Echt?quote:Op woensdag 28 september 2005 12:28 schreef Fwnk het volgende:
Het onweert....
Ja,quote:Op woensdag 28 september 2005 12:28 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Echt?.
Hier schijnt fel de zon.
Lethalnijntjesquote:Op woensdag 28 september 2005 12:18 schreef Fwnk het volgende:
lalalala
En je bent nog wel VERLIEFT>quote:Op woensdag 28 september 2005 12:30 schreef B_BOY het volgende:
tis echt weer zo;n klote dag. voel me echt verlept.
Nee.quote:Op woensdag 28 september 2005 12:31 schreef Jo0Lz het volgende:
[..]
Lethalnijntjes![]()
![]()
Speelden jullie ook Urban Terror??
Ik wil alleen pub usersquote:Op woensdag 28 september 2005 12:38 schreef Intrepidity het volgende:
Dan moet je een topic openen met als TT 'TIETEN EN BIER!!!' in ONZ, met verstopt achter een link met de naam 'Geile wijven met grote tieten' het forum
wat is hier leuk aan. we hebben toch al een goed forum hier. of wil je zeggen dat fok! niet goed genoeg is voor jou.quote:
Jawel maar dit is als backup / phunforum als fok! down is enzoquote:Op woensdag 28 september 2005 12:41 schreef B_BOY het volgende:
[..]
wat is hier leuk aan. we hebben toch al een goed forum hier. of wil je zeggen dat fok! niet goed genoeg is voor jou.
Fok is de laatste tijd regelmatig een paar uur offline.. een aangezien 90% hier geen sociaal leven heeft buiten fok, moet je toch wat anders regelenquote:Op woensdag 28 september 2005 12:41 schreef B_BOY het volgende:
[..]
wat is hier leuk aan. we hebben toch al een goed forum hier. of wil je zeggen dat fok! niet goed genoeg is voor jou.
Tis gewoon leukquote:Op woensdag 28 september 2005 12:44 schreef B_BOY het volgende:
men das wel heel erg. als fok! down is ga je tog gewoon aan je piemel trekken ofzo:P of msnen.
Feli!quote:Op woensdag 28 september 2005 12:50 schreef MaRySe het volgende:
Nu mag dat Yildiz geneuzel wel weer ophouden
Ohhh ik heb m'n toelatingding gehaald whieeeeeee !
toelatingding voor wat??quote:Op woensdag 28 september 2005 12:50 schreef MaRySe het volgende:
Nu mag dat Yildiz geneuzel wel weer ophouden
Ohhh ik heb m'n toelatingding gehaald whieeeeeee !
Geef toe je vond em vet, maar je durft het gewoon niet te zeggen omdat je anders niet meer bij de "Pub Hooligans" hoortquote:
laterzquote:Op woensdag 28 september 2005 12:57 schreef Jaguarized het volgende:
Ik ga ff richting stad om m'n propedeuse op te halen.
Tot later.
Hahaquote:Op woensdag 28 september 2005 13:04 schreef B_BOY het volgende:
[..]
laterz
ik ga ook weer ff wat anders doen, moet van me moeder wiskunde of natuurkunde gaan maken.
fackin kutzooi.
Nee ik vond em niet vetquote:Op woensdag 28 september 2005 13:04 schreef Maikuuul het volgende:
[..]
Geef toe je vond em vet, maar je durft het gewoon niet te zeggen omdat je anders niet meer bij de "Pub Hooligans" hoort
Dankequote:
Ik wist dat je dat ging vragen, het antwoord is NEENquote:
o, ok, ik ben wel cute, maar neit tegen jouquote:Op woensdag 28 september 2005 13:25 schreef Maikuuul het volgende:
[..]
Ik wist dat je dat ging vragen, het antwoord is NEEN
Want bij dat liedje van eminem ( ass like that ) zegt dat hondje dat zo leuk
Standaard phbb, bekend moet wel een beetje een uniek design hebben...quote:Op woensdag 28 september 2005 12:34 schreef Fwnk het volgende:
Ja maar t moet een beetje bekend worden enzo
True, dat moet ik nog doenquote:Op woensdag 28 september 2005 13:29 schreef Jo0Lz het volgende:
[..]
Standaard phbb, bekend moet wel een beetje een uniek design hebben...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |