toch geen migraine?quote:Op woensdag 30 november 2005 11:11 schreef Mirage het volgende:
Hallo
Ik was de afgelopen dagen niet lekker, dansende lettertjes en hoofdpijn enzo
Het gaat weer een stuk beter, vanmiddag ben ik weer aanwezig.
Soms is het inderdaad zo dat een nieuw topic meer relevante reacties op je vragen geeft.quote:Op zondag 4 december 2005 21:45 schreef myxomatosekonijn het volgende:
Haidih0! Even een vraagje...had in t algmene reiki t0pic wat vragen gesteld maar krijg n0g niet echt reacties (waarschijnlijk 0mdat de 0pzet anders is en meer gaat 0ver ervaringen). Is het 0k als ik mijn vragen 00k n0g in een nieuw t0pic zet ?
Fijn!quote:Op maandag 5 december 2005 12:54 schreef Mirage het volgende:
[..]
Soms is het inderdaad zo dat een nieuw topic meer relevante reacties op je vragen geeft.
Van mij mag je een nieuw topic maken, ik hoop dat het je verder brengt !
Succes
Als iemand zich (meermaals) niet houdt aan de regels die hier in truth geld, dan wordt de user verwijderd. Op dit moment zie ik (nog) geen reden voor een dergelijke drastische maatregel.quote:Op woensdag 7 december 2005 00:05 schreef BaajGuardian het volgende:
trouwens , kunnen dit soort malloten niet gewoon verwijderd worden van de a.. truth subfora?
Quantum mechanica.
Fijn, dan wil ik nog even de aandacht op deze vestigen:quote:Op woensdag 7 december 2005 18:59 schreef Mirage het volgende:
[..]
![]()
voor verder commentaar kan je naar feedback
(sorry, dat was ik, was ingelogged onder de naam van mijn vriendinnetje)quote:Op zondag 27 november 2005 16:22 schreef cinnamongirl het volgende:
Speaking of...
Wil een mod weer even Baaj in toom schoppen voordat hij weer dit hele subforum verkloot ?
Zo... ik ben het kwijtquote:Op woensdag 7 december 2005 13:01 schreef Mirage het volgende:
[..]
Als iemand zich (meermaals) niet houdt aan de regels die hier in truth geld, dan wordt de user verwijdert.
Dat heb ik gelezen, en ik hoop dat je je nu een stuk beter voelt.quote:Op woensdag 7 december 2005 19:22 schreef Mirage het volgende:
Zoals je terug kan lezen ben ik een paar dagen niet zo heel actief geweest.
Lees o.a. mijn post van de 30.
Je verzoek van de 27e heb ik gemist, maar als ik terug zoek in de gegevens dan heeft iteejer dat wel degelijk opgepakt.
Wat verwacht je ?
Dat een mod de handelingen van zijn/haar co-mod dagen terug nog eens dunnetjes over doet ?
Neem mijn post over het kinderachtige "oog om oog" ter harte en de wereld zal beginnen te verbeteren bij jezelf![]()
Xantippe is te makkelijlk he ?quote:Op woensdag 7 december 2005 19:25 schreef Mirage het volgende:
[feedback misbruik mode]
ik zoek trouwens babynamen met een X
[/feedback misbruik mode]
Nee, dat hoeft niet. Maar als ik zie hoe BG zijn stellingen formuleert, en hoe hij reageert als mensen vragen om een fatsoenlijke startpost, dan heb ik er weinig trek meer in om serieus en genuanceerd te reageren. Zeker als je BG's geschiedenis kent. Die ken ik een beetje, ook al kom ik vrijwel nooit in TRU.quote:Op woensdag 7 december 2005 19:01 schreef Mirage het volgende:
TC03, de post waar jij (en ChOas) over vielen was idd niet je van het.
Maar is het nou echt nodig om dit soort tegen reacties te geven ?
quote:Op woensdag 7 december 2005 19:30 schreef ChOas het volgende:
[..]
Dat heb ik gelezen, en ik hoop dat je je nu een stuk beter voelt.
Maar misschien heb je niet helemaal gelezen wat ik bedoel; het "Als ik naar de maan wijs moet je niet naar mijn vinger kijken" idee.
Ik wil niet op specifieke personen/ gevallen in gaan.quote:Mijn verzoek van de 27e hoeft niet opgepakt te worden. Ik wil alleen aangeven dat er in mijn ogen weinig tot niets aan gebeurd is. Dit verwijt ik jou, noch iteejer. Maar wat ik de mods (dit is NIET persoonlijk bedoeld) wel verwijt is dat iemand keer op keer de fout in kan gaan maar daar niet op afgerekend wordt om zijn/haar persoon.
Ik weet niet wat je bedoelt met 'de' gegevens, maar verder dan een 'tut tut' is het in het openbaar niet gekomen. Weet ik het, misschien zit er een gigantische mailwisseling achter, een bloemetje, maakt mij niet uit. Feit blijft dat het gedrag van Baaj niet veranderd is sindsdien.
En nee, ik wil niet dat je dit oplost. Ik heb geen zin in flamewar of wat-dan-ook. Maar het feit dat er in dit subforum iemand OVERDUIDELIJK met de meeste dingen kan wegkomen ergert me wel.
Xavierquote:Op woensdag 7 december 2005 19:25 schreef Mirage het volgende:
[feedback misbruik mode]
ik zoek trouwens babynamen met een X
[/feedback misbruik mode]
Thnksquote:Op woensdag 7 december 2005 19:46 schreef Mirage het volgende:
Correcte grammatica is iets anders dan een onbegrijpelijke woordenbrei.quote:Op woensdag 7 december 2005 19:52 schreef BaajGuardian het volgende:
dat is dan mooi want ik ga ook niet in discussie met taalpuristen
als je een probleem hebt met niet correcte grammatica , dan is dat HEEL FIJN VOOR JE JOH!!
dat je daar om druk maakt , veel plezier met de opgezette adertjes en gebalde vuisten
dus ga toch lekker naar een ander topic/forum/net als je dat het einde van de wereld vind.
en ik de hand boven het hoofd gehouden worden?
lijkt me niet
en als het wel zo is , wat dan nog?
ik ga mijn *gedrag* niet aanpassen aan een paar mensen die denken dat ze *normaal zijn* en daarbij ook alles zo willen zien als zijzelf.
echt , dit volk leeft in een eigen wereldje en kan tegenwoordig niks meer verdragen.
Waarom?quote:Op woensdag 7 december 2005 19:52 schreef BaajGuardian het volgende:
mischien leuk te weten dat ik 24/7 engels praat en tiep .
niks mis met het beleid , mischien moet ik je zeepbel doorprikken dat dit geen democratie is hier.quote:Op woensdag 7 december 2005 19:53 schreef ChOas het volgende:
Spelling/de persoon staat hier buiten.
Het gaat om het beleid.
Prima, ik ben het er mee eens dat het geen democratie is.quote:Op woensdag 7 december 2005 19:57 schreef BaajGuardian het volgende:
[..]
niks mis met het beleid , mischien moet ik je zeepbel doorprikken dat dit geen democratie is hier.
Ja dit zou beter in slowchat passen denk ik, vandaar ook "misbruik".quote:Op woensdag 7 december 2005 19:32 schreef ChOas het volgende:
[..]
Xantippe is te makkelijlk he ?
Is het voor een jongen of meisje ?
En kan dit niet beter in het slowchat topic ?
quote:
Beste Baajguardian, ik heb er misschien niks mee te maken, maar heb ff meegelezen met het topic, en ik kan je dit vertellen: Je moet met argumenten komen. Schreeuwen dat mensen geen leven hebben ed als ze je niet geloven is sneu. Kom es met bronnen oid. Het is aardig dat je zo in die complotzooi zit, maar wees es concreet. Mensen zijn kritisch en willen een goede reden om dergelijk spectaculair nieuws te geloven. En dit is bedoelt als goede raad, dus ik hoop dat je de hamers en stofzuigerstangen achterwege kunt latenquote:Op donderdag 8 december 2005 20:40 schreef BaajGuardian het volgende:
zie ook Feedback NWS , ik geloof dat er maar weer een gesprekje gevoerd moet worden
ik laat het hier iig niet bij zitten.,
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |