abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  woensdag 30 november 2005 @ 11:13:45 #151
71480 zoalshetis
eerlijk=eerlijk
pi_32691771
quote:
Op woensdag 30 november 2005 11:11 schreef Mirage het volgende:
Hallo
Ik was de afgelopen dagen niet lekker, dansende lettertjes en hoofdpijn enzo
Het gaat weer een stuk beter, vanmiddag ben ik weer aanwezig.
toch geen migraine?
hoofdletters kosten teveel tijd
don't avoid pain to gain pleasure
niet iedereen is iedereen
  woensdag 30 november 2005 @ 17:56:55 #152
93076 BaajGuardian
De echte BG, die tof is.
pi_32702435
iteejer wrom sluit je mijn topic met zon fucking jankreden vent
we zitten hier toch niet op de hippiebeurs

wat meer geweld en eigen recht is niks mee.
en ik speelde maar wat met die gast/wicht watever het is.
dat figuur loopt wel vaker mijn topics te vergallen dus krijgt et frontal .

zie je mij al met een hamer iemand meppen?
pak ik liever een stofzuig buis.
Vraag yvonne maar hoe tof ik ben, die gaf mij er ooit een tagje voor.
pi_32703311
Vraag me af wat de deal is met BG?

Al sinds tijden zit hij te rellen in TRU, al dan niet uitgelokt door anderen, maar heeft hij niet door dat hij de clown van Fok! geworden is? Ik vermaak me altijd kosteloos als BG, al dan niet in een dronken/anderzijds onder de invloed zijnde bui, zijn hart uitstort.
Echter het enige wat hij bereikt is dat men hem steeds minder serieus gaat nemen en dat hij steeds belachelijker overkomt..

Voer voor psychologen op zijn minst, echter ik wil BG op zijn hart drukken vooral door te gaan met wat hij ook denkt te doen, mits hij mij de tijd geeft een goede zak chips te pakken, voor het optimale genot...

deze post is absoluut niet als kritiek bedoelt op BG, wil immers geen stofzuigerbuis tegen mijn hoofd
You can't convince a believer of anything; for their belief is not based on evidence, it's based on a deep seated need to believe
C. Sagan
  woensdag 30 november 2005 @ 18:35:32 #154
93076 BaajGuardian
De echte BG, die tof is.
pi_32703500
zeg , serieus , wat de f u c k intereseert mij de jostipopulatie van fok en wat ze over mij denken...
pi_32703869
Omdat die rellerige schreeuwerigheid het geheel verziekte.
Zelfs jij moet je soms wel es een beetje gedragen, osama bin baaj
  woensdag 30 november 2005 @ 18:55:57 #156
93076 BaajGuardian
De echte BG, die tof is.
pi_32704149
:I
pi_32712204
Hey baaj jij rulez nog steeds voor mij.

Ok ik ben even weggeweest naar een andere place maar ik kom je steunen want ook daar is het lotto! Hut spel zeg ,alleen maar lotto wat ze daar doen,touwens hiero ook, maar ik moet!

heb je nog steeds last van die aftrekstudent? Want goddamn ook in die andere place zitten ze ,net zoals lotto.

Gek wordt je van lotto! Slaat totaal nergens op maar heisenberg vindt het nog steeds leuk,hut lotto!

Et-jer blijf je wel oki vinden jammer dat rokend muss pleitte is maar mirage vind ik ook wel fijn.

Goh, er gebeurt op het moment dus helemaal geen reet ook niet in LOTTO matrix, daar liggen ze ook op bed en weet je wat baaj ,ik vind het wel even rustig zo.

heerlijk niet dan? even geen ladila ik heb het licht gezien of ik heb balkenende gezien of maxima.

Maar ach de rust is binnenkort voorbij: ik moet me met Hillary gaan bemoeien! Pfffffffffffff kan beter lotto gaan spelen!!!
pi_32712533
hemeltje dodeca,
stuiterende pingpongbal zo op de late avond

welcome back
Men occasionally stumble over the truth, but most of them pick themselves up and hurry off as if nothing ever happened.
Sir Winston Churchill
  woensdag 30 november 2005 @ 22:56:24 #159
93076 BaajGuardian
De echte BG, die tof is.
pi_32712550
hehe hey dodeca , tof jou ook weer te zien
het word tijd dat we de heren gaan bypassen
hun spelletje spelen doet het em niet , geloof dat jij dat het beste weet
mindgames hmhm hahah
  woensdag 30 november 2005 @ 22:56:58 #160
93076 BaajGuardian
De echte BG, die tof is.
pi_32712570
en indd mirage is tof
dubbel tof atm :p
pi_32819509
Haidih0! Even een vraagje...had in t algmene reiki t0pic wat vragen gesteld maar krijg n0g niet echt reacties (waarschijnlijk 0mdat de 0pzet anders is en meer gaat 0ver ervaringen). Is het 0k als ik mijn vragen 00k n0g in een nieuw t0pic zet ?
Het leven is een spel, speel het! (moeder Theresa) * Play is the highest form of research. (Albert Einstein) * Alles wat je aandacht schenkt, groeit. * En zo niet? Dan toch!
pi_32832413
quote:
Op zondag 4 december 2005 21:45 schreef myxomatosekonijn het volgende:
Haidih0! Even een vraagje...had in t algmene reiki t0pic wat vragen gesteld maar krijg n0g niet echt reacties (waarschijnlijk 0mdat de 0pzet anders is en meer gaat 0ver ervaringen). Is het 0k als ik mijn vragen 00k n0g in een nieuw t0pic zet ?
Soms is het inderdaad zo dat een nieuw topic meer relevante reacties op je vragen geeft.
Van mij mag je een nieuw topic maken, ik hoop dat het je verder brengt !
Succes
Men occasionally stumble over the truth, but most of them pick themselves up and hurry off as if nothing ever happened.
Sir Winston Churchill
pi_32840612
quote:
Op maandag 5 december 2005 12:54 schreef Mirage het volgende:

[..]

Soms is het inderdaad zo dat een nieuw topic meer relevante reacties op je vragen geeft.
Van mij mag je een nieuw topic maken, ik hoop dat het je verder brengt !
Succes
Fijn!
Het leven is een spel, speel het! (moeder Theresa) * Play is the highest form of research. (Albert Einstein) * Alles wat je aandacht schenkt, groeit. * En zo niet? Dan toch!
pi_32870880
Boeiende discussie, de laatste paar posts

Verkeerde kijk op moslims [1]
Umuntu Ngumuntu Ngabantu
"Those who look before they leap, never leap".
http://www.dierenthuis-naar-almere.nl
  dinsdag 6 december 2005 @ 20:39:36 #165
93076 BaajGuardian
De echte BG, die tof is.
pi_32871997
ik ga iteejer eens mailen.
  woensdag 7 december 2005 @ 00:05:12 #166
93076 BaajGuardian
De echte BG, die tof is.
pi_32878950
trouwens , kunnen dit soort malloten niet gewoon verwijderd worden van de a.. truth subfora?
Quantum mechanica.
pi_32888565
quote:
Op woensdag 7 december 2005 00:05 schreef BaajGuardian het volgende:
trouwens , kunnen dit soort malloten niet gewoon verwijderd worden van de a.. truth subfora?
Quantum mechanica.
Als iemand zich (meermaals) niet houdt aan de regels die hier in truth geld, dan wordt de user verwijderd. Op dit moment zie ik (nog) geen reden voor een dergelijke drastische maatregel.
Wél zijn dit soort posts ongewenst. Ik heb ze dan ook geëdit en ik heb een waarschuwing in het topic gezet.

Ik denk dat je een interessante theorie hebt.
Tip van mij : probeer zelf ook ontopic te blijven, het zou jammer zijn als de komende pagina's voornamelijk gevuld gaan worden met een over en weer geouwehoer.

Succes met je topic !

[ Bericht 1% gewijzigd door Mirage op 08-12-2005 08:35:58 ]
Sir Winston Churchill
pi_32898356
TC03, de post waar jij (en ChOas) over vielen was idd niet je van het.
Maar is het nou echt nodig om dit soort tegen reacties te geven ?
Is het nou de bedoeling dat we het hier gewoon naar onze zin hebben en prettig disucussieren of om kinderachtig met een "oog om oog" instelling de hele boel te verzieken.

Als je het niet eens bent met iemands manier van posten, een uitlating of wat dan ook kan je het negeren, je kan diegene fatsoendelijk ( zonder woorden als retard/mongool) en constructief bedoeld op zijn nummer zetten ( daar zou ik pas respect voor hebben ! ) en je hebt ook nog de optie via mail of feedback een mod aan te spreken.

- edit: quoten binnen quotes is toch niet zo overzichtelijk [/sub]

[ Bericht 67% gewijzigd door Mirage op 07-12-2005 19:09:49 ]
Sir Winston Churchill
  woensdag 7 december 2005 @ 19:12:27 #169
693 ChOas
** Warning: Choking hazard **
pi_32898611
quote:
Op woensdag 7 december 2005 18:59 schreef Mirage het volgende:

[..]

voor verder commentaar kan je naar feedback
Fijn, dan wil ik nog even de aandacht op deze vestigen:
quote:
Op zondag 27 november 2005 16:22 schreef cinnamongirl het volgende:
Speaking of...

Wil een mod weer even Baaj in toom schoppen voordat hij weer dit hele subforum verkloot ?
(sorry, dat was ik, was ingelogged onder de naam van mijn vriendinnetje)

Misschien kan je vanuit de link in die post verder lezen.

Wederom gebeurde er weinig.

Luister, ik heb niets tegen die gozer, Ik vind het alleen wel leuk om een NORMALE discussie te voeren.

Wat me WEL ergert is dat hij vaak persoonlijk, op de man, met schelden etc post, en dingen kan flikken waar anderen al tig keer een zware waarschuwing, zoniet een tijdelijke ban voor zouden krijgen.

Of, zoals je zelf schrijft:
quote:
Op woensdag 7 december 2005 13:01 schreef Mirage het volgende:

[..]

Als iemand zich (meermaals) niet houdt aan de regels die hier in truth geld, dan wordt de user verwijdert.
Zo... ik ben het kwijt

Smakelijke voortzetting.
"I contend that we are both atheists. I just believe in one fewer god than you do.
When you understand why you dismiss all the other possible gods, you will understand why I dismiss yours."

[Stephen Roberts]
pi_32898839
Zoals je terug kan lezen ben ik een paar dagen niet zo heel actief geweest.
Lees o.a. mijn post van de 30.

Je verzoek van de 27e heb ik gemist, maar als ik terug zoek in de gegevens dan heeft iteejer dat wel degelijk opgepakt.
Wat verwacht je ?
Dat een mod de handelingen van zijn/haar co-mod dagen terug nog eens dunnetjes over doet ?

Neem mijn post over het kinderachtige "oog om oog" ter harte en de wereld zal beginnen te verbeteren bij jezelf
Sir Winston Churchill
pi_32898932
[feedback misbruik mode]

ik zoek trouwens babynamen met een X

[/feedback misbruik mode]
Sir Winston Churchill
  woensdag 7 december 2005 @ 19:30:21 #172
693 ChOas
pi_32899028
quote:
Op woensdag 7 december 2005 19:22 schreef Mirage het volgende:
Zoals je terug kan lezen ben ik een paar dagen niet zo heel actief geweest.
Lees o.a. mijn post van de 30.

Je verzoek van de 27e heb ik gemist, maar als ik terug zoek in de gegevens dan heeft iteejer dat wel degelijk opgepakt.
Wat verwacht je ?
Dat een mod de handelingen van zijn/haar co-mod dagen terug nog eens dunnetjes over doet ?

Neem mijn post over het kinderachtige "oog om oog" ter harte en de wereld zal beginnen te verbeteren bij jezelf
Dat heb ik gelezen, en ik hoop dat je je nu een stuk beter voelt.

Maar misschien heb je niet helemaal gelezen wat ik bedoel; het "Als ik naar de maan wijs moet je niet naar mijn vinger kijken" idee.

Mijn verzoek van de 27e hoeft niet opgepakt te worden. Ik wil alleen aangeven dat er in mijn ogen weinig tot niets aan gebeurd is. Dit verwijt ik jou, noch iteejer. Maar wat ik de mods (dit is NIET persoonlijk bedoeld) wel verwijt is dat iemand keer op keer de fout in kan gaan maar daar niet op afgerekend wordt om zijn/haar persoon.

Ik weet niet wat je bedoelt met 'de' gegevens, maar verder dan een 'tut tut' is het in het openbaar niet gekomen. Weet ik het, misschien zit er een gigantische mailwisseling achter, een bloemetje, maakt mij niet uit. Feit blijft dat het gedrag van Baaj niet veranderd is sindsdien.

En nee, ik wil niet dat je dit oplost. Ik heb geen zin in flamewar of wat-dan-ook. Maar het feit dat er in dit subforum iemand OVERDUIDELIJK met de meeste dingen kan wegkomen ergert me wel.

"I contend that we are both atheists. I just believe in one fewer god than you do.
When you understand why you dismiss all the other possible gods, you will understand why I dismiss yours."

[Stephen Roberts]
  woensdag 7 december 2005 @ 19:32:08 #173
693 ChOas
pi_32899063
quote:
Op woensdag 7 december 2005 19:25 schreef Mirage het volgende:
[feedback misbruik mode]

Xantippe is te makkelijlk he ?

Is het voor een jongen of meisje ?

En kan dit niet beter in het slowchat topic ?

[Stephen Roberts]
  woensdag 7 december 2005 @ 19:34:35 #174
53267 TC03
Catch you on the flipside
pi_32899125
quote:
Op woensdag 7 december 2005 19:01 schreef Mirage het volgende:
TC03, de post waar jij (en ChOas) over vielen was idd niet je van het.
Maar is het nou echt nodig om dit soort tegen reacties te geven ?
Nee, dat hoeft niet. Maar als ik zie hoe BG zijn stellingen formuleert, en hoe hij reageert als mensen vragen om een fatsoenlijke startpost, dan heb ik er weinig trek meer in om serieus en genuanceerd te reageren. Zeker als je BG's geschiedenis kent. Die ken ik een beetje, ook al kom ik vrijwel nooit in TRU.
Ten percent faster with a sturdier frame
pi_32899390
quote:
Op woensdag 7 december 2005 19:30 schreef ChOas het volgende:

[..]

Dat heb ik gelezen, en ik hoop dat je je nu een stuk beter voelt.

Maar misschien heb je niet helemaal gelezen wat ik bedoel; het "Als ik naar de maan wijs moet je niet naar mijn vinger kijken" idee.
Ik zie wat je bedoelt.
quote:
Mijn verzoek van de 27e hoeft niet opgepakt te worden. Ik wil alleen aangeven dat er in mijn ogen weinig tot niets aan gebeurd is. Dit verwijt ik jou, noch iteejer. Maar wat ik de mods (dit is NIET persoonlijk bedoeld) wel verwijt is dat iemand keer op keer de fout in kan gaan maar daar niet op afgerekend wordt om zijn/haar persoon.

Ik weet niet wat je bedoelt met 'de' gegevens, maar verder dan een 'tut tut' is het in het openbaar niet gekomen. Weet ik het, misschien zit er een gigantische mailwisseling achter, een bloemetje, maakt mij niet uit. Feit blijft dat het gedrag van Baaj niet veranderd is sindsdien.

En nee, ik wil niet dat je dit oplost. Ik heb geen zin in flamewar of wat-dan-ook. Maar het feit dat er in dit subforum iemand OVERDUIDELIJK met de meeste dingen kan wegkomen ergert me wel.
Ik wil niet op specifieke personen/ gevallen in gaan.
Maar in de algemeenheid wil ik wel graag een reactie proberen te geven waar je wat aan hebt.
Ik hoor je goed.

Het is inderdaad zo dat niet alles openbaar en op exact dezelfde manier opgelost wordt.
Soms is het gepaster en/of effectiever om zaken via een andere duidelijke manier op te lossen.
Niet iedereen wordt op dezelfde manier aangepakt.

Maar wat altijd terug komt is dat als iemand een negatieve draad door truth zet er hard aan gewerkt wordt dit te veranderen. Door topics te sluiten, door iemand aan te spreken, door posts te editten...door eventueel een hele email wisseling op te zetten... door iemand te bannen en soms worden er zelfs preventieve bans uitgedeeld.
Sommige zaken zoals email wisselingen en zelfs als er een (preventieve) ban is gevallen vallen niet echt op voor andere users. Toch wordt er hard gewerkt.

De reden waarom iemand post zoals hij post kan natuurlijk ook meespelen.
Ik probeer zo respectvol mogelijk mijn woorden uit te kiezen, maar heel soms ( volgens mij tenminste) plaats ik soms post die op zichzelf staand misschien wat minder vriendelijk/netjes overkomen. En als je de context erbij ziet of dat wat er al dan niet zichtbaar aan vooraf is gegaan erbij meerekent de zaken wel begirjpelijk/ in balans zijn. Dan nog is het meer dan gerechtvaardigd als ik op de vingers getikt zou worden, maar om mij b.v. dan maar meteen op zwart te zetten om maar wat te noemen zou overtrokken zijn. In tegenstelling tot een rotopmerking/post die van mij echt "uit het niets" komt.
Ik hoop oprecht dat ik in dat geval wel de volledige crew/userlijst over mij heen krijg.
Sir Winston Churchill
pi_32899394
quote:
Op woensdag 7 december 2005 19:25 schreef Mirage het volgende:
[feedback misbruik mode]

Xavier
Umuntu Ngumuntu Ngabantu
  woensdag 7 december 2005 @ 19:51:27 #177
693 ChOas
pi_32899506
quote:
Op woensdag 7 december 2005 19:46 schreef Mirage het volgende:
Thnks

Ik weet ook wel dat er heel veel dingen zijn die ik niet volg/kan zien over/in dit alles. Ik wil alleen even duidelijk maken hoe het op mij (en op een heel aantal anderen) overkomt.

[Stephen Roberts]
  woensdag 7 december 2005 @ 19:52:08 #178
93076 BaajGuardian
De echte BG, die tof is.
pi_32899525
dat is dan mooi want ik ga ook niet in discussie met taalpuristen
als je een probleem hebt met niet correcte grammatica , dan is dat HEEL FIJN VOOR JE JOH!!
dat je daar om druk maakt , veel plezier met de opgezette adertjes en gebalde vuisten

dus ga toch lekker naar een ander topic/forum/net als je dat het einde van de wereld vind.

en ik de hand boven het hoofd gehouden worden?
lijkt me niet
en als het wel zo is , wat dan nog?

ik ga mijn *gedrag* niet aanpassen aan een paar mensen die denken dat ze *normaal zijn* en daarbij ook alles zo willen zien als zijzelf.
echt , dit volk leeft in een eigen wereldje en kan tegenwoordig niks meer verdragen.

mischien leuk te weten dat ik 24/7 engels praat en tiep .
  woensdag 7 december 2005 @ 19:53:50 #179
693 ChOas
pi_32899555
Spelling/de persoon staat hier buiten.

Het gaat om het beleid.

[Stephen Roberts]
  woensdag 7 december 2005 @ 19:54:42 #180
53267 TC03
Catch you on the flipside
pi_32899577
quote:
Op woensdag 7 december 2005 19:52 schreef BaajGuardian het volgende:
dat is dan mooi want ik ga ook niet in discussie met taalpuristen
als je een probleem hebt met niet correcte grammatica , dan is dat HEEL FIJN VOOR JE JOH!!
dat je daar om druk maakt , veel plezier met de opgezette adertjes en gebalde vuisten

dus ga toch lekker naar een ander topic/forum/net als je dat het einde van de wereld vind.

en ik de hand boven het hoofd gehouden worden?
lijkt me niet
en als het wel zo is , wat dan nog?

ik ga mijn *gedrag* niet aanpassen aan een paar mensen die denken dat ze *normaal zijn* en daarbij ook alles zo willen zien als zijzelf.
echt , dit volk leeft in een eigen wereldje en kan tegenwoordig niks meer verdragen.
Correcte grammatica is iets anders dan een onbegrijpelijke woordenbrei.
quote:
Op woensdag 7 december 2005 19:52 schreef BaajGuardian het volgende:
mischien leuk te weten dat ik 24/7 engels praat en tiep .
Waarom?
Ten percent faster with a sturdier frame
  woensdag 7 december 2005 @ 19:56:52 #181
93076 BaajGuardian
De echte BG, die tof is.
pi_32899627
als je het niet begrijpt dan lees je het toch lekker niet.
gemierenneuk ook altijd :/
  woensdag 7 december 2005 @ 19:57:46 #182
93076 BaajGuardian
De echte BG, die tof is.
pi_32899651
quote:
Op woensdag 7 december 2005 19:53 schreef ChOas het volgende:
Spelling/de persoon staat hier buiten.

Het gaat om het beleid.
niks mis met het beleid , mischien moet ik je zeepbel doorprikken dat dit geen democratie is hier.
  woensdag 7 december 2005 @ 20:01:12 #183
693 ChOas
pi_32899735
quote:
Op woensdag 7 december 2005 19:57 schreef BaajGuardian het volgende:

[..]

niks mis met het beleid , mischien moet ik je zeepbel doorprikken dat dit geen democratie is hier.
Prima, ik ben het er mee eens dat het geen democratie is.

Maar hoe noem je "Regels op de persoon toespitsen" ?

Of, "Wat voor jou geldt, geldt voor de ander niet/anders"

voortrekkerij ?

Democratie staat hierbuiten. Het gaat om een eenduidig beleid, wat iets heel anders is.

[ Bericht 0% gewijzigd door ChOas op 07-12-2005 20:07:53 ]

[Stephen Roberts]
pi_32899752
quote:
Op woensdag 7 december 2005 19:32 schreef ChOas het volgende:

[..]

Xantippe is te makkelijlk he ?

Is het voor een jongen of meisje ?

En kan dit niet beter in het slowchat topic ?
Ja dit zou beter in slowchat passen denk ik, vandaar ook "misbruik".
Maar ik geloof dat de beste ideeën vanuit onverwachte hoek/ op de vreemdste plaatsen komen... , tussendoor in feedback vanuit het niets was mijn laatste shot

Xantippe en Xavier ( nokwanda) zijn idd de namen die overal uit komen als ik op X zoek... en geen van beide vind ik wat
Sir Winston Churchill
  woensdag 7 december 2005 @ 20:06:04 #185
93076 BaajGuardian
De echte BG, die tof is.
pi_32899858
Xander
Xanne
Xiril
Xal
pi_32899987
X-factor
Umuntu Ngumuntu Ngabantu
pi_32899992

[ Bericht 100% gewijzigd door JoZzephus op 07-12-2005 21:39:02 (off topic) ]
  woensdag 7 december 2005 @ 20:16:37 #188
693 ChOas
pi_32900122
*kuch* feedback

-> slowchat

[Stephen Roberts]
pi_32900234
*kuch*

[ Bericht 92% gewijzigd door JoZzephus op 07-12-2005 21:39:41 ]
pi_32900242
quote:
Op woensdag 7 december 2005 20:16 schreef ChOas het volgende:
*kuch* feedback

-> slowchat

*zweepje overhandigd en afdruipt*

Sir Winston Churchill
pi_32918824
Gefeliciteerd dat je in verwachting bent trouwens.
  donderdag 8 december 2005 @ 17:25:25 #192
91333 displission
||stockpile wierrook || +30 :)
pi_32922632
ik vind het klimaat ook erger worden..
om eerlijk te zijn..al die slowchat en onzinnige duels tussen mensen. Truth wordt verkloot zo.
een heks zorgt altijd voor een goede zak appels..twee groene en een bruine..zorg er als heks voor dat er een mooie rode in het midden legt en dat deze als eerste wordt gepakt omdat hij er smakelijk uitziet..Sluit het gesprek af met: eet smakelijk
  donderdag 8 december 2005 @ 20:34:04 #193
93076 BaajGuardian
De echte BG, die tof is.
pi_32927209
de news crew is weer lekker bezig
Volkert van der G , een AIVD infiltrant?

dat figuur is echt zn modschap niet waardig.
  donderdag 8 december 2005 @ 20:40:25 #194
93076 BaajGuardian
De echte BG, die tof is.
pi_32927411
zie ook Feedback NWS , ik geloof dat er maar weer een gesprekje gevoerd moet worden
ik laat het hier iig niet bij zitten.,
pi_32942877
quote:
Op donderdag 8 december 2005 20:40 schreef BaajGuardian het volgende:
zie ook Feedback NWS , ik geloof dat er maar weer een gesprekje gevoerd moet worden
ik laat het hier iig niet bij zitten.,
Beste Baajguardian, ik heb er misschien niks mee te maken, maar heb ff meegelezen met het topic, en ik kan je dit vertellen: Je moet met argumenten komen. Schreeuwen dat mensen geen leven hebben ed als ze je niet geloven is sneu. Kom es met bronnen oid. Het is aardig dat je zo in die complotzooi zit, maar wees es concreet. Mensen zijn kritisch en willen een goede reden om dergelijk spectaculair nieuws te geloven. En dit is bedoelt als goede raad, dus ik hoop dat je de hamers en stofzuigerstangen achterwege kunt laten
pi_32944938
Beste Baajguardian, ik heb er alles mee te maken en heb ff meegelezen met het topic,en ik kan je dit vertellen: Je moet nog harder schreeuwen. Schreeuwen dat mensen geen leven hebben ed als ze je niet geloven is heavy cool geef ze ook namens mij maar weer eens een rot schop want jij rulez nog steeds voor mij! Bronnen zijn helemaal niet nodig want elk een beetje boerelul weet dat die zelf de bron is,wat van ver komt is niet ok. Het is aardig dat je zo in die complotzooi zit en ik raad je aan dat zo te houden dat laat tenmiste aan die sukkels zien dat je ruggegraad heb Mensen zijn helemaal niet kritisch en willen geen goede reden om dergelijk spectaculair nieuws te geloven. En dit is bedoelt als goede raad, dus ik hoop dat je nog lang en gelukkig rulez!!!!!!-
pi_32945055
dodeca, wil je Baaj niet op deze manier ophitsen ?
Nog harder schreeuwen ?
Echte macht heb je pas als je níet schreeuwt en toch ervoor weet te zorgen dat mensen even stilstaan en luisteren.
Als je hard schreeuwt horen mensen alleen nog maar dat je schreeuwt, de inhoud van je woorden verdwijnt naar de achtergrond.
Dat is ontzettend jammer, want ook ik denk dat BaajGuardian heel nuttige dingen te vertellen heeft.
Sir Winston Churchill
pi_32945129
Hij doet tenminste zijn bek nog open de rest wacht rustig de microchip in het voorhoofd af!
  vrijdag 9 december 2005 @ 14:48:08 #199
102993 Enyalius
Keeper of Knowledge
pi_32945237
er zijn zat die hun mond open trekken en hun ontevredenheid tonen. maar die praten normaal zonder het taalgebruik van een 13 jarige AOL gebruiker. en die mensen maken een punt, onderbouwen het en zijn in staat een schare aan "volgelingen" te verzamelen in hun "strijd" tegen de gevestigde orde.

als je alleen maar loopt te schreeuwen en je gedraagt als een puber die geen idee heeft van hoe de wereld werkt, zoals jullie 2 doen, jaag je mensen alleen maar weg. denk je echt dat mensen luisteren als je alleen schreeuwt en je afzet zonder ook maar 1 keer inhoudelijk in te gaan wat er mis is? nogmaals...het vertoonde gedrag is meer te vergelijken met een puber dan met een "verzetsstrijder".

de reden dat leiders het goed doen is niet alleen wat ze zeggen, maar ok hoe ze het zeggen. mensen zijn simpel, leer ze te bespelen ipv weg te jagen.
Human beings, by changing the inner attitudes of their minds, can change the outer aspects of their lives.
William James (1842 - 1910)
pi_32946268
Tranquility is eraf gekiept omdat hij slechts kon schreeuwen, op zijn manier. Mensen beledigen, bruskeren, discrimineren, en een eigen mening opdringen.

Tranquility is geband vanwege de manier waarop hij te keer ging. Dat mag duidelijk maken dat op fok en zeker in truth geen plaats is voor dat soort gebral.

Wie het ook doet.

Dus kappen met dat onverdraagzame drammerige schreeuwerige gedoe. Ook al doen anderen dat wél. Wij doen dat niet, hier niet. En nogmaals, dat geldt voor iedereen. Dus, dodeca, als Baaj eraf vliegt omdat hij door jou opgehitst is, ga jij ook. Heel simpel.

We kunnen hier gewoon praten, met gewone argumenten. Ook al vind je de ander knettergek, of vind de ander jou knettergek. Het zij zo.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')