Na die van mij uiteraard.quote:Op donderdag 29 september 2005 11:22 schreef Chriz2k het volgende:
[..]
Mijn sollicitatiemail zal onovertroffen blijken.
Tuigquote:
quote:Op donderdag 29 september 2005 11:32 schreef Intrepidity het volgende:
[..]
Ik probeer het, als die ouwe ff niet deze kant opkijkt
Nog 5 uur, dan heb ik weekendquote:Op donderdag 29 september 2005 11:35 schreef RaymanNL het volgende:
Ik wil pauze
want:
Pauze= koffie
koffie=energy
energy=dag door komen
dag door komen=snel dag voor bij
snel dag voorbij= snel morgen
snel morgen= snel weekend
weekend= tof![]()
Koop een nieuwe??quote:Op donderdag 29 september 2005 11:39 schreef Imberr het volgende:
ik ga men moeder maar es smsen![]()
dan gaat ze me natuurlijk wel bellen he..oh wacht, me tel valt toch constant uit
Krijg?quote:Op donderdag 29 september 2005 11:41 schreef Imberr het volgende:
[..]
nog 1 á 2 weekjes en dan krijg ik een nieuwe
![]()
krijg ja.. van me moeder enzo.. die me dadelijk hopelijk niet naar school laat gaanquote:Op donderdag 29 september 2005 11:42 schreef Intrepidity het volgende:
[..]
Krijg?
Waar?! ik wil, ik wil
Moeder ruilen?quote:Op donderdag 29 september 2005 11:43 schreef Imberr het volgende:
[..]
krijg ja.. van me moeder enzo.. die me dadelijk hopelijk niet naar school laat gaan![]()
Wat voor één krijg je ????quote:Op donderdag 29 september 2005 11:41 schreef Imberr het volgende:
[..]
nog 1 á 2 weekjes en dan krijg ik een nieuwe
![]()
ik wil de Samsung SGH-X480quote:
als ze iets niet goed doet he, dan moet je er over klagen in de klaagbaak op t forum van Fwnkquote:Op donderdag 29 september 2005 11:45 schreef Intrepidity het volgende:
[..]
Die van mij doet het ook wel goed hoor, ruimt je kamer op enzo
Iedere Fokker! hier krijgt een 2de leven op Fwnk z'n forum.quote:Op donderdag 29 september 2005 11:49 schreef Imberr het volgende:
[..]
ik wil de Samsung SGH-X480krijg die denk ik ook wel
![]()
[..]
als ze iets niet goed doet he, dan moet je er over klagen in de klaagbaak op t forum van Fwnk![]()
![]()
Waar is dat?quote:Op donderdag 29 september 2005 11:49 schreef oegaboega het volgende:
wie gaat er morgen mee naar de FOX
Fox is in Stadskanaal.quote:Op donderdag 29 september 2005 11:52 schreef Fwnk het volgende:
[..]
Waar is dat?
Waarom gaan we niet naar hilversum naar die clubs van jerry?
En die andere, de G spott ofzo?quote:Op donderdag 29 september 2005 11:53 schreef Ulreazj het volgende:
[..]
Fox is in Stadskanaal.
Hilversum moeten we ook keer heen, en dan naar Havanna.![]()
![]()
![]()
Ik nietquote:Op donderdag 29 september 2005 11:51 schreef Ulreazj het volgende:
[..]
Iedere Fokker! hier krijgt een 2de leven op Fwnk z'n forum.![]()
En naar Utrecht ff stappenquote:Op donderdag 29 september 2005 11:53 schreef Ulreazj het volgende:
[..]
Fox is in Stadskanaal.
Hilversum moeten we ook keer heen, en dan naar Havanna.![]()
![]()
![]()
Zeg het maarquote:Op donderdag 29 september 2005 11:55 schreef oegaboega het volgende:
[..]
En naar Utrecht ff stappenen weer eens naar Groningen
etc.. etc..
hmmm weet niet of ik vnv naar de bras gaquote:Op donderdag 29 september 2005 11:53 schreef Fwnk het volgende:
vanavond nog bras ronox?
ikke half.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |