quote:Op maandag 12 december 2005 11:38 schreef displission het volgende:
Jazeker koude vrouw. Ik zoek de liefde van mijn leven en wil daarmee tijd spenderen.
2. Ik zoek een manier om de armoede in een keer te bestrijden
3. Ik zoek een manier om auto's te vervangen
4. Ik zoek een manier om van alle geweren en wapens af te zijn
Ik zoek een manier om de wereld te veranderen..
Mischien moet je je eerste missie even veranderen in het leren van Nederlands. Zo neemt niemand je serieus.quote:Op maandag 12 december 2005 11:41 schreef displission het volgende:
Een onmgelijke opdracht denk je hij is echter niks anders dan het zwaard uit de grond trekken
Maar dat maakt het er niet makkelijker op
Heb je al eens hulp gezocht?quote:Op maandag 12 december 2005 11:41 schreef displission het volgende:
Een onmgelijke opdracht denk je hij is echter niks anders dan het zwaard uit de grond trekken
Maar dat maakt het er niet makkelijker op
Er zijn altijd die verdraaide mensen die niet willen wat jij wilt veranderen.quote:Op maandag 12 december 2005 11:38 schreef displission het volgende:
Jazeker koude vrouw. Ik zoek de liefde van mijn leven en wil daarmee tijd spenderen.
Maar waarom zou jij kunnen bepalen wat boven mensen staat? Dit mogen mensen toch zelf beslissen?quote:Op maandag 12 december 2005 11:58 schreef displission het volgende:
Ik merk hetMaar ff serieus koude vrouw..voor hun zoiets als dit ontastbaar dit staat boven hun
Ja dit is het wenslijstje van iedereen eigenlijk wel.quote:Op maandag 12 december 2005 11:38 schreef displission het volgende:
Je bedoelt zoiets als Mr. Tesla van plan was?quote:Op maandag 12 december 2005 12:07 schreef BaajGuardian het volgende:
ik ben erook van *overtuigd* dat er magie in de wereld hangt die niet benut word
Dat jij denkt dat die mensen niet bestaan is redelijk bekrompen. Ik neem even aan dat jij niet het centrale punt van het heelal bent en niet hierover kunt beslissen.quote:Op maandag 12 december 2005 12:08 schreef BaajGuardian het volgende:
alsof mensen uberhaupt tegenwoordig dingen zelf nog beslissen
Dat komt denk ik door dat vage gezwets waar jij je nu ook schuldig aan maakt.quote:Op maandag 12 december 2005 12:22 schreef displission het volgende:
Weet je wat ze vroeger deden met mensen die konden toveren die gingen op de brandstapel. Tegenwoordig is het het ziekenhuis..nee geen wonder dat je me niet meer geloofd..ik neem het op tegen de wereld..en zijn inwonders..tienduizenden geindoctrineerde mensen die nogeneens geen zuchtje van de andere wereld hebben gezien, beelden die terugkwamen..je hele leven waar het op doelt. Een appel eten en voelen dat alles omdraait. Al trippend serieus zijn.
Waarom zouden mensen niet kunnen toveren? Ik denk dat je aardig in de buurt komt met het gebruik van magische paddestoelen en een lege maag.quote:Op maandag 12 december 2005 12:34 schreef KoudeVrouw het volgende:
Mensen kunnen niet toveren. Dat ze vroeger bepaalde 'handigheidjes' als tovenarij beschouwden is vrij logisch voor die tijd. Je hebt vast wel gehoord over mensen die na begraven te zijn weer opgegraven werden en opeens bestempeld worden als weerwolf omdat hun nagels en haren waren gegroeid.
En waarom neem je het op tegen de wereld? Ik vermoed omdat deze wereld je niet bevalt en daarom een eigen wereld probeert te creeeren die aanvoelt als een warme deken.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |