Dáár gaat zé ......quote:Op vrijdag 21 oktober 2005 04:14 schreef Morwen het volgende:
Tiesemans, daar ga je weer![]()
Ik verlaat de discussie voor nu....huwelijkse verplichtingen enzo![]()
Hetzelde van mij, mijn aandeel hierin kwam vooral voort uit verwondering, interesse en wat het (christelijke) geloof betreft ook voor een deel door afgunst.quote:Op vrijdag 21 oktober 2005 04:19 schreef Tiesemans het volgende:
[..]
Joh hey als PLAE@ of Morwen of jijzelf menen dat ik probeer jullie te overtuigen.
Please ga onmiddelijk relaxen... Zet een bakkie thee, rol een jointje ofzo en voel je niet verplicht om ook maar één letter te lezen van hetgeen ik uit liefde en overtuiging deel met jullie zonder verplichtingen.
Slapen doe ik wonderwel en ik hoop dat jullie ook allemaal een fijne rust krijgen en morgen heerlijk ontspannen opstaan.
![]()
Ik zeg "een aantal mensen die elkaar proberen te overtuigen" waarmee ik jou en de andere twee bedoel.. Geen rede om je aangevallen te voelen dus!quote:Op vrijdag 21 oktober 2005 04:19 schreef Tiesemans het volgende:
Joh hey als PLAE@ of Morwen of jijzelf menen dat ik probeer jullie te overtuigen.
Please ga onmiddelijk relaxen... Zet een bakkie thee, rol een jointje ofzo en voel je niet verplicht om ook maar één letter te lezen van hetgeen ik uit liefde en overtuiging deel met jullie zonder verplichtingen.
Eet honig, mijn zoon, want dat is goed,quote:Op vrijdag 21 oktober 2005 04:25 schreef PLAE@ het volgende:
[..]
Hetzelde van mij, mijn aandeel hierin kwam vooral voort uit verwondering, interesse en wat het (christelijke) geloof betreft ook voor een deel door afgunst.
Het was me weer een eer. Trusten![]()
Jij rustig komende middag, uit naasteliefde een zwerver positief aankijken, en mijn dankbaarheid heb je voorzeker.quote:Op vrijdag 21 oktober 2005 04:26 schreef Italo het volgende:
[..]
Ik zeg "een aantal mensen die elkaar proberen te overtuigen" waarmee ik jou en de andere twee bedoel.. Geen rede om je aangevallen te voelen dus!
Eigenlijk is het meer dat jij je verhaal doet en PLAE@ die het vervolgens weer afkraakt en Morwen die je onzeker noemt
Joh hey![]()
ywquote:Op donderdag 20 oktober 2005 22:30 schreef Morwen het volgende:
Heel erg bedankt, livEliveD![]()
Die bedoelde ik beide inderdaad. Ik sla ze gelijk op![]()
Ja, is goed, of weet je misschien een andere plaats waar het publiek van Truth zit en het niet meteen wordt gezien als spam?quote:Op vrijdag 21 oktober 2005 15:02 schreef Mirage het volgende:
Stenny, het antwoord volgt zo spoedig mogelijk.
Ik heb je verzoek in behandeling
wat klinkt dat![]()
Allereerst neem ik de vrijheid om zelf een advies te geven.quote:Op vrijdag 21 oktober 2005 15:08 schreef Stenny het volgende:
[..]
Ja, is goed, of weet je misschien een andere plaats waar het publiek van Truth zit en het niet meteen wordt gezien als spam?
Groetjes,
Sten
Hoi Mirage,quote:Op vrijdag 21 oktober 2005 16:08 schreef Mirage het volgende:
[..]
Allereerst neem ik de vrijheid om zelf een advies te geven.
Bedenk wat je doel is.
1 een commercieel boek
2 een boek dat je voornamelijk voor jezelf hebt geschreven, meer bedoeld als je "ei" kwijt kunnen.
optie 1: dan zou ik idd kijken naar wat de doelgroep wil/verlangt. (vraag - aanbod)
optie2: dan zou ik alles schrijven dat ik kwijt wil en zal ik de woordkeuze maken op grond van hoe ìk het het best passend vind.
Dan terugkomend op je vraag.
Van mij mag je je vragen stellen in truth, het liefst in het lopende topic over astrale erotiek.
Astrale erotiek (één beeld zegt meer dan duizend woorden)
Ik denk dat het goed op elkaar aansluit, en zo heb je alles bij elkaar.
Wel vraag ik je op te passen dat je bij het reageren op andere posts (los van hierboven dus) niet te vaak naar je boeken verwijst onder het mom van "veel vragen weinig tijd".
Als je geen tijd hebt om te reageren, dan is het heel simpel.. het forum niet open klikken
Het is geen must, je komt hier als je tijd hebt en zin hebt mee te discussieren.
Succes !
Sten,quote:Op vrijdag 21 oktober 2005 13:54 schreef Stenny het volgende:
Hoi Mirage en andere moderatoren.
Ik heb een vraag. Hoewel het wel weer als spam/reclame betiteld zal worden door onwillenden, zou ik graag een enquête houden voor mijn tweede boek.
Dit boek is al in vergaande staat af, hoewel er ook nog best wat voor gedaan moet worden.
Het gaat zoals jullie weten over astrale liefde erotiek. Omdat dit een toch een behoorlijk taboe omgeven onderwerp is, zit ik met vragen als: hoeveel details kan ik in het boek geven? Ik heb het al min of meer geschreven, maar het is een voortdurend zoeken naar een formule die de inhoud niet banaal maakt.
Nou zou ik aan de lezers van Fok willen vragen wat voor inhoud en taalgebruik ze absoluut wel, en absoluut niet willen tegenkomen in mijn tweede boek. Ik kan natuurlijk niet overal rekening mee houden, maar als er genoeg reacties komen, kan ik er misschien wat aan hebben.
Zo komen de woorden vagina(al) en anaal![]()
niet voor; deze zijn vervangen door een term die heel goed kan in dit boek. Het woord 'orgasme' en 'hoogetepunt' staan er bijvoorbeeld wel weer in.
Ik wil dus vragen of ik een dergelijke vraag mag stellen.
Ik hoor het wel,
groetjes,
Sten
Mijn motivatie is zuiver wat dacht je dan? Ik wil een mooi boek schrijven en kan feedback gebruiken, maar als je meteen gaat zeggen: schrijf dat boek liever niet, dan heb ik er niets aan. Graag opbouwend dus.quote:Op vrijdag 21 oktober 2005 22:00 schreef nokwanda het volgende:
[..]
Sten,
Okay, je stelt de vraag aan de moderators maar ik wil er toch iets van zeggen.
Weet je zeker dat je commentaar wilt?
In dat andere topic, astrale erotiek, een beeld zegt meer dan........., krijg je van sommigen een mening. Soms is die mening niet dezelfde als de jouwe. Daar is op zich niks mis mee. We kunnen het immers niet altijd allemaal met elkaar eens zijn of dezelfde smaak hebben.
Wat me er opviel is wel dat je iedereen die aangeeft het zo niet te zien of het in die vorm niet mooi te vinden een reply geeft die hierop neerkomt: Mag je vinden, als ik het maar mooi vind. En ik weet hoe het is want ik heb er al een boek over geschreven en ik ben aan de tweede bezig.
Als jij hier aangeeft feedback op je boek te willen dan vraag ik me toch af wat je met die feedback gaat doen en of de motivatie die je aangeeft om het hier te posten wel zo zuiver is als je beschrijft.
Tuurlijk graag opbouwend.quote:Op vrijdag 21 oktober 2005 22:19 schreef Stenny het volgende:
[..]
Mijn motivatie is zuiver wat dacht je dan? Ik wil een mooi boek schrijven en kan feedback gebruiken, maar als je meteen gaat zeggen: schrijf dat boek liever niet, dan heb ik er niets aan. Graag opbouwend dus.
Laat maar hoor, hier heb ik geen zin in. Ik vroeg om het taalgebruik over astrale liefde en erotiek, maar ik vraag het wel aan mensen die mij wel vertrouwen.quote:Op vrijdag 21 oktober 2005 22:23 schreef nokwanda het volgende:
[..]
Tuurlijk graag opbouwend.
Maar als iemand zegt: "dat en dat aspect kan mij niet bekoren" en jij komt onmiddelijk met zoiets als: "nou, mij en anderen wel" dan vraag ik me af of je kunt omgaan met die feedback. Dat wil niet zeggen dat iedere kritiek tot een aanpassing moet leiden hoor. Maar het viel me eerder op. Daarom zeg ik dit ook.
Het maakt het niet makkelijk om opbouwend te blijven, namelijk.
Ik heb nu kritiek op de manier waarop je zelf met kritiek omgaat. En dan schrijf je dit.quote:Op vrijdag 21 oktober 2005 22:25 schreef Stenny het volgende:
[..]
Laat maar hoor, hier heb ik geen zin in. Ik vroeg om het taalgebruik over astrale liefde en erotiek, maar ik vraag het wel aan mensen die mij wel vertrouwen.![]()
Je hoort mij ook niet zeggen dat ze haar gang niet moet gaan. Helemaal niet.quote:Op vrijdag 21 oktober 2005 23:23 schreef iteejer het volgende:
Iets kan veel gezichten hebben. Stenny kan onze feedback gebruiken voor haar boek. Als je een boek schrijft wil je dat het gelezen wordt, niet alleen vanuit commerciele motieven.
Dat ze voor haar boek gaat kan ik me goed voorstellen.
Haar topics bereiken ook een groot aantal users; als je de pageviews bekijkt scoren ze altijd goed. Veel mensen vinden dat dus de moeite waard. En daar hebben we een forum voor
Gevoelig voor kritiek? Ja, dat is ze zeker, en ze reageert soms explosief. Ze is de enige nietZijzelf heeft daar denk ik verreweg de meeste last van.
Samengevat: als Stenny zoiets wil doen kan ze wat mij betreft haar gang gaan. Is het spammen, of zijn er mensen die het als zodanig zien?
So what. Als veel mensen geinteresseerd zijn getuige de pageviews, en als er geen users of topic van ons gejat worden zal het me worst wezen of het spam is of niet.
Zij maakt iets, ze zet een boek neer, en daar kan ik alleen maar respect voor opbrengen. Helemaal Stenny, als je in je voorwoord dit forum zou noemen
Dus, Sten: ga je gang. En reageer nou niet zo heftig op opmerkingen die je verkeerd schieten of die blijk geven van niet geheel goed over te komen. Das ook je pr..
Pageviews zijn een teken dat mensen het leuk vinden en het lezen. FOK! als geheel trekt iets van 2.2 - 2.5 miljoen pageviews per dag. Die paar honderd of wellicht 2 a 3 duizend die een topic in truth zou scoren, vallen daarbij in het niet. Dus commercieel is dat niet te noemen, wel een bewijs dat relatief veel mensen dit wilen lezen. Das toch alleen maar leuk?quote:Op vrijdag 21 oktober 2005 23:29 schreef nokwanda het volgende:
Je hoort mij ook niet zeggen dat ze haar gang niet moet gaan. Helemaal niet.
Ik wilde juist een valkuil aangeven. Een aandachtspunt. Meer niet.
Maar ehhh..... met je pageviews enzo..... Dat klinkt pas commercieelEn aandachtsgeil.
Ja hoor.... ik plaagde je maarquote:Op vrijdag 21 oktober 2005 23:38 schreef iteejer het volgende:
[..]
Pageviews zijn een teken dat mensen het leuk vinden en het lezen. FOK! als geheel trekt iets van 2.2 - 2.5 miljoen pageviews per dag. Die paar honderd of wellicht 2 a 3 duizend die een topic in truth zou scoren, vallen daarbij in het niet. Dus commercieel is dat niet te noemen, wel een bewijs dat relatief veel mensen dit wilen lezen. Das toch alleen maar leuk?![]()
Met een enquete stel je zelf al wel een structuur voor kritieken. Lijkt me niet onverstandig. Dan filter je vantevoren al voor een groot deel (helemaal zal nooit gaan) de ongewenste reacties eruit en kom je te weten wat je weten wil.quote:Op zaterdag 22 oktober 2005 10:10 schreef Stenny het volgende:
Okay, bedankt Iteejer voor je mooie doordachte verhaal en ook Nokwanda, kritiek is niet altijd leuk, maar soms inderdaad wel effectief. Zo kreeg ik pas weer (...) een afwijzing te verduren (ik noem geen namen om mijn eigen kruit niet te verschieten), die mij wel raakte, ondanks dat ik dat niet wilde. Dan zit je toch tenminste een dag met een flinke kater. Maar het gevolg is wel dat ik mijn boek nu nog beter aan het maken ben omdat ik de reden van de afwijzing heb meegenomen in mijn boek, zodat het echt weer met sprongen vooruit is gegaan.
Ik zal eens kijken of ik de enquête of iets dergeljiks kan formuleren. En natuurlijk: mocht ik daar écht iets aan gaan hebben (heb ik nu ook al wat dankzij Mirage en Iteejer), ga ik zeker dit forum noemen in mijn voorwoord.![]()
.
Groetjes,
Sten
check je mail even.quote:Op zondag 23 oktober 2005 12:47 schreef _The_General_ het volgende:
ik ze hem
Kan iemand me zeggen hoe dit kan? Ik heb dit topic niet aangemaakt! Ben nu voor de eerste keer vandaag online op fok,
quote:Op donderdag 10 november 2005 15:18 schreef Haushofer het volgende:
Allemachtig, al een week geen feedback.![]()
Mmmmmmmmm.....lekkerquote:Op donderdag 10 november 2005 15:34 schreef Mirage het volgende:
[..]
koffie ? Gebakje ?
ga zitten....
gezelli !!!![]()
quote:Op zaterdag 12 november 2005 00:22 schreef GrafJosti het volgende:
Oud nieuws zeker ???
quote:
quote:Op zaterdag 12 november 2005 00:42 schreef GrafJosti het volgende:
alsof JIJ kan lezen ...
quote:
quote:Op zaterdag 12 november 2005 00:51 schreef MarkzMan_X het volgende:
[..]
Slechtste weerwoord ooit. Zelfs al lees je geen krant; 't is op het NOS journaal geweest.
En verder:
pau·per (de ~ (m.), ~s)
1 maatschappelijk misdeeld persoon => arme
bron.
quote:Op zaterdag 12 november 2005 00:57 schreef danaantje het volgende:
[..]
maar ik hoor ook wel eens pauperbuurt
is dat dan een misdeelde persoonsbuurt ??
quote:
Martelpraktijken VSquote:Op zaterdag 12 november 2005 01:02 schreef danaantje het volgende:
[..]
Heb je het tegen mij jgrafjostie ??
Ze zouden jou eens moeten martelen !!
Ik ga even opschonen NSquote:Op zaterdag 12 november 2005 02:18 schreef NorthernStar het volgende:
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
Martelpraktijken VS
ik hou niet zo van koffie maar dat gebakje zeg ik geen nee tegenquote:koffie ? Gebakje ?
ga zitten....
Ik ga ervanuit dat de reden duidelijk is.quote:Op zaterdag 12 november 2005 15:00 schreef The_stranger het volgende:
Ahhh waarom is het chemtrail topic nu dicht?
nog meer lol.quote:Ik had er zoveel lol mee![]()
Ik zal Merovingian mailen en vragen naar zijn mening ( hij is de TS ) en ik zal de moderators van NWS vragen hoe zij er tegenaan kijken.quote:Op zaterdag 12 november 2005 17:28 schreef MarkzMan_X het volgende:
Op aanwijzing van Mirage. Mag deze:
Martelpraktijken VS
Naar NWS? Het is begonnen als een TRU-topic omdat het onderwerp nogal "samenzwerings-achtig" overkwam. Nu gebleken is in versch. media (TV, krant... waaronder NOS Journaal en Volkskrant) dat er wel degelijk aanwijzingen zijn dat de VS onjuiste praktijken erop nahoudt, is er dus sprake van enige nieuwswaarde.
Bvd.
Ja, ik vond het ook nog wel grappig (en hoewel er niet veel schot inzat, bleef het nog redelijk aardig tegen elkaar).quote:Op zaterdag 12 november 2005 15:00 schreef The_stranger het volgende:
Ahhh waarom is het chemtrail topic nu dicht?
Ik had er zoveel lol mee![]()
Geef mij een half uur wakker worden en even wat andere dingen doen (koffie drinkenquote:Op zaterdag 12 november 2005 23:44 schreef Wombcat het volgende:
[..]
Ja, ik vond het ook nog wel grappig (en hoewel er niet veel schot inzat, bleef het nog redelijk aardig tegen elkaar).
you'r welcomequote:Op donderdag 17 november 2005 00:48 schreef newsman het volgende:
Hoi Mirage, bedankt voor je mailtje, idd, ik maakte er ook geen patat van![]()
quote:Op vrijdag 18 november 2005 02:17 schreef newsman het volgende:
Haai, Mirage was ik ff, gaat over een zeer beledigende opmerking naar een mede thruther, WeirdMickey scheld hem uit voor vuile christen in het topic, andere kijk op christenen, zou jij dat please weg willen halen, misschien daarna ook mijn reactie. Groeten Newsman.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |