geen idee, maarre ik ga nu ook even sanitair ontspannen.quote:Op zaterdag 1 oktober 2005 15:10 schreef Fwnk het volgende:
Is het normaal dat je nog kramp hebt als je zo nodig hebt moeten zeiken?
Ander onderwerpquote:Op zaterdag 1 oktober 2005 15:10 schreef Fwnk het volgende:
Is het normaal dat je nog kramp hebt als je zo nodig hebt moeten zeiken?
Je kan toch al wel een voorkeur hebben?quote:Op zaterdag 1 oktober 2005 15:08 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Dat kun je nog helemaal niet weten.
van de burn-outs van junkiesietze zijn scooter?quote:Op zaterdag 1 oktober 2005 15:10 schreef Fwnk het volgende:
Potver ik ruik gewoon in me kamer nog rubberlucht
Nee ik reed te hardquote:Op zaterdag 1 oktober 2005 15:11 schreef B_BOY het volgende:
[..]
van de burn-outs van junkiesietze zijn scooter?
Kįn, maar niet echt geheel eerlijk aan de mensen die nog mee gaan doenquote:Op zaterdag 1 oktober 2005 15:11 schreef Jaguarized het volgende:
[..]
Je kan toch al wel een voorkeur hebben?
Dat is verdachtquote:Op zaterdag 1 oktober 2005 15:11 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Dat is al de 2e keer in 2 minuten!
Bij jou?quote:Op zaterdag 1 oktober 2005 15:11 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Dat is al de 2e keer in 2 minuten!
Wist je nog niet dat ik Maurice de Hond ben maar dan undercover en ik hou van tussentijdse polls?quote:Op zaterdag 1 oktober 2005 15:11 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Kįn, maar niet echt geheel eerlijk aan de mensen die nog mee gaan doen!
Maar goed, daarom mogen we nu ook nog niet gaan stemmen.
Ik denk, even kijken hoeveel reacties jij hebt.quote:
ik moest lachen.quote:Op zaterdag 1 oktober 2005 15:13 schreef Jaguarized het volgende:
[..]
Wist je nog niet dat ik Maurice de Hond ben maar dan undercover en ik hou van tussentijdse polls?![]()
Neequote:Op zaterdag 1 oktober 2005 15:13 schreef Jaguarized het volgende:
[..]
Wist je nog niet dat ik Maurice de Hond ben maar dan undercover en ik hou van tussentijdse polls?![]()
[..]
Ik denk, even kijken hoeveel reacties jij hebt.
quote:Op zaterdag 1 oktober 2005 15:15 schreef Fwnk het volgende:
There ya go!
<Blaat>
\o/ \\o o// \o/
-o/ \o- -o- \o- -o/
*ril*quote:laatste voyeur: hermandeperman
kabouterstemmetjesquote:Op zaterdag 1 oktober 2005 15:18 schreef Imberr het volgende:
liedjes heel snel afspelen is echt té melig gewoon![]()
![]()
Is toch al gebeurt?quote:Op zaterdag 1 oktober 2005 15:18 schreef Jaguarized het volgende:
Zeg mensen, ik heb het idee om het "vorige topics" lijstje weg te halen uit de OP en wiki. Ik kan me namelijk niet voorstellen dat er iemand is die die dingen terugleest. Zijn er mensen die hier mee instemmen of een probleem mee hebben?
Gooi er maar uitquote:Op zaterdag 1 oktober 2005 15:18 schreef Jaguarized het volgende:
Zeg mensen, ik heb het idee om het "vorige topics" lijstje weg te halen uit de OP en wiki. Ik kan me namelijk niet voorstellen dat er iemand is die die dingen terugleest. Zijn er mensen die hier mee instemmen of een probleem mee hebben?
er zit wel iets in. maar ik zou elke keer de laatste tien laten staan dus in de op van deel 265 zet je de delen 255 tot en met 264. soms wil je wel es iets terug lezen omdat je dat gemist hebt en dan is dat nog wel handig.quote:Op zaterdag 1 oktober 2005 15:18 schreef Jaguarized het volgende:
Dan kan je net zo goed onderaan in het subforum kijkenquote:Op zaterdag 1 oktober 2005 15:19 schreef B_BOY het volgende:
[..]
er zit wel iets in. maar ik zou elke keer de laatste tien laten staan dus in de op van deel 265 zet je de delen 255 tot en met 264. soms wil je wel es iets terug lezen omdat je dat gemist hebt en dan is dat nog wel handig.
kan ook. het maakt mij allemaal niet uit.quote:Op zaterdag 1 oktober 2005 15:21 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Dan kan je net zo goed onderaan in het subforum kijken.
Ik ken ook een keitof forumquote:Op zaterdag 1 oktober 2005 15:24 schreef the_legend_killer het volgende:
6 jaar Fok!
Vok! is ook wel leuk.
HAd je een topic met allemaal foto's van dode lijken ( bv iemand van flat gesprongen die kwam op auto terecht , of in stukken gesneden vrouw en dan in elkaar gepuzzeld )
In dat topic heb ik me echt vermaakt.
Jammer dat zo'n topics niet op fok mogen
kijk jij bent goed bezig jaquarized.quote:Op zaterdag 1 oktober 2005 15:24 schreef Jaguarized het volgende:
Gewijzigd. Alle vorige deeltjes zijn uit Wiki. Ook de laatste. Die kan je namelijk altijd wel vinden in de forumindex. Op deze manier voorkomen we in de toekomst ook ergernissen over mensen die de OP willen wijzigen.
Het is nu gewoon een kwestie van kopiėren en plakken vanuit Wiki.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |