Dank je welquote:Op vrijdag 18 november 2005 13:52 schreef Quarks het volgende:
Mirage, kun je even in dit topic kijken.
BarraCupraCuda en Killaht zien dit blijkbaar als hun "de wereld vergaat en ik neem mee" topic.
Nee, dat mag niet.quote:Op maandag 21 november 2005 06:41 schreef Tiesemans het volgende:
kan de "censuur" ietsjes minder ? Het word zo wel erg moeilijk te denken dat je niet de pik op me aan het krijgen bent mevr M.
Ik doe in iedergeval niet m'n best endus (meen ik) te mogen hopen dat eenzelfde niet voor jou gaat gelden Mirage.
Tenzij jij meent dat er iets mis is met mijn zorgvuldig verkozen woorden ?!!
(Waarbij je naar eigendunk "eigenmachtig" mijn woorden verdraaid om mij zo in een 'kwaad' licht te plaatsen.)
Fijn om te merken dus dat anno 2005 de rollen omgedraaid zijn en je als het aan 3den ligt, je als gelovige niks meer te vertellen hebt...
Of het dus iets minder mag die "correcties"..
Weet je zeker dat het geen typo was?quote:Op maandag 21 november 2005 23:16 schreef Stenny het volgende:
Hoi Mirage en andere moderatoren.
Ik wil even melden dat ik last heb van Enyalus. Ik reageerde in het topic 'Zweven in je slaap' en dat meent hij direct te moeten zeggen: de 'trut is here'. Kijk, dit verwacht ik wel op de prikborden van de startpagina, maar hier vind ik het echt jammer, want dat vergalt wel je plezier in het schrijven...en het is vooral zo onnodig. Ik heb geen zin hieraan mee te doen, en ik zou het prettig vinden als dit gedrag niet geaccepteerd wordt.
Groetjes!,
Sten
Nee dat is geen typfout, hij doet dat expres, precies omdat hij dan later kan zeggen dat het een typfout was, als hij al zo durft te liegen, elke keer als ik wat zeg, vindt hij het leuk om me af te zeiken, en ik heb gewoon geen zin om hierin mee te gaan, vandaar dat ik het aan een ander overgeef.quote:Op maandag 21 november 2005 23:23 schreef Quarks het volgende:
[..]
Weet je zeker dat het geen typo was?
Misschien bedoelt hij gewoon 'truth'
1: Spirituele zaken en paranomale zaken zonder rechte weg gefocused op Here Jezus te houden dragen idd weinig tot géén vrucht...quote:Op maandag 21 november 2005 11:30 schreef Mirage het volgende:
[..]
Nee, dat mag niet.
1 ik verdraai jouw woorden niet
2 ik waardeer je inbreng als in "de kant van een Christen" (ik vind het namelijk leuk als fok/truth een afspiegeling is van de samenleving en zaken dus vanuit verschillende oogpunten belicht worden)
Maar wij hebben het al meer dan eens over het quoten van (vaak zelfs offtopic) grote lappen bijbelteksten. De credit die ik je gaf tot nu toe was omdat je tot voor kort in ieder geval een vorm van positief posten had ( ondanks dat de manier waarop, de gigantische bijbelteksten, niet wenselijk is).
En meestal probeerde je je posts iets anders vorm te geven nadat wij een mailwisseling gehad hebben.
Nu echter kwak je niet alleen lange offtopic bijbelteksten neer, maar breng je her en der topics met verschillende onderwerpen tot een discussie ( nee je vertelt het ) over de duivel/duivelse zaken. Ik ben absoluut niet van plan topics die b.v. over aura's of indigokinderen gaan te laten verzanden in topics waarin jij iedereen wel eventjes vertelt dat ze verloren zieltjes zijn die zich inlaten met Duivelse zaken en dat ze volledig de weg kwijt zijn geraakt.
Hierbij richt je je meermaals ook nog tot personen ipv algemeenheid en je mening.
Jij bent vrij om over de link spirituele/paranormale (etc) zaken en de duivel te praten, maar graag in een apart topic en op een manier dat er over te discussieren valt.
Níet verspreid over heel truth en zeker niet in de vorm van "het posten van lange stukken bijbelteksten".
Ik vind het erg flauw om het erop te gooien "dat ik jou niet zou mogen".quote:Op dinsdag 22 november 2005 04:35 schreef Tiesemans het volgende:
[..]
1: Spirituele zaken en paranomale zaken zonder rechte weg gefocused op Here Jezus te houden dragen idd weinig tot géén vrucht...
2:Moderatoren die herhaaldelijk (en opnieuw) goed en kwaad op een grote hoop donderten en daarbij nog onterecht commentaar leveren (vind ik ja) over het feit dat er gebruik word gemaakt van de letterlijke bron die staat voor geloof, "zodat het voor iedereen gelijk is wat er staat om te begrijpen of niet" is tot daar aan toe.
3:Om mij dan vervolgens krom te editen ipv te vragen mijn tekst of weg te halen c.q te wijzigen ten positieve in jou optiek... Wow het spijt me, maaruh misschien iets minder je best doen om recht te doen in mijn richting en wat meer te kijken of er door mij werkelijk een noemenswaardige overtreding word begaan. Nu heeft de gehele situatie iets wat lijkt alsof er op "de man" gespeeld word.
4:Immers je hoef mij niet te mogen... Het gaat er om of (ook) jij in je leven gehoort hebt. Wat je daar vervolgens mee doet is je eigen (zaai)goed recht !
Goed ! Op wat gerommel bij mensen rondom mij en wat lichamelijke klachten na.quote:Op dinsdag 22 november 2005 10:08 schreef Stenny het volgende:
Okay, Mirage, alleen vind ik het zó kinderachtig. Ik heb altijd gewoon tegen hem gedaan, maar hij begon de vijandigheden.
Gaat het verder?!![]()
quote:Op dinsdag 22 november 2005 10:15 schreef Enyalius het volgende:
onzin...en liegen doe ik ook niet
en jij normaal doen is ook niet helemaal waar met je compleet foute assumpties en oordelen. en steeds als ik je eigen gedrag terug spiegelde voelde je je weer aangevallen. in feite was je 7 van de 10 keer gewoon boos op je eigen persoonlijkheids trekjes ipv boos op mij.
en de trut is here was geen typo. ik zeg altijd de trut is hier en dat was eigenlijk meer een grapje tussen mij en iemand die hier op bezoek was. die noem ik soms ook een trut op een wat vriendschappelijkere manier. tja...en indirect te link naar stenny te leggen dat deed ik pas na ik op "invoeren" klikte.
Geweldig Mirage, jij bent echt een oppermoeder, zo'n gevoel geef je mij ook altijd wel. Maar dan wel een met een jonge uitstraling.quote:Op dinsdag 22 november 2005 10:15 schreef Mirage het volgende:
[..]
Goed ! Op wat gerommel bij mensen rondom mij en wat lichamelijke klachten na.
Donderdag ga ik voor de 4d echo !!
![]()
je kan het ook anders bekijken misschien zei hij het wel over zichzelfquote:Op maandag 21 november 2005 23:16 schreef Stenny het volgende:
Hoi Mirage en andere moderatoren.
Ik wil even melden dat ik last heb van Enyalus. Ik reageerde in het topic 'Zweven in je slaap' en dat meent hij direct te moeten zeggen: de 'trut is here'. Kijk, dit verwacht ik wel op de prikborden van de startpagina, maar hier vind ik het echt jammer, want dat vergalt wel je plezier in het schrijven...en het is vooral zo onnodig. Ik heb geen zin hieraan mee te doen, en ik zou het prettig vinden als dit gedrag niet geaccepteerd wordt.
Groetjes!,
Sten
Dacht dat je tegen SM wel liever zou zijn. Kijk... als je dat nou tegen mij zou zeggen zou ik er niet van staan te kijken. En wel erger ookquote:Op dinsdag 22 november 2005 18:57 schreef Enyalius het volgende:
pfft doos![]()
je weet dat ik het oorspronkelijk over jouw had toen ik dat typte![]()
'Je hoeft mij niet te mogen' is toch enigsinds verschillend van 'Je mag me niet' , beste Mirage.quote:Op dinsdag 22 november 2005 08:43 schreef Mirage het volgende:
[..]
Ik vind het erg flauw om het erop te gooien "dat ik jou niet zou mogen".
Wat een onzin. (maar dat weet je zelf ook)
En dat "de hele situatie "iets heeft van op de man spelen... ik geloof dat jij de enige bent die dat zo bewust interpreteert. (niet eens opvat, want jij weet beter imo)
De rest van je verhaal... je weet mijn standpunt.
koek en ei... eierkoek...quote:Op donderdag 24 november 2005 06:47 schreef Tiesemans het volgende:
[..]
'Je hoeft mij niet te mogen' is toch enigsinds verschillend van 'Je mag me niet' , beste Mirage.
'Lijkt alsof er' is tevens ook toch net even anders dan daadwerkelijk "op de man spelen".
Dat was trouwens een beetje speels gesproken dat op de man spelen..
Ooit wel is de film school of Rock gezien ? ... "de man" is not my friend...
Kortom alles is koek en ei hoor![]()
Tsja, dat zou makkelijk zijn in sommige gevallen.quote:Op vrijdag 25 november 2005 16:39 schreef Enyalius het volgende:
omdat er in ouwehoer geen antwoord op werd gegeven maar hiernaar verwezen werd...
is het mogelijk om bepaalde users op een ignore list te zetten zodat je hun posts niet ziet en eventuele topics die ze starten? ben namelijk allergies voor bepaalde mensen waarvan ik denk/vind dat die het iq van een amoeba lijken te hebben.
Praat es met HarrieChristus, die meent dat hij Jezus isquote:Op zondag 27 november 2005 16:31 schreef BaajGuardian het volgende:
cinnamongirl , ik ben het forum , dwaas
Kan wel, juist omdat je BG bent.quote:Op zondag 27 november 2005 20:21 schreef BaajGuardian het volgende:
kan niet , ik ben bg jeweettoch.
Wat ik bedoelde te zeggen komt daar wel op neer, al benader ik het wel met wat meer ergernis.quote:
Fijn, volgens mij valt er nl. nogal wat op te ruimen uit een aantal topics.quote:Op zondag 27 november 2005 22:29 schreef iteejer het volgende:
Maar nogmaals, er is niks aan de hand nog, hou het ook zo.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |