abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  vrijdag 21 oktober 2005 @ 04:20:55 #51
119832 Tiesemans
Realiteit Figurant
pi_31597403
quote:
Op vrijdag 21 oktober 2005 04:14 schreef Morwen het volgende:
Tiesemans, daar ga je weer

Ik verlaat de discussie voor nu....huwelijkse verplichtingen enzo
Dáár gaat zé ......

Truste
  vrijdag 21 oktober 2005 @ 04:25:04 #52
1316 PLAE@
Founded by fuckers
pi_31597419
quote:
Op vrijdag 21 oktober 2005 04:19 schreef Tiesemans het volgende:

[..]

Joh hey als PLAE@ of Morwen of jijzelf menen dat ik probeer jullie te overtuigen.
Please ga onmiddelijk relaxen... Zet een bakkie thee, rol een jointje ofzo en voel je niet verplicht om ook maar één letter te lezen van hetgeen ik uit liefde en overtuiging deel met jullie zonder verplichtingen.
Slapen doe ik wonderwel en ik hoop dat jullie ook allemaal een fijne rust krijgen en morgen heerlijk ontspannen opstaan.
Hetzelde van mij, mijn aandeel hierin kwam vooral voort uit verwondering, interesse en wat het (christelijke) geloof betreft ook voor een deel door afgunst.

Het was me weer een eer. Trusten
pi_31597423
quote:
Op vrijdag 21 oktober 2005 04:19 schreef Tiesemans het volgende:
Joh hey als PLAE@ of Morwen of jijzelf menen dat ik probeer jullie te overtuigen.
Please ga onmiddelijk relaxen... Zet een bakkie thee, rol een jointje ofzo en voel je niet verplicht om ook maar één letter te lezen van hetgeen ik uit liefde en overtuiging deel met jullie zonder verplichtingen.
Ik zeg "een aantal mensen die elkaar proberen te overtuigen" waarmee ik jou en de andere twee bedoel.. Geen rede om je aangevallen te voelen dus!

Eigenlijk is het meer dat jij je verhaal doet en PLAE@ die het vervolgens weer afkraakt en Morwen die je onzeker noemt

Joh hey
  vrijdag 21 oktober 2005 @ 04:30:00 #54
119832 Tiesemans
Realiteit Figurant
pi_31597438
quote:
Op vrijdag 21 oktober 2005 04:25 schreef PLAE@ het volgende:

[..]

Hetzelde van mij, mijn aandeel hierin kwam vooral voort uit verwondering, interesse en wat het (christelijke) geloof betreft ook voor een deel door afgunst.

Het was me weer een eer. Trusten
Eet honig, mijn zoon, want dat is goed,
honigzeem is zoet voor uw gehemelte;
erken, dat de wijsheid zó is voor uw ziel.
Als gij haar gevonden hebt, dan is er toekomst
en uw verwachting wordt niet afgesneden.

Truste

[ Bericht 15% gewijzigd door Tiesemans op 21-10-2005 04:38:12 ]
  vrijdag 21 oktober 2005 @ 04:33:28 #55
119832 Tiesemans
Realiteit Figurant
pi_31597452
quote:
Op vrijdag 21 oktober 2005 04:26 schreef Italo het volgende:

[..]

Ik zeg "een aantal mensen die elkaar proberen te overtuigen" waarmee ik jou en de andere twee bedoel.. Geen rede om je aangevallen te voelen dus!

Eigenlijk is het meer dat jij je verhaal doet en PLAE@ die het vervolgens weer afkraakt en Morwen die je onzeker noemt

Joh hey
Jij rustig komende middag, uit naasteliefde een zwerver positief aankijken, en mijn dankbaarheid heb je voorzeker.
En wat PLAE@ en Morwen wel of niet doen, het is liefdevol te noemen dat ze niet simpelweg mij de huid vol vloeken zoals enkelen wel eens hebben gedaan.
Kortom was gezellig en ik voel me bijzonder nederig dat ik weer in discussie met enkele mensen over Here God en Here Jezus heb kunnen spreken.
Lekker slapen moet (nu helemaal) zeker lukken.

Truste

[ Bericht 2% gewijzigd door Tiesemans op 21-10-2005 04:39:49 ]
pi_31597459
quote:
Op vrijdag 21 oktober 2005 04:33 schreef Tiesemans het volgende:
Truste
Likewise
  vrijdag 21 oktober 2005 @ 07:22:05 #57
55946 livEliveD
Cogito ergo doleo
pi_31597678
quote:
Op donderdag 20 oktober 2005 22:30 schreef Morwen het volgende:
Heel erg bedankt, livEliveD

Die bedoelde ik beide inderdaad. Ik sla ze gelijk op
yw . Je schrijft me naam gewoon goed
Op zaterdag 7 oktober 2006 14:56 schreef Friek_ het volgende:
Nu kon ik het niet laten om even snel op je Fotoboek te kijken en ik zag wat ik al dacht: een onzeker beta-studentje.
pi_31601812
fantastisch !!

Lieve mensen, jullie hebben mij een uitstekend begin van de dag bezorgd !

Allemaal erg bedankt voor het prettige verloop van de discussie vannacht.

Men occasionally stumble over the truth, but most of them pick themselves up and hurry off as if nothing ever happened.
Sir Winston Churchill
pi_31602878
Verzoek aan iedereen !

Ik kom de laatste dagen regelmatig posts tegen waarin linkjes staan die ontzéttend lang zijn.
De layout wordt hierdoor ontzettend vervormd.

Als je een lang linkje plaatst en ziet dat de link breder is dan een normale fok pagina,
pas hem dan aan !

Stappenplan:
1 je tikt een trefwoord, b.v linkje (of iets toepasselijks)
2 maak dit kortewoordje blauw
3 klik op het volgende icoontje boven het invoerveld

4 paste het adres waar de link naartoe moet gaan in het invoerveldje dat te voorschijn is gekomen.
5 enter = klaar

B.v.d.
Men occasionally stumble over the truth, but most of them pick themselves up and hurry off as if nothing ever happened.
Sir Winston Churchill
pi_31603806
Hoi Mirage en andere moderatoren.

Ik heb een vraag. Hoewel het wel weer als spam/reclame betiteld zal worden door onwillenden, zou ik graag een enquête houden voor mijn tweede boek.
Dit boek is al in vergaande staat af, hoewel er ook nog best wat voor gedaan moet worden.
Het gaat zoals jullie weten over astrale liefde erotiek. Omdat dit een toch een behoorlijk taboe omgeven onderwerp is, zit ik met vragen als: hoeveel details kan ik in het boek geven? Ik heb het al min of meer geschreven, maar het is een voortdurend zoeken naar een formule die de inhoud niet banaal maakt.

Nou zou ik aan de lezers van Fok willen vragen wat voor inhoud en taalgebruik ze absoluut wel, en absoluut niet willen tegenkomen in mijn tweede boek. Ik kan natuurlijk niet overal rekening mee houden, maar als er genoeg reacties komen, kan ik er misschien wat aan hebben.
Zo komen de woorden vagina(al) en anaal niet voor; deze zijn vervangen door een term die heel goed kan in dit boek. Het woord 'orgasme' en 'hoogetepunt' staan er bijvoorbeeld wel weer in.

Ik wil dus vragen of ik een dergelijke vraag mag stellen.

Ik hoor het wel,

groetjes,

Sten
pi_31605127
Stenny, het antwoord volgt zo spoedig mogelijk.
Ik heb je verzoek in behandeling

wat klinkt dat
Sir Winston Churchill
pi_31605241
quote:
Op vrijdag 21 oktober 2005 15:02 schreef Mirage het volgende:
Stenny, het antwoord volgt zo spoedig mogelijk.
Ik heb je verzoek in behandeling

wat klinkt dat
Ja, is goed, of weet je misschien een andere plaats waar het publiek van Truth zit en het niet meteen wordt gezien als spam?

Groetjes,

Sten
pi_31606439
quote:
Op vrijdag 21 oktober 2005 15:08 schreef Stenny het volgende:

[..]

Ja, is goed, of weet je misschien een andere plaats waar het publiek van Truth zit en het niet meteen wordt gezien als spam?

Groetjes,

Sten
Allereerst neem ik de vrijheid om zelf een advies te geven.
Bedenk wat je doel is.
1 een commercieel boek
2 een boek dat je voornamelijk voor jezelf hebt geschreven, meer bedoeld als je "ei" kwijt kunnen.

optie 1: dan zou ik idd kijken naar wat de doelgroep wil/verlangt. (vraag - aanbod)
optie2: dan zou ik alles schrijven dat ik kwijt wil en zal ik de woordkeuze maken op grond van hoe ìk het het best passend vind.

Dan terugkomend op je vraag.
Van mij mag je je vragen stellen in truth, het liefst in het lopende topic over astrale erotiek.
Astrale erotiek (één beeld zegt meer dan duizend woorden)
Ik denk dat het goed op elkaar aansluit, en zo heb je alles bij elkaar.

Wel vraag ik je op te passen dat je bij het reageren op andere posts (los van hierboven dus) niet te vaak naar je boeken verwijst onder het mom van "veel vragen weinig tijd".
Als je geen tijd hebt om te reageren, dan is het heel simpel.. het forum niet open klikken
Het is geen must, je komt hier als je tijd hebt en zin hebt mee te discussieren.

Succes !
Sir Winston Churchill
pi_31607126
quote:
Op vrijdag 21 oktober 2005 16:08 schreef Mirage het volgende:

[..]

Allereerst neem ik de vrijheid om zelf een advies te geven.
Bedenk wat je doel is.
1 een commercieel boek
2 een boek dat je voornamelijk voor jezelf hebt geschreven, meer bedoeld als je "ei" kwijt kunnen.

optie 1: dan zou ik idd kijken naar wat de doelgroep wil/verlangt. (vraag - aanbod)
optie2: dan zou ik alles schrijven dat ik kwijt wil en zal ik de woordkeuze maken op grond van hoe ìk het het best passend vind.

Dan terugkomend op je vraag.
Van mij mag je je vragen stellen in truth, het liefst in het lopende topic over astrale erotiek.
Astrale erotiek (één beeld zegt meer dan duizend woorden)
Ik denk dat het goed op elkaar aansluit, en zo heb je alles bij elkaar.

Wel vraag ik je op te passen dat je bij het reageren op andere posts (los van hierboven dus) niet te vaak naar je boeken verwijst onder het mom van "veel vragen weinig tijd".
Als je geen tijd hebt om te reageren, dan is het heel simpel.. het forum niet open klikken
Het is geen must, je komt hier als je tijd hebt en zin hebt mee te discussieren.

Succes !
Hoi Mirage,

dank voor je reactie.

Het boek is niet alleen voor mijzelf, hoewel ik door deze 'reis' door mijn eigen boek, wel zaken ontdek, die ik nog niet in kaart had. Commercieel? Nou, nee, maar wel met het doel dat het hopelijk goed verkocht wordt, er gaat toch veel tijd in een boek schrijven zitten, en je hebt wel eer van je werk, als je er iets mee bereikt.

Ik ben mijn boek met steeds kritischere ogen aan het bekijken, dat moet ook. Okay, ik zal eens kijken of ik de vraag in het bestaande topic stel.

En ik zal niet meer verwijzen naar mijn boek als "antwoord" op de vragen. Toch is het ook lullig om iemand helemaal geen antwoord te geven als die persoon jou met naam aanspreekt. En soms stelt iemand zoveel vragen, dat ik het niet meer zie zitten, ik krijg via mijn website ook al zoveel vragen!

Liefs,

Sten
pi_31613632
quote:
Op vrijdag 21 oktober 2005 13:54 schreef Stenny het volgende:
Hoi Mirage en andere moderatoren.

Ik heb een vraag. Hoewel het wel weer als spam/reclame betiteld zal worden door onwillenden, zou ik graag een enquête houden voor mijn tweede boek.
Dit boek is al in vergaande staat af, hoewel er ook nog best wat voor gedaan moet worden.
Het gaat zoals jullie weten over astrale liefde erotiek. Omdat dit een toch een behoorlijk taboe omgeven onderwerp is, zit ik met vragen als: hoeveel details kan ik in het boek geven? Ik heb het al min of meer geschreven, maar het is een voortdurend zoeken naar een formule die de inhoud niet banaal maakt.

Nou zou ik aan de lezers van Fok willen vragen wat voor inhoud en taalgebruik ze absoluut wel, en absoluut niet willen tegenkomen in mijn tweede boek. Ik kan natuurlijk niet overal rekening mee houden, maar als er genoeg reacties komen, kan ik er misschien wat aan hebben.
Zo komen de woorden vagina(al) en anaal niet voor; deze zijn vervangen door een term die heel goed kan in dit boek. Het woord 'orgasme' en 'hoogetepunt' staan er bijvoorbeeld wel weer in.

Ik wil dus vragen of ik een dergelijke vraag mag stellen.

Ik hoor het wel,

groetjes,

Sten
Sten,
Okay, je stelt de vraag aan de moderators maar ik wil er toch iets van zeggen.

Weet je zeker dat je commentaar wilt?
In dat andere topic, astrale erotiek, een beeld zegt meer dan........., krijg je van sommigen een mening. Soms is die mening niet dezelfde als de jouwe. Daar is op zich niks mis mee. We kunnen het immers niet altijd allemaal met elkaar eens zijn of dezelfde smaak hebben.

Wat me er opviel is wel dat je iedereen die aangeeft het zo niet te zien of het in die vorm niet mooi te vinden een reply geeft die hierop neerkomt: Mag je vinden, als ik het maar mooi vind. En ik weet hoe het is want ik heb er al een boek over geschreven en ik ben aan de tweede bezig.

Als jij hier aangeeft feedback op je boek te willen dan vraag ik me toch af wat je met die feedback gaat doen en of de motivatie die je aangeeft om het hier te posten wel zo zuiver is als je beschrijft.
Umuntu Ngumuntu Ngabantu
"Those who look before they leap, never leap".
http://www.dierenthuis-naar-almere.nl
pi_31614123
quote:
Op vrijdag 21 oktober 2005 22:00 schreef nokwanda het volgende:

[..]

Sten,
Okay, je stelt de vraag aan de moderators maar ik wil er toch iets van zeggen.

Weet je zeker dat je commentaar wilt?
In dat andere topic, astrale erotiek, een beeld zegt meer dan........., krijg je van sommigen een mening. Soms is die mening niet dezelfde als de jouwe. Daar is op zich niks mis mee. We kunnen het immers niet altijd allemaal met elkaar eens zijn of dezelfde smaak hebben.

Wat me er opviel is wel dat je iedereen die aangeeft het zo niet te zien of het in die vorm niet mooi te vinden een reply geeft die hierop neerkomt: Mag je vinden, als ik het maar mooi vind. En ik weet hoe het is want ik heb er al een boek over geschreven en ik ben aan de tweede bezig.

Als jij hier aangeeft feedback op je boek te willen dan vraag ik me toch af wat je met die feedback gaat doen en of de motivatie die je aangeeft om het hier te posten wel zo zuiver is als je beschrijft.
Mijn motivatie is zuiver wat dacht je dan? Ik wil een mooi boek schrijven en kan feedback gebruiken, maar als je meteen gaat zeggen: schrijf dat boek liever niet, dan heb ik er niets aan. Graag opbouwend dus.

PS jammer dat je geen vertrouwen in mij hebt.

PPS Door reacties als die van jou zie ik maar helemaal af van mijn enquête, ik doe het wel zelf of ik mail Mirage wel, die heeft goede adviezen.
pi_31614262
quote:
Op vrijdag 21 oktober 2005 22:19 schreef Stenny het volgende:

[..]

Mijn motivatie is zuiver wat dacht je dan? Ik wil een mooi boek schrijven en kan feedback gebruiken, maar als je meteen gaat zeggen: schrijf dat boek liever niet, dan heb ik er niets aan. Graag opbouwend dus.
Tuurlijk graag opbouwend.
Maar als iemand zegt: "dat en dat aspect kan mij niet bekoren" en jij komt onmiddelijk met zoiets als: "nou, mij en anderen wel" dan vraag ik me af of je kunt omgaan met die feedback. Dat wil niet zeggen dat iedere kritiek tot een aanpassing moet leiden hoor. Maar het viel me eerder op. Daarom zeg ik dit ook.
Het maakt het niet makkelijk om opbouwend te blijven, namelijk.
Umuntu Ngumuntu Ngabantu
pi_31614330
quote:
Op vrijdag 21 oktober 2005 22:23 schreef nokwanda het volgende:

[..]

Tuurlijk graag opbouwend.
Maar als iemand zegt: "dat en dat aspect kan mij niet bekoren" en jij komt onmiddelijk met zoiets als: "nou, mij en anderen wel" dan vraag ik me af of je kunt omgaan met die feedback. Dat wil niet zeggen dat iedere kritiek tot een aanpassing moet leiden hoor. Maar het viel me eerder op. Daarom zeg ik dit ook.
Het maakt het niet makkelijk om opbouwend te blijven, namelijk.
Laat maar hoor, hier heb ik geen zin in. Ik vroeg om het taalgebruik over astrale liefde en erotiek, maar ik vraag het wel aan mensen die mij wel vertrouwen.
pi_31614688
quote:
Op vrijdag 21 oktober 2005 22:25 schreef Stenny het volgende:

[..]

Laat maar hoor, hier heb ik geen zin in. Ik vroeg om het taalgebruik over astrale liefde en erotiek, maar ik vraag het wel aan mensen die mij wel vertrouwen.
Ik heb nu kritiek op de manier waarop je zelf met kritiek omgaat. En dan schrijf je dit.
En dit is nou precies wat ik bedoel. Zucht.

Als je taalkundig advies wilt, vraag dan een editor. Je kunt hier verwachten ook inhoudelijke feedback te krijgen en dat is gewoon niet altijd wat je wilt horen.

En je schrijft net dat je het jammer vindt dat ik geen vertrouwen in je heb.
Nou..... ik geloof dat wat je beschrijft jouw ervaringen zijn en dat daar meer mensen iets aan hebben. Ik geloof ook dat jouw advies aan anderen gemeend en waardevol is.

Maar er zijn ook mensen die er om welke reden dan ook niks mee blijken te kunnen. Om dan maar te stellen dat je die meningen vervelend vindt en niet wil horen is wel kort door de bocht.
Dat wekt geen vertrouwen.

Als er dan mensen zijn wiens kritiek bestaat uit een beschuldiging van spammen dan kan ik dat wel begrijpen vanuit dat gezichtspunt. Je kunt daar ook iets mee doen, misschien, ipv boos te gaan doen. En bij wijze van spreken weg te lopen.
Umuntu Ngumuntu Ngabantu
pi_31616169
Iets kan veel gezichten hebben. Stenny kan onze feedback gebruiken voor haar boek. Als je een boek schrijft wil je dat het gelezen wordt, niet alleen vanuit commerciele motieven.
Dat ze voor haar boek gaat kan ik me goed voorstellen.

Haar topics bereiken ook een groot aantal users; als je de pageviews bekijkt scoren ze altijd goed. Veel mensen vinden dat dus de moeite waard. En daar hebben we een forum voor

Gevoelig voor kritiek? Ja, dat is ze zeker, en ze reageert soms explosief. Ze is de enige niet Zijzelf heeft daar denk ik verreweg de meeste last van.

Samengevat: als Stenny zoiets wil doen kan ze wat mij betreft haar gang gaan. Is het spammen, of zijn er mensen die het als zodanig zien?
So what. Als veel mensen geinteresseerd zijn getuige de pageviews, en als er geen users of topic van ons gejat worden zal het me worst wezen of het spam is of niet.

Zij maakt iets, ze zet een boek neer, en daar kan ik alleen maar respect voor opbrengen. Helemaal Stenny, als je in je voorwoord dit forum zou noemen

Dus, Sten: ga je gang. En reageer nou niet zo heftig op opmerkingen die je verkeerd schieten of die blijk geven van niet geheel goed over te komen. Das ook je pr..
pi_31616351
quote:
Op vrijdag 21 oktober 2005 23:23 schreef iteejer het volgende:
Iets kan veel gezichten hebben. Stenny kan onze feedback gebruiken voor haar boek. Als je een boek schrijft wil je dat het gelezen wordt, niet alleen vanuit commerciele motieven.
Dat ze voor haar boek gaat kan ik me goed voorstellen.

Haar topics bereiken ook een groot aantal users; als je de pageviews bekijkt scoren ze altijd goed. Veel mensen vinden dat dus de moeite waard. En daar hebben we een forum voor

Gevoelig voor kritiek? Ja, dat is ze zeker, en ze reageert soms explosief. Ze is de enige niet Zijzelf heeft daar denk ik verreweg de meeste last van.

Samengevat: als Stenny zoiets wil doen kan ze wat mij betreft haar gang gaan. Is het spammen, of zijn er mensen die het als zodanig zien?
So what. Als veel mensen geinteresseerd zijn getuige de pageviews, en als er geen users of topic van ons gejat worden zal het me worst wezen of het spam is of niet.

Zij maakt iets, ze zet een boek neer, en daar kan ik alleen maar respect voor opbrengen. Helemaal Stenny, als je in je voorwoord dit forum zou noemen

Dus, Sten: ga je gang. En reageer nou niet zo heftig op opmerkingen die je verkeerd schieten of die blijk geven van niet geheel goed over te komen. Das ook je pr..
Je hoort mij ook niet zeggen dat ze haar gang niet moet gaan. Helemaal niet.

Ik wilde juist een valkuil aangeven. Een aandachtspunt. Meer niet.

Maar ehhh..... met je pageviews enzo..... Dat klinkt pas commercieel En aandachtsgeil.
Umuntu Ngumuntu Ngabantu
pi_31616638
quote:
Op vrijdag 21 oktober 2005 23:29 schreef nokwanda het volgende:
Je hoort mij ook niet zeggen dat ze haar gang niet moet gaan. Helemaal niet.

Ik wilde juist een valkuil aangeven. Een aandachtspunt. Meer niet.

Maar ehhh..... met je pageviews enzo..... Dat klinkt pas commercieel En aandachtsgeil.
Pageviews zijn een teken dat mensen het leuk vinden en het lezen. FOK! als geheel trekt iets van 2.2 - 2.5 miljoen pageviews per dag. Die paar honderd of wellicht 2 a 3 duizend die een topic in truth zou scoren, vallen daarbij in het niet. Dus commercieel is dat niet te noemen, wel een bewijs dat relatief veel mensen dit wilen lezen. Das toch alleen maar leuk?
pi_31616838
quote:
Op vrijdag 21 oktober 2005 23:38 schreef iteejer het volgende:

[..]

Pageviews zijn een teken dat mensen het leuk vinden en het lezen. FOK! als geheel trekt iets van 2.2 - 2.5 miljoen pageviews per dag. Die paar honderd of wellicht 2 a 3 duizend die een topic in truth zou scoren, vallen daarbij in het niet. Dus commercieel is dat niet te noemen, wel een bewijs dat relatief veel mensen dit wilen lezen. Das toch alleen maar leuk?
Ja hoor.... ik plaagde je maar
Umuntu Ngumuntu Ngabantu
pi_31622122
Okay, bedankt Iteejer voor je mooie doordachte verhaal en ook Nokwanda, kritiek is niet altijd leuk, maar soms inderdaad wel effectief. Zo kreeg ik pas weer (...) een afwijzing te verduren (ik noem geen namen om mijn eigen kruit niet te verschieten), die mij wel raakte, ondanks dat ik dat niet wilde. Dan zit je toch tenminste een dag met een flinke kater. Maar het gevolg is wel dat ik mijn boek nu nog beter aan het maken ben omdat ik de reden van de afwijzing heb meegenomen in mijn boek, zodat het echt weer met sprongen vooruit is gegaan.

Ik zal eens kijken of ik de enquête of iets dergeljiks kan formuleren. En natuurlijk: mocht ik daar écht iets aan gaan hebben (heb ik nu ook al wat dankzij Mirage en Iteejer), ga ik zeker dit forum noemen in mijn voorwoord. .

Groetjes,

Sten
pi_31623281
quote:
Op zaterdag 22 oktober 2005 10:10 schreef Stenny het volgende:
Okay, bedankt Iteejer voor je mooie doordachte verhaal en ook Nokwanda, kritiek is niet altijd leuk, maar soms inderdaad wel effectief. Zo kreeg ik pas weer (...) een afwijzing te verduren (ik noem geen namen om mijn eigen kruit niet te verschieten), die mij wel raakte, ondanks dat ik dat niet wilde. Dan zit je toch tenminste een dag met een flinke kater. Maar het gevolg is wel dat ik mijn boek nu nog beter aan het maken ben omdat ik de reden van de afwijzing heb meegenomen in mijn boek, zodat het echt weer met sprongen vooruit is gegaan.

Ik zal eens kijken of ik de enquête of iets dergeljiks kan formuleren. En natuurlijk: mocht ik daar écht iets aan gaan hebben (heb ik nu ook al wat dankzij Mirage en Iteejer), ga ik zeker dit forum noemen in mijn voorwoord. .

Groetjes,

Sten
Met een enquete stel je zelf al wel een structuur voor kritieken. Lijkt me niet onverstandig. Dan filter je vantevoren al voor een groot deel (helemaal zal nooit gaan) de ongewenste reacties eruit en kom je te weten wat je weten wil.
Umuntu Ngumuntu Ngabantu
pi_31650383
ik ze hem

Kan iemand me zeggen hoe dit kan? Ik heb dit topic niet aangemaakt! Ben nu voor de eerste keer vandaag online op fok,
pi_31650551
quote:
Op zondag 23 oktober 2005 12:47 schreef _The_General_ het volgende:
ik ze hem

Kan iemand me zeggen hoe dit kan? Ik heb dit topic niet aangemaakt! Ben nu voor de eerste keer vandaag online op fok,
check je mail even.

Mocht jij dit topic echt niet geopend hebben, voel je dan voroal niet aangesproken door de mail.
Hij is sarcastisch opgesteld

Ik zal even na laten kijken of het ip overeenkomt met jouw ip. (of ben je stiekem naar een internetcafé geweet )
Misschien een huisgenoot ?
Anders is het verstandig je wachtwoord even te wijzigen.
Sir Winston Churchill
  Admin zondag 23 oktober 2005 @ 21:51:42 #78
2589 crew  yvonne
On(t)deugend
pi_31655810
Voor mutsjes en kleine heksjes teruggetoverd
Yvonne riep ergens: Static is gewoon Static, je leeft met hem of niet.
Geen verborgen agenda's, trouw, grote muil, lief hartje, bang voor bloed, scheld FA's graag uit voor lul.

Op dinsdag 26 oktober 2021 16:46 schreef Elan het volgende:
Hier sta ik dan weer niet van te kijken Zelfs het virus is bang voor jou.
pi_31656045
En als er iemand is die er dan ook nog een sticky aan kan toveren is het helemaal geweldig
Umuntu Ngumuntu Ngabantu
  vrijdag 28 oktober 2005 @ 23:20:38 #80
45622 merlin693
Huh ! Asmodeus & me
pi_31768340
klasse mod actie..draad weer schoon
  donderdag 3 november 2005 @ 14:23:53 #81
45622 merlin693
Huh ! Asmodeus & me
pi_31927993
oops stond al in de gelinkte draad

opgeruimd
pi_31929984
Sir Winston Churchill
pi_32150086
quote:
Op donderdag 10 november 2005 15:18 schreef Haushofer het volgende:
Allemachtig, al een week geen feedback.
koffie ? Gebakje ?
ga zitten....

gezelli !!!
Sir Winston Churchill
pi_32187024
quote:
Op donderdag 10 november 2005 15:34 schreef Mirage het volgende:

[..]

koffie ? Gebakje ?
ga zitten....

gezelli !!!
Mmmmmmmmm.....lekker
  † In Memoriam † zaterdag 12 november 2005 @ 02:18:04 #86
21290 NorthernStar
Insurgent
pi_32197190
quote:
Op zaterdag 12 november 2005 00:22 schreef GrafJosti het volgende:
Oud nieuws zeker ???
quote:
Op zaterdag 12 november 2005 00:39 schreef MarkzMan_X het volgende:

[..]

Koop 's een krant, pauper.
quote:
Op zaterdag 12 november 2005 00:42 schreef GrafJosti het volgende:
alsof JIJ kan lezen ...
quote:
Op zaterdag 12 november 2005 00:46 schreef danaantje het volgende:

[..]

wat is dat een pauper ??
quote:
Op zaterdag 12 november 2005 00:51 schreef MarkzMan_X het volgende:

[..]

Slechtste weerwoord ooit. Zelfs al lees je geen krant; 't is op het NOS journaal geweest.

En verder:

pau·per (de ~ (m.), ~s)
1 maatschappelijk misdeeld persoon => arme
bron.
quote:
Op zaterdag 12 november 2005 00:57 schreef danaantje het volgende:

[..]

maar ik hoor ook wel eens pauperbuurt
is dat dan een misdeelde persoonsbuurt ??
quote:
Op zaterdag 12 november 2005 00:59 schreef GrafJosti het volgende:
Over misdeelde personen gesproken
quote:
Op zaterdag 12 november 2005 01:02 schreef danaantje het volgende:

[..]

Heb je het tegen mij jgrafjostie ??
Ze zouden jou eens moeten martelen !!
Martelpraktijken VS
  zaterdag 12 november 2005 @ 02:19:39 #87
64670 Dagonet
Radicaal compromist
pi_32197225
quote:
Op zaterdag 12 november 2005 02:18 schreef NorthernStar het volgende:

[..]

[..]

[..]

[..]

[..]

[..]

[..]

[..]

Martelpraktijken VS
Ik ga even opschonen NS
Op woensdag 24 sept. 2008 schreef Danny het volgende:
Dagonet doet onaardig tegen iedereen. Je bent dus helemaal niet zo bijzonder als je denkt...
Mijn grootste bijdrage aan de FP.
  † In Memoriam † zaterdag 12 november 2005 @ 02:20:24 #88
21290 NorthernStar
Insurgent
pi_32197236
quote:
Op zaterdag 12 november 2005 02:19 schreef Dagonet het volgende:

[..]

Ik ga even opschonen NS
Tnx
  zaterdag 12 november 2005 @ 12:26:21 #89
45622 merlin693
Huh ! Asmodeus & me
pi_32201589
quote:
koffie ? Gebakje ?
ga zitten....
ik hou niet zo van koffie maar dat gebakje zeg ik geen nee tegen
pi_32205141
Ahhh waarom is het chemtrail topic nu dicht?

Ik had er zoveel lol mee
You can't convince a believer of anything; for their belief is not based on evidence, it's based on a deep seated need to believe
C. Sagan
pi_32205224
quote:
Op zaterdag 12 november 2005 15:00 schreef The_stranger het volgende:
Ik ga ervanuit dat de reden duidelijk is.
quote:
Ik had er zoveel lol mee
nog meer lol.
http://www.google.nl/search?q=lol&hl=nl&btnG=Afbeeldingen+zoeken&sa=N&tab=iw
speciaal voor jou !
Sir Winston Churchill
pi_32208483
Op aanwijzing van Mirage. Mag deze:

Martelpraktijken VS

Naar NWS? Het is begonnen als een TRU-topic omdat het onderwerp nogal "samenzwerings-achtig" overkwam. Nu gebleken is in versch. media (TV, krant... waaronder NOS Journaal en Volkskrant) dat er wel degelijk aanwijzingen zijn dat de VS onjuiste praktijken erop nahoudt, is er dus sprake van enige nieuwswaarde.

Bvd.
pi_32208616
quote:
Op zaterdag 12 november 2005 17:28 schreef MarkzMan_X het volgende:
Op aanwijzing van Mirage. Mag deze:

Martelpraktijken VS

Naar NWS? Het is begonnen als een TRU-topic omdat het onderwerp nogal "samenzwerings-achtig" overkwam. Nu gebleken is in versch. media (TV, krant... waaronder NOS Journaal en Volkskrant) dat er wel degelijk aanwijzingen zijn dat de VS onjuiste praktijken erop nahoudt, is er dus sprake van enige nieuwswaarde.

Bvd.
Ik zal Merovingian mailen en vragen naar zijn mening ( hij is de TS ) en ik zal de moderators van NWS vragen hoe zij er tegenaan kijken.

Sir Winston Churchill
pi_32220486
quote:
Op zaterdag 12 november 2005 15:00 schreef The_stranger het volgende:

Ik had er zoveel lol mee
Ja, ik vond het ook nog wel grappig (en hoewel er niet veel schot inzat, bleef het nog redelijk aardig tegen elkaar).
pi_32225712
quote:
Op zaterdag 12 november 2005 23:44 schreef Wombcat het volgende:

[..]

Ja, ik vond het ook nog wel grappig (en hoewel er niet veel schot inzat, bleef het nog redelijk aardig tegen elkaar).
Geef mij een half uur wakker worden en even wat andere dingen doen (koffie drinken , mails beantwoorden etc.... ) en ik zal er nog even naar kijken.
Sir Winston Churchill
pi_32227282
Ik heb het anders besloten
We hebben een nieuw topic over chemtrails waar we ons allemaal fris en fruitig in een nieuwe discussie kunnen storten die hopenlijk een stukje positiever verloopt.

Chemtrails, feit of fictie ?
Sir Winston Churchill
pi_32332509
Hoi Mirage, bedankt voor je mailtje, idd, ik maakte er ook geen patat van
pi_32334788
quote:
Op donderdag 17 november 2005 00:48 schreef newsman het volgende:
Hoi Mirage, bedankt voor je mailtje, idd, ik maakte er ook geen patat van
you'r welcome

Vanacht smaakte het patatje prima hoor !
Sir Winston Churchill
pi_32363060
Haai, Mirage was ik ff, gaat over een zeer beledigende opmerking naar een mede thruther, WeirdMickey scheld hem uit voor vuile christen in het topic, andere kijk op christenen, zou jij dat please weg willen halen, misschien daarna ook mijn reactie. Groeten Newsman.
pi_32365988
quote:
Op vrijdag 18 november 2005 02:17 schreef newsman het volgende:
Haai, Mirage was ik ff, gaat over een zeer beledigende opmerking naar een mede thruther, WeirdMickey scheld hem uit voor vuile christen in het topic, andere kijk op christenen, zou jij dat please weg willen halen, misschien daarna ook mijn reactie. Groeten Newsman.
hoi.
Ik geloof dat het meer sarcastisch bedoeld was dan gemeend.
De betreffende user vroeg zich af of hij nu ook ineens "slecht" is omdat hij neigt naar het Christelijke geloof. WM's reactie komt op mij op dezelfde manier over als het volgende:

Mijn zus mager als een lat (heeft helemaal geen kont), past kleding in een winkel.
"maakt deze kleur mij niet te bleek ?"
"krijg ik geen dikke kont in dit rokje?"

Ik antwoord dan meestal lachend " Ja zus, je hebt het achterste van een negerin"
( wat ik overigens prachtig billenwerk vind)

Als ik deze "semi serieuze" opmerking weghaal dan kan ik nog veel meer weghalen...
ik laat het staan en heb zelf 2 posts gemaakt in het topic incl. waarschuwing.
Sir Winston Churchill
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')