Ik nietquote:Op dinsdag 27 september 2005 23:52 schreef Gizmore het volgende:
Wie heeft trouwens de OP bijgewerkt? Diegene is in ieder geval een berg spaties vergeten bij de vorige delen
quote:Op dinsdag 27 september 2005 23:53 schreef the_legend_killer het volgende:
PUB steunt Yildiz bij volgende topic
Ik doe het wel ! omdat je het lief vraagtquote:Op dinsdag 27 september 2005 23:55 schreef ijsmeis het volgende:
Kan iemand de wiki dan even aanpassen en de spaties erin zetten?!
ok dan mag jij het doenquote:Op dinsdag 27 september 2005 23:56 schreef Jaguarized het volgende:
Ik pas wiki even aan.
donequote:Op dinsdag 27 september 2005 23:55 schreef ijsmeis het volgende:
Dan doe ik het wel weerquote:Op dinsdag 27 september 2005 23:55 schreef ijsmeis het volgende:
Sunchaser heeft hem al zag ik net.quote:Op dinsdag 27 september 2005 23:58 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
Ik moet hem net als Sunchaser zo in de avatar zetten
Ik twijfel nogquote:Op dinsdag 27 september 2005 23:58 schreef Jaguarized het volgende:
[..]
Sunchaser heeft hem al zag ik net.
trusten!quote:Op woensdag 28 september 2005 00:01 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
Ik twijfel nog
Dan aap ik na
Maar mazzel
Euhm, wat wil je precies weten.quote:Op woensdag 28 september 2005 00:14 schreef Gizmore het volgende:
Maar J, toch nog ff tussendoor he: vertel eens over je geplande reis naar NY, kan ik in ieder geval ideeen opdoen
Hoe lang, waar, wat je gaat doen en alles. Of je post maar een link als je dat al uitgebreid hebt beschreven in TRVquote:Op woensdag 28 september 2005 00:15 schreef Jaguarized het volgende:
[..]
Euhm, wat wil je precies weten.
Ik was er in het vorige topic al geen antwoord op mijn onnozele vraagquote:
onnozele vraag?quote:Op woensdag 28 september 2005 00:17 schreef DaMook het volgende:
[..]
Ik was er in het vorige topic al geen antwoord op mijn onnozele vraagen heb net even mijn "avond"eten gemaakt en ben er nu nog heeeeel even
Vertrek vrijdag 23 december 2005 om 07.00 met SAS Scandinavian Airlines van Amsterdam naar Kopenhagen. Aankomst 08.20. Dan 4 uur wachten. Om 12.20 vertrek naar New York Newark (New Jersey) met SAS Scandinavian Airlines. Aankomst lokale tijd om 15.00. Verwachte aankomsttijd bij hostel om 18.00.quote:Op woensdag 28 september 2005 00:16 schreef Gizmore het volgende:
[..]
Hoe lang, waar, wat je gaat doen en alles. Of je post maar een link als je dat al uitgebreid hebt beschreven in TRV
Lees maar terugquote:Op woensdag 28 september 2005 00:18 schreef Gizmore het volgende:
[..]
onnozele vraag?
hoe meer zielen hoe maar vreugd
Ben je er ook met oud en nieuw? In dat geval is het wel vet als je dan naar Times Square gaatquote:Op woensdag 28 september 2005 00:23 schreef Jaguarized het volgende:
Rest van de dag rustig aan doen, hostel verkennen en een supermarkt zoeken in de buurt. Zaterdag metrokaart aanschaffen en naar Times Square om New York Pass op te halen. Dagen erna moet ik nog invullen. Zondag de 25ste indien mogelijk naar een kerk in Harlem voor zo'n gospelvoorstelling.
Jawelquote:
Mmm.. ik heb toch echt al je posts daar gelezenquote:
Heb ik jou op msn ?quote:Op woensdag 28 september 2005 00:35 schreef Gizmore het volgende:
[..]
Mmm.. ik heb toch echt al je posts daar gelezenNou ja, laat maar, zo boeiend kan het nu ook weer niet zijn
Ik ga liever met meerdere mensen, weet niet echt waarom. Vind t gewoon gezelliger, zowel als je daar bent maar helemaal als je weer thuis bent en je er nog over na kunt pratenquote:Op woensdag 28 september 2005 00:41 schreef DaMook het volgende:
Ik wil ook gaan, alleen of met meerdere interesseert mij ook niet zoveel. Alleen kun je ook lol hebben
.
Dubai wil ik ook nog eens heen. Lijkt me ook een supervet land om eens te bezoeken.quote:Op woensdag 28 september 2005 00:47 schreef Gizmore het volgende:
[..]
Ik ga liever met meerdere mensen, weet niet echt waarom. Vind t gewoon gezelliger, zowel als je daar bent maar helemaal als je weer thuis bent en je er nog over na kunt pratenBij J lag het al een tijdje in de planning dus ja, dan snap ik t allemaal ook wel. Ik heb op het moment alleen nog maar zoiets van: mmm dat lijkt me wel leuk
Net zoals dat ik nog wel een keer naar Dubai, Hawai en alles wil..
Denk niet dat je heel veel verder komt dan dat met goedkoop uitbreidenquote:Op woensdag 28 september 2005 00:49 schreef Jaguarized het volgende:
[..]
Dubai wil ik ook nog eens heen. Lijkt me ook een supervet land om eens te bezoeken.Ik heb ook al 75 Deense Kronen, ongeveer 10,00 euro, zodat ik wat te vreten kan kopen daaro aangezien ik geen benul heb of men ook euro's accepteert in Kopenhagen op het vliegveld. En ik heb nog 8 dollar, even kijken op welke manier ik dat goedkoop ga uitbreiden.
Haha die toren is wel vet. Die eilandengroepen ook wel. The Palms eilanden Jumeirah, Jebel Ali en Deira.quote:Op woensdag 28 september 2005 00:53 schreef Gizmore het volgende:
[..]
Denk niet dat je heel veel verder komt dan dat met goedkoop uitbreidenIk wil eigenlijk pas naar Dubai als die mega wolkenkrabber af is (Burj Dubai) maar aangezien dat nog wel een tijdje duurt heb ik voorlopig de tijd. Ik zie toch op het moment vooral veel in van die écht tropische gebieden; vriend van me was afgelopen zomer naar Dubai en de Malediven, foto's waren echt heel vet....
Precies dus dat wil ik dan wel gelijk ook in 1 moeite door doenquote:Op woensdag 28 september 2005 00:58 schreef Jaguarized het volgende:
[..]
Haha die toren is wel vet. Die eilandengroepen ook wel. The Palms eilanden Jumeirah, Jebel Ali en Deira.
[[url=http://guide.theemiratesnetwork.com/living/dubai/images/the_palm/palm_jumeirah.jpg]afbeelding[/ur
Malediven had ik in de planning staan voor juli volgend jaar maar dat lag niet op de route. Tenzij ik 3000 euro over heb voor een ticket.
quote:
quote:Op woensdag 28 september 2005 08:48 schreef Chriz2k het volgende:
[..].
Ik snap eigenlijk niet waarom ik al zo vroeg op ben, was er om 7:30 al uit, maar ik kan gewoon niet uitslapen.
Ik vind ze juist wel toffer, heb je een echt .nl adres! (met een staartje...)quote:Op woensdag 28 september 2005 08:53 schreef Fwnk het volgende:
mja
Effe zoeken
Das wel weer lastiger te onthouden
Hij is bijna klaarquote:Op woensdag 28 september 2005 08:55 schreef Intrepidity het volgende:
[..]
Ik vind ze juist wel toffer, heb je een echt .nl adres! (met een staartje...)
Posten!quote:Op woensdag 28 september 2005 09:15 schreef Ayaxola het volgende:
Omg, ik weet eindelijk wat voor kop er achter Junkiesietze schuil gaat!
Pretje hequote:Op woensdag 28 september 2005 09:15 schreef Ayaxola het volgende:
Omg, ik weet eindelijk wat voor kop er achter Junkiesietze schuil gaat!
Tof plan!quote:Op woensdag 28 september 2005 10:08 schreef Intrepidity het volgende:
[..]
Als ik em open vermeld ik je naam wel
Ik kom al....quote:Op woensdag 28 september 2005 09:34 schreef Fwnk het volgende:
Rustig hier....
Imberrr?
Talena???
MaRySe??
???
Allemaal natuurlijk.quote:
Geeltje de vrouw.quote:Op woensdag 28 september 2005 10:20 schreef Intrepidity het volgende:
[..]
En hoeveel heb je daar voor betaald?
Jij vroeg hoeveel ik er voor betaald had.quote:
Neehoorquote:Op woensdag 28 september 2005 10:27 schreef Jaguarized het volgende:
[..]
Jij vroeg hoeveel ik er voor betaald had.![]()
Intrepidity dan.quote:
Ik wil MaRySe wel, dan heb je Talenaquote:Op woensdag 28 september 2005 10:36 schreef Intrepidity het volgende:
Maareh, Jag, kan ik imberr van je overnemen?
Imberr mag je wel overnemen.quote:Op woensdag 28 september 2005 10:36 schreef Intrepidity het volgende:
Maareh, Jag, kan ik imberr van je overnemen?
En daar wil ik nou net mee overblijven, puik plan dus.quote:Op woensdag 28 september 2005 10:38 schreef Fwnk het volgende:
[..]
Ik wil MaRySe wel, dan heb je Talena![]()
\o/quote:Op woensdag 28 september 2005 10:38 schreef Jaguarized het volgende:
[..]
Imberr mag je wel overnemen.![]()
het ging over wie met wie het bed induikt, echter alle dames zijn al bezet, dus je kunt de laatste pagina als niet gepost beschouwenquote:Op woensdag 28 september 2005 11:06 schreef B_BOY het volgende:
ik ben ziek. gaathet hier over de pub verkiezingen heb ik iets gemist?
dus ik moet alleen me bedje in duiken.quote:Op woensdag 28 september 2005 11:07 schreef Intrepidity het volgende:
[..]
het ging over wie met wie het bed induikt, echter alle dames zijn al bezet, dus je kunt de laatste pagina als niet gepost beschouwen
We hebben het nog niet over ijsmeis gehad, dus met een beetje geluk kan je haar nog t bed in krijgenquote:Op woensdag 28 september 2005 11:08 schreef B_BOY het volgende:
[..]
dus ik moet alleen me bedje in duiken.
Nee dank jequote:Op woensdag 28 september 2005 11:10 schreef Intrepidity het volgende:
[..]
We hebben het nog niet over ijsmeis gehad, dus met een beetje geluk kan je haar nog t bed in krijgen
Die hebben op het moment even niks te zeggenquote:Op woensdag 28 september 2005 11:12 schreef Gizmore het volgende:
[..]
Nee dank jeIk vraag me trouwens af wat de dames daar nu zelf van vinden
Whehe, maar wie zijn er nog over? En hoeveel moet t kostenquote:Op woensdag 28 september 2005 11:13 schreef Intrepidity het volgende:
[..]
Die hebben op het moment even niks te zeggen![]()
* RaymanNL neemt afstandquote:Op woensdag 28 september 2005 11:14 schreef B_BOY het volgende:
ik ben zo ziek dat ik niet eens iemand in mijn bed wil. (het is dus wel heel erg met mij gesteld @ the moment)
Zelfs Brechtje niet? Damn, dan ben je wel heel erg ziek. Beterschapquote:Op woensdag 28 september 2005 11:14 schreef B_BOY het volgende:
ik ben zo ziek dat ik niet eens iemand in mijn bed wil. (het is dus wel heel erg met mij gesteld @ the moment)
In ieder geval brechtje en ijsmeis zijn nog over... prijs kan over geonderhandeld worden. Minimaal 75 euro/dagquote:Op woensdag 28 september 2005 11:14 schreef Gizmore het volgende:
[..]
Whehe, maar wie zijn er nog over? En hoeveel moet t kosten
Dan ben ik bang dat ik deze ronde moet missenquote:Op woensdag 28 september 2005 11:16 schreef Intrepidity het volgende:
[..]
In ieder geval brechtje en ijsmeis zijn nog over... prijs kan over geonderhandeld worden. Minimaal 75 euro/dag
Mooizo, dan heb ik imberr, ijsmeis én brechtjequote:Op woensdag 28 september 2005 11:17 schreef Gizmore het volgende:
[..]
Dan ben ik bang dat ik deze ronde moet missen
brechtje mag mekomen maseren maarja seks kan ik nou niet, heel mijn lichaam is stijf behalve hetgene wat nodig is voor de seks.quote:Op woensdag 28 september 2005 11:15 schreef Gizmore het volgende:
[..]
Zelfs Brechtje niet? Damn, dan ben je wel heel erg ziek. Beterschap
Die zijn allemaal veel te klein en of jongquote:Op woensdag 28 september 2005 11:17 schreef Intrepidity het volgende:
[..]
Mooizo, dan heb ik imberr, ijsmeis én brechtje![]()
Whehe, dat is kut voor jequote:Op woensdag 28 september 2005 11:18 schreef B_BOY het volgende:
[..]
brechtje mag mekomen maseren maarja seks kan ik nou niet, heel mijn lichaam is stijf behalve hetgene wat nodig is voor de seks.
Ik ben ook nog minderjarig, ik zie geen probleemquote:Op woensdag 28 september 2005 11:18 schreef Gizmore het volgende:
[..]
Die zijn allemaal veel te klein en of jong
Nee maar ik welquote:Op woensdag 28 september 2005 11:19 schreef Intrepidity het volgende:
[..]
Ik ben ook nog minderjarig, ik zie geen probleem
Moet je aan TLK vragenquote:Op woensdag 28 september 2005 11:20 schreef Jo0Lz het volgende:
Mijn god, waarom is hij een held dan?
Meelopers
Heejquote:Op woensdag 28 september 2005 11:16 schreef Intrepidity het volgende:
[..]
In ieder geval brechtje en ijsmeis zijn nog over... prijs kan over geonderhandeld worden. Minimaal 75 euro/dag
De beste bleef over.quote:
Je 'vroeg' zelfs om een slotjequote:Op woensdag 28 september 2005 11:37 schreef Fwnk het volgende:
Oismois mijn topique wat doe je!
Bier en tieten!
NIET!quote:Op woensdag 28 september 2005 11:39 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Je 'vroeg' zelfs om een slotje.
the_legend_killerquote:
Hey roflboy, pwn jezelf even door een goeie slippie te maken met je brommâh. Dan own je de buurt ook nog.quote:Op woensdag 28 september 2005 11:40 schreef Maikuuul het volgende:
Zo ik ben ook weer uit school en ik ga nu Farcry spelencya mensen ! en vergeet niet nog eens naar mijn sjieke slip te kijken !
quote:Op woensdag 28 september 2005 11:41 schreef Jaguarized het volgende:
[..]
Hey roflboy, pwn jezelf even door een goeie slippie te maken met je brommâh. Dan own je de buurt ook nog.![]()
17 ofzo?quote:Op woensdag 28 september 2005 11:42 schreef Gizmore het volgende:
[..]
Is dat de beste? Hoe oud is die ook weer![]()
16, nog maar weer een keer fotoboek kijkenquote:
Qua leeftijd of innerlijk?quote:Op woensdag 28 september 2005 11:45 schreef Gizmore het volgende:
[..]
16, nog maar weer een keer fotoboek kijken
* Gizmore even fotoboek checkt
Mmm... Kan wel![]()
Innerlijk? Geen ideequote:
Lunsjequote:Op woensdag 28 september 2005 11:49 schreef Gizmore het volgende:
[..]
Innerlijk? Geen idee
Leeftijd en foto's lijkt me eerderMaar goed, ik ga lunsjun
Ik weet hetquote:
ik denk keelontstekingquote:Op woensdag 28 september 2005 11:19 schreef Gizmore het volgende:
[..]
Whehe, dat is kut voor jeWat heb je eigenlijk dan?
FarCryquote:Op woensdag 28 september 2005 11:40 schreef Maikuuul het volgende:
Zo ik ben ook weer uit school en ik ga nu Farcry spelencya mensen ! en vergeet niet nog eens naar mijn sjieke slip te kijken !
Neenquote:Op woensdag 28 september 2005 12:19 schreef Jo0Lz het volgende:
[..]
FarCry
Haal dan dat HL2 logo weg!
Echt?quote:Op woensdag 28 september 2005 12:28 schreef Fwnk het volgende:
Het onweert....
Ja,quote:Op woensdag 28 september 2005 12:28 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Echt?.
Hier schijnt fel de zon.
Lethalnijntjesquote:Op woensdag 28 september 2005 12:18 schreef Fwnk het volgende:
lalalala
En je bent nog wel VERLIEFT>quote:Op woensdag 28 september 2005 12:30 schreef B_BOY het volgende:
tis echt weer zo;n klote dag. voel me echt verlept.
Nee.quote:Op woensdag 28 september 2005 12:31 schreef Jo0Lz het volgende:
[..]
Lethalnijntjes![]()
![]()
Speelden jullie ook Urban Terror??
Ik wil alleen pub usersquote:Op woensdag 28 september 2005 12:38 schreef Intrepidity het volgende:
Dan moet je een topic openen met als TT 'TIETEN EN BIER!!!' in ONZ, met verstopt achter een link met de naam 'Geile wijven met grote tieten' het forum
wat is hier leuk aan. we hebben toch al een goed forum hier. of wil je zeggen dat fok! niet goed genoeg is voor jou.quote:
Jawel maar dit is als backup / phunforum als fok! down is enzoquote:Op woensdag 28 september 2005 12:41 schreef B_BOY het volgende:
[..]
wat is hier leuk aan. we hebben toch al een goed forum hier. of wil je zeggen dat fok! niet goed genoeg is voor jou.
Fok is de laatste tijd regelmatig een paar uur offline.. een aangezien 90% hier geen sociaal leven heeft buiten fok, moet je toch wat anders regelenquote:Op woensdag 28 september 2005 12:41 schreef B_BOY het volgende:
[..]
wat is hier leuk aan. we hebben toch al een goed forum hier. of wil je zeggen dat fok! niet goed genoeg is voor jou.
Tis gewoon leukquote:Op woensdag 28 september 2005 12:44 schreef B_BOY het volgende:
men das wel heel erg. als fok! down is ga je tog gewoon aan je piemel trekken ofzo:P of msnen.
Feli!quote:Op woensdag 28 september 2005 12:50 schreef MaRySe het volgende:
Nu mag dat Yildiz geneuzel wel weer ophouden
Ohhh ik heb m'n toelatingding gehaald whieeeeeee !
toelatingding voor wat??quote:Op woensdag 28 september 2005 12:50 schreef MaRySe het volgende:
Nu mag dat Yildiz geneuzel wel weer ophouden
Ohhh ik heb m'n toelatingding gehaald whieeeeeee !
Geef toe je vond em vet, maar je durft het gewoon niet te zeggen omdat je anders niet meer bij de "Pub Hooligans" hoortquote:
laterzquote:Op woensdag 28 september 2005 12:57 schreef Jaguarized het volgende:
Ik ga ff richting stad om m'n propedeuse op te halen.
Tot later.
Hahaquote:Op woensdag 28 september 2005 13:04 schreef B_BOY het volgende:
[..]
laterz
ik ga ook weer ff wat anders doen, moet van me moeder wiskunde of natuurkunde gaan maken.
fackin kutzooi.
Nee ik vond em niet vetquote:Op woensdag 28 september 2005 13:04 schreef Maikuuul het volgende:
[..]
Geef toe je vond em vet, maar je durft het gewoon niet te zeggen omdat je anders niet meer bij de "Pub Hooligans" hoort
Dankequote:
Ik wist dat je dat ging vragen, het antwoord is NEENquote:
o, ok, ik ben wel cute, maar neit tegen jouquote:Op woensdag 28 september 2005 13:25 schreef Maikuuul het volgende:
[..]
Ik wist dat je dat ging vragen, het antwoord is NEEN
Want bij dat liedje van eminem ( ass like that ) zegt dat hondje dat zo leuk
Standaard phbb, bekend moet wel een beetje een uniek design hebben...quote:Op woensdag 28 september 2005 12:34 schreef Fwnk het volgende:
Ja maar t moet een beetje bekend worden enzo
True, dat moet ik nog doenquote:Op woensdag 28 september 2005 13:29 schreef Jo0Lz het volgende:
[..]
Standaard phbb, bekend moet wel een beetje een uniek design hebben...
Als je een beetje photoshop en php/template kennis hebt zou je zelf een design kunnen makenquote:Op woensdag 28 september 2005 13:29 schreef Fwnk het volgende:
[..]
True, dat moet ik nog doen
Suggesties?
Dat heb ik nietrquote:Op woensdag 28 september 2005 13:32 schreef Intrepidity het volgende:
[..]
Als je een beetje photoshop en php/template kennis hebt zou je zelf een design kunnen maken
Niet voor zijn moeder, maar door zijn moeder.quote:Op woensdag 28 september 2005 13:04 schreef Maikuuul het volgende:
[..]
Haharofl omfg pwned like a noob, wie moet er nou huiswerk maken voor zijn moeder
![]()
Ik ben ICT Beheerder, geen gare programmeurquote:Op woensdag 28 september 2005 13:35 schreef Intrepidity het volgende:
Was een poosje geleden met een eigen forumsysteem bezig... basic functies als posten en topics maken enzo werkte prima... en toen ging de harde schijf eraan
Programmeurs zijn niet gaarquote:Op woensdag 28 september 2005 13:37 schreef Fwnk het volgende:
[..]
Ik ben ICT Beheerder, geen gare programmeur
Ja lag maarquote:
Ja kweet niet ligt aan de opkomstquote:Op woensdag 28 september 2005 14:17 schreef Fwnk het volgende:
En weer thuis
Maryse, wou je die meeting nog doorzetten?
Ik vind dat met photoshop werken maar niets.quote:Op woensdag 28 september 2005 13:32 schreef Intrepidity het volgende:
[..]
Als je een beetje photoshop en php/template kennis hebt zou je zelf een design kunnen maken
Heet jij maryse?quote:Op woensdag 28 september 2005 14:25 schreef Maikuuul het volgende:
[..]
Ja kweet niet ligt aan de opkomst
Wie download nou niet? Maar een gehackte versie van Dreamweaver waarmee je support en updates + uitbreidingen krijgt is er niet. Dan maar kopen. Geld zatquote:Op woensdag 28 september 2005 14:34 schreef B_BOY het volgende:
ik download die progjes gewoon (oei foei)
ik ben nu blof met het metropole orkest aant kijken![]()
goede dvd
moet schijnbaar van sgool leren rekenen met binaire getallen ff uitleg gevraagd aan een maat en tis eik best makkelijk. tis wel erg geek trouwens om op te schrijven ik ben 00001001 jaar oud.
uit niguaragua? zo ja LEKKER !!!!!quote:
YESSSSSSSSSS JE BENT ER !!!!! WOEHOE !quote:Op woensdag 28 september 2005 14:50 schreef Imberr het volgende:
Hmm chocolade/vanille ijs met chocosaus
moet dat nou iedere keer?quote:Op woensdag 28 september 2005 14:51 schreef Maikuuul het volgende:
[..]
YESSSSSSSSSS JE BENT ER !!!!! WOEHOE !
nee van de groenteboerquote:Op woensdag 28 september 2005 14:48 schreef B_BOY het volgende:
[..]
uit niguaragua? zo ja LEKKER !!!!!
ik ga weer ff weg dames und herren
ciao ciao
irritand hequote:
Ligt eraan, misschien morgen wel, grote kans op ligt eraan of ik je opmerkquote:
*jalours is*quote:Op woensdag 28 september 2005 14:50 schreef Imberr het volgende:
Hmm chocolade/vanille ijs met chocosaus
zoals als nu dus: ik ben weer lurkenquote:Op woensdag 28 september 2005 15:08 schreef taart het volgende:
[..]
ik doe het wel vaker.. alleen als er niks boeiend te vertellen is
Huiswerk en computeren gaan niet samen, hup ! naar de keukentafel want daar staat geen computer !quote:Op woensdag 28 september 2005 15:22 schreef ijsmeis het volgende:
Zo!
Daar ben ik ook weer.
Nu moet ik alleen tussendoor wat huiswerk maken.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |