Thanx!quote:Op zondag 2 oktober 2005 16:28 schreef Clairvaux het volgende:
Zinnenprikkelend.
Laat alles en niets over aan de fantasie. Mooi.
Bedankt, ik doe mijn best om het beste te verzamelen.quote:Op zondag 2 oktober 2005 16:32 schreef Sebastiaan_2003 het volgende:
Andere plaatjes op die site zijn ook heel mooi, dat stelletje, uitgegraveerd in de stenen bijvoorbeeld
Ik ben van de erotiek ja,quote:
Is een keusquote:Op zondag 2 oktober 2005 17:34 schreef -starseed-mayo- het volgende:
hmm ik dacht dat het meer een soort liefde/energie uitwisseling was en minder fysiek![]()
Tijdens fysieke seks wissel je ook energie/liefde uit hoorquote:Op zondag 2 oktober 2005 17:34 schreef -starseed-mayo- het volgende:
hmm ik dacht dat het meer een soort liefde/energie uitwisseling was en minder fysiek![]()
Gaat niet om kunst of kitsch, hmm, I like it, dat is voor mij het beste kriterium, en mijn kriterium trekt genoeg vruchtbare en oprecht spirituele website bezoekers, dus ik blijf op deze koers varen.quote:Op zondag 2 oktober 2005 17:28 schreef nokwanda het volgende:
Ik kan niet zeggen dat ik het plaatje mooi vind. Compositorisch gezien mis ik eenheid en is het imo teveel knip en plakwerk dat los van elkaar staat in stijl.
Daardoor geeft het helemaal niets weer van het beeld dat ik heb van astrale erotiek.
Kitscherig, ook het woord dat ik zou kiezen. Maar goed. Tis een kwestie van smaak natuurlijk.
Starseed... what´s wrong with it?
Astrale-erotiek-kanquote:Op zondag 2 oktober 2005 18:01 schreef Sebastiaan_2003 het volgende:
Koffie-Kan
Thee-Kan
Melk-Kan
Wim-Kan
Het kan volledig fysiek aanvoelen en ik spreek uit frequente ervaring, soms denk je echt, en dan bedoel ik echt de dikke en volle honderd procentjes, dat je het met een inbreker doet en je snapt niet hoe het kan, tot je beseft dat het astrale erotiek is.quote:Op zondag 2 oktober 2005 17:34 schreef -starseed-mayo- het volgende:
Graag gedaan.quote:Op zondag 2 oktober 2005 16:50 schreef nietzman het volgende:
Wat een kitscherig gedoe zeg.
Dit is dan ook maar één kant ervan, er zijn er nog 1000 andere.quote:Op zondag 2 oktober 2005 17:24 schreef -starseed-mayo- het volgende:
astrale liefdehad het me anders voorgesteld
![]()
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |