Dat mocht je aan niemand vertellenquote:Op zaterdag 1 oktober 2005 14:56 schreef B_BOY het volgende:
[..]
wij knuffelen alleen maar....
toch???
Hub dan auch gein Vreesjquote:Op zaterdag 1 oktober 2005 14:56 schreef the_legend_killer het volgende:
Bie Sebu op du bank maken veer veul muziek , en maken veer deze carnavalshit !
Mit beier en sigaretten en naaksche wieven maken veer veul feest
sorry,quote:Op zaterdag 1 oktober 2005 14:57 schreef Talena het volgende:
[..]
Dat mocht je aan niemand vertellen!!
Anywayz, ik gaat shoppen
Ciaoo![]()
![]()
![]()
Zie je het nu pasquote:Op zaterdag 1 oktober 2005 14:57 schreef Jaguarized het volgende:
Zo er is ook een nieuwe kandidaat voor de PUB Verkiezing.
Ik wens hem succes.quote:Op zaterdag 1 oktober 2005 14:57 schreef Jaguarized het volgende:
wie is dat nou weer?quote:Op zaterdag 1 oktober 2005 14:57 schreef Jaguarized het volgende:
Ze staat er ook nog maar 3 uur.quote:
Door welke roze bril kijk jij?quote:Op zaterdag 1 oktober 2005 14:59 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
Ik wens hem succes.
Maar ik wil winnen , want ik lijk op een beroemde gast.
quote:Op zaterdag 1 oktober 2005 14:59 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
Ik wens haar succes.
Maar ik wil winnen , want ik lijk op een beroemde gast.
Als ik op school zit in de saaie lessen maak ik de tekst eensquote:Op zaterdag 1 oktober 2005 14:58 schreef Eix het volgende:
[..]
Hub dan auch gein Vreesj
En dans geweun mit zo'n wief!
(TLK mag nu het refrein maken).
Dan zal ik weer eens gaan kijkenquote:Op zaterdag 1 oktober 2005 14:57 schreef Jaguarized het volgende:
Mannen denken allemaal dat ze goed uit zienquote:Op zaterdag 1 oktober 2005 14:59 schreef B_BOY het volgende:
fackin hell das een bijzonder fraai exemplaar.
de mannen zijn trouwens wel in de meerderheid zeg. had ik niet verwacht.
neej mannen hebben een grote concurentie drang.quote:Op zaterdag 1 oktober 2005 15:00 schreef M3rcury het volgende:
[..]
Mannen denken allemaal dat ze goed uit zien![]()
Zeker. En wat voor 1.quote:Op zaterdag 1 oktober 2005 15:00 schreef DaMook het volgende:
[..]
Dan zal ik weer eens gaan kijkenWel een vrouw hoop ik
Hmm.. kan ookquote:Op zaterdag 1 oktober 2005 15:01 schreef B_BOY het volgende:
[..]
neej mannen hebben een grote concurentie drang.
Hmm ze heeft geen feauteaubouque.quote:
ach waarom doe ik eigenlijk mee, ja ik heb als eerste idee geopperd. daarom doe ik mee of ik win of niet maakt mij niet zoveel uit. als ik als winnaar gekozen worden wel een heel grote eer.quote:Op zaterdag 1 oktober 2005 15:02 schreef M3rcury het volgende:
[..]
Hmm.. kan ook
Ze willen allemaal jou verslaan
Inderdaad , maar die kennen we niet echt.quote:
Het blijft toch anders dan in het echt.. want foto's kan je fotosoepenquote:Op zaterdag 1 oktober 2005 15:03 schreef B_BOY het volgende:
[..]
ach waarom doe ik eigenlijk mee, ja ik heb als eerste idee geopperd. daarom doe ik mee of ik win of niet maakt mij niet zoveel uit. als ik als winnaar gekozen worden wel een heel grote eer.
je moet natuurlijk ook vrienden hebben in pub anders word het niets....quote:Op zaterdag 1 oktober 2005 15:03 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
Inderdaad , maar die kennen we niet echt.
Ik vind om mee te doen moet jeje ook hier vaker laten zien.
Dus ik stem er niet op
nou ik ga me photo's echt niet photoshoppen (kan het niet eens:P) maarja als je dat doet is fraude en heel kansloos.quote:Op zaterdag 1 oktober 2005 15:04 schreef M3rcury het volgende:
[..]
Het blijft toch anders dan in het echt.. want foto's kan je fotosoepenweet niet of ze dat hier doen.. maarja.. ik beoordeel toch liever iemand in het echt!
Dat ook ja !quote:Op zaterdag 1 oktober 2005 15:04 schreef B_BOY het volgende:
[..]
je moet natuurlijk ook vrienden hebben in pub anders word het niets....
Ik ookquote:Op zaterdag 1 oktober 2005 15:04 schreef DaMook het volgende:
Mwah ik vind het meevallenHeb mooier gezien
Ik had het niet over jouquote:Op zaterdag 1 oktober 2005 15:05 schreef B_BOY het volgende:
[..]
nou ik ga me photo's echt niet photoshoppen (kan het niet eens:P) maarja als je dat doet is fraude en heel kansloos.
Niet de bedoeling dat je met een gefotosoepte foto meedoet.quote:Op zaterdag 1 oktober 2005 15:04 schreef M3rcury het volgende:
[..]
Het blijft toch anders dan in het echt.. want foto's kan je fotosoepenweet niet of ze dat hier doen.. maarja.. ik beoordeel toch liever iemand in het echt!
Weet jij al op wie je gaat stemmen?quote:Op zaterdag 1 oktober 2005 15:03 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
Inderdaad , maar die kennen we niet echt.
Ik vind om mee te doen moet jeje ook hier vaker laten zien.
Dus ik stem er niet op
Ben ik gelukkig niet de enigequote:
op die site die bij der 1e foto staat, staan heel veel foto's van der..quote:Op zaterdag 1 oktober 2005 15:03 schreef Jaguarized het volgende:
[..]
Hmm ze heeft geen feauteaubouque.
IeCk Ge3f J0euW Kudo0wS !!quote:Op zaterdag 1 oktober 2005 15:06 schreef Eix het volgende:
IeK GeeF IeDereEn TiEn Kudo0Ws, W3l TerUch GéVUh Hè? AnDeRs BeN JUh Niet Mn VriENd!!!111!!!![]()
Dat kun je nog helemaal niet wetenquote:Op zaterdag 1 oktober 2005 15:07 schreef Jaguarized het volgende:
[..]
Weet jij al op wie je gaat stemmen?
ws welquote:Op zaterdag 1 oktober 2005 15:07 schreef B_BOY het volgende:
laat me raden jaqaurized gaat het volgende deel openen.
Denk Talena de rest ken ik niet zo , maar ik moet nog kijken preciesquote:Op zaterdag 1 oktober 2005 15:07 schreef Jaguarized het volgende:
[..]
Weet jij al op wie je gaat stemmen?
Echt?quote:Op zaterdag 1 oktober 2005 14:50 schreef Talena het volgende:
[..]
Hmm nee, maryse en ik zijn aardsvijanden
quote:Op zaterdag 1 oktober 2005 15:07 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
IeCk Ge3f J0euW Kudo0wS !!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |