leve de VIVA!!quote:Op donderdag 29 september 2005 13:27 schreef Jaguarized het volgende:
[..]
Je leest toch ook geen boek? Staat er op de achterkant geen samenvatting?![]()
quote:Op donderdag 29 september 2005 13:28 schreef Imberr het volgende:
[..]
zweeds![]()
originele titel van t boek: God natt min älskade
Nederlandse titel: God wat is mijn poesje nat
![]()
zweeds is koelquote:Op donderdag 29 september 2005 13:28 schreef Imberr het volgende:
[..]
zweeds![]()
originele titel van t boek: God natt min älskade
Nederlandse titel: Welterusten, mijn liefje
![]()
Justina Dalvik is een rijke, onafhankelijke maar mysterieuze vrouw die in een stenen huis aan de oever van het Mälarmeer woont. In Justines omgeving lijken altijd verschrikkelijke ongelukken te gebeuren. Wie is Justine eigenlijk? Liggen de antwoorden op talloze vragen misschien verborgen in haar verleden? Justines ongelukkig jeugd - thuis en op school - heeft haar leven voor altijd getekend en haar gedrag ingrijpend beīnvloed.quote:Op donderdag 29 september 2005 13:27 schreef Jaguarized het volgende:
[..]
Je leest toch ook geen boek? Staat er op de achterkant geen samenvatting?![]()
Nou kijk daar heb je hem dus al. Overnemen in je boekverslag in eigen woorden, beetje schrijver er bij zoeken en boek terugbrengen.quote:Op donderdag 29 september 2005 13:31 schreef Imberr het volgende:
[..]
Justina Dalvik is een rijke, onafhankelijke maar mysterieuze vrouw die in een stenen huis aan de oever van het Mälarmeer woont. In Justines omgeving lijken altijd verschrikkelijke ongelukken te gebeuren. Wie is Justine eigenlijk? Liggen de antwoorden op talloze vragen misschien verborgen in haar verleden? Justines ongelukkig jeugd - thuis en op school - heeft haar leven voor altijd getekend en haar gedrag ingrijpend beīnvloed.
![]()
![]()
Japansquote:Op donderdag 29 september 2005 13:31 schreef Intrepidity het volgende:
Zweeds
Maar Japans vind ik cooler
oh bah, die boeken zijn echt zo domquote:
t is niet voor n boekverslagquote:Op donderdag 29 september 2005 13:32 schreef Jaguarized het volgende:
[..]
Nou kijk daar heb je hem dus al. Overnemen in je boekverslag in eigen woorden, beetje schrijver er bij zoeken en boek terugbrengen.
iets met mij en jou en met een naamquote:Op donderdag 29 september 2005 13:34 schreef Intrepidity het volgende:
[..]
Konnichiwa Boeman
Ore namae wa Intrepidity desu![]()
Ik zeg gewoon goeiemiddag boeman, ik ben intrepidity... veel verder kom ik ook niet hoorquote:Op donderdag 29 september 2005 13:35 schreef Boeman het volgende:
[..]
iets met mij en jou en met een naam
Morgen laat ik je nog harder verliezen.quote:Op donderdag 29 september 2005 13:26 schreef Fwnk het volgende:
[..]
Morgen win ik weer
KAAAAMMMEEEEEHHHHAAAAAMMEEEEEEHAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAa
Jawel.quote:Op donderdag 29 september 2005 13:37 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Omdat er geen meiden komen. Dunkt me.
Maryse komtquote:Op donderdag 29 september 2005 13:37 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Maryse gaat erheenquote:Op donderdag 29 september 2005 13:37 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Ore namae wa Intrepidity desuquote:Op donderdag 29 september 2005 13:35 schreef Intrepidity het volgende:
[..]
Ik zeg gewoon goeiemiddag boeman, ik ben intrepidity... veel verder kom ik ook niet hoor
'Ore namae' zal dan wel 'mijn naam' zijn ofzoquote:Op donderdag 29 september 2005 13:39 schreef Boeman het volgende:
[..]
Ore namae wa Intrepidity desu
=
Ik ben intrepidity
lekker omslachtig
Goed, goed, letterlijk vertaald 'mijn naam is Intrepidity...'quote:Op donderdag 29 september 2005 13:39 schreef Boeman het volgende:
[..]
Ore namae wa Intrepidity desu
=
Ik ben intrepidity
lekker omslachtig
wel geilquote:Op donderdag 29 september 2005 13:34 schreef Imberr het volgende:
[..]
oh bah, die boeken zijn echt zo dom![]()
momenteel wel jaquote:
Dokkum is cool, daar woont m'n oomquote:Op donderdag 29 september 2005 13:50 schreef Boeman het volgende:
[..]
momenteel wel ja
maar heb gister weer lekker gewerkt dus krijg mn centjes binnen een paar weken wel weer binnen, kunne we weer bier kopen!!!
Ik heb zaterdag trouwes kroegentocht hier in dokkum
quote:Op donderdag 29 september 2005 13:51 schreef Intrepidity het volgende:
[..]
Dokkum is cool, daar woont m'n oom
Waarom lees je het dan als je boeken zo dom vindt.quote:Op donderdag 29 september 2005 13:34 schreef Imberr het volgende:
[..]
oh bah, die boeken zijn echt zo dom![]()
[..]
t is niet voor n boekverslagik ben dit boek nu vrijwillig aan t lezen
![]()
Ja, ieder jaar wel een keertje... Maar tis alleen koel omdat m'n oom er woont hoor, de plaats zelf vind ik niet zo veel voorstellenquote:
quote:Op donderdag 29 september 2005 13:54 schreef Imberr het volgende:
dit is echt een mooie zin (vind ik) :
Alleen de waarheid Dreft wast schoon en dan nog.. kristalhelderder word t nooit meer..
(heb ik ook uit n boek)
ja daarom lachte ik al, stom kutgat is hetquote:Op donderdag 29 september 2005 13:55 schreef Intrepidity het volgende:
[..]
Ja, ieder jaar wel een keertje... Maar tis alleen koel omdat m'n oom er woont hoor, de plaats zelf vind ik niet zo veel voorstellen
t heeft wel watquote:Op donderdag 29 september 2005 13:54 schreef Imberr het volgende:
dit is echt een mooie zin (vind ik) :
Alleen de waarheid wast schoon en dan nog.. kristalhelder word t nooit meer..
(heb ik ook uit n boek)
zucht... ik vind boeken niet domquote:Op donderdag 29 september 2005 13:55 schreef Jaguarized het volgende:
[..]
Waarom lees je het dan als je boeken zo dom vindt.![]()
quote:Op donderdag 29 september 2005 13:57 schreef Imberr het volgende:
[..]
zucht... ik vind boeken niet domik vind de bouquetreeks ofzoiets domcheil
![]()
Boeken.quote:Op donderdag 29 september 2005 13:57 schreef Imberr het volgende:
[..]
zucht... ik vind boeken niet domik vind de bouquetreeks ofzoiets dom
![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |