Zal best. Maar als het gevolg daarvan is dat de onrust toeneemt, kan die zielsverwantschap ook een banverwantschap gaan impliceren.quote:Op vrijdag 9 december 2005 16:01 schreef dodeca het volgende:
Baaj vliegt er niet af maar nog belangrijker hij laat zich niet ophitsen daar heb hij veel te veel brains voor en kennis. En meneer begrijpt mij zo goed dat wat ik hier doe hij helemaal niet opvat als ophitsen, integendeel. Zoiets heet zielsverwantschap.
Mag dat eens beloond worden?
FF een serieus vraagje voor dodeca.quote:Op vrijdag 9 december 2005 14:43 schreef dodeca het volgende:
Hij doet tenminste zijn bek nog open de rest wacht rustig de microchip in het voorhoofd af!
Ik denk zowieso wel dat dit onderwerp een hele topic waard is.quote:Op vrijdag 9 december 2005 19:56 schreef JoZzephus het volgende:
Hopelijk open jij een topic hierover dodeca aangezien ik denk dat er commentaar op komt in dit "feedback"topic
of je moet het in een bestaande topic dumpen maar die zie ik even niet.
een toepasselijke naam voor dat topic zou dan "Chippie" kunnen zijn,
toevallig heet het hondje van Beatrix ook "Chippie"..
![]()
Feedback moet dan natuurlijk wel hierquote:Op vrijdag 9 december 2005 20:12 schreef Mirage het volgende:
[..]
Ik denk zowieso wel dat dit onderwerp een hele topic waard is.
Een topic waar op rustige manier uitgelegd wordt waar dit vandaan komt, waar plaats is voor feedback en waar plaats is voor vragen.
euhquote:Op vrijdag 9 december 2005 20:24 schreef Wombcat het volgende:
[..]
Feedback moet dan natuurlijk wel hier![]()
Maarreh, er was toch al eens een topic dat hierover ging?
quote:
Ook weer waar. En volgens mij had dat idd een iets andere invalshoek.quote:Ik heb geen idee,.. ik kan mij geen topic voor de geest halen en als die er is dan weet ik niet of de strekking hetzelfde is.
Maar als het al zo ver in de vergetelheid geraakt is kan een nieuw topic, frisse wind misschien wel iets interessanters opleveren dan het kicken van een ouder topic.
En jij hebt gelijk als je zegt dat hij ook geen constructieve bijdrage levert aan het topic. Primair gaat het er (zeker in NWS) wel om dat TS met een solide OP begint, en die van jou waren niet meer dan wat gedachtenspinsels zonder verdere bewijzen/aanleiding/verbanden.quote:Op donderdag 8 december 2005 20:17 schreef Pietverdriet het volgende:
Topic waar maar wat geroepen wordt zonder enige nieuwswaarde, bewijs, aanwijzing, bron
Volkert van der G , een AIVD infiltrant?
Je hebt al vaker gedreigd met te vertrekken. Door dat herhaaldelijk te doen en niet te vertrekken, maak je jezelf niet geloofwaardiger. Het lijkt eerder op een klein kind die aan het drammen is.quote:Op zaterdag 10 december 2005 07:34 schreef BaajGuardian het volgende:
als men mij eruit wil kieperen omdat ik geen schaapje ben die ja knikt omdat een fatsige malloot mijn bloed serieuze en 100% actuele NWS topic sluit met een opmerking die duidelijk persoonlijk is
moeten jullie dat weten
en als dodeca gebanned word zien jullie mij hier ook niet meer terug..
Waarom neem je aan dat jij wel over dingen nadenkt, en anderen niet? Misschien denken ze er wel degelijk over na, maar komen ze tot andere conclusies. Je maakt je eigen positie ook niet sterker door anderen te verwijten dat ze paupers zijn, geïndoctrineerd door school. Als je dat doet, levert je dat alleen maar meer weerstand op. Mensen die je zo behandeld zullen echt niet opeens zeggen "oh baaj, nu zie ik je gelijk in, ik was helemaal verblind."quote:als pauperes mij niet kunnen begrijpen is dat hun probleem
met meerendeel ga ik geen discussie meer aan omdat ik dan in gevecht ben tegen hun complete
levens indoctrinatie , oftewel wat er bij men ingestampt is op school
het heeft geen enkele zin om daar tegenin te gaan want je krijg toch alleen reacties van
*maar dat kan niet*
*maar dat is niet normaal*
*jij hebt geen feiten*
en meer van dat soort intelectuele zeer doordachte uitspraken
mensen denken echt niet na over wat ze zeggen , totaal niet
quote:Op zondag 11 december 2005 00:58 schreef merlin693 het volgende:
amen ! en dat meen ik....sommige mensen denken dat we hier als een sekte een overtuigings manie hebben ...nee...het is meer informatiefen nu weer allemaal een smile op je gezicht !
Ik zie het..quote:Op maandag 12 december 2005 11:29 schreef displission het volgende:
feedback mijn topic wordt verkloot door slowchat en onzin
quote:Op maandag 12 december 2005 13:24 schreef KoudeVrouw het volgende:
Dus omdat ik een fatsoenlijk weerwoord geef heb ik een topicc verkloot? Wat een kolder zeg. Je moet blij zijn met een weerwoord ipv. dat ik meega in die fantasiewereld. Of mag ik alleen maar reageren als ik het met een TS eens ben?
Als je selectief leest zie je misschien inderdaad geen mening, edoch die staat er in het topic. En die smileys van je zijn minstens zo belachelijk makend.quote:Op maandag 12 december 2005 13:31 schreef Mirage het volgende:
[..]
je mening.... fatsoenlijk weerwoord...
waar staat je mening ?
Waar staat je eventuele advies ?
Die had je kunnen verwijderen ipv het topic op slot te gooien.quote:De 1e, de 2e of de 3e belachelijke post die je maakte.
Astraal zwaard ?
TS had een vraag. Jij en clock nog wat begonnen o.a. over astrale zwaarden te lullen op een behoorlijk vervelende spottende manier.
Dat is inderdaad níet gewenst.
Dus jij bepaalt hoe ik mijn mening moet geven? Waar maak ik de TS dan belachelijk? Ik bied alleen een andere zienswijze.quote:Waarom maak jij TS belacheljik door lullige opmerkingen te maken ipv idd gewoon je mening te geven die niet overeen komt met die van TS.
Genoteerd.quote:Want het geven van je eigen (andere) mening is zeer zeker wel gewenst.
Wacht eigenlijk nog steeds op een reply op mijn mailtjequote:Op maandag 12 december 2005 13:31 schreef Mirage het volgende:
[..]
je mening.... fatsoenlijk weerwoord...
waar staat je mening ?
Waar staat je eventuele advies ?
De 1e, de 2e of de 3e belachelijke post die je maakte.
Astraal zwaard ?
TS had een vraag. Jij en clock nog wat begonnen o.a. over astrale zwaarden te lullen op een behoorlijk vervelende spottende manier.
Dat is inderdaad níet gewenst.
Waarom maak jij TS belacheljik door lullige opmerkingen te maken ipv idd gewoon je mening te geven die niet overeen komt met die van TS.
Want het geven van je eigen (andere) mening is zeer zeker wel gewenst.
[/quote]quote:Op maandag 12 december 2005 13:35 schreef KoudeVrouw het volgende:
[..]
Als je selectief leest zie je misschien inderdaad geen mening, edoch die staat er in het topic. En die smileys van je zijn minstens zo belachelijk makend.
[..]
Die had je kunnen verwijderen ipv het topic op slot te gooien.
[..]
Dus jij bepaalt hoe ik mijn mening moet geven? Waar maak ik de TS dan belachelijk? Ik bied alleen een andere zienswijze.
[..]
Genoteerd.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |