check je mail even.quote:Op zondag 23 oktober 2005 12:47 schreef _The_General_ het volgende:
ik ze hem
Kan iemand me zeggen hoe dit kan? Ik heb dit topic niet aangemaakt! Ben nu voor de eerste keer vandaag online op fok,
quote:Op donderdag 10 november 2005 15:18 schreef Haushofer het volgende:
Allemachtig, al een week geen feedback.![]()
Mmmmmmmmm.....lekkerquote:Op donderdag 10 november 2005 15:34 schreef Mirage het volgende:
[..]
koffie ? Gebakje ?
ga zitten....
gezelli !!!![]()
quote:Op zaterdag 12 november 2005 00:22 schreef GrafJosti het volgende:
Oud nieuws zeker ???
quote:
quote:Op zaterdag 12 november 2005 00:42 schreef GrafJosti het volgende:
alsof JIJ kan lezen ...
quote:
quote:Op zaterdag 12 november 2005 00:51 schreef MarkzMan_X het volgende:
[..]
Slechtste weerwoord ooit. Zelfs al lees je geen krant; 't is op het NOS journaal geweest.
En verder:
pau·per (de ~ (m.), ~s)
1 maatschappelijk misdeeld persoon => arme
bron.
quote:Op zaterdag 12 november 2005 00:57 schreef danaantje het volgende:
[..]
maar ik hoor ook wel eens pauperbuurt
is dat dan een misdeelde persoonsbuurt ??
quote:
Martelpraktijken VSquote:Op zaterdag 12 november 2005 01:02 schreef danaantje het volgende:
[..]
Heb je het tegen mij jgrafjostie ??
Ze zouden jou eens moeten martelen !!
Ik ga even opschonen NSquote:Op zaterdag 12 november 2005 02:18 schreef NorthernStar het volgende:
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
Martelpraktijken VS
ik hou niet zo van koffie maar dat gebakje zeg ik geen nee tegenquote:koffie ? Gebakje ?
ga zitten....
Ik ga ervanuit dat de reden duidelijk is.quote:Op zaterdag 12 november 2005 15:00 schreef The_stranger het volgende:
Ahhh waarom is het chemtrail topic nu dicht?
nog meer lol.quote:Ik had er zoveel lol mee![]()
Ik zal Merovingian mailen en vragen naar zijn mening ( hij is de TS ) en ik zal de moderators van NWS vragen hoe zij er tegenaan kijken.quote:Op zaterdag 12 november 2005 17:28 schreef MarkzMan_X het volgende:
Op aanwijzing van Mirage. Mag deze:
Martelpraktijken VS
Naar NWS? Het is begonnen als een TRU-topic omdat het onderwerp nogal "samenzwerings-achtig" overkwam. Nu gebleken is in versch. media (TV, krant... waaronder NOS Journaal en Volkskrant) dat er wel degelijk aanwijzingen zijn dat de VS onjuiste praktijken erop nahoudt, is er dus sprake van enige nieuwswaarde.
Bvd.
Ja, ik vond het ook nog wel grappig (en hoewel er niet veel schot inzat, bleef het nog redelijk aardig tegen elkaar).quote:Op zaterdag 12 november 2005 15:00 schreef The_stranger het volgende:
Ahhh waarom is het chemtrail topic nu dicht?
Ik had er zoveel lol mee![]()
Geef mij een half uur wakker worden en even wat andere dingen doen (koffie drinkenquote:Op zaterdag 12 november 2005 23:44 schreef Wombcat het volgende:
[..]
Ja, ik vond het ook nog wel grappig (en hoewel er niet veel schot inzat, bleef het nog redelijk aardig tegen elkaar).
you'r welcomequote:Op donderdag 17 november 2005 00:48 schreef newsman het volgende:
Hoi Mirage, bedankt voor je mailtje, idd, ik maakte er ook geen patat van![]()
quote:Op vrijdag 18 november 2005 02:17 schreef newsman het volgende:
Haai, Mirage was ik ff, gaat over een zeer beledigende opmerking naar een mede thruther, WeirdMickey scheld hem uit voor vuile christen in het topic, andere kijk op christenen, zou jij dat please weg willen halen, misschien daarna ook mijn reactie. Groeten Newsman.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |