Die foto is de binnenkant van het Album Hotel California, althans, ik gok dat je het daar over hebt. Er staat daar op het balkon een man met zijn armen gespreid waarvan sommige mensne denken dat het Anton Lavey is.quote:Op donderdag 20 oktober 2005 16:35 schreef Morwen het volgende:
Het was overigens een topic over geestverschijningen in de Lobby van een Hotel met daarbij een foto van die bewuste lobby(in deze lobby is een feest gaande dacht ik of een persconferentie, iets dergelijks). Ik meen dat het ook iets te maken had met het nummer "Hotel California" van The Eagles. Die foto gaf me toen best wel de - lekkere - kriebels en ik zou hem graag weer terugvinden. Google levert helaas ook niks op met deze termen.
Weet jij misschien waar ik het over heb (of iemand anders)? Of misschien tips om beter te kunnen zoeken met die link?
Alvast bedankt!![]()
Bedankt voor je snelle reactiequote:Op donderdag 20 oktober 2005 16:58 schreef ChOas het volgende:
[..]
Die foto is de binnenkant van het Album Hotel California, althans, ik gok dat je het daar over hebt. Er staat daar op het balkon een man met zijn armen gespreid waarvan sommige mensne denken dat het Anton Lavey is.
Is wel een bizar plaatje ja
Dat zou mooi zijn !quote:Op donderdag 20 oktober 2005 17:42 schreef livEliveD het volgende:
Die plaat die je volgens mij bedoelt staat ergens thuis op me harddisk. Vanavond kan ik hem wel even online zetten als ik hem kan vinden
Als je dat zou willen, heel graagquote:Op donderdag 20 oktober 2005 17:42 schreef livEliveD het volgende:
Die plaat die je volgens mij bedoelt staat ergens thuis op me harddisk. Vanavond kan ik hem wel even online zetten als ik hem kan vinden
En het topic heb ik inmiddels ook gevonden gewoon met de term "Anton Lavey"quote:Op donderdag 20 oktober 2005 17:43 schreef Mirage het volgende:
Morwen, de zoekfunctie gaat helemaal terug (ik kom iig alvast topics tegen uit 2001).
De betreffende foto heb ik nog niet kunnen vinden.
quote:Op donderdag 20 oktober 2005 06:51 schreef DennisMoore het volgende:
God vergeeft?
Dit soort posts, alleen maar het quoten van lappen tekst.
Da's nogal irritant. En hij doet niéts anders..
Wat moet ik nou verder nog zeggen ?quote:Op woensdag 28 september 2005 09:06 schreef Mirage het volgende:
Adem in adem uit.....
Je hóeft dit topic niet te openen/lezen... en het blijft hoog zolang er gereageerd wordt.
Het zijn niet de users met extra knopjes ( die blauwe figuren die modjes genoemd worden) die bepalen wát er als hot news/ interessant beschouwd wordt... het zijn de users...álle users die een forum maken (of breken).
Ik ben zelf ook gewoon een user, er zijn wel meer topics waar ik mijn wenkbrauw bij optrek.
En idd, dit is er ook zo één, maar niet omdat ts beweerd dat hij boerenkool in hutspot kan veranderen... ( als hij dat werkelijk ou geloven dan mag hij dat zelf weten... ik maak in de supermarkt wel de keuze of ik wortels of boerenkool koop bespaard een hoop moeite ), maar omdat het wel duidelijk is hoe dit topic bedoeld is.
Ik ga ervanuit dat TS hier komt met een reden, ik mag aannemen dat hij op zijn minst geïnteresseerd is.
Als hij geen interesse heeft... dan verspilt hij toch zijn eigen tijd ?
Beetje slapjes als je puur om het zieken in een subfora post, is het niet ?
Dit is hoe ik erover denk.
Iteejer en ik zijn hier niet om politieagentje te spelen.
Als zaken onherstelbaar uit de hand lopen, dán zou naar mijn idee een moderator pas in hoeven te grijpen....
Wat ik zo leuk vind aan het modschap in truth in vergelijking met het modschap in (sommige) andere subfora is dat ik niet een hele lijst heb ontvangen waar op geschreven staat waar topics/posts aan moeten voldoen.
Alle posters moeten serieus genomen worden en hebben het recht te posten. Ze hoeven niet persé een camera van minimaal 500 euro te bezitten voordat ze serieus genomen worden, ze hoeven niet een hele lijst aan ervaringen te hebben gehad, ze hoeven geen boeken te hebben geschreven... humor tussendoor wordt niet verboden, en er is geen lijst met trefwoorden die niet voor mogen komen in de posts of onderwerpen/topics die na 2 posts al als bagger bestempeld worden en dus maar gesloten worden.
Er is hier maar één regel.... heb respect voor elkaar... of anders gezegd.. doe normaal !
Aangezien ik zo weinig regeltjes betreffende modereren in mijn postvak heb gekregen ben ik ervan overtuigd dat ook iteejer vindt dat niet de moderators een subfora maken... of de lijn bepalen... dat doen de users
( ons inlcusief natuurlijk)
Als meerdere mensen een topic maar niets vinden en besluiten niet te reageren, zakt het weg.
Als meerdere mensen een topic reuze interessant vinden, blijft het bovenaan...
Besef dat niet ik of iteejer, maar wij allemaal in handen hebben welke topics in de truth active list staan. Eigenlijk zijn wij allemaal moderators.
Je haalt de boel nu wel een beetje uit context Tiesemans.quote:Op donderdag 20 oktober 2005 22:07 schreef Tiesemans het volgende:
[..]
[..]
Wat moet ik nou verder nog zeggen ?
Beter is het dus om wat goed is en prima verwoord te laten zoals het is.
Wie ben ik om het nog is dunnetjes over te doen en zo mezelf te verhogen, tot ijdelheid zijnde.
Neen Mirage heeft het antwoord op jou uiting prima verwoord Dennis.
En soms is dus een (lang) citaat vanuit de Bron zoals het is, beter dan een eigenmachtige toevoeging of uitleg.
Aangezien het niet voor het verstand te bevatten valt doch voorzeker wel de geest (Gods) welk in de mens is, die hetgeen (mede)gedeeld word leest, snap of (wanneer men de Geest niet bezit)verwerpt of zelfs belachelijk maakt.
Wie ben ik om zoete koekjes te gaan bakken als nr. zoveel, over de rug van Gods Woord.....
Juist ..... ik ben niemand.
Profeten en Predikers die de tand des tijds doorstaan hebben verwerpt gij maar mijn "in eigen woorden" uitleg zou je voorzeker wel snappen ? Schande !!
Vlees welk zichzelf roemt heeft namelijk geen loon na de dood.
De Geest uit God verkregen, mits de werken voor vol bevonden worden, voorzeker.
Endus hoop ik niet op loon verkregen uit blijdschap en vreugde door jou gewaarwording en snappen van...
Neen ik hoop op loon verkregen uit werken gedeelt met mede-mensen, welk hopelijk door Here God voor vol (genoeg) bevonden worden, welk Hem tot vreugde en trots vervult omdat waar mogelijk teminste één oprecht blijft wandelen in Zijn Woord.
Kortom
Adem in adem uit.....
Je hóeft dit topic niet te openen/lezen...
En het blijft hoog zolang er gereageerd wordt.
Er werd gevraagd door iemand uit de thread wat er te zeggen viel over hetgeen hij sprak.quote:Op donderdag 20 oktober 2005 22:20 schreef Mirage het volgende:
Jouw posts zijn helemaal geen discussie posts.
Je gooit vaak alleen een lap tekst uit de Bijbel neer en laat het na hierover te discussieren.
Je geeft zelfs aan dat je dat niet wil/kan/mag.
Dan zit je dus verkeerd op een discussieforum.
Ik heb het recht om te zeilen als ik dat wil, maar dat moet ik niet doen in een plas die bedoeld is voor zwemmers.
Zo heb jij het recht om citaten uit de Bijbel zonder toevoeging online te zetten, maar beperk je hier niet tot zolang je je op een forum begeeft dat bedoeld is voor discussie.
Tiesemans, je weet wat de bedoeling is.quote:Op donderdag 20 oktober 2005 22:37 schreef Tiesemans het volgende:
[..]
Er werd gevraagd door iemand uit de thread wat er te zeggen viel over hetgeen hij sprak.
Ik heb hem de meest eerlijke reactie gegeven die ik ken.
Mogelijk makend dat hij of zij zelf er zijn antwoord in kan vinden zonder door mij verder of dichter van huis te geraken.
Ik geef namelijk wel degelijk mijn mening echter omdat ik deze zelf niet heb bedacht omdat mijn kennen niet Goddelijk is beperk ik mijn mening echter tot de kern van Gods Woord.
Namelijk Gods Woord zelf.
Immers Hij heeft het wonderschoon verwoord en voor wie het (mag) snappen prima uiteengezet.
Want ik snap het.
Maar nu moet ik mensen gaan leren hoe zij begrijpend moeten zwemmen terwijl ze veel makkelijker zeilend het water over kunnen althans dat heb ik geleerd.
Kortom ik geef gewoon dezelfde zeil instructies als ik heb gekregen en moge de uitverkoren zeilen tot ze een ons wegen..
Jazeker Mirage en ik zal zo goed als mogelijk is rekening houden met de eis die je mij stelt.quote:Op donderdag 20 oktober 2005 22:42 schreef Mirage het volgende:
[..]
Tiesemans, je weet wat de bedoeling is.
Waarom zie ik jou dan je steentje hier niet op een positieve manier aan bijdragen?quote:Op vrijdag 21 oktober 2005 02:58 schreef Tiesemans het volgende:
Doch wij de kinderen zijn verantwoordelijk voor de liefde onder elkaar en de gevolgen van het gebrek eraan die de wereld vandaag de dag meer teisteren dan ooit.
Hoe een hart te verwarmen (zoals dat van jou) welk zich verhard heeft voor de liefde welk ik (mede) rijkelijk ken en benoem ?quote:Op vrijdag 21 oktober 2005 03:04 schreef PLAE@ het volgende:
[..]
Waarom zie ik jou dan je steentje hier niet op een positieve manier aan bijdragen?
Nou met alle alle respect maar zo wild vond ik de veronderstelling niet m'n beste....quote:Op vrijdag 21 oktober 2005 03:18 schreef PLAE@ het volgende:
Het achterwege laten van zulke wilde veronderstellingen zou al een heel verschil maken.
Het goede woord hoef niet altijd van hogerop te komen en kan je ook laten blijken uit naastenliefde die los staat van welk geloof dan ook.
He, hier ben ik het mee eens................tis een wonderquote:Op vrijdag 21 oktober 2005 03:18 schreef PLAE@ het volgende:
Het achterwege laten van zulke wilde veronderstellingen zou al een heel verschil maken.
Het goede woord hoef niet altijd van hogerop te komen en kan je ook laten blijken uit naastenliefde die los staat van welk geloof dan ook.
Ja, ik durf best te beweren dat jou naastenliefde bij niet mede-gelovigen een stuk minder stabiel en vooral achterdochtiger is dan bij mede-gelovigen....wat fok betreft iig.quote:Op vrijdag 21 oktober 2005 03:24 schreef Tiesemans het volgende:
Of zou jij soms durven beweren dat Tiesemans slechts van boven gekende naasteliefde kent ?
En dit slechts voor mede gelovigen bewaard ?
Tja en wonderen komen toch echt van boven.quote:Op vrijdag 21 oktober 2005 03:25 schreef Morwen het volgende:
[..]
He, hier ben ik het mee eens................tis een wonder![]()
Tieseman is God? Net als iedereen dat is of haal ik nu jouw klassenverschil onderuitquote:Op vrijdag 21 oktober 2005 03:24 schreef Tiesemans het volgende:
[..]
Nou met alle alle respect maar zo wild vond ik de veronderstelling niet m'n beste....
Het goede woord hoeft inderdaad niet altijd van hogerop te komen immers ook zijn er vele wijzen in de goot te vinden, echter te nederig gemaakt om er uit te geraken.
Zulke nederigen recht doen door naasteliefde te tonen gaat voorbij geloof en is pure liefde Gods.
Dat wij in ons geval waar mogelijk elkaar met respect in de ogen kunnen kijken, wanneer het moment daar zou moge zijn, is, geloof ik, vanzelfsprekend.
Immers ook een knecht betoont (zondermeer) naasteliefde zoals dat de mens, gelijk jou en ik, is toevertrouwd.
Of zou jij soms durven beweren dat Tiesemans slechts van boven gekende naasteliefde kent ?
En dit slechts voor mede gelovigen bewaard of koestert ?
Misschien waar mogelijk omdat jij net zo makkelijk mij in een hokje plaatst als dat je een posting space vult ?quote:Op vrijdag 21 oktober 2005 03:28 schreef PLAE@ het volgende:
[..]
Ja, ik durf best te beweren dat jou naastenliefde bij niet mede-gelovigen een stuk minder stabiel en vooral achterdochtiger is dan bij mede-gelovigen....wat fok betreft iig.
Tssk tssk kijk dat is nou precies wat tieseman(s) niet is...... Ik ben het klei.quote:Op vrijdag 21 oktober 2005 03:29 schreef Morwen het volgende:
[..]
Tieseman is God? Net als iedereen dat is of haal ik nu jouw klassenverschil onderuit![]()
Ik ben er hoorquote:Op vrijdag 21 oktober 2005 03:33 schreef Tiesemans het volgende:
[..]
Tssk tssk kijk dat is nou precies wat tieseman(s) niet is...... Ik ben het klei.![]()
Raar "klasseverschil" houd je er op na .. ben ik het dus niet mee eens.
Tevens waarom niet even online blijven en rustig mee discussieren ?![]()
Jeetje mina wat een wijsheid dat meen ikquote:Op vrijdag 21 oktober 2005 03:38 schreef Morwen het volgende:
Misschien even iets om over na te denken? Praat vanuit je hart, vanuit je ziel, niet vanuit teksten die niet van jezelf zijnIk weet zeker dat wij van je kunnen leren, maar spreek voor jezelf alsjeblieft, dat is veel waardevoller (misschien wel kwetsbaarder, dat wel)
![]()
Diepe taal daar kun je makkelijk in verdrinken wanneer in ijdelheid bezwommen.quote:Op vrijdag 21 oktober 2005 03:33 schreef PLAE@ het volgende:
Laten we dan misschien van het beweren maar denken maken.
Of misschien kan je er ook aan denken waarom je die gedachten bij mij oproept en hoeft het foute inschatten niet perse aan mij te liggen...maar aan jou postgedrag?
Hoeveel 'diepe'taal je er ook tegenaan gooit de boodschap blijft even vaag en vaak ook denigrerend.
quote:Op vrijdag 21 oktober 2005 03:40 schreef Tiesemans het volgende:
Hoeveel 'diepe' taal ik ook gebruik de boodschap blijft even vaag omdat het niet te snappen valt met het verstand welk op de wereldse leest geschroeid is.
Nogmaals de Geest openbaard wat men dient te weten en te geloven.
Denigrerend is dat voozeker niet.
Kan/zal je hogere macht hier geen zorg voor dragen?quote:Het is met zekerheid de beste manier om te zorgen dat wie als een wolf binnensluipt ontmaskerd word. Tenzij hij of zij door de Geest oprecht spreekt waarvan deel is verkregen enzo bewijst goede vrucht te dragen.
Ik snap er weinig van, maar dit is wel een stukje van jezelf.........mooi dusquote:Op vrijdag 21 oktober 2005 03:40 schreef Tiesemans het volgende:
[..]
Diepe taal daar kun je makkelijk in verdrinken wanneer in ijdelheid bezwommen.
Ik heb geen behoefte aan ijdel zijn.
Dat ik echter bij jou op een of andere weerstand stuit welk er voor zorgt dat vrijwel alles wat ik zeg op jou negatief neerkomt tja ik zal je voorzekeren je zegen afhouden.
Hoeveel 'diepe' taal ik ook gebruik de boodschap blijft even vaag omdat het niet te snappen valt met het verstand welk op de wereldse leest geschroeid is.
Nogmaals de Geest openbaard wat men dient te weten en te geloven.
Denigrerend is dat voozeker niet.
Het is met zekerheid de beste manier om te zorgen dat wie als een wolf binnensluipt ontmaskerd word. Tenzij hij of zij door de Geest oprecht spreekt waarvan deel is verkregen enzo bewijst goede vrucht te dragen.
Ik wil ook best de hele dag "watskeburt" en "vieze Freddie" brullen zoals m'n buurtjes boven me maar daar word ik dan toch echt depressief van het sticht niet nog vult het blijvend...
Hoe kan je de bijbelvertalingen goedpraten vraag ik mij dan af? Die lijkt totaal niet meer op de bijbel zoals hij orgineel was. Bewerkt door de mensen die jij veracht om wat ze doen met gods woord.quote:Op donderdag 20 oktober 2005 22:07 schreef Tiesemans het volgende:
Wie ben ik om zoete koekjes te gaan bakken als nr. zoveel, over de rug van Gods Woord.....
Juist ..... ik ben niemand.
Profeten en Predikers die de tand des tijds doorstaan hebben verwerpt gij maar mijn "in eigen woorden" uitleg zou je voorzeker wel snappen ? Schande !!
Mooi .... gezelligquote:Op vrijdag 21 oktober 2005 03:38 schreef Morwen het volgende:
[..]
Ik ben er hoor![]()
Maar door je te profileren als een kenner schep je al een kloof, denk ik? Bij mij niet, hoor, ik weet wie ik ben, maar misschien bij mensen die wat onzekerder zijn?
Misschien even iets om over na te denken?
Praat vanuit je hart, vanuit je ziel, niet vanuit teksten die niet van jezelf zijn
Ik weet zeker dat wij van je kunnen leren, maar spreek voor jezelf alsjeblieft, dat is veel waardevoller (misschien wel kwetsbaarder, dat wel)![]()
Hoe puur ervaar jij de bijbel nog?quote:Op vrijdag 21 oktober 2005 03:54 schreef Tiesemans het volgende:
Daarom dat Ik Gods Woord (De Bijbel) hanteer
Weet ikquote:Op vrijdag 21 oktober 2005 03:54 schreef Tiesemans het volgende:
[..]
Mooi .... gezellig![]()
Tegen iemand die onzeker is en door mij het gevoel krijgt helemaal buiten de boot te vallen zeg ik juist bij die mensen is er veel wonderlijks mogelijk echter ze geloven het zelf onvoldoende.
Glimlach en besef dat bij wie ongelukkig is en zich alleen voelt er daadwerkelijk een almachtig God is die je vanuit het onzichtbare toekijkt en zo nu en dan boos en dan weer een traan om je laat als schepping welk hij zéér lief heeft.
Echter moet de mens wel beseffen dat je vragen zult moeten stellen vanuit de Geest richting Here Jezus Christus en dus niet richting mij want mij kennen is eveneens onvolkomen.
Daarom dat Ik Gods Woord (De Bijbel) hanteer Zijn woord is er ook voor hen en hetzelfde in werking of het gebrek eraan..
Het is niet juist tiesemans te volgen op zoek naar meer zelfverzekerdheid in het leven.
Integendeel het de geest in jullie zelf leren volgen op zoek naar meer zekerheid door Here Jezus Christus te leren kennen en waarderen, maar voorzeker lief hebben.
Géén baksteen of hout wat tussen de Geest in de mens en Zijn Geest kan geraken, behalve een hart welk opstandig is en dronken van de vrijheid meent het wel zonder tuchtige , doch liefhebbende (en voor eeuwige) Vader af te kunnen.
Het is niet stoer om bekend te zijn onder de mens.
Het is "stoer" gekend te zijn en geliefd te worden bij Here God.
En Zijn Zoon Here Jezus te gunnen de liefde welk Hij toekomt.
Dat gun ik echt van harte en vanuit mijn ziel aan elk levend schepsel op aarde dat deze hiertoe in staat is.
Ik praat de Bijbelvertalingen niet goed. Verbasteringen zijn nooit goed, eveneens dat een bastaard geen goede nakomelingen voortbrengt.quote:Op vrijdag 21 oktober 2005 03:50 schreef PLAE@ het volgende:
[..]
Hoe kan je de bijbelvertalingen goedpraten vraag ik mij dan af? Die lijkt totaal niet meer op de bijbel zoals hij orgineel was. Bewerkt door de mensen die jij veracht om wat ze doen met gods woord.
Ook jij baseerd je geloof op verhalen uit een boek die tientallen zoniet honderden malen bewerkt is.
Ook jij maakt uiteindelijk een eigen voorstelling van het geheel in gedachten, beinvloed door je eigen fantasie en die van veel mensen uit het verleden.
Lijkt me moeilijk of niet? Want eigenlijk is het na die duizenden jaren niet meer dan gebakken lucht.
Maar de Geest zegt nadrukkelijk dat in de eindtijd sommigen het geloof zullen verlaten, doordat ze luisteren naar dwaalgeesten en naar wat demonen hun leren.quote:Op vrijdag 21 oktober 2005 04:02 schreef Morwen het volgende:
[..]
Weet ikHet komt op zeker uit een goed hart.
Het gaat meer om de kloof, waarom zo moeilijk doen, waarom niet gewoon lief zijn voor de mensen om je heen?
Waarom lappen tekst, ben je zelf zo onzeker?
Handel naar je denken, praten kan iedereen![]()
Echter wanneer doorverteld onder invloed van de Heilige Geest zullen tien mensen aan elkaar hetzelfde spreken.quote:Op vrijdag 21 oktober 2005 04:09 schreef PLAE@ het volgende:
Nee.
Vertel 1 iemand een verhaal en laat dat doorvertellen door 10 mensen aan elkaar en ook jij weet wat er gebeurd.
Wat er dan overblijf is gebakken lucht.
Daarmee wil ik god niet verwerpen of de prachtige verhalen uit de bijbel....maar het is wel iets wat iedereen die een beetje logisch nadenkt constateert.
Tjonge gij neemt wat Google zegt wonderwel aan voor waarheid.quote:Op vrijdag 21 oktober 2005 04:11 schreef PLAE@ het volgende:
Wat hierboven staat is gewoon een bijbeltekst oid vriend![]()
linkje
Ok dat vind ik mooi maar ik geloof er zelf niet in.quote:Op vrijdag 21 oktober 2005 04:13 schreef Tiesemans het volgende:
[..]
Echter wanneer doorverteld onder invloed van de Heilige Geest zullen tien mensen aan elkaar hetzelfde spreken.
Dat geloof ik voorzeker.
Nu al ontbijt maken voor je man?quote:Op vrijdag 21 oktober 2005 04:14 schreef Morwen het volgende:
Ik verlaat de discussie voor nu....huwelijkse verplichtingen enzo![]()
Nee het gaat er om dat iedereen kan copy pasten en ik meer geinteresseerd ben in jou versie van een verhaal dan het voorgekauwde gedeeltequote:Op vrijdag 21 oktober 2005 04:15 schreef Tiesemans het volgende:
[..]
Tjonge gij neemt wat Google zegt wonderwel aan voor waarheid.
Echter wanneer het in eerste instantie verschaft word bestaat er gegronde twijfel en achterdocht.
Tjonge en gij praat over minimaal (ongelovige) naasteliefde betuigen?
Daar zit voorzeker een luchtje aan...![]()
Joh hey als PLAE@ of Morwen of jijzelf menen dat ik probeer jullie te overtuigen.quote:Op vrijdag 21 oktober 2005 04:13 schreef Italo het volgende:
Leuk om dit mee te lezen, een aantal mensen die elkaar proberen te overtuigen van hun eigen (stellige) geloof cq opvattingingen.
En aangezien dat niet gaat lukken, zeker niet om 04:15, misschien een idee om nog even te relaxen en dan te gaan slapen?
Dáár gaat zé ......quote:Op vrijdag 21 oktober 2005 04:14 schreef Morwen het volgende:
Tiesemans, daar ga je weer![]()
Ik verlaat de discussie voor nu....huwelijkse verplichtingen enzo![]()
Hetzelde van mij, mijn aandeel hierin kwam vooral voort uit verwondering, interesse en wat het (christelijke) geloof betreft ook voor een deel door afgunst.quote:Op vrijdag 21 oktober 2005 04:19 schreef Tiesemans het volgende:
[..]
Joh hey als PLAE@ of Morwen of jijzelf menen dat ik probeer jullie te overtuigen.
Please ga onmiddelijk relaxen... Zet een bakkie thee, rol een jointje ofzo en voel je niet verplicht om ook maar één letter te lezen van hetgeen ik uit liefde en overtuiging deel met jullie zonder verplichtingen.
Slapen doe ik wonderwel en ik hoop dat jullie ook allemaal een fijne rust krijgen en morgen heerlijk ontspannen opstaan.
![]()
Ik zeg "een aantal mensen die elkaar proberen te overtuigen" waarmee ik jou en de andere twee bedoel.. Geen rede om je aangevallen te voelen dus!quote:Op vrijdag 21 oktober 2005 04:19 schreef Tiesemans het volgende:
Joh hey als PLAE@ of Morwen of jijzelf menen dat ik probeer jullie te overtuigen.
Please ga onmiddelijk relaxen... Zet een bakkie thee, rol een jointje ofzo en voel je niet verplicht om ook maar één letter te lezen van hetgeen ik uit liefde en overtuiging deel met jullie zonder verplichtingen.
Eet honig, mijn zoon, want dat is goed,quote:Op vrijdag 21 oktober 2005 04:25 schreef PLAE@ het volgende:
[..]
Hetzelde van mij, mijn aandeel hierin kwam vooral voort uit verwondering, interesse en wat het (christelijke) geloof betreft ook voor een deel door afgunst.
Het was me weer een eer. Trusten![]()
Jij rustig komende middag, uit naasteliefde een zwerver positief aankijken, en mijn dankbaarheid heb je voorzeker.quote:Op vrijdag 21 oktober 2005 04:26 schreef Italo het volgende:
[..]
Ik zeg "een aantal mensen die elkaar proberen te overtuigen" waarmee ik jou en de andere twee bedoel.. Geen rede om je aangevallen te voelen dus!
Eigenlijk is het meer dat jij je verhaal doet en PLAE@ die het vervolgens weer afkraakt en Morwen die je onzeker noemt
Joh hey![]()
ywquote:Op donderdag 20 oktober 2005 22:30 schreef Morwen het volgende:
Heel erg bedankt, livEliveD![]()
Die bedoelde ik beide inderdaad. Ik sla ze gelijk op![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |