reden om dergelijk spectaculair nieuws te geloven. En dit is bedoelt als goede raad, dus ik hoop dat je de hamers en stofzuigerstangen achterwege kunt latenquote:Op donderdag 8 december 2005 20:40 schreef BaajGuardian het volgende:
zie ook Feedback NWS , ik geloof dat er maar weer een gesprekje gevoerd moet worden
ik laat het hier iig niet bij zitten.,
Zal best. Maar als het gevolg daarvan is dat de onrust toeneemt, kan die zielsverwantschap ook een banverwantschap gaan impliceren.quote:Op vrijdag 9 december 2005 16:01 schreef dodeca het volgende:
Baaj vliegt er niet af maar nog belangrijker hij laat zich niet ophitsen daar heb hij veel te veel brains voor en kennis. En meneer begrijpt mij zo goed dat wat ik hier doe hij helemaal niet opvat als ophitsen, integendeel. Zoiets heet zielsverwantschap.
Mag dat eens beloond worden?
FF een serieus vraagje voor dodeca.quote:Op vrijdag 9 december 2005 14:43 schreef dodeca het volgende:
Hij doet tenminste zijn bek nog open de rest wacht rustig de microchip in het voorhoofd af!
Ik denk zowieso wel dat dit onderwerp een hele topic waard is.quote:Op vrijdag 9 december 2005 19:56 schreef JoZzephus het volgende:
Hopelijk open jij een topic hierover dodeca aangezien ik denk dat er commentaar op komt in dit "feedback"topic
of je moet het in een bestaande topic dumpen maar die zie ik even niet.
een toepasselijke naam voor dat topic zou dan "Chippie" kunnen zijn,
toevallig heet het hondje van Beatrix ook "Chippie"..
![]()
Feedback moet dan natuurlijk wel hierquote:Op vrijdag 9 december 2005 20:12 schreef Mirage het volgende:
[..]
Ik denk zowieso wel dat dit onderwerp een hele topic waard is.
Een topic waar op rustige manier uitgelegd wordt waar dit vandaan komt, waar plaats is voor feedback en waar plaats is voor vragen.
euhquote:Op vrijdag 9 december 2005 20:24 schreef Wombcat het volgende:
[..]
Feedback moet dan natuurlijk wel hier![]()
Maarreh, er was toch al eens een topic dat hierover ging?
quote:
Ook weer waar. En volgens mij had dat idd een iets andere invalshoek.quote:Ik heb geen idee,.. ik kan mij geen topic voor de geest halen en als die er is dan weet ik niet of de strekking hetzelfde is.
Maar als het al zo ver in de vergetelheid geraakt is kan een nieuw topic, frisse wind misschien wel iets interessanters opleveren dan het kicken van een ouder topic.
En jij hebt gelijk als je zegt dat hij ook geen constructieve bijdrage levert aan het topic. Primair gaat het er (zeker in NWS) wel om dat TS met een solide OP begint, en die van jou waren niet meer dan wat gedachtenspinsels zonder verdere bewijzen/aanleiding/verbanden.quote:Op donderdag 8 december 2005 20:17 schreef Pietverdriet het volgende:
Topic waar maar wat geroepen wordt zonder enige nieuwswaarde, bewijs, aanwijzing, bron
Volkert van der G , een AIVD infiltrant?
Je hebt al vaker gedreigd met te vertrekken. Door dat herhaaldelijk te doen en niet te vertrekken, maak je jezelf niet geloofwaardiger. Het lijkt eerder op een klein kind die aan het drammen is.quote:Op zaterdag 10 december 2005 07:34 schreef BaajGuardian het volgende:
als men mij eruit wil kieperen omdat ik geen schaapje ben die ja knikt omdat een fatsige malloot mijn bloed serieuze en 100% actuele NWS topic sluit met een opmerking die duidelijk persoonlijk is
moeten jullie dat weten
en als dodeca gebanned word zien jullie mij hier ook niet meer terug..
Waarom neem je aan dat jij wel over dingen nadenkt, en anderen niet? Misschien denken ze er wel degelijk over na, maar komen ze tot andere conclusies. Je maakt je eigen positie ook niet sterker door anderen te verwijten dat ze paupers zijn, geïndoctrineerd door school. Als je dat doet, levert je dat alleen maar meer weerstand op. Mensen die je zo behandeld zullen echt niet opeens zeggen "oh baaj, nu zie ik je gelijk in, ik was helemaal verblind."quote:als pauperes mij niet kunnen begrijpen is dat hun probleem
met meerendeel ga ik geen discussie meer aan omdat ik dan in gevecht ben tegen hun complete
levens indoctrinatie , oftewel wat er bij men ingestampt is op school
het heeft geen enkele zin om daar tegenin te gaan want je krijg toch alleen reacties van
*maar dat kan niet*
*maar dat is niet normaal*
*jij hebt geen feiten*
en meer van dat soort intelectuele zeer doordachte uitspraken
mensen denken echt niet na over wat ze zeggen , totaal niet
quote:Op zondag 11 december 2005 00:58 schreef merlin693 het volgende:
amen ! en dat meen ik....sommige mensen denken dat we hier als een sekte een overtuigings manie hebben ...nee...het is meer informatiefen nu weer allemaal een smile op je gezicht !
Ik zie het..quote:Op maandag 12 december 2005 11:29 schreef displission het volgende:
feedback mijn topic wordt verkloot door slowchat en onzin
quote:Op maandag 12 december 2005 13:24 schreef KoudeVrouw het volgende:
Dus omdat ik een fatsoenlijk weerwoord geef heb ik een topicc verkloot? Wat een kolder zeg. Je moet blij zijn met een weerwoord ipv. dat ik meega in die fantasiewereld. Of mag ik alleen maar reageren als ik het met een TS eens ben?
Als je selectief leest zie je misschien inderdaad geen mening, edoch die staat er in het topic. En die smileys van je zijn minstens zo belachelijk makend.quote:Op maandag 12 december 2005 13:31 schreef Mirage het volgende:
[..]
je mening.... fatsoenlijk weerwoord...
waar staat je mening ?
Waar staat je eventuele advies ?
Die had je kunnen verwijderen ipv het topic op slot te gooien.quote:De 1e, de 2e of de 3e belachelijke post die je maakte.
Astraal zwaard ?
TS had een vraag. Jij en clock nog wat begonnen o.a. over astrale zwaarden te lullen op een behoorlijk vervelende spottende manier.
Dat is inderdaad níet gewenst.
Dus jij bepaalt hoe ik mijn mening moet geven? Waar maak ik de TS dan belachelijk? Ik bied alleen een andere zienswijze.quote:Waarom maak jij TS belacheljik door lullige opmerkingen te maken ipv idd gewoon je mening te geven die niet overeen komt met die van TS.
Genoteerd.quote:Want het geven van je eigen (andere) mening is zeer zeker wel gewenst.
Wacht eigenlijk nog steeds op een reply op mijn mailtjequote:Op maandag 12 december 2005 13:31 schreef Mirage het volgende:
[..]
je mening.... fatsoenlijk weerwoord...
waar staat je mening ?
Waar staat je eventuele advies ?
De 1e, de 2e of de 3e belachelijke post die je maakte.
Astraal zwaard ?
TS had een vraag. Jij en clock nog wat begonnen o.a. over astrale zwaarden te lullen op een behoorlijk vervelende spottende manier.
Dat is inderdaad níet gewenst.
Waarom maak jij TS belacheljik door lullige opmerkingen te maken ipv idd gewoon je mening te geven die niet overeen komt met die van TS.
Want het geven van je eigen (andere) mening is zeer zeker wel gewenst.
[/quote]quote:Op maandag 12 december 2005 13:35 schreef KoudeVrouw het volgende:
[..]
Als je selectief leest zie je misschien inderdaad geen mening, edoch die staat er in het topic. En die smileys van je zijn minstens zo belachelijk makend.
[..]
Die had je kunnen verwijderen ipv het topic op slot te gooien.
[..]
Dus jij bepaalt hoe ik mijn mening moet geven? Waar maak ik de TS dan belachelijk? Ik bied alleen een andere zienswijze.
[..]
Genoteerd.
Wie ben jij om te bepalen wat wel of geen goede OP is ?quote:Op maandag 12 december 2005 13:47 schreef Clockwork_Tin_Soldier het volgende:
Kom op, Mirage. Het was een slecht geschreven, vage, dubbelzinnige post van een user met teveel fantsie. Daarbij haalde hij er helemaal geen zaken aan die zijn verhaal hadden kunnen versterken, geen feiten, geen bronnen. Er stond eigenlijk niet eens een punt in.
Dat alles tezamen betekent gewoon dat jij dat kuttopic gewoon op slot had moeten gooien. Wij hadden gewoon even lol met de buit voordat we het kwijt zouden zijn.
Waarom ga je niet gewoon inhoudelijk in op mijn argumenten?quote:Op maandag 12 december 2005 14:04 schreef Mirage het volgende:
[..]
Wie ben jij om te bepalen wat wel of geen goede OP is ?
Ja.quote:Welk topic wel of geen bestaansrecht heeft ?
En geef je hier nou openlijk toe dat JIJ besloot dat het topic geen bestaansrecht had en je daarom opzettelijk een serie onzinposts geplaatst hebt ?
Dat weet ik wel zeker van niet.quote:stuur een sollicitatiebrief naar de Fa's/A's, ik denk dat ze staan te spingen om je blauw/paars/rood te maken.
Welke argumenten ?quote:Op maandag 12 december 2005 14:06 schreef Clockwork_Tin_Soldier het volgende:
[..]
Waarom ga je niet gewoon inhoudelijk in op mijn argumenten?
[..]
Dan vraag ik je bij deze dat niet meer te doenquote:Ja.
[..]
Je moest eens weten.. maar dan zou ik klinken als verzuurde crew ipv verzuurde ex-crew.quote:Dat weet ik wel zeker van niet..
"Het was een slecht geschreven, vage, dubbelzinnige post van een user met teveel fantsie. Daarbij haalde hij er helemaal geen zaken aan die zijn verhaal hadden kunnen versterken, geen feiten, geen bronnen. Er stond eigenlijk niet eens een punt in."quote:
Mening? Kom eerst eens met wat argumenten waarom het wél een goed topic is. Ik zie alleen maar bagger.quote:Wij verschillen gewoon van mening en in truth is het toegestaan een andere mening te hebben.
Het enige dat verlangd wordt is dat je respectvol blijft of gewoon niet post.
Nee, de TS die zijn eigen topic onzin vindt.quote:Ík vond het geen onzin topic en TS ook niet.
Soms vergeet ik inderdaad even dat menselijkeid niet iets van dit subforum is. Argumentatie, oorzaak-gevolg, oorzakelijkheid, gooi het allemaal maar overboord.quote:Op maandag 12 december 2005 14:13 schreef Mirage het volgende:
Wat moet er beargumenteerd worden ?
Als ik nu zou zeggen dat ik mij verdrietig voel en mijn blijheid kwijt ben.
Moet ik dat onderbouwen ?
Een foto plaatsen van een traan ofzo ?
Of mijn blijheid die ik op straat zie wandelen ipv bij mij zie zitten ?
Sommige mensen maken zichzelf al belachelijk, daar is onze hulp niet voor nodig. En waarom zouden we bepaalde mensen niet kunnen beinvloeden? Wat een kul. Iedereen beinvled elkaar, of je nu gelijkdenkende bent of niet.quote:Op maandag 12 december 2005 14:25 schreef Enyalius het volgende:
als het je niet bevalt, blijf dan gewoon weg zou ik zeggen. als je denkt de manier van doen van bepaalde mensen hier denkt te kunnen veranderen/beinvloeden heb je het namelijk mis. als je mensen belachelijk wilt maken is Onzin meer een plek voor jouw.
Nee, daar zit jij niet mee, daarom zijn er moderators. En nee, de OP was niet "echt geweldig" vandaar ook onze niet zo geweldige posts. En hoezo denkt niemand op het forum een beetje na? Of bedoel je: "Mensen die dingen niet zo zien als ons" ?quote:k moet toegeven dat de openings post niet echt geweldig was, maar je kon zijn punt er wel degelijk uithalen. hij zat ergens mee, een soort winterdip, dat heeft iedereen wel eens. voor mijn gevoel horen dit soort topics meer in R&P terecht, maar omdat niemand op het forum ook maar een beetje nadenkt en alles automatisch in TRU dumpt zitten wij er mee.
Dat is TRU toch al? Iedereen die het niet eens is met de meest absurde theorieen a) snapt jullie niet of b) is tegen jullie.quote:kun je net zo goed meteen dat soort posts hier maken en een soort eigen communitie maken in de loop van de tijd. dit maakt het voor buitenstaanders wat moeilijker
quote:in de loop van de tijd. dit maakt het voor buitenstaanders wat moeilijker.
Nou, ik noem een Dromenvanger, Baajguardian. Die zijn verre van "normaal" wat normaal ook mogen betekenen.quote:maar is nog steeds geen reden om iedereen voor gek te bestempelen
Op een andere manier belicht. Ja, dat jullie elkaar maar wat napraten en de hand boven het hoofd houden bedoel je zeker? En die vooroordelen die wij zogenaamd vormen kun jij niet over oordelen.quote:hier of de draak te steken. veel psychologies problemen waar iedereen alledag mee te maken hebben worden hier op een andere manier belicht met een soortgelijke uitkomst. dus gooien met vooroordelen is niet op zijn plaats hier. die vooroordelen zijn gevormd door mensen zoals jij en anderen die alle dingen die ze niet begrijpen bij ons dumpen en dan moeten wij het opruimen.
Viel mee.quote:dus die redelijk arrogante en respectloze toon richting mirage is ongepast.
Ik was je ook echt niet aan het afzeiken, dat kon je zelf ook wel merken hoop ik. Ik geef toe dat de eerste posts wat onsportief waren, maar ik heb daarna genoeg constructieve en nuttige posts gedaan, ik hoop dan ook dat het topic weer opengaat en we verder kunnen discussieren op een normaal niveau.quote:Op maandag 12 december 2005 14:34 schreef displission het volgende:
Mirage je hoeft cold woman niks te verwijten ik kan best wel tegen een grapje maar ik zou nu wel eens willen dat er een normale discussie gevolgd kan worden..anders kun je al die tarottopics en andere dingen waar magie aan kleeft ook wel sluiten..toch?
I
Die is hard ik geniet juist meestal van hun manier van praten..al is ie soms erg extreem..so what..?? je gaat nu wel erg up close en personal worden he?quote:Op maandag 12 december 2005 14:37 schreef KoudeVrouw het volgende:
[..]
Nou, ik noem een Dromenvanger, Baajguardian. Die zijn verre van "normaal" wat normaal ook mogen betekenen.
[..]
Helemaal niet, dat is redelijk objectief. Ik vind ze juist helemaal niet extreem, trouwens.quote:Op maandag 12 december 2005 14:42 schreef displission het volgende:
[..]
Die is hard ik geniet juist meestal van hun manier van praten..al is ie soms erg extreem..so what..?? je gaat nu wel erg up close en personal worden he?
Ik ben het helemaal met KoudeVrouw eens, en geloof me, ik ben niet de enige. Discusseren over dingen die verder gaan dan het verklaarbare is prima, maar ongefundeerde zinnen dumpen en dan geen kritiek aanvaarden omdat het resultaat is van diep denkwerk die de normale mens niet kan begrijpen is niets meer dan zwakte en is geenzins constructief te noemen voor enige discussie.quote:Op maandag 12 december 2005 14:42 schreef displission het volgende:
[..]
Die is hard ik geniet juist meestal van hun manier van praten..al is ie soms erg extreem..so what..?? je gaat nu wel erg up close en personal worden he?
er zijn inderdaad gebruikers hier waarvan ik ook vind dat die niet 100% zijn, so what. ik ga wel tegen hun mening in omdat ik het anders zie, maar ik ga niet zoals jullie hun voor gek uitmaken. ok me bewoordingen zijn niet altijd geweldig, maar betekend niet dat ik respectloos rond ga dwalen hier zoals jullie dat schijnen te doen. wie zijn jullie om te beslissen wat wel of niet onzin is? ik kan ook zo naar andere delen van het forum gaan en daar topics uithalen die complete bullshit zijn.quote:Op maandag 12 december 2005 14:37 schreef KoudeVrouw het volgende:
[..]
Sommige mensen maken zichzelf al belachelijk, daar is onze hulp niet voor nodig. En waarom zouden we bepaalde mensen niet kunnen beinvloeden? Wat een kul. Iedereen beinvled elkaar, of je nu gelijkdenkende bent of niet.
[..]
Nee, daar zit jij niet mee, daarom zijn er moderators. En nee, de OP was niet "echt geweldig" vandaar ook onze niet zo geweldige posts. En hoezo denkt niemand op het forum een beetje na? Of bedoel je: "Mensen die dingen niet zo zien als ons" ?
Sommige topics uit TRU horen wat mij betreft inderdaad in R&P thuis. Ik beslis daar niet over, dit is slechts een mening.
[..]
Dat is TRU toch al? Iedereen die het niet eens is met de meest absurde theorieen a) snapt jullie niet of b) is tegen jullie.
Zoals je hier passend beschrijft:
[..]
[..]
Nou, ik noem een Dromenvanger, Baajguardian. Die zijn verre van "normaal" wat normaal ook mogen betekenen.
[..]
Op een andere manier belicht. Ja, dat jullie elkaar maar wat napraten en de hand boven het hoofd houden bedoel je zeker? En die vooroordelen die wij zogenaamd vormen kun jij niet over oordelen.
Alleen maar beoordelen, een subtiel verschil ziet u.
[..]
Viel mee.
Hail!quote:Op maandag 12 december 2005 14:47 schreef D1 het volgende:
[..]
Ik ben het helemaal met KoudeVrouw eens, en geloof me, ik ben niet de enige. Discusseren over dingen die verder gaan dan het verklaarbare is prima, maar ongefundeerde zinnen dumpen en dan geen kritiek aanvaarden omdat het resultaat is van diep denkwerk die de normale mens niet kan begrijpen is niets meer dan zwakte en is geenzins constructief te noemen voor enige discussie.
Voor iemand die zo zelfverzekerd is laat je jezelf wel heel erg kennen. Net zoals jij begrip vraagt voor jouw ideeen en standpunten zul je datzelfde begrip ook moeten opbrengen voor iemand die geen waarde hecht aan jouw magische skills. En wat heeft het bezit van een eigen huis in godsnaam te maken met de kwaliteit van jouw posts? Maakt dat je een beter mens? Is dat een kema-keurmerk voor diepzinnige discussies?quote:Op maandag 12 december 2005 14:47 schreef displission het volgende:
Ik vind het echt onzin..ik heb voor mezelf bewijs dat ik ooit kon toveren en dan nog twijfel je eraan..waarom zou ik onzin vertellen in het forum waar ik al meer dan vijf jaar op zit? Als jij eens goed kijkt naar mijn topics zie je een duidelijk verband..misschien zie je in jouw ogen een lunatic? Maar heb jij een eigen huis? Heb jij een relatie van vier jaar achter de rug? Ben jij je eigen wel eens tegen gekomen in de vorige wereld? Wat maakt jouw so superieur clockwork orange?
Misschien begrijp ik het allemaal nog niet goed..ik mag dan toch wel leren en ik leer geen ene fuck na die kutopmerkingen die je plaatste DUS BEK HOUWEN!
quote:Op maandag 12 december 2005 14:47 schreef displission het volgende:
Ik vind het echt onzin.
Ow, daar had ik geen weet van. Deel het met me en overtuig mij.quote:ik heb voor mezelf bewijs dat ik ooit kon toveren en dan nog twijfel je eraan.
Ja, allemaal gepost in TRU.quote:Als jij eens goed kijkt naar mijn topics zie je een duidelijk verband
Ik vind je geen lunatic, je hebt het recht om te denken wat jij wil, ik ook. Neen, die dingen die jij opnoemt heb ik niet. Die Clockwork Orange opmerking snap ik niet, leg eens uit aub.quote:..misschien zie je in jouw ogen een lunatic? Maar heb jij een eigen huis? Heb jij een relatie van vier jaar achter de rug? Ben jij je eigen wel eens tegen gekomen in de vorige wereld? Wat maakt jouw so superieur clockwork orange?
Niet met die dooddoeners komen aub, dit raakt kant noch wal. Als iedereen maar z'n bek moest houden viel er weinig te discussieren.quote:Misschien begrijp ik het allemaal nog niet goed..ik mag dan toch wel leren en ik leer geen ene fuck na die kutopmerkingen die je plaatste DUS BEK HOUWEN!
Dat begrijp ik. Ik vind het zelf ook moeilijk om voor mezelf op papier te zetten wat mijn ideeen over handopleggingen zijn. Alleen ik ga wel altijd met open vizier in discussie. Ik bezig geen uitspraken als jullie klonen zijn gebrainwashed. Juist omdat het zo moeilijk is om uit te leggen zul je geduldig een discussie in moeten gaan en moeten accepteren dat niet iedereen je zal begrijpen.quote:Op maandag 12 december 2005 14:49 schreef displission het volgende:
Weet je wel hoe moeilijk het uit te leggen is? d1? Er zijn ook bijna geen woorden voor!
Ach, als ze het daarover willen hebben dan zie ik geen reden waarom niet. Het is aan ons de keuze om daar op te reageren. Wat ik wel verwacht is dat ze zich realiseren dat ze op een open forum posten. Dus dat het risico dat mensen die niet hun ervaringen/kennis/geloof delen met hun in discussie gaan nogal groot is.quote:Op maandag 12 december 2005 14:56 schreef zoalshetis het volgende:
ik wordt ook een beetje moe van mensen die kunnen toveren, denken de waarheid in pacht te hebben of constant lichtbollen en aliens zien. ik verdenk hun van een langdurige bad trip toen ze met hallicunerende middeltjes aan het hokus-pocussen waren.
Wat denk je nu als ik zeg dat ik bijna aan mijn 4-5 jarig jubileum hier zit en juist mijn punt was om een geduldige discussie te veroorzaken? Eentje waar ik kon luisteren naar goede antwoorden enzo..heb ik dat gezegd? Jullie klonen zijn gebrainwashed..het enige wat ik wil zeggen is dat me het niet uitmaakt hoe je denkt en dat ik op zoek was naar mensen die ook hun magie cq kracht kwijt zijn. En die daar oplossingen voor hebben..quote:Op maandag 12 december 2005 14:54 schreef D1 het volgende:
[..]
Dat begrijp ik. Ik vind het zelf ook moeilijk om voor mezelf op papier te zetten wat mijn ideeen over handopleggingen zijn. Alleen ik ga wel altijd met open vizier in discussie. Ik bezig geen uitspraken als jullie klonen zijn gebrainwashed. Juist omdat het zo moeilijk is om uit te leggen zul je geduldig een discussie in moeten gaan en moeten accepteren dat niet iedereen je zal begrijpen.
Je moet het allemaal ook een beetje relativeren..zeggen dat je je kracht mist of je magie kwijt bent..kan te maken hebben met emoties..of dat sommige dingen gewoon niet te bevatten zijn..is het bijv. mijn zesde zintuig wat ik kwijt ben? Voor hoelang? Ik zeg misschien wel dat ik kan toveren..maar jullie denken dan altijd weer aan materialistische veranderingen terwijl er juist zo'n mooie dingen gebeuren in het bewustzijn.quote:Op maandag 12 december 2005 14:56 schreef zoalshetis het volgende:
ik wordt ook een beetje moe van mensen die kunnen toveren, denken de waarheid in pacht te hebben of constant lichtbollen en aliens zien. ik verdenk hun van een langdurige bad trip toen ze met hallicunerende middeltjes aan het hokus-pocussen waren.
Toen ik bij deze post aankwam met bijlezen (ben net weer thuis), was ik behoorlijk blij.quote:Op maandag 12 december 2005 14:41 schreef KoudeVrouw het volgende:
[..]
Ik was je ook echt niet aan het afzeiken, dat kon je zelf ook wel merken hoop ik. Ik geef toe dat de eerste posts wat onsportief waren, maar ik heb daarna genoeg constructieve en nuttige posts gedaan, ik hoop dan ook dat het topic weer opengaat en we verder kunnen discussieren op een normaal niveau.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |