geen idee, maarre ik ga nu ook even sanitair ontspannen.quote:Op zaterdag 1 oktober 2005 15:10 schreef Fwnk het volgende:
Is het normaal dat je nog kramp hebt als je zo nodig hebt moeten zeiken?
Ander onderwerpquote:Op zaterdag 1 oktober 2005 15:10 schreef Fwnk het volgende:
Is het normaal dat je nog kramp hebt als je zo nodig hebt moeten zeiken?
Je kan toch al wel een voorkeur hebben?quote:Op zaterdag 1 oktober 2005 15:08 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Dat kun je nog helemaal niet weten.
van de burn-outs van junkiesietze zijn scooter?quote:Op zaterdag 1 oktober 2005 15:10 schreef Fwnk het volgende:
Potver ik ruik gewoon in me kamer nog rubberlucht
Nee ik reed te hardquote:Op zaterdag 1 oktober 2005 15:11 schreef B_BOY het volgende:
[..]
van de burn-outs van junkiesietze zijn scooter?
Kán, maar niet echt geheel eerlijk aan de mensen die nog mee gaan doenquote:Op zaterdag 1 oktober 2005 15:11 schreef Jaguarized het volgende:
[..]
Je kan toch al wel een voorkeur hebben?
Dat is verdachtquote:Op zaterdag 1 oktober 2005 15:11 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Dat is al de 2e keer in 2 minuten!
Bij jou?quote:Op zaterdag 1 oktober 2005 15:11 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Dat is al de 2e keer in 2 minuten!
Wist je nog niet dat ik Maurice de Hond ben maar dan undercover en ik hou van tussentijdse polls?quote:Op zaterdag 1 oktober 2005 15:11 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Kán, maar niet echt geheel eerlijk aan de mensen die nog mee gaan doen!
Maar goed, daarom mogen we nu ook nog niet gaan stemmen.
Ik denk, even kijken hoeveel reacties jij hebt.quote:
ik moest lachen.quote:Op zaterdag 1 oktober 2005 15:13 schreef Jaguarized het volgende:
[..]
Wist je nog niet dat ik Maurice de Hond ben maar dan undercover en ik hou van tussentijdse polls?![]()
Neequote:Op zaterdag 1 oktober 2005 15:13 schreef Jaguarized het volgende:
[..]
Wist je nog niet dat ik Maurice de Hond ben maar dan undercover en ik hou van tussentijdse polls?![]()
[..]
Ik denk, even kijken hoeveel reacties jij hebt.
quote:Op zaterdag 1 oktober 2005 15:15 schreef Fwnk het volgende:
There ya go!
<Blaat>
\o/ \\o o// \o/
-o/ \o- -o- \o- -o/
*ril*quote:laatste voyeur: hermandeperman
kabouterstemmetjesquote:Op zaterdag 1 oktober 2005 15:18 schreef Imberr het volgende:
liedjes heel snel afspelen is echt té melig gewoon![]()
![]()
Is toch al gebeurt?quote:Op zaterdag 1 oktober 2005 15:18 schreef Jaguarized het volgende:
Zeg mensen, ik heb het idee om het "vorige topics" lijstje weg te halen uit de OP en wiki. Ik kan me namelijk niet voorstellen dat er iemand is die die dingen terugleest. Zijn er mensen die hier mee instemmen of een probleem mee hebben?
Gooi er maar uitquote:Op zaterdag 1 oktober 2005 15:18 schreef Jaguarized het volgende:
Zeg mensen, ik heb het idee om het "vorige topics" lijstje weg te halen uit de OP en wiki. Ik kan me namelijk niet voorstellen dat er iemand is die die dingen terugleest. Zijn er mensen die hier mee instemmen of een probleem mee hebben?
er zit wel iets in. maar ik zou elke keer de laatste tien laten staan dus in de op van deel 265 zet je de delen 255 tot en met 264. soms wil je wel es iets terug lezen omdat je dat gemist hebt en dan is dat nog wel handig.quote:Op zaterdag 1 oktober 2005 15:18 schreef Jaguarized het volgende:
Dan kan je net zo goed onderaan in het subforum kijkenquote:Op zaterdag 1 oktober 2005 15:19 schreef B_BOY het volgende:
[..]
er zit wel iets in. maar ik zou elke keer de laatste tien laten staan dus in de op van deel 265 zet je de delen 255 tot en met 264. soms wil je wel es iets terug lezen omdat je dat gemist hebt en dan is dat nog wel handig.
kan ook. het maakt mij allemaal niet uit.quote:Op zaterdag 1 oktober 2005 15:21 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Dan kan je net zo goed onderaan in het subforum kijken.
Ik ken ook een keitof forumquote:Op zaterdag 1 oktober 2005 15:24 schreef the_legend_killer het volgende:
6 jaar Fok!
Vok! is ook wel leuk.
HAd je een topic met allemaal foto's van dode lijken ( bv iemand van flat gesprongen die kwam op auto terecht , of in stukken gesneden vrouw en dan in elkaar gepuzzeld )
In dat topic heb ik me echt vermaakt.
Jammer dat zo'n topics niet op fok mogen
kijk jij bent goed bezig jaquarized.quote:Op zaterdag 1 oktober 2005 15:24 schreef Jaguarized het volgende:
Gewijzigd. Alle vorige deeltjes zijn uit Wiki. Ook de laatste. Die kan je namelijk altijd wel vinden in de forumindex. Op deze manier voorkomen we in de toekomst ook ergernissen over mensen die de OP willen wijzigen.
Het is nu gewoon een kwestie van kopiëren en plakken vanuit Wiki.
Als iemand ergens anders een overzicht zet met vorige delen?quote:
Met een g in plaats van een q.quote:Op zaterdag 1 oktober 2005 15:25 schreef B_BOY het volgende:
[..]
kijk jij bent goed bezig jaquarized.
Vok! is van conflict en ik geef geen link.quote:Op zaterdag 1 oktober 2005 15:24 schreef Fwnk het volgende:
[..]
Ik ken ook een keitof forum
Maar waar is Vok!?
Vokquote:Op zaterdag 1 oktober 2005 15:24 schreef the_legend_killer het volgende:
6 jaar Fok!
Vok! is ook wel leuk.
HAd je een topic met allemaal foto's van dode lijken ( bv iemand van flat gesprongen die kwam op auto terecht , of in stukken gesneden vrouw en dan in elkaar gepuzzeld )
In dat topic heb ik me echt vermaakt.
Jammer dat zo'n topics niet op fok mogen
neej wie wil deze zooi nou ooit nog trug lezen.quote:Op zaterdag 1 oktober 2005 15:25 schreef Gizmore het volgende:
[..]
Als iemand ergens anders een overzicht zet met vorige delen?
-edit-
maar het maakt natuurlijk op zich niet zoveel uit
Dat dacht ik ook niet. Jou kennende ga je toch geen 10 delen teruglezen.quote:Op zaterdag 1 oktober 2005 15:25 schreef Gizmore het volgende:
[..]
Als iemand ergens anders een overzicht zet met vorige delen?
-edit-
maar het maakt natuurlijk op zich niet zoveel uit
want?quote:Op zaterdag 1 oktober 2005 15:26 schreef Fwnk het volgende:
Ik ben weer plassen
*Mental note to self: Nooit in 1 keer anderhalve liter ijsthee opdrinken en daarna auto gaan rijden
nee inderdaad, maar toch, is wel grappig op zich misschienquote:Op zaterdag 1 oktober 2005 15:28 schreef Jaguarized het volgende:
[..]
Dat dacht ik ook niet. Jou kennende ga je toch geen 10 delen teruglezen.
Drink jij es anderhalve liter ijsthee achter elkaar, wedden dat je pissen moet?quote:Op zaterdag 1 oktober 2005 15:29 schreef the_legend_killer het volgende:
Fwnk heeft gewoon een zwakke blaas of een ziekte
of het is gezellig op zijn wc.quote:Op zaterdag 1 oktober 2005 15:29 schreef the_legend_killer het volgende:
Fwnk heeft gewoon een zwakke blaas of een ziekte
Als ik het rennend doe nietquote:Op zaterdag 1 oktober 2005 15:29 schreef Fwnk het volgende:
[..]
Drink jij es anderhalve liter ijsthee achter elkaar, wedden dat je pissen moet?
Nee maar ik heb niet gerend, laat staan gezweetquote:Op zaterdag 1 oktober 2005 15:30 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
Als ik het rennend doe niet
Gelukkig hebben we de forumindex nog.quote:Op zaterdag 1 oktober 2005 15:29 schreef Gizmore het volgende:
[..]
nee inderdaad, maar toch, is wel grappig op zich misschien
Ik heb constant een vol glas water en die zijn ook zo op dus ik drink ook behoorlijk watquote:Op zaterdag 1 oktober 2005 15:29 schreef Fwnk het volgende:
[..]
Drink jij es anderhalve liter ijsthee achter elkaar, wedden dat je pissen moet?
Ja ok maar das wat andersquote:Op zaterdag 1 oktober 2005 15:31 schreef DaMook het volgende:
[..]
Ik heb constant een vol glas water en die zijn ook zo op dus ik drink ook behoorlijk wat
of de searchquote:Op zaterdag 1 oktober 2005 15:31 schreef Jaguarized het volgende:
[..]
Gelukkig hebben we de forumindex nog.
jij bent gewoon een lambal?quote:Op zaterdag 1 oktober 2005 15:31 schreef Fwnk het volgende:
[..]
Nee maar ik heb niet gerend, laat staan gezweet
Ik dacht dat ie van BHFH was, toch?quote:Op zaterdag 1 oktober 2005 15:32 schreef Jaguarized het volgende:
En www.fokforum.be.
Driemaal raden van wie die is.
ven een verlepte site-bouwer.quote:Op zaterdag 1 oktober 2005 15:32 schreef Jaguarized het volgende:
En www.fokforum.be.
Smoesjesquote:
Jup.quote:Op zaterdag 1 oktober 2005 15:32 schreef Intrepidity het volgende:
[..]
Ik dacht dat ie van BHFH was, toch?
BHFHquote:Op zaterdag 1 oktober 2005 15:32 schreef Jaguarized het volgende:
En www.fokforum.be.
aha de site heeft net zoveel inhouds als zijn posts dus het kan wel kloppen.quote:
dan kom je snel in de top1000quote:Op zaterdag 1 oktober 2005 15:35 schreef B_BOY het volgende:
kheb zo'n vermoeden dat ik vandaag wel veel posts heb. ik meot zeggen dat ik me vandaag ook doelloos heb gedragen.
om 16:00 toch?quote:Op zaterdag 1 oktober 2005 15:35 schreef B_BOY het volgende:
ik ga gelukkig straks iets doen dus heb ik een doel en word het nog wat met me vandaag.
ja maar dan moet ik nog wel veel post hebben hoor.quote:
Yvonne staat niet eens op 1, ik zou voor het plaatsje van tong80 gaanquote:Op zaterdag 1 oktober 2005 15:36 schreef B_BOY het volgende:
[..]
ja maar dan moet ik nog wel veel post hebben hoor.
ooit ga ik yvonnen inhalenhoeveel posts heeft die 120.000 ofzo?
Dan ga ik toch liever voor Nobody's Wifequote:Op zaterdag 1 oktober 2005 15:36 schreef Imberr het volgende:
michel van Anouk is sneller veel leuker
Yvonne staat op de 2e plaats maar die gaat vandaag geen enkele post meer maken.quote:Op zaterdag 1 oktober 2005 15:36 schreef B_BOY het volgende:
[..]
Ik heb berekeningen gezien en ik zou in 2008 bijna 100 000 post hebben en de 13de plek hebben op Fok!quote:Op zaterdag 1 oktober 2005 15:36 schreef B_BOY het volgende:
[..]
Waar woon je danquote:Op zaterdag 1 oktober 2005 15:38 schreef Fwnk het volgende:
Wie komt er vanavond pizza bij me eten?
Als je niet te ver woont kom ik je nog wel ophalen
Ik moet werken andere keerquote:Op zaterdag 1 oktober 2005 15:38 schreef Fwnk het volgende:
wehe, ja maar ik ga ook steeds meer posten he dat scheelt wel. ik verwacht een verschuiving in de top 1000 veel nieuwe jonge frisse users erin (met dank aan pub sc) en vastgeroeste mensen beginne langzaam los te laten.quote:Op zaterdag 1 oktober 2005 15:38 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
Ik heb berekeningen gezien en ik zou in 2008 bijna 100 000 post hebben en de 13de plek hebben op Fok!!
misschien sta jij dan bij de beste 600gaat hard de laatste tijd
Hey markquote:
Daar stond ik heeeel snel in.quote:Op zaterdag 1 oktober 2005 15:39 schreef Intrepidity het volgende:
Mijn doel is voor 1 januari 2006 in de top1000 te staanNog 5000 posts ofzo, moet lukken
ik kan er binnen enkele weken instaan denk ik.quote:Op zaterdag 1 oktober 2005 15:39 schreef Intrepidity het volgende:
Mijn doel is voor 1 januari 2006 in de top1000 te staanNog 5000 posts ofzo, moet lukken
Ik eet alleen vanavond pizzaquote:Op zaterdag 1 oktober 2005 15:40 schreef the_legend_killer het volgende:
Je komt uit Emmen...
Als je morgen vroeg vertrekt rond 9 uur dan ben je rond 12 of 1 bij mij en dan terug zijn we mooi op tijd.
Maar ik moet weer om 11 thuis zijn want moet er maandag vroeg uit
Je hebt vaak nieuwelingen die in een kleine periode naar de 50.000 post gaan !quote:Op zaterdag 1 oktober 2005 15:39 schreef B_BOY het volgende:
[..]
wehe, ja maar ik ga ook steeds meer posten he dat scheelt wel. ik verwacht een verschuiving in de top 1000 veel nieuwe jonge frisse users erin (met dank aan pub sc) en vastgeroeste mensen beginne langzaam los te laten.
die moet ik nog wel ergens hebben geloof ikquote:Op zaterdag 1 oktober 2005 15:39 schreef Jaguarized het volgende:
Speciaal voor Inge: James Blunt - Wisemen![]()
even snel naar 50.000 posts (men das verder niet veel ofzo he)quote:Op zaterdag 1 oktober 2005 15:41 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
Je hebt vaak nieuwelingen die in een kleine periode naar de 50.000 post gaan !
Maar opeens verdwijnen.
Dus voor iedereen een kans
nou morgen ook doe gewoon.quote:
Dat was 5 topics geleden toch al beslotenquote:Op zaterdag 1 oktober 2005 15:18 schreef Jaguarized het volgende:
Jij moet nog een stuk of 1500-2000 posts voor de top 1000 ofzo...quote:Op zaterdag 1 oktober 2005 15:42 schreef B_BOY het volgende:
[..]
even snel naar 50.000 posts (men das verder niet veel ofzo he)
Dat is veel hoor.quote:Op zaterdag 1 oktober 2005 15:42 schreef B_BOY het volgende:
[..]
even snel naar 50.000 posts (men das verder niet veel ofzo he)
Zwolle te ver ?quote:Op zaterdag 1 oktober 2005 15:38 schreef Fwnk het volgende:
dus ik sta wel al in die top 1000?quote:Op zaterdag 1 oktober 2005 15:43 schreef Jaguarized het volgende:
[..]
Jij moet nog een stuk of 1500-2000 posts voor de top 1000 ofzo...
Sittard...quote:Op zaterdag 1 oktober 2005 15:42 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
nou morgen ook doe gewoon.
Kom je met de carnaval naar mij langs , dan regel ik wel wat dames voor je
kga binnenkort ook maar weer es pizza eten al lang niet meer op.quote:Op zaterdag 1 oktober 2005 15:42 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
nou morgen ook doe gewoon.
Kom je met de carnaval naar mij langs , dan regel ik wel wat dames voor je
Jij alleen zeker. Ik heb daar niks van gelezen hoor.quote:Op zaterdag 1 oktober 2005 15:43 schreef MaRySe het volgende:
[..]
Dat was 5 topics geleden toch al besloten
Waarom hoor ik daar niks van?quote:
hierquote:Op zaterdag 1 oktober 2005 15:44 schreef Fwnk het volgende:
[..]
Sittard...
Dan ga ik wel naar ijsmeis of imberr![]()
Ik sta sinds PUB ineens in de top 750quote:Op zaterdag 1 oktober 2005 15:41 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
Je hebt vaak nieuwelingen die in een kleine periode naar de 50.000 post gaan !
Maar opeens verdwijnen.
Dus voor iedereen een kans
917. (928) Imberr 7448 ( + 94 )quote:
goed van je zeg... ik sta ook nog niet in de top 1000 maar ik verwacht dat het niet heel lang meer gaat duren om de een of andere reden.quote:Op zaterdag 1 oktober 2005 15:44 schreef MaRySe het volgende:
[..]
Ik sta sinds PUB ineens in de top 750Terwijl in juli ik er nog geen eens in de top 1000 stond.
Nee hoor en niet eens door mijquote:Op zaterdag 1 oktober 2005 15:44 schreef Jaguarized het volgende:
[..]
Jij alleen zeker. Ik heb daar niks van gelezen hoor.
Carnaval?quote:Op zaterdag 1 oktober 2005 15:44 schreef Imberr het volgende:
[..]
hierin t zuiden kunnen ze veel beter carnaval vieren dan in t noorden
![]()
Jahoor, maar PUB gaat ook door zonder jequote:Op zaterdag 1 oktober 2005 15:44 schreef Jaguarized het volgende:
[..]
Jij alleen zeker. Ik heb daar niks van gelezen hoor.
Ik heb er nooit iets over gelezen iig.quote:
Pizzaquote:Op zaterdag 1 oktober 2005 15:38 schreef Fwnk het volgende:
Hier in t midden hebben we niet eens carnavalquote:Op zaterdag 1 oktober 2005 15:44 schreef Imberr het volgende:
[..]
hierin t zuiden kunnen ze veel beter carnaval vieren dan in t noorden
![]()
paupers....quote:Op zaterdag 1 oktober 2005 15:46 schreef M3rcury het volgende:
[..]
Hier in t midden hebben we niet eens carnaval
tja, alles buiten limburg doet ook bijna niks aan carnavalquote:Op zaterdag 1 oktober 2005 15:46 schreef M3rcury het volgende:
[..]
Hier in t midden hebben we niet eens carnaval
Toen ik op fok kwam had je maar 5000 post nodig om in de top 1000 te komen.quote:Op zaterdag 1 oktober 2005 15:44 schreef MaRySe het volgende:
[..]
Ik sta sinds PUB ineens in de top 750Terwijl in juli ik er nog geen eens in de top 1000 stond.
brabant zeer zeker.quote:Op zaterdag 1 oktober 2005 15:48 schreef Imberr het volgende:
[..]
tja, alles buiten limburg doet ook bijna niks aan carnaval(brabant nog n beetje geloof ik, maar that's it
)
Echt niet!quote:Op zaterdag 1 oktober 2005 15:46 schreef Fwnk het volgende:
[..]
Jahoor, maar PUB gaat ook door zonder je
quote:Op zaterdag 1 oktober 2005 15:46 schreef Imberr het volgende:
[..]
ja, daar heb ik t nu over omdat TLK net iets over carnaval zei.. snappie?![]()
whehehe.ik ben benieuwd hoeveel ik nu stijg. ow wacht geeft hij niet aan. alleen de top 1000 geeft hij aan toch? dan moet ik daar eerst in zien te komen.quote:Op zaterdag 1 oktober 2005 15:48 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
Toen ik op fok kwam had je maar 5000 post nodig om in de top 1000 te komen.
En steeg je makkelijk 30 of meer plekken.
Waar ik nu zit is het wat lastiger
daar leren ze het toch nooit.quote:Op zaterdag 1 oktober 2005 15:48 schreef Fwnk het volgende:
Wij in het noorden ook niet, wel van die neppe skihut meuk, maja
waar werk je?quote:Op zaterdag 1 oktober 2005 15:50 schreef the_legend_killer het volgende:
Over 2 uur moet ik werkengeen zin
Vraag het aan dolle_hond hij zoekt het weel effe op hoeveel je nu staatquote:Op zaterdag 1 oktober 2005 15:50 schreef B_BOY het volgende:
[..]
whehehe.ik ben benieuwd hoeveel ik nu stijg. ow wacht geeft hij niet aan. alleen de top 1000 geeft hij aan toch? dan moet ik daar eerst in zien te komen.
ach ik zal vandaag wel een van de grootste posters zijn geweest van deze dag dus ik kan het morgen zien als het goed is..quote:Op zaterdag 1 oktober 2005 15:50 schreef Fwnk het volgende:
[..]
Vraag het aan dolle_hond hij zoekt het weel effe op hoeveel je nu staat
soms is er een stand voor heel fok met users meer dan 100 postquote:Op zaterdag 1 oktober 2005 15:50 schreef B_BOY het volgende:
[..]
whehehe.ik ben benieuwd hoeveel ik nu stijg. ow wacht geeft hij niet aan. alleen de top 1000 geeft hij aan toch? dan moet ik daar eerst in zien te komen.
we zien wel. ik heb er meer dan 100quote:Op zaterdag 1 oktober 2005 15:51 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
soms is er een stand voor heel fok met users meer dan 100 post
Dat kan ook jaquote:Op zaterdag 1 oktober 2005 15:51 schreef B_BOY het volgende:
[..]
ach ik zal vandaag wel een van de grootste posters zijn geweest van deze dag dus ik kan het morgen zien als het goed is..
Ik ook, durfde me nooit te registrerenquote:Op zaterdag 1 oktober 2005 15:51 schreef Imberr het volgende:
ik vraag me af hoelang ik al op fok zat zonder geregistreerd te zijnheb eerst nog tijdje paar x zitten lurken als ik fok weer es tegenkwam
ik kreeg mezelf eerst niet geregistreerd want dat kon niet met een hotmail account.quote:Op zaterdag 1 oktober 2005 15:52 schreef Fwnk het volgende:
[..]
Ik ook, durfde me nooit te registreren
Ik had me wel regeristreerd maar nietmand deed aardig tegen mijquote:Op zaterdag 1 oktober 2005 15:52 schreef Fwnk het volgende:
[..]
Eikelquote:Op zaterdag 1 oktober 2005 15:52 schreef M3rcury het volgende:
[..]
Ik had me wel regeristreerd maar nietmand deed aardig tegen mijen nuw ele en beetje
denk ik
je moet eerst vrienden krijgen op fok! he. en dan word je gefok! steeds erger net zoals ik ik zit vandaag al ff denken horo.quote:Op zaterdag 1 oktober 2005 15:52 schreef M3rcury het volgende:
[..]
Ik had me wel regeristreerd maar nietmand deed aardig tegen mijen nuw ele en beetje
denk ik
7482 (gemiddeld 64 per dag)quote:Op zaterdag 1 oktober 2005 15:51 schreef Imberr het volgende:
ik vraag me af hoelang ik al op fok zat zonder geregistreerd te zijnheb eerst nog tijdje paar x zitten lurken als ik fok weer es tegenkwam
ik had daar geen zin in.. ik vond fok eerst niet leukquote:Op zaterdag 1 oktober 2005 15:52 schreef Fwnk het volgende:
[..]
een paar uur op fok! gewoon te slowchatten enz.quote:Op zaterdag 1 oktober 2005 15:53 schreef B_BOY het volgende:
[..]
je moet eerst vrienden krijgen op fok! he. en dan word je gefok! steeds erger net zoals ik ik zit vandaag al ff denken horo.
Ik ben 2 maal weggegaan want ik had ram ruziequote:Op zaterdag 1 oktober 2005 15:53 schreef Imberr het volgende:
[..]
ik had daar geen zin in.. ik vond fok eerst niet leuk![]()
nachtslowchats in onzin waren erg. ik zag er meestal alleen het begin van want mocht niet snachts wakker zijn vanoudersquote:Op zaterdag 1 oktober 2005 15:53 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
7482 (gemiddeld 64 per dag)
Aan je daggemiddelde te zien is het nog goedgekomen
Maar ik ahd eerst ook maar 30 per dag en zit nu op 61
Ik eerst ook weinig fok en toen was het nog traag,
Maar ik ontdekte de nacht slowchat in ONZ( die bestaat nu niet meer )
Idd, met Paddy en De_President en Tessje en PrintScreen en Andromeda enzoquote:Op zaterdag 1 oktober 2005 15:53 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
7482 (gemiddeld 64 per dag)
Aan je daggemiddelde te zien is het nog goedgekomen
Maar ik ahd eerst ook maar 30 per dag en zit nu op 61
Ik eerst ook weinig fok en toen was het nog traag,
Maar ik ontdekte de nacht slowchat in ONZ( die bestaat nu niet meer )
Achja..quote:Op zaterdag 1 oktober 2005 15:54 schreef B_BOY het volgende:
[..]
een paar uur op fok! gewoon te slowchatten enz.
men, neem es n pauze ofzoquote:Op zaterdag 1 oktober 2005 15:54 schreef B_BOY het volgende:
[..]
een paar uur op fok! gewoon te slowchatten enz.
Nu wel?quote:Op zaterdag 1 oktober 2005 15:53 schreef Imberr het volgende:
[..]
ik had daar geen zin in.. ik vond fok eerst niet leuk![]()
doorgaan doorgaan doorgaanquote:
omdat het in scene is gezet.quote:Op zaterdag 1 oktober 2005 15:55 schreef DaMook het volgende:
RoomRaiders is coolIk snap alleen niet waarom al die rijke knappe meiden eraan meedoen
Die goede oude tijdquote:Op zaterdag 1 oktober 2005 15:54 schreef B_BOY het volgende:
[..]
nachtslowchats in onzin waren erg. ik zag er meestal alleen het begin van want mocht niet snachts wakker zijn vanouders![]()
tuurlijkquote:Op zaterdag 1 oktober 2005 15:55 schreef M3rcury het volgende:
[..]
Achja..ik hoop dat ik nu een beetje vriendjes heb
Imberr ?
![]()
neuh joh, bleh..quote:
jij baggeraar.quote:Op zaterdag 1 oktober 2005 15:56 schreef the_legend_killer het volgende:
Vroeger deed ik altijd samen met hallo_mensen fokken.
Hij topic openen ik direct reactie ( of andersom )
Zo ook eens samen 1 topic volgemaakthad wel een mooi postaantal die dag
Zou je denken ? Er zitten iig wel vaak meiden tussen die ik ook wel wilquote:
Ja en Boeman en hallo_mensen ! AMD64 Stuartquote:Op zaterdag 1 oktober 2005 15:55 schreef Fwnk het volgende:
[..]
Idd, met Paddy en De_President en Tessje en PrintScreen en Andromeda enzo
Dat was tof
Stuart idd, maar dat was na de reeksenstop volgens mij, ik heb die OP plaatjes die we gebruikten nog welquote:Op zaterdag 1 oktober 2005 15:57 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
Ja en Boeman en hallo_mensen ! AMD64 Stuart
Ik ga mijn eerste topic onder mijn eerste account opzoeken
I
je hebt je leven gebeterd?quote:Op zaterdag 1 oktober 2005 15:58 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
Vroeger !
Ow en DaMook kwam ook altijd in de nacjt slowchat op ONZ
Opeens ging het te snel en kwamen er allemaal nieuwe users bij of oude users het verzieken ben er toen mee gestoptquote:Op zaterdag 1 oktober 2005 15:58 schreef Fwnk het volgende:
[..]
Stuart idd, maar dat was na de reeksenstop volgens mij, ik heb die OP plaatjes die we gebruikten nog wel
Daar was ik ook vaak bij hoorquote:Op zaterdag 1 oktober 2005 15:55 schreef Fwnk het volgende:
[..]
Idd, met Paddy en De_President en Tessje en PrintScreen en Andromeda enzo
Dat was tof
Zo te zien niet, nu zit ie hierquote:
Ja maar toen was ik al aan het typenquote:
vroegah toen de vibrators nog kickstart haddenquote:Op zaterdag 1 oktober 2005 16:00 schreef Fwnk het volgende:
[[url=http://members.home.nl/f.schothorst/Fok/OP/OP.jpg
[img]http://members.home.nl/f.schothorst/Fok/OP/ssssssss.jpg]afbeelding[/url]]
Dat waren tijden
Dat lijkt me moeilijk...quote:Op zaterdag 1 oktober 2005 15:59 schreef B_BOY het volgende:
kijken of ik de 6100 posts nog haal vandaag.
nog 21 posts te gaan voor mijn doelstelling.quote:Op zaterdag 1 oktober 2005 16:02 schreef Fwnk het volgende:
Ik voor de 10000
Eitje.quote:Op zaterdag 1 oktober 2005 16:02 schreef Fwnk het volgende:
Ik voor de 10000
ik denk niet dat je ff 2000 posts op een dag doet.quote:Op zaterdag 1 oktober 2005 16:02 schreef Fwnk het volgende:
Ik voor de 10000
quote:Op zaterdag 1 oktober 2005 16:02 schreef B_BOY het volgende:
[..]
ik denk niet dat je ff 2000 posts op een dag doet.
die is er toch 1.quote:Op zaterdag 1 oktober 2005 16:03 schreef Fwnk het volgende:
Zullen we ook zo een OP-plaatje voor PUB maken?
Nee.quote:Op zaterdag 1 oktober 2005 16:03 schreef Fwnk het volgende:
Zullen we ook zo een OP-plaatje voor PUB maken?
blaas ze.quote:Op zaterdag 1 oktober 2005 16:04 schreef Imberr het volgende:
ik heb zin om bellen te blazen met dat bellenblaasspuldankzij k-Rin
Daar heb je zin in?quote:Op zaterdag 1 oktober 2005 16:04 schreef Imberr het volgende:
ik heb zin om bellen te blazen met dat bellenblaasspuldankzij k-Rin
owja leuk maarre dan moet er wel iemand zijn die dat ff wil maken. ik heb daar niet de skills voor.quote:
afwasmiddel en een ring is genoeg.quote:Op zaterdag 1 oktober 2005 16:05 schreef Imberr het volgende:
[..]
ik heb niet de goede benodigdheden om bellen mee te blazen![]()
wat voor iets?quote:Op zaterdag 1 oktober 2005 16:05 schreef IFASS het volgende:
Wel ja, kom ik terug dan zijn er weer bijna 2 topics vol
Net nieuwe pet gekocht![]()
Gewoon paintquote:Op zaterdag 1 oktober 2005 16:05 schreef B_BOY het volgende:
[..]
owja leuk maarre dan moet er wel iemand zijn die dat ff wil maken. ik heb daar niet de skills voor.
Pak een tennisracket en een emmer. Kieper daar afwasmiddel in. Racket in de emmer dopen en blazen maar.quote:Op zaterdag 1 oktober 2005 16:05 schreef Imberr het volgende:
[..]
ik heb niet de goede benodigdheden om bellen mee te blazen![]()
tuurlijk wel als dat plaatje gemaakt word en door iemand in de wiki word gezet.quote:Op zaterdag 1 oktober 2005 16:05 schreef Fwnk het volgende:
[..]
Gewoon paint
Maar J wil het niet en aangezien hij 90% van de topics opent zal het wel niet gebeuren
Dit topic is de eerste sinds 10-15 delen ofzo...quote:Op zaterdag 1 oktober 2005 16:05 schreef Fwnk het volgende:
[..]
Gewoon paint
Maar J wil het niet en aangezien hij 90% van de topics opent zal het wel niet gebeuren
quote:Op zaterdag 1 oktober 2005 16:06 schreef Jaguarized het volgende:
[..]
Pak een tennisracket en een emmer. Kieper daar afwasmiddel in. Racket in de emmer dopen en blazen maar.
werkt inderdaad ok erg goed.quote:Op zaterdag 1 oktober 2005 16:06 schreef Jaguarized het volgende:
[..]
Pak een tennisracket en een emmer. Kieper daar afwasmiddel in. Racket in de emmer dopen en blazen maar.
Idd, tot een uur of 5 doorspammen, slapen, dan om 0700 naar het goedemorgentopic en andere SC;s in ONZ, dan rond 1400 richting pub en dan savonds zo rond 2000 weer naar onz.quote:Op zaterdag 1 oktober 2005 16:05 schreef the_legend_killer het volgende:
2000 post op een dag makkelijk.
ALs ik in vorm ben zoals mijn bagger periode.
Makkelijk 100 post op een uur ,moet fok wel niet traag worden.
Maar zo ben ik niet meer en dan zal ik om 00:00 moeten beginnen
ja maar je opent er wel veel. niet dat da wat uitmaakt.quote:Op zaterdag 1 oktober 2005 16:06 schreef Jaguarized het volgende:
[..]
Dit topic is de eerste sinds 10-15 delen ofzo...![]()
Das inderdaad dikke lol. Vroegâh toen ik nog een kleintje Jag was....quote:
Ik weet die shit nou eenmaal.quote:Op zaterdag 1 oktober 2005 16:07 schreef B_BOY het volgende:
[..]
ja maar je opent er wel veel. niet dat da wat uitmaakt.
neej je zat eerst gewoon altijd te wachten tot een topic vol was met een nieuwe al in de aanslag.quote:
Je hebt er wel 24 uur voor nodig hoor !quote:Op zaterdag 1 oktober 2005 16:07 schreef Fwnk het volgende:
[..]
Idd, tot een uur of 5 doorspammen, slapen, dan om 0700 naar het goedemorgentopic en andere SC;s in ONZ, dan rond 1400 richting pub en dan savonds zo rond 2000 weer naar onz.
mij best joh, ik wacht af (nog 1 post te gaan:D)quote:Op zaterdag 1 oktober 2005 16:09 schreef Fwnk het volgende:
Zoiets:
http://www.diepold.de/civezza/strand.jpg
?
t is al 5 over 4 gweest hoorquote:Op zaterdag 1 oktober 2005 16:10 schreef B_BOY het volgende:
[..]
mij best joh, ik wacht af (nog 1 post te gaan:D)
Weet ikquote:Op zaterdag 1 oktober 2005 16:10 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
Je hebt er wel 24 uur voor nodig hoor !
Soms.quote:Op zaterdag 1 oktober 2005 16:09 schreef B_BOY het volgende:
[..]
neej je zat eerst gewoon altijd te wachten tot een topic vol was met een nieuwe al in de aanslag.
Is goed.quote:Op zaterdag 1 oktober 2005 16:10 schreef the_legend_killer het volgende:
Ik maak het volgende topic ik zet hem alvast klaar
Ik zorg er dan zelf wel voor dat er wat te doen isquote:Op zaterdag 1 oktober 2005 16:10 schreef Fwnk het volgende:
[..]
Weet ik
Maar tussen 0500 en 0700 is er zo weinig te doen
Ik heb het nog nooit geprobeerdquote:Op zaterdag 1 oktober 2005 16:11 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
Ik zorg er dan zelf wel voor dat er wat te doen is
quote:Op zaterdag 1 oktober 2005 16:10 schreef B_BOY het volgende:
leuke pet,
maarre ik ga nu heb mijn doel gehaald ciao ciao
quote:Op zaterdag 1 oktober 2005 16:13 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
Gewoon wat topics openen
Of iemand op fok laten aanmelden waarmee je kunt slowchatten
En ik ben er weerquote:
Lijkt mij ook best vet om dat eens te proberen. Een TT tussen [ b ] tags zetten enzo...quote:
werkt alleen nietquote:Op zaterdag 1 oktober 2005 16:14 schreef Jaguarized het volgende:
[..]
Lijkt mij ook best vet om dat eens te proberen. Een TT tussen [ b ] tags zetten enzo...
Oh...quote:
Danka enzoquote:
Brr das die 24 jarige die Talena gaat ontmoeten.quote:laatste voyeur: Scorp[AM]
wat een viespeuk !quote:Op zaterdag 1 oktober 2005 16:17 schreef Jaguarized het volgende:
[..]
Brr das die 24 jarige die Talena gaat ontmoeten.
Hoi Sarah.
quote:
ms lurkt hij hier welquote:Op zaterdag 1 oktober 2005 16:17 schreef Jaguarized het volgende:
[..]
Brr das die 24 jarige die Talena gaat ontmoeten.
Hoi Sarah.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |