abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  vrijdag 18 november 2005 @ 13:52:14 #101
100054 Quarks
little Eiffel! little Eiffel!
pi_32371410
Mirage, kun je even in dit topic kijken.
BarraCupraCuda en Killaht zien dit blijkbaar als hun "de wereld vergaat en ik neem mee" topic.
* 11:15, restate my assumptions: 1. Mathematics is the language of nature. 2. Everything around us can be represented and understood through numbers. 3. If you graph these numbers, patterns emerge. Therefore: There are patterns everywhere in nature.*
pi_32371941
quote:
Op vrijdag 18 november 2005 13:52 schreef Quarks het volgende:
Mirage, kun je even in dit topic kijken.
BarraCupraCuda en Killaht zien dit blijkbaar als hun "de wereld vergaat en ik neem mee" topic.
Dank je wel

Men occasionally stumble over the truth, but most of them pick themselves up and hurry off as if nothing ever happened.
Sir Winston Churchill
  maandag 21 november 2005 @ 06:41:14 #103
119832 Tiesemans
Realiteit Figurant
pi_32444850
kan de "censuur" ietsjes minder ? Het word zo wel erg moeilijk te denken dat je niet de pik op me aan het krijgen bent mevr M.
Ik doe in iedergeval niet m'n best endus (meen ik) te mogen hopen dat eenzelfde niet voor jou gaat gelden Mirage.
Tenzij jij meent dat er iets mis is met mijn zorgvuldig verkozen woorden ?!!
(Waarbij je naar eigendunk "eigenmachtig" mijn woorden verdraaid om mij zo in een 'kwaad' licht te plaatsen.)
Fijn om te merken dus dat anno 2005 de rollen omgedraaid zijn en je als het aan 3den ligt, je als gelovige niks meer te vertellen hebt...
Of het dus iets minder mag die "correcties"..
pi_32448176
quote:
Op maandag 21 november 2005 06:41 schreef Tiesemans het volgende:
kan de "censuur" ietsjes minder ? Het word zo wel erg moeilijk te denken dat je niet de pik op me aan het krijgen bent mevr M.
Ik doe in iedergeval niet m'n best endus (meen ik) te mogen hopen dat eenzelfde niet voor jou gaat gelden Mirage.
Tenzij jij meent dat er iets mis is met mijn zorgvuldig verkozen woorden ?!!
(Waarbij je naar eigendunk "eigenmachtig" mijn woorden verdraaid om mij zo in een 'kwaad' licht te plaatsen.)
Fijn om te merken dus dat anno 2005 de rollen omgedraaid zijn en je als het aan 3den ligt, je als gelovige niks meer te vertellen hebt...
Of het dus iets minder mag die "correcties"..
Nee, dat mag niet.
1 ik verdraai jouw woorden niet
2 ik waardeer je inbreng als in "de kant van een Christen" (ik vind het namelijk leuk als fok/truth een afspiegeling is van de samenleving en zaken dus vanuit verschillende oogpunten belicht worden)

Maar wij hebben het al meer dan eens over het quoten van (vaak zelfs offtopic) grote lappen bijbelteksten. De credit die ik je gaf tot nu toe was omdat je tot voor kort in ieder geval een vorm van positief posten had ( ondanks dat de manier waarop, de gigantische bijbelteksten, niet wenselijk is).
En meestal probeerde je je posts iets anders vorm te geven nadat wij een mailwisseling gehad hebben.

Nu echter kwak je niet alleen lange offtopic bijbelteksten neer, maar breng je her en der topics met verschillende onderwerpen tot een discussie ( nee je vertelt het ) over de duivel/duivelse zaken. Ik ben absoluut niet van plan topics die b.v. over aura's of indigokinderen gaan te laten verzanden in topics waarin jij iedereen wel eventjes vertelt dat ze verloren zieltjes zijn die zich inlaten met Duivelse zaken en dat ze volledig de weg kwijt zijn geraakt.
Hierbij richt je je meermaals ook nog tot personen ipv algemeenheid en je mening.

Jij bent vrij om over de link spirituele/paranormale (etc) zaken en de duivel te praten, maar graag in een apart topic en op een manier dat er over te discussieren valt.
Níet verspreid over heel truth en zeker niet in de vorm van "het posten van lange stukken bijbelteksten".

Tip: post niet in ieder topic waar ik een reactie van jou geëdit heb een bericht aan mij. Hou dat voor in feedback (of via de mail).
Men occasionally stumble over the truth, but most of them pick themselves up and hurry off as if nothing ever happened.
Sir Winston Churchill
pi_32466734
Hoi Mirage en andere moderatoren.

Ik wil even melden dat ik last heb van Enyalus. Ik reageerde in het topic 'Zweven in je slaap' en dat meent hij direct te moeten zeggen: de 'trut is here'. Kijk, dit verwacht ik wel op de prikborden van de startpagina, maar hier vind ik het echt jammer, want dat vergalt wel je plezier in het schrijven...en het is vooral zo onnodig. Ik heb geen zin hieraan mee te doen, en ik zou het prettig vinden als dit gedrag niet geaccepteerd wordt.

Groetjes!,

Sten
  maandag 21 november 2005 @ 23:23:20 #106
100054 Quarks
little Eiffel! little Eiffel!
pi_32466935
quote:
Op maandag 21 november 2005 23:16 schreef Stenny het volgende:

Ik wil even melden dat ik last heb van Enyalus. Ik reageerde in het topic 'Zweven in je slaap' en dat meent hij direct te moeten zeggen: de 'trut is here'. Kijk, dit verwacht ik wel op de prikborden van de startpagina, maar hier vind ik het echt jammer, want dat vergalt wel je plezier in het schrijven...en het is vooral zo onnodig. Ik heb geen zin hieraan mee te doen, en ik zou het prettig vinden als dit gedrag niet geaccepteerd wordt.

Groetjes!,

Sten
Weet je zeker dat het geen typo was?
Misschien bedoelt hij gewoon 'truth'
* 11:15, restate my assumptions: 1. Mathematics is the language of nature. 2. Everything around us can be represented and understood through numbers. 3. If you graph these numbers, patterns emerge. Therefore: There are patterns everywhere in nature.*
pi_32467052
quote:
Op maandag 21 november 2005 23:23 schreef Quarks het volgende:

[..]

Weet je zeker dat het geen typo was?
Misschien bedoelt hij gewoon 'truth'
Nee dat is geen typfout, hij doet dat expres, precies omdat hij dan later kan zeggen dat het een typfout was, als hij al zo durft te liegen, elke keer als ik wat zeg, vindt hij het leuk om me af te zeiken, en ik heb gewoon geen zin om hierin mee te gaan, vandaar dat ik het aan een ander overgeef.
  dinsdag 22 november 2005 @ 04:35:00 #108
119832 Tiesemans
Realiteit Figurant
pi_32471684
quote:
Op maandag 21 november 2005 11:30 schreef Mirage het volgende:

[..]

Nee, dat mag niet.
1 ik verdraai jouw woorden niet
2 ik waardeer je inbreng als in "de kant van een Christen" (ik vind het namelijk leuk als fok/truth een afspiegeling is van de samenleving en zaken dus vanuit verschillende oogpunten belicht worden)

Maar wij hebben het al meer dan eens over het quoten van (vaak zelfs offtopic) grote lappen bijbelteksten. De credit die ik je gaf tot nu toe was omdat je tot voor kort in ieder geval een vorm van positief posten had ( ondanks dat de manier waarop, de gigantische bijbelteksten, niet wenselijk is).
En meestal probeerde je je posts iets anders vorm te geven nadat wij een mailwisseling gehad hebben.

Nu echter kwak je niet alleen lange offtopic bijbelteksten neer, maar breng je her en der topics met verschillende onderwerpen tot een discussie ( nee je vertelt het ) over de duivel/duivelse zaken. Ik ben absoluut niet van plan topics die b.v. over aura's of indigokinderen gaan te laten verzanden in topics waarin jij iedereen wel eventjes vertelt dat ze verloren zieltjes zijn die zich inlaten met Duivelse zaken en dat ze volledig de weg kwijt zijn geraakt.
Hierbij richt je je meermaals ook nog tot personen ipv algemeenheid en je mening.

Jij bent vrij om over de link spirituele/paranormale (etc) zaken en de duivel te praten, maar graag in een apart topic en op een manier dat er over te discussieren valt.
Níet verspreid over heel truth en zeker niet in de vorm van "het posten van lange stukken bijbelteksten".
1: Spirituele zaken en paranomale zaken zonder rechte weg gefocused op Here Jezus te houden dragen idd weinig tot géén vrucht...
2:Moderatoren die herhaaldelijk (en opnieuw) goed en kwaad op een grote hoop donderten en daarbij nog onterecht commentaar leveren (vind ik ja) over het feit dat er gebruik word gemaakt van de letterlijke bron die staat voor geloof, "zodat het voor iedereen gelijk is wat er staat om te begrijpen of niet" is tot daar aan toe.
3:Om mij dan vervolgens krom te editen ipv te vragen mijn tekst of weg te halen c.q te wijzigen ten positieve in jou optiek... Wow het spijt me, maaruh misschien iets minder je best doen om recht te doen in mijn richting en wat meer te kijken of er door mij werkelijk een noemenswaardige overtreding word begaan. Nu heeft de gehele situatie iets wat lijkt alsof er op "de man" gespeeld word.
4:Immers je hoef mij niet te mogen... Het gaat er om of (ook) jij in je leven gehoort hebt. Wat je daar vervolgens mee doet is je eigen (zaai)goed recht !
pi_32472502
quote:
Op dinsdag 22 november 2005 04:35 schreef Tiesemans het volgende:

[..]

1: Spirituele zaken en paranomale zaken zonder rechte weg gefocused op Here Jezus te houden dragen idd weinig tot géén vrucht...
2:Moderatoren die herhaaldelijk (en opnieuw) goed en kwaad op een grote hoop donderten en daarbij nog onterecht commentaar leveren (vind ik ja) over het feit dat er gebruik word gemaakt van de letterlijke bron die staat voor geloof, "zodat het voor iedereen gelijk is wat er staat om te begrijpen of niet" is tot daar aan toe.
3:Om mij dan vervolgens krom te editen ipv te vragen mijn tekst of weg te halen c.q te wijzigen ten positieve in jou optiek... Wow het spijt me, maaruh misschien iets minder je best doen om recht te doen in mijn richting en wat meer te kijken of er door mij werkelijk een noemenswaardige overtreding word begaan. Nu heeft de gehele situatie iets wat lijkt alsof er op "de man" gespeeld word.
4:Immers je hoef mij niet te mogen... Het gaat er om of (ook) jij in je leven gehoort hebt. Wat je daar vervolgens mee doet is je eigen (zaai)goed recht !
Ik vind het erg flauw om het erop te gooien "dat ik jou niet zou mogen".
Wat een onzin. (maar dat weet je zelf ook)
En dat "de hele situatie "iets heeft van op de man spelen... ik geloof dat jij de enige bent die dat zo bewust interpreteert. (niet eens opvat, want jij weet beter imo)

De rest van je verhaal... je weet mijn standpunt.
Sir Winston Churchill
pi_32472946
Stenny, is aangepast.

Je uitleg ook in je 2e post hierboven.... ik kon een glimlach niet onderdrukken, sorry !

Sir Winston Churchill
pi_32473845
Okay, Mirage, alleen vind ik het zó kinderachtig. Ik heb altijd gewoon tegen hem gedaan, maar hij begon de vijandigheden.

Gaat het verder?!
pi_32473957
quote:
Op dinsdag 22 november 2005 10:08 schreef Stenny het volgende:
Okay, Mirage, alleen vind ik het zó kinderachtig. Ik heb altijd gewoon tegen hem gedaan, maar hij begon de vijandigheden.

Gaat het verder?!
Goed ! Op wat gerommel bij mensen rondom mij en wat lichamelijke klachten na.
Donderdag ga ik voor de 4d echo !!

Sir Winston Churchill
  dinsdag 22 november 2005 @ 10:15:46 #113
102993 Enyalius
Keeper of Knowledge
pi_32473970
onzin...en liegen doe ik ook niet

en jij normaal doen is ook niet helemaal waar met je compleet foute assumpties en oordelen. en steeds als ik je eigen gedrag terug spiegelde voelde je je weer aangevallen. in feite was je 7 van de 10 keer gewoon boos op je eigen persoonlijkheids trekjes ipv boos op mij.

en de trut is here was geen typo. ik zeg altijd de trut is hier en dat was eigenlijk meer een grapje tussen mij en iemand die hier op bezoek was. die noem ik soms ook een trut op een wat vriendschappelijkere manier. tja...en indirect te link naar stenny te leggen dat deed ik pas na ik op "invoeren" klikte.

-edit-
een late aanvulling

hoe vaak ik al niet gezegd heb last te hebben van stenny en dat zij zich er niks van aan trok. dit is gewoon de pot verwijt de ketel tot ie zwart is. of ik op ga houden...waarmee? het is niet mij waar ze last van heeft. ik spiegel alleen haar eigen persoonlijkheid terug. kinderachtig...tja zoals ik zei...ik spiegel alleen maar

confrontatie met je eigen persoonlijkheid kan soms zo...confronterend en rot zijn

[ Bericht 5% gewijzigd door Enyalius op 22-11-2005 18:51:21 ]
Human beings, by changing the inner attitudes of their minds, can change the outer aspects of their lives.
William James (1842 - 1910)
pi_32474021
quote:
Op dinsdag 22 november 2005 10:15 schreef Enyalius het volgende:
onzin...en liegen doe ik ook niet

en jij normaal doen is ook niet helemaal waar met je compleet foute assumpties en oordelen. en steeds als ik je eigen gedrag terug spiegelde voelde je je weer aangevallen. in feite was je 7 van de 10 keer gewoon boos op je eigen persoonlijkheids trekjes ipv boos op mij.

en de trut is here was geen typo. ik zeg altijd de trut is hier en dat was eigenlijk meer een grapje tussen mij en iemand die hier op bezoek was. die noem ik soms ook een trut op een wat vriendschappelijkere manier. tja...en indirect te link naar stenny te leggen dat deed ik pas na ik op "invoeren" klikte.

ssssst, mensen het is een prachtige dag !

Sir Winston Churchill
  dinsdag 22 november 2005 @ 10:18:43 #115
102993 Enyalius
Keeper of Knowledge
pi_32474037
geen idee. ben pas net wakker en heb het gordijn nog niet open gehad
Human beings, by changing the inner attitudes of their minds, can change the outer aspects of their lives.
pi_32474054
quote:
Op dinsdag 22 november 2005 10:15 schreef Mirage het volgende:

[..]

Goed ! Op wat gerommel bij mensen rondom mij en wat lichamelijke klachten na.
Donderdag ga ik voor de 4d echo !!

Geweldig Mirage, jij bent echt een oppermoeder, zo'n gevoel geef je mij ook altijd wel. Maar dan wel een met een jonge uitstraling. Succes!
pi_32486354
quote:
Op maandag 21 november 2005 23:16 schreef Stenny het volgende:

Groetjes!,

Sten
je kan het ook anders bekijken misschien zei hij het wel over zichzelf

enyaliussss de trut is here
  dinsdag 22 november 2005 @ 18:57:32 #118
102993 Enyalius
Keeper of Knowledge
pi_32486413
pfft doos
je weet dat ik het oorspronkelijk over jouw had toen ik dat typte
pi_32486662
quote:
Op dinsdag 22 november 2005 18:57 schreef Enyalius het volgende:
pfft doos
je weet dat ik het oorspronkelijk over jouw had toen ik dat typte
Dacht dat je tegen SM wel liever zou zijn. Kijk... als je dat nou tegen mij zou zeggen zou ik er niet van staan te kijken. En wel erger ook

Je ziet Sten....... er waren opties te over. E. heeft een bijzondere terminologie. Eigenlijk moet je je pas zorgen gaan maken als ie je niet uitscheld
Umuntu Ngumuntu Ngabantu
"Those who look before they leap, never leap".
http://www.dierenthuis-naar-almere.nl
  dinsdag 22 november 2005 @ 19:14:53 #120
102993 Enyalius
Keeper of Knowledge
pi_32486871
oh ja...

het is dat je mij al beter kent dan de meeste hier. want anders
heheh

terminologie? ik kan een nederlands - enyalius woordenboek maken als het moet
  donderdag 24 november 2005 @ 06:47:38 #121
119832 Tiesemans
Realiteit Figurant
pi_32528704
quote:
Op dinsdag 22 november 2005 08:43 schreef Mirage het volgende:

[..]

Ik vind het erg flauw om het erop te gooien "dat ik jou niet zou mogen".
Wat een onzin. (maar dat weet je zelf ook)
En dat "de hele situatie "iets heeft van op de man spelen... ik geloof dat jij de enige bent die dat zo bewust interpreteert. (niet eens opvat, want jij weet beter imo)

De rest van je verhaal... je weet mijn standpunt.
'Je hoeft mij niet te mogen' is toch enigsinds verschillend van 'Je mag me niet' , beste Mirage.
'Lijkt alsof er' is tevens ook toch net even anders dan daadwerkelijk "op de man spelen".
Dat was trouwens een beetje speels gesproken dat op de man spelen..
Ooit wel is de film school of Rock gezien ? ... "de man" is not my friend...
Kortom alles is koek en ei hoor

[ Bericht 31% gewijzigd door Tiesemans op 24-11-2005 06:53:28 ]
pi_32530506
quote:
Op donderdag 24 november 2005 06:47 schreef Tiesemans het volgende:

[..]

'Je hoeft mij niet te mogen' is toch enigsinds verschillend van 'Je mag me niet' , beste Mirage.
'Lijkt alsof er' is tevens ook toch net even anders dan daadwerkelijk "op de man spelen".
Dat was trouwens een beetje speels gesproken dat op de man spelen..
Ooit wel is de film school of Rock gezien ? ... "de man" is not my friend...
Kortom alles is koek en ei hoor
koek en ei... eierkoek...

dank je wel Tiesemans (ook voor je bericht elders ) !
Sir Winston Churchill
  vrijdag 25 november 2005 @ 16:39:39 #123
102993 Enyalius
Keeper of Knowledge
pi_32570683
omdat er in ouwehoer geen antwoord op werd gegeven maar hiernaar verwezen werd...

is het mogelijk om bepaalde users op een ignore list te zetten zodat je hun posts niet ziet en eventuele topics die ze starten? ben namelijk allergies voor bepaalde mensen die het iq van een amoeba lijken te hebben.
pi_32571219
quote:
Op vrijdag 25 november 2005 16:39 schreef Enyalius het volgende:
omdat er in ouwehoer geen antwoord op werd gegeven maar hiernaar verwezen werd...

is het mogelijk om bepaalde users op een ignore list te zetten zodat je hun posts niet ziet en eventuele topics die ze starten? ben namelijk allergies voor bepaalde mensen waarvan ik denk/vind dat die het iq van een amoeba lijken te hebben.
Tsja, dat zou makkelijk zijn in sommige gevallen.
Toch denk ik dat je er mee om zal moeten leren gaan net als irl.
Mensen waar je niet mee overweg kan negeer je, ontloop je...of je leert met ze omgaan.

Zo'n soort functie is er niet op het forum.

Succes !
Sir Winston Churchill
  zondag 27 november 2005 @ 06:13:59 #125
93076 BaajGuardian
De echte BG, die tof is.
pi_32612316
jullie moeten eens wat minder zeuren op details en wat meer sex hebben
iedereen blij , oh en doe wat aan de *macht* of whatever
ipv er op te klagen.
Vraag yvonne maar hoe tof ik ben, die gaf mij er ooit een tagje voor.
pi_32612367
yea ... meer sex !

* UncleScorp zet alvast de eerste stap
I understand how you feel. You see, it's all very clear to me now. The whole thing. It's wonderful.
  zondag 27 november 2005 @ 06:54:00 #127
93076 BaajGuardian
De echte BG, die tof is.
pi_32612377
rustig aan verdulleme , niet met 2 handen tegelijk da staafje trekken zenne
pi_32612380
Sure man ... met zo'n babe in mn bed
I understand how you feel. You see, it's all very clear to me now. The whole thing. It's wonderful.
  zondag 27 november 2005 @ 15:44:00 #129
93076 BaajGuardian
De echte BG, die tof is.
pi_32619612
d((O_O)b
pi_32620694
Speaking of...

Wil een mod weer even Baaj in toom schoppen voordat hij weer dit hele subforum verkloot ?
  zondag 27 november 2005 @ 16:31:24 #131
93076 BaajGuardian
De echte BG, die tof is.
pi_32620959
cinnamongirl , ik ben het forum , dwaas
pi_32624468
quote:
Op zondag 27 november 2005 16:31 schreef BaajGuardian het volgende:
cinnamongirl , ik ben het forum , dwaas
Praat es met HarrieChristus, die meent dat hij Jezus is
  zondag 27 november 2005 @ 18:54:42 #133
93076 BaajGuardian
De echte BG, die tof is.
pi_32624621
is hij ook
pi_32626674
Baaj, ouwe rellert, hou je nou ff in..
En Enalius the same.
  zondag 27 november 2005 @ 20:21:46 #135
93076 BaajGuardian
De echte BG, die tof is.
pi_32627052
kan niet , ik ben bg jeweettoch.
pi_32627434
quote:
Op zondag 27 november 2005 20:21 schreef BaajGuardian het volgende:
kan niet , ik ben bg jeweettoch.
Kan wel, juist omdat je BG bent.
pi_32627494
Make Love not War
pi_32627949
quote:
Op zondag 27 november 2005 20:35 schreef UncleScorp het volgende:
Make Love not War
Wat ik bedoelde te zeggen komt daar wel op neer, al benader ik het wel met wat meer ergernis.

Op dit forum posten ook mensen die enorm ziek zijn, of die op ander vlak zwaar in de shit zitten. Ik vind het dan een beetje irritant, om niet te zeggen enorm beschamend, dat sommigen er dan tussendoor komen gedrenst met hun continue egotripperij en narcistische aandachttrekkerij.
Natuurlijk hoeven we niet allemaal in de rouw, en uiteraard is een lolletje altijd leuk, en mogen er ook wel es wat kwade woorden vallen - we zijn allemaal mensen.
Maar als de balans zover doorslaat dat een bepaalde usernaam garant staat voor een bepaald type post in negatieve zin, zijn we verkeerd bezig.

Ik bedoel niemand in het bijzonder, al moge het duidelijk zijn dat ik dit nu zeg naar aanleiding van Enalius en BG.

Dus, alsjeblieft, heb respect voor je medeusers als je het al niet voor elkaar kunt opbrengen, en ga hier NIET zitten Peppi-en-Kokki-en!
  zondag 27 november 2005 @ 21:31:36 #139
93076 BaajGuardian
De echte BG, die tof is.
pi_32628419
joh sodemieter op , ik wil niks te maken hebben met negativiteit
ik weet waar je eht over heb maar ik zit iig niet 24/7 op dit forum
tis een plek waar je mensen bereikt
en als ik dronken ben en opeens een ingeving krijg pleur ik dat hier met liefde neer
als dan mensen zielig gaan doen in een ander topc moeten ze gewoon naar hveen komen dan ruk ik hun tanden dr met een pianostoel uit als et moet.
(op enyalius doelend)

bladiebla tis altijd bg , lekker interresant ,
er is geen leven .
er is geen dood.

kama e ramea

ik ga niet vanuit het niets mij instaleren in het depri sfeertje wat hier voor wat voor reden dan ook hangt , zullen we godverdomme nou krijgen.
er posten ook mensen die irl clown zijn
en wezens die wss nieteens mens zijn
van apen naar commercieel ingestelde zwart wit figuren naar wetenschappers naar musici naar clowns naar zieke mensen naar beetje rare mensen naar anukin naar ezike

ik ben ook nogsteeds niet beter
dokters weten niet wat ze moeten doen
en ik zit er nogsteeds mee , heb allemaal kramptegengaande medicijnen ed. en niks helpt
dus alsjeblieft zeg , dat soort negatief gelul maakt mensen alleen maar zieker

lachen zulle.
  zondag 27 november 2005 @ 21:31:54 #140
93076 BaajGuardian
De echte BG, die tof is.
pi_32628428
en pepernoten
  zondag 27 november 2005 @ 21:46:02 #141
84252 Verdwaalde_99
Definitief uitgelogged.
pi_32628830
Sinds 2007 anti depressiva vrij,
In 2008 gezonder enigsins rustiger blij.
Gekte en waanzin voorbij.
Eindelijk tijd voor de normalere realiteit.
  zondag 27 november 2005 @ 21:55:18 #142
102993 Enyalius
Keeper of Knowledge
pi_32629142
en dit moet ik nog serieus nemen ook?
ach ja zal wel reageren op wat er zowel hier als in ouwehoer gepost is.

1. er is geen gevecht, er heeft geen gevecht plaatsgevonden, er zal ook geen gevecht plaats vinden. er werden 2 meningen gepost meer niet. zoals gewoonlijk trek jij er weer te zware conclusies uit.
2. de laatste tijd is er zo goed als weinig gebeurd hier, het was vrij rustig in je afwezigheid. ga het dus niet aansteken met je eigen ergernissen. mirage deed het goed, doet het goed en het zit dus goed. was vrij relaxt. ook nog wat e-mailtjes heen en weer gestuurd die, in tegenstelling tot een maand of 2 terug, NIET over mijn gedrag gingen maar over iemand anders zijn gedrag. see...i've been a good boy
3. enige aanvallen of wat dan ook naar mijn kant, mooie groot spraak, trap ik niet in.
4. narcistische aandachttrekkerij. klinkt leuk. maar op wie doelde je? ik voel me namelijk niet aangesproken.
5. een verzoek mbt respect voor mede-users. kun jij, iteejer, op zijn minst mijn naam fatsoenlijk spellen. een typo kan gebeuren, maar niet zo vaak als het bij jouw voorkomt.
6. een negeer functie is niet eens zo vreemd. als iemand in het dagelijks leven je niet aanstaat negeer je die persoon ook. het was een normale vraag, waar een heel normaal antwoord op gegeven kon worden. zonder er meteen een in-directe "aanval" van te maken vanwege je eigen aangegeven ergernissen
  zondag 27 november 2005 @ 22:23:28 #143
93076 BaajGuardian
De echte BG, die tof is.
pi_32630069
jezus ik heb me toch zin in chips....
pi_32630268
Het is hier geen luny-bin. Maak dat er dan ook niet van...
En E, je weet best wat ik bedoel, er is idd nu nog zoveel niet aan de hand en dat willen we ook graag zo houden. Met users mailen is prima, maar als een user alleen maar handhaafbaar blijkt middels een continue mail-stroom denk ik dat we beter andere conclusies kunnen trekken. Nee, ik zeg dus niet dat dat nu zo ligt
Maar nogmaals, er is niks aan de hand nog, hou het ook zo.
  zondag 27 november 2005 @ 22:33:31 #145
93076 BaajGuardian
De echte BG, die tof is.
pi_32630390
deja vu
pi_32630474
quote:
Op zondag 27 november 2005 22:33 schreef BaajGuardian het volgende:
deja vu
idd ja
helaas wel
  zondag 27 november 2005 @ 22:48:28 #147
93076 BaajGuardian
De echte BG, die tof is.
pi_32630905
nee had een echte deja vu ff.
  zondag 27 november 2005 @ 23:12:44 #148
693 ChOas
** Warning: Choking hazard **
pi_32631776
quote:
Op zondag 27 november 2005 22:29 schreef iteejer het volgende:

Maar nogmaals, er is niks aan de hand nog, hou het ook zo.
Fijn, volgens mij valt er nl. nogal wat op te ruimen uit een aantal topics.
"I contend that we are both atheists. I just believe in one fewer god than you do.
When you understand why you dismiss all the other possible gods, you will understand why I dismiss yours."

[Stephen Roberts]
  zondag 27 november 2005 @ 23:14:12 #149
93076 BaajGuardian
De echte BG, die tof is.
pi_32631831
mijn topic is ok.
pi_32691720
Hallo
Ik was de afgelopen dagen niet lekker, dansende lettertjes en hoofdpijn enzo
Het gaat weer een stuk beter, vanmiddag ben ik weer aanwezig.
Sir Winston Churchill
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')