ik heb wel ergens een getuigenverklaring van een US mill gast due zelf een verslag van een aantal c130 tanker vliegtuigen verklaarde due een kruis patrron boven de woestijn begonnen te spuiten...hij heeft daarna opgebeld over de "Airshow" zoals hij het benoemde ( waren 5 in formatie) en werd verteld dat er nooit daar viegtuigen gevlogen hebben...quote:Als je enig verstand van de luchtvaart zou hebben, dan weet je ook dat dit lulkoek is.
Mijn god. We gaan er allemaal aan wat ik je brom! Die vuige chemtrails altijd weer!quote:Op vrijdag 28 oktober 2005 00:42 schreef merlin693 het volgende:
[..]
ik heb wel ergens een getuigenverklaring van een US mill gast due zelf een verslag van een aantal c130 tanker vliegtuigen verklaarde due een kruis patrron boven de woestijn begonnen te spuiten...hij heeft daarna opgebeld over de "Airshow" zoals hij het benoemde ( waren 5 in formatie) en werd verteld dat er nooit daar viegtuigen gevlogen hebben...
daarna heeft hij contact met een hogere gehad en er niet meer over gesproken !
Ow ok, dan bestaan chemtrails wel.quote:Op vrijdag 28 oktober 2005 00:42 schreef merlin693 het volgende:
[..]
ik heb wel ergens een getuigenverklaring van een US mill gast due zelf een verslag van een aantal c130 tanker vliegtuigen verklaarde due een kruis patrron boven de woestijn begonnen te spuiten...hij heeft daarna opgebeld over de "Airshow" zoals hij het benoemde ( waren 5 in formatie) en werd verteld dat er nooit daar viegtuigen gevlogen hebben...
daarna heeft hij contact met een hogere gehad en er niet meer over gesproken !
Straks is het je oom nog.quote:Op vrijdag 28 oktober 2005 00:46 schreef merlin693 het volgende:
ag ik ken die gast maar mocht er niet meer over praten ...wat jij ervan wilt maken is jouw deel
ik heb het gevoel dat als het in die zin waar is het om radar/satalite scan doelen gaat..quote:Ow ok, dan bestaan chemtrails wel.
nee de admin van http://communities.anomalies.net/cgi-bin/bbs/ultimatebb.cgiquote:Straks is het je oom nog.
HAHAHAH!quote:Op vrijdag 28 oktober 2005 00:54 schreef merlin693 het volgende:
geexaleerd
Uhmmm .......... heb jij nog enige obnderbouwing? Iedereen kan wel typen dat hij iemand gezien heeft die "iets" heeft vertelt. Ik heb ook bij de luchtmacht gezeten en heb heel veel vliegtuigen in patronen zien vliegen. Al dan niet met witte strepen er achter. Je gaat me niet vertellen dat de Red Arrows chemtrails maken he ? Het kan wel maar omdat iemand patronen vliegt (wat standaard is in de luchtvaart eigenlijk) chemtrails verspreid ....quote:Op vrijdag 28 oktober 2005 00:44 schreef merlin693 het volgende:
op 95 % ..is het er een met dit is "er" een en dit is "er" een zonder obnderbouwing ?
Oh ? heb jij nooit de reclame vluchten gezien van 2 (of soms) meerdere vliegtuigjes langs bv het strand of over evenementen?quote:Op vrijdag 28 oktober 2005 00:54 schreef merlin693 het volgende:
P.S. een commercieel vliegtuig mag nooit en te nimmer in formatie vliegen
Volgens mij vergis je je in de OP.quote:Op vrijdag 28 oktober 2005 00:39 schreef nein het volgende:
Wat een stom, nietszeggend filmpje...Die (vervormde) stem van die vent werkt op m'n zenuwen trouwens. Kom dan ook met bewijzen aan, in plaats van allemaal foto's van condensstrepen in de lucht.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |