Ik nietquote:Op dinsdag 27 september 2005 23:52 schreef Gizmore het volgende:
Wie heeft trouwens de OP bijgewerkt? Diegene is in ieder geval een berg spaties vergeten bij de vorige delen
quote:Op dinsdag 27 september 2005 23:53 schreef the_legend_killer het volgende:
PUB steunt Yildiz bij volgende topic
Ik doe het wel ! omdat je het lief vraagtquote:Op dinsdag 27 september 2005 23:55 schreef ijsmeis het volgende:
Kan iemand de wiki dan even aanpassen en de spaties erin zetten?!
ok dan mag jij het doenquote:Op dinsdag 27 september 2005 23:56 schreef Jaguarized het volgende:
Ik pas wiki even aan.
donequote:Op dinsdag 27 september 2005 23:55 schreef ijsmeis het volgende:
Dan doe ik het wel weerquote:Op dinsdag 27 september 2005 23:55 schreef ijsmeis het volgende:
Sunchaser heeft hem al zag ik net.quote:Op dinsdag 27 september 2005 23:58 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
Ik moet hem net als Sunchaser zo in de avatar zetten
Ik twijfel nogquote:Op dinsdag 27 september 2005 23:58 schreef Jaguarized het volgende:
[..]
Sunchaser heeft hem al zag ik net.
trusten!quote:Op woensdag 28 september 2005 00:01 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
Ik twijfel nog
Dan aap ik na
Maar mazzel
Euhm, wat wil je precies weten.quote:Op woensdag 28 september 2005 00:14 schreef Gizmore het volgende:
Maar J, toch nog ff tussendoor he: vertel eens over je geplande reis naar NY, kan ik in ieder geval ideeen opdoen
Hoe lang, waar, wat je gaat doen en alles. Of je post maar een link als je dat al uitgebreid hebt beschreven in TRVquote:Op woensdag 28 september 2005 00:15 schreef Jaguarized het volgende:
[..]
Euhm, wat wil je precies weten.
Ik was er in het vorige topic al geen antwoord op mijn onnozele vraagquote:
onnozele vraag?quote:Op woensdag 28 september 2005 00:17 schreef DaMook het volgende:
[..]
Ik was er in het vorige topic al geen antwoord op mijn onnozele vraagen heb net even mijn "avond"eten gemaakt en ben er nu nog heeeeel even
Vertrek vrijdag 23 december 2005 om 07.00 met SAS Scandinavian Airlines van Amsterdam naar Kopenhagen. Aankomst 08.20. Dan 4 uur wachten. Om 12.20 vertrek naar New York Newark (New Jersey) met SAS Scandinavian Airlines. Aankomst lokale tijd om 15.00. Verwachte aankomsttijd bij hostel om 18.00.quote:Op woensdag 28 september 2005 00:16 schreef Gizmore het volgende:
[..]
Hoe lang, waar, wat je gaat doen en alles. Of je post maar een link als je dat al uitgebreid hebt beschreven in TRV
Lees maar terugquote:Op woensdag 28 september 2005 00:18 schreef Gizmore het volgende:
[..]
onnozele vraag?
hoe meer zielen hoe maar vreugd
Ben je er ook met oud en nieuw? In dat geval is het wel vet als je dan naar Times Square gaatquote:Op woensdag 28 september 2005 00:23 schreef Jaguarized het volgende:
Rest van de dag rustig aan doen, hostel verkennen en een supermarkt zoeken in de buurt. Zaterdag metrokaart aanschaffen en naar Times Square om New York Pass op te halen. Dagen erna moet ik nog invullen. Zondag de 25ste indien mogelijk naar een kerk in Harlem voor zo'n gospelvoorstelling.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |