KLopt maar dat maakt het niet minder vervelendquote:Op donderdag 29 september 2005 09:08 schreef B_BOY het volgende:
waarschijnlijk een wiki-vandaal maar daar kwam een oplossing voor las ik laatst op tweakers![]()
Vraag het eens aan yvonne of een andere mod?quote:Op donderdag 29 september 2005 09:11 schreef freiss het volgende:
195.241.113.195
well done m8.quote:Op donderdag 29 september 2005 09:14 schreef freiss het volgende:
Ik heb ff alles gefixed
Veel leerplezierquote:Op donderdag 29 september 2005 09:22 schreef B_BOY het volgende:
ik ga naar scfhool laterz.
klopt, ik ben gewoon teruggegaan naar de versie van jaguarized, en daarvandaan geedit. Want die jongen had ook een plaatje een andere afmeting gegeven en "Bier kan je de OP vinden"quote:Op donderdag 29 september 2005 09:19 schreef DaMook het volgende:
Tussen deel 88 en 90 staat een plusje en deel 89 staat er niet bij
Domme meidquote:Op donderdag 29 september 2005 10:28 schreef Imberr het volgende:
ik heb me verslapenben nog doodmoe
ik verslaap me altijdquote:Op donderdag 29 september 2005 10:28 schreef taart het volgende:
[..]
Domme meid![]()
Gewoon rustig aan doen hoor![]()
wat vind jij? moet ik voor die 3 uurtjes nog naar school gaan?quote:
Tuurlijk meid, die school is je toekomstquote:Op donderdag 29 september 2005 10:48 schreef Imberr het volgende:
[..]
wat vind jij? moet ik voor die 3 uurtjes nog naar school gaan?waarvan net 2 vakken 'belangrijk'...
Kom es op msnquote:Op donderdag 29 september 2005 10:48 schreef Imberr het volgende:
[..]
wat vind jij? moet ik voor die 3 uurtjes nog naar school gaan?waarvan net 2 vakken 'belangrijk'...
ik sms me moeder over n uurtje wel.. zo van: 'kutkutkutkutKUT!! k heb me verslapen!! wat moet ik nou doen1?!? AAAH!! oh, ik heb trouwens nog maar 2 uur.. waarvan 1 uur tekenen.. zou ik daarvoor dan nog wel naar school gaan..?quote:Op donderdag 29 september 2005 10:49 schreef RaymanNL het volgende:
[..]
Tuurlijk meid, die school is je toekomst![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Netjes opgelostquote:Op donderdag 29 september 2005 10:54 schreef Imberr het volgende:
[..]
ik sms me moeder over n uurtje wel.. zo van: 'kutkutkutkutKUT!! k heb me verslapen!! wat moet ik nou doen1?!? AAAH!! oh, ik heb trouwens nog maar 2 uur.. waarvan 1 uur tekenen.. zou ik daarvoor dan nog wel naar school gaan..?t andere vak is trouwens ook niet belangrijk
'
![]()
Tsssquote:Op donderdag 29 september 2005 10:54 schreef Imberr het volgende:
[..]
ik sms me moeder over n uurtje wel.. zo van: 'kutkutkutkutKUT!! k heb me verslapen!! wat moet ik nou doen1?!? AAAH!! oh, ik heb trouwens nog maar 2 uur.. waarvan 1 uur tekenen.. zou ik daarvoor dan nog wel naar school gaan..?t andere vak is trouwens ook niet belangrijk
'
![]()
10 min.quote:Op donderdag 29 september 2005 11:01 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Tsss. Hoe ver fietsen/whatever is je school?
Want ik moet voor 1 uur (dat is 3 kwartier les) 2 uur heen en 2 uur terug rijden.
Dus hup hup hup, naar school.
Waarom ben je zo moe dan?quote:Op donderdag 29 september 2005 11:05 schreef Imberr het volgende:
[..]
10 min.maar so what?
![]()
en nee, ik ga niet voor n paar nutteloze uurtjes naar school als ik doodmoe ben.
weet ik niet.quote:
Heb je al een beker water in je gezicht gegooid, bij mij werkt dat altijd.quote:Op donderdag 29 september 2005 11:08 schreef Imberr het volgende:
[..]
weet ik niet.zo laat ben ik niet eens gaan slapen gister
(rond half 11. Normaal ben ik de volgende dag dan wel wakker enzo..)
Wou je nog mod worden?quote:Op donderdag 29 september 2005 11:05 schreef Imberr het volgende:
[..]
10 min.maar so what?
![]()
en nee, ik ga niet voor n paar nutteloze uurtjes naar school als ik doodmoe ben.
Ik had eigenlijk ook 1 uur, maar hoef niet naar school dan. Ik moet 45 min heen en 45 min terug fietsen.quote:Op donderdag 29 september 2005 11:01 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Tsss. Hoe ver fietsen/whatever is je school?
Want ik moet voor 1 uur (dat is 3 kwartier les) 2 uur heen en 2 uur terug rijden.
Dus hup hup hup, naar school.
Lui krengquote:Op donderdag 29 september 2005 11:05 schreef Imberr het volgende:
[..]
10 min.maar so what?
![]()
Na die van mij uiteraard.quote:Op donderdag 29 september 2005 11:22 schreef Chriz2k het volgende:
[..]
Mijn sollicitatiemail zal onovertroffen blijken.
Tuigquote:
quote:Op donderdag 29 september 2005 11:32 schreef Intrepidity het volgende:
[..]
Ik probeer het, als die ouwe ff niet deze kant opkijkt
Nog 5 uur, dan heb ik weekendquote:Op donderdag 29 september 2005 11:35 schreef RaymanNL het volgende:
Ik wil pauze
want:
Pauze= koffie
koffie=energy
energy=dag door komen
dag door komen=snel dag voor bij
snel dag voorbij= snel morgen
snel morgen= snel weekend
weekend= tof![]()
Koop een nieuwe??quote:Op donderdag 29 september 2005 11:39 schreef Imberr het volgende:
ik ga men moeder maar es smsen![]()
dan gaat ze me natuurlijk wel bellen he..oh wacht, me tel valt toch constant uit
Krijg?quote:Op donderdag 29 september 2005 11:41 schreef Imberr het volgende:
[..]
nog 1 á 2 weekjes en dan krijg ik een nieuwe
![]()
krijg ja.. van me moeder enzo.. die me dadelijk hopelijk niet naar school laat gaanquote:Op donderdag 29 september 2005 11:42 schreef Intrepidity het volgende:
[..]
Krijg?
Waar?! ik wil, ik wil
Moeder ruilen?quote:Op donderdag 29 september 2005 11:43 schreef Imberr het volgende:
[..]
krijg ja.. van me moeder enzo.. die me dadelijk hopelijk niet naar school laat gaan![]()
Wat voor één krijg je ????quote:Op donderdag 29 september 2005 11:41 schreef Imberr het volgende:
[..]
nog 1 á 2 weekjes en dan krijg ik een nieuwe
![]()
ik wil de Samsung SGH-X480quote:
als ze iets niet goed doet he, dan moet je er over klagen in de klaagbaak op t forum van Fwnkquote:Op donderdag 29 september 2005 11:45 schreef Intrepidity het volgende:
[..]
Die van mij doet het ook wel goed hoor, ruimt je kamer op enzo
Iedere Fokker! hier krijgt een 2de leven op Fwnk z'n forum.quote:Op donderdag 29 september 2005 11:49 schreef Imberr het volgende:
[..]
ik wil de Samsung SGH-X480krijg die denk ik ook wel
![]()
[..]
als ze iets niet goed doet he, dan moet je er over klagen in de klaagbaak op t forum van Fwnk![]()
![]()
Waar is dat?quote:Op donderdag 29 september 2005 11:49 schreef oegaboega het volgende:
wie gaat er morgen mee naar de FOX
Fox is in Stadskanaal.quote:Op donderdag 29 september 2005 11:52 schreef Fwnk het volgende:
[..]
Waar is dat?
Waarom gaan we niet naar hilversum naar die clubs van jerry?
En die andere, de G spott ofzo?quote:Op donderdag 29 september 2005 11:53 schreef Ulreazj het volgende:
[..]
Fox is in Stadskanaal.
Hilversum moeten we ook keer heen, en dan naar Havanna.![]()
![]()
![]()
Ik nietquote:Op donderdag 29 september 2005 11:51 schreef Ulreazj het volgende:
[..]
Iedere Fokker! hier krijgt een 2de leven op Fwnk z'n forum.![]()
En naar Utrecht ff stappenquote:Op donderdag 29 september 2005 11:53 schreef Ulreazj het volgende:
[..]
Fox is in Stadskanaal.
Hilversum moeten we ook keer heen, en dan naar Havanna.![]()
![]()
![]()
Zeg het maarquote:Op donderdag 29 september 2005 11:55 schreef oegaboega het volgende:
[..]
En naar Utrecht ff stappenen weer eens naar Groningen
etc.. etc..
hmmm weet niet of ik vnv naar de bras gaquote:Op donderdag 29 september 2005 11:53 schreef Fwnk het volgende:
vanavond nog bras ronox?
ikke half.quote:
Ik wil niet lid wordenquote:Op donderdag 29 september 2005 12:00 schreef Fwnk het volgende:
Nou als we na 23 november gaan kom ik er wel in ws
En jij mag ook wel lid worden hoor ijsmeis![]()
Doe een keer mee met AA of Guid Wars??quote:Op donderdag 29 september 2005 12:10 schreef Maikuuul het volgende:
Zo vetnormaal om 3 uur uit school, nu al om 12 uur
dalijk maar weer eens cs source spielen !
missie voltooidquote:Op donderdag 29 september 2005 11:35 schreef RaymanNL het volgende:
Ik wil pauze
want:
Pauze= koffie
koffie=energy
energy=dag door komen
dag door komen=snel dag voor bij
snel dag voorbij= snel morgen
snel morgen= snel weekend
weekend= tof![]()
Wat een schat van een moeder heb jijquote:Op donderdag 29 september 2005 12:49 schreef Imberr het volgende:
ik mag trouwens thuisblijven van me moeder![]()
uuh.. heel soms jaquote:Op donderdag 29 september 2005 12:52 schreef RaymanNL het volgende:
[..]
Wat een schat van een moeder heb jij![]()
![]()
![]()
wat een lees werkquote:Op donderdag 29 september 2005 12:52 schreef Jaguarized het volgende:
Ik heb voor mijn sollicitatie een stukje geschreven over de wijk Christiania in Kopenhagen. Graag jullie mening.
Christiania
Christiania is de verkorte naam voor Vrijstad Christiania. Christiania is opgericht in 1971 door een groep hippies tijdens het kraken van een aantal verlaten militaire kazernes. De regering heeft een jarenlange strijd gevoerd om de krakers weg te krijgen. Christiania betaalt nu belasting sinds 1995 toen er een overeenkomst is gesloten tussen de regering en de bewoners. Pusher Street was de belangrijkste straat van Christiania waar vrijelijk in softdrugs werd gehandeld. Sinds 1973 heeft Christiania ook een status gekregen als sociaal experiment. De wijk kent een slecht imago door de drugshandel, helaas is dit onterecht omdat de bewoners puur een andere manier van leven kennen. Bezoekers passen zich dan ook aan in de wijk.
Door de hippie-cultuur is het een kleurrijke wijk. De bewoners leven er in een eigen wereld waar vrijheid voorop staat. De wijk wordt jaarlijks bezocht door ongeveer 500.000 toeristen die de kleuren en geuren op prijs stellen. Er zijn veel cafés en restaurants en er zijn regelmatig activiteiten. In Fredags Cafe is elke week een gratis karaoke avond waar iedereen aan mee kan doen. Verder worden er veel workshops gegeven, zijn er activiteiten op het gebied van theater en cabaret en zijn er veel kunsttentoonstellingen. Bezoek ook eens de straatkunstenaars. Christiania kent nog een aantal goede waar je voor weinig geld een mooi kunstwerk kan kopen.
lijkt me coole plaatsquote:Op donderdag 29 september 2005 12:52 schreef Jaguarized het volgende:
Ik heb voor mijn sollicitatie een stukje geschreven over de wijk Christiania in Kopenhagen. Graag jullie mening.
Christiania
<tekst>
man, dat stukje lees je binnen 30 sec.quote:Op donderdag 29 september 2005 12:54 schreef RaymanNL het volgende:
[..]
wat een lees werk
Alas je dat nou verdeeld over 20 posts dan kan ik het ook volgenen
Ik denk niet dat Brechtje daar zo blij mee is als ik dat ga verdelen over 20 posts.quote:Op donderdag 29 september 2005 12:54 schreef RaymanNL het volgende:
[..]
wat een lees werk
Alas je dat nou verdeeld over 20 posts dan kan ik het ook volgenen
ik las zin 1 en vond het meteen geweldig.verder kwam ik nietquote:Op donderdag 29 september 2005 12:52 schreef Jaguarized het volgende:
blaat
Het moet wel interessant zijn voor de toekomstige bezoeker van Kopenhagen.quote:Op donderdag 29 september 2005 12:57 schreef Imberr het volgende:
[..]
man, dat stukje lees je binnen 30 sec.
Verder kwam je waarom niet?quote:Op donderdag 29 september 2005 12:58 schreef Boeman het volgende:
[..]
ik las zin 1 en vond het meteen geweldig.verder kwam ik niet![]()
ik wist niet dat die plaats bestond en nu wel en nu wil ik erheenquote:Op donderdag 29 september 2005 12:59 schreef Jaguarized het volgende:
[..]
Het moet wel interessant zijn voor de toekomstige bezoeker van Kopenhagen.![]()
-->quote:Christiania
Christiania is de verkorte naam voor Vrijstad Christiania. Christiania is opgericht in 1971 door een groep hippies tijdens het kraken van een aantal verlaten militaire kazernes. De regering heeft een jarenlange strijd gevoerd om de krakers weg te krijgen. Christiania betaalt nu belasting sinds 1995 toen er een overeenkomst is gesloten tussen de regering en de bewoners. Pusher Street was de belangrijkste straat van Christiania waar vrijelijk in softdrugs werd gehandeld. Sinds 1973 heeft Christiania ook een status gekregen als sociaal experiment. De wijk kent een slecht imago door de drugshandel, helaas is dit onterecht omdat de bewoners puur een andere manier van leven kennen. Bezoekers passen zich dan ook aan in de wijk.
Door de hippie-cultuur is het een kleurrijke wijk. De bewoners leven er in een eigen wereld waar vrijheid voorop staat. De wijk wordt jaarlijks bezocht door ongeveer 500.000 toeristen die de kleuren en geuren op prijs stellen. Er zijn veel cafés en restaurants en er zijn regelmatig activiteiten. In Fredags Cafe is elke week een gratis karaoke avond waar iedereen aan mee kan doen. Verder worden er veel workshops gegeven, zijn er activiteiten op het gebied van theater en cabaret en zijn er veel kunsttentoonstellingen. Bezoek ook eens de straatkunstenaars. Christiania kent nog een aantal goede waar je voor weinig geld een mooi kunstwerk kan kopen.
quote:Christiania
Christiania is de verkorte naam voor Vrijstad Christiania. Het is opgericht in 1971 door een groep hippies tijdens het kraken van een aantal verlaten militaire kazernes. De regering heeft een jarenlange strijd gevoerd om deze krakers weg te krijgen. Christiania betaalt belasting sinds 1995, toen er een overeenkomst werd gesloten tussen de regering en de bewoners. Pusher Street was de belangrijkste straat van Christiania, waar vrijelijk in softdrugs werd gehandeld. Sinds 1973 heeft Christiania ook een status gekregen als sociaal experiment. De wijk kent een slecht imago door de drugshandel. Helaas is dit onterecht, omdat de bewoners puur een andere manier van leven kennen. Bezoekers passen zich dan ook aan in de wijk.
Door de hippie-cultuur is het een kleurrijke wijk. De bewoners leven er in een eigen wereld waar vrijheid voorop staat. De wijk wordt jaarlijks bezocht door ongeveer 500.000 toeristen die de kleuren en geuren op prijs stellen. Er zijn veel cafés en restaurants en er zijn regelmatig activiteiten. In Fredags Cafe is elke week een gratis karaoke-avond waar iedereen aan mee kan doen. Verder worden er veel workshops gegeven, zijn er activiteiten op het gebied van theater en cabaret en zijn er veel kunsttentoonstellingen. Bezoek ook eens de vele straatkunstenaars die Christiania kent en waar je voor weinig geld een mooi kunstwerk kunt kopen.
omdat ik van mezelf weet dat ik nu geen lappen tekst kan lezenquote:Op donderdag 29 september 2005 13:00 schreef Jaguarized het volgende:
[..]
Verder kwam je waarom niet?
trek je dan ook van die grote zielige ogenquote:Op donderdag 29 september 2005 12:54 schreef Imberr het volgende:
[..]
uuh.. heel soms jaalleen als ze me zielig vind eig.
en met deze zielig bedoel ik dus niet: agossie, wat zielig
.. maar: wat ben jij toch zielig
![]()
![]()
ah het is me toch gelukt.quote:Op donderdag 29 september 2005 13:02 schreef Boeman het volgende:
[..]
omdat ik van mezelf weet dat ik nu geen lappen tekst kan lezen
*ene oog in andere oog uit principe enzo
uuhm.. zodra ze thuiskomt van der werk welquote:Op donderdag 29 september 2005 13:06 schreef RaymanNL het volgende:
[..]
trek je dan ook van die grote zielige ogen![]()
![]()
Graag gedaan.quote:Op donderdag 29 september 2005 13:09 schreef Jaguarized het volgende:
Thnx Bupatih!Bij die laatste regel zag ik ook al dat er iets niet klopte.
"Karaoke-avond" kent de spellingscheck van Word helemaal niet.
![]()
zeg je dan ook echo! in je portomon'ee en hou je dan vervolgens je handje opquote:Op donderdag 29 september 2005 13:08 schreef Imberr het volgende:
[..]
uuhm.. zodra ze thuiskomt van der werk wel![]()
ik ga dalijk maar een boek lezenquote:
quote:Op donderdag 29 september 2005 13:22 schreef RaymanNL het volgende:
[..]
zeg je dan ook echo! in je portomon'ee en hou je dan vervolgens je handje op![]()
![]()
Morgen win ik weerquote:Op donderdag 29 september 2005 13:25 schreef Ulreazj het volgende:
[..]
Vond je potje knokke niet mooi in Lemmingballz.![]()
![]()
![]()
Zweeds of IJslands?quote:Op donderdag 29 september 2005 13:24 schreef Imberr het volgende:
[..]
ik ga dalijk maar een boek lezen
heb em pas verlengd want ik was er na 3 weken nog niet in begonnen dus dat ga ik dalijk maar doen. Schrijfster: Inger Frimansson![]()
wie noemt zun kind nou Inger? dan is Inge nog beter![]()
Je leest toch ook geen boek? Staat er op de achterkant geen samenvatting?quote:Op donderdag 29 september 2005 13:24 schreef Imberr het volgende:
[..]
ik ga dalijk maar een boek lezen
heb em pas verlengd want ik was er na 3 weken nog niet in begonnen dus dat ga ik dalijk maar doen. Schrijfster: Inger Frimansson![]()
wie noemt zun kind nou Inger? dan is Inge nog beter![]()
zweedsquote:
leve de VIVA!!quote:Op donderdag 29 september 2005 13:27 schreef Jaguarized het volgende:
[..]
Je leest toch ook geen boek? Staat er op de achterkant geen samenvatting?![]()
quote:Op donderdag 29 september 2005 13:28 schreef Imberr het volgende:
[..]
zweeds![]()
originele titel van t boek: God natt min älskade
Nederlandse titel: God wat is mijn poesje nat
![]()
zweeds is koelquote:Op donderdag 29 september 2005 13:28 schreef Imberr het volgende:
[..]
zweeds![]()
originele titel van t boek: God natt min älskade
Nederlandse titel: Welterusten, mijn liefje
![]()
Justina Dalvik is een rijke, onafhankelijke maar mysterieuze vrouw die in een stenen huis aan de oever van het Mälarmeer woont. In Justines omgeving lijken altijd verschrikkelijke ongelukken te gebeuren. Wie is Justine eigenlijk? Liggen de antwoorden op talloze vragen misschien verborgen in haar verleden? Justines ongelukkig jeugd - thuis en op school - heeft haar leven voor altijd getekend en haar gedrag ingrijpend beïnvloed.quote:Op donderdag 29 september 2005 13:27 schreef Jaguarized het volgende:
[..]
Je leest toch ook geen boek? Staat er op de achterkant geen samenvatting?![]()
Nou kijk daar heb je hem dus al. Overnemen in je boekverslag in eigen woorden, beetje schrijver er bij zoeken en boek terugbrengen.quote:Op donderdag 29 september 2005 13:31 schreef Imberr het volgende:
[..]
Justina Dalvik is een rijke, onafhankelijke maar mysterieuze vrouw die in een stenen huis aan de oever van het Mälarmeer woont. In Justines omgeving lijken altijd verschrikkelijke ongelukken te gebeuren. Wie is Justine eigenlijk? Liggen de antwoorden op talloze vragen misschien verborgen in haar verleden? Justines ongelukkig jeugd - thuis en op school - heeft haar leven voor altijd getekend en haar gedrag ingrijpend beïnvloed.
![]()
![]()
Japansquote:Op donderdag 29 september 2005 13:31 schreef Intrepidity het volgende:
Zweeds
Maar Japans vind ik cooler
oh bah, die boeken zijn echt zo domquote:
t is niet voor n boekverslagquote:Op donderdag 29 september 2005 13:32 schreef Jaguarized het volgende:
[..]
Nou kijk daar heb je hem dus al. Overnemen in je boekverslag in eigen woorden, beetje schrijver er bij zoeken en boek terugbrengen.
iets met mij en jou en met een naamquote:Op donderdag 29 september 2005 13:34 schreef Intrepidity het volgende:
[..]
Konnichiwa Boeman
Ore namae wa Intrepidity desu![]()
Ik zeg gewoon goeiemiddag boeman, ik ben intrepidity... veel verder kom ik ook niet hoorquote:Op donderdag 29 september 2005 13:35 schreef Boeman het volgende:
[..]
iets met mij en jou en met een naam
Morgen laat ik je nog harder verliezen.quote:Op donderdag 29 september 2005 13:26 schreef Fwnk het volgende:
[..]
Morgen win ik weer
KAAAAMMMEEEEEHHHHAAAAAMMEEEEEEHAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAa
Jawel.quote:Op donderdag 29 september 2005 13:37 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Omdat er geen meiden komen. Dunkt me.
Maryse komtquote:Op donderdag 29 september 2005 13:37 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Maryse gaat erheenquote:Op donderdag 29 september 2005 13:37 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Ore namae wa Intrepidity desuquote:Op donderdag 29 september 2005 13:35 schreef Intrepidity het volgende:
[..]
Ik zeg gewoon goeiemiddag boeman, ik ben intrepidity... veel verder kom ik ook niet hoor
'Ore namae' zal dan wel 'mijn naam' zijn ofzoquote:Op donderdag 29 september 2005 13:39 schreef Boeman het volgende:
[..]
Ore namae wa Intrepidity desu
=
Ik ben intrepidity
lekker omslachtig
Goed, goed, letterlijk vertaald 'mijn naam is Intrepidity...'quote:Op donderdag 29 september 2005 13:39 schreef Boeman het volgende:
[..]
Ore namae wa Intrepidity desu
=
Ik ben intrepidity
lekker omslachtig
wel geilquote:Op donderdag 29 september 2005 13:34 schreef Imberr het volgende:
[..]
oh bah, die boeken zijn echt zo dom![]()
momenteel wel jaquote:
Dokkum is cool, daar woont m'n oomquote:Op donderdag 29 september 2005 13:50 schreef Boeman het volgende:
[..]
momenteel wel ja
maar heb gister weer lekker gewerkt dus krijg mn centjes binnen een paar weken wel weer binnen, kunne we weer bier kopen!!!
Ik heb zaterdag trouwes kroegentocht hier in dokkum
quote:Op donderdag 29 september 2005 13:51 schreef Intrepidity het volgende:
[..]
Dokkum is cool, daar woont m'n oom
Waarom lees je het dan als je boeken zo dom vindt.quote:Op donderdag 29 september 2005 13:34 schreef Imberr het volgende:
[..]
oh bah, die boeken zijn echt zo dom![]()
[..]
t is niet voor n boekverslagik ben dit boek nu vrijwillig aan t lezen
![]()
Ja, ieder jaar wel een keertje... Maar tis alleen koel omdat m'n oom er woont hoor, de plaats zelf vind ik niet zo veel voorstellenquote:
quote:Op donderdag 29 september 2005 13:54 schreef Imberr het volgende:
dit is echt een mooie zin (vind ik) :
Alleen de waarheid Dreft wast schoon en dan nog.. kristalhelderder word t nooit meer..
(heb ik ook uit n boek)
ja daarom lachte ik al, stom kutgat is hetquote:Op donderdag 29 september 2005 13:55 schreef Intrepidity het volgende:
[..]
Ja, ieder jaar wel een keertje... Maar tis alleen koel omdat m'n oom er woont hoor, de plaats zelf vind ik niet zo veel voorstellen
t heeft wel watquote:Op donderdag 29 september 2005 13:54 schreef Imberr het volgende:
dit is echt een mooie zin (vind ik) :
Alleen de waarheid wast schoon en dan nog.. kristalhelder word t nooit meer..
(heb ik ook uit n boek)
zucht... ik vind boeken niet domquote:Op donderdag 29 september 2005 13:55 schreef Jaguarized het volgende:
[..]
Waarom lees je het dan als je boeken zo dom vindt.![]()
quote:Op donderdag 29 september 2005 13:57 schreef Imberr het volgende:
[..]
zucht... ik vind boeken niet domik vind de bouquetreeks ofzoiets domcheil
![]()
Boeken.quote:Op donderdag 29 september 2005 13:57 schreef Imberr het volgende:
[..]
zucht... ik vind boeken niet domik vind de bouquetreeks ofzoiets dom
![]()
Boekenquote:Op donderdag 29 september 2005 13:59 schreef Jaguarized het volgende:
[..]
Boeken.Alleen reisboeken zijn leuk.
![]()
houdoequote:Op donderdag 29 september 2005 13:58 schreef Intrepidity het volgende:
Maareh.. ik ga maar weer eens pleite... 1,5 uur groepsoverleg en dan heb ik weekend
Laterrrr
quote:
Wequote:Op donderdag 29 september 2005 13:50 schreef Boeman het volgende:
[..]
momenteel wel ja
maar heb gister weer lekker gewerkt dus krijg mn centjes binnen een paar weken wel weer binnen, kunne we weer bier kopen!!!
Ik heb zaterdag trouwes kroegentocht hier in dokkum
hier in Friesland ookquote:Op donderdag 29 september 2005 14:09 schreef Jaguarized het volgende:
[..]
Aan zee is het altijd kouder.
![]()
Hehe ok. Guild Wars is de moeite waard hoor.quote:Op donderdag 29 september 2005 14:12 schreef Maikuuul het volgende:
Wtf is AA ? ik speel alleen maar shooters eigenlijken guild wars heb ik niet want kheb geen zin om geld uit te geven
Ja ga niet alleen bier drinkequote:
Dat gaat lekkenquote:Stuur je bier maar per E-mail
neenquote:verneuk besteed jij je geld alleen maar aan bier dan?![]()
nou danquote:niet dat dat verkeerd is![]()
donequote:Op donderdag 29 september 2005 14:13 schreef Fwnk het volgende:
IMberr kom een slotje zetten! ö
soms wel ja 14.gifquote:Op donderdag 29 september 2005 14:18 schreef Maikuuul het volgende:
Moet ik soms weer het volgende topic openen ?
Nee.quote:Op donderdag 29 september 2005 14:18 schreef Maikuuul het volgende:
Moet ik soms weer het volgende topic openen ?
Dankequote:Op donderdag 29 september 2005 14:21 schreef Jaguarized het volgende:
[..]
JAAAA DOE jij kan echt altijd sjieke topics openen
Oh?quote:
quote:Op donderdag 29 september 2005 14:27 schreef Jaguarized het volgende:
[..]
Oh?![]()
Als we posts gaan aanpassen in een quote doe ik niet mee hoor.![]()
Ben je nat ?quote:
Dat wilde ik net vragenquote:
In de winter juist nietquote:Op donderdag 29 september 2005 14:09 schreef Jaguarized het volgende:
[..]
Aan zee is het altijd kouder.
![]()
okquote:
Ik heb het nu minder koud als daarnet, want nu heb ik een warme stroopwafel, kaakjes en warme chocomelquote:
Tss paas mij eens wat?quote:Op donderdag 29 september 2005 14:35 schreef k-Rin het volgende:
[..]
In de winter juist niet.
Late reactie, ik weet hetIk was warme chocomel halen
.
Mooiquote:Op donderdag 29 september 2005 14:38 schreef k-Rin het volgende:
[..]
Ik heb het nu minder koud als daarnet, want nu heb ik een warme stroopwafel, kaakjes en warme chocomel.
En vandaag moest ik buiten hockeyen. Was ook al zo koud.
Maar verder ben ik heel gelukkig.
quote:Op donderdag 29 september 2005 14:41 schreef DaMook het volgende:
Ik haat vrouwenDenk je dat het goed gaat, maar nee hoor
Zeker.quote:
NEE NATUUUUURLIJK NIET! dat moet je in team verband doenquote:
quote:[..]
Dat gaat lekken
waar aan nog meer danquote:[..]
neen
Okequote:[..]
nou dan![]()
M'n chocomel is al opquote:Op donderdag 29 september 2005 14:43 schreef Jaguarized het volgende:
[..]
Zeker.
* Jaguarized gooit slagroom.
aahquote:Op donderdag 29 september 2005 14:43 schreef k-Rin het volgende:
[..]
[afbeelding]
Op het moment eet ik deze. Van die droge saaie ronde koekjes
.
Ja maar ik zit volquote:Op donderdag 29 september 2005 14:46 schreef Imberr het volgende:
[..]
Dan doe je de slagroom op de kaakjes![]()
Chocomel is lekkerquote:
Het is alweer uit terwijl ik dacht dat we het lang vol zouden houden. Ze ziet me meer als vriend als de vriendquote:
quote:Op donderdag 29 september 2005 14:48 schreef DaMook het volgende:
[..]
Het is alweer uit terwijl ik dacht dat we het lang vol zouden houden. Ze ziet me meer als vriend als de vriend
Is kutquote:
Waarom neemt ze dan iets met je als je 'maar een vriend' bentquote:Op donderdag 29 september 2005 14:48 schreef DaMook het volgende:
[..]
Het is alweer uit terwijl ik dacht dat we het lang vol zouden houden. Ze ziet me meer als vriend als de vriend
Koffie is bij ons maar 25 cent, maar het is niet te zuipenquote:Op donderdag 29 september 2005 14:48 schreef RaymanNL het volgende:
[..]
Chocomel is lekker
wioj hebben een chocomelk automaat op schoo l:o
Gekoelde chocolade melk
natuurlijk wel de enige echte heh![]()
maar het kost wel 80 euro cent, ik venreuk er wekelijks veel geld aan, maar aan koffie gaat bij mij ook heel vee geld op
Ik zou het niet weten. Ze hoopte dat de goede klik nog zou komen, maar niet dus.quote:Op donderdag 29 september 2005 14:51 schreef k-Rin het volgende:
[..]
Waarom neemt ze dan iets met je als je 'maar een vriend' bent.
koffie kost hier 60 euro centquote:Op donderdag 29 september 2005 14:53 schreef k-Rin het volgende:
[..]
Koffie is bij ons maar 25 cent, maar het is niet te zuipen.
Nu al?quote:
Bij ons is het bittere troepquote:Op donderdag 29 september 2005 14:56 schreef RaymanNL het volgende:
[..]
koffie kost hier 60 euro cent
maar het is ook heerlijke koffie
je kunt zelf doseren welke verhoudingen je in koffie/suiker/ melk je wilt
Maar we moeten het wel betalen met de chip
En dat vnd ik niet zo fijn![]()
quote:Op donderdag 29 september 2005 14:48 schreef DaMook het volgende:
[..]
Ja allang alquote:Op donderdag 29 september 2005 14:59 schreef Jaguarized het volgende:
[..]
Nu al?
Hoe ist met jouw vriendje dan?![]()
Koffie is bij ons 35 cent uit de automaat. Verse uit het DE Café 0,90 euro. Soepie is 0,65 euro voor de simpele soepen, rest 1.20.quote:Op donderdag 29 september 2005 15:00 schreef k-Rin het volgende:
[..]
Bij ons is het bittere troep.
Overigens hebben we op school wel een cup-a-soup automaat, met de smaken tomaat, kip, kerrie en champignon, voor slechts 50 cent een bekertje.
Succes er meequote:Op donderdag 29 september 2005 15:01 schreef Maikuuul het volgende:
Ey jongens en meisjes, ik ga ff cisco leren, tot zo allegoeiste vrienden van me !
Ja, ik ook nietquote:Op donderdag 29 september 2005 15:00 schreef Jaguarized het volgende:
[..]![]()
![]()
! Nu al? Dat had ik dus echt niet verwacht... Had ze je dat in de stad verteld?
![]()
Hoe lang loopt dat al?quote:Op donderdag 29 september 2005 15:01 schreef k-Rin het volgende:
[..]
Ja allang al.
Nou het gaat vast wel goed met 'm.
dat is bij ons ook 50 euro cent, en het is ook nog eensch een toffe automaatquote:Op donderdag 29 september 2005 15:00 schreef k-Rin het volgende:
[..]
Bij ons is het bittere troep.
Overigens hebben we op school wel een cup-a-soup automaat, met de smaken tomaat, kip, kerrie en champignon, voor slechts 50 cent een bekertje.
Bagger man! En hoe vertelde ze het? Echt zo van "Ja schat nou moet ik even serieus praten hoor".quote:Op donderdag 29 september 2005 15:02 schreef DaMook het volgende:
[..]
Ja, ik ook nietJa, maar gelukkig pas nadat ze mee kleren uit had gezocht.
Dat is 10 cent duurder!quote:Op donderdag 29 september 2005 15:04 schreef Jaguarized het volgende:
Oh ja wij hebben voor 0,60 euro ook nog Cup-A-Soup.
quote:Op donderdag 29 september 2005 15:05 schreef Imberr het volgende:
wat ben je toch nieuwsgierig aan t doen Jag..![]()
Nee zo van " ja ik weet niet hoe ik het moet zeggen, maar ik mis de klik, ik vind je keigezellig maar meer als vriend dan als DE vriend" .quote:Op donderdag 29 september 2005 15:04 schreef Jaguarized het volgende:
[..]
Bagger man! En hoe vertelde ze het? Echt zo van "Ja schat nou moet ik even serieus praten hoor".
Kut man.quote:Op donderdag 29 september 2005 15:08 schreef DaMook het volgende:
[..]
Nee zo van " ja ik weet niet hoe ik het moet zeggen, maar ik mis de klik, ik vind je keigezellig maar meer als vriend dan als DE vriend" .
Balen, maarja.
Wel lullig eigenlijk.quote:Op donderdag 29 september 2005 15:08 schreef DaMook het volgende:
[..]
Nee zo van " ja ik weet niet hoe ik het moet zeggen, maar ik mis de klik, ik vind je keigezellig maar meer als vriend dan als DE vriend" .
Balen, maarja.
Dat issie toch altijdquote:Op donderdag 29 september 2005 15:05 schreef Imberr het volgende:
wat ben je toch nieuwsgierig aan t doen Jag..![]()
Precies, de uithuilschouders zitten hier.quote:Op donderdag 29 september 2005 15:10 schreef DaMook het volgende:
[..]
Dat issie toch altijd.
Maar toch ben ik blij met fokNu heb ik het er allemaal even uitgegooid en anders had ik nu op de bank in mijn eentje zielig zitten doen
.
Fok!quote:Op donderdag 29 september 2005 15:10 schreef DaMook het volgende:
[..]
Dat issie toch altijd.
Maar toch ben ik blij met fokNu heb ik het er allemaal even uitgegooid en anders had ik nu op de bank in mijn eentje zielig zitten doen
.
Ja man! Zijn ze zeker daar vet rijk op julllie school door al die cup a soupequote:Op donderdag 29 september 2005 15:07 schreef k-Rin het volgende:
[..]
Dat is 10 cent duurder!Afzetters.
quote:Op donderdag 29 september 2005 15:13 schreef RaymanNL het volgende:
[..]
Ja man! Zijn ze zeker daar vet rijk op julllie school door al die cup a soupe![]()
maar verder hebben wij ook ongezonde rotzooi op school, zoals fricandellen, hamburgers, joppiesaus () en kroketten, en dat is ook nog eensch niet zo erg duur ook
.
Jammer dat ze geen slaatje verkopen, want slaatje is vet lekker ;D![]()
Jep, nu is de volgende uit de wachtrij aan de beurdquote:Op donderdag 29 september 2005 15:13 schreef DaMook het volgende:
Het is welJullie luisteren en het is over
Ik vind het wel jammer enzo maar ik ga mezelf er echt niet druk over maken
. Ik heb nu weer geproefd van het versieren en een vriendin, nu ga ik gewoon de volgende versieren
![]()
Toch jammer
Ik heb er al een op het oogquote:Op donderdag 29 september 2005 15:15 schreef RaymanNL het volgende:
[..]
Jep, nu is de volgende uit de wachtrij aan de beurd![]()
hadden wij maar tostie op schoolquote:Op donderdag 29 september 2005 15:14 schreef k-Rin het volgende:
[..]Frituurden ze maar bij ons op school.
We hebben wel broodjes bal, broodjes worst en tosti. En allerlei chocolade en chips troep natuurlijk. Maar dit jaar is alles 10 cent duurder geworden
.
Vertelquote:Op donderdag 29 september 2005 15:16 schreef Fwnk het volgende:
Mmmmm, vruchtenfris van de super is lekker
Ben je een warenonderzoek aan t doen ofzo?quote:Op donderdag 29 september 2005 15:18 schreef k-Rin het volgende:
[..]
Vertel. Wat ervaar je voor smaak? Blijft deze lang? Heeft het een nasmaak?
![]()
Ik wil ook een vriendjeding of zo had ik beslotenquote:Op donderdag 29 september 2005 15:13 schreef DaMook het volgende:
Het is welJullie luisteren en het is over
Ik vind het wel jammer enzo maar ik ga mezelf er echt niet druk over maken
. Ik heb nu weer geproefd van het versieren en een vriendin, nu ga ik gewoon de volgende versieren
![]()
Toch jammer
Ik hou van frituurquote:Op donderdag 29 september 2005 15:17 schreef RaymanNL het volgende:
[..]
hadden wij maar tostie op school, tosti is vet lekker
Liever dat dan die ongezonde rotzooi
niet dat het vies is, maar ik ben al niet een van de magerste
![]()
Zoetigquote:Op donderdag 29 september 2005 15:18 schreef k-Rin het volgende:
[..]
Vertel. Wat ervaar je voor smaak? Blijft deze lang? Heeft het een nasmaak?
![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |