NEE NATUUUUURLIJK NIET! dat moet je in team verband doenquote:
quote:[..]
Dat gaat lekken
waar aan nog meer danquote:[..]
neen
Okequote:[..]
nou dan![]()
M'n chocomel is al opquote:Op donderdag 29 september 2005 14:43 schreef Jaguarized het volgende:
[..]
Zeker.
* Jaguarized gooit slagroom.
aahquote:Op donderdag 29 september 2005 14:43 schreef k-Rin het volgende:
[..]
[afbeelding]
Op het moment eet ik deze. Van die droge saaie ronde koekjes
.
Ja maar ik zit volquote:Op donderdag 29 september 2005 14:46 schreef Imberr het volgende:
[..]
Dan doe je de slagroom op de kaakjes![]()
Chocomel is lekkerquote:
Het is alweer uit terwijl ik dacht dat we het lang vol zouden houden. Ze ziet me meer als vriend als de vriendquote:
quote:Op donderdag 29 september 2005 14:48 schreef DaMook het volgende:
[..]
Het is alweer uit terwijl ik dacht dat we het lang vol zouden houden. Ze ziet me meer als vriend als de vriend
Is kutquote:
Waarom neemt ze dan iets met je als je 'maar een vriend' bentquote:Op donderdag 29 september 2005 14:48 schreef DaMook het volgende:
[..]
Het is alweer uit terwijl ik dacht dat we het lang vol zouden houden. Ze ziet me meer als vriend als de vriend
Koffie is bij ons maar 25 cent, maar het is niet te zuipenquote:Op donderdag 29 september 2005 14:48 schreef RaymanNL het volgende:
[..]
Chocomel is lekker
wioj hebben een chocomelk automaat op schoo l:o
Gekoelde chocolade melk
natuurlijk wel de enige echte heh![]()
maar het kost wel 80 euro cent, ik venreuk er wekelijks veel geld aan, maar aan koffie gaat bij mij ook heel vee geld op
Ik zou het niet weten. Ze hoopte dat de goede klik nog zou komen, maar niet dus.quote:Op donderdag 29 september 2005 14:51 schreef k-Rin het volgende:
[..]
Waarom neemt ze dan iets met je als je 'maar een vriend' bent.
koffie kost hier 60 euro centquote:Op donderdag 29 september 2005 14:53 schreef k-Rin het volgende:
[..]
Koffie is bij ons maar 25 cent, maar het is niet te zuipen.
Nu al?quote:
Bij ons is het bittere troepquote:Op donderdag 29 september 2005 14:56 schreef RaymanNL het volgende:
[..]
koffie kost hier 60 euro cent
maar het is ook heerlijke koffie
je kunt zelf doseren welke verhoudingen je in koffie/suiker/ melk je wilt
Maar we moeten het wel betalen met de chip
En dat vnd ik niet zo fijn![]()
quote:Op donderdag 29 september 2005 14:48 schreef DaMook het volgende:
[..]
Ja allang alquote:Op donderdag 29 september 2005 14:59 schreef Jaguarized het volgende:
[..]
Nu al?
Hoe ist met jouw vriendje dan?![]()
Koffie is bij ons 35 cent uit de automaat. Verse uit het DE Café 0,90 euro. Soepie is 0,65 euro voor de simpele soepen, rest 1.20.quote:Op donderdag 29 september 2005 15:00 schreef k-Rin het volgende:
[..]
Bij ons is het bittere troep.
Overigens hebben we op school wel een cup-a-soup automaat, met de smaken tomaat, kip, kerrie en champignon, voor slechts 50 cent een bekertje.
Succes er meequote:Op donderdag 29 september 2005 15:01 schreef Maikuuul het volgende:
Ey jongens en meisjes, ik ga ff cisco leren, tot zo allegoeiste vrienden van me !
Ja, ik ook nietquote:Op donderdag 29 september 2005 15:00 schreef Jaguarized het volgende:
[..]![]()
![]()
! Nu al? Dat had ik dus echt niet verwacht... Had ze je dat in de stad verteld?
![]()
Hoe lang loopt dat al?quote:Op donderdag 29 september 2005 15:01 schreef k-Rin het volgende:
[..]
Ja allang al.
Nou het gaat vast wel goed met 'm.
dat is bij ons ook 50 euro cent, en het is ook nog eensch een toffe automaatquote:Op donderdag 29 september 2005 15:00 schreef k-Rin het volgende:
[..]
Bij ons is het bittere troep.
Overigens hebben we op school wel een cup-a-soup automaat, met de smaken tomaat, kip, kerrie en champignon, voor slechts 50 cent een bekertje.
Bagger man! En hoe vertelde ze het? Echt zo van "Ja schat nou moet ik even serieus praten hoor".quote:Op donderdag 29 september 2005 15:02 schreef DaMook het volgende:
[..]
Ja, ik ook nietJa, maar gelukkig pas nadat ze mee kleren uit had gezocht.
Dat is 10 cent duurder!quote:Op donderdag 29 september 2005 15:04 schreef Jaguarized het volgende:
Oh ja wij hebben voor 0,60 euro ook nog Cup-A-Soup.
quote:Op donderdag 29 september 2005 15:05 schreef Imberr het volgende:
wat ben je toch nieuwsgierig aan t doen Jag..![]()
Nee zo van " ja ik weet niet hoe ik het moet zeggen, maar ik mis de klik, ik vind je keigezellig maar meer als vriend dan als DE vriend" .quote:Op donderdag 29 september 2005 15:04 schreef Jaguarized het volgende:
[..]
Bagger man! En hoe vertelde ze het? Echt zo van "Ja schat nou moet ik even serieus praten hoor".
Kut man.quote:Op donderdag 29 september 2005 15:08 schreef DaMook het volgende:
[..]
Nee zo van " ja ik weet niet hoe ik het moet zeggen, maar ik mis de klik, ik vind je keigezellig maar meer als vriend dan als DE vriend" .
Balen, maarja.
Wel lullig eigenlijk.quote:Op donderdag 29 september 2005 15:08 schreef DaMook het volgende:
[..]
Nee zo van " ja ik weet niet hoe ik het moet zeggen, maar ik mis de klik, ik vind je keigezellig maar meer als vriend dan als DE vriend" .
Balen, maarja.
Dat issie toch altijdquote:Op donderdag 29 september 2005 15:05 schreef Imberr het volgende:
wat ben je toch nieuwsgierig aan t doen Jag..![]()
Precies, de uithuilschouders zitten hier.quote:Op donderdag 29 september 2005 15:10 schreef DaMook het volgende:
[..]
Dat issie toch altijd.
Maar toch ben ik blij met fokNu heb ik het er allemaal even uitgegooid en anders had ik nu op de bank in mijn eentje zielig zitten doen
.
Fok!quote:Op donderdag 29 september 2005 15:10 schreef DaMook het volgende:
[..]
Dat issie toch altijd.
Maar toch ben ik blij met fokNu heb ik het er allemaal even uitgegooid en anders had ik nu op de bank in mijn eentje zielig zitten doen
.
Ja man! Zijn ze zeker daar vet rijk op julllie school door al die cup a soupequote:Op donderdag 29 september 2005 15:07 schreef k-Rin het volgende:
[..]
Dat is 10 cent duurder!Afzetters.
quote:Op donderdag 29 september 2005 15:13 schreef RaymanNL het volgende:
[..]
Ja man! Zijn ze zeker daar vet rijk op julllie school door al die cup a soupe![]()
maar verder hebben wij ook ongezonde rotzooi op school, zoals fricandellen, hamburgers, joppiesaus () en kroketten, en dat is ook nog eensch niet zo erg duur ook
.
Jammer dat ze geen slaatje verkopen, want slaatje is vet lekker ;D![]()
Jep, nu is de volgende uit de wachtrij aan de beurdquote:Op donderdag 29 september 2005 15:13 schreef DaMook het volgende:
Het is welJullie luisteren en het is over
Ik vind het wel jammer enzo maar ik ga mezelf er echt niet druk over maken
. Ik heb nu weer geproefd van het versieren en een vriendin, nu ga ik gewoon de volgende versieren
![]()
Toch jammer
Ik heb er al een op het oogquote:Op donderdag 29 september 2005 15:15 schreef RaymanNL het volgende:
[..]
Jep, nu is de volgende uit de wachtrij aan de beurd![]()
hadden wij maar tostie op schoolquote:Op donderdag 29 september 2005 15:14 schreef k-Rin het volgende:
[..]Frituurden ze maar bij ons op school.
We hebben wel broodjes bal, broodjes worst en tosti. En allerlei chocolade en chips troep natuurlijk. Maar dit jaar is alles 10 cent duurder geworden
.
Vertelquote:Op donderdag 29 september 2005 15:16 schreef Fwnk het volgende:
Mmmmm, vruchtenfris van de super is lekker
Ben je een warenonderzoek aan t doen ofzo?quote:Op donderdag 29 september 2005 15:18 schreef k-Rin het volgende:
[..]
Vertel. Wat ervaar je voor smaak? Blijft deze lang? Heeft het een nasmaak?
![]()
Ik wil ook een vriendjeding of zo had ik beslotenquote:Op donderdag 29 september 2005 15:13 schreef DaMook het volgende:
Het is welJullie luisteren en het is over
Ik vind het wel jammer enzo maar ik ga mezelf er echt niet druk over maken
. Ik heb nu weer geproefd van het versieren en een vriendin, nu ga ik gewoon de volgende versieren
![]()
Toch jammer
Ik hou van frituurquote:Op donderdag 29 september 2005 15:17 schreef RaymanNL het volgende:
[..]
hadden wij maar tostie op school, tosti is vet lekker
Liever dat dan die ongezonde rotzooi
niet dat het vies is, maar ik ben al niet een van de magerste
![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |