abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_31581377
Heb je ...

# vragen
# kritiek
# ideeën
# liefdesverklaringen
# overige feedback

betreffende het subforum Truth dan kun je dat hier kwijt. De mods (of waar mogelijk users) zullen zo snel mogelijk antwoord geven.

Mailen kan ook:
Iteejer@Fok.nl
fokmirage@gmail.com

Verder is het aan te raden om de volgende twee woorden uit de FAQ in je achterhoofd te houden als je feedback plaatst: Doe Normaal!
Natuurlijk kunnen de emoties hoog oplopen maar dingen als schelden zijn en blijven niet functioneel

Tip ! zoekfunctie: http://nl.search.yahoo.com/web/advanced?vs=forum.fok.nl
Men occasionally stumble over the truth, but most of them pick themselves up and hurry off as if nothing ever happened.
Sir Winston Churchill
pi_31582584
Mirage, handig linkje

Ik heb er alleen een vraagje over. Ik ben al een tijdje op zoek naar een foto die ooit in Truth gepost is, volgens mij zo'n 1 1/2 jaar terug. Zoekt deze machine ook in de wat oudere topics of alleen in de topics die nu ook in mijn eigen postgeschiedenis staan (dus terug tot Jan. 2005)?

Ik heb nu een aantal woorden ingetypt waarvan ik bijna zeker weet dat ze erin stonden en hij geeft vooralsnog geen resultaten?

Het was overigens een topic over geestverschijningen in de Lobby van een Hotel met daarbij een foto van die bewuste lobby(in deze lobby is een feest gaande dacht ik of een persconferentie, iets dergelijks). Ik meen dat het ook iets te maken had met het nummer "Hotel California" van The Eagles. Die foto gaf me toen best wel de - lekkere - kriebels en ik zou hem graag weer terugvinden. Google levert helaas ook niks op met deze termen.

Weet jij misschien waar ik het over heb (of iemand anders)? Of misschien tips om beter te kunnen zoeken met die link?

Alvast bedankt!
I used to work in a morgue........I am a people person
Only Human
  donderdag 20 oktober 2005 @ 16:58:15 #3
693 ChOas
** Warning: Choking hazard **
pi_31582978
quote:
Op donderdag 20 oktober 2005 16:35 schreef Morwen het volgende:

Het was overigens een topic over geestverschijningen in de Lobby van een Hotel met daarbij een foto van die bewuste lobby(in deze lobby is een feest gaande dacht ik of een persconferentie, iets dergelijks). Ik meen dat het ook iets te maken had met het nummer "Hotel California" van The Eagles. Die foto gaf me toen best wel de - lekkere - kriebels en ik zou hem graag weer terugvinden. Google levert helaas ook niks op met deze termen.

Weet jij misschien waar ik het over heb (of iemand anders)? Of misschien tips om beter te kunnen zoeken met die link?

Alvast bedankt!
Die foto is de binnenkant van het Album Hotel California, althans, ik gok dat je het daar over hebt. Er staat daar op het balkon een man met zijn armen gespreid waarvan sommige mensne denken dat het Anton Lavey is.

Is wel een bizar plaatje ja
"I contend that we are both atheists. I just believe in one fewer god than you do.
When you understand why you dismiss all the other possible gods, you will understand why I dismiss yours."

[Stephen Roberts]
pi_31583084
Hoi!
# vragen ja
# kritiek altijd maar niet op jouw
# ideeën veel
# liefdesverklaringen hmmmm
# overige feedback yup

Sorry had het i.i.d. even hier moeten vragen. Maar een topic over dat onderwerp gaat dicht? Het is niet om te zeuren, maar anders ga ik er in de toekomst ook niet meer op in snappie!

greetzzzz
Rudeonline logic: "1km +1sec=1km/s"
"I don't know what your problem is, but I bet it's hard to pronounce.''
pi_31583253
quote:
Op donderdag 20 oktober 2005 16:58 schreef ChOas het volgende:

[..]

Die foto is de binnenkant van het Album Hotel California, althans, ik gok dat je het daar over hebt. Er staat daar op het balkon een man met zijn armen gespreid waarvan sommige mensne denken dat het Anton Lavey is.

Is wel een bizar plaatje ja
Bedankt voor je snelle reactie

Misschien kom ik met de naam Anton Lavey wat verder. Ik heb nu al wat zitten googelen op het album "Hell freezes over" van The Eagles maar dat schiet nog niet echt op. Ik ga nog even verder zoeken.

Nog meer tips of de foto die ik bedoel zijn meer dan welkom
Only Human
  donderdag 20 oktober 2005 @ 17:42:12 #6
55946 livEliveD
Cogito ergo doleo
pi_31583750
Die plaat die je volgens mij bedoelt staat ergens thuis op me harddisk. Vanavond kan ik hem wel even online zetten als ik hem kan vinden
Op zaterdag 7 oktober 2006 14:56 schreef Friek_ het volgende:
Nu kon ik het niet laten om even snel op je Fotoboek te kijken en ik zag wat ik al dacht: een onzeker beta-studentje.
pi_31583769
Morwen, de zoekfunctie gaat helemaal terug (ik kom iig alvast topics tegen uit 2001).
De betreffende foto heb ik nog niet kunnen vinden.

Sapientiea, aids en alternatieve geneeswijzen mogen best besproken worden.
Een topic hierover zou dus best kunnen bestaan. Mits opgesteld als zijnde een alternatief dat naast de reguliere geneeskunde kan bestaan en geprofileerd wordt als een mening/geloof/ervaring.
Het topic zou gesloten worden als de manier van stellen overeenkomt met de manier zoals er zaken gesteld werden in het death tower topic.
Naar mijn idee is dit kwetsend en gevaarlijk.

Dus mocht er (ooit) een topic komen die anders opgesteld is, voel je vrij jouw mening/inzicht er tegenover te zetten ! Meer dan welkom !
Ik denk zelfs erg gezond !
Als er verschilende meningen/inzichten in een topic uiteen gezet worden, denk ik dat dat uitnodigd tot zelf ook nadenken en mogelijkheden nalopen voordat men een eigen mening vormt. Een topic waarin maar één mening verkondigd wordt als:
zo is het en niet anders, en je bent gehersenspoeld als je wel anders denkt ( en je schuldig bent aan het sterven van mensen als je niet mee gaat in de stelling) laat weinig ruimte over.

Men occasionally stumble over the truth, but most of them pick themselves up and hurry off as if nothing ever happened.
Sir Winston Churchill
pi_31583781
quote:
Op donderdag 20 oktober 2005 17:42 schreef livEliveD het volgende:
Die plaat die je volgens mij bedoelt staat ergens thuis op me harddisk. Vanavond kan ik hem wel even online zetten als ik hem kan vinden
Dat zou mooi zijn !
Ik ben erg benieuwd welke foto het betreft
Sir Winston Churchill
pi_31584340
quote:
Op donderdag 20 oktober 2005 17:42 schreef livEliveD het volgende:
Als je dat zou willen, heel graag

Ik heb nu wel -mede door de Tip Anton Lavey - een foto gevonden maar hij is zeer onduidelijk en niet compleet ( ) naar mijn idee.

Dit is hem (die ik gevonden heb dan):

Excuses voor het formaat, ik weet niet hoe ik moet resizen

Naar mijn idee stond er meer op de originele foto en was hij lichter waardoor je echt ( ) geestverschijningen kon onderscheiden. Waaronder Anton Lavey (2e raam van links).
Only Human
pi_31584663
quote:
Op donderdag 20 oktober 2005 17:43 schreef Mirage het volgende:
Morwen, de zoekfunctie gaat helemaal terug (ik kom iig alvast topics tegen uit 2001).
De betreffende foto heb ik nog niet kunnen vinden.
En het topic heb ik inmiddels ook gevonden gewoon met de term "Anton Lavey"

Mysterieuze foto

Helaas doen de foto's het niet meer en daar ging het me nu juist om. Hopelijk kan livEliveD hem nog vinden
Only Human
  donderdag 20 oktober 2005 @ 21:39:16 #11
55946 livEliveD
Cogito ergo doleo
pi_31588766

Meer heb ik niet.
Nu kon ik het niet laten om even snel op je Fotoboek te kijken en ik zag wat ik al dacht: een onzeker beta-studentje.
  donderdag 20 oktober 2005 @ 22:07:36 #12
119832 Tiesemans
Realiteit Figurant
pi_31589630
quote:
Op donderdag 20 oktober 2005 06:51 schreef DennisMoore het volgende:
God vergeeft?
Dit soort posts, alleen maar het quoten van lappen tekst.
Da's nogal irritant. En hij doet niéts anders. .
quote:
Op woensdag 28 september 2005 09:06 schreef Mirage het volgende:

Adem in adem uit.....
Je hóeft dit topic niet te openen/lezen... en het blijft hoog zolang er gereageerd wordt.

Het zijn niet de users met extra knopjes ( die blauwe figuren die modjes genoemd worden) die bepalen wát er als hot news/ interessant beschouwd wordt... het zijn de users...álle users die een forum maken (of breken).

Ik ben zelf ook gewoon een user, er zijn wel meer topics waar ik mijn wenkbrauw bij optrek.
En idd, dit is er ook zo één, maar niet omdat ts beweerd dat hij boerenkool in hutspot kan veranderen... ( als hij dat werkelijk ou geloven dan mag hij dat zelf weten... ik maak in de supermarkt wel de keuze of ik wortels of boerenkool koop bespaard een hoop moeite ), maar omdat het wel duidelijk is hoe dit topic bedoeld is.

Ik ga ervanuit dat TS hier komt met een reden, ik mag aannemen dat hij op zijn minst geïnteresseerd is.
Als hij geen interesse heeft... dan verspilt hij toch zijn eigen tijd ?

Beetje slapjes als je puur om het zieken in een subfora post, is het niet ?

Dit is hoe ik erover denk.
Iteejer en ik zijn hier niet om politieagentje te spelen.
Als zaken onherstelbaar uit de hand lopen, dán zou naar mijn idee een moderator pas in hoeven te grijpen....
Wat ik zo leuk vind aan het modschap in truth in vergelijking met het modschap in (sommige) andere subfora is dat ik niet een hele lijst heb ontvangen waar op geschreven staat waar topics/posts aan moeten voldoen.
Alle posters moeten serieus genomen worden en hebben het recht te posten. Ze hoeven niet persé een camera van minimaal 500 euro te bezitten voordat ze serieus genomen worden, ze hoeven niet een hele lijst aan ervaringen te hebben gehad, ze hoeven geen boeken te hebben geschreven... humor tussendoor wordt niet verboden, en er is geen lijst met trefwoorden die niet voor mogen komen in de posts of onderwerpen/topics die na 2 posts al als bagger bestempeld worden en dus maar gesloten worden.

Er is hier maar één regel.... heb respect voor elkaar... of anders gezegd.. doe normaal !

Aangezien ik zo weinig regeltjes betreffende modereren in mijn postvak heb gekregen ben ik ervan overtuigd dat ook iteejer vindt dat niet de moderators een subfora maken... of de lijn bepalen... dat doen de users
( ons inlcusief natuurlijk )
Als meerdere mensen een topic maar niets vinden en besluiten niet te reageren, zakt het weg.
Als meerdere mensen een topic reuze interessant vinden, blijft het bovenaan...

Besef dat niet ik of iteejer, maar wij allemaal in handen hebben welke topics in de truth active list staan. Eigenlijk zijn wij allemaal moderators.
Wat moet ik nou verder nog zeggen ?
Beter is het dus om wat goed is en prima verwoord te laten zoals het is.
Wie ben ik om het nog is dunnetjes over te doen en zo mezelf te verhogen, tot ijdelheid zijnde.
Neen Mirage heeft het antwoord op jou uiting prima verwoord Dennis.
En soms is dus een (lang) citaat vanuit de Bron zoals het is, beter dan een eigenmachtige toevoeging of uitleg.
Aangezien het niet voor het verstand te bevatten valt doch voorzeker wel de geest (Gods) welk in de mens is, die hetgeen (mede)gedeeld word leest, snap of (wanneer men de Geest niet bezit)verwerpt of zelfs belachelijk maakt.
Wie ben ik om zoete koekjes te gaan bakken als nr. zoveel, over de rug van Gods Woord.....
Juist ..... ik ben niemand.
Profeten en Predikers die de tand des tijds doorstaan hebben verwerpt gij maar mijn "in eigen woorden" uitleg zou je voorzeker wel snappen ? Schande !!
Vlees welk zichzelf roemt heeft namelijk geen loon na de dood.
De Geest uit God verkregen, mits de werken voor vol bevonden worden, voorzeker.
Endus hoop ik niet op loon verkregen uit blijdschap en vreugde door jou gewaarwording en snappen van...
Neen ik hoop op loon verkregen uit werken gedeelt met mede-mensen, welk hopelijk door Here God voor vol (genoeg) bevonden worden, welk Hem tot vreugde en trots vervult omdat waar mogelijk teminste één oprecht blijft wandelen in Zijn Woord.

Kortom

Adem in adem uit.....
Je hóeft dit topic niet te openen/lezen...
En het blijft hoog zolang er gereageerd wordt.
pi_31590122
quote:
Op donderdag 20 oktober 2005 22:07 schreef Tiesemans het volgende:

[..]

[..]

Wat moet ik nou verder nog zeggen ?
Beter is het dus om wat goed is en prima verwoord te laten zoals het is.
Wie ben ik om het nog is dunnetjes over te doen en zo mezelf te verhogen, tot ijdelheid zijnde.
Neen Mirage heeft het antwoord op jou uiting prima verwoord Dennis.
En soms is dus een (lang) citaat vanuit de Bron zoals het is, beter dan een eigenmachtige toevoeging of uitleg.
Aangezien het niet voor het verstand te bevatten valt doch voorzeker wel de geest (Gods) welk in de mens is, die hetgeen (mede)gedeeld word leest, snap of (wanneer men de Geest niet bezit)verwerpt of zelfs belachelijk maakt.
Wie ben ik om zoete koekjes te gaan bakken als nr. zoveel, over de rug van Gods Woord.....
Profeten en Predikers die de tand des tijds doorstaan hebben verwerpt gij maar mijn "in eigen woorden" uitleg zou je voorzeker wel snappen ? Schande !!
Vlees welk zichzelf roemt heeft namelijk geen loon na de dood.
De Geest uit God verkregen, mits de werken voor vol bevonden worden, voorzeker.
Endus hoop ik niet op loon verkregen uit blijdschap en vreugde door jou gewaarwording en snappen van...
Neen ik hoop op loon verkregen uit werken gedeelt met mede-mensen, welk hopelijk door Here God voor vol (genoeg) bevonden worden, welk Hem tot vreugde en trots vervult omdat waar mogelijk teminste één oprecht blijft wandelen in Zijn Woord.

Kortom

Adem in adem uit.....
Je hóeft dit topic niet te openen/lezen...
En het blijft hoog zolang er gereageerd wordt.
Je haalt de boel nu wel een beetje uit context Tiesemans.
Bovenstaand ging over een draadje dat een onzinnig iets als onderwerp zou hebben.
Boerenkool in spagetti veranderen oid.

Ik ben er idd niet om te bepalen wat een leuk onderwerp is en wat niet, maar ik ben hier wel degelijk om toe te zien op de manier waarop ! gediscussieerd wordt. ( over wat voor onderwerp dan ook.. of ik het nou een zinnig of onzinnig onderwerp vind).

Jouw posts zijn helemaal geen discussie posts.
Je gooit vaak alleen een lap tekst uit de Bijbel neer en laat het na hierover te discussieren.
Je geeft zelfs aan dat je dat niet wil/kan/mag.
Dan zit je dus verkeerd op een discussieforum.

Ik heb het recht om te zeilen als ik dat wil, maar dat moet ik niet doen in een plas die bedoeld is voor zwemmers. Zo heb jij het recht om citaten uit de Bijbel zonder toevoeging online te zetten, maar beperk je hier niet tot zolang je je op een forum begeeft dat bedoeld is voor discussie.
Sir Winston Churchill
pi_31590426
Heel erg bedankt, livEliveD

Die bedoelde ik beide inderdaad. Ik sla ze gelijk op
Only Human
  donderdag 20 oktober 2005 @ 22:37:21 #15
119832 Tiesemans
Realiteit Figurant
pi_31590603
quote:
Op donderdag 20 oktober 2005 22:20 schreef Mirage het volgende:

Jouw posts zijn helemaal geen discussie posts.
Je gooit vaak alleen een lap tekst uit de Bijbel neer en laat het na hierover te discussieren.
Je geeft zelfs aan dat je dat niet wil/kan/mag.
Dan zit je dus verkeerd op een discussieforum.

Ik heb het recht om te zeilen als ik dat wil, maar dat moet ik niet doen in een plas die bedoeld is voor zwemmers.
Zo heb jij het recht om citaten uit de Bijbel zonder toevoeging online te zetten, maar beperk je hier niet tot zolang je je op een forum begeeft dat bedoeld is voor discussie.
Er werd gevraagd door iemand uit de thread wat er te zeggen viel over hetgeen hij sprak.
Ik heb hem de meest eerlijke reactie gegeven die ik ken.
Mogelijk makend dat hij of zij zelf er zijn antwoord in kan vinden zonder door mij verder of dichter van huis te geraken.
Ik geef namelijk wel degelijk mijn mening echter omdat ik deze zelf niet heb bedacht omdat mijn kennen niet Goddelijk is beperk ik mijn mening echter tot de kern van Gods Woord.
Namelijk Gods Woord zelf.
Immers Hij heeft het wonderschoon verwoord en voor wie het (mag) snappen prima uiteengezet.
Want ik snap het.
Maar nu moet ik mensen gaan leren hoe zij begrijpend moeten zwemmen terwijl ze veel makkelijker zeilend het water over kunnen althans dat heb ik geleerd.
Kortom ik geef gewoon dezelfde zeil instructies als ik heb gekregen en moge de uitverkoren zeilen tot ze een ons wegen..
pi_31590728
quote:
Op donderdag 20 oktober 2005 22:37 schreef Tiesemans het volgende:

[..]

Er werd gevraagd door iemand uit de thread wat er te zeggen viel over hetgeen hij sprak.
Ik heb hem de meest eerlijke reactie gegeven die ik ken.
Mogelijk makend dat hij of zij zelf er zijn antwoord in kan vinden zonder door mij verder of dichter van huis te geraken.
Ik geef namelijk wel degelijk mijn mening echter omdat ik deze zelf niet heb bedacht omdat mijn kennen niet Goddelijk is beperk ik mijn mening echter tot de kern van Gods Woord.
Namelijk Gods Woord zelf.
Immers Hij heeft het wonderschoon verwoord en voor wie het (mag) snappen prima uiteengezet.
Want ik snap het.
Maar nu moet ik mensen gaan leren hoe zij begrijpend moeten zwemmen terwijl ze veel makkelijker zeilend het water over kunnen althans dat heb ik geleerd.
Kortom ik geef gewoon dezelfde zeil instructies als ik heb gekregen en moge de uitverkoren zeilen tot ze een ons wegen..
Tiesemans, je weet wat de bedoeling is.
Sir Winston Churchill
  vrijdag 21 oktober 2005 @ 02:58:39 #17
119832 Tiesemans
Realiteit Figurant
pi_31596929
quote:
Op donderdag 20 oktober 2005 22:42 schreef Mirage het volgende:

[..]

Tiesemans, je weet wat de bedoeling is.
Jazeker Mirage en ik zal zo goed als mogelijk is rekening houden met de eis die je mij stelt.
Ik ben van mening dat je niet meer dan in je recht staat om zulks van mij te verlangen.
Echter verlang niet van mij dat ik het zwaartepunt van authoriteit waaronder ik mijzelf plaats verschuif ten bate van de mens ten nadelen van Here God.
Geeft de moderator hetgeen hij (of zij) recht op heeft, evenals Here God.
Dan kunnen (waar mogelijk) allerlei problemen en miscommunicatie voorkomen worden.
En (bid ik) zal Here Jezus zowel de (individuele) poster als (individuele) moderator zegenen omwille van getoonde naasteliefde.
Welk, hoop ik, (vandaar al mijn moeite) ter bevordering van Godsvrucht onder de mensen zal zijn.
Want immers ongeacht huidskleur of geslacht het is Zijn Geest die Hij in ons doet wonen (daar bid ik eveneens voor) en het warme bloed welk in ons lichaam stroomt, omdat Hij het zo wenst, heeft bij allen van Zijn kinderen eenzelfde kleur.
Doch wij de kinderen zijn verantwoordelijk voor de liefde onder elkaar en de gevolgen van het gebrek eraan die de wereld vandaag de dag meer teisteren dan ooit.
Kleur bekennen derhalve kan naar mijn mening niet.
Geest bekennen wel. En dat gebeurd te weinig tot niet.
En die keuze zal één ieder op zijn of haar gestelde tijd toch echt voorgelegd worden..
Liever dan teminste het besef hebben en weigeren dan het aangeboden krijgen doch niet weten waarover hetgeen gaat om welk voorgelegd word, om vervolgens de boot te missen, ondanks dat kennismaking mogelijk was.

vrijdag 21 oktober 2005 @ 03:04:38 #18
1316 PLAE@
Founded by fuckers
pi_31596981
quote:
Op vrijdag 21 oktober 2005 02:58 schreef Tiesemans het volgende:

Doch wij de kinderen zijn verantwoordelijk voor de liefde onder elkaar en de gevolgen van het gebrek eraan die de wereld vandaag de dag meer teisteren dan ooit.
Waarom zie ik jou dan je steentje hier niet op een positieve manier aan bijdragen?
  vrijdag 21 oktober 2005 @ 03:13:22 #19
119832 Tiesemans
Realiteit Figurant
pi_31597071
quote:
Op vrijdag 21 oktober 2005 03:04 schreef PLAE@ het volgende:

[..]

Waarom zie ik jou dan je steentje hier niet op een positieve manier aan bijdragen?
Hoe een hart te verwarmen (zoals dat van jou) welk zich verhard heeft voor de liefde welk ik (mede) rijkelijk ken en benoem ?
Immers het goede woord laat jou klaarblijkelijk koud.
  vrijdag 21 oktober 2005 @ 03:18:20 #20
1316 PLAE@
Founded by fuckers
pi_31597118
Het achterwege laten van zulke wilde veronderstellingen zou al een heel verschil maken.
Het goede woord hoef niet altijd van hogerop te komen en kan je ook laten blijken uit naastenliefde die los staat van welk geloof dan ook.
  vrijdag 21 oktober 2005 @ 03:24:19 #21
119832 Tiesemans
Realiteit Figurant
pi_31597166
quote:
Op vrijdag 21 oktober 2005 03:18 schreef PLAE@ het volgende:

Het achterwege laten van zulke wilde veronderstellingen zou al een heel verschil maken.
Het goede woord hoef niet altijd van hogerop te komen en kan je ook laten blijken uit naastenliefde die los staat van welk geloof dan ook.
Nou met alle alle respect maar zo wild vond ik de veronderstelling niet m'n beste....
Het goede woord hoeft inderdaad niet altijd van hogerop te komen immers ook zijn er vele wijzen in de goot te vinden, echter te nederig gemaakt om er uit te geraken.
Zulke nederigen recht doen door naasteliefde te tonen gaat voorbij geloof en is pure liefde Gods.
Dat wij in ons geval waar mogelijk elkaar met respect in de ogen kunnen kijken, wanneer het moment daar zou moge zijn, is, geloof ik, vanzelfsprekend.
Immers ook een knecht betoont (zondermeer) naasteliefde zoals dat de mens, gelijk jou en ik, is toevertrouwd.
Of zou jij soms durven beweren dat Tiesemans slechts van boven gekende naasteliefde kent ?
En dit slechts voor mede gelovigen bewaard of koestert ?
pi_31597175
quote:
Op vrijdag 21 oktober 2005 03:18 schreef PLAE@ het volgende:

He, hier ben ik het mee eens................tis een wonder
Only Human
  vrijdag 21 oktober 2005 @ 03:28:18 #23
1316 PLAE@
Founded by fuckers
pi_31597184
quote:
Op vrijdag 21 oktober 2005 03:24 schreef Tiesemans het volgende:

Of zou jij soms durven beweren dat Tiesemans slechts van boven gekende naasteliefde kent ?
En dit slechts voor mede gelovigen bewaard ?
Ja, ik durf best te beweren dat jou naastenliefde bij niet mede-gelovigen een stuk minder stabiel en vooral achterdochtiger is dan bij mede-gelovigen....wat fok betreft iig.
  vrijdag 21 oktober 2005 @ 03:28:32 #24
119832 Tiesemans
Realiteit Figurant
pi_31597186
quote:
Op vrijdag 21 oktober 2005 03:25 schreef Morwen het volgende:

[..]

He, hier ben ik het mee eens................tis een wonder
Tja en wonderen komen toch echt van boven.
pi_31597197
quote:
Op vrijdag 21 oktober 2005 03:24 schreef Tiesemans het volgende:

[..]

Nou met alle alle respect maar zo wild vond ik de veronderstelling niet m'n beste....
Het goede woord hoeft inderdaad niet altijd van hogerop te komen immers ook zijn er vele wijzen in de goot te vinden, echter te nederig gemaakt om er uit te geraken.
Zulke nederigen recht doen door naasteliefde te tonen gaat voorbij geloof en is pure liefde Gods.
Dat wij in ons geval waar mogelijk elkaar met respect in de ogen kunnen kijken, wanneer het moment daar zou moge zijn, is, geloof ik, vanzelfsprekend.
Immers ook een knecht betoont (zondermeer) naasteliefde zoals dat de mens, gelijk jou en ik, is toevertrouwd.
En dit slechts voor mede gelovigen bewaard of koestert ?
Tieseman is God? Net als iedereen dat is of haal ik nu jouw klassenverschil onderuit
Only Human
  vrijdag 21 oktober 2005 @ 03:30:14 #26
119832 Tiesemans
Realiteit Figurant
pi_31597200
quote:
Op vrijdag 21 oktober 2005 03:28 schreef PLAE@ het volgende:

[..]

Ja, ik durf best te beweren dat jou naastenliefde bij niet mede-gelovigen een stuk minder stabiel en vooral achterdochtiger is dan bij mede-gelovigen....wat fok betreft iig.
Misschien waar mogelijk omdat jij net zo makkelijk mij in een hokje plaatst als dat je een posting space vult ?
Misschien wat minder op je ogen vertrouwen en wat meer vanuit de Geest toetsen ?
Ook wat Fok betreft..
  vrijdag 21 oktober 2005 @ 03:33:00 #27
1316 PLAE@
Founded by fuckers
pi_31597217
Laten we dan misschien van het beweren maar denken maken.

Of misschien kan je er ook aan denken waarom je die gedachten bij mij oproept en hoeft het foute inschatten niet perse aan mij te liggen...maar aan jou postgedrag? Hoeveel 'diepe'taal je er ook tegenaan gooit de boodschap blijft even vaag en vaak ook denigrerend.
  vrijdag 21 oktober 2005 @ 03:33:37 #28
119832 Tiesemans
Realiteit Figurant
pi_31597223
quote:
Op vrijdag 21 oktober 2005 03:29 schreef Morwen het volgende:

[..]

Tieseman is God? Net als iedereen dat is of haal ik nu jouw klassenverschil onderuit
Tssk tssk kijk dat is nou precies wat tieseman(s) niet is...... Ik ben het klei.
Raar "klasseverschil" houd je er op na .. ben ik het dus niet mee eens.
Tevens waarom niet even online blijven en rustig mee discussieren ?
pi_31597246
quote:
Op vrijdag 21 oktober 2005 03:33 schreef Tiesemans het volgende:

[..]

Tssk tssk kijk dat is nou precies wat tieseman(s) niet is...... Ik ben het klei.
Raar "klasseverschil" houd je er op na .. ben ik het dus niet mee eens.
Tevens waarom niet even online blijven en rustig mee discussieren ?
Ik ben er hoor

Maar door je te profileren als een kenner schep je al een kloof, denk ik? Bij mij niet, hoor, ik weet wie ik ben, maar misschien bij mensen die wat onzekerder zijn?

Misschien even iets om over na te denken? Praat vanuit je hart, vanuit je ziel, niet vanuit teksten die niet van jezelf zijn Ik weet zeker dat wij van je kunnen leren, maar spreek voor jezelf alsjeblieft, dat is veel waardevoller (misschien wel kwetsbaarder, dat wel)
Only Human
  vrijdag 21 oktober 2005 @ 03:40:32 #30
1316 PLAE@
Founded by fuckers
pi_31597251
quote:
Op vrijdag 21 oktober 2005 03:38 schreef Morwen het volgende:
Misschien even iets om over na te denken? Praat vanuit je hart, vanuit je ziel, niet vanuit teksten die niet van jezelf zijn Ik weet zeker dat wij van je kunnen leren, maar spreek voor jezelf alsjeblieft, dat is veel waardevoller (misschien wel kwetsbaarder, dat wel)
Jeetje mina wat een wijsheid dat meen ik
  vrijdag 21 oktober 2005 @ 03:40:55 #31
119832 Tiesemans
Realiteit Figurant
pi_31597253
quote:
Op vrijdag 21 oktober 2005 03:33 schreef PLAE@ het volgende:

Laten we dan misschien van het beweren maar denken maken.

Of misschien kan je er ook aan denken waarom je die gedachten bij mij oproept en hoeft het foute inschatten niet perse aan mij te liggen...maar aan jou postgedrag?
Hoeveel 'diepe'taal je er ook tegenaan gooit de boodschap blijft even vaag en vaak ook denigrerend.
Diepe taal daar kun je makkelijk in verdrinken wanneer in ijdelheid bezwommen.
Ik heb geen behoefte aan ijdel zijn.
Dat ik echter bij jou op een of andere weerstand stuit welk er voor zorgt dat vrijwel alles wat ik zeg op jou negatief neerkomt tja ik zal je voorzekeren je zegen afhouden.
Hoeveel 'diepe' taal ik ook gebruik de boodschap blijft even vaag omdat het niet te snappen valt met het verstand welk op de wereldse leest geschroeid is.
Nogmaals de Geest openbaard wat men dient te weten en te geloven.
Denigrerend is dat voozeker niet.
Het is met zekerheid de beste manier om te zorgen dat wie als een wolf binnensluipt ontmaskerd word. Tenzij hij of zij door de Geest oprecht spreekt waarvan deel is verkregen enzo bewijst goede vrucht te dragen.

Ik wil ook best de hele dag "watskeburt" en "vieze Freddie" brullen zoals m'n buurtjes boven me maar daar word ik dan toch echt depressief van het sticht niet nog vult het blijvend...
  vrijdag 21 oktober 2005 @ 03:45:43 #32
1316 PLAE@
Founded by fuckers
pi_31597272
quote:
Op vrijdag 21 oktober 2005 03:40 schreef Tiesemans het volgende:

Hoeveel 'diepe' taal ik ook gebruik de boodschap blijft even vaag omdat het niet te snappen valt met het verstand welk op de wereldse leest geschroeid is.

Als gelovige zou je blij moeten zijn met je geloof en dat willen uitten naar en delen met andere mensen. Met jou (grotendeels) adacadabra taaltje zal 99% je niet (willen) begrijpen.
quote:
Het is met zekerheid de beste manier om te zorgen dat wie als een wolf binnensluipt ontmaskerd word. Tenzij hij of zij door de Geest oprecht spreekt waarvan deel is verkregen enzo bewijst goede vrucht te dragen.
Kan/zal je hogere macht hier geen zorg voor dragen?
Overigens is als het goed is emand met een 'slechte vrucht' net zo welkom bij god als iemand met een goede vrucht. Dus die argumentatie slaat als kut op dirk
pi_31597296
quote:
Op vrijdag 21 oktober 2005 03:40 schreef Tiesemans het volgende:

[..]

Diepe taal daar kun je makkelijk in verdrinken wanneer in ijdelheid bezwommen.
Ik heb geen behoefte aan ijdel zijn.
Dat ik echter bij jou op een of andere weerstand stuit welk er voor zorgt dat vrijwel alles wat ik zeg op jou negatief neerkomt tja ik zal je voorzekeren je zegen afhouden.

Ik wil ook best de hele dag "watskeburt" en "vieze Freddie" brullen zoals m'n buurtjes boven me maar daar word ik dan toch echt depressief van het sticht niet nog vult het blijvend...
Ik snap er weinig van, maar dit is wel een stukje van jezelf.........mooi dus
Only Human
  vrijdag 21 oktober 2005 @ 03:50:12 #34
1316 PLAE@
Founded by fuckers
pi_31597298
quote:
Op donderdag 20 oktober 2005 22:07 schreef Tiesemans het volgende:

Hoe kan je de bijbelvertalingen goedpraten vraag ik mij dan af? Die lijkt totaal niet meer op de bijbel zoals hij orgineel was. Bewerkt door de mensen die jij veracht om wat ze doen met gods woord.

Ook jij baseerd je geloof op verhalen uit een boek die tientallen zoniet honderden malen bewerkt is.

Ook jij maakt uiteindelijk een eigen voorstelling van het geheel in gedachten, beinvloed door je eigen fantasie en die van veel mensen uit het verleden.

Lijkt me moeilijk of niet? Want eigenlijk is het na die duizenden jaren niet meer dan gebakken lucht.
pi_31597303
Meneer Tiesemans, u bent hier het woord van God aan het verkondigen? (dat haal ik tenminste uit uw post, u verwijst herhaalderlijk naar God cq hetgeen God verkondigd).

Wij missen uw eigen mening in dit alles (tenzij u "hetgeen geschreven staat" als uw mening beschouwd).

Toch?
  vrijdag 21 oktober 2005 @ 03:54:42 #36
119832 Tiesemans
Realiteit Figurant
pi_31597320
quote:
Op vrijdag 21 oktober 2005 03:38 schreef Morwen het volgende:

[..]

Ik ben er hoor

Maar door je te profileren als een kenner schep je al een kloof, denk ik? Bij mij niet, hoor, ik weet wie ik ben, maar misschien bij mensen die wat onzekerder zijn?

Misschien even iets om over na te denken?
Praat vanuit je hart, vanuit je ziel, niet vanuit teksten die niet van jezelf zijn
Ik weet zeker dat wij van je kunnen leren, maar spreek voor jezelf alsjeblieft, dat is veel waardevoller (misschien wel kwetsbaarder, dat wel)
Mooi .... gezellig

Tegen iemand die onzeker is en door mij het gevoel krijgt helemaal buiten de boot te vallen zeg ik juist bij die mensen is er veel wonderlijks mogelijk echter ze geloven het zelf onvoldoende.
Glimlach en besef dat bij wie ongelukkig is en zich alleen voelt er daadwerkelijk een almachtig God is die je vanuit het onzichtbare toekijkt en zo nu en dan boos en dan weer een traan om je laat als schepping welk hij zéér lief heeft.
Echter moet de mens wel beseffen dat je vragen zult moeten stellen vanuit de Geest richting Here Jezus Christus en dus niet richting mij want mij kennen is eveneens onvolkomen.
Daarom dat Ik Gods Woord (De Bijbel) hanteer Zijn woord is er ook voor hen en hetzelfde in werking of het gebrek eraan..
Het is niet juist tiesemans te volgen op zoek naar meer zelfverzekerdheid in het leven.
Integendeel het de geest in jullie zelf leren volgen op zoek naar meer zekerheid door Here Jezus Christus te leren kennen en waarderen, maar voorzeker lief hebben.
Géén baksteen of hout wat tussen de Geest in de mens en Zijn Geest kan geraken, behalve een hart welk opstandig is en dronken van de vrijheid meent het wel zonder tuchtige , doch liefhebbende (en voor eeuwige) Vader af te kunnen.
Het is niet stoer om bekend te zijn onder de mens.
Het is "stoer" gekend te zijn en geliefd te worden bij Here God.
En Zijn Zoon Here Jezus te gunnen de liefde welk Hij toekomt.
Dat gun ik echt van harte en vanuit mijn ziel aan elk levend schepsel op aarde dat deze hiertoe in staat is.
  vrijdag 21 oktober 2005 @ 03:58:27 #37
1316 PLAE@
Founded by fuckers
pi_31597332
quote:
Op vrijdag 21 oktober 2005 03:54 schreef Tiesemans het volgende:

Daarom dat Ik Gods Woord (De Bijbel) hanteer
Hoe puur ervaar jij de bijbel nog?

Wel jammer dat nu de vragen iets dieper gaan je geen antwoord meer kan geven ook al is het slechts vanuit jou perceptie. Wel mooi vind ik dan weer dat je in het 2e gedeelte van dit stuk een beetje uit je rol valt en er mooie vloeiende begrijpelijke zinnen van je toetsenbord rollen
pi_31597347
quote:
Op vrijdag 21 oktober 2005 03:54 schreef Tiesemans het volgende:

[..]

Mooi .... gezellig

Tegen iemand die onzeker is en door mij het gevoel krijgt helemaal buiten de boot te vallen zeg ik juist bij die mensen is er veel wonderlijks mogelijk echter ze geloven het zelf onvoldoende.
Glimlach en besef dat bij wie ongelukkig is en zich alleen voelt er daadwerkelijk een almachtig God is die je vanuit het onzichtbare toekijkt en zo nu en dan boos en dan weer een traan om je laat als schepping welk hij zéér lief heeft.
Echter moet de mens wel beseffen dat je vragen zult moeten stellen vanuit de Geest richting Here Jezus Christus en dus niet richting mij want mij kennen is eveneens onvolkomen.
Daarom dat Ik Gods Woord (De Bijbel) hanteer Zijn woord is er ook voor hen en hetzelfde in werking of het gebrek eraan..
Het is niet juist tiesemans te volgen op zoek naar meer zelfverzekerdheid in het leven.
Integendeel het de geest in jullie zelf leren volgen op zoek naar meer zekerheid door Here Jezus Christus te leren kennen en waarderen, maar voorzeker lief hebben.
Géén baksteen of hout wat tussen de Geest in de mens en Zijn Geest kan geraken, behalve een hart welk opstandig is en dronken van de vrijheid meent het wel zonder tuchtige , doch liefhebbende (en voor eeuwige) Vader af te kunnen.
Het is niet stoer om bekend te zijn onder de mens.
Het is "stoer" gekend te zijn en geliefd te worden bij Here God.
En Zijn Zoon Here Jezus te gunnen de liefde welk Hij toekomt.
Dat gun ik echt van harte en vanuit mijn ziel aan elk levend schepsel op aarde dat deze hiertoe in staat is.
Weet ik Het komt op zeker uit een goed hart. Het gaat meer om de kloof, waarom zo moeilijk doen, waarom niet gewoon lief zijn voor de mensen om je heen? Waarom lappen tekst, ben je zelf zo onzeker? Handel naar je denken, praten kan iedereen
Only Human
  vrijdag 21 oktober 2005 @ 04:06:24 #39
119832 Tiesemans
Realiteit Figurant
pi_31597360
quote:
Op vrijdag 21 oktober 2005 03:50 schreef PLAE@ het volgende:

[..]

Hoe kan je de bijbelvertalingen goedpraten vraag ik mij dan af? Die lijkt totaal niet meer op de bijbel zoals hij orgineel was. Bewerkt door de mensen die jij veracht om wat ze doen met gods woord.

Ook jij baseerd je geloof op verhalen uit een boek die tientallen zoniet honderden malen bewerkt is.

Ook jij maakt uiteindelijk een eigen voorstelling van het geheel in gedachten, beinvloed door je eigen fantasie en die van veel mensen uit het verleden.

Lijkt me moeilijk of niet? Want eigenlijk is het na die duizenden jaren niet meer dan gebakken lucht.
Ik praat de Bijbelvertalingen niet goed. Verbasteringen zijn nooit goed, eveneens dat een bastaard geen goede nakomelingen voortbrengt.
Het Orgineel is Here Jezus Christus.
Hij zorgt er immers voor dat Het Woord Gods werkt tot de levende Geest in de mens.
Ongeacht vertaling c.q verbastering. immers Hij stuurt de Geest en deze toetst aller harten en ook Gods Woord.
Het geloof wat ik vanuit de Geest belijd komt (geloof ik dus) vanuit de Heilige Geest die mij verschaft wat wel en wat niet te zeggen in tijden zoals deze.
Daarom vergeef ik immers hen die getracht hebben Gods Woord zodanig te verstrooien dat er geen spaan meer van heel bleef.
Want immers geslaagd in hun opzet zijn zij dus voorzeker niet.
Bewerkt en vertaald vele malen ja... Echter via vele volkeren en via vele tongen zal Ik spreken heeft Hij ons gegeven en dat geloof ik. Immers Nederlands is niet de enige taal op deze aarde.
Ik bid daarom ook dat de Geest mij niet in de steek laat en ik vervolgens kom te teren op een eigen voorstelling immers dit zou waar mogelijk er voor kunnen zorgen dat ik vele mee sleur in hetgeen ik beschouw als mijn dankbetuiging richting Here God en Here Jezus voor zulk een schat als ik verkregen heb.
Of ik dit als fantasie beschouw welk mij beinvloed en of ik die werking ook vanuit het verleden toegeschreven is aan hen die geloven... ?!!
Ik geloof oprecht dat er een werkelijk verschil is tussen sci-fi en de Bijbel..
Moeilijk .... nee .... na duizenden jaren gebakken lucht ?
De ijdelheid waarmee je klakkeloos aan het einde van je poging om te discussieren, Here God verwerpt, daar schuilt de gebakken lucht.

[ Bericht 0% gewijzigd door Tiesemans op 21-10-2005 04:24:18 ]
  vrijdag 21 oktober 2005 @ 04:09:27 #40
1316 PLAE@
Founded by fuckers
pi_31597368
Nee. Vertel 1 iemand een verhaal en laat dat doorvertellen door 10 mensen aan elkaar en ook jij weet wat er gebeurd. Wat er dan overblijf is gebakken lucht.
Daarmee wil ik god niet verwerpen of de prachtige verhalen uit de bijbel....maar het is wel iets wat iedereen die een beetje logisch nadenkt constateert.

Daarom begrijp ik ook niet hoe jij nog 'zuiver' kan geloven terwijl je weet dat de verhalen dat niet zijn.
  vrijdag 21 oktober 2005 @ 04:10:00 #41
119832 Tiesemans
Realiteit Figurant
pi_31597370
quote:
Op vrijdag 21 oktober 2005 04:02 schreef Morwen het volgende:

[..]

Weet ik Het komt op zeker uit een goed hart.
Het gaat meer om de kloof, waarom zo moeilijk doen, waarom niet gewoon lief zijn voor de mensen om je heen?
Waarom lappen tekst, ben je zelf zo onzeker?
Handel naar je denken, praten kan iedereen
Maar de Geest zegt nadrukkelijk dat in de eindtijd sommigen het geloof zullen verlaten, doordat ze luisteren naar dwaalgeesten en naar wat demonen hun leren.
Ze worden hiertoe aangezet door huichelachtige leugenaars, die hun eigen geweten hebben dichtgeschroeid, die het huwelijk verbieden en hen dwingen tot onthouding van voedsel dat God geschapen heeft om door de gelovigen, die de waarheid kennen, onder dankzegging te worden gegeten.
Alles wat God geschapen heeft is goed.
Niets hoeft te worden verworpen als het onder dank wordt aangenomen, want het is geheiligd door het woord van God en door het gebed.
Wanneer je dit alles aan de broeders en zusters voorhoudt, zul je een goede dienaar van Christus Jezus zijn, gevoed door de woorden van het geloof en de juiste leer, waarvan je een trouw aanhanger bent.
Verwerp heilloze bakerpraat en verzinsels.
Oefen jezelf in een vroom leven.
Oefening van het lichaam heeft wel enig nut, maar het nut van een vroom leven is grenzeloos, omdat het een belofte inhoudt voor dit leven en het leven dat komen zal.
Deze boodschap is betrouwbaar en verdient onze volledige instemming.
Hiervoor zwoegen en strijden wij, omdat wij onze hoop gevestigd hebben op de levende God, die de redder is van alle mensen, bovenal van de gelovigen.
  vrijdag 21 oktober 2005 @ 04:11:14 #42
1316 PLAE@
Founded by fuckers
pi_31597373
Wat hierboven staat is gewoon een bijbeltekst oid vriend

linkje

[ Bericht 42% gewijzigd door Mirage op 21-10-2005 11:59:33 ]
  vrijdag 21 oktober 2005 @ 04:13:05 #43
119832 Tiesemans
Realiteit Figurant
pi_31597377
quote:
Op vrijdag 21 oktober 2005 04:09 schreef PLAE@ het volgende:

Nee.
Vertel 1 iemand een verhaal en laat dat doorvertellen door 10 mensen aan elkaar en ook jij weet wat er gebeurd.
Wat er dan overblijf is gebakken lucht.
Daarmee wil ik god niet verwerpen of de prachtige verhalen uit de bijbel....maar het is wel iets wat iedereen die een beetje logisch nadenkt constateert.
Echter wanneer doorverteld onder invloed van de Heilige Geest zullen tien mensen aan elkaar hetzelfde spreken.
Dat geloof ik voorzeker.
Immers Het is de Geest uit God en niet het verstand en het geheugen van de mens die zulks bewerkt tot stichting van het Koninkrijk Gods en Zij Woord geopenbaard aan alle mens.
pi_31597379
Leuk om dit mee te lezen, een aantal mensen die elkaar proberen te overtuigen van hun eigen (stellige) geloof cq opvattingingen.

En aangezien dat niet gaat lukken, zeker niet om 04:15, misschien een idee om nog even te relaxen en dan te gaan slapen?
pi_31597383
Tiesemans, daar ga je weer

Ik verlaat de discussie voor nu....huwelijkse verplichtingen enzo
Only Human
  vrijdag 21 oktober 2005 @ 04:15:47 #46
119832 Tiesemans
Realiteit Figurant
pi_31597387
quote:
Op vrijdag 21 oktober 2005 04:11 schreef PLAE@ het volgende:

Wat hierboven staat is gewoon een bijbeltekst oid vriend

linkje
Tjonge gij neemt wat Google zegt wonderwel aan voor waarheid.
Echter wanneer het in eerste instantie verschaft word bestaat er gegronde twijfel en achterdocht.
Tjonge en gij praat over minimaal (ongelovige) naasteliefde betuigen?
Daar zit voorzeker een luchtje aan...

[ Bericht 10% gewijzigd door Mirage op 21-10-2005 12:00:14 ]
  vrijdag 21 oktober 2005 @ 04:17:07 #47
1316 PLAE@
Founded by fuckers
pi_31597393
quote:
Op vrijdag 21 oktober 2005 04:13 schreef Tiesemans het volgende:

[..]

Echter wanneer doorverteld onder invloed van de Heilige Geest zullen tien mensen aan elkaar hetzelfde spreken.
Dat geloof ik voorzeker.
Ok dat vind ik mooi maar ik geloof er zelf niet in.
  vrijdag 21 oktober 2005 @ 04:17:43 #48
1316 PLAE@
Founded by fuckers
pi_31597396
quote:
Op vrijdag 21 oktober 2005 04:14 schreef Morwen het volgende:

Nu al ontbijt maken voor je man?
  vrijdag 21 oktober 2005 @ 04:18:33 #49
1316 PLAE@
Founded by fuckers
pi_31597398
quote:
Op vrijdag 21 oktober 2005 04:15 schreef Tiesemans het volgende:

[..]

Tjonge gij neemt wat Google zegt wonderwel aan voor waarheid.
Echter wanneer het in eerste instantie verschaft word bestaat er gegronde twijfel en achterdocht.
Tjonge en gij praat over minimaal (ongelovige) naasteliefde betuigen?
Daar zit voorzeker een luchtje aan...
Nee het gaat er om dat iedereen kan copy pasten en ik meer geinteresseerd ben in jou versie van een verhaal dan het voorgekauwde gedeelte
  vrijdag 21 oktober 2005 @ 04:19:47 #50
119832 Tiesemans
Realiteit Figurant
pi_31597401
quote:
Op vrijdag 21 oktober 2005 04:13 schreef Italo het volgende:
Leuk om dit mee te lezen, een aantal mensen die elkaar proberen te overtuigen van hun eigen (stellige) geloof cq opvattingingen.

En aangezien dat niet gaat lukken, zeker niet om 04:15, misschien een idee om nog even te relaxen en dan te gaan slapen?
Joh hey als PLAE@ of Morwen of jijzelf menen dat ik probeer jullie te overtuigen.
Please ga onmiddelijk relaxen... Zet een bakkie thee, rol een jointje ofzo en voel je niet verplicht om ook maar één letter te lezen van hetgeen ik uit liefde en overtuiging deel met jullie zonder verplichtingen.
Slapen doe ik wonderwel en ik hoop dat jullie ook allemaal een fijne rust krijgen en morgen heerlijk ontspannen opstaan.
  vrijdag 21 oktober 2005 @ 04:20:55 #51
119832 Tiesemans
Realiteit Figurant
pi_31597403
quote:
Op vrijdag 21 oktober 2005 04:14 schreef Morwen het volgende:
Tiesemans, daar ga je weer

Dáár gaat zé ......

Truste
  vrijdag 21 oktober 2005 @ 04:25:04 #52
1316 PLAE@
Founded by fuckers
pi_31597419
quote:
Op vrijdag 21 oktober 2005 04:19 schreef Tiesemans het volgende:

[..]

Joh hey als PLAE@ of Morwen of jijzelf menen dat ik probeer jullie te overtuigen.
Please ga onmiddelijk relaxen... Zet een bakkie thee, rol een jointje ofzo en voel je niet verplicht om ook maar één letter te lezen van hetgeen ik uit liefde en overtuiging deel met jullie zonder verplichtingen.
Slapen doe ik wonderwel en ik hoop dat jullie ook allemaal een fijne rust krijgen en morgen heerlijk ontspannen opstaan.
Hetzelde van mij, mijn aandeel hierin kwam vooral voort uit verwondering, interesse en wat het (christelijke) geloof betreft ook voor een deel door afgunst.

Het was me weer een eer. Trusten
pi_31597423
quote:
Op vrijdag 21 oktober 2005 04:19 schreef Tiesemans het volgende:
Ik zeg "een aantal mensen die elkaar proberen te overtuigen" waarmee ik jou en de andere twee bedoel.. Geen rede om je aangevallen te voelen dus!

Eigenlijk is het meer dat jij je verhaal doet en PLAE@ die het vervolgens weer afkraakt en Morwen die je onzeker noemt

Joh hey
  vrijdag 21 oktober 2005 @ 04:30:00 #54
119832 Tiesemans
Realiteit Figurant
pi_31597438
quote:
Op vrijdag 21 oktober 2005 04:25 schreef PLAE@ het volgende:

[..]

Hetzelde van mij, mijn aandeel hierin kwam vooral voort uit verwondering, interesse en wat het (christelijke) geloof betreft ook voor een deel door afgunst.

Het was me weer een eer. Trusten
Eet honig, mijn zoon, want dat is goed,
honigzeem is zoet voor uw gehemelte;
erken, dat de wijsheid zó is voor uw ziel.
Als gij haar gevonden hebt, dan is er toekomst
en uw verwachting wordt niet afgesneden.

Truste

[ Bericht 15% gewijzigd door Tiesemans op 21-10-2005 04:38:12 ]
  vrijdag 21 oktober 2005 @ 04:33:28 #55
119832 Tiesemans
Realiteit Figurant
pi_31597452
quote:
Op vrijdag 21 oktober 2005 04:26 schreef Italo het volgende:

[..]

Ik zeg "een aantal mensen die elkaar proberen te overtuigen" waarmee ik jou en de andere twee bedoel.. Geen rede om je aangevallen te voelen dus!

Eigenlijk is het meer dat jij je verhaal doet en PLAE@ die het vervolgens weer afkraakt en Morwen die je onzeker noemt

Joh hey
Jij rustig komende middag, uit naasteliefde een zwerver positief aankijken, en mijn dankbaarheid heb je voorzeker.
En wat PLAE@ en Morwen wel of niet doen, het is liefdevol te noemen dat ze niet simpelweg mij de huid vol vloeken zoals enkelen wel eens hebben gedaan.
Kortom was gezellig en ik voel me bijzonder nederig dat ik weer in discussie met enkele mensen over Here God en Here Jezus heb kunnen spreken.
Lekker slapen moet (nu helemaal) zeker lukken.

Truste

[ Bericht 2% gewijzigd door Tiesemans op 21-10-2005 04:39:49 ]
pi_31597459
quote:
Op vrijdag 21 oktober 2005 04:33 schreef Tiesemans het volgende:
Truste
Likewise
  vrijdag 21 oktober 2005 @ 07:22:05 #57
55946 livEliveD
Cogito ergo doleo
pi_31597678
quote:
Op donderdag 20 oktober 2005 22:30 schreef Morwen het volgende:
Heel erg bedankt, livEliveD

Die bedoelde ik beide inderdaad. Ik sla ze gelijk op
yw . Je schrijft me naam gewoon goed
pi_31601812
fantastisch !!

Lieve mensen, jullie hebben mij een uitstekend begin van de dag bezorgd !

Allemaal erg bedankt voor het prettige verloop van de discussie vannacht.

Sir Winston Churchill
pi_31602878
Verzoek aan iedereen !

Ik kom de laatste dagen regelmatig posts tegen waarin linkjes staan die ontzéttend lang zijn.
De layout wordt hierdoor ontzettend vervormd.

Als je een lang linkje plaatst en ziet dat de link breder is dan een normale fok pagina,
pas hem dan aan !

Stappenplan:
1 je tikt een trefwoord, b.v linkje (of iets toepasselijks)
2 maak dit kortewoordje blauw
3 klik op het volgende icoontje boven het invoerveld

4 paste het adres waar de link naartoe moet gaan in het invoerveldje dat te voorschijn is gekomen.
5 enter = klaar

B.v.d.
Sir Winston Churchill
pi_31603806
Hoi Mirage en andere moderatoren.

Ik heb een vraag. Hoewel het wel weer als spam/reclame betiteld zal worden door onwillenden, zou ik graag een enquête houden voor mijn tweede boek.
Dit boek is al in vergaande staat af, hoewel er ook nog best wat voor gedaan moet worden.
Het gaat zoals jullie weten over astrale liefde erotiek. Omdat dit een toch een behoorlijk taboe omgeven onderwerp is, zit ik met vragen als: hoeveel details kan ik in het boek geven? Ik heb het al min of meer geschreven, maar het is een voortdurend zoeken naar een formule die de inhoud niet banaal maakt.

Nou zou ik aan de lezers van Fok willen vragen wat voor inhoud en taalgebruik ze absoluut wel, en absoluut niet willen tegenkomen in mijn tweede boek. Ik kan natuurlijk niet overal rekening mee houden, maar als er genoeg reacties komen, kan ik er misschien wat aan hebben.
Zo komen de woorden vagina(al) en anaal niet voor; deze zijn vervangen door een term die heel goed kan in dit boek. Het woord 'orgasme' en 'hoogetepunt' staan er bijvoorbeeld wel weer in.

Ik wil dus vragen of ik een dergelijke vraag mag stellen.

Ik hoor het wel,

groetjes,

Sten
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')