Ik wil niet lid wordenquote:Op donderdag 29 september 2005 12:00 schreef Fwnk het volgende:
Nou als we na 23 november gaan kom ik er wel in ws
En jij mag ook wel lid worden hoor ijsmeis![]()
Doe een keer mee met AA of Guid Wars??quote:Op donderdag 29 september 2005 12:10 schreef Maikuuul het volgende:
Zo vetnormaal om 3 uur uit school, nu al om 12 uur
dalijk maar weer eens cs source spielen !
missie voltooidquote:Op donderdag 29 september 2005 11:35 schreef RaymanNL het volgende:
Ik wil pauze
want:
Pauze= koffie
koffie=energy
energy=dag door komen
dag door komen=snel dag voor bij
snel dag voorbij= snel morgen
snel morgen= snel weekend
weekend= tof![]()
Wat een schat van een moeder heb jijquote:Op donderdag 29 september 2005 12:49 schreef Imberr het volgende:
ik mag trouwens thuisblijven van me moeder![]()
uuh.. heel soms jaquote:Op donderdag 29 september 2005 12:52 schreef RaymanNL het volgende:
[..]
Wat een schat van een moeder heb jij![]()
![]()
![]()
wat een lees werkquote:Op donderdag 29 september 2005 12:52 schreef Jaguarized het volgende:
Ik heb voor mijn sollicitatie een stukje geschreven over de wijk Christiania in Kopenhagen. Graag jullie mening.
Christiania
Christiania is de verkorte naam voor Vrijstad Christiania. Christiania is opgericht in 1971 door een groep hippies tijdens het kraken van een aantal verlaten militaire kazernes. De regering heeft een jarenlange strijd gevoerd om de krakers weg te krijgen. Christiania betaalt nu belasting sinds 1995 toen er een overeenkomst is gesloten tussen de regering en de bewoners. Pusher Street was de belangrijkste straat van Christiania waar vrijelijk in softdrugs werd gehandeld. Sinds 1973 heeft Christiania ook een status gekregen als sociaal experiment. De wijk kent een slecht imago door de drugshandel, helaas is dit onterecht omdat de bewoners puur een andere manier van leven kennen. Bezoekers passen zich dan ook aan in de wijk.
Door de hippie-cultuur is het een kleurrijke wijk. De bewoners leven er in een eigen wereld waar vrijheid voorop staat. De wijk wordt jaarlijks bezocht door ongeveer 500.000 toeristen die de kleuren en geuren op prijs stellen. Er zijn veel cafés en restaurants en er zijn regelmatig activiteiten. In Fredags Cafe is elke week een gratis karaoke avond waar iedereen aan mee kan doen. Verder worden er veel workshops gegeven, zijn er activiteiten op het gebied van theater en cabaret en zijn er veel kunsttentoonstellingen. Bezoek ook eens de straatkunstenaars. Christiania kent nog een aantal goede waar je voor weinig geld een mooi kunstwerk kan kopen.
lijkt me coole plaatsquote:Op donderdag 29 september 2005 12:52 schreef Jaguarized het volgende:
Ik heb voor mijn sollicitatie een stukje geschreven over de wijk Christiania in Kopenhagen. Graag jullie mening.
Christiania
<tekst>
man, dat stukje lees je binnen 30 sec.quote:Op donderdag 29 september 2005 12:54 schreef RaymanNL het volgende:
[..]
wat een lees werk
Alas je dat nou verdeeld over 20 posts dan kan ik het ook volgenen
Ik denk niet dat Brechtje daar zo blij mee is als ik dat ga verdelen over 20 posts.quote:Op donderdag 29 september 2005 12:54 schreef RaymanNL het volgende:
[..]
wat een lees werk
Alas je dat nou verdeeld over 20 posts dan kan ik het ook volgenen
ik las zin 1 en vond het meteen geweldig.verder kwam ik nietquote:Op donderdag 29 september 2005 12:52 schreef Jaguarized het volgende:
blaat
Het moet wel interessant zijn voor de toekomstige bezoeker van Kopenhagen.quote:Op donderdag 29 september 2005 12:57 schreef Imberr het volgende:
[..]
man, dat stukje lees je binnen 30 sec.
Verder kwam je waarom niet?quote:Op donderdag 29 september 2005 12:58 schreef Boeman het volgende:
[..]
ik las zin 1 en vond het meteen geweldig.verder kwam ik niet![]()
ik wist niet dat die plaats bestond en nu wel en nu wil ik erheenquote:Op donderdag 29 september 2005 12:59 schreef Jaguarized het volgende:
[..]
Het moet wel interessant zijn voor de toekomstige bezoeker van Kopenhagen.![]()
-->quote:Christiania
Christiania is de verkorte naam voor Vrijstad Christiania. Christiania is opgericht in 1971 door een groep hippies tijdens het kraken van een aantal verlaten militaire kazernes. De regering heeft een jarenlange strijd gevoerd om de krakers weg te krijgen. Christiania betaalt nu belasting sinds 1995 toen er een overeenkomst is gesloten tussen de regering en de bewoners. Pusher Street was de belangrijkste straat van Christiania waar vrijelijk in softdrugs werd gehandeld. Sinds 1973 heeft Christiania ook een status gekregen als sociaal experiment. De wijk kent een slecht imago door de drugshandel, helaas is dit onterecht omdat de bewoners puur een andere manier van leven kennen. Bezoekers passen zich dan ook aan in de wijk.
Door de hippie-cultuur is het een kleurrijke wijk. De bewoners leven er in een eigen wereld waar vrijheid voorop staat. De wijk wordt jaarlijks bezocht door ongeveer 500.000 toeristen die de kleuren en geuren op prijs stellen. Er zijn veel cafés en restaurants en er zijn regelmatig activiteiten. In Fredags Cafe is elke week een gratis karaoke avond waar iedereen aan mee kan doen. Verder worden er veel workshops gegeven, zijn er activiteiten op het gebied van theater en cabaret en zijn er veel kunsttentoonstellingen. Bezoek ook eens de straatkunstenaars. Christiania kent nog een aantal goede waar je voor weinig geld een mooi kunstwerk kan kopen.
quote:Christiania
Christiania is de verkorte naam voor Vrijstad Christiania. Het is opgericht in 1971 door een groep hippies tijdens het kraken van een aantal verlaten militaire kazernes. De regering heeft een jarenlange strijd gevoerd om deze krakers weg te krijgen. Christiania betaalt belasting sinds 1995, toen er een overeenkomst werd gesloten tussen de regering en de bewoners. Pusher Street was de belangrijkste straat van Christiania, waar vrijelijk in softdrugs werd gehandeld. Sinds 1973 heeft Christiania ook een status gekregen als sociaal experiment. De wijk kent een slecht imago door de drugshandel. Helaas is dit onterecht, omdat de bewoners puur een andere manier van leven kennen. Bezoekers passen zich dan ook aan in de wijk.
Door de hippie-cultuur is het een kleurrijke wijk. De bewoners leven er in een eigen wereld waar vrijheid voorop staat. De wijk wordt jaarlijks bezocht door ongeveer 500.000 toeristen die de kleuren en geuren op prijs stellen. Er zijn veel cafés en restaurants en er zijn regelmatig activiteiten. In Fredags Cafe is elke week een gratis karaoke-avond waar iedereen aan mee kan doen. Verder worden er veel workshops gegeven, zijn er activiteiten op het gebied van theater en cabaret en zijn er veel kunsttentoonstellingen. Bezoek ook eens de vele straatkunstenaars die Christiania kent en waar je voor weinig geld een mooi kunstwerk kunt kopen.
omdat ik van mezelf weet dat ik nu geen lappen tekst kan lezenquote:Op donderdag 29 september 2005 13:00 schreef Jaguarized het volgende:
[..]
Verder kwam je waarom niet?
trek je dan ook van die grote zielige ogenquote:Op donderdag 29 september 2005 12:54 schreef Imberr het volgende:
[..]
uuh.. heel soms jaalleen als ze me zielig vind eig.
en met deze zielig bedoel ik dus niet: agossie, wat zielig
.. maar: wat ben jij toch zielig
![]()
![]()
ah het is me toch gelukt.quote:Op donderdag 29 september 2005 13:02 schreef Boeman het volgende:
[..]
omdat ik van mezelf weet dat ik nu geen lappen tekst kan lezen
*ene oog in andere oog uit principe enzo
uuhm.. zodra ze thuiskomt van der werk welquote:Op donderdag 29 september 2005 13:06 schreef RaymanNL het volgende:
[..]
trek je dan ook van die grote zielige ogen![]()
![]()
Graag gedaan.quote:Op donderdag 29 september 2005 13:09 schreef Jaguarized het volgende:
Thnx Bupatih!Bij die laatste regel zag ik ook al dat er iets niet klopte.
"Karaoke-avond" kent de spellingscheck van Word helemaal niet.
![]()
zeg je dan ook echo! in je portomon'ee en hou je dan vervolgens je handje opquote:Op donderdag 29 september 2005 13:08 schreef Imberr het volgende:
[..]
uuhm.. zodra ze thuiskomt van der werk wel![]()
ik ga dalijk maar een boek lezenquote:
quote:Op donderdag 29 september 2005 13:22 schreef RaymanNL het volgende:
[..]
zeg je dan ook echo! in je portomon'ee en hou je dan vervolgens je handje op![]()
![]()
Morgen win ik weerquote:Op donderdag 29 september 2005 13:25 schreef Ulreazj het volgende:
[..]
Vond je potje knokke niet mooi in Lemmingballz.![]()
![]()
![]()
Zweeds of IJslands?quote:Op donderdag 29 september 2005 13:24 schreef Imberr het volgende:
[..]
ik ga dalijk maar een boek lezen
heb em pas verlengd want ik was er na 3 weken nog niet in begonnen dus dat ga ik dalijk maar doen. Schrijfster: Inger Frimansson![]()
wie noemt zun kind nou Inger? dan is Inge nog beter![]()
Je leest toch ook geen boek? Staat er op de achterkant geen samenvatting?quote:Op donderdag 29 september 2005 13:24 schreef Imberr het volgende:
[..]
ik ga dalijk maar een boek lezen
heb em pas verlengd want ik was er na 3 weken nog niet in begonnen dus dat ga ik dalijk maar doen. Schrijfster: Inger Frimansson![]()
wie noemt zun kind nou Inger? dan is Inge nog beter![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |