abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_31116815
Geachte Fokkers,

hier weer eens een bijdrage van mij. Een kennis, Fonz, had een plaatje voor me gemaakt van een uittreding, waarop je hem ziet in een astrale verdubbeling met in het oog springend: het Zilveren Koord.
Nou vond ik het plaatje an sich wat te saai, en ben ik ook even gaan knutselen (zoals zo vaak) met Fireworks en kedeng opeens was daar het eerste echte Nederlandse astrale erotiek plaatje met ook een Nederlandse man erop. Bovendien zijn er wereldwijd gezien nog niet zo veel plaatjes gemaakt waarop een kunstenaar erotiek tussen mens en geest op aarde tracht weer te geven, dus het werd ook eens tijd.
Ik pakte een ander werk van zijn hand, een lekker ding met opwaaiende haren en plaatste die als geest op zijn romp (I guess he wouldn't mind ) en met faden en achtergrond dit effect bereikt. Het staat nu op www.eroos.nl en onder het de menuknop 'Astrale liefde'.

Eén beeld zegt meer dan duizend woorden, ik had al een keer een topic geopend over uittredingen en astrale erotiek, maar ik hoop dat jullie met dit plaatje een betere indruk krijgen van het fenomeen.

Groetjes,

Sten Oomen
pi_31117517
Zinnenprikkelend.
Laat alles en niets over aan de fantasie. Mooi.
A man has got to know his limitations.(Clint Eastwood)
pi_31117561
quote:
Op zondag 2 oktober 2005 16:28 schreef Clairvaux het volgende:
Zinnenprikkelend.
Laat alles en niets over aan de fantasie. Mooi.
Thanx!
pi_31117597
Andere plaatjes op die site zijn ook heel mooi, dat stelletje, uitgegraveerd in de stenen bijvoorbeeld
pi_31117648
quote:
Op zondag 2 oktober 2005 16:32 schreef Sebastiaan_2003 het volgende:
Andere plaatjes op die site zijn ook heel mooi, dat stelletje, uitgegraveerd in de stenen bijvoorbeeld
Bedankt, ik doe mijn best om het beste te verzamelen.
Die jij noemt is van Mark Henson, die maakt ook afbeeldingen die aansluiten bij astrale erotiek.
pi_31117719
Is die erotiek van jou dan
pi_31117812
quote:
Op zondag 2 oktober 2005 16:37 schreef Sebastiaan_2003 het volgende:
Is die erotiek van jou dan
Ik ben van de erotiek ja, , de meeste mensen trouwens.
Op www.eroos.nl en andere sites van mij geef ik bekendheid aan het fenomeen astrale erotiek door middel van afbeeldingen en info.
pi_31117887
Het klinkt wel geil...
pi_31117925
quote:
Op zondag 2 oktober 2005 16:43 schreef Sebastiaan_2003 het volgende:
Het klinkt wel geil...
  zondag 2 oktober 2005 @ 16:50:46 #10
4283 nietzman
Geen zin meer.
pi_31118090
Wat een kitscherig gedoe zeg.
Ik ga naar huis.
pi_31118168
Wtf heb jij geslikt?
pi_31118333
quote:
Op zondag 2 oktober 2005 16:43 schreef Sebastiaan_2003 het volgende:
Het klinkt wel geil...
Ik voorspel een lemmingtopic
pi_31118978
astrale liefde had het me anders voorgesteld
  zondag 2 oktober 2005 @ 17:25:54 #14
131745 Quatertemper
Koninkrijck Hollandia.
pi_31119028
Zou je het voor me willen breien?
Had ik je al verteld hoe ik op de quatertemperdagen als vondeling werd gevonden door mijn stiefouders?
pi_31119098
Ik kan niet zeggen dat ik het plaatje mooi vind. Compositorisch gezien mis ik eenheid en is het imo teveel knip en plakwerk dat los van elkaar staat in stijl.
Daardoor geeft het helemaal niets weer van het beeld dat ik heb van astrale erotiek.
Kitscherig, ook het woord dat ik zou kiezen. Maar goed. Tis een kwestie van smaak natuurlijk.

Starseed... what´s wrong with it?
Umuntu Ngumuntu Ngabantu
"Those who look before they leap, never leap".
http://www.dierenthuis-naar-almere.nl
pi_31119220
hmm ik dacht dat het meer een soort liefde/energie uitwisseling was en minder fysiek
pi_31119313
quote:
Op zondag 2 oktober 2005 17:34 schreef -starseed-mayo- het volgende:
hmm ik dacht dat het meer een soort liefde/energie uitwisseling was en minder fysiek
Is een keus
Umuntu Ngumuntu Ngabantu
"Those who look before they leap, never leap".
http://www.dierenthuis-naar-almere.nl
pi_31119986
Koffie-Kan
Thee-Kan
Melk-Kan
Wim-Kan
pi_31121027
quote:
Tijdens fysieke seks wissel je ook energie/liefde uit hoor . Nouja uitwisselen.. je wordt denk ik, naast fysiek, ook samen meer één in energie.
pi_31126785
quote:
Op zondag 2 oktober 2005 17:28 schreef nokwanda het volgende:
Ik kan niet zeggen dat ik het plaatje mooi vind. Compositorisch gezien mis ik eenheid en is het imo teveel knip en plakwerk dat los van elkaar staat in stijl.
Daardoor geeft het helemaal niets weer van het beeld dat ik heb van astrale erotiek.
Kitscherig, ook het woord dat ik zou kiezen. Maar goed. Tis een kwestie van smaak natuurlijk.

Starseed... what´s wrong with it?
Gaat niet om kunst of kitsch, hmm, I like it, dat is voor mij het beste kriterium, en mijn kriterium trekt genoeg vruchtbare en oprecht spirituele website bezoekers, dus ik blijf op deze koers varen.
Misschien is je beeld niet helemaal volkomen, a.e. heeft vele kanten, verleiding is er zeker een van en prikkeling van je chakra's door geesten. Dus hij is zeker behoorlijk realistisch, ik heb ook aantrekkeljike geesten op bezoek gehad (en nog steeds), man, vrouw en regelmatig een verleidingselement tegen gekomen, wil niet zeggen dat je eraan hoeft toe te geven...
pi_31126824
quote:
Op zondag 2 oktober 2005 18:01 schreef Sebastiaan_2003 het volgende:
Koffie-Kan
Thee-Kan
Melk-Kan
Wim-Kan
Astrale-erotiek-kan
pi_31126896
quote:
Het kan volledig fysiek aanvoelen en ik spreek uit frequente ervaring, soms denk je echt, en dan bedoel ik echt de dikke en volle honderd procentjes, dat je het met een inbreker doet en je snapt niet hoe het kan, tot je beseft dat het astrale erotiek is.
pi_31126931
quote:
Op zondag 2 oktober 2005 16:50 schreef nietzman het volgende:
Wat een kitscherig gedoe zeg.
Graag gedaan.
pi_31126975
quote:
Op zondag 2 oktober 2005 17:24 schreef -starseed-mayo- het volgende:
astrale liefde had het me anders voorgesteld
Dit is dan ook maar één kant ervan, er zijn er nog 1000 andere.
pi_31133548
quote:
Op zondag 2 oktober 2005 16:00 schreef Stenny het volgende:

Groetjes,
Interessant ook dat kleding vrolijk meedoet met het uittreden.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')