alles wat daar genoemd wordt, kan ook andere oorzaken hebben dus dat is weer lekker vaag neergezetquote:Symptomen van blootstelling aan chemtrails:
Allergieën, pijnlijke en verstopte voorhoofdsholten; Droge hoest, die maar niet weg wil gaan; Bloedneuzen, bloed in slijm; Gezwollen, brandende, tranende en ontstoken ogen; Griepachtige koorts, zere keel; Longontsteking, bronchitis; Mycoplasma infecties; Migraine of vreselijke hoofdpijnen; Pijn in rug of nek, zeer stijve nek; Plotselinge duizeligheid, in de war raken, warrig denken; Buitengewone vermoeidheid, lethargisch, niet in staat te concentreren; Luide oorsuizingen;
Depressie, angstaanvallen; Ingewandstoornissen, opgeblazen gevoel; Gewrichtspijnen, spierpijnen; Dorst (ook voor huisdieren) of geen eetlust; Verlies van controle van de blaas, tics of spasmen; Terugkerende schimmelinfecties; Geur en smaak van metaal, olie of roest.
klopt !quote:Op zondag 13 november 2005 11:54 schreef bas-beest het volgende:
[..]
alles wat daar genoemd wordt, kan ook andere oorzaken hebben dus dat is weer lekker vaag neergezet
Wat leuk !quote:Op zondag 13 november 2005 12:24 schreef smash789 het volgende:
Waarom ik dat weet? Omdat ik een normaal rationeel denkend persoon ben.
Dat is jammer.quote:Ik heb niet eens zin om er verder op in te gaan.
Her en der merk ik dat er ondanks jouw mening wel degelijk mensen zijn die dit onderwerp serieus nemen, het kàn dus wel degelijk, vandaar ook dit topicquote:Dat fabeltje van chemtrails is wel zó ontzettend achterlijk, dat kun je gewoon niet serieus nemen.
Voor die therorie zal je waarschijnlijk ook meerdere aanhangers vinden, alhoewel ik de indruk heb dat de theorie "de wereld vergaat/veranderd in 2012" meer leeft.quote:Het krijgt veel te veel aandacht. Ik zou nog eerder geloven dat de wereld morgen vergaat dan dat er chemtrails bestaan.
Ja, dat is denk ik waar.quote:Op zondag 13 november 2005 13:38 schreef Frezer het volgende:
Bovendien, als je het voor elkaar krijgt zoiets in het geheim toe te voegen aan vliegtuigbrandstof, dan moet het net zo gemakkelijk zijn om het toe te voegen aan autobrandstof. Dan heb je het wél direct waar je het wilt uitstoten.
Omdat je die sporen achter vliegtuigen duidelijk ziet en omdat het ongrijpbaarder is. Een soortgelijke theorie over autobrandstoffen zou gelijk weggehoond worden: "Whehehe, ik weet toch zeker zelf wel wat ik in m'n auto gooi, gewoon benzine natuurlijk, doe even normaal". Dat soort reacties.quote:Op zondag 13 november 2005 13:45 schreef Mirage het volgende:
[..]
Ja, dat is denk ik waar.
Misschien dat iemand iets meer weet over waarom dat dat niet het beoogde effect teweeg zou kunnen brengen. Of waarom men de voorkeur geeft aan het toevoegen aan vliegtuigbrandstof t.o.v. autobrandstof ?
Alhoewel het één het ander natuurlijk ook niehoeft uit te sluiten, maar in dat geval vraag ik mij af waarom wel de chemtrails "hot item" bij verschillende mensen is en ik nog geen theoriën m.b.t. autobrandstof tegen ben gekomen.
Klopt. Dat valt mij ook op.quote:Op zondag 13 november 2005 13:32 schreef zhe-devilll het volgende:
Als je erop gaat letten, is het soms mega interessant dat je dus doorkruizingen in de lucht kunt waarnemen.
Nml het is niet een vliegtuig het zijn er plenty nml.
Gezette tijden door de vliegmaatschappijen (vergelijkbaar met spitsuur 's ochtends/'s avonds door het woon-werk verkeer)quote:Die op gezette tijden een wolkendek creeeren.
quote:Heb nml van een klaarlichte dag, met zon en wolkenloos de lucht binnen 5 minuten zien dichttrekken nadat ze een spoor trokken door de lucht, en als je dat gezien hebt ga je inderdaad wel twijfelen aan woorden als fictie e.d
En dat zou eventuele groeperingen die ons willen besproeien met het één of ander tegenhouden ?quote:Op zondag 13 november 2005 13:47 schreef MouseOver het volgende:
[..]
Omdat je die sporen achter vliegtuigen duidelijk ziet en omdat het ongrijpbaarder is. Een soortgelijke theorie over autobrandstoffen zou gelijk weggehoond worden: "Whehehe, ik weet toch zeker zelf wel wat ik in m'n auto gooi, gewoon benzine natuurlijk, doe even normaal". Dat soort reacties.
De meest gehoorde redenatie is dat het makkelijk is om zoiets in het geheim te doen bij viegtuigen. In mijn ogen geen sterk argument, gezien de gigantische hoeveelheid mensen die er hoe dan ook bij betrokken moeten zijn.quote:Op zondag 13 november 2005 13:45 schreef Mirage het volgende:
[..]
Ja, dat is denk ik waar.
Misschien dat iemand iets meer weet over waarom dat dat niet het beoogde effect teweeg zou kunnen brengen. Of waarom men de voorkeur geeft aan het toevoegen aan vliegtuigbrandstof t.o.v. autobrandstof ?
Alhoewel het één het ander natuurlijk ook niehoeft uit te sluiten, maar in dat geval vraag ik mij af waarom wel de chemtrails "hot item" bij verschillende mensen is en ik nog geen theoriën m.b.t. autobrandstof tegen ben gekomen.
Het grappige is dat als je het stuk van het KNMI leest de uitstoot van de auto juist een groter effect op ons "wereldje" zou moeten hebben dan de uitstoot van een vliegtuig.quote:Op zondag 13 november 2005 13:52 schreef Frezer het volgende:
[..]
De meest gehoorde redenatie is dat het makkelijk is om zoiets in het geheim te doen bij viegtuigen. In mijn ogen geen sterk argument, gezien de gigantische hoeveelheid mensen die er hoe dan ook bij betrokken moeten zijn.
ChemContrails zijn spectaculairder. Mijn auto brengt bij de juiste weersomstandigheden de zelfde rookwolken voort als een vliegtuig. Maar omdat het maar een klein motortje is brengt het niet zo'n mooie sliert voort,.
Dat ruik ik idd regelmatig als ik bij het stoplicht sta te wachten en er stuiven een hoop auto's langs.quote:Op zondag 13 november 2005 13:54 schreef Mirage het volgende:
[..]
Het grappige is dat als je het stuk van het KNMI leest de uitstoot van de auto juist een groter effect op ons "wereldje" zou moeten hebben dan de uitstoot van een vliegtuig.
Op zich valt dat nog wel mee denk ik.quote:Op zondag 13 november 2005 13:52 schreef Frezer het volgende:
[..]
De meest gehoorde redenatie is dat het makkelijk is om zoiets in het geheim te doen bij viegtuigen. In mijn ogen geen sterk argument, gezien de gigantische hoeveelheid mensen die er hoe dan ook bij betrokken moeten zijn.
Nee, nouja, net iets verkeerd. Het gaat er niet om of er iets in autobenzine zit of niet. Je vroeg je af waarom er allerlei chemtrail verhalen rondgaan en geen enkele soortgelijke theorie over autobrandstof. Mijn verklaring daarvoor is dat autobrandstof veel grijpbaarder en minder mysterieus is. Datgene wat uit de pomp komt is in de beleving van jan met de pet "benzine", ongeacht de samenstelling. De behoefte om daar complottheorien over te verzinnen is daarom veel kleiner.quote:Op zondag 13 november 2005 13:52 schreef Mirage het volgende:
[..]
En dat zou eventuele groeperingen die ons willen besproeien met het één of ander tegenhouden ?
Jij gooit dat in je auto wat je aangeboden wordt. Of interpreteer ik je post verkeerd ?
De exacte samenstelling is bepaald door de leverancier van de brandstof. ( dus niet eens het tankstation zelf)
Ah idd.quote:Op zondag 13 november 2005 13:59 schreef MouseOver het volgende:
[..]
Nee, nouja, net iets verkeerd. Het gaat er niet om of er iets in autobenzine zit of niet. Je vroeg je af waarom er allerlei chemtrail verhalen rondgaan en geen enkele soortgelijke theorie over autobrandstof. Mijn verklaring daarvoor is dat autobrandstof veel grijpbaarder en minder mysterieus is. Datgene wat uit de pomp komt is in de beleving van jan met de pet "benzine", ongeacht de samenstelling. De behoefte om daar complottheorien over te verzinnen is daarom veel kleiner.
Vliegtuigen daarintegen zijn ongrijpbaar, abstract, je weet niet wat en hoe er ingaat, en er is geen invloed op uit te oefenen. En ze laten zichtbare sporen achter. Daarom zijn dat veel dankbaardere objecten voor dit soort theorien.
Ik heb het dus niet over of er wel of geen toevoegingen inzitten, enkel en alleen over wat de oorzaak is van het bestaan van chemtrailtheorien en de afwezigheid van autouitlaatgastheorien.
Eigen auto en eigen tankstation zijn veilig.quote:Op zondag 13 november 2005 14:03 schreef Mirage het volgende:
[..]
Ah idd.
Ik zie je punt. Je bekijkt het door de ogen van mensen die conspiracy's theoriën "bedenken".
Idd... als je denkt dat er zaken aan de gang zijn en wij of onze omgeving beïnvloed worden door het één of ander, dan is een conspiracy over vliegtuigen "aantrekkelijker" omdat het toch al wat verder van ons begrip af staat. Het is minder tastbaar dan onze eigen auto en het tankstation om de hoek.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |