Och, die Maya's zaten er ook niet naast. De interpretatie van mensen is echter verkeerd.quote:Op maandag 12 december 2005 10:36 schreef Clockwork_Tin_Soldier het volgende:
[..]
Dit vind ik dus gewoon echt een regelrechte belediging, KV..
Mag deze naar R&P?
Waar haal jij die wijsheid vandaan? Mijn intuitie zegt me juist dat het geen verzinsel is. Een van ons zal er wel naast zitten. Feit blijft dat de maya en de egyptische kalender dan ophouden. Zoek bijv. ook eens naar de shaft http://www.towers-online.co.uk/pages/shaftidx.htm er schijnt daar een heel labyrint onder te zitten..Misschien boeken van wijsheid..? De toekomst? Ik houdt het liever open en fantaseer erover..quote:
En dat bewijst het?quote:Op maandag 12 december 2005 10:39 schreef displission het volgende:
[..]
Waar haal jij die wijsheid vandaan? Mijn intuitie zegt me juist dat het geen verzinsel is.
Dat zegt helemaal niks, maar wel dat ik over intuitie bezit en dat ik het graag wil..omdat deze treurige wereld vol met geweld en CDA eikels helemaal nergens over gaat.quote:Op maandag 12 december 2005 10:40 schreef Clockwork_Tin_Soldier het volgende:
[..]
En dat bewijst het?
Ik kan me wezenloos zoeken over allerlei onderwerpen en dan iets aanklampen om te geloven. Dit maakt het nog niet waar.quote:Op maandag 12 december 2005 10:39 schreef displission het volgende:
[..]
Waar haal jij die wijsheid vandaan? Mijn intuitie zegt me juist dat het geen verzinsel is. Een van ons zal er wel naast zitten. Feit blijft dat de maya en de egyptische kalender dan ophouden. Zoek bijv. ook eens naar de shaft http://www.towers-online.co.uk/pages/shaftidx.htm er schijnt daar een heel labyrint onder te zitten..Misschien boeken van wijsheid..? De toekomst? Ik houdt het liever open en fantaseer erover..
Kijk, en dat is het bewijs dat jouw intuitie nergens op slaat. Het komt blijkbaar niet bij je op dat je er ALLEBEI naast kunt zitten. En dat DIE kans nog het hoogst is ook.quote:Op maandag 12 december 2005 10:39 schreef displission het volgende:
Waar haal jij die wijsheid vandaan? Mijn intuitie zegt me juist dat het geen verzinsel is. Een van ons zal er wel naast zitten.
Vind je dat nou niet jammer, dat je niet tevreden kan zijn met wat er om je heen gebeurt en dat wat je denkt te zien? Vind je het eigenlijk niet verschrikkelijk jammer dat je er van die onzin bij moet verzinnen om het voor jezelf en naar anderen toe interessant te houden? Hm?quote:Op maandag 12 december 2005 10:42 schreef displission het volgende:
[..]
Dat zegt helemaal niks, maar wel dat ik over intuitie bezit en dat ik het graag wil..omdat deze treurige wereld vol met geweld en CDA eikels helemaal nergens over gaat.
astrale erotiek schijnt goed te werken. misschien kan Stenny je een bezoek brengen tijdens één van haar nachtelijke astrale orgieënquote:Op maandag 12 december 2005 10:03 schreef displission het volgende:
Beste mensen,
ik ben ervan overtuigd dat ieder mens een kracht in zich heeft om te toveren en het beste en meest positieve kwa deze krachten naar buiten te laten komen.
Ach dit is een ding waar het over gaat. Onder de grote sphynx in Egypte schijnt een heel gangenstel te zijn..een van de best bewaarde geheimen. De gangenstelsels moeten alleen nog onderzocht worden.quote:Op maandag 12 december 2005 10:43 schreef KoudeVrouw het volgende:
[..]
Ik kan me wezenloos zoeken over allerlei onderwerpen en dan iets aanklampen om te geloven. Dit maakt het nog niet waar.
En hoeveel onderzoek heb je hier voor gepleegd? En dan doel ik niet op pseudo-wetenschappelijke websites?
Hoezo allebei ernaast zitten? Of er gebeurt niks in december 2012 of er gebeurt wel wat zo simpel is het. Je acht de kans het groots dat geen van ons beiden gelijk heeft? Wetenschappelijk acht ik de kans het grootst dat er wel wat gebeurt..en koudevrouw acht die kans het kleinst. Jij staat hier buiten..dit was tussen koude vrouw en mij. Een van onze beweringen waar het over gaat is waar..en niet allebei niet waar..behalve als je een zombie bent.quote:Op maandag 12 december 2005 10:43 schreef RetepV het volgende:
[..]
Kijk, en dat is het bewijs dat jouw intuitie nergens op slaat. Het komt blijkbaar niet bij je op dat je er ALLEBEI naast kunt zitten. En dat DIE kans nog het hoogst is ook.
'Zalig zijn de simpelen van geest'. Die uitdrukking komt niet zomaar uit de lucht vallen. Je naiviteit verliezen IS niet leuk, de wereld is geen leuke plek. Ondanks dat de mens inmiddels overal wel de hand in heeft, is de mens nog steeds een speelbal van het lot, moet de mens zich nog steeds aan natuurwetten conformeren.quote:Op maandag 12 december 2005 10:41 schreef Clockwork_Tin_Soldier het volgende:
Ik hoop dat ik ooit zó geleerd en intelligent word dat ik geen intuïtie meer heb. Dat lijkt me puik.
Ja, ik weet wel waar je op doelt met die sfinx. Daaronder zouden vele oude rollen liggen met een waardevolle schat aan informatie. Maar dat zoiets er kan zijn maakt het nog niet waar.quote:Op maandag 12 december 2005 10:48 schreef displission het volgende:
[..]
Ach dit is een ding waar het over gaat. Onder de grote sphynx in Egypte schijnt een heel gangenstel te zijn..een van de best bewaarde geheimen. De gangenstelsels moeten alleen nog onderzocht worden.
Ik ben hier al vanaf '99 mee bezig toen ik hier persoonlijk mee te maken kreeg. Onderzoek, alles wat hier mee te maken heeft doelt op mijn eigen realiteit dus daar heb jij weinig me te maken behalve als het gevoel er weer is..en dat komt wel weer. Als ik dan toch wat moet bewijzen...
hoezo wetenschappelijk ? je enige bewijs is toch het einde van een kalender ?quote:Op maandag 12 december 2005 10:53 schreef displission het volgende:
Wetenschappelijk acht ik de kans het grootst dat er wel wat gebeurt..
Ik ben het helemaal niet oneens met deze klomp clichés hoor, maar ik ik heb een hekel aan mensen die de belachelijkheid opzoeken om hun leven interessant te maken.quote:Op maandag 12 december 2005 10:54 schreef RetepV het volgende:
[..]
'Zalig zijn de simpelen van geest'. Die uitdrukking komt niet zomaar uit de lucht vallen. Je naiviteit verliezen IS niet leuk, de wereld is geen leuke plek. Ondanks dat de mens inmiddels overal wel de hand in heeft, is de mens nog steeds een speelbal van het lot, moet de mens zich nog steeds aan natuurwetten conformeren.
Maar hoe meer je je bewust bent van de realiteit, des te meer je je lot kan bijsturen. Een kind denkt dat het alles in de hand heeft, maar in feite komt dat omdat het 'wereldje' van een kind zo klein is. Als je ouder wordt, wordt je 'wereld' groter (je wereldbeeld expandeert) en krijg je het gevoel dat je er de controle over verliest.
Maar je verliest de controle over je wereld helemaal niet, je hebt die controle namelijk nooit gehad. Je wordt je alleen maar meer bewust van de dingen waar je GEEN controle over hebt. Daar kun je meerdere dingen mee doen. Proberen toch controle te krijgen over die dingen, er geen controle over nemen maar het er maar bij te laten hangen, de dingen buiten je invloedssfeer compleet negeren, er gericht de controle over proberen te krijgen (sommige mensen lukt het echt om over heel veel dingen controle te krijgen), of gewoon zo veel mogelijk alles in de gaten houden en ingrijpen wanneer dat in je plan past.
Zo simpel is het leven. Je begint allemaal naief, alleen de mensen die hun wereldbeeld beperkt houden die blijven naief. Zalig zijn de simpelen van geest.
Eh, is het al in je opgekomen dat er NATUURLIJK iets gebeurt in december 2012. Er gebeurt heel veel in december 2012. Er zijn 6.5 miljard mensen, en nog eens wat miljarden dieren, die van alles zullen gaan doen in december 2012. Er zullen dus triljarden dingen gaan gebeuren in december 2012.quote:Op maandag 12 december 2005 10:53 schreef displission het volgende:
Hoezo allebei ernaast zitten? Of er gebeurt niks in december 2012 of er gebeurt wel wat zo simpel is het. Je acht de kans het groots dat geen van ons beiden gelijk heeft?
Je kent me nog en eens niet..ik zeg toch ook niet dat ik jouw leven belachelijk vind..?? Dit vind ik echt een simpele opmerking van je..waar begint het dan volgens jouw? Als je ietsepietsie extreem kwa fantasie overkomt? Wat een onzinkwats van je..dit neem je terug ofniet?quote:Op maandag 12 december 2005 10:58 schreef Clockwork_Tin_Soldier het volgende:
[..]
Ik ben het helemaal niet oneens met deze klomp clichés hoor, maar ik ik heb een hekel aan mensen die de belachelijkheid opzoeken om hun leven interessant te maken.
Ik neem niets terug en ik heb jouw leven niet belachelijk genoemd.quote:Op maandag 12 december 2005 11:05 schreef displission het volgende:
[..]
Je kent me nog en eens niet..ik zeg toch ook niet dat ik jouw leven belachelijk vind..?? Dit vind ik echt een simpele opmerking van je..waar begint het dan volgens jouw? Als je ietsepietsie extreem kwa fantasie overkomt? Wat een onzinkwats van je..dit neem je terug ofniet?
Hé! Laat dit topic nou net daar over gaan.quote:Op maandag 12 december 2005 11:09 schreef KoudeVrouw het volgende:
[..] want je komt op een punt dat de broze bodem onder je voeten afbrokkelt en vervolgens word je weer in de harde echte wereld geworpen met vrijwel niks om aan vast te klampen.
zoals ?quote:Op maandag 12 december 2005 11:01 schreef displission het volgende:
het_fokschaap en een hele hoop persoonlijke ervaringen.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |