Pretje hequote:Op woensdag 28 september 2005 09:15 schreef Ayaxola het volgende:
Omg, ik weet eindelijk wat voor kop er achter Junkiesietze schuil gaat!

Tof plan!quote:Op woensdag 28 september 2005 10:08 schreef Intrepidity het volgende:
[..]
Als ik em open vermeld ik je naam wel

Ik kom al....quote:Op woensdag 28 september 2005 09:34 schreef Fwnk het volgende:
Rustig hier....
Imberrr?
Talena???
MaRySe??
???

Allemaal natuurlijk.quote:

Geeltje de vrouw.quote:Op woensdag 28 september 2005 10:20 schreef Intrepidity het volgende:
[..]
En hoeveel heb je daar voor betaald?

Jij vroeg hoeveel ik er voor betaald had.quote:

Neehoorquote:Op woensdag 28 september 2005 10:27 schreef Jaguarized het volgende:
[..]
Jij vroeg hoeveel ik er voor betaald had.![]()

Intrepidity dan.quote:

Ik wil MaRySe wel, dan heb je Talenaquote:Op woensdag 28 september 2005 10:36 schreef Intrepidity het volgende:
Maareh, Jag, kan ik imberr van je overnemen?

Imberr mag je wel overnemen.quote:Op woensdag 28 september 2005 10:36 schreef Intrepidity het volgende:
Maareh, Jag, kan ik imberr van je overnemen?

En daar wil ik nou net mee overblijven, puik plan dus.quote:Op woensdag 28 september 2005 10:38 schreef Fwnk het volgende:
[..]
Ik wil MaRySe wel, dan heb je Talena![]()

\o/quote:Op woensdag 28 september 2005 10:38 schreef Jaguarized het volgende:
[..]
Imberr mag je wel overnemen.![]()

het ging over wie met wie het bed induikt, echter alle dames zijn al bezet, dus je kunt de laatste pagina als niet gepost beschouwenquote:Op woensdag 28 september 2005 11:06 schreef B_BOY het volgende:
ik ben ziek. gaathet hier over de pub verkiezingen heb ik iets gemist?

dus ik moet alleen me bedje in duiken.quote:Op woensdag 28 september 2005 11:07 schreef Intrepidity het volgende:
[..]
het ging over wie met wie het bed induikt, echter alle dames zijn al bezet, dus je kunt de laatste pagina als niet gepost beschouwen

We hebben het nog niet over ijsmeis gehad, dus met een beetje geluk kan je haar nog t bed in krijgenquote:Op woensdag 28 september 2005 11:08 schreef B_BOY het volgende:
[..]
dus ik moet alleen me bedje in duiken.

Nee dank jequote:Op woensdag 28 september 2005 11:10 schreef Intrepidity het volgende:
[..]
We hebben het nog niet over ijsmeis gehad, dus met een beetje geluk kan je haar nog t bed in krijgen

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |