makkelijk he alles maar naar een ander forum verwijzen ipv er constructief op in te gaan.quote:Op donderdag 8 december 2005 19:22 schreef WAT het volgende:
---> TRU
Complottheorieen horen gewoon in TRU ...quote:Op donderdag 8 december 2005 19:24 schreef BaajGuardian het volgende:
[..]
makkelijk he alles maar naar een ander forum verwijzen ipv er constructief op in te gaan.
wat bij dit onderwerp toch echt gewenst is.
zomaar wat blaten zonder ook maar aanwijzingen, duidelijke theorie of bewijs is nog makkelijkerquote:Op donderdag 8 december 2005 19:24 schreef BaajGuardian het volgende:
[..]
makkelijk he alles maar naar een ander forum verwijzen ipv er constructief op in te gaan.
wat bij dit onderwerp toch echt gewenst is.
Welke verkiezingen man? Ik wordt een beetje moe van dat paranoia gemekker van die fortuyn aanhangers. Alsof die raadsverkiezingen in Rotterdam zo boeiend zijn. Alsof je daarvoor het risico gaat lopen om vervolgd te worden.quote:Op donderdag 8 december 2005 19:23 schreef BaajGuardian het volgende:
dat is maar de vraag , ik vertrouw dat rapport en het toevallige net voor de verkiezingen verlies van de diskettes , die de gene die ze bezat niet eens terug wilde nemen , niet.
volgens mij is het gewoon smaad
Die straf is heel normaal en volkomen in lijn met wat anderen voor een vergelijkbaar vergrijp hebben gekregen.quote:Op donderdag 8 december 2005 19:35 schreef R@b het volgende:
Zou best kunnen.
Maar het enige 'bewijs' daarvoor vind ik tot nog toe dat hij geen levenslang heeft gehad. 18 jaar, da's 12 jaar zitten. Na 10 jaar in een terugkeer naar de maatschappij plan.
Vraag: Wat moet een AIVD'er nog met info over het seksleven van Fortuyn op diskettes in zijn auto, als de beste man al in 2002 het licht uit zijn ogen is geschoten?? Een moord notabene gepleegd door een milieuradicaal waar kennelijk de AIVD geen tijd voor had om hem te volgen. Kan ook niet anders, daar men te druk was met het seksleven van politici te onderzoeken.quote:Op donderdag 8 december 2005 19:38 schreef dazzle123 het volgende:
Het verhaal is heel simpel een onzorgvuldige mongool bij de AIVD heeft informatie laten slingeren en toevallig stond daar iets in over Fortuyn
Gelul. Op zo een politieke moord hoort levenslang te staan. Net zoals onze vriend Mohammed B. heeft gekregen.quote:Op donderdag 8 december 2005 19:39 schreef dazzle123 het volgende:
[..]
Die straf is heel normaal en volkomen in lijn met wat anderen voor een vergelijkbaar vergrijp hebben gekregen.
Hoezo hoort???quote:Op donderdag 8 december 2005 19:43 schreef R@b het volgende:
[..]
Gelul. Op zo een politieke moord hoort levenslang te staan. Net zoals onze vriend Mohammed B. heeft gekregen.
Pim Fortuyn had sex met minderjarige jongensquote:Op donderdag 8 december 2005 19:09 schreef BaajGuardian het volgende:
een aanval op pim fortuin , en informatie over infiltranten in Milieuorganisaties.
dit is een van de mogelijke resultaten.
wat denken jullie?
Ik heb nog dingen uit 1987 in mijn auto liggen ergens in een mandje. So what?quote:Op donderdag 8 december 2005 19:41 schreef R@b het volgende:
[..]
Vraag: Wat moet een AIVD'er nog met info over het seksleven van Fortuyn op diskettes in zijn auto, als de beste man al in 2002 het licht uit zijn ogen is geschoten?? Een moord notabene gepleegd door een milieuradicaal waar kennelijk de AIVD geen tijd voor had om hem te volgen. Kan ook niet anders, daar men te druk was met het seksleven van politici te onderzoeken.
klopt. Bij de AIVD is het onmogelijk om data te verliezen(ze hebben de meeste paranoide procedures; met het meest onwaarschijnlijke houden zij rekening). Als de AIVD zogenaamd data verliest, zijn ze in werkelijkheid opzettelijk aan het lekken.quote:Op donderdag 8 december 2005 19:41 schreef R@b het volgende:
[..]
Vraag: Wat moet een AIVD'er nog met info over het seksleven van Fortuyn op diskettes in zijn auto, als de beste man al in 2002 het licht uit zijn ogen is geschoten?? Een moord notabene gepleegd door een milieuradicaal waar kennelijk de AIVD geen tijd voor had om hem te volgen. Kan ook niet anders, daar men te druk was met het seksleven van politici te onderzoeken.
Staatsgeheimen? Of vuile zakdoekjes.quote:Op donderdag 8 december 2005 19:48 schreef SCH het volgende:
[..]
Ik heb nog dingen uit 1987 in mijn auto liggen ergens in een mandje. So what?
dat was een reactie naar mijn reactie in dat topic... ff lezen dan maarquote:Op donderdag 8 december 2005 19:50 schreef BaajGuardian het volgende:
Re dit gaat niet over pim en zijn *mogelijke* seks
dit gaat over de infiltratie info die we nog niet hebben
en wat de opties zijn wat daar uit kan komen.
oftewel de discussie , milieu infiltrant van aivd (op het nieuws) volkert ver der G(raaf) ?
het is mogelijk dat ze angst wilden zaaien om een bepaald politiek climaat aan te moedigenquote:Op donderdag 8 december 2005 19:49 schreef JohnDope het volgende:
[..]
klopt. Bij de AIVD is het onmogelijk om data te verliezen(ze hebben de meeste paranoide procedures; met het meest onwaarschijnlijke houden zij rekening). Als de AIVD zogenaamd data verliest, zijn ze in werkelijkheid opzettelijk aan het lekken.
Verder is het nog zo, waarom moesten ze hem wegschieten als ze hem gewoon makkelijk met een pedofiel schandaal hadden kunnen wippen tijdens de verkiezingen? omdat dat pedofielenschandaal 1 grote leugen is.
Jij suggereert dat dat onderzoek nog volop gaande is en dat is een aanname.quote:Op donderdag 8 december 2005 19:50 schreef R@b het volgende:
[..]
Staatsgeheimen? Of vuile zakdoekjes.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |