KLopt maar dat maakt het niet minder vervelendquote:Op donderdag 29 september 2005 09:08 schreef B_BOY het volgende:
waarschijnlijk een wiki-vandaal maar daar kwam een oplossing voor las ik laatst op tweakers![]()
Vraag het eens aan yvonne of een andere mod?quote:Op donderdag 29 september 2005 09:11 schreef freiss het volgende:
195.241.113.195
well done m8.quote:Op donderdag 29 september 2005 09:14 schreef freiss het volgende:
Ik heb ff alles gefixed
Veel leerplezierquote:Op donderdag 29 september 2005 09:22 schreef B_BOY het volgende:
ik ga naar scfhool laterz.
klopt, ik ben gewoon teruggegaan naar de versie van jaguarized, en daarvandaan geedit. Want die jongen had ook een plaatje een andere afmeting gegeven en "Bier kan je de OP vinden"quote:Op donderdag 29 september 2005 09:19 schreef DaMook het volgende:
Tussen deel 88 en 90 staat een plusje en deel 89 staat er niet bij
Domme meidquote:Op donderdag 29 september 2005 10:28 schreef Imberr het volgende:
ik heb me verslapenben nog doodmoe
ik verslaap me altijdquote:Op donderdag 29 september 2005 10:28 schreef taart het volgende:
[..]
Domme meid![]()
Gewoon rustig aan doen hoor![]()
wat vind jij? moet ik voor die 3 uurtjes nog naar school gaan?quote:
Tuurlijk meid, die school is je toekomstquote:Op donderdag 29 september 2005 10:48 schreef Imberr het volgende:
[..]
wat vind jij? moet ik voor die 3 uurtjes nog naar school gaan?waarvan net 2 vakken 'belangrijk'...
Kom es op msnquote:Op donderdag 29 september 2005 10:48 schreef Imberr het volgende:
[..]
wat vind jij? moet ik voor die 3 uurtjes nog naar school gaan?waarvan net 2 vakken 'belangrijk'...
ik sms me moeder over n uurtje wel.. zo van: 'kutkutkutkutKUT!! k heb me verslapen!! wat moet ik nou doen1?!? AAAH!! oh, ik heb trouwens nog maar 2 uur.. waarvan 1 uur tekenen.. zou ik daarvoor dan nog wel naar school gaan..?quote:Op donderdag 29 september 2005 10:49 schreef RaymanNL het volgende:
[..]
Tuurlijk meid, die school is je toekomst![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Netjes opgelostquote:Op donderdag 29 september 2005 10:54 schreef Imberr het volgende:
[..]
ik sms me moeder over n uurtje wel.. zo van: 'kutkutkutkutKUT!! k heb me verslapen!! wat moet ik nou doen1?!? AAAH!! oh, ik heb trouwens nog maar 2 uur.. waarvan 1 uur tekenen.. zou ik daarvoor dan nog wel naar school gaan..?t andere vak is trouwens ook niet belangrijk
'
![]()
Tsssquote:Op donderdag 29 september 2005 10:54 schreef Imberr het volgende:
[..]
ik sms me moeder over n uurtje wel.. zo van: 'kutkutkutkutKUT!! k heb me verslapen!! wat moet ik nou doen1?!? AAAH!! oh, ik heb trouwens nog maar 2 uur.. waarvan 1 uur tekenen.. zou ik daarvoor dan nog wel naar school gaan..?t andere vak is trouwens ook niet belangrijk
'
![]()
10 min.quote:Op donderdag 29 september 2005 11:01 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Tsss. Hoe ver fietsen/whatever is je school?
Want ik moet voor 1 uur (dat is 3 kwartier les) 2 uur heen en 2 uur terug rijden.
Dus hup hup hup, naar school.
Waarom ben je zo moe dan?quote:Op donderdag 29 september 2005 11:05 schreef Imberr het volgende:
[..]
10 min.maar so what?
![]()
en nee, ik ga niet voor n paar nutteloze uurtjes naar school als ik doodmoe ben.
weet ik niet.quote:
Heb je al een beker water in je gezicht gegooid, bij mij werkt dat altijd.quote:Op donderdag 29 september 2005 11:08 schreef Imberr het volgende:
[..]
weet ik niet.zo laat ben ik niet eens gaan slapen gister
(rond half 11. Normaal ben ik de volgende dag dan wel wakker enzo..)
Wou je nog mod worden?quote:Op donderdag 29 september 2005 11:05 schreef Imberr het volgende:
[..]
10 min.maar so what?
![]()
en nee, ik ga niet voor n paar nutteloze uurtjes naar school als ik doodmoe ben.
Ik had eigenlijk ook 1 uur, maar hoef niet naar school dan. Ik moet 45 min heen en 45 min terug fietsen.quote:Op donderdag 29 september 2005 11:01 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Tsss. Hoe ver fietsen/whatever is je school?
Want ik moet voor 1 uur (dat is 3 kwartier les) 2 uur heen en 2 uur terug rijden.
Dus hup hup hup, naar school.
Lui krengquote:Op donderdag 29 september 2005 11:05 schreef Imberr het volgende:
[..]
10 min.maar so what?
![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |