abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  maandag 12 december 2005 @ 11:20:38 #26
91333 displission
||stockpile wierrook || +30 :)
pi_33009645
helemaal niks hangt allemaal van de mate waarin je er geloofd in af het_fokschaap..
een heks zorgt altijd voor een goede zak appels..twee groene en een bruine..zorg er als heks voor dat er een mooie rode in het midden legt en dat deze als eerste wordt gepakt omdat hij er smakelijk uitziet..Sluit het gesprek af met: eet smakelijk
  maandag 12 december 2005 @ 11:27:51 #27
91333 displission
pi_33009785
totdat ik gelijk heb otherwise so be it
een heks zorgt altijd voor een goede zak appels..twee groene en een bruine..zorg er als heks voor dat er een mooie rode in het midden legt en dat deze als eerste wordt gepakt omdat hij er smakelijk uitziet..Sluit het gesprek af met: eet smakelijk
pi_33009924
Heb je nog andere interesses behalve 2012 en krachten in de mens?
JJ72 - Heat
  maandag 12 december 2005 @ 11:38:58 #29
91333 displission
pi_33010013
Jazeker koude vrouw. Ik zoek de liefde van mijn leven en wil daarmee tijd spenderen.

2. Ik zoek een manier om de armoede in een keer te bestrijden
3. Ik zoek een manier om auto's te vervangen
4. Ik zoek een manier om van alle geweren en wapens af te zijn

Ik zoek een manier om de wereld te veranderen..
pi_33010041
quote:
Op maandag 12 december 2005 11:38 schreef displission het volgende:
Jazeker koude vrouw. Ik zoek de liefde van mijn leven en wil daarmee tijd spenderen.

Succes.
  maandag 12 december 2005 @ 11:41:51 #31
91333 displission
pi_33010072
Een onmgelijke opdracht denk je hij is echter niks anders dan het zwaard uit de grond trekken

Maar dat maakt het er niet makkelijker op
pi_33010107
quote:
Op maandag 12 december 2005 11:41 schreef displission het volgende:
Een onmgelijke opdracht denk je hij is echter niks anders dan het zwaard uit de grond trekken

Mischien moet je je eerste missie even veranderen in het leren van Nederlands. Zo neemt niemand je serieus.
pi_33010110
quote:
Op maandag 12 december 2005 11:41 schreef displission het volgende:

Heb je al eens hulp gezocht?
  maandag 12 december 2005 @ 11:44:09 #34
91333 displission
pi_33010118
Ohw nee de bekende zoek hulp opmerking hoe origineel zo van ik denk wel goed en jij niet..
pi_33010266
quote:

Er zijn altijd die verdraaide mensen die niet willen wat jij wilt veranderen.
JJ72 - Heat
  maandag 12 december 2005 @ 11:58:04 #36
91333 displission
pi_33010472
Ik merk het Maar ff serieus koude vrouw..voor hun zoiets als dit ontastbaar dit staat boven hun
  maandag 12 december 2005 @ 12:07:49 #37
93076 BaajGuardian
De echte BG, die tof is.
pi_33010729
ik ben erook van *overtuigd* dat er magie in de wereld hangt die niet benut word
persoonlijk denk ik dat wanneer de huidige realiteit vernietigd word , men deze magie weer volop
kan benutten

mischien is dat wat 2012 doet

aangezien we behoorlijk de gevangenen van de huidige realiteit zijn
en de zendmasten overal maken het er niet makkelijk op
ik merk het zelf.
Vraag yvonne maar hoe tof ik ben, die gaf mij er ooit een tagje voor.
pi_33010730
quote:
Op maandag 12 december 2005 11:58 schreef displission het volgende:
Ik merk het Maar ff serieus koude vrouw..voor hun zoiets als dit ontastbaar dit staat boven hun
Maar waarom zou jij kunnen bepalen wat boven mensen staat? Dit mogen mensen toch zelf beslissen?
JJ72 - Heat
  maandag 12 december 2005 @ 12:08:50 #39
93076 BaajGuardian
De echte BG, die tof is.
pi_33010757
alsof mensen uberhaupt tegenwoordig dingen zelf nog beslissen
pi_33010767
quote:

Ja dit is het wenslijstje van iedereen eigenlijk wel.
Straks als je er eindelijk achter bent dat er niet ergens een zwaard in de grond steekt die alleen jij eruit kan trekken, dan zul je toch iets anders moeten doen. Als je daar dan je geluk in vindt, dan is het allemaal ok en heb je je krachten weer terug.
Dus...
pi_33010793
quote:
Op maandag 12 december 2005 12:07 schreef BaajGuardian het volgende:
ik ben erook van *overtuigd* dat er magie in de wereld hangt die niet benut word
Je bedoelt zoiets als Mr. Tesla van plan was?
JJ72 - Heat
pi_33010838
quote:
Op maandag 12 december 2005 12:08 schreef BaajGuardian het volgende:
alsof mensen uberhaupt tegenwoordig dingen zelf nog beslissen
Dat jij denkt dat die mensen niet bestaan is redelijk bekrompen. Ik neem even aan dat jij niet het centrale punt van het heelal bent en niet hierover kunt beslissen.
JJ72 - Heat
  maandag 12 december 2005 @ 12:15:35 #43
93076 BaajGuardian
De echte BG, die tof is.
pi_33010938
mits ik mens ben
  maandag 12 december 2005 @ 12:17:17 #44
91333 displission
pi_33010985
Dat is duidelijk hij legt een grens van dat kan niet ik leg een grens van dat wel. Welke grens de grootste en de verste is die aangeraakt kan worden is de strijd..die ik met realiteit aanging..dus deze discussie of andere. Ik ga er niet vanuit dat ik gewonnen heb..mensen mogen zelf beslissen wat ze denken dat is iid hun recht..maar zo is het nu eenmaal niet meer koude vrouw..ik heb het zelf meegemaakt..

kijk ook eens om je heen waarom zou ik niets mogen bewijzen..daar moet je eigenlijk over spreken wat er boven de mensen staat. Als het de waarheid is heb je er toch geen moeite mee?

Het is meer koude vrouw dat ik wat wil laten zien. Kwa magie..dat het mogelijk is..en dat er onder het schild van media ed een compleet andere wereld ligt. Vandaar ook dat ik weer opzoek ben naar deze kracht en me afvroeg of deze getrickered kan worden als hij is uitgeschakeld..
  maandag 12 december 2005 @ 12:19:38 #45
45180 Dennis_enzo
Geen usericon nee
pi_33011049
Volgens mij hebben sommige mensen de Jedi school niet afgemaakt
Ook geen sig dus
  maandag 12 december 2005 @ 12:22:27 #46
91333 displission
pi_33011122
Weet je wat ze vroeger deden met mensen die konden toveren die gingen op de brandstapel. Tegenwoordig is het het ziekenhuis..nee geen wonder dat je me niet meer geloofd..ik neem het op tegen de wereld..en zijn inwonders..tienduizenden geindoctrineerde mensen die nogeneens geen zuchtje van de andere wereld hebben gezien, beelden die terugkwamen..je hele leven waar het op doelt. Een appel eten en voelen dat alles omdraait. Al trippend serieus zijn.
pi_33011462
quote:
Op maandag 12 december 2005 12:22 schreef displission het volgende:
Weet je wat ze vroeger deden met mensen die konden toveren die gingen op de brandstapel. Tegenwoordig is het het ziekenhuis..nee geen wonder dat je me niet meer geloofd..ik neem het op tegen de wereld..en zijn inwonders..tienduizenden geindoctrineerde mensen die nogeneens geen zuchtje van de andere wereld hebben gezien, beelden die terugkwamen..je hele leven waar het op doelt. Een appel eten en voelen dat alles omdraait. Al trippend serieus zijn.
Dat komt denk ik door dat vage gezwets waar jij je nu ook schuldig aan maakt.
Wat moeten mensen nou met dit stukje? Wat bedoel je met toveren?
Het is zo vaag dat ik niet eens zou weten of ik het met je eens of oneens ben.
Het is niet jij tegen de wereld, maar tegen jezelf. Steeds maar in de slachtofferrol dat niemand je begrijpt. Als je het nou eens helder uit zou leggen, wellicht dat je dan medestanders zou krijgen.
Dus...
pi_33011468
Mensen kunnen niet toveren. Dat ze vroeger bepaalde 'handigheidjes' als tovenarij beschouwden is vrij logisch voor die tijd. Je hebt vast wel gehoord over mensen die na begraven te zijn weer opgegraven werden en opeens bestempeld worden als weerwolf omdat hun nagels en haren waren gegroeid.

En waarom neem je het op tegen de wereld? Ik vermoed omdat deze wereld je niet bevalt en daarom een eigen wereld probeert te creeeren die aanvoelt als een warme deken.
JJ72 - Heat
pi_33012509
KoudeVrouw
Kiteless
Clockwork_Tin_Soldier

Ontzettend flauw om zo een topic te verkloten.
http://forum.fok.nl/fok/faq
http://forum.fok.nl/topic/571479
Als je je hier niet aan wil houden, adviseer ik je je email adres te veranderen in je profiel in een niet bestaand adres en een nieuwwachtwoord op te vragen.

Topic op slot.
Displission, in feedback zal ik je de opties voorleggen want dit is echt een zooi geworden met dank aan je medefokkers.

Edit: topic is weer open http://forum.fok.nl/topic/768765/6/50#33015345

ontopic mensen en probeer de faq in je achterhoofd te houden

[ Bericht 21% gewijzigd door Mirage op 12-12-2005 15:10:01 ]
Men occasionally stumble over the truth, but most of them pick themselves up and hurry off as if nothing ever happened.
Sir Winston Churchill
  maandag 12 december 2005 @ 16:17:16 #50
91333 displission
pi_33017167
quote:
Op maandag 12 december 2005 12:34 schreef KoudeVrouw het volgende:
Mensen kunnen niet toveren. Dat ze vroeger bepaalde 'handigheidjes' als tovenarij beschouwden is vrij logisch voor die tijd. Je hebt vast wel gehoord over mensen die na begraven te zijn weer opgegraven werden en opeens bestempeld worden als weerwolf omdat hun nagels en haren waren gegroeid.

En waarom neem je het op tegen de wereld? Ik vermoed omdat deze wereld je niet bevalt en daarom een eigen wereld probeert te creeeren die aanvoelt als een warme deken.
Waarom zouden mensen niet kunnen toveren? Ik denk dat je aardig in de buurt komt met het gebruik van magische paddestoelen en een lege maag.

Weet je wat ik hier eerst in de buurt zag? Een cirkel van eekhoorntjesbrood om een boom heen..of mijn ex die een ketting schuin liet hangen..of op zijn minst dan mensen die kunnen pendelen..of dan niet te vergeten de terugblikken op mijn oude leven..

Volgend jaar maak ik er een foto van..van die paddestoelen. Als er al een vorm van kleine magie bestaat dan heb ik hem gezien en meegemaakt..waarom dan geen grote magie?

Ik neem het misschien wel op tegen de wereld, maar niet tegen het goede.

Ik zit er zelf sterk over na te denken om ook weer eens een keer paddo's te doen.

Een andere manier zou zijn meditatie het gaat alleen iets sneller met drugs erbij.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')